سیستمهایی که مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی و یا EAS می باشند .
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 

سیستمهایی که مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی و یا EAS می باشند .

سیستمهایی که مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی و یا EAS می باشند . ( Electronic Article Surveillance ) : کوچک ترین واحد اطلاعات است و تنها می تواند دو وضعیت داشته باشد . همچنین سیستم هایی که مبتنی بر ترانسپوندر یک بیتی می باشند , فقط توانایی این را دارند که نشان دهنده ی دو حالت باشند . ( منظور از ترانسپوندر در اینجا گیرنده ای است که بلافاصله بعد از دریافت مخابره ای , به طور اتوماتیک به آهن واکنش نشان داده و به آن پاسخ می دهد ) زمانی که ترانسپوندر را در یک منطقه بازرسی قرار داده باشند یک است و استفاده از ترانسپوندر در نواحی دیگر صفر می باشد .

گیت فروشگاهی

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

امروزه استفاده از ترانسپوندر به طور گسترده رواج پیدا کرده است . یکی از حوزه های اصلی ترانسپوندر که کاربرد بیشتری دارد ,دستگاه های ضد سرقت در فروشگاه ها می باشد . اجزایی که این دستگاه ها را تشکیل می دهند عبارتند از :

  1. آنتن کویل
  2. تگ یا ترانسپوندر یا عنصر امنیتی
  3. ابزاری برای غیر فعال کردن تگ

تگ زمانی غیر فعال می گردد که توسط صندوق دار قیمت ثبت شده باشد . با این حال عنصر امنیتی را در برخی از سیستمها می توان دوباره فعال کرد . سیستمهایی که مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی می باشند , با ۵ تکنیک می توان پیاده سازی کرد که در زیر این ۵ تکنیک را نام می بریم .

  1. Radio frequency
  2.     Microwaaves
  3. Frequency divider
  4. Electromagnetic
  5. Acoustomagnetic

در این مقاله به سیستمهایی که در بازار کشورمان خرید و فروش می شوند ( سیستمهایی دارای تکنولوژی ۵ , ۴ , ۱ ) پرداخته شده است که در بین آنها Radio frequency و یا به اسم اختصاری RF بسیار فراگیر تر از دو تکنولوژی دیگر یعنی تکنولوژی های EM , AM می باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: