کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
شنبه 9 آذر 1398برچسب:, :: 15:6 ::  نويسنده : مهدی مقدم
پادمیرا

یکی از مشکلاتی که افراد برای سفرهای طولانی مدت به خارج از کشور دارند بحث اضافه بار هست.

به گزارش ایسنا بنا براعلام پادمیرا، اکثر مسافران که به کشورهای خارجی سفر می‌کنند به مدت زمان طولانی در آن کشورها می‌مانند، برخی برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی، امریکا، استرالیا، کانادا و ... مهاجرت می‌کنند که مدت زمان طولانی باید در این کشورها بمانند تا تحصیلات خود را تکمیل کنند. یا در برخی از موارد مسافرانی نیز هستند که اقامت برخی از کشورهای خارجی را دارند و برای مدت زیادی همه ساله به آنجا مهاجرت می‌کنند. از این رو یکی از مهمترین دغدغه آنها اضافه باری است که دوست دارند با خود به مقصدشان ببرند.

شرکت فریت بار پادمیرا راه

هر مسافر بنا به تعرفه هر شرکت هواپیمایی مقدار بار معلومی را می‌تواند با خود داشته باشد  و اضافه باری که دارند باید یا هزینه جدا پرداخت کنند که برای بارهای زیاد و سنگین هزینه‌بر و گران است. ولی برای بارهای سبک می‌تواند مفید و به صرفه واقع شود. اما مهمترین مسئله اضافه بار همراه مسافر است که زیاد است و می‌خواهد به مقصدش ارسال شود. در این صورت نیاز به فریت بار دارد، شرکت فریت بار پادمیرا راه با داشتن تخصص و سابقه بلندمدت در این زمینه می‌تواند بهترین کیفیت خدمات را برای مسافران داشته باشد.

ارسال بار مسافری به خارج از کشور

اکثر مسافران به ویژه افرادی که برای اولین بار می‌خواهند بار به خارج از کشور ارسال کنند اطلاعاتی در این زمینه ندارند و از این رو به دنبال شرکتی هستند تا بار آنها را به مقصدشان ارسال کند. شرکت فریت بار پادمیرا راه یک مجموعه‌ای کامل برای این کار فراهم کرده تا با ارائه مشاوره دقیق و دادن اطلاعات کافی در مورد فریت بار مسافران را از این نگرانی در بیارد.

هزینه فریت و ارسال بار هوایی

جهت دریافت اطلاعات دقیق در خصوص هزینه های فریت بار می توانید با مشاورین ما در شرکت تماس بگیرد تا ریز به ریز هزینه‌ها را برای شما اعلام کنند، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینالی غربی، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸

خدمات ارسال بار هوایی پادمیرا راه

فریت بار به استرالیا، فریت بار به کانادا، فریت بار به امریکا، فریت بار به همه کشورهای اروپا و فریت بار به تمام نقاط دنیا خدمتی است که با ارائه بهترین خدمات از سوی شرکت حمل و نقل بین‌المللی پادمیرا راه انجام می‌شود. در ادامه شرح مختصری از این کار را بیان می‌کنیم.

بسته‌بندی بار مسافری

در امر حمل و نقل بین‌المللی و هوایی مهمترین فاکتور بسته‌بندی دقیق و استاندارد بار می‌باشد. شرکت پادمیرا راه  برای بسته‌بندی از متریال با کیفیت و استاندارد مانند: نایلون‌های حبابدار، کاغذ ضربه گیر، کارتن‌های مخصوص فریت بار (این کارتنها به صورت اختصاصی با آرم شرکت پادمیرا راه و با ضخامت ۴ تا ۶ سانتی متر طراحی و ساخته می‌شود و بهترین نوع کارتن برای بسته‌بندی بار و کالای مسافران می‌باشد.)  پالت پلاستیکی و سایر تجهیزات باربری و حمل و نقل.

حمل و نقل و باربری

بعد از این که درخواست مشتری برای ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی ثبت و تایید شد. تیم پکینگ به محل بار اعزام می‌شود و تمام بار مسافری و هر نوع کالایی را  جهت فریت بار مسافری به صورت استاندارد بسته‌بندی می‌کنند و در کارتن‌های ۵۰ در ۵۰ در ۵۰ پک می‌شود و در نهایت روی پالت فیکس می‌شود. بار بعد از اینکه به صورت کامل روی پالت توسط نایلکس و تسمه فیکس شد. کار باربری با تجهیزاتی مانند لیفتراک دستی و  تسمه‌های خاص انجام می‌شود و توسط ون یا کامیونت شرکت پادمیرا راه که آرم شرکت روی تمام وسایل نقلیه ما هک  شده انجام می‌شود و بار به فرودگاه ارسال می‌شود.

انجام کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی

کارشناس انجام امور گمرکی و فرودگاهی به همراه بار  به فرودگاه اعزام می‌شود تا تمام کارهای گمرکی برای صدور بارنامه صادر شود و در نهایت بار ارسال شود.



اکثر متقاضیان ثبت شرکت  و برند از روند و نحوه انجام امور اداری آن اطلاعاتی ندارند . لذا برای اینکه  این افراد بتوانند هزینه های انجام امور ثبتی خود را مدیریت کنند بهتر است قبل از اقدام به هر کاری از یک موسسه ثبت شرکت معتبر مشاوره دریافت کنند.

مشاورین و کارشناسان امور ثبتی  موسسه حقوقی و ثبتی ذهن ناب آماده  ارائه مشاوره رایگان ثبت شرکت به متقاضیان می باشد . جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینه ثبت شرکت می توانید با مشاور ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

هزینه ثبت شرکت

قبل از اینکه اقدام به ثبت شرکت کنید بهتر است اطلاعاتی در مورد ثبت انواع شرکت ها در ایران داشته باشید ؛ بطور کلی انواع شرکت هایی که در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ایران قابل ثبت می باشند به شرح زیر هستند :

  • ثبت شرکت نسبی
  • ثبت شرکت مختلط سهامی
  • ثبت شرکت مختلط غیر سهامی
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت سهامی عام
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت موسسه غیر تجاری

مشاوره ثبت شرکت و برند

باید توجه داشته باشید که انجام کارهای ثبتی نیازمند یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه است لذا قبل از اینکه تصمیم  به ثبت شرکت داشته باشید بهتر است با یک فرد که به انجام امور ثبتی تسلط دارد مشورت کنید . تا بتوانید هزینه های ثبتی خود را کنترل کنید . موسسه ثبت شرکت ذهن ناب می تواند بهترین مشاوره را در این زمینه برای شما ارائه نماید. با تماس و ارتباط با کارشناسان ما از مشاوره ثبت شرکت رایگان بهرمند شوید .

مشاوره تلفنی ثبت شرکت موسسه ذهن ناب

تلفن: ۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

ثبت شرکت ارزان قیمت و هزینه پایین در موسسه ثبتی ذهن ناب

اگر تمایل دارید که شرکت خود را ارزان به ثبت برسانید باید این نکته را نیز بدانید که هیچ ارزانی بدون حکمت نیست . بنابراین توصیه ما به تمامی افراد و متقاضیان ثبت شرکت ها این است که نسبت به قیمت ثبت شرکت حساس باشند و برایشان مهم باشد . زیرا ارزان بودن ثبت شرکت به هیچ عنوان به این معنا نیست که با گرفتن پول اندک از شما موسسان ثبت شرکت سود اندکی را برمی دارند بلکه در برخی از مواقع علت پایین بودن هزینه ثبت شرکت فرار کردن از هزینه های پشتیبان گیری بعد از ثبت و در کل اهمیت ندادن به وقت و زمان متقاضیان ثبت شرکت ها است .

در کل اگر متقاضی بخواهد شرکت خود را در مدت زمان مناسب و مشخصی به ثبت برساند ملزم است که هزینه خدمات ثبتی را نیز پرداخت نماید . اگر تمایل دارید که شرکت خود را به صورت تخصصی به ثبت برسانید بهتر است با دقت و حوصله تمام و مهمتر از همه این که با پرداخت هزینه آن این کار را تمام و به انجام برسانید . جهت ثبت شرکت باید گامی محکم و استورا در ابتدا بپردازیم تا در آخر به مشکل برنخوریم . به این نکته مهم توجه کنید که شرکت هایی که کار ثبت شرکت را انجام می دهد باید پس از گرفتن هزینه ثبت خدمات کار ثبت شرکت را به طور کامل انجام دهند و آن را نصفه و نیمه رها نکنند . و توجه داشته باشید که موسسه ثبتی و حقوقی ذهن ناب معتبر است که کارهای ثبت شرکت شما را از صفر تا صد به عهده می گیرد و آن را تمام و کمال انجام می دهد و به اتمام می رساند .

هزینه های ثبت یک شرکت به موارد مختلفی بستگی دارد که تمامی این عوامل هر کدام جداگانه می توانند در تغییر هزینه های ثبت تاثیرگذار باشند . هر کدام از شرکت هایی که ثبت شرکت را برعهده گرفته اند تعرفه های هزینه ای که مختص به شرکت خودشان است را دارند .

هزینه انواع ثبت شرکت

· هزینه های پستی ثبت شرکت

· تعرفه و هزینه های حق الثبت شرکت ها

· تعیین نام شرکت ( در صورت امکان تغییر نام شرکت ) و هزینه های مربوط به آن

· هزینه های مربوط به روزنامه رسمی کشور

· هزینه های مربوط به پلمپ نمودن دفاتر تجاری شرکت ها

· درج نمودن و عنوان کردن در روزنامه های محلی بعد از به ثبت رسیدن شرکت ها

هزینه ثبت شرکت بر اساس ترتیب مراحل ثبتی

هزینه تعیین نام

اولین مرحله ثبت شرکت تعیین نام آن است که به این معنا که ۵ نام برای شرکت انتخاب می شود که یکی از این ۵ مورد تایید و قابلیت ثبت خواهد داشت . باید توجه داشته باشیم که اساممی که انتخاب می شوند باید ریشه فارسی داشته باشند و حداقل ۳ سیلابی باشند . همچنین باید توجه داشته باشیم که قبلا این نام ثبت نشده باشد . برای تعیین نام نهایی شرکت باید هزینه حق النام پرداخت شود و درنهایت فیش واریزی به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

هزینه پستی

بعد از تعیین نام شرکت و در زمان تکمیل مدارک باید از طریق باجه های پستی موجود در هر شهر اقدام به ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها کرد که هر یک از این دفاتر هزینه ای مختلفی بسته به وزن و تعداد اوراق اراسلی تعیین می کنند .

هزینه حق الثبت

هزینه حق الثبت هر شرکت توسط اداره ثبت شرکتها محاسبه می شود .

هزینه حق الدرج

باید توجه داشت که ثبت شرکت در دو نوبت آگهی می شود (روزنامه) در مرحله ابتدایی روزنامه محلی است که هزینه آن در اداره ثبت شرکتها پرداخت می شود و مرحله دوم در روزنامه رسمی کل کشور است که هزینه آن نیز به صورت اینترنتی و از طریق سامانه روزنامه رسمی پرداخت می شود.

هزینه روزنامه رسمی

پس از ثبت شرکت و پرداخت حق الدرج در روزنامه محلی باید نسبت به پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت نیز از طریق سامانه روزنامه رسمی کشور اقدام شود .جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و انجام آگهی در روزنامه رسمی شرکت می توانید با کارشناس ما در موسه ثبتی ذهن ناب تماس بگیرید .

هزینه پلمپ دفاتر شرکتها

بعد از ثبت شرکت و پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت به مدت یک ماه فرصت دارد تا اقدام به پرداخت هزینه پلمپ دقاتر تجاری و اخذ آن ها کند. هزینه دفاتر کل و روزنامه و نیز دفتر دارایی با توجه به تعداد برگه های آنها که ۵۰ یا ۱۰۰ و یا ۲۰۰ برگی یا بیشتر باشد در واحد های ثبتی مختلف متفاوت است.



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ارسال بار مسافری به کانادا

امروزه خیلی از کشورهای اروپایی ، آمریکایی به ویژه کانادا در حال جذب نیروی تحصیل کرده به کشور می‌باشند از این رو تحصیلات خوبی را برای نیروی کار خوب به ویژه قشر تحصیلکرده ارائه می‌کنند. هر چند مسافران زیادی از تمام اقشار جامعه ایران به این کشور پهناور سفر می‌کنند ولی بیشتر قشر تحصیلکرده تمایل به مسافرت به این کشور را دارند. کشور کانادا کشوری با ۱۰ استان می‌باشد و در شمال ایالات متحده امریکا در قاره آمریکای شمالی واقع شده است پایتخت این کشور آتاوا می باشد.

از شهرهای معروف و ایرانی نیشین این کشور می توان به تورنتو ، مونترال و ونکوور نام برد . ایرانیان زیادی موقیم این کشور هستند لذا همه سال تعداد مسافرین از ایران به کانادا زیاد می باشد . یکی از مسائل مهم برای مسافران که قصد سفر به کانادا را دارند ، نحوه ارسال بار به کانادا  یا در اصطلاح فریت بار به کانادا می‌باشد.

توجه داشته باشید که هر مسافر به اندازه مشخصی می‌تواند بار همراه خود ببرد لذا مسافرانی که قصد دارند خیلی از لوازم شخصی ، اثاثیه منزل ، و… را نیز به کانادا فریت بار نمایند باید از یک شرکت معتبر در زمینه ارسال بار و فریت بار کمک بگیرند . شرکت فریت بار پادمیرا راه ارائه دهنده خدمات فریت بار به کانادا   و نیز ارسال بار به تمام نقاط دنیا با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمت به مسافران محترم می باشد. ما بهترین مشاوره را در زمینه نحوه ارسال بار به شما ارائه خواهیم کرد.

بیش از  سال تجربه کارشناس فریت بار پادمیرا راه کمک بزرگی برای شما  در ارسال بار مسافری به کانادا خواهد بود. در زیر به برخی از نقاط ضروری و نیز برخی از خدمات پادمیرا راه را برای ارسال بار شما به کانادا شرح می‌دهیم.

رعایت برخی نکات مهم در ارسال بار به کانادا

همان طور که گفتیم بیشتر مسافران دوست دارند در سفر به کانادا بیشتر لوازم خود اعم ازلوازم شخصی مانند (کیف ، کفش ، البسه و …) یا لوازم منزل مانند  )مبلمان ، پیانو ، ظروف شکستنی ، چینی و …) را نیز با خود به مقصد خود یعنی کانادار ارسال کند. لذا برای اینکار می توانید با شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید تا تمام مراحل ارسال بار از ایران به هر یک از شهرهای کانادا را برای شما شرح داده و ارائه خدمات نماید.

یک مورد از قوانین حمل بار به کانادا در ارسال بار و اثاثیه منزل یا هر وسیله دیگر این است که مسافر در اولین بار ورود به کانادا اعلام بار به گمرک کانادا و پر کردن فرم دیکلریشن (فرم خاصی برای بار شما) این فرم برای ارسال بار به کانادا باید پر شود . لذا مهاجران یا مسافران می توانند به مدت ۴ سال این اسباب و اثاثیه را بدون پرداخت عوارض بین ایران و کانادا فریت بار کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید بار مشاوره و کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید.

یک مورد دیگر در رابطه با ارسال بار به کانادا این است که مسافرین باید توجه داشته باشند که وقتی باری را به یکی از شهرهای کانادا ارسال می کنند . قبلا به شما یک پکینگ لیست و بارنامه ای صادر شده که باید نزد خود تا پایان مراحل ارسال بار نگهداری نمایید. بار شما به مدت ۴۸ ساعت در انباری فرودگاه به ضورت رایگان نگهداری می شود که شما یا گرنده بار باید در این زمان اقدام به ترخیص بار نمایید . اگر در این زمان برای دریافت بار اقدام نکنید . بر اساس وزن و حجم بار برای نگهداری آن هزینه ازتون دریافت خواهد شد.

خدمات مهم پادمیرا راه در ارسال بار به کانادا

بسته بندی بار برای ارسال به کانادا

بیشتر مسافران نگران این هستند که باری را که به شرکت فریت بار داده می شود برای ارسال آیا صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید ، مشکلی پیش نخواهد امد و ….  باید توجه داشته باشید که شرکت ارسال بار و فریت بار پادمیرا راه با رعایت تمام استانداردهای بسته بندی بار ، و در نهایت پالت بندی بار ، شما را از نگرانی در می آورد. کیفیت بسته بندی بار توسط پادمیرا راه نقطه قوت این شرکت در ارسال بار به تمام نقاط دنیا با اشتفاده از هواپیما می باشد.

سایر خدمات پادمیرا راه برای ارسال بار به کانادا

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل با استانداردها و قوانین هواپیمایی
  2. بارگیری لوازم و حمل آن به فرودگاه
  3. انجام تمام تشریفات گمرکی
  4. پالت بندی بار در صورت نیاز
  5. دریافت بار نامه برای ارسال بار به کانادا


سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 11:48 ::  نويسنده : مهدی مقدم

رپرتاژآگهی – امروزه خیلی از کشورهای اروپایی ، آمریکایی به ویژه کانادا در حال جذب نیروی تحصیل کرده به کشور می باشند از این رو تحصیلات خوبی را برای نیروی کار خوب به ویژه قشر تحصیلکرده ارائه می کنند . هر چند مسافران زیادی از تمام اقشار جامعه ایران به این کشور پهناور سفر می کنند ولی بیشتر قشر تحصیلکرده تمایل به مسافرت به این کشور را دارند . کشور کانادا کشوری با ۱۰ استان می باشد و در شمال ایالات متحده امریکا در قاره آمریکای شمالی واقع شده است پایتخت این کشور آتاوا می باشد.

از شهر های معروف و ایرانی نیشین این کشور می توان به تورنتو ، مونترال و ونکوور نام برد . ایرانیان زیادی موقیم این کشور هستند لذا همه سال تعداد مسافرین از ایران به کانادا زیاد می باشد . یکی از مسائل مهم برای مسافران که قصد سفر به کانادا را دارند ، نحوه ارسال بار به کانادا  یا در اصطلاح فریت بار به کانادا می باشد.

توجه داشته باشید که هر مسافر به اندازه مشخصی می تواند بار همراه خود ببرد لذا مسافرانی که قصد دارند خیلی از لوازم شخصی ، اثاثیه منزل ، و… را نیز به کانادا فریت بار نمایند باید از یک شرکت معتبر در زمینه ارسال بار و فریت بار کمک بگیرند . شرکت فریت بار پادمیرا راه ارائه دهنده خدمات فریت بار به کانادا   و نیز ارسال بار به تمام نقاط دنیا با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمت به مسافران محترم می باشد. ما بهترین مشاوره را در زمینه نحوه ارسال بار به شما ارائه خواهیم کرد .

بیش از  سال تجربه کارشناس فریت بار پادمیرا راه کمک بزرگی برای شما  در ارسال بار مسافری به کانادا خواهد بود. در زیر به برخی از نقاط ضروری و نیز برخی از خدمات پادمیرا راه را برای ارسال بار شما به کانادا شرح می دهیم .

رعایت برخی نکات مهم در ارسال بار به کانادا

همان طور که گفتیم بیشتر مسافران دوست دارند در سفر به کانادا بیشتر لوازم خود اعم ازلوازم شخصی مانند (کیف ، کفش ، البسه و …) یا لوازم منزل مانند  )مبلمان ، پیانو ، ظروف شکستنی ، چینی و …) را نیز با خود به مقصد خود یعنی کانادار ارسال کند. لذا برای اینکار می توانید با شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید تا تمام مراحل ارسال بار از ایران به هر یک از شهرهای کانادا را برای شما شرح داده و ارائه خدمات نماید .

یک مورد از قوانین حمل بار به کانادا در ارسال بار و اثاثیه منزل یا هر وسیله دیگر این است که مسافر در اولین بار ورود به کانادا اعلام بار به گمرک کانادا و پر کردن فرم دیکلریشن (فرم خاصی برای بار شما) این فرم برای ارسال بار به کانادا باید پر شود . لذا مهاجران یا مسافران می توانند به مدت ۴ سال این اسباب و اثاثیه را بدون پرداخت عوارض بین ایران و کانادا فریت بار کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید بار مشاوره و کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید .

یک مورد دیگر در رابطه با ارسال بار به کانادا این است که مسافرین باید توجه داشته باشند که وقتی باری را به یکی از شهرهای کانادا ارسال می کنند . قبلا به شما یک پکینگ لیست و بارنامه ای صادر شده که باید نزد خود تا پایان مراحل ارسال بار نگهداری نمایید. بار شما به مدت ۴۸ ساعت در انباری فرودگاه به ضورت رایگان نگهداری می شود که شما یا گرنده بار باید در این زمان اقدام به ترخیص بار نمایید . اگر در این زمان برای دریافت بار اقدام نکنید . بر اساس وزن و حجم بار برای نگهداری آن هزینه ازتون دریافت خواهد شد .

خدمات مهم پادمیرا راه در ارسال بار به کانادا

بسته بندی بار برای ارسال به کانادا

بیشتر مسافران نگران این هستند که باری را که به شرکت فریت بار داده می شود برای ارسال آیا صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید ، مشکلی پیش نخواهد امد و ….  باید توجه داشته باشید که شرکت ارسال بار و فریت بار پادمیرا راه با رعایت تمام استانداردهای بسته بندی بار ، و در نهایت پالت بندی بار ، شما را از نگرانی در می آورد. کیفیت بسته بندی بار توسط پادمیرا راه نقطه قوت این شرکت در ارسال بار به تمام نقاط دنیا با اشتفاده از هواپیما می باشد.

سایر خدمات پادمیرا راه برای ارسال بار به کانادا

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل با استانداردها و قوانین هواپیمایی
  2. بارگیری لوازم و حمل آن به فرودگاه
  3. انجام تمام تشریفات گمرکی
  4. پالت بندی بار در صورت نیاز
  5. دریافت بار نامه برای ارسال بار به کانادا


سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 11:45 ::  نويسنده : مهدی مقدم

روش های ارسال بار

شرکت هایی که در عرضه ی حمل و نقل فعالیت می کنند با نام های مختلف چون خدمات حمل بار هوایی , خدمات بار زمینی , خدمات حمل بار دریایی فعالیت می کنند

روش های ارسال بار

حمل و نقل کالا و خدمات در کشورهای مختلف جهان به سه طریق انجام می گیرد که عبارت است از هوایی , دریایی , زمینی که در این راستا و برای انجام امور حمل و نقل شرکت های مختلفی تاسیس شده اند که در زمینه ی حمل و نقل فعالیت دارند . هر کدام از این شرکت ها در زمینه های گوناگون مشغول به فعالیت هستند . می توان یکی از مهمترین علت های تاسیس این شرکت ها را کم کردن تردد افراد و مسافرین در فرودگاه ها ذکر کرد که می تواند در شهرهای بزرگ جلوی تردد را گرفت و مهمتر این که آلودگی در شهرها مخصوصا شهرهای بزرگ را کاهش داد . شرکت هایی که در عرضه ی حمل و نقل فعالیت می کنند با نام های مختلف چون خدمات حمل بار هوایی , خدمات بار زمینی , خدمات حمل بار دریایی فعالیت می کنند . در زیر به چند نکته از وظایفی که این نوع از شرکت ها دارند اشاره می کنیم .

حمل و نقل بارهوایی , خدمات بار هوایی

قبل از به وجود آمدن هواپیما برای حمل و نقل بارهای هوایی و کشتی ها برای حمل  بار دریایی همه ی این کارها یعنی حمل بار از راه زمینی که بیشتر از راه خط راه آهن انجام می شده است . با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن هواپیماها بیشترین خدمات حمل بار امروزه توسط هواپیما ( فریت بار ) انجام می گیرد . و مهمتر از همه این که حمل بار با هواپیما ایمن تر است و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود زیرا بار مورد نظر زودتر و سالم تر به مقصد می رسد . اگر هر فردی بخواهد خود بار خود را به فرودگاه ببرد وتحویل دهد مسلم است که تردد در خیابان ها مخصوصا در شهرهای بزرگ افزایش پیدا می کند که مشکلاتی را با خود به وجود می آورد بنابراین در این راستا شرکت هایی تاسیس شده اند که خدمات ارسال بار هوایی مشتریان را به فرودگاه می برند و تمامی امور مربوط به حمل و فرودگاه را انجام می دهند و بار را به مقصد مورد نظر مشتری ارسال می کنند .

برای ارسال بار به دیگر کشورها باید مراحی را طی کرد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت خدمات بار هوایی پادمیرا راه مراجعه فرمایید .

بار زمینی , خدمات بار زمینی , ارسال بار با راه آهن و تریلر

از وقتی تجارت در جهان آغاز شد خدمات بار زمینی نیز به وجود آمد و همچنان به اره خود ادامه می دهد اما پیشرفته تر و بهتر از قبل . که ارسال خدمات بار زمینی هم از طریق تریلرهای ترانزیتی و هم از راه آهن انجام می گیرد . بهتر است برای ارسال بار به دیگر کشورها از خدمات هوایی استفاده شود زیرا هم به صرفه تر و هم امن تر می باشد . از این نوع از خدمات بیشتر در ارسال بار از شهری به شهر دیگر و یا کشورهای همجوار استفاده می شود .

خدمات بار دریایی

خدمات دریایی بعد از خدمات زمینی و قبل از خدمات هوایی انجام می گرفت که هم اکنون نیز در ارسال بار از این روش استفاده می شود . می توان از بین راه های ارسال بار خدمات دریایی را به صرفه ترین نوع خدمات معرفی کرد ولی باز ارسال بار هوایی به دلیل سرعت بالا و امنیت کامل برترین روش حمل بار می توان معرفی کرد .

نکته ی مهم این که هر سه روش ارسال بار امروزه کاربرد دارند و هیچ یک نمی تواند جایگزین دیگری شود و در این بین هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند .

مزایای حمل بار هوایی

فریت بار هوایی مزایایی دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها پرداخته شده است...

سرعت بالا در ارسال بار
انتقال آسان بار از کشوری به کشور دیگر
ایمنی بالا
حمل کالاهای مختلف در اندازه های گوناگون از طریق حمل هوایی

شرکت پادمیرا راه با ارائه بهترین خدمات ارسال بار به تمام نقاط جهان ؛ آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز می باشد. برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید . و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید .

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ارسال بار به استرالیا

 

یکی از کوچکترین قاره جهان استرالیا می باشد با وجود این تعریف برای استرالیا که کوچکترین قاره جهان است اما یکی از پیشرفتع ترین کشورهای توسعه یافته در دنیا می باشد .

در سال ۱۹۰۱ استرالیا به یک کشور مستقل تبدیل شد که استقلال خود را از کشور بریتانیا گرفت . ششمین کشور پهناور جهان را استرالیا به خود اختصاص داده است که به دلیل دارا بودن به صحراهای بزرگ و پهناور و به علاوه در این کشور له دلیل آب و هوای آن کانگروهای زیادی زندگی می کنند که به سرزمین کانگوروها مشهور است .

به دلیل پیشرفت استرالیا از هر لحاظ این کشور به یک کشور مهاجر پذیر تبدیل شده است و دولت استرالیا نیز برای مهاجران به این کشور تسهیلات و امکانات زیادی را فراهم آورده است .

از نمونه از این امکانات می توان به موارد ذیل اشاره کرد : موقیعت های شغلی فراوان همانند مراکز صنعتی و پزشکی , امکان تجارت بین المللی , امکان همکاری های رفاهی و تحصیلاتی و …. می توان نام برد .

کشور استرالیا با تمام امکاناتی که برای مهاجرت دارد برای افراد تحصیل کرده مکان مناسبی به برای ادامه ی تحصیل می باشده که از طریق کشور استرالیا از دانشگاه های بزرگ و معتبرانگلیس مدرک تحصیلی دریافت کنند و ادامه تحصیل بدهند . بسیاری از افراد تحصیل کرده کشورمان برای ادامه ی تحصیل به کشور استرالیا مهاجرت می کنند .

برای مسافرت یا ادامه ی تحصیل به استرالیا هر مسافر می تواند در اندازه و مقدار مشخص شده با قانون هوایی بار با خود ببرد . در بین این مسافران یا مهاجرت کنندگان برا ادامه ی تحصیل یا برای زندگی افردی هستند که دوست دارند لوازم شخصی خود را نیز با خود ببرند که در این صورت شرکت هوایی فریت بار بار مسافران را برای ارسال به استرالیا این خدمات مهم را انجام می دهند .

فریت بار به استرالیا با بهترین خدمات

فریت بار به استرالیا برای برای مسافرین محترم در شرکت فریت بار پادمیرا راه برای ارسال بهترین خدمات را برای مشتریان انجام خواهد داد . کسلنی که قصد سفر به استرالیا را دارند باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که برای فریت بار ( ارسال بار به استرالیا ) باید حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استرالیا بار های خود را برای ارسال به شرکت فریت بار پادمیرا راه تحویل دهند تا در استرالیا نیز به موقع بار خود را تحویل بگیرند . در قسمت پایین خدماتی که شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به استرالیا انجام می دهند را توضیح می دهیم :

خدمات ارسال بار , فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل ( مبلمان , گیتار , پیانو , کیف , چینی , اثاثیه و لوازم شکستنی و …. ) با قوانین و استاندارد های هوایی
  • بار گیری بسته های آماده برای انتقال به فرودگاه
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در مواردی برخی از مسافران می خواهند که امور گمرکی خودشان را انجام دهند که در این صورت کارشناس فریت بار پادمیرا راه را همراهی می کنند .
  • پالت بندی بار متخصان بسته بندی فریت بار پادمیرا راه در صورت صلاح دید و شکننده بودن بار برای اینکه به بار آسیبی نرسد آن را پالت بندی می کنند تا هیچ گونه آسیب به بار مسافران محترم نرسد .
  • دریافت بار نامه برای ارسال بار به استرالیا ( فریت بار به استرالیا )

هزینه ارسال بار به استرالیا , گمرک استرالیا

بیشترین شهرهایی که از کشورمون ایران برای آنجا بار ارسال می شود , ارسال به سیدنی , ارسال به ملبورن , ارسال بار به آدلاید , بریزبین و پرت می باشد . برای ارسال بار به هر یک از شهر های ذکر شده هزینه ی ارسال ( هزینه فریت بار ) متفاوت می باشد که مسافران عزیز باید به این نکته نیز توجه کنند برای اطلاع بیشتر در این باره می توانید با مشاورین پادمیرا راه تماس بگیرید . از این جهت هزینه ارسال برای شهرهای استرالیا متفاوت است که دور و نزدیکی و مسافت هر شهر را در نظر می گیرند . در میان این شهرها دو شهر سیدنی و ملبورن تقریبا هزینه ای یکسان دارند .

فریت بار به استرالیا و نظارت گمرک استرالیا به بار مسافری

برای فریت بار به استرالیا و یا هر کشوری دیگر باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که بار نباید هیچ گونه آلودگی داشته باشد . مواردی مانند :

باری که با بسته دبندی چرمی است باید سم زدایی بشود . گمرک استرالیا برای در امان بودن از ورود هرگونه آلودیگی تدابیری اندیشیده است که برای این کار مکانی به عنوان قرنطینه در نظر گرفته است که در صورت مشاهده هر نوع بار مشکوک به آلودگی آنها را در آنجا برای بررسی می فرستند .

باید به این نکته نیز توجه کنیم که گمرک استرالیا بسته بندی های که با کارتن مخصوص فریت بار ( ارسال بار ) انجام شده است را به هیچ وجه هیچ گونه ایرادی نمی گیرند بنابرین مسافران محترم برای ارسال بار به استرالیا در ارسال بار و روش بسته بندی آن باید دقت زیادی شود .

در ارسال بار هوایی بارهایی که مربوط به لوازم شخصی و لوازم منزل باشند مانند : ظروف شکستنی , البسه , ظروف و لوازم آشپزخانه , کیف و کفش , و …. نیاز به پرداخت مالیات نمی باشند و از مالیات معاف هستند و فقط هزینه حمل بار داخل فرودگاه دریافت میشود .



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ارسال بار مسافری به استرالیا

استرالیا در واقع کوچکترین قاره جهان می باشد و از هر نظر یکی از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته دنیا می باشد. استرالیا در سال ۱۹۰۱ استقلال خود را از بریتانیا گرفت . استرالیا ششمین کشور پهناور دنیاست به دلیل داشتن صحرا های زیبا و بزرگ و همچنین بزرگترین مجیط زندگی کانگور این کشور لقب سرزمین کانگروها را دارد. این کشور کشوری بسیار مهاجر پذیر است و لذا برای مهاجرت به این کشو دولت آن نیز تسهیلات و امکانات زیادی را فراهم می کند . از جمله می توان به موارد : موقعیت های شغلی فراوان همانند مراکز صنعتی و پزشکی ، امکان تجارت بین المللی ، امکان همکاری های رفاهی و تحصیلاتی و …اشاره کرد.

با تمام امکاناتی که استرالیا برای مهاجرت در نظر دارد . مکان مناسبی برای افراد تحصیل کرده به حساب می آید که از طریق استرالیا با دانشگاه های بزرگ و معتبر انگلیس مدارک تحصیلی دریافت کنند و ادامه تجصیل دهند. لذا بسیاری از تحصیل کرده های کشورمون برای ادامه تخصیلات عالیه به این کشور مهاجرت می کنند .

در مسافرت به استرالیا هر مسافری می تواند در اندازه و مقدار مشخصی بار با خودش ببرد . ولی برخی از مسافران می خواهند لوازم شخصی خود را نیز با خود به استرالیا حمل بار کنند . لذا برای این کار می توانند از ارسال بار به استرالیا به صورت هوایی که همان فریت بار نامیده می شود استفاده نمایید .

فریت بار به استرالیا با بهترین خدمات

فریت بار به استرالیا برای مسافرین محترم در شرکت فریت بار پادمیرا راه با ارئه بهترین خدمات انجام خواهد شد . مسافرین باید به این نکته توجه داشته باشند که مشافری که قصد  فریت بار به استرالیا (ارسال بار به استرالیا)   را دارد . باید حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استرالیا اقدام به ارسال بار نماییند تا بار نیز به موثع در استرالیا تحویل داده شود . در زیر خدماتی که شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به استرالیا انجام می دهد را تشریخ می کنیم :

خدمات ارسال بار ، فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل (مبلمان ، گیتار ، پیانو ، کیف ، چینی ، اثاثیه و لوازم شکستنی و. ..) با استاندارهای بسته بندی و قوانین حمل و نقل بار هوایی
  • بار گیری بسته های آماده برای انتقال به فرودگاه
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : برخی از مسافران لازم می دانند که خودشان اقدام به انجام برخی از امور گمرکی کنند . که در این صورت کارشناس فریت بار پادمیرا راه را همراهی می کنند.
  • پالت بندی بار در صورت نیاز ک پالت بندی برای این انجام می شود که بار شما هیچ گونه آسیب دیدگی در طی مسیر نداشته باشد.
  • دریافت بار نامه برای ارسال بار به استرالیا (فریت بار به استرالیا)

هزینه ارسال بار به استرالیا ، گمرک استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا (فریت بار به شهر های استرالیا)

برخی از شهرهای مهم که بیشتر ایرانیان عزیز به آنجا بار ارسال می کنند ، ارسال بار به سیدنی  ، ارسال بار به ملبورن ، ارسال بار به آدلاید  ، بریزبین و پرت می باشد .

مسافران عزیز باید دقت داشته باشند که برای ارسال بار به هر یک از شهرهای مذکور هزینه ارسال بار (هزینه فریت بار) متفاوت می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با مشاورین ما در پادمیرا راه تماس بگیرید . تفاوت هزینه ارسال بار به شهرهای استرالیا به دلیل دور بودن مساف از هم می باشند . که در این بین دو شهر سیدنی و ملبورن تقریبا هزینه ای یکسان دارند .

فریت بار به استرالیا و نظارت گمرک استرالیا به بار

نکته مهمی که در ارسال بار به استرالیا یا هر کشور دیگر باید رعیات شود این می باشد که بار نباید هیچ نوع آلودگی داشته باشد . مواردی مانند :

بسته بندی چرمی بار که باید سم زدایی شود . که گمرک استرالیا برای این کار تدابیر اساسی اندیشیده است  و برای این کار مکانی به عنوان قرنطینه دارند . که هر نوع بر مشکوک به آلودگی را به آنجا برای بررسی می فرستند.

توجه داشته باشید که گمرک استرالیا برای بسته بندی که با کارتن های مخصوص فریت بار (ارسال بار) انجام شده است ایرادی نمی گیرد .لذا مسافران مهترم در ارسال بار به استرالیا باید به شیوه بسته بندی دقت زیادی داشته باشند.

بار هایی که مربوط به لوازم منزل ، و شخصی می باشند مانند : ظروف شکستنی ، البسه ، ظروف و لوازم آشپز خانه ، کیف و کفش و …معاف از مالیات می باشند و فقط هزینه حمل بار داخل فرودگاه دریافت می شود .

 

تماس با کارشناس فریت بار به استرالیا

شرکت پادمیرا راه با ارائه بهترین خدمات ارسال بار به استرالیا (فریت بار به استرالیا) آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز به استرالیا می باشد. برای مشاوره رایگان جهت ارسال بار به استرالیا می توانید با کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید . و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید .

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

تخصص ما ارسال بار به استرالیا ، ارسال بار به سیدنی و سایر شهرهای استرالیا می باشد



به موجب ماده ی ۲۰۰ قانون تجارت ثبت تغییرات ذیل در شرکت ها الزامی است:

  • تغییر اساسنامه
  •  تمدید مدت شرکت،زاید بر مدت مقرر
  •  انحلال شرکت،حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد.
  • تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل شرکا یا خروج بعضی از آن ها از شرکت.
  • تغییر اسم شرکت
  •  و در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است.

ثبت تغییرات در  شرکت

برای هر شرکتی قبل و بعد از ثبت ممکن است در مسیر انجام فعالیت تغییراتی پیش بیاید . مانند : کاهش و افزایش سرمایه , تغییر نام شرکت ؛ تغییر موضوع شرکت , تغییر محل و آدرس شرکت , تغییر شرکا و یا ورود و خروج عضو  , تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و در برخی از موارد نیز منجر به انحلال شرکت می شود . برای هر نوع تغییری در شرکت همه تصمیمات باید مراحل قانونی خود را طی کند و در نهایت به اطلاع اداره ثبت شرکت ها برسد .

برای ثبت تغییرات شرکت در ابتدا باید جلسات مجمع عمومی عادی و فوق العاده و همچنین مجمع هیئت مدیره باید تشکلی شود تا در خصوص تغییراتی که قرار بر اعمال آنها می باشد تصمیم گیری شود و در نهایت صورت جلسه ای رسمی و قانونی به امضاء تمام شرکا باید برسد . برای این کار بهترین کار برخوداری از راهنمای کارسناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب می باشد . برای ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغییرات شرکت خود می توانید با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید :

09122938218  –  02188564596

در اسرع وقت روند ثبت تغییرات شرکت شما را انجام خواهیم داد  .

شرکت ها می توانند بعد از انجام ثبت هر تغییراتی را  که مربوط به شرکت می باشد را  تغییراتی را اعمال کنند . منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها،کلیه تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد.

ثبت تغییرات شرکت ها مستلزم تنظیم و ارایه صورتجلسه متناسب با موضوع تغییرات و ارایه آن به مرجع ثبتی است. اداره ی کل شرکتها در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی آن و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، آگهی تغییرات ثبتی را صادر نموده که در روزنامه رسمی و محلی اطلاع رسانی شود.در ذیل ضمن پرداختن به نحوه ی اعمال تغییرات در شرکت،به مراحل ثبت تغییرات شرکت می پردازیم.

ثبت شرکت و تغییرات آن در موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب همشهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان , توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه , با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای , آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (  ثبت شرکت با مسئولیت محدود , سهامی خاص , سهامی عام , تضامنی , موسسات غیر تجاری , نسبی , تعاونی , شرکت های هلدینگ و … ) , انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه , ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی , ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری , اخذ کارت بازرگانی , ثبت شرکت در مناطق آزاد , اخذ جواز کسب , اخذ جواز تاسیس , ثبت اختراع و ایده های فکری , اخذ کد اقتصادی و ….. هم را دارد.  در دنیای پویا و حرفه ای امروزه , زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب همشهری با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

انواع صورتجلسات تغییرات

در شرکت ها و موسسات غیر تجاری صورتجلسات به طور کلی به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده
  • صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده
  • مجمع عمومی عادی سالیانه
  • صورتجلسه هیات مدیره
  • مجمع عمومی عادی
  • مجمع عمومی عادی شرکاء

دستور صورتجلسات تغییرات اختیاری

صورتجلساتی که با توجه به تغییراتی که بنا با اختیار صاحبان شرکت انجام می شود صورت می پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • تغییر نام شرکت ؛
  • تغییر موضوع شرکت ؛
  • تغییر نشانی شرکت ؛
  • افزایش سرمایه شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اجباری شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اختیاری شرکت ؛
  • تبدیل سهام بی نام به سهام بانام ؛
  • کاهش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • افزایش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام ؛
  • تغییر سال مالی شرکت ؛
  • انحلال شرکت ؛
  • نقل و انتقال سهام شرکت سهامی ؛
  • سهم الشرکه شرکت ؛
  • تغییر روزنامه کثیرالانتشار ؛
  • تعیین دارندگان حق امضاء ؛
  • پرداخت سرمایه تعهدی ؛
  • تاسیس شعبه ؛
  • ورود شریک جدید ؛
  • خروج شریک ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

صورتجلسات تغییرات اجباری

صورتجلساتی که با توجه به قانون تجارت و یا اساسنامه شرکت زمانی معین برای آن ها تعیین شده است و باید بعد از زمان مشخص شده تغییرات صورت پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • انتخاب اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین سمت اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین وضعیت حق امضاء ؛
  • انتخاب بازرسین شرکت ؛
  • تصویب ترازنامه و صورت های مالی ؛
  • تغییر نماینده شخص حقوقی ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

21

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات

جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات به مدارک زیر لازم می باشد:

  • مدارک هویتی صاحبان سرمایه. (شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده یا اصل آن جهت رویت)
  • مدارک هویتی شرکت. (اساسنامه ٬ اظهارنامه ٬ روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعمال شده در شرکت یا موسسه)
  • مدارک هویتی مدیر عامل و یا اعضاء هیات مدیره ای که خارج از صاحبان سرمایه می باشند.
  • مدارک هویتی نماینده صاحبان سهام.
  • ارائه لیست آخرین سهامداران و میزان سهام یا سهم الشرکه هر شخص حقیقی یا حقوقی.
  • بابت انجام تغییرات شرکت یا موسسه باید هیچ گونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت نداشته باشد تا بتوان تغییرات درخواستی را اعمال نمود.

مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت

با توجه به جلسه برگزار شده مدارک زیر باید به موسسه ثبتی ذهن ناب تحویل داده شود :

  • در صورت حضور اکثریت صاحبان سرمایه آگهی دعوت که توسط موسسه ذهن ناب جهت چاپ به روزنامه کثیرالانتشار تنظیم و به چاپ برسد.
  • صورتجلسه تنظیم شده توسط موسسه ذهن ناب که به امضاء کلیه صاحبان سرمایه شرکت یا موسسه رسیده باشد در ۳ نسخه ( یک نسخه برای اداره ثبت شرکت ها یک نسخه برای بایگانی در موسسه ذهن ناب یک نسخه بعد از آگهی شدن صورتجلسه برای شرکت مورد نظر ارسال میگردد.) مهر و امضاء رسیده باشد.
  • امضاء و مهر وکالتنامه وکیل که مسئول رسیدگی و تنظیم کلیه موارد فوق می باشد.وکیل مورد نظر می تواند برای امضاء دفاتر و پرداخت حق الثبت موارد مورد درخواست موکل اقدام نماید. (به صورت دلخواه می باشد.)

هزینه ثبت تغییرات شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری در موسسه ثبتی ذهن ناب به شرح زیر می باشد:

  • حق الوکاله وکیل (بنا به تصمیم شرکت می باشد و انتخاب وکیل از موارد اختیاری می باشد.)
  • پرداخت حق الثبت صورتجلسه تغییرات شرکت که بابت هر صورتجلسه جداگانه در اداره ثبت شرکت ها اخذ میگردد.
  • ورود سیستمی کلیه صورتجلسات تنظیم شده توسط وکیل.
  • هزینه پست و پاکت های مربوط به تغییرات شرکت اداره ثبت شرکت.
  • پرداخت هزینه روزنامه رسمی.
  • پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار بنا به توافق طرفین.
  • تنظیم و ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلام های مربوطه برای اشخاص حقوقی.
  • تنظیم و ثبت کد فراگیر اشخاص غیر ایرانی تازه ورود یافته.
  • تنظیم و ثبت صورتجلسات تغییرات در شهرستان ها و شهر هایی به جزء تهران به هزینه کمتر و بدون وکیل انجام می شود.

توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته ثبت تغییرات شرکت یا موسسات غیر تجاری در زمانی بین ۷ الی ۲۰ روز کاری انجام می شود و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو و سهامدار ٬ چه مقدار سرمایه و چه مقدار سهم داشته باشند. این زمان از تحویل و تکمیل اوراق به موسسه حساب می شود.

 



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب

برای هر شرکتی قبل و بعد از ثبت ممکن است در مسیر انجام فعالیت تغییراتی پیش بیاید . مانند : کاهش و افزایش سرمایه , تغییر نام شرکت ؛ تغییر موضوع شرکت , تغییر محل و آدرس شرکت , تغییر شرکا و یا ورود و خروج عضو , تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و در برخی از موارد نیز منجر به انحلال شرکت می شود .

به گزارش افکارنیوز، به موجب ماده ی ۲۰۰ قانون تجارت ثبت تغییرات ذیل در شرکت ها الزامی است:

  • تغییر اساسنامه
  •  تمدید مدت شرکت،زاید بر مدت مقرر
  •  انحلال شرکت،حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد.
  • تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل شرکا یا خروج بعضی از آن ها از شرکت.
  • تغییر اسم شرکت
  •  و در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است.

ثبت تغییرات در  شرکت

برای هر شرکتی قبل و بعد از ثبت ممکن است در مسیر انجام فعالیت تغییراتی پیش بیاید . مانند : کاهش و افزایش سرمایه , تغییر نام شرکت ؛ تغییر موضوع شرکت , تغییر محل و آدرس شرکت , تغییر شرکا و یا ورود و خروج عضو  , تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و در برخی از موارد نیز منجر به انحلال شرکت می شود . برای هر نوع تغییری در شرکت همه تصمیمات باید مراحل قانونی خود را طی کند و در نهایت به اطلاع اداره ثبت شرکت ها برسد .

برای ثبت تغییرات شرکت در ابتدا باید جلسات مجمع عمومی عادی و فوق العاده و همچنین مجمع هیئت مدیره باید تشکلی شود تا در خصوص تغییراتی که قرار بر اعمال آنها می باشد تصمیم گیری شود و در نهایت صورت جلسه ای رسمی و قانونی به امضاء تمام شرکا باید برسد . برای این کار بهترین کار برخوداری از راهنمای کارسناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب می باشد . برای ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغییرات شرکت خود می توانید با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید :

09122938218  –  02188564596

در اسرع وقت روند ثبت تغییرات شرکت شما را انجام خواهیم داد  .

شرکت ها می توانند بعد از انجام ثبت هر تغییراتی را  که مربوط به شرکت می باشد را  تغییراتی را اعمال کنند . منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها،کلیه تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد.

ثبت تغییرات شرکت ها مستلزم تنظیم و ارایه صورتجلسه متناسب با موضوع تغییرات و ارایه آن به مرجع ثبتی است. اداره ی کل شرکتها در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی آن و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، آگهی تغییرات ثبتی را صادر نموده که در روزنامه رسمی و محلی اطلاع رسانی شود.در ذیل ضمن پرداختن به نحوه ی اعمال تغییرات در شرکت،به مراحل ثبت تغییرات شرکت می پردازیم.

ثبت شرکت و تغییرات آن در موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب همشهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان , توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه , با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای , آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (  مسئولیت محدود , سهامی خاص , سهامی عام , تضامنی , موسسات غیر تجاری , نسبی , تعاونی , شرکت های هلدینگ و … ) , انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه , ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی , ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری , اخذ کارت بازرگانی , ثبت شرکت در مناطق آزاد (مثل  ثبت شرکت دارویی , ثبت شرکت تبلیغاتی , ثبت شرکت اجاره خودرو , ثبت شرکت باربری , ثبت شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی ,  ...), اخذ جواز کسب , اخذ جواز تاسیس , ثبت اختراع و ایده های فکری , اخذ کد اقتصادی و ….. هم را دارد.  در دنیای پویا و حرفه ای امروزه , زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب همشهری با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

انواع صورتجلسات تغییرات

در شرکت ها و موسسات غیر تجاری صورتجلسات به طور کلی به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده
  • صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده
  • مجمع عمومی عادی سالیانه
  • صورتجلسه هیات مدیره
  • مجمع عمومی عادی
  • مجمع عمومی عادی شرکاء

دستور صورتجلسات تغییرات اختیاری

صورتجلساتی که با توجه به تغییراتی که بنا با اختیار صاحبان شرکت انجام می شود صورت می پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • تغییر نام شرکت ؛
  • تغییر موضوع شرکت ؛
  • تغییر نشانی شرکت ؛
  • افزایش سرمایه شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اجباری شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اختیاری شرکت ؛
  • تبدیل سهام بی نام به سهام بانام ؛
  • کاهش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • افزایش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام ؛
  • تغییر سال مالی شرکت ؛
  • انحلال شرکت ؛
  • نقل و انتقال سهام شرکت سهامی ؛
  • سهم الشرکه شرکت ؛
  • تغییر روزنامه کثیرالانتشار ؛
  • تعیین دارندگان حق امضاء ؛
  • پرداخت سرمایه تعهدی ؛
  • تاسیس شعبه ؛
  • ورود شریک جدید ؛
  • خروج شریک ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

صورتجلسات تغییرات اجباری

صورتجلساتی که با توجه به قانون تجارت و یا اساسنامه شرکت زمانی معین برای آن ها تعیین شده است و باید بعد از زمان مشخص شده تغییرات صورت پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • انتخاب اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین سمت اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین وضعیت حق امضاء ؛
  • انتخاب بازرسین شرکت ؛
  • تصویب ترازنامه و صورت های مالی ؛
  • تغییر نماینده شخص حقوقی ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

31

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات

جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات به مدارک زیر لازم می باشد:

  • مدارک هویتی صاحبان سرمایه. (شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده یا اصل آن جهت رویت)
  • مدارک هویتی شرکت. (اساسنامه ٬ اظهارنامه ٬ روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعمال شده در شرکت یا موسسه)
  • مدارک هویتی مدیر عامل و یا اعضاء هیات مدیره ای که خارج از صاحبان سرمایه می باشند.
  • مدارک هویتی نماینده صاحبان سهام.
  • ارائه لیست آخرین سهامداران و میزان سهام یا سهم الشرکه هر شخص حقیقی یا حقوقی.
  • بابت انجام تغییرات شرکت یا موسسه باید هیچ گونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت نداشته باشد تا بتوان تغییرات درخواستی را اعمال نمود.

مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت

با توجه به جلسه برگزار شده مدارک زیر باید به موسسه ثبتی ذهن ناب تحویل داده شود :

  • در صورت حضور اکثریت صاحبان سرمایه آگهی دعوت که توسط موسسه ذهن ناب جهت چاپ به روزنامه کثیرالانتشار تنظیم و به چاپ برسد.
  • صورتجلسه تنظیم شده توسط موسسه ذهن ناب که به امضاء کلیه صاحبان سرمایه شرکت یا موسسه رسیده باشد در ۳ نسخه ( یک نسخه برای اداره ثبت شرکت ها یک نسخه برای بایگانی در موسسه ذهن ناب یک نسخه بعد از آگهی شدن صورتجلسه برای شرکت مورد نظر ارسال میگردد.) مهر و امضاء رسیده باشد.
  • امضاء و مهر وکالتنامه وکیل که مسئول رسیدگی و تنظیم کلیه موارد فوق می باشد.وکیل مورد نظر می تواند برای امضاء دفاتر و پرداخت حق الثبت موارد مورد درخواست موکل اقدام نماید. (به صورت دلخواه می باشد.)

هزینه ثبت تغییرات شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری در موسسه ثبتی ذهن ناب به شرح زیر می باشد:

  • حق الوکاله وکیل (بنا به تصمیم شرکت می باشد و انتخاب وکیل از موارد اختیاری می باشد.)
  • پرداخت حق الثبت صورتجلسه تغییرات شرکت که بابت هر صورتجلسه جداگانه در اداره ثبت شرکت ها اخذ میگردد.
  • ورود سیستمی کلیه صورتجلسات تنظیم شده توسط وکیل.
  • هزینه پست و پاکت های مربوط به تغییرات شرکت اداره ثبت شرکت.
  • پرداخت هزینه روزنامه رسمی.
  • پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار بنا به توافق طرفین.
  • تنظیم و ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلام های مربوطه برای اشخاص حقوقی.
  • تنظیم و ثبت کد فراگیر اشخاص غیر ایرانی تازه ورود یافته.
  • تنظیم و ثبت صورتجلسات تغییرات در شهرستان ها و شهر هایی به جزء تهران به هزینه کمتر و بدون وکیل انجام می شود.

توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته ثبت تغییرات شرکت یا موسسات غیر تجاری در زمانی بین ۷ الی ۲۰ روز کاری انجام می شود و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو و سهامدار ٬ چه مقدار سرمایه و چه مقدار سهم داشته باشند. این زمان از تحویل و تکمیل اوراق به موسسه حساب می شود.



طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص به این صورت تعریف می شود :

شرکت ‌هایی که تمام سرمایه آنها در موقع تأسیس منحصراً توسط مؤسسین تأمین گردیده است. این گونه شرکت‌ها شرکت سهامی خاص ‌نامیده می‌شوند.

تعریف ساده از شرکت سهامی خاص

قبل از اینکه اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص کنید بهتر است آشنایی کامل در رابطه با این نوع شرکت ها بدست بیاورید . شرکت سهامی خاص شرکتی است بازرگانی (حتی اگر موضوع عملیات آن ٬ امور بازرگانی نباشد) که تمام سرمایه آن منحصراً توسط موسسین تامین می گردد و سرمایه آن بر خلاف شرکت با مسئولیت محدود که سرمایه نقدی می باشد به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام ٬ بعد از ثبت شرکت سهامی خاص بر اساس مبلغ اسمی سهام می باشد.

موضوع شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۲ موضوع شرکت سهامی خاص به این صورت تعیین می شود :

شرکت سهامی شرکت بازرگانی محسوب می‌شود ولو این که موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد و باید توجه داشت که شرکت های سهامی خاص می توانند موضوع غیر بازرگانی هم داشته باشند.

نکته: موضوعاتی که مجوزی است اگر در موضوع اساسنامه آورده شود باید جواز آن موضوع را از مرجع صادر کننده جواز ٫ کسب و اخذ نمود.

تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۳ تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص به این صورت تعیین می شود :

در شرکت سهامی تعداد شرکاء نباید از سه نفر کمتر باشد و در شرکت سهامی خاص حداکثر تعداد شرکاء تعیین نشده است و می تواند هر تعداد شریک و سهامدار که شرکت لازم دارد در شرکت عضو و سهامدار و شریک شود.

نام شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی نام شرکت سهامی خاص به این صورت باید قید شود :

در شرکت ‌های سهامی خاص عبارت (شرکت سهامی خاص) باید قبل از نام‌ شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت در کلیه اوراق و اطلاعیه‌ ها و آگهی‌ های شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

به زبان ساده تر می توان گفت در تمامی اوراق و اطلاعیه و سربرگ شرکت و هرجایی که نام شرکت آورده می شود باید در کنار نام شرکت عبارت سهامی خاص قید شود. این موضوع برای تمامی شرکت ها و موسسات لازم الاجرا می باشد.

در حال حاضر به علت وجود شرکت های زیاد در ایران نام های تک سیلابی تا سه سیلابی تقریباً ثبتشان سخت شده است ولی موسسه ذهن ناب می تواند در این مرحله برای اخذ نام های تک سیلابی به بالا شما را یاری رساند.

در اداره ثبت شرکت ها بعد از تعیین نام شرکت ٬ نام تائید شده به مدت ۶۰ روز برای آن شرکت محفوظ می ماند و بعد از آن هر شخص دیگری می تواند آن نام را برای شرکت خود انتخاب نماید.

برای ثبت شرکت سهامی خاص باید حداکثر ۵ نام را برای موسسه ثبت شرکت ذهن ناب مشخص کنید که بر اساس اولویت باشد. برای تعیین نام حتماً با موسسه مشورت کنید تا زمان شما برای تعیین نام طولانی نشود و نام های مجوزی جزو نام شما نباشد.

سرمایه شرکت سهامی خاص در موقع تاسیس

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی سرمایه شرکت سهامی خاص در موقع تاسیس به این صورت است :

در موقع تأسیس سرمایه شرکت‌های سهامی خاص از یک میلیون ریال نباید کمتر‌باشد. در صورتی که سرمایه شرکت بعد از تأسیس به هر علت از حداقل مذکور در این ماده کمتر شود باید ظرف یک سال نسبت به افزایش سرمایه تا میزان‌ حداقل مقرر اقدام به عمل آید یا شرکت به نوع دیگری از انواع شرکت‌های مذکور در قانون تجارت تغییر شکل یابد وگرنه هر ذینفع می ‌تواند انحلال آن را‌ از دادگاه صلاحیتدار درخواست کند. هرگاه قبل از صدور رأی قطعی موجب درخواست انحلال منتفی گردد دادگاه رسیدگی را موقوف خواهد نمود.

به زبان ساده می توان گفت سرمایه شرکت سهامی خاص حداقل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال معادل یکصد هزار تومان می باشد که در زمان تاسیس شرکت لااقل سی و پنج درصد مبلغ تعهد ‌شده را در حسابی به نام شرکت در شرف تأسیس نزد یکی از بانک‌ها سپرده گذاری کرد. هرگاه قسمتی از تعهد مؤسسین به صورت غیرنقد باشد باید عین آن یا مدارک مالکیت آن را در همان بانکی که برای پرداخت مبلغ نقدی ‌حساب باز شده است تودیع و گواهی بانک را به ضمیمه اظهارنامه و ضمائم آن به مرجع ثبت شرکت‌ها ارائه نمود. برای سرمایه غیر نقدی نظر کتبی‌ کارشناس رسمی وزارت دادگستری الزامی می باشد.

 سهام شرکت سهامی خاص

سهم ممکن است با نام و یا بی نام و یا ممتاز (با رعایت تشریفات) باشد. هر شریک حداقل باید یک سهم داشته باشد تا در ردیف سهامداران قرار گیرد. باید توجه داشت که شرکت‌ های سهامی خاص نمی ‌توانند سهام خود را برای پذیره نویسی یا فروش در بورس اوراق بهادار یا توسط بانک ‌ها عرضه نمایند.

محل قانونی شرکت سهامی خاص (مرکز اصلی شرکت)

مرکز اصلی شرکت همان جایی می باشد که شرکت می خواهد فعالیت خود را در آنجا انجام دهد. باید توجه داشت که آدرس شرکت بسیار مهم می باشد به دلیل اینکه حوزه مالیاتی را مشخص می کند. در حال حاضر شرکت در شرف تاسیس مرکز اصلیشان توسط اداره ثبت شرکت ها استعلام می شود و باید آدرس با کد پستی همخوانی داشته باشد.

 شعب شرکت سهامی خاص

شرکت در شرف تاسیس می تواند دارای شعب مختلف باشد که با اعلام شعب و انجام امور تاسیس شعب برای کمتر شدن هزینه میتوان در ابتدا تاسیس شرکت شعب را اعلام نمود تا از هزینه ها کم کرد.

تعداد سهام شرکت سهامی خاص

تعداد سهم هر شریک باید حداقل یک سهم باشد تا در لیست سهامداران جای بگیرد. باید توجه داشت که سهم کمتر از ۱ مثلاً ۰/۵ سهم وجود ندارد و حداقل میزان سهم یک می باشد.

روزنامه کثیرالانتشار شرکت سهامی خاص

روزنامه کثیرالانتشار هر شرکت می تواند متفاوت باشد. روزنامه کثیرالانتشار روزنامه ای است که تاسیس و تغییرات شرکت و آگهی های دعوت سهامداران را به صورت خلاصه در آن باید ذکر کرد. روزنامه رسمی با روزنامه کثیرالانتشار متفاوت می باشد. هزینه های روزنامه های کثیرالانتشار متفاوت می باشد و بر اساس کادر هر آگهی محاسبه می شود. برای مشاوره بهتر حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل کنید. از اول سال ۹۶ چاپ روزنامه کثیرالانتشار اجباری شده و اگر شرکتی روزنامه کثیرالانتشار خود را چاپ نکند تغییرات بعدی خود را نمی تواند انجام دهد.

مدت شرکت سهامی خاص

مدت شرکت به صورت محدود و نامحدود می باشد. برای مثال شرکت هایی که برای انجام کار های پروژه ای تاسیس می شوند عمدتاً به صورت محدود هستند و شرکت هایی که برای انجام امور بازرگانی هستند به صورت نامحدود تاسیس می شوند.

سال مالی شرکت های سهامی خاص

سال مالی اکثر شرکت ها در ایران از اول فروردین ماه تا آخر اسفند ماه می باشد. در بعضی از شرکت ها به علت شروع سال مالی متفاوت سال مالی متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود. مثل مدارس و دانشگاه ها که آن ها از اول مهر ماه تا آخر شهریور ماه سال مالی خود را تعریف می کنند و یا بعضی از شرکت ها سال مالی خود را بر اساس سال میلادی تعیین می کنند.

اوراق قانونی شرکت های سهامی خاص

شرکت های سهامی خاص برای تاسیس احتیاج به اوراقی دارد که باید امضاء شرکاء و سهامداران و اعضاء رسیده باشد و به شرح زیر می باشد :

  • اظهارنامه شرکت سهامی خاص.
  • اساسنامه شرکت سهامی خاص.
  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت سهامی خاص.
  • صورتجلسه هیات مدیره شرکت سهامی خاص.
  • اقرارنامه مدیران وو بازرسین

این اوراق برای هر شرکت متقاوت می باشد و رویه ثابتی برای کلیه شرکت های سهامی خاص ندارد. با توجه به خواسته شرکاء و اعضاء شرکت کلیه اوراق قانونی شرکت سهامی خاص را موسسه ذهن ناب به صورت اختصاصی و جامع ثبت می کند به گونه ای که کاملاً با مقررات قانون تجارت همخوانی داشته باشد و در آینده باعث بروز مشکلی نشود و تمام موارد را لحاظ می کند.

وظایف مجمع عمومی مؤسس

وظایف مجمع موسسین به قرار زیر می باشد:

۱. رسیدگی به گزارش مؤسسین و تصویب آن و همچنین احراز پذیره نویسی کلیه سهام شرکت و تأییدیه مبالغ لازم.

۲. تصویب طرح اساسنامه شرکت و در صورت لزوم اصلاح آن.

۳. انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت.

۴. تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که هر گونه دعوت و اطلاعیه بعدی برای سهامداران تا تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در آن منتشر خواهد‌ شد.

نکته: گزارش مؤسسین باید حداقل پنج روز قبل از تشکیل مجمع عمومی مؤسس در محلی که در آگهی دعوت مجمع تعیین شده است آماده باشد.



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : مهدی مقدم

راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند

برای تمامی متقاضیان یکی از مهمترین اقدامات بررسی و تخمین هزینه ثبت شرکت و داشتن اطلاعات دقیق از مراحل انجام ثبت شرکت است لذا اگر متقاضیان ثبت شرکت یا برند اطلاعات کافی در این موارد را نداشته باشند بهتر است از یک موسسه ثبتی معتبر کمک بخواهند.

موسسه ثبتی ذهن ناب با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ثبتی توانسته است همیشه مشتریان خود را راضی نگهدارد. از این رو برای اینکه بتوانید با خیالی آسوده کار ثبت شرکت خود را پیگیر باشید آن را به ما بسپارید. هزینه ثبت شرکت شامل موارد زیادی است و فاکتورهای مختلفی در تعیین آن تاثیر گذار هستند.

همچنین برای ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت مسئولیت با محدود هزینه ثبت شرکت متفاوت است و این بستگی به پیچیدگی کارهای اداری و آیین نامه های ثبت شرکتها مربوط می شود.

به دلیل تخصص بالای کارشناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب در امور ثبت شرکت که به صورت مستمر با انجام این امور می پردازند لذا در کمترین زمان و پایین ترین هزینه ؛ ثبت شرکت شما را انجام خواهند داد.

همچنین موسسه ثبتی ذهن ناب کار ثبت شرکت شما را از صفر تا صد انجام می دهد و برای این کار هزینه ثبت شرکت و برند را در ابتدا با متقاضی تعیین می کنند و در طی کار هیچ نوع هزینه ای به آن اضافه نخواهد شد. سعی می کنیم در ادامه به صورت تفکیک شده هزینه ثبت شرکت برای هر نوع شرکت را بیاوریم.

بطور کلی انواع شرکت هایی که در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری قابل ثبت می باشند به شرح زیر هستند:

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت سهامی عام
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت موسسه غیر تجاری
  • ثبت شرکت نسبی
  • ثبت شرکت مختلط سهامی
  • ثبت شرکت مختلط غیر سهامی

باید توجه داشت که تمامی مواردی که در بالا اشاره شد در حال حاظر قابل ثبت در اداره ثبت شرکت ها می باشند و برای انجام امور ثبتی هر کدام هزینه های متفاوتی را می طلبد. شما می توانید برای آگاهی بیشتر در رابطه با هزینه ثبت شرکت و برند با مشاور ما در موسسه ذهن ناب تماس بگیرید.

هزینه ثبت شرکت بر اساس ترتیب مراحل ثبتی

هزینه تعیین نام

اولین مرحله  ثبت شرکت تعیین نام آن است که به این معنا که ۵ نام برای شرکت انتخاب می شود که یکی از این ۵ مورد تایید و قابلیت ثبت خواهد داشت. باید توجه داشته باشیم که اساممی که انتخاب می شوند باید ریشه فارسی داشته باشند و حداقل ۳ سیلابی باشند. همچنین باید توجه داشته باشیم که قبلا این نام ثبت نشده باشد. برای تعیین نام نهایی شرکت باید هزینه حق النام پرداخت شود و درنهایت فیش واریزی به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

هزینه پستی

بعد از تعیین نام شرکت و در زمان تکمیل مدارک باید از طریق باجه های پستی موجود در هر شهر اقدام به ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها کرد که هر یک از این دفاتر هزینه ای مختلفی بسته به وزن و تعداد اوراق اراسلی تعیین می کنند.

هزینه حق الثبت

هزینه حق ثبت هر شرکت توسط اداره ثبت شرکتها محاسبه می شود.

هزینه حق الدرج

باید توجه داشت که ثبت شرکت در دو نوبت آگهی می شود (روزنامه) در مرحله ابتدایی روزنامه محلی است که هزینه آن در اداره ثبت شرکتها پرداخت می شود و مرحله دوم در روزنامه رسمی کل کشور است که هزینه آن نیز به صورت اینترنتی و از طریق سامانه روزنامه رسمی پرداخت می شود.

هزینه روزنامه رسمی

پس از ثبت شرکت و پرداخت حق الدرج در روزنامه محلی باید نسبت به پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت نیز از طریق سامانه روزنامه رسمی کشور اقدام شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و انجام آگهی در روزنامه رسمی شرکت می توانید با کارشناس ما در موسه ثبتی ذهن ناب تماس بگیرید.

هزینه پلمپ دفاتر شرکتها

بعد از ثبت شرکت و پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت به مدت یک ماه فرصت دارد تا اقدام به پرداخت هزینه  پلمپ دفاتر و اخذ آنها کند. هزینه دفاتر کل و روزنامه و نیز دفتر دارایی با توجه به تعداد برگه های آنها که ۵۰ یا ۱۰۰ و یا ۲۰۰ برگی یا بیشتر باشد در واحدهای ثبتی مختلف متفاوت است.

موسسه ثبتی و حقوقی ذهن ناب

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب همشهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان, توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکارگیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود به صورت برجسته سرلوحه قرار داده است.

این مجموعه, با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای , آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت ( مسئولیت محدود, سهامی خاص, سهامی عام, تضامنی, موسسات غیر تجاری, نسبی, تعاونی, شرکت های هلدینگ و … ), انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه , ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی , ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری , اخذ کارت بازرگانی , ثبت شرکت در مناطق آزاد (مثل  ثبت شرکت دارویی , ثبت شرکت تبلیغاتی , ثبت شرکت اجاره  ون ( اجاره خودرو ) ثبت شرکت باربری , ثبت شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی ,  …), اخذ جواز کسب , اخذ جواز تاسیس , ثبت اختراع و ایده های فکری , اخذ کد اقتصادی و ….. هم را دارد. در دنیای پویا و حرفه ای امروزه , زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب همشهری با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

هزینه های ثبت برند و علائم تجاری

هزینه های واریزی ثبت برند و علامت تجاری بر اساس حقیقی و یا حقوقی بودن متقاضی متفاوت است و باید توجه داشت که هزینه های ثبت اظهارنامه قسمتی از هزینه های ثبت علامت می باشد و بعد از تائید اظهارنامه باید دو نوبت روزنامه رسمی (روزنامه نوبت اول که بعد از یک ماه روزنامه دوم هم می توان پرداخت کرد.) نیاز دارد که روزنامه رسمی با توجه به سیاه و سفید بودن و اندازه کادر چاپی متفاوت می باشد و حداقل قیمت آن ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد.

هزینه ثبت برند در ایران

به توجه به هزینه های ثبتی اعلام شده در موسسه ثبتی ذهن ناب همشهری دارای بخش ها و قسمت های مختلفی می باشد که با توجه به اهمیت ثبت برند برای اشخاص حقیقی و حقوقی برای سوءاستفاده از برند مد نظر خود توسط دیگران در این مقاله فقط به هزینه های ثبت برند می پردازیم.

تقسیم بندی هزینه های ثبت برند و علامت تجاری

هزینه ثبت برند در واقع به دو پخش تقسیم می شود:

  • هزینه های اداری و پرداخت های قانونی: که با توجه به جدول هزینه ها که در پایین آورده شده است هزینه ها ثبات می باشد.
  • حق الزحمه موسسه ثبتی ذهن ناب همشهری : این رقم به صورت توافقی می باشد و خارج از عرف نمی باشد.

هزینه ثبت برند چقدر است ؟

هزینه های ثبت برند که توسط اداره علامت اخذ می گردد شامل هزینه اظهارنامه و روزنامه های نوبت اول و دوم و حق ثبت برند می باشد. با توجه به حقیقی و حقوقی بودن شخص متقاضی این هزینه ها متفاوت می باشد. در پایان کار هم هزینه حق الثبت برند باید پرداخت شود.



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 10:33 ::  نويسنده : مهدی مقدم

اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی دیپلم و یا فوق دیپلم

متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه از آموزش و پرورش و یا فوق دیپلم از دانشگاه می باشند می بایست در نشست توجیهی، در دوره های آموزشی تخصصی به مدت ۱۲ ساعت نیز شرکت نمایند. در بعضی موارد حتی بدون داشتن مدرک دیپلم می توان کارت بازرگانی اخذ کرد.

اخذ کارت بازرگانی و اخذ جواز کسب موسسه ثبتی ذهن ناب

اخذ کارت بازرگانی برای افرادی که دارای مدرک دانشگاهی مرتبط و غیر مرتبط هستند.

متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط از جمله رشته های مدیریت بازرگانی و اقتصاد و به طور کلی رشته های همانند هستند و فارغ التحصیل از دانشگاه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا باشند به تشخیص اتاق می بایست در نشست توجیهی کارت بازرگانی به مدت  ۲ الی  ۳ ساعت شرکت نمایند. متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی غیر مرتبط با رشته های فوق می باشند و فارغ التحصیل از دانشگاه در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا باشند ، می بایست علاوه بر حضور در نشست توجیهی، در دوره های آموزشی تخصصی به مدت  ۸ ساعت نیز شرکت نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ کارت بازرگانی اشخاص حقوقی

توجه داشته باشید که برای اخذ کارت بازرگانی حقوقی باید یک سال از زمان تاسیس شرکت گذشته باشد.

  • اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکت ها رسیده باشد.
  • اصل گواهی پلمپ دفاتر روزنامه و کل از اداره ثبت شرکت ها.
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه مدیر عامل.
  • کپی روزنامه رسمی و آخرین تغییرات شرکت.
  • کلیه مدارک هویتی شرکت.
  • اصل کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل.
  • دو قطعه عکس ۴*۳ مدیر عامل (جدید , تمام رخ و ساده باشد.).
  • ارائه اصل مدرک تحصیلی معتبر (حداقل دیپلم) از مدیر عامل.
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان.
  • داشتن حداقل سن ۲۳ سال تمام.
  • اصل گواهی بانکی مبنی بر تائید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام شرکت.
  • ارائه مدارک مالکیت یا اجاره نامه معتبر که شرکت در آنجا واقع باشد.
  • کد اقتصادی جدید و یا ارائه پیش ثبت نام طرح جامع مالیاتی.
  • حضور مدیر عامل در کلاس های آموزشی.

نکته در بعضی موارد حتی بدون داشتن کارت پایان خدمت می توان کارت بازرگانی اخذ نمود.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ کارت بازرگانی اشخاص حقیقی

مدارک مورد نیاز:

  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه متقاضی کارت بازرگانی.
  • اصل گواهی پلمپ دفاتر روزنامه و کل از اداره ثبت شرکت ها.
  • اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکت ها رسیده باشد.
  • اصل کارت ملی و شناسنامه متقاضی کارت بازرگانی.
  • دو قطعه عکس ۴*۳ متقاضی کارت بازرگانی.
  • ارائه اصل مدرک تحصیلی معتبر (حداقل مدرک دیپلم) متقاضی کارت بازرگانی.
  • اصل کارت پایان خدمت متقاضی کارت بازرگانی.
  • داشتن حداقل سن ۲۳ سال برای متقاضی کارت بازرگانی.
  • ارائه مدارک بانکی که در آن حساب جاری به نام متقاضی افتتاح گردیده باشد.
  • اصل سند یا اجاره نامه معتبر به نام متقاضی.
  • حضور متقاضی در کلاس های آموزشی بر اساس نوع مدرک تحصیلی.
  • کد اقتصادی جدید و یا ارائه پیش ثبت نام طرح جامع مالیاتی.

در بعضی موارد حتی بدون داشتن کارت پایان خدمت می توان کارت بازرگانی اخذ نمود.

استعلام فرم های کارت بازرگانی

فرم های گواهی شده که سامانه به درخواست کننده ارائه می دهد را چاپ گرفته و جهت تایید به مراکز مربوطه به شرح زیر مراجعه شود:

  • برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه باید به نزدیک ترین دفتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایید.
  • برای دریافت گواهی ماده  ۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم به حوزه مالیاتی محل کار (برای کارت های حقیقی) دفتر مرکزی (برای کارت های حقوقی) مراجعه نمایید.
  • برای تایید فرم حساب و حسن اعتبار بانکی یا فرم الف به بانکی که حساب جاری شرکت یا شخص متقاضی در آن دارید مراجعه نمایید.
  • برای تایید فرم تعهد و گواهی امضاء یا فرم د باید به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه نمایید.
  • برای دریافت مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی به شعبه بیمه محل کار(برای کارت های حقیقی) دفتر مرکزی (برای کارت های حقوقی) مراجعه نمایید.
  • برای دریافت اظهار نامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی و گواهی پلمپ دفاتر به نزدیک ترین دفتر پست مراجعه و پس از دریافت دفاتر قانونی (دفتر روزنامه و کل) به اداره ثبت شرکت های محل مراجعه نمایید.
  • برای دریافت فرم پیش ثبت نام کد اقتصادی به سایت اداره مالیات مراجعه نمایید.
  • برای دریافت تایید صلاحیت مدیران خارجی (ویژه مدیرعاملان غیر ایرانی) به سفارتخانه متبوع مراجعه نمایید.

مراحل اخذ جواز کسب

کلیه افراد متقاضی جهت اخذ جواز کسب باید به سامانه صدور پروانه کسب مراجعه کنند. در این سامانه باید تقاضا ثبت و کد رهگیری اخذ شود. درخواست متقاضیان همراه با ارائه مدارک صورت می گیرد که به صورت اسکن شده در سامانه بارگذاری می شود. کارشناسان مراجع صدور جواز کسب نیز موظفند تا تمامی درخواست های متقاضیان را به همراه مدارک رسیده بررسی کنند. در صورتی که در مدارک نقص و ایرادی باشد ، مراتب را طی ۱۵ روز از طریق پست الکترونیکی یا شماره تماس به متقاضی اعلام نمایند. در غیر این صورت باید برای ارائه کد رهگیری به متقاضی اقدام کنند.

اخذ کارت بازرگانی و اخذ جواز کسب موسسه ثبتی ذهن ناب

در صورتی که در مدارک ایراد یا نقصی باشد ، متقاضی موظف است تا در ظرف مدت سه ماه تمامی ایرادات را بر طرف و مجدداً مدارک مورد نیاز را از طریق سامانه ارسال کند و تصویر آن را به مراجع صدور جواز کسب ارائه دهد. در صورتی که در این مدت هیچ اقدامی از سوی متقاضی برای رفع نواقص مدارک صورت نگیرد و دستگاه های استعلام شونده پاسخ منفی دریافت کنند ، مهلت اخذ جواز کسب باطل می شود.

شرایط لازم جهت صدور جواز کسب

  • دارا بودن ۱۸ سال تمام برای اشخاص حقیقی.
  • ارائه سند مالکیت ملک یا اجاره نامه رسمی و یا اجاره نامه عادی متقاضی.
  • دریافت گواهی اداره امور مالیاتی مبنی بر پرداخت بدهی ها قبلی.
  • صاحبان اسناد عادی ، باید تعهد نامه محضری مبنی بر پذیرش مسئولیت حقوقی ناشی از آن را ارائه دهند.

مدارک لازم برای صدور جواز کسب

  • ارائه مدارک هویتی اشخاص حقیقی و حقوقی.
  • ارائه یکی از مدارک کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت برای آقایان.
  • گواهی اشتغال به تحصیل یا مدرک تحصیلی ( با استثناء افرادی که سن آن ها از ۵۰ سال بیشتر می باشد)
  • شش قطعه عکس ۴*۳.
  • استعلام گواهی های لازم و گذراندن دوره های آموزشی و یا پروانه تخصصی و فنی یا دیپلم فنی یا مدارک تحصیلی بالاتر مرتبط برای صنوف
  • مدارک تکمیلی دیگر که در موسسه ذهن ناب همشهری به شما اعلام می گردد.
  • فیش های پرداخت هزینه اخذ جواز کسب.
  • انتخاب مباشر در صورت لزوم.

 

09122938218  –  02188564596

تهران سعادت آباد کوچه ۳۲ غربی پلاک ۱۱۰ واحد ۳ طبقه دوم



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 10:18 ::  نويسنده : مهدی مقدم

نسیم آنلاین: تعریف کلی از جواز تاسیس: اخذ جواز تاسیس یعنی دریافت گواهی فعالیت تولیدی یا اقتصادی که با موضوع شرکت باید یکی باشد.

نکته: هر فرد با کد ملی و هر شرکت با شناسه ملی خود فقط یک بار می تواند در سایت ثبت نام کند و برای اخذ جواز تاسیساقدام نماید.

مدت اعتبار جواز تاسیس

مدت اعتبار جواز تاسیس از تاریخ صدور به مدت یکسال اعتبار دارد و بعد از گذشت یکسال با توجه به میزان پیشرفت قابل تمدید بوده و در صورت عدم اقدام از سوی متقاضی ، جواز خود به خود از اعتبار خارج گشته و باطل می شود.

تمدید جواز تاسیس

جواز تاسیس به مدت زمان یک سال اعتبار دارد و بعد از گذشت زمان یک سال با توجه به میزان پیشرفت و نظر کارشناس قابل تمدید بوده و در صورت عدم اقدام از سوی متقاضی ، جواز خود به خود از اعتبار خارج می گردد و باطل می شود.

انتقال جواز تاسیس

جواز تاسیس امکان انتقال به غیر را نیز دارد.

مرجع صادر کننده جواز تاسیس

مرجع صادر کننده ی جواز تاسیس بر حسب نوع فعالیت اقتصادی مد نظر کار سرمایه گذار متفاوت است. در حوزه تولیدات و صنایع کشاورزی و غذایی ، وزارت جهاد کشاورزی ؛ در حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی ، وزارت کار و تعاون و برای عمده فعالیت های صنعتی ،وزارت صنعت و معدن مرجع صادرکننده ی جواز می باشد.

انواع جواز تاسیس

در صورتی که تحت شرکت خاص است،به صورت حقوقی و در غیر این صورت به صورت حقیقی صادر می شود.

۱- شرایط اخذ جواز تاسیس برای افراد حقیقی

۲- شرایط اخذ جواز تاسیس برای افراد حقوقی

 
مدارک مورد نیاز جهت اخذ جواز تاسیس

مدارک مورد نیاز حواز تاسیس به شرح زیر می باشد:

  • مدارک هویتی شرکت (اساسنامه – اظهارنامهشرکتنامه – روزنامه رسمی تاسیس – لیست سهامداران به روز – روزنامه رسمی آخرین تعیین سمت – روزنامه رسمی آخرین وضعیت حق امضاء )
  • مدارک هویتی اعضاء هیات مدیره (شناسنامه – کارت ملی یا کارت هوشمند – کارت پایان خدمت اعضاء)
  • مدارک هویتی سهامداران ( شناسنامه – کارت ملی یا کارت هوشمند)
  • اخذ جواز در صورت نیاز.
  • مهر شرکت.
مزیت اخذ جواز تاسیس

از مزایای جواز تاسیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخصیص زمین صنعتی در شهرک های صنعتی به نرخ مصوب دولتی با پرداخت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۳۶ ماه (برای هر سه ماه یک قسط).
  • امکان شرکت در نمایشگاه های تجاری داخلی و خارجی مرتبط با جواز تاسیس.
  • امکان دریافت وام و تسهیلات دولتی با سود تولیدی و تنفس یک تا دو سال و دوره های بازپرداخت بلند مدت.
  • در دسترس بودن پیش طرح توجیهی تایید شده توسط کارشناسان مرجع صادر کننده برای ارائه و جذب سرمایه گذاری.
  • ثبت برند و علامت تجاری مرتبط با جواز و محصولات مرتبط به اداره ثبت علامت تجاری.
مراحل اخذ جواز تاسیس

به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورود به سامانه به صورت حقیقی و حقوقی
  • تکمیل فرم درخواست و ثبت آن
  • نوشتن طرح توجیهی
  • تعیین اولیت موضوع
  • صدور جواز
مزایای اخذ کد اقتصادی

مزایای اخذ کد اقتصادی به شرح زیر می باشد:

۱. اشخاص حقیقی و حقوقی به وسیله کد اقتصادی در سازمان مالیاتی شناخته می شوند ٫ کد اقتصادی توسط سازمان امور مالیات به افراد داده می شود.

۲. بررسی راحت تر امور مالیاتی.

۳. محاسبه صحیح مالیات افراد در اداره مالیات.

۴. رقابت سالم در امور تجاری.

اشخاص غیر مکلف در اخذ کد اقتصادی

اشخاص حقیقی و حقوقی زیر مواردی هستند که می توان نام برد

  • تکیه و مساجد
  • اشخاص حقیقی و حقوقی که در امور هنری فعالیت دارند. مانند فیلم سازی , نقاشی , خطاطی و
  • اشخاص حقیق و حقوقی که در امور علمی فعالیت دارند. مانند مدارس , دانشکده , دانشگاه و ….
  • اتحادیه امور صنفی.
  • افراد حقیقی که در امور پیمانکاری فعالیت دارند و در سال در آمد زیر پنجاه میلیون تومان دارند.
اشخاص مکلف در اخذ کد اقتصادی
  • تمامی اشخاص حقوقی که در زمینه ی تولید ، مونتاژ ، صادرات و واردات ، توزیع کالاها و امور خدماتی فعالیت دارند.
  • تمامی اشخاص حقیقی که در زمینه ی تولید ، مونتاژ ، صادرات و واردات ، توزیع کالاها و امور خدماتی فعالیت دارند. اشخاص حقیقی باید دارای پروانه کسب و کار از مراجع مربوطه , دارای محل مشخص جهت فعالیت و شرایط لازم را جهت اخذ کد اقتصادی باشند.

باید توجه داشت که مطابق مصوبه اخیر مجلس ، چنانچه شرکت ها مراحل اخذ کد اقتصادی را انجام ندهند و این کد را دریافت نکنند از معافیت های مالیاتی که در ماده ۱۰۵ قانون سازمان مالیاتی کشور قید شده بی بهره خواهند بود. به موجب ماده ۱۰۵ قانون سازمان مالیاتی کشور درآمد شرکت ها و درآمد ناشی از فعالیتهای انتفاعی سایر اشخاص حقوقی از منابع مختلف در ایران یا خارج از ایران تحصیل می شود , پس از وضع زیان های (هزینه ها) حاصل از منابع غیر معاف و کسر مالیات های مقرر به استثناء مواردی که طبق مقررات این قانون دارای نرخ جداگانه ای می باشد مشمول مالیات حداکثر به نرخ ۲۵ درصد خواهند بود.

بعد از ثبت شرکت باید کد اقتصادی اخذ گردد , در غیر این صورت به شرکت جریمه تعلق می گیرد.

 

مدارک لازم جهت اخذ کد اقتصادی اشخاص حقوقی (کد اقتصادی برای شرکت)

مدارک مربوط به اشخاص حقوقی جهت اخذ کد اقتضادی به شرح زیر می باشد:

  • مدارک هویتی اعضاء برابر اصل شده (۲ نسخه)
  • مدارک هویتی شرکت برابر اصل شده (۲ نسخه)
  • آخرین تغییرات شرکت به همراه روزنامه رسمی آخرین تغییر آدرس
  • گواهی امضاء صاحبان امضاء.
  • مهر شرکت.
  • قبوض برق و تلفن که با کد پستی شرکت همخوانی داشته باشد.
  • سند ملکی که شرکت در آن فعالیت می کند و دارای اعتبار می باشد.
  • اجاره نامه شرکت که دارای هلوگرام باشد یا اجاره نامه که در دفتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد.
  • معرفی نامه برای اداره مالیات مربوطه.
  • تکمیل فرم اطلاعات و دفترچه مالیاتی برای اشخاص حقوقی (پیوست موجود است)
ثبت شرکت و برند موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب همشهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان , توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه , با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای , آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت مسئولیت محدود , سهامی خاص , سهامی عام , تضامنی , موسسات غیر تجاری , نسبی , تعاونی , شرکت های هلدینگ و … ) , انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه , ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی , ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری , اخذ کارت بازرگانی , ثبت شرکت در مناطق آزاد (مثل  ثبت شرکت دارویی , ثبت شرکت تبلیغاتی , ثبت شرکت اجاره خودرو , ثبت شرکت باربری , ثبت شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی ,  ...), اخذ جواز کسب , اخذ جواز تاسیس , ثبت اختراع و ایده های فکری , اخذ کد اقتصادی و ….. هم را دارد.  در دنیای پویا و حرفه ای امروزه , زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب همشهری با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

09122938218  –  02188564596

تهران سعادت آباد کوچه ۳۲ غربی پلاک ۱۱۰ واحد ۳ طبقه دوم



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 10:9 ::  نويسنده : مهدی مقدم

با توجه به تصمیم صاحبان شرکت باید ابتدا اعضاء هیات مدیره درخواست برگزاری جلسه را با منشی شرکت اعلام کنند و منشی شرکت با توجه به ارتباط خود با صاحبان شرکت زمانی را برای برگزاری جلسه هماهنگ می کنند و باید صاحبان سرمایه در زمان تعیین شده در جلسه حضور به هم برسانند. نکته بسیار مهم در خصوص حد نصاب جلسه برگزار شده این است جلسه در صورتی که به حضور کلیه صاحبان سرمایه برگزار شود جلسه به رسمیت شناخته می شود و در صورتی که جلسه با حضور اکثریت برگزار شود احتیاج به تشرفات دعوت می باشد. بعد از حضور صاحبان سرمایه تصمیم مورد نظر را به کلیه صاحبان سرمایه اعلام و موضوع تغییرات را در صورتجلسه ای تنظیم شده مورد تائید قرار می دهند.

بعد از گذراندن مراحل و شرایط مذکور ثبت تغییرات شرکت که توسط موسسه ثبتی ذهن ناب صورت می پذیرد به وسیله اداره ثبت شرکت ها ٬ به ثبت خواهد رسید.

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات

جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات به مدارک زیر لازم می باشد:

 
  • مدارک هویتی صاحبان سرمایه. (شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده یا اصل آن جهت رویت )
  • مدارک هویتی شرکت. (اساسنامه ٬ اظهارنامه ٬ روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعمال شده در شرکت یا موسسه )
  • مدارک هویتی مدیر عامل و یا اعضاء هیات مدیره ای که خارج از صاحبان سرمایه می باشند.
  • مدارک هویتی نماینده صاحبان سهام.
  • ارائه لیست آخرین سهامداران و میزان سهام یا سهم الشرکه هر شخص حقیقی یا حقوقی.
  • بابت انجام تغییرات شرکت یا موسسه باید هیچ گونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت نداشته باشد تا بتوان تغییرات درخواستی را اعمال نمود.

مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت

با توجه به جلسه برگزار شده مدارک زیر باید به موسسه ثبتی ذهن ناب تحویل داده شود :

  • در صورت حضور اکثریت صاحبان سرمایه آگهی دعوت که توسط موسسه ذهن ناب جهت چاپ به روزنامه کثیرالانتشار تنظیم و به چاپ برسد.
  • صورتجلسه تنظیم شده توسط موسسه ذهن ناب که به امضاء کلیه صاحبان سرمایه شرکت یا موسسه رسیده باشد در ۳ نسخه ( یک نسخه برای اداره ثبت شرکت ها یک نسخه برای بایگانی در موسسه ذهن ناب یک نسخه بعد از آگهی شدن صورتجلسه برای شرکت مورد نظر ارسال میگردد.) مهر و امضاء رسیده باشد.
  • امضاء و مهر وکالتنامه وکیل که مسئول رسیدگی و تنظیم کلیه موارد فوق می باشد.وکیل مورد نظر می تواند برای امضاء دفاتر و پرداخت حق الثبت موارد مورد درخواست موکل اقدام نماید. (به صورت دلخواه می باشد ) .

نکته : در صورت تشریفات دعوت صاحبان سرمایه باید موارد قانونی طی شود.

موارد عنوان شده نمونه هایی از تغییرات شرکتها بود که به اختصار توضیح داده شد. برای ثبت تغییرات شرکت و تنظیم صورتجلسات تغییرات و سایر موارد مربوط به آن ، نیاز به حضور یک یا چند کارشناس و یا مشاور حقوقی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. ما با ارایه مشاوره رایگان و ارایه خدمات بهینه همیشه همراه شما خواهیم بود. هزینه کمتر خود را با مشاوره های دقیق ما حس کنید.

در صورتی که تمایل به ثبت تغییرات شرکت یا موسسه غیر تجاری خود دارید و این افتخار را می خواهید به موسسه ثبتی ذهن ناب بدهید ٬ فرم زیر را پرینت گرفته و تکمیل کنید و با مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه تغییرات که در مطالب فوق ذکر شده است برای موسسه توسط ایمیل یا فایل ضمیمه زیر ارسال کنید تا در سریعترین زمان و بهترین کیفیت تغییرات شرکت یا موسسه شما به ثبت برسد.

برای کسب اطلاع از قیمت تنظیم و ثبت صورتجلسات تغییرات بعد از تکمیل و ارسال فرم و مدارک خواسته شده فوق حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس خاصل فرمائید تا تفاوت را احساس کنید.

انواع انحلال شرکت

انحلال در شرکت های سهامی خاص , مسئولیت محدود , نسبی , تضامنی , موسسات غیر تجاری می تواند به دلایل زیر باشد :

انحلال اجباری شرکت

  • در صورت ورشکستگی شرکت : در زمانی که بر اثر زیان های وارده , حداقل نصف سرمایه شرکت از میان برود , هیات مدیره مکلف است طبق ماده ۱۴۱ لایحه قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارتبلافاصله مجمع عمومی صاحبان سهام تشکیل داده و یا با افزایش سرمایه توسط شرکاء و سهامداران و یا کاهش سرمایه درج شده در مدارک هویتی شرکت سرمایه را یکسان سازی کنند.
  • موضوع شرکت: وقتی که شرکت موضوعی را که برای آن تشکیل شده بوده را به انجام رسانیده و یا انجام آن غیر ممکن بوده و از ادامه آن منصرف شده اند.
  • زمان شرکت : در صورتی که شرکت برای تاریخ معینی تشکیل گردیده باشد و آن زمان به پایان رسیده باشد. ( مگر آنکه مدت ذکر شده قبل از انقضاء تاریخ تمدید گردیده باشد.)
  • حکم دادگاه : در صورتی که صدور حکم قطعی دادگاهصادر شود.
  • فوت یکی از شرکاء : در مورد فوت یکی از شرکاء اکر به موجب اساسنامه پیش بینی شده باشد.

انحلال اختیاری شرکت

  • تصمیم شرکاء : در صورت تصمیم عده ای از شرکاء که سهم الشرکه آنها بیش از نصف سرمایه شرکت باشد.
  • رای صاحبان سهام : در صورتی که صاحبان سهام به هر دلیلی رای به انحلال دهند.

مدارک مورد نیاز برای انحلال شرکت

جهت انحلال شرکت ها و موسسات غیر تجاری مدارک زیر را باید به موسسه ذهن ناب همشهری ارائه نمایید :

  • تعیین زمان جلسه که کلیه سهامداران و یا شرکاء و بازرسین در آن حضور داشته باشند.
  • وکالتنامه شخص حقوقی از سهامداران در صورت غیاب شخص حقوقی
  • وجود سربرگ شرکت در جلسه.
  • مدارک هویتی سهامداران شرکاء و بازرسین شرکت (شناسنامه و کارت ملی یا کارت هوشمند).
  • مدارک هویتی شرکت مورد نظر (اساسنامه – اظهارنامه – شرکتنامه – روزنامه رسمی تاسیس – روزنامه رسمی آخرین تغییرات و میزان سهام و سرمایه سهامداران و شرکاء).
  • وجود مهر شرکت مورد نظر در جلسه.
  • امضاء وکالتنامه وکیل در صورت احتیاج به وکیل.
  • مدارک هویتی مدیر تصویه و کد پستی محل تصویه شرکت.

هزینه انحلال شرکت

هزینه انحلال شرکت شامل موارد زیر می باشد :

  • حق الوکاله وکیل و حق الثبت صورتجلسه انحلال شرکت.
  • تنظیم اوراق مربوط انحلال شرکت.
  • ورود سیستمی صورتجلسه انحلال.
  • پرداخت هزینه روزنامه های رسمی و روزنامه کثیرالانتشار شرکت منحل شده.
  • تنظیم و ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلام های مربوطه برای اشخاص حقوقی.
  • تنظیم و ثبت کد فراگیر اشخاص غیر ایرانی.
  • انحلال شرکت در شهرستان ها و شهر هایی به جزء تهران با هزینه کمتر و بدون وکیل انجام می شود.

توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته انحلال شرکت در زمانی بین ۳ الی ۱۰ روز کاری انجام می شود و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو و سهامدار ٫ چه مقدار سرمایه و چه مقدار سهم داشته باشند. این زمان از تحویل و تکمیل اوراق به موسسه حساب می شود.



سه شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 10:3 ::  نويسنده : مهدی مقدم

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص به این صورت تعریف می شود :

شرکت ‌هایی که تمام سرمایه آنها در موقع تأسیس منحصراً توسط مؤسسین تأمین گردیده است. این گونه شرکت‌ها شرکت سهامی خاص ‌نامیده می‌شوند.

شرکت سهامی خاص

تعریف ساده از شرکت سهامی خاص

قبل از اینکه اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص کنید بهتر است آشنایی کامل در رابطه با این نوع شرکت ها بدست بیاورید . شرکت سهامی خاص شرکتی است بازرگانی (حتی اگر موضوع عملیات آن ٬ امور بازرگانی نباشد) که تمام سرمایه آن منحصراً توسط موسسین تامین می گردد و سرمایه آن بر خلاف شرکت با مسئولیت محدود که سرمایه نقدی می باشد به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام ٬ بعد از ثبت شرکت سهامی خاص بر اساس مبلغ اسمی سهام می باشد.

 

موضوع شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۲ موضوع شرکت سهامی خاص به این صورت تعیین می شود :

شرکت سهامی شرکت بازرگانی محسوب می‌شود ولو این که موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد و باید توجه داشت که شرکت های سهامی خاص می توانند موضوع غیر بازرگانی هم داشته باشند.

نکته: موضوعاتی که مجوزی است اگر در موضوع اساسنامه آورده شود باید جواز آن موضوع را از مرجع صادر کننده جواز ٫ کسب و اخذ نمود.

تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۳ تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص به این صورت تعیین می شود :

در شرکت سهامی تعداد شرکاء نباید از سه نفر کمتر باشد و در شرکت سهامی خاص حداکثر تعداد شرکاء تعیین نشده است و می تواند هر تعداد شریک و سهامدار که شرکت لازم دارد در شرکت عضو و سهامدار و شریک شود.

نام شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی نام شرکت سهامی خاص به این صورت باید قید شود :

در شرکت ‌های سهامی خاص عبارت (شرکت سهامی خاص) باید قبل از نام‌ شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت در کلیه اوراق و اطلاعیه‌ ها و آگهی‌ های شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

 

 به زبان ساده تر می توان گفت در تمامی اوراق و اطلاعیه و سربرگ شرکت و هرجایی که نام شرکت آورده می شود باید در کنار نام شرکت عبارت سهامی خاص قید شود. این موضوع برای تمامی شرکت ها و موسسات لازم الاجرا می باشد.

در حال حاضر به علت وجود شرکت های زیاد در ایران نام های تک سیلابی تا سه سیلابی تقریباً ثبتشان سخت شده است ولی موسسه ذهن ناب می تواند در این مرحله برای اخذ نام های تک سیلابی به بالا شما را یاری رساند.

در اداره ثبت شرکت ها بعد از تعیین نام شرکت ٬ نام تائید شده به مدت ۶۰ روز برای آن شرکت محفوظ می ماند و بعد از آن هر شخص دیگری می تواند آن نام را برای شرکت خود انتخاب نماید.

برای ثبت شرکت سهامی خاص باید حداکثر ۵ نام را برای ثبت شرکت ذهن ناب مشخص کنید که بر اساس اولویت باشد. برای تعیین نام حتماً با موسسه مشورت کنید تا زمان شما برای تعیین نام طولانی نشود و نام های مجوزی جزو نام شما نباشد.

سرمایه شرکت سهامی خاص در موقع تاسیس

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی سرمایه شرکت سهامی خاص در موقع تاسیس به این صورت است :

در موقع تأسیس سرمایه شرکت‌های سهامی خاص از یک میلیون ریال نباید کمتر‌باشد. در صورتی که سرمایه شرکت بعد از تأسیس به هر علت از حداقل مذکور در این ماده کمتر شود باید ظرف یک سال نسبت به افزایش سرمایه تا میزان‌ حداقل مقرر اقدام به عمل آید یا شرکت به نوع دیگری از انواع شرکت‌های مذکور در قانون تجارت تغییر شکل یابد وگرنه هر ذینفع می ‌تواند انحلال آن را‌ از دادگاه صلاحیتدار درخواست کند. هرگاه قبل از صدور رأی قطعی موجب درخواست انحلال منتفی گردد دادگاه رسیدگی را موقوف خواهد نمود.

به زبان ساده می توان گفت سرمایه شرکت سهامی خاص حداقل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال معادل یکصد هزار تومان می باشد که در زمان تاسیس شرکت لااقل سی و پنج درصد مبلغ تعهد ‌شده را در حسابی به نام شرکت در شرف تأسیس نزد یکی از بانک‌ها سپرده گذاری کرد. هرگاه قسمتی از تعهد مؤسسین به صورت غیرنقد باشد باید عین آن یا مدارک مالکیت آن را در همان بانکی که برای پرداخت مبلغ نقدی ‌حساب باز شده است تودیع و گواهی بانک را به ضمیمه اظهارنامه و ضمائم آن به مرجع ثبت شرکت‌ها ارائه نمود. برای سرمایه غیر نقدی نظر کتبی‌ کارشناس رسمی وزارت دادگستری الزامی می باشد.

 سهام شرکت سهامی خاص

سهم ممکن است با نام و یا بی نام و یا ممتاز (با رعایت تشریفات) باشد. هر شریک حداقل باید یک سهم داشته باشد تا در ردیف سهامداران قرار گیرد. باید توجه داشت که شرکت‌ های سهامی خاص نمی ‌توانند سهام خود را برای پذیره نویسی یا فروش در بورس اوراق بهادار یا توسط بانک ‌ها عرضه نمایند.

محل قانونی شرکت سهامی خاص (مرکز اصلی شرکت)

مرکز اصلی شرکت همان جایی می باشد که شرکت می خواهد فعالیت خود را در آنجا انجام دهد. باید توجه داشت که آدرس شرکت بسیار مهم می باشد به دلیل اینکه حوزه مالیاتی را مشخص می کند. در حال حاضر شرکت در شرف تاسیس مرکز اصلیشان توسط اداره ثبت شرکت ها استعلام می شود و باید آدرس با کد پستی همخوانی داشته باشد.

 شعب شرکت سهامی خاص

شرکت در شرف تاسیس می تواند دارای شعب مختلف باشد که با اعلام شعب و انجام امور تاسیس شعب برای کمتر شدن هزینه میتوان در ابتدا تاسیس شرکت شعب را اعلام نمود تا از هزینه ها کم کرد.

تعداد سهام شرکت سهامی خاص

تعداد سهم هر شریک باید حداقل یک سهم باشد تا در لیست سهامداران جای بگیرد. باید توجه داشت که سهم کمتر از ۱ مثلاً ۰/۵ سهم وجود ندارد و حداقل میزان سهم یک می باشد.

روزنامه کثیرالانتشار شرکت سهامی خاص

روزنامه کثیرالانتشار هر شرکت می تواند متفاوت باشد. روزنامه کثیرالانتشار روزنامه ای است که تاسیس و تغییرات شرکت و آگهی های دعوت سهامداران را به صورت خلاصه در آن باید ذکر کرد. روزنامه رسمی با روزنامه کثیرالانتشار متفاوت می باشد. هزینه های روزنامه های کثیرالانتشار متفاوت می باشد و بر اساس کادر هر آگهی محاسبه می شود. برای مشاوره بهتر حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل کنید. از اول سال ۹۶ چاپ روزنامه کثیرالانتشار اجباری شده و اگر شرکتی روزنامه کثیرالانتشار خود را چاپ نکند تغییرات بعدی خود را نمی تواند انجام دهد.

مدت شرکت سهامی خاص

مدت شرکت به صورت محدود و نامحدود می باشد. برای مثال شرکت هایی که برای انجام کار های پروژه ای تاسیس می شوند عمدتاً به صورت محدود هستند و شرکت هایی که برای انجام امور بازرگانی هستند به صورت نامحدود تاسیس می شوند.

سال مالی شرکت های سهامی خاص

سال مالی اکثر شرکت ها در ایران از اول فروردین ماه تا آخر اسفند ماه می باشد. در بعضی از شرکت ها به علت شروع سال مالی متفاوت سال مالی متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود. مثل مدارس و دانشگاه ها که آن ها از اول مهر ماه تا آخر شهریور ماه سال مالی خود را تعریف می کنند و یا بعضی از شرکت ها سال مالی خود را بر اساس سال میلادی تعیین می کنند.

اوراق قانونی شرکت های سهامی خاص

شرکت های سهامی خاص برای تاسیس احتیاج به اوراقی دارد که باید امضاء شرکاء و سهامداران و اعضاء رسیده باشد و به شرح زیر می باشد :

  • اظهارنامه شرکت سهامی خاص.
  • اساسنامه شرکت سهامی خاص.
  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت سهامی خاص.
  • صورتجلسه هیات مدیره شرکت سهامی خاص.
  • اقرارنامه مدیران وو بازرسین

این اوراق برای هر شرکت متقاوت می باشد و رویه ثابتی برای کلیه شرکت های سهامی خاص ندارد. با توجه به خواسته شرکاء و اعضاء شرکت کلیه اوراق قانونی شرکت سهامی خاص را موسسه ذهن ناب به صورت اختصاصی و جامع ثبت می کند به گونه ای که کاملاً با مقررات قانون تجارت همخوانی داشته باشد و در آینده باعث بروز مشکلی نشود و تمام موارد را لحاظ می کند.

وظایف مجمع عمومی مؤسس

وظایف مجمع موسسین به قرار زیر می باشد:

۱. رسیدگی به گزارش مؤسسین و تصویب آن و همچنین احراز پذیره نویسی کلیه سهام شرکت و تأییدیه مبالغ لازم.

۲. تصویب طرح اساسنامه شرکت و در صورت لزوم اصلاح آن.

۳. انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت.

۴. تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که هر گونه دعوت و اطلاعیه بعدی برای سهامداران تا تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در آن منتشر خواهد‌ شد.

نکته: گزارش مؤسسین باید حداقل پنج روز قبل از تشکیل مجمع عمومی مؤسس در محلی که در آگهی دعوت مجمع تعیین شده است آماده باشد.

برای ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغییرات شرکت خود می توانید با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید :

09122938218  –  02188564596



هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ این سوالی است که ذهن متقاضیان را به خود مشغول کرده است . باید خاظر نشان کنیم که انجام امور ثبتی نیاز به فردی متخصص و زبده در این زمینه دارد . لذا بهتر است کارهای ثبتی خود را به یک موسسه ثبت شرکت معتبر بسپارید تا از خیلی هزینه های جانبی مانند رفت و آمد , و از دست دادن زمان جلوگیری شود .

موسسه ثبت شرکت ذهن ناب اماده انجام کارهای ثبتی شما در کمترین زمان و دقیق می باشد . در نهایت توصیه ما این است که قبل از انجام هر کاری بهتر است با مشاورین ما در ذهن ناب تماس گرفته و از راهنمایی متخصصین امور ثبتی ما بهرمند شوید

 

در ادامه به برخی از هزینه های جاری جهت ثبت شرکت اشاره ای خواهیم داشت . ( هزینه ثبت شرکت )

 



ادامه مطلب ...


شرکت پادمیرا فریت برای فریت بار مسافری  خدمات ویژه ای را ارائه می کند . بطوری که بار شما بدون آسیب دیدگی و به صورت کاملا صالم به مقصد ارسال می شود . از جمله این موارد می توان به بسته بندی ویژه این شرکت است که از لوازم و متریال بسیار مستخکم و عالی استفاده می شود .  جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ما در زیر ارتباط برقرار کنید  . همچنین بهتر است موار زیر را در امر فعالیت حمل و نقل بین المللی پادمیرا راه در نظر داشته باشید :

09121406909

برحی از مقاصدی که فریت بار به آن انجام می شود :

فریت بار به اروپا , فریت بار به امریکا , فریت بار به کشور های افریقایی , فریت بار به آسیا , فریت بار به استرالیا ,  و....



ادامه مطلب ...


جمعه 22 شهريور 1398برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص به این صورت تعریف می شود :

شرکت ‌هایی که تمام سرمایه آنها در موقع تأسیس منحصراً توسط مؤسسین تأمین گردیده است. این گونه شرکت‌ها شرکت سهامی خاص ‌نامیده می‌شوند.

 

تعریف ساده از شرکت سهامی خاص

قبل از اینکه اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص کنید بهتر است آشنایی کامل در رابطه با این نوع شرکت ها بدست بیاورید . شرکت سهامی خاص شرکتی است بازرگانی (حتی اگر موضوع عملیات آن ٬ امور بازرگانی نباشد) که تمام سرمایه آن منحصراً توسط موسسین تامین می گردد و سرمایه آن بر خلاف شرکت با مسئولیت محدود که سرمایه نقدی می باشد به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام ٬ بعد از ثبت شرکت سهامی خاص بر اساس مبلغ اسمی سهام می باشد.

موضوع شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۲ موضوع شرکت سهامی خاص به این صورت تعیین می شود :

شرکت سهامی شرکت بازرگانی محسوب می‌شود ولو این که موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد و باید توجه داشت که شرکت های سهامی خاص می توانند موضوع غیر بازرگانی هم داشته باشند.

نکته: موضوعاتی که مجوزی است اگر در موضوع اساسنامه آورده شود باید جواز آن موضوع را از مرجع صادر کننده جواز ٫ کسب و اخذ نمود.

تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۳ تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص به این صورت تعیین می شود :

در شرکت سهامی تعداد شرکاء نباید از سه نفر کمتر باشد و در شرکت سهامی خاص حداکثر تعداد شرکاء تعیین نشده است و می تواند هر تعداد شریک و سهامدار که شرکت لازم دارد در شرکت عضو و سهامدار و شریک شود.

نام شرکت سهامی خاص

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی نام شرکت سهامی خاص به این صورت باید قید شود :

در شرکت ‌های سهامی خاص عبارت (شرکت سهامی خاص) باید قبل از نام‌ شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت در کلیه اوراق و اطلاعیه‌ ها و آگهی‌ های شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

 به زبان ساده تر می توان گفت در تمامی اوراق و اطلاعیه و سربرگ شرکت و هرجایی که نام شرکت آورده می شود باید در کنار نام شرکت عبارت سهامی خاص قید شود. این موضوع برای تمامی شرکت ها و موسسات لازم الاجرا می باشد.

در حال حاضر به علت وجود شرکت های زیاد در ایران نام های تک سیلابی تا سه سیلابی تقریباً ثبتشان سخت شده است ولی موسسه ذهن ناب می تواند در این مرحله برای اخذ نام های تک سیلابی به بالا شما را یاری رساند.

در اداره ثبت شرکت ها بعد از تعیین نام شرکت ٬ نام تائید شده به مدت ۶۰ روز برای آن شرکت محفوظ می ماند و بعد از آن هر شخص دیگری می تواند آن نام را برای شرکت خود انتخاب نماید.

برای ثبت شرکت سهامی خاص باید حداکثر ۵ نام را برای موسسه ثبت شرکت ذهن ناب مشخص کنید که بر اساس اولویت باشد. برای تعیین نام حتماً با موسسه مشورت کنید تا زمان شما برای تعیین نام طولانی نشود و نام های مجوزی جزو نام شما نباشد.

سرمایه شرکت سهامی خاص در موقع تاسیس

طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی سرمایه شرکت سهامی خاص در موقع تاسیس به این صورت است :

در موقع تأسیس سرمایه شرکت‌های سهامی خاص از یک میلیون ریال نباید کمتر‌باشد. در صورتی که سرمایه شرکت بعد از تأسیس به هر علت از حداقل مذکور در این ماده کمتر شود باید ظرف یک سال نسبت به افزایش سرمایه تا میزان‌ حداقل مقرر اقدام به عمل آید یا شرکت به نوع دیگری از انواع شرکت‌های مذکور در قانون تجارت تغییر شکل یابد وگرنه هر ذینفع می ‌تواند انحلال آن را‌ از دادگاه صلاحیتدار درخواست کند. هرگاه قبل از صدور رأی قطعی موجب درخواست انحلال منتفی گردد دادگاه رسیدگی را موقوف خواهد نمود.

به زبان ساده می توان گفت سرمایه شرکت سهامی خاص حداقل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال معادل یکصد هزار تومان می باشد که در زمان تاسیس شرکت لااقل سی و پنج درصد مبلغ تعهد ‌شده را در حسابی به نام شرکت در شرف تأسیس نزد یکی از بانک‌ها سپرده گذاری کرد. هرگاه قسمتی از تعهد مؤسسین به صورت غیرنقد باشد باید عین آن یا مدارک مالکیت آن را در همان بانکی که برای پرداخت مبلغ نقدی ‌حساب باز شده است تودیع و گواهی بانک را به ضمیمه اظهارنامه و ضمائم آن به مرجع ثبت شرکت‌ها ارائه نمود. برای سرمایه غیر نقدی نظر کتبی‌ کارشناس رسمی وزارت دادگستری الزامی می باشد.

 سهام شرکت سهامی خاص

سهم ممکن است با نام و یا بی نام و یا ممتاز (با رعایت تشریفات) باشد. هر شریک حداقل باید یک سهم داشته باشد تا در ردیف سهامداران قرار گیرد. باید توجه داشت که شرکت‌ های سهامی خاص نمی ‌توانند سهام خود را برای پذیره نویسی یا فروش در بورس اوراق بهادار یا توسط بانک ‌ها عرضه نمایند.

محل قانونی شرکت سهامی خاص (مرکز اصلی شرکت)

مرکز اصلی شرکت همان جایی می باشد که شرکت می خواهد فعالیت خود را در آنجا انجام دهد. باید توجه داشت که آدرس شرکت بسیار مهم می باشد به دلیل اینکه حوزه مالیاتی را مشخص می کند. در حال حاضر شرکت در شرف تاسیس مرکز اصلیشان توسط اداره ثبت شرکت ها استعلام می شود و باید آدرس با کد پستی همخوانی داشته باشد.

 شعب شرکت سهامی خاص

شرکت در شرف تاسیس می تواند دارای شعب مختلف باشد که با اعلام شعب و انجام امور تاسیس شعب برای کمتر شدن هزینه میتوان در ابتدا تاسیس شرکت شعب را اعلام نمود تا از هزینه ها کم کرد.

تعداد سهام شرکت سهامی خاص

تعداد سهم هر شریک باید حداقل یک سهم باشد تا در لیست سهامداران جای بگیرد. باید توجه داشت که سهم کمتر از ۱ مثلاً ۰/۵ سهم وجود ندارد و حداقل میزان سهم یک می باشد.

روزنامه کثیرالانتشار شرکت سهامی خاص

روزنامه کثیرالانتشار هر شرکت می تواند متفاوت باشد. روزنامه کثیرالانتشار روزنامه ای است که تاسیس و تغییرات شرکت و آگهی های دعوت سهامداران را به صورت خلاصه در آن باید ذکر کرد. روزنامه رسمی با روزنامه کثیرالانتشار متفاوت می باشد. هزینه های روزنامه های کثیرالانتشار متفاوت می باشد و بر اساس کادر هر آگهی محاسبه می شود. برای مشاوره بهتر حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل کنید. از اول سال ۹۶ چاپ روزنامه کثیرالانتشار اجباری شده و اگر شرکتی روزنامه کثیرالانتشار خود را چاپ نکند تغییرات بعدی خود را نمی تواند انجام دهد.

مدت شرکت سهامی خاص

مدت شرکت به صورت محدود و نامحدود می باشد. برای مثال شرکت هایی که برای انجام کار های پروژه ای تاسیس می شوند عمدتاً به صورت محدود هستند و شرکت هایی که برای انجام امور بازرگانی هستند به صورت نامحدود تاسیس می شوند.

سال مالی شرکت های سهامی خاص

سال مالی اکثر شرکت ها در ایران از اول فروردین ماه تا آخر اسفند ماه می باشد. در بعضی از شرکت ها به علت شروع سال مالی متفاوت سال مالی متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود. مثل مدارس و دانشگاه ها که آن ها از اول مهر ماه تا آخر شهریور ماه سال مالی خود را تعریف می کنند و یا بعضی از شرکت ها سال مالی خود را بر اساس سال میلادی تعیین می کنند.

اوراق قانونی شرکت های سهامی خاص

شرکت های سهامی خاص برای تاسیس احتیاج به اوراقی دارد که باید امضاء شرکاء و سهامداران و اعضاء رسیده باشد و به شرح زیر می باشد :

  • اظهارنامه شرکت سهامی خاص.
  • اساسنامه شرکت سهامی خاص.
  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت سهامی خاص.
  • صورتجلسه هیات مدیره شرکت سهامی خاص.
  • اقرارنامه مدیران وو بازرسین

این اوراق برای هر شرکت متقاوت می باشد و رویه ثابتی برای کلیه شرکت های سهامی خاص ندارد. با توجه به خواسته شرکاء و اعضاء شرکت کلیه اوراق قانونی شرکت سهامی خاص را موسسه ذهن ناب به صورت اختصاصی و جامع ثبت می کند به گونه ای که کاملاً با مقررات قانون تجارت همخوانی داشته باشد و در آینده باعث بروز مشکلی نشود و تمام موارد را لحاظ می کند.

وظایف مجمع عمومی مؤسس

وظایف مجمع موسسین به قرار زیر می باشد:

۱. رسیدگی به گزارش مؤسسین و تصویب آن و همچنین احراز پذیره نویسی کلیه سهام شرکت و تأییدیه مبالغ لازم.

۲. تصویب طرح اساسنامه شرکت و در صورت لزوم اصلاح آن.

۳. انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت.

۴. تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که هر گونه دعوت و اطلاعیه بعدی برای سهامداران تا تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در آن منتشر خواهد‌ شد.

نکته: گزارش مؤسسین باید حداقل پنج روز قبل از تشکیل مجمع عمومی مؤسس در محلی که در آگهی دعوت مجمع تعیین شده است آماده باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب همشهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان , توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه , با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای , آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (  مسئولیت محدود , سهامی خاص , سهامی عام , تضامنی , موسسات غیر تجاری , نسبی , تعاونی , شرکت های هلدینگ و … ) , انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه , ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی , ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری , اخذ کارت بازرگانی , ثبت شرکت در مناطق آزاد (مثل  ثبت شرکت دارویی , ثبت شرکت تبلیغاتی , ثبت شرکت اجاره ماشین , ثبت شرکت باربری , ثبت شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی ,  ...), اخذ جواز کسب , اخذ جواز تاسیس , ثبت اختراع و ایده های فکری , اخذ کد اقتصادی و ….. هم را دارد.  در دنیای پویا و حرفه ای امروزه , زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب همشهری با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

برای ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغییرات شرکت خود می توانید با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید :

09122938218  –  02188564596

 

 



جمعه 22 شهريور 1398برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ثبت تغییرات برای انواع شرکت در  موسسه ثبتی ذهن ناب

 

به موجب ماده ی ۲۰۰ قانون تجارت ثبت تغییرات ذیل در شرکت ها الزامی است:

  • تغییر اساسنامه
  •  تمدید مدت شرکت،زاید بر مدت مقرر
  •  انحلال شرکت،حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد.
  • تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل شرکا یا خروج بعضی از آن ها از شرکت.
  • تغییر اسم شرکت
  •  و در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است.

ثبت تغییرات در  شرکت

برای هر شرکتی قبل و بعد از ثبت ممکن است در مسیر انجام فعالیت تغییراتی پیش بیاید . مانند : کاهش و افزایش سرمایه , تغییر نام شرکت ؛ تغییر موضوع شرکت , تغییر محل و آدرس شرکت , تغییر شرکا و یا ورود و خروج عضو  , تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و در برخی از موارد نیز منجر به انحلال شرکت می شود . برای هر نوع تغییری در شرکت همه تصمیمات باید مراحل قانونی خود را طی کند و در نهایت به اطلاع اداره ثبت شرکت ها برسد .

برای ثبت تغییرات شرکت در ابتدا باید جلسات مجمع عمومی عادی و فوق العاده و همچنین مجمع هیئت مدیره باید تشکلی شود تا در خصوص تغییراتی که قرار بر اعمال آنها می باشد تصمیم گیری شود و در نهایت صورت جلسه ای رسمی و قانونی به امضاء تمام شرکا باید برسد . برای این کار بهترین کار برخوداری از راهنمای کارسناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب می باشد . برای ارتباط با موسسه ذهن ناب جهت تغییرات شرکت خود می توانید با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید :

09122938218  –  02188564596

 

در اسرع وقت روند ثبت تغییرات شرکت شما را انجام خواهیم داد  .

شرکت ها می توانند بعد از انجام ثبت هر تغییراتی را  که مربوط به شرکت می باشد را  تغییراتی را اعمال کنند . منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها،کلیه تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد.

ثبت تغییرات شرکت ها مستلزم تنظیم و ارایه صورتجلسه متناسب با موضوع تغییرات و ارایه آن به مرجع ثبتی است. اداره ی کل شرکتها در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی آن و مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، آگهی تغییرات ثبتی را صادر نموده که در روزنامه رسمی و محلی اطلاع رسانی شود.در ذیل ضمن پرداختن به نحوه ی اعمال تغییرات در شرکت،به مراحل ثبت تغییرات شرکت می پردازیم.

ثبت شرکت و تغییرات آن در موسسه ذهن ناب

موسسه ثبتی حقوقی ذهن ناب همشهری با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه مشتریان , توسط آقای کامیار کبریتی و جمعی از متخصصان در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه , با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت حرفه ای , آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت (  مسئولیت محدود , سهامی خاص , سهامی عام , تضامنی , موسسات غیر تجاری , نسبی , تعاونی , شرکت های هلدینگ و … ) , انجام امور حقوقی توسط وکیل با سابقه , ثبت صورتجلسات شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی , ثبت برند و علائم تجاری و همچنین ارزیابی و خرید و فروش برند و علامت تجاری , اخذ کارت بازرگانی , ثبت شرکت در مناطق آزاد (مثل  ثبت شرکت دارویی , ثبت شرکت تبلیغاتی , ثبت شرکت اجاره خودرو , ثبت شرکت باربری , ثبت شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی ,  ...), اخذ جواز کسب , اخذ جواز تاسیس , ثبت اختراع و ایده های فکری , اخذ کد اقتصادی و ….. هم را دارد.  در دنیای پویا و حرفه ای امروزه , زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی و به طور کل هر شخص حقیقی و حقوقی است و گروه ثبتی ذهن ناب همشهری با علم به این واقعیت , تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شما مشتریان و کاربران گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران , وکلا , صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان , اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود.

 

انواع صورتجلسات تغییرات

در شرکت ها و موسسات غیر تجاری صورتجلسات به طور کلی به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده
  • صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده
  • مجمع عمومی عادی سالیانه
  • صورتجلسه هیات مدیره
  • مجمع عمومی عادی
  • مجمع عمومی عادی شرکاء

دستور صورتجلسات تغییرات اختیاری

صورتجلساتی که با توجه به تغییراتی که بنا با اختیار صاحبان شرکت انجام می شود صورت می پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • تغییر نام شرکت ؛
  • تغییر موضوع شرکت ؛
  • تغییر نشانی شرکت ؛
  • افزایش سرمایه شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اجباری شرکت ؛
  • کاهش سرمایه اختیاری شرکت ؛
  • تبدیل سهام بی نام به سهام بانام ؛
  • کاهش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • افزایش تعداد اعضاء هیات مدیره ؛
  • تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام ؛
  • تغییر سال مالی شرکت ؛
  • انحلال شرکت ؛
  • نقل و انتقال سهام شرکت سهامی ؛
  • سهم الشرکه شرکت ؛
  • تغییر روزنامه کثیرالانتشار ؛
  • تعیین دارندگان حق امضاء ؛
  • پرداخت سرمایه تعهدی ؛
  • تاسیس شعبه ؛
  • ورود شریک جدید ؛
  • خروج شریک ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

صورتجلسات تغییرات اجباری

صورتجلساتی که با توجه به قانون تجارت و یا اساسنامه شرکت زمانی معین برای آن ها تعیین شده است و باید بعد از زمان مشخص شده تغییرات صورت پذیرد. به عنوان مثال مهمترین و پر کاربردترین این تغییرات به شرح زیر می باشد:

  • انتخاب اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین سمت اعضاء هیات مدیره ؛
  • تعیین وضعیت حق امضاء ؛
  • انتخاب بازرسین شرکت ؛
  • تصویب ترازنامه و صورت های مالی ؛
  • تغییر نماینده شخص حقوقی ؛

و خیلی موارد دیگر که در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید و مشاوره بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات

جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات به مدارک زیر لازم می باشد:

  • مدارک هویتی صاحبان سرمایه. (شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده یا اصل آن جهت رویت)
  • مدارک هویتی شرکت. (اساسنامه ٬ اظهارنامه ٬ روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعمال شده در شرکت یا موسسه)
  • مدارک هویتی مدیر عامل و یا اعضاء هیات مدیره ای که خارج از صاحبان سرمایه می باشند.
  • مدارک هویتی نماینده صاحبان سهام.
  • ارائه لیست آخرین سهامداران و میزان سهام یا سهم الشرکه هر شخص حقیقی یا حقوقی.
  • بابت انجام تغییرات شرکت یا موسسه باید هیچ گونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت نداشته باشد تا بتوان تغییرات درخواستی را اعمال نمود.

مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت

با توجه به جلسه برگزار شده مدارک زیر باید به موسسه ثبتی ذهن ناب تحویل داده شود :

  • در صورت حضور اکثریت صاحبان سرمایه آگهی دعوت که توسط موسسه ذهن ناب جهت چاپ به روزنامه کثیرالانتشار تنظیم و به چاپ برسد.
  • صورتجلسه تنظیم شده توسط موسسه ذهن ناب که به امضاء کلیه صاحبان سرمایه شرکت یا موسسه رسیده باشد در ۳ نسخه ( یک نسخه برای اداره ثبت شرکت ها یک نسخه برای بایگانی در موسسه ذهن ناب یک نسخه بعد از آگهی شدن صورتجلسه برای شرکت مورد نظر ارسال میگردد.) مهر و امضاء رسیده باشد.
  • امضاء و مهر وکالتنامه وکیل که مسئول رسیدگی و تنظیم کلیه موارد فوق می باشد.وکیل مورد نظر می تواند برای امضاء دفاتر و پرداخت حق الثبت موارد مورد درخواست موکل اقدام نماید. (به صورت دلخواه می باشد.)

هزینه ثبت تغییرات شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری در موسسه ثبتی ذهن ناب به شرح زیر می باشد:

  • حق الوکاله وکیل (بنا به تصمیم شرکت می باشد و انتخاب وکیل از موارد اختیاری می باشد.)
  • پرداخت حق الثبت صورتجلسه تغییرات شرکت که بابت هر صورتجلسه جداگانه در اداره ثبت شرکت ها اخذ میگردد.
  • ورود سیستمی کلیه صورتجلسات تنظیم شده توسط وکیل.
  • هزینه پست و پاکت های مربوط به تغییرات شرکت اداره ثبت شرکت.
  • پرداخت هزینه روزنامه رسمی.
  • پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار بنا به توافق طرفین.
  • تنظیم و ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلام های مربوطه برای اشخاص حقوقی.
  • تنظیم و ثبت کد فراگیر اشخاص غیر ایرانی تازه ورود یافته.
  • تنظیم و ثبت صورتجلسات تغییرات در شهرستان ها و شهر هایی به جزء تهران به هزینه کمتر و بدون وکیل انجام می شود.

توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته ثبت تغییرات شرکت یا موسسات غیر تجاری در زمانی بین ۷ الی ۲۰ روز کاری انجام می شود و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو و سهامدار ٬ چه مقدار سرمایه و چه مقدار سهم داشته باشند. این زمان از تحویل و تکمیل اوراق به موسسه حساب می شود.

 

 



پنج شنبه 21 شهريور 1398برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : مهدی مقدم

هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا

برای تعیین هزینه فریت بار به شهرهای استرالیا بار ها به سه وزن تقسیم بندی می شوند :

  • وزن ۴۵ تا ۱۰۰ کیلو گرم
  • وزن ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم
  • وزن ۳۰۰ به بالا و تناژ بالا

هر چه بار وزنش بالاتر رود هزینه ارسال نیز کمتر خواهد شد .

 

یکی از کوچکترین قاره جهان استرالیا می باشد با وجود این تعریف برای استرالیا که کوچکترین قاره جهان است اما یکی از پیشرفتع ترین کشورهای توسعه یافته در دنیا می باشد . در سال ۱۹۰۱ استرالیا به یک کشور مستقل تبدیل شد که استقلال خود را از کشور بریتانیا گرفت . ششمین کشور پهناور جهان را استرالیا به خود اختصاص داده است که به دلیل دارا بودن به صحراهای بزرگ و پهناور و به علاوه در این کشور له دلیل آب و هوای آن کانگروهای زیادی زندگی می کنند که به سرزمین کانگوروها مشهور است .

فریت بار به استرالیا

به دلیل پیشرفت استرالیا از هر لحاظ این کشور به یک کشور مهاجر پذیر تبدیل شده است و دولت استرالیا نیز برای مهاجران به این کشور تسهیلات و امکانات زیادی را فراهم آورده است .

از نمونه از این امکانات می توان به موارد ذیل اشاره کرد : موقیعت های شغلی فراوان همانند مراکز صنعتی و پزشکی , امکان تجارت بین المللی , امکان همکاری های رفاهی و تحصیلاتی و …. می توان نام برد .

کشور استرالیا با تمام امکاناتی که برای مهاجرت دارد برای افراد تحصیل کرده مکان مناسبی به برای ادامه ی تحصیل می باشده که از طریق کشور استرالیا از دانشگاه های بزرگ و معتبرانگلیس مدرک تحصیلی دریافت کنند و ادامه تحصیل بدهند . بسیاری از افراد تحصیل کرده کشورمان برای ادامه ی تحصیل به کشور استرالیا مهاجرت می کنند .

برای مسافرت یا ادامه ی تحصیل به استرالیا هر مسافر می تواند در اندازه و مقدار مشخص شده با قانون هوایی بار با خود ببرد . در بین این مسافران یا مهاجرت کنندگان برا ادامه ی تحصیل یا برای زندگی افردی هستند که دوست دارند لوازم شخصی خود را نیز با خود ببرند که در این صورت شرکت هوایی فریت بار بار مسافران را برای ارسال به استرالیا این خدمات مهم را انجام می دهند .

فریت بار به استرالیا با بهترین خدمات

فریت بار به استرالیا برای برای مسافرین محترم در شرکت فریت بار پادمیرا راه برای ارسال بهترین خدمات را برای مشتریان انجام خواهد داد . کسلنی که قصد سفر به استرالیا را دارند باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که برای فریت بار ( ارسال بار به استرالیا ) باید حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استرالیا بار های خود را برای ارسال به شرکت فریت بار پادمیرا راه تحویل دهند تا در استرالیا نیز به موقع بار خود را تحویل بگیرند . در قسمت پایین خدماتی که شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به استرالیا انجام می دهند را توضیح می دهیم :

خدمات ارسال بار , فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل ( مبلمان , گیتار , پیانو , کیف , چینی , اثاثیه و لوازم شکستنی و …. ) با قوانین و استاندارد های هوایی
  • بار گیری بسته های آماده برای انتقال به فرودگاه
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در مواردی برخی از مسافران می خواهند که امور گمرکی خودشان را انجام دهند که در این صورت کارشناس فریت بار پادمیرا راه را همراهی می کنند .
  • پالت بندی بار متخصان بسته بندی فریت بار پادمیرا راه در صورت صلاح دید و شکننده بودن بار برای اینکه به بار آسیبی نرسد آن را پالت بندی می کنند تا هیچ گونه آسیب به بار مسافران محترم نرسد .
  • دریافت بار نامه برای ارسال بار به استرالیا ( فریت بار به استرالیا )

هزینه ارسال بار به استرالیا

بیشترین شهرهایی که از کشورمون ایران برای آنجا بار ارسال می شود , ارسال به سیدنی , ارسال به ملبورن , ارسال بار به آدلاید , بریزبین و پرت می باشد . برای ارسال بار به هر یک از شهر های ذکر شده هزینه ی ارسال ( هزینه فریت بار ) متفاوت می باشد که مسافران عزیز باید به این نکته نیز توجه کنند برای اطلاع بیشتر در این باره می توانید با مشاورین پادمیرا راه تماس بگیرید . از این جهت هزینه ارسال برای شهرهای استرالیا متفاوت است که دور و نزدیکی و مسافت هر شهر را در نظر می گیرند . در میان این شهرها دو شهر سیدنی و ملبورن تقریبا هزینه ای یکسان دارند .

فریت بار به استرالیا و نظارت گمرک استرالیا به بار مسافری

برای ارسال بار به استرالیا و یا هر کشوری دیگر باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که بار نباید هیچ گونه آلودگی داشته باشد . مواردی مانند :

باری که با بسته دبندی چرمی است باید سم زدایی بشود . گمرک استرالیا برای در امان بودن از ورود هرگونه آلودیگی تدابیری اندیشیده است که برای این کار مکانی به عنوان قرنطینه در نظر گرفته است که در صورت مشاهده هر نوع بار مشکوک به آلودگی آنها را در آنجا برای بررسی می فرستند .

باید به این نکته نیز توجه کنیم که گمرک استرالیا بسته بندی های که با کارتن مخصوص فریت بار ( ارسال بار ) انجام شده است را به هیچ وجه هیچ گونه ایرادی نمی گیرند بنابرین مسافران محترم برای ارسال بار به استرالیا در ارسال بار و روش بسته بندی آن باید دقت زیادی شود .

در ارسال بار هوایی ( فریت بار ) بارهایی که مربوط به لوازم شخصی و لوازم منزل باشند مانند : ظروف شکستنی , البسه , ظروف و لوازم آشپزخانه , کیف و کفش , و …. نیاز به پرداخت مالیات نمی باشند و از مالیات معاف هستند و فقط هزینه حمل بار داخل فرودگاه دریافت میشود .



پنج شنبه 21 شهريور 1398برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : مهدی مقدم

هزینه ثبت برند و علامت تجاری

هزینه ثبت برند یا ثبت علامت تجاری شامل موارد زیر می باشد :

مرحله اول ثبت برند و علامت تجاری :

  • ثبت نام حساب کاربری و درخواست اقرارنامه.
  • ثبت و تنظیم اظهارنامه علامت تجاری (برای هر نام به صورت جداگانه).

فقط در صورت تائید نام درخواستی و بلامانع بودن از نظر مشابهت و مغایرت ٬ ادامه کار مقدور می باشد.

مرحله دوم (بعد از تائید اداره مالکیت معنوی) :

  • حق الوکاله وکیل.
  • پرداخت روزنامه تقاضا برند و علامت تجاری.
  • پرداخت روزنامه رسمی.
  • پرداخت حق الثبت و حق التمبر گواهینامه برند.
  • دریافت گواهینامه یا تصدیق برند و علامت تجاری ثبت شده و انحصار ۱۰ ساله علامت تجاری.

هزینه ثبت برند

در صورتی که تمایل به ثبت برند و علامت تجاری خود دارید و این افتخار را می خواهید به موسسه ثبت شرکت ذهن ناب بدهید ٬ فرم زیر را پرینت گرفته و تکمیل کنید و با مدارک هویتی مورد نظر برای موسسه توسط ایمیل یا فایل ضمیمه زیر ارسال کنید تا در سریعترین زمان و بهترین کیفیت برند و علامت تجاری شما به ثبت برسد. حتما طبقات برند و علامت تجاری را مطالعه و طبقه برند و علامت تجاری خود را مشخص نمایئد.

 

نکته بسیار مهم در مورد ثبت بین المللی برند

بدینوسیله در خصوص ثبت بین المللی قویاً تاکید می گردد که ثبتی به عنوان ثبت بین المللی یکپارچه  وجود ندارد و ثبت هر یک از مصادیق مالکیت صنعتی مطابق معاهدات و کنوانسیون ها در قلمرو کشورها یا اتحادیه های عضو آنها مطابق مقررات مربوطه صورت می گیرد و تبلیغاتی با عناوین ثبت بین المللی یا جهانی به صورت یکپارچه با وعده هایی چون شرکت در نمایشگاه های بین المللی و سوء استفاده های احتمالی دیگر متقلبانه بوده و بی پایه و اساس می باشد. به متقاضیان ثبت برند و علامت تجاری توصیه میگردد که در ارتباط با نحوه اقدامات و رویه های ثبت در وهله اول از مشورت های موسسه حقوقی ذهن ناب همشهری بهره بگیرند و راهنمایی ها و دستور العمل های وکلای موسسه را استفاده نمایند.



رعایت اصول معماری ساختمان موجود در طراحی پنجره دوجداره جدید فاراد

بدون شک یکیاز مهمترین معیارهای شما در انتخاب پنجره جدید برای منزلتان دقت در معماری و طراحی ساختمان است . لذا قبل از اینکه اقدام به خرید پنجره دوجداره جدید با پنجره های قدیمی ساختمان کنید بهتر است معماری ساختمان خود را کاملا بررسی کنید . به ویژه اهمیت این نکته در خرید پنجره جدید برای مجتمع های مسکونی بسیار اهمیت دارد .که باید بر اساس طرح پنجره های قبلی و یا یک طرح جامع از طرف مدیریت ساختمان باشد . بر خی از مواردی که باید رعایت شوند : رنگ , طرح , رنگ شیشه ها این موارد حتما رعایت شوند تا به نمای بیرونی ساختمان لطمه ای وارد نشود .

 

پنجره دوجداره

پنجره upvc

پنجره دوجداره

پنجره upvc

پنجره دوجداره

پنجره upvc

پنجره دوجداره

پنجره upvc

پنجره دوجداره

پنجره upvc

 

برای اینکه بتوانید در انتخاب یک طرح کلی برای تعویض پنجره های ساختمان به نتیجه ای مطلوب برسید بهتر است با کارشناسان ما در فاراد تماس بگیرد . در طراحی و انتخاب پنجره بهترین راهنمایی را برای شما خواهیم داشت . تا با جایگزینی پنجره جدید به جای قدیمی نه تنها آسیبی به معماری ساختمان وارد نشود بلکه آن را زیباتر نیز کند . برای طرح های جدیدمی توانید از انواع پنجره های دوجداره UPVC استفاده کنید . این پنجره های یو پی وی سی در انواع رنگ و طرح تولید می شوند و تنوع محصول بالایی دارند.

 

 

امیدواریم با مطالعه متن بالا راهنمایی لازم برای انتخاب پنجره دوجداره upvc برای شما ارائه کرده باشیم . اگر همچنان مشکل در انتخاب طرح و رنگ دارید می توانید با کارشناسان ما در شرکت فاراد تماس بگیرد . پنجره های تولیدی شرکت فاراد با استاندارد و اصول دقیق مهندسی ساخته می شود .

پروفیل یو پی وی سی ویستا بست ، یراق آلات roto  آلمان و شیشه دوجداره تماما صنعتی پیشنهاد شرکت فاراد پنجره جهت پنجره دوجداره شما می باشد.



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : مهدی مقدم

سرور مجازی هلند از دیتاسنتر OVH می باشد

سرو مجازی هلند یا VPS مخفف شده عبارت Virtual Private Server می باشد، این سرور مجازی بر روی سرورهای اختصاصی توسط مجازی سازها مثل vmware ایجاد می گردد و بر روی سرور مجازی سیستم عامل های مختلف قابل نصب می باشد همینطور منابع سرور مجازی را می توان ارتقا و تغییر داد.

در واقع مجازی سازها سرورهای اختصاصی را به چند قسمت تقسیم می کنند به هرقسمت سرور مجازی گفته می شود، در سرور مجازی کاربر محدودیت ندارد و تمامی منابع سرور اختصاصی داده شده متعلق به همان سرور مجازی می باشد سرور مجازی ها از طریق آی پی می توان به آن دسترسی داشت همینطور می توان از طریق کنسول نیز به آن دسترسی داشت.

از سرور مجازی هلند استفاده های زیادی می گردد از جمله میزبانی وب ، آپلود و دانلود و …

مهمترین مزیت سرور مجازی VPS نسبت به سرو اختصاصی هزینه کمتر می باشد، از همین رو شرکت نگارنوین با بهره گیری از تیم متعهد و مجرب خود اقدام به ارائه سرورهای مجازی از ۹ لوکیشن و ۳۲ دیتاسنتر نموده است.

ویژگی های سرور مجازی هلند:

سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
ترافیک نامحدود سرورها

خدمات اضافی سرور مجازی هلند

مدت زمان فعال سازی سرویس ها بین ۱۵ دقیقه الی ۲۴ ساعت میباشد.
هزینه هر آی پی اضافی ۳۰,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک گیگا بایت رم اضافی ۱۷,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک هسته سی پی یو اضافی ۱۸,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر ۲۰ گیگابایت هارد اضافی ۱۲,۰۰۰ تومان میباشد.
تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند.
به دلیل حجم بسیار بالای سرورهای مجازی ، تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خود کاربر میباشد.



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : مهدی مقدم

سرور مجازی انگلیس از دیتاسنتر رداستیشن می باشد

سرو مجازی انگلیس یا VPS مخفف شده عبارت Virtual Private Server می باشد، این سرور مجازی بر روی سرورهای اختصاصی توسط مجازی سازها مثل vmware ایجاد می گردد و بر روی سرور مجازی سیستم عامل های مختلف قابل نصب می باشد همینطور منابع سرور مجازی را می توان ارتقا و تغییر داد.

در واقع مجازی سازها سرورهای اختصاصی را به چند قسمت تقسیم می کنند به هرقسمت سرور مجازی گفته می شود، در سرور مجازی کاربر محدودیت ندارد و تمامی منابع سرور اختصاصی داده شده متعلق به همان سرور مجازی می باشد سرور مجازی ها از طریق آی پی می توان به آن دسترسی داشت همینطور می توان از طریق کنسول نیز به آن دسترسی داشت.

از سرور مجازی انگلیس استفاده های زیادی می گردد از جمله میزبانی وب ، آپلود و دانلود و …

مهمترین مزیت سرور مجازی VPS نسبت به سرو اختصاصی هزینه کمتر می باشد، از همین رو شرکت نگارنوین با بهره گیری از تیم متعهد و مجرب خود اقدام به ارائه سرورهای مجازی از ۹ لوکیشن و ۳۲ دیتاسنتر نموده است.

ویژگی های سرور مجازی انگلیس

سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
در تمامی سرور ها از بهترین سخت افزار های Intel و Supermicro استفاده شده است.
دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
ترافیک نامحدود سرورها
خدمات اضافی سرور مچازی:
مدت زمان فعال سازی سرویس ها بین ۳۰ دقیقه الی ۴ ساعت میباشد.
هزینه هر آی پی اضافی ۳۰,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک گیگا بایت رم اضافی ۱۷,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک هسته سی پی یو اضافی ۱۸,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر ۲۰ گیگابایت هارد اضافی ۱۲,۰۰۰ تومان میباشد.
تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند.
به دلیل حجم بسیار بالای سرورهای مجازی ، تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خود کاربر میباشد.



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : مهدی مقدم

سرور مجازی فرانسه از دیتاسنتر OVH می باشد

سرو مجازی فرانسه یا VPS مخفف شده عبارت Virtual Private Server می باشد، این سرور مجازی بر روی سرورهای اختصاصی توسط مجازی سازها مثل vmware ایجاد می گردد و بر روی سرور مجازی سیستم عامل های مختلف قابل نصب می باشد همینطور منابع سرور مجازی را می توان ارتقا و تغییر داد.

در واقع مجازی سازها سرورهای اختصاصی را به چند قسمت تقسیم می کنند به هرقسمت سرور مجازی گفته می شود، در سرور مجازی کاربر محدودیت ندارد و تمامی منابع سرور اختصاصی داده شده متعلق به همان سرور مجازی می باشد سرور مجازی ها از طریق آی پی می توان به آن دسترسی داشت همینطور می توان از طریق کنسول نیز به آن دسترسی داشت.

از سرور مجازی فرانسه استفاده های زیادی می گردد از جمله میزبانی وب ، آپلود و دانلود و …

مهمترین مزیت سرور مجازی VPS نسبت به سرو اختصاصی هزینه کمتر می باشد، از همین رو شرکت نگارنوین با بهره گیری از تیم متعهد و مجرب خود اقدام به ارائه سرورهای مجازی از ۹ لوکیشن و ۳۲ دیتاسنتر نموده است.

ویژگی های سرور مجازی فرانسه :

سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
ترافیک نامحدود سرورها

خدمات اضافی سرور مجازی فرانسه

مدت زمان فعال سازی سرویس ها بین ۱۵ دقیقه الی ۲۴ ساعت میباشد.
هزینه هر آی پی اضافی ۳۰,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک گیگا بایت رم اضافی ۱۷,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک هسته سی پی یو اضافی ۱۸,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر ۲۰ گیگابایت هارد اضافی ۱۲,۰۰۰ تومان میباشد.
تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند.
به دلیل حجم بسیار بالای سرورهای مجازی ، تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خود کاربر میباشد.



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 13:21 ::  نويسنده : مهدی مقدم

سرور مجازی آلمان از دیتاسنتر Hetzner می باشد

سرو مجازی آلمان یا VPS مخفف شده عبارت Virtual Private Server می باشد، این سرور مجازی بر روی سرورهای اختصاصی توسط مجازی سازها مثل vmware ایجاد می گردد و بر روی سرور مجازی سیستم عامل های مختلف قابل نصب می باشد همینطور منابع سرور مجازی را می توان ارتقا و تغییر داد.

در واقع مجازی سازها سرورهای اختصاصی را به چند قسمت تقسیم می کنند به هرقسمت سرور مجازی گفته می شود، در سرور مجازی کاربر محدودیت ندارد و تمامی منابع سرور اختصاصی داده شده متعلق به همان سرور مجازی می باشد سرور مجازی ها از طریق آی پی می توان به آن دسترسی داشت همینطور می توان از طریق کنسول نیز به آن دسترسی داشت.

از سرور مجازی آلمان استفاده های زیادی می گردد از جمله میزبانی وب ، آپلود و دانلود و …

مهمترین مزیت سرور مجازی VPS نسبت به سرو اختصاصی هزینه کمتر می باشد، از همین رو شرکت نگارنوین با بهره گیری از تیم متعهد و مجرب خود اقدام به ارائه سرورهای مجازی از ۹ لوکیشن و ۳۲ دیتاسنتر نموده است.

ویژگی های سرور مجازی آلمان:

سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
ترافیک نامحدود سرورها

خدمات اضافی سرور مجازی آلمان

مدت زمان فعال سازی سرویس ها بین ۱۵ دقیقه الی ۲۴ ساعت میباشد.
هزینه هر آی پی اضافی ۳۰,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک گیگا بایت رم اضافی ۱۷,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک هسته سی پی یو اضافی ۱۸,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر ۲۰ گیگابایت هارد اضافی ۱۲,۰۰۰ تومان میباشد.
تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند.
به دلیل حجم بسیار بالای سرورهای مجازی ، تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خود کاربر میباشد.



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : مهدی مقدم

سرور مجازی کانادا از دیتاسنتر OVH می باشد

سرو مجازی کانادا یا VPS مخفف شده عبارت Virtual Private Server می باشد، این سرور مجازی بر روی سرورهای اختصاصی توسط مجازی سازها مثل vmware ایجاد می گردد و بر روی سرور مجازی سیستم عامل های مختلف قابل نصب می باشد همینطور منابع سرور مجازی را می توان ارتقا و تغییر داد.

در واقع مجازی سازها سرورهای اختصاصی را به چند قسمت تقسیم می کنند به هرقسمت سرور مجازی گفته می شود، در سرور مجازی کاربر محدودیت ندارد و تمامی منابع سرور اختصاصی داده شده متعلق به همان سرور مجازی می باشد سرور مجازی ها از طریق آی پی می توان به آن دسترسی داشت همینطور می توان از طریق کنسول نیز به آن دسترسی داشت.

از سرور مجازی کانادا استفاده های زیادی می گردد از جمله میزبانی وب ، آپلود و دانلود و …

مهمترین مزیت سرور مجازی VPS نسبت به سرو اختصاصی هزینه کمتر می باشد، از همین رو شرکت نگارنوین با بهره گیری از تیم متعهد و مجرب خود اقدام به ارائه سرورهای مجازی از ۹ لوکیشن و ۳۲ دیتاسنتر نموده است.

ویژگی های سرور مجازی کانادا:

سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
ترافیک نامحدود سرورها

خدمات اضافی سرور مجازی کانادا

مدت زمان فعال سازی سرویس ها بین ۱۵ دقیقه الی ۲۴ ساعت میباشد.
هزینه هر آی پی اضافی ۳۰,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک گیگا بایت رم اضافی ۱۷,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک هسته سی پی یو اضافی ۱۸,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر ۲۰ گیگابایت هارد اضافی ۱۲,۰۰۰ تومان میباشد.
تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند.
به دلیل حجم بسیار بالای سرورهای مجازی ، تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خود کاربر میباشد.



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 13:14 ::  نويسنده : مهدی مقدم

سرور مجازی آمریکا از دیتاسنتر XLHOST می باشد

سرو مجازی آمریکا یا VPS مخفف شده عبارت Virtual Private Server می باشد، این سرور مجازی بر روی سرورهای اختصاصی توسط مجازی سازها مثل vmware ایجاد می گردد و بر روی سرور مجازی سیستم عامل های مختلف قابل نصب می باشد همینطور منابع سرور مجازی را می توان ارتقا و تغییر داد.

در واقع مجازی سازها سرورهای اختصاصی را به چند قسمت تقسیم می کنند به هرقسمت سرور مجازی گفته می شود، در سرور مجازی کاربر محدودیت ندارد و تمامی منابع سرور اختصاصی داده شده متعلق به همان سرور مجازی می باشد سرور مجازی ها از طریق آی پی می توان به آن دسترسی داشت همینطور می توان از طریق کنسول نیز به آن دسترسی داشت.

از سرور مجازی آمریکا استفاده های زیادی می گردد از جمله میزبانی وب ، آپلود و دانلود و …

مهمترین مزیت سرور مجازی VPS نسبت به سرو اختصاصی هزینه کمتر می باشد، از همین رو شرکت نگارنوین با بهره گیری از تیم متعهد و مجرب خود اقدام به ارائه سرورهای مجازی از ۹ لوکیشن و ۳۲ دیتاسنتر نموده است.

ویژگی های سرور مجازی آمریکا:

سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
ترافیک نامحدود سرورها

خدمات اضافی سرور مجازی آمریکا

مدت زمان فعال سازی سرویس ها بین ۱۵ دقیقه الی ۲۴ ساعت میباشد.
هزینه هر آی پی اضافی ۳۰,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک گیگا بایت رم اضافی ۱۷,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر یک هسته سی پی یو اضافی ۱۸,۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه هر ۲۰ گیگابایت هارد اضافی ۱۲,۰۰۰ تومان میباشد.
تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند.
به دلیل حجم بسیار بالای سرورهای مجازی ، تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خود کاربر میباشد.



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : مهدی مقدم

بهترین پنجره upvc شرکت فاراد

جهت استعلام قیمت روز پنجره upvc با شماره ۰۲۱-۲۲۸۹۵۳۳۴ تماس حاصل فرمایید و یا ابعاد خود را به شماره ۰۹۱۹۶۵۴۶۶۵۶ واتس آپ و یا تلگرام نمایید، پیش فاکتور در کمتر زمان ممکن( زیر یک ساعت ) به صورت دقیق به حضورتان اعلام می گردد. شرکت فاراد پنجره تمام تولیدات خود را مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست و با نشان استاندارد ارائه می نماید. 

پنجره upvc

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی ۲۸۹ ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد ۸۵۱۰ دارای نشان استاندارد با شماره پروانه ۷۳۴۹۰۰۲۹۴ می باشد.

پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – ۱۰ سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد

چگونه یک پنجره upvc استاندارد خریداری کنیم ؟

پنجره upvc

۱- انتخاب پروفیل upvc استاندارد

پیشنهاد فاراد پنجره با سابقه ۱۵ ساله در صنعت در و پنجره upvc ، پروفیل ویستابست می باشد که تنها پروفیل ایرانی موجود در بازار می باشد که دارای گواهینامه به روز آزمایشگاه RAL آلمان می باشد.

 

در آزمایشگاه RAL شانزده تست بر روی پروفیل UPVC صورت می پذیرد. اگر به دنبال پنجره ای عایق هستید که در مدت زمان با SAVING انرژی هزینه خود را جبران نماید حتما ویستابست انتخاب اول شما باشد. در جدول ذیل نوع آزمایش هایی که بر روی پروفیل upvc انجام می گیرد تا پس از آن گواهینامه RAL را بدهند، آورده شده است. 

پنجره upvc

۲- انتخاب یک تولید کننده خوب

همه تولید کندگان این ادعا را دارند که تولید ما بهترین تولید است. اگر انتخاب شما پروفیل ویستابست است بهتر از جهت استعلام تولید کننده ای که انتخاب نموده اید با خود شرکت ویستابست با شماره ۲۳۰۰۲۴۰۰ تماس حاصل نمایید. مجموعه ویستابست مطمعنآ یک تولید کننده استاندارد را به شما معرفی خواهد کرد. راه دوم استعلام این است که از پروژه های نصب شده آن پنجره ساز بازدید نمایید. 

در انتخاب تولید کننده خود وسواس بسیاری به خرج دهید ، چون مهمترین بخش یک پنجره UPVC عایق، تولید و مونتاژ آن می باشد. پروفیل ویستابست به صورت شاخه ای به محل کارخانه ارسال می گردد و این تولید کننده است که داخل این پروفیل ها گالوانیزه با ضخامت ۱.۵ میلیمتر می اندازد و لاستیک ها آب بندی نوع EPDM را بکار می برد.پیشنهاد می گردد که حتما مقاله الزامات فنی تولید پنجره UPVC را که از طرف شرکت ویستابست ابلاغ شده است را مطالعه فرمایید. 

تمام استحکام پنجرهUPVC به گالوانیزه داخل پروفیل UPVC بر می گردد. شکل آن ، ضخامت آن و ابعاد آن همه در کاهش و یا افزایش ممان اینرسی ( مقاومت در برابر تغییر شکل ) پنجره upvc تاثیز مستقیم و انکار ناپذیر دارد. 

گالوانیزه استاندارد داخل پروفیل UPVC باید به شکل U و ابعاد ۳۳*۲۵*۳۳ میلیمتر  و با ضخامت ۱.۵ میلیمتر باشد، با این شرایط ممان اینرسی در راستای محور X برابر است با ۱.۵ با تغیر ضخامت گالوانیزه به ۱.۲۵ میلیمتر ، ممان اینرسی به عدد ۱.۲۷ خواهد رسید .

در مولین استاتیکی سری ۷۰ ویتسابست که گالوانیزه قوطی شکل با ابعاد ۵۴*۲۵*۵۴  و به ضخامت ۲ میلیمتر در آن استفاده می شود عدد ممان اینرسی به ۱۰.۳۴ می رسد. 

یکی دیگر از مزایای پروفیل ویستابست به سایر پروفیل ها وجود مولین استاتیکی می باشد، همانطور که در بالا محاسبه شد مقاومت مولین استاتیکی در برابر تغییر شکل تقریلا ۸ برابر مولین معمولی می باشد. 

فقط یک تولید کننده خوب و با دانش است که می تواند برای شما محاسبه کند که با توجه به اینکه محل نصب پنجره شما در یک منطقه باد خیز است و یا در طبقات فوقانی ساختمان است که فشار باد ۱۰۰ پاسکال است و جهت تحمل این فشار و عدم تغییر شکل پنجره در طی زمان باید طراحی پنجره شما به چه شکل و با چه ساختار پروفیلی باشد.

پس در انتخاب پنجره ساز خود وسواس زیادی داشته باشید ، ممکن است هزینه پنجره با کیفیت اندک بالا باشد اما در عوض دیگر نیازی به تعویض پنجره در سالیان سال ندارید و یک محیط امن و عایق را برای شما به ارمغان خواهد آورد و تمام انتظارات شما را از یک پنجره عایق استاندارد بر آورده خواهد کرد.

 

 



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : مهدی مقدم

درب و پنجره upvc فاراد

 

بازدید کننده محترم تمامی مدل های بازشو درب و پنجره UPVC و پنجره های یو پی وی سی در قسمت پروژه های انجام گرفته فاراد پنجره موجود می باشد.

پنجره upvc دوحالته – Tilt & Turn Window

درب و پنجره upvc  – پنجره دوجداره یو پی و ی سی دوحالته به دلیل حداکثر عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی امروزه در جهان از جایگاه ویژگی ای برخوردار است. این سیستم یکی از محبوبترین سیستم های پنجره در ساخت و ساز کشور نیز شده است. دستگیره های نصب شده بر روی این سیستم در دوحالت چرخش ۴۵ درجه و ۹۰ درجه دو نوع بازشو را به وجود می آورند. در حالت اول پنجره مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود بسیاری از مشتریان پنجره های لولایی را می پسندند زیرا برای تهویه هوا نیاز ندارند تا نظم پرده های نصب شده مقابل پنجره را بر هم بزنند.

اما از طرف دیگر پنجره های کشویی عایق بندی کامل مثل پنجره های بازشو را ندارند. سیستم بازشوی دوحالته پاسخی به این نیاز مشتریان است تا برای تهویه هوا از حالت Tilt پنجره استفاده کنند و نظم پرده خانه را نیز بر هم نزنند.

پنجره UPVC دوحالته پنجره UPVC دوحالته

پنجره upvc بازشوی لولایی – Casement Window

درب و پننجره upvc  بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد. در طراحی پنجره برای ساختمان ها از کنارهم قرار دادن لنگه های بازشو و لنگه های ثابت ترکیب های زیبایی بدست می آید. در ساخت پنجره های اتاق خواب ها و دیگر بخش های ساختمان استفاده از این نوع بازشو رایج است.

پنجره upvc کلنگی – Hopper Window

این پنجره دوجداره به کمک لولاهایی که در پایین بازشو نصب می شود از بالا باز می شود. میزان درجه ای که این پنجره باز می شود بالاترین میزان تهویه هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد استفاده رایج از این پنجره مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است. در این فضاها دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد. معمولا این پنجره ها در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد.

پنجره  دو جداره upvc سایبانی – Awning Window

پنجره  دوجداره  یو پی وی سی سایبانی به تنهایی و در ترکیب با دیگر انواع بازشوها در ساخت پنجره های ساختمان بکار می رود. استفاده از این نوع از پنجره در برخی از موارد خاص کاربرد دارد. استفاده از این نوع پنجره در سرویس های بهداشتی و حمام رایج است. همچنین در طبقات زیر همکف که پنجره در ارتفاع بالا قرار می گیرد این نوع از بازشو نصب می شود. پنجره بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.

پنجره upvc خلیجی – Bay Window

یکی از عوامل زیبایی نمای ساختمان پنجره هاست. در بسیاری از نماها پنجره های خلیجی جلوه ای ویژه به نما می دهد. پنجره خلیجی ترکیبی از تعدادی پنجره های ثابت و بازشو است که با در کنار هم قرار گرفتن تحت زوایای مشخص قوسی چندضلعی را پدید می آورند. کاربرد عمده این پنجره ها در قرار گرفتن در پذیرایی خانه است. مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند. این پنجره مقاومت بالای انواع ثابت و بازشو را حفظ می کند و امکان قرار گرفتن کتیبه نیز در آن وجود دارد و بدلیل نصب شیشه ساده در آن و هزینه تولید کمتر ، نسبت به پنجره کمانی مقرون به صرفه تر است.

پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی – Bow Window

یکی از زیباترین انواع درب و پنجره upvc که در نمای ساختمان ها به کار می رود پنجره کمانی است. پنجره کمانی از افق دارای قوس می باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس با انهنای کامل ایجاد می شود. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره شیشه خم می باشد. این پنجره می تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه ساخته شود. همانند پنجره خلیجی مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.

پنجره  upvc کشویی – Horizontal Sliding Window

پنجره کشویی بدلیل بهره وری کمتر در زمینه جلوگیری از اتلاف انرژی نسبت به انواع دیگر بازشوها ، این روزها کاربرد خود را کم کم از دست می دهد. مشاوران طراحی پنجره به همین دلیل سعی می کنند حتی المقدور از دیگر انواع بازشوها برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنند. اما هنوز هم در بخش های مختلفی از ساختمان لازم است تا پنجره کشویی نصب شود. پنجره کشویی مزیت بزرگی دارد که در هنگام بازشدن پنجره فضای داخل را اشغال نمی کند و جلوی پرده نصب شده را نمی گیرد. به همین دلیل در قسمت های خانه که این مسئله اهمیت زیادی دارد لازم است تا یا پنجره فولکس واگنی نصب شود که هزینه تولید بالاتری دارد و یا از پنجره کشویی استفاده کرد.



پنج شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : مهدی مقدم

پنجره دو جداره فاراد

خرید پنجره دوجداره با قیمت مناسب

تقریبا می توان گفت امروزه استفاده از پنجره دوجدار در تمامی مناطق شهری و روستایی کشور عمومیت پیدا کرده و از طرف دیگر مهندسین ساختمان و معماران نیز در طرح هایی که برای ساختمان ها در طراحی می کنند عمدتا پنجره دو جداره را در اولویت قرار می دهند . دیگر زمان استفاده از پنجره های قدیمی و آهنی به سر رسیده است . اما مهم ترین نکته در استفاده و خرید پنجره های دوجداره ؛ هزینه و قیمت آنها می باشد . برای اینکه بتوانید به صورت دقیق از قیمت پنجره دوجداره فاراد اطلاع داشته باشید بهتر است با کارشناسان ما در فاراد تماس بگیرید . تا در انتخاب پنجره به شما مشاوره لازم را ارائه کنند .

 معرفی شرکت فاراد پنجره

فاراد پنجره ( ۲۲۸۹۵۳۳۴-۲۲۸۹۵۴۳۰) تولیدکننده سیستم های دوجداره درب و پنجره upvc  ۰- (پروفیل ویستا بست VISTA BEST)  (کد ۲۸۹ ویستابست)   با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تخصص و تجربه ۱۰ ساله کادر مدیریتی و تولیدی، در سال ۱۳۹۱ فعالیت تولیدی خود را با ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ قطعه پنجره در یک شیفت کاری در شهرک صنعتی شرق سمنان آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته است با جلب رضایتمندی مشتریان عزیز و تبدیل شدن به یکی از نمایندگان برتر شرگت ویستا بست،  جایگاه مناسبی را در بخش سازندگان محترم صنعت ساختمان پیدا نماید، همچنین با ایجاد دپارتمان تخصصی در بخش تعویض پنجره های قدیمی خدمات ویژه ای را درجهت کاهش هزینه های خانواده به مصرف کنندگان عزیز ارائه داده است.

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی ۲۸۹ ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد ۸۵۱۰ دارای نشان استاندارد با شماره پروانه ۷۳۴۹۰۰۲۹۴ می باشد. پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – ۱۰ سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد.

پنجره دوجداره

هزینه و قیمت پنجره دوجداره فاراد

در خرید  پنجره  upvc باید به ۵ نکته مهم توجه نمود که در صورت رعایت این ۵ نکته ،هزینه را که جهت خرید این پنجره ها انجام داده اید ظر ف سه سال بر گشت پذیر خواهد بود .

این پنجره های هزینه خرید خود را با صرفه جویی در اتلاف انرژی ، جبران خواهند کرد. در واقع شما هزینه نمی کنید بلکه پس انداز می کنید .

این ۵ نکته مهم عبارتند از :

  1. انتخاب پروفیل یو پی وی سی کاملا استاندارد جهت شرایط آب و هوایی منطقه نصب پنجره
  2. انتخاب نوع یراق آلات مصرفی بسته به کارایی و وزن لنگه ها ومیزان تردد.
  3. استفاده از شیشه دوجداره صنعتی که کاملا بصورت استاندارد  تولید شده باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دوجداره را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت فراوانی کرد تا کاملا استاندارد و به صورت صنعتی تولید شده باشد.
  4. تولید استاندارد پنجره دوجداره که باید توسط استاد کار متخصص وماشین آلات استاندارد تولید گردد. در غیر این صورت حتی با انتخاب پروفیل، یراق و شیشه دوجداره استاندارد در صورتیکه تولید خوبی نداشته باشید پنجره شما هرگز عایق نخواهد بود وازبین باز شوها اتلاف انرژی صورت می پذیرد. روی تولید خوب و صنعتی همواره تآکید داشته باشید ، تنها راه مطمئن شدن از تولید خوب ، بازدید از پروژه های انجام شده می باشد.
  5. نصب استاندارد پنجره دو جداره که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد ،اگر نصب به خوبی انجام نگیرد ازبین فریم اصلی پنجره دوجداره ،اتلاف انرژی صورت می پذیرد .


چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : مهدی مقدم

فریت بار به ادمونتون

فریت بار به ادمونتون , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به ادمونتون , جهت ارسال بار هوایی به ادمونتون می توانید با کارشناسان ما در پادمیرا فریت تماس بگیرید :  عزیزانی که تصمیم دارند بار خود را به خارج از کشور و شهر ادمونتون ارسال کنند می توانند این کار را به شرکت فریت بار ؛ پادمیرا فریت بسپارند .شرکت ما می تواند فریت بار اضافه بار مسافری ،لوازم منزل و یا بار تجاری شما را از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا مقصد ادمونتون کانادا حمل نماید شما می توانید با محول نمودن این وظیفه به شرکت ما فریت بار خود را در حداقل زمان و با کمترین هزینه ممکن انجام دهید و خیالتان هم از لحاظ سالم رسیدن بارتان راحت باشد.شرکت پادمیرا فریت با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل بار هوایی و ارسال بار هوایی بوده و خوشبختانه دارای کادری مجرب و آشنا به صنعت فریت بار می باشد.

فریت بار به ادمونتون

یکی دیگر از مراکز عمده مهاجرت ایرانیان در کشور کانادا شهر ادمونتون می باشد و مهاجران این شهر به دلیل مبادلات خانوادگی ،فرهنگی و اقتصادی خود همچنان با کشور مادری خود یعنی ایران در ارتباط می باشند .

به خاطر همین مسئله هم می باشد که مرکز حمل و نقل هوایی مهمی به نام فرودگاه بین المللی ادمونتون در این شهر ایجاد شده است.این فرودگاه می تواند مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به کانادا را از طریق فریت بار به ادمونتون انجام دهد .شرکت فریت بار پادمیرا فریت ، اجرای خدمات بسته بندی بار و فریت بار به ادمونتون (ارسال بار به ادمونتون ) را بر عهده می گیرد و وب سایت این شرکت می تواند یاری رسان شما در ارسال بار به ادمونتون باشد.

همه چیز در رابطه با فریت بار به کاندا را اینجا بخوانید :

ارسال بار به کانادا

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به ادمونتون کانادا از باربری فرودگاه امام

همان گونه که شاید تا کنون شندیده و یا تجربه کرده باشید ،برای اینکه فردی بتواند به خارج از کش.ر به صورت قانونی فریت بار کند باید یا تاجر باشد و یا اینکه مسافر.و به هر صورت در صورتی که بار شما حجم زیادی نداشته باشد ارسال بار شما به صورت هوایی به ادمونتون برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.لذا برای این کار هم شما نیاز به بلیط هواپیما و همین طور پاسپورت خواهید داشت.چنانچه شما می خواهید بار را در ادمونتون برای یکی از اقوام و یا دوستان خود ارسال نمایید و دارای بلیط و پاسپورت نیز نیستید ؛نیازی نیست که نگران این مسئله باشید زیرا شرکت فریت بار پادمیرا فریت می تواند در زمینه به شما کمک کرده و بدون اینکه نیازی به این مدارک برای شما باشد ،بار خرده شما را به شهر ادمونتون کانادا فریت بار کند.

اما جهت ارسال بار تجاری خود به ادمونتون نیز شما نیاز به ارائه فاکتور فروش ،پکینگ لیست و کارت بازرگانی دارید.مثلا در صورتی که بار شما فرش دستبافت ،مواد غذایی و یا صنایع دستی باشد در این صورت بار شما تجاری به شمار می آید.و برای ارسال این موارد و مواردی مانند این محموله ها ،انجام دادن تشریفات گمرکی و همین طور کارت بازرگانی ضروری می باشد.

چنانچه کارت بازرگانی شما برای ارسال بارتان مهیا نباشد نیازی که از این مسئله نگران باشد و تنها کافی است که این مسئله را با شرکت فریت بار پادمیرا فریت در میان بگذارید زیرا شرکت ما با سابقه طولانی که در ارسال بار تجاری به شهر ادمونتون کانادا دارد می تواند یاری رسان شما بوده و از کارت بازرگانی همکاران برای ارسال بار شما به مقصد ادمونتون استفاده نماید.

پروسه ارسال بار از شرکت فریت بار , پادمیرا فریت به این شکل می باشد که ،این شرکت نخست بار را در منزل ،انبار و یا دفتر شما از شما تحویل گرفته و بعد از انجام بسته بندی اصولی بار ،به صورت زمینی بار شما را به باربری فرودگاه امام خمینی (ره) حمل نموده و امور گمرکی آن را برای حمل هوایی آن انجام می دهد .این روند مخصوصا ً بیشتر زمانی می تواند برای شما مفید واقع شود که شما خود مسافر نبوده و قصد داشته باشید که بار را برای دوستان و یا اقوام خود در شهر ادمونتون کانادا ارسال نمایید.دراین صورت مجموعه فریت بار پادمیرا فریت می تواند بار شما را از درب منزلتان تحویل گرفته و به شهر ادمونتون فریت بار نماید.در اغلب موارد حدود ۴ تا ۵ روز زمان نیاز می باشد تا بارهای مسافری و تجاری به شهر ادمونتون برسند.شرکت فریت بار پادمیرا فریت ،بعد از ضدور بارنامه هوایی با مناسبترین نرخ ارسال بار به ادمونتون ،رزروکتبی بار شما را از ایرلاین دریافت خواهد کرد و همراه بارنامه به شما تحویل خواهد داد.

پادمیرا فریت چه خدماتی را برای ارسال بارهوایی به ادمونتون ارائه می کند؟

۱) بسته بندی تخصصی بارهوایی برای فریت بار به ادمونتون

باید توجه شودکه بسته بندی باردرون شهری به طور حتم با بسته بندی فریت بار به ادمونتون تفاوت زیادی خواهد داشت و در صورتی که ما بخواهیم بار را به شهر ادمونتون فریت بار کنیم ؛باید بسته بندی آن را به صورت اصولی تری انجام دهیم زیرا این بار مسافت طولانی تری را طی خواهد نمود و باید به سلامت به مقصد برسد.در صورتی که بار به صورت اصولی بسته بندی نشده باشد بار را در فرودگاه امام تحویل نخواهند گرفت و اگر هم مورد پذیرش قرار بگیرد ،در صورتی که آسیبی به بار شما در طول فریت بار وارد نشده باشد ،در این شرایط به دلیل بسته بندی غیر اصولی شرکت هواپیمایی از پرداخت خسارت شما سرباز خواهد زد.لذا برای اینکه بار شما به سلامت به مقصد برسد منطقی تر این می باشد که بسته بندی اصولی ان را به شرکت فریت بار پادمیرا فریت بسپارید.پرسنل مجرب ما با مواد استاندارد بار شما را به هر وزنی که باشد ،بسته بندی کرده و مهیای سفر خواهند کرد.

باید به این مسئله دقت شود که در صورتی که بار شما در داخل جعبه هخای چوبی بسته بندی شده باشد ،حتما باید سم پاشی شود و همین طور مدارک معتبر سم پاشی به بارنامه الصاق شود.ولی در صورتی که این کار انجام نشده باشد در این صورت در فرودگاه ادمونتون بار شما را با هزینه خود شما معدوم خواهند کرد.

۲) فریت بار اضافه بار مسافری به شهر ادمونتون

از جمله مزایای دیگر فریت بار به ادمونتون ارسال بارها با وزن های غیر مجاز می باشد چنانچه شما نیز دارای مشکل محدودیت مقدار بار مجاز در پرواز های خارجی می باشید می توانید از فریت بار به ادمونتون بهره ببرید.زیرا هزینهفریت بار به ادمونتون به میزان ۷۰% کمتر از جریمه اضافه بار در کانتر پرواز است.تنها برای این کار کافی است که حدود یک هفته تا ۱۰ روز قبل از پرواز با شرکت پادمیرا فریت هماهنگ شوید.برا این کار رسنل شرکت ما ،بار شما را در محل مورد نظرتان از شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی اصولی آن ،کارهای گمرکی آن را انجام داده و در قسمت بار فرودگاه امام خمینی بارنامه هوایی با بهترین نرخ ارسال بار شما به ادمونتون (مناسبتریت نرخ فریت بار به ادمنتون ) صادر می شود.و همراه رزرو کتبی تحویل شما داده می شود.این کار به شما امکان می دهد که با عدم پرداخت جریمه اضافه بار در هزینه های خود بتوانید صرفه جویی نمایید.

۳) فریت بار تجاری به ادمونتون ؛ارسال کارگو به ادمونتون

در فریت بار تجاری به ادمونتون نیز فرآیند انجام کار مانند پروسه شرح داده شده در فوق می باشد .برای این کار بار را از هر نقطه شهر به صورت زمینی به فرودگاه انتقال می دهند و بعد از انجام امور گمرکی در اسرع وقت و همین طور اسفاده از مناسبترین نرخ حمل بار به ادمونتون مراحل ارسال کالاها می باشند.قسمت اعظم بار تجاری ارسالی به شهر ادمونتون عبارت از فرش دستبافت ،لوازم منزل و صنایع دستی می باشند.لازم به ذکر است که شرکت فریت بار پادمیرا فریت ماهانه چندین تن مواد غذایی ،فرش دستبافت ،لوازم منزل و ضنایع دستی را به کشور کانادا ارسال می نماید و و مهیای ارائه سرویس برای سایر تجار کشور عزیزمان نیز می باشد.

۴) فریت بار لوازم منزل

شرکت فریت بار پادمیرا فریت دارای سابقه طولانی در ارئه سرویس بسته بندی اوصولی لوازم منزل برای حمل بر به شهر ادمونتون می باشد.پرسنل مجرب این شرکت می توانند در منزل شما حاضر شده و بسته بندی بار شما را به صورت تخصصی در منزل شما انجام دهند و در مرحله ی بعدی بار را به فرودگاه به صورت زمینی انتقال داده و با بهترن نرخ بار شما را به ادمونتون فریت بار کنند.

شما می توانید با خیالی آسوده تجربه سخت و دشوار ارسال لوازم منزل به کانادا را به م ا محول نمایید.



چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : مهدی مقدم

فریت بار به اورلاندو

فریت بار به اورلاندو , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی اورلاندو : افرادی که قصد مهاجرت و یا ارسال بار خود به شهر اورلاندو ایالات متحده آمریکا دارند ،می توانند با اطمینان فریت بار خود را به شرکت فریت بار ؛ پادمیرا فریت محول کنند. شرکت ما می تواند فریت بار اضافه بار مسافری ،لوازم منزل و یا بار تجاری شما را از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا مقصد اورلاندو آمریکا حمل نماید شما می توانید با محول نمودن این وظیفه به شرکت ما فریت بار خود را در حداقل زمان و با کمترین هزینه ممکن انجام دهید و خیالتان هم از لحاظ سالم رسیدن بارتان راحت باشد.شرکت پادمیرا فریت با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل بار هوایی و ارسال بار هوایی بوده و خوشبختانه دارای کادری مجرب و آشنا به صنعت فریت بار است.

فریت بار به اورلاندو

جهت انجام این کار تنها کافی می باشد که با شماره تلفن های زیر تماس برقرار نمایید

 

شهر اورلاندو از جمله شهر های فریت بار به آمریکا می باشد که ایرانیان زیادی به این شهر مهاجرت نموده اند. باید بگوییم که شرکت فریت بار پادمیرا فریت مجری خدمات بسته بندی بار و فریت بار به اورلاندو می باشد .ایرانیانی که در این شهر مقیم هستند بطبع ارتباط خود را با سرزمین خانوادگی خود حفظ نموده و تبادلات خانوادگی ،فرهنگی ،و اقتصادی با ایران دارند.به همین خاطر هم می باشد برای تبادلات مذکور مرکز حمل و نقل هوایی به نام فرودگاه بین الملیی اورلاندو در این شهر احداث شده است.شرکت فریت بار پادمیرا فریت به خاطر وجود این فرودگاه مهم بار ارسالی خود را از طریق این فرودگاه انجام می دهد.

نحوه ی عملکرد این شرکت در فریت بار شما به اورلاندو به این صورت می باشد که پرسنل این مجموعه بار شما را در منزل ،انبار و یا دفتر از شما تحویل گرفته و بعد در محل به صورت تخصصی آن ها بسته بندی نموده و سپس به صورت زمینی به فرودگاه امام خمینی انتقال داده وسپس با انجام امور گمرکی کشور مبدا،با کمترین هزینه بارنامه بار شما را صادر کرده و آن را به شهر اورلاندو فریت بار خواهد نمود.

خدماتی که شرکت فریت بار پادمیرا فریت انجام می دهد عبارت می باشند از

  • بسته بندی حرفه ای بار برای فریت بار به اورلاندو
  • فریت بارتجاری به اورلاندو
  • فریت بار لوازم منزل به اورلاندو
  • فریت بار اضافه بار مسافری به اورلاندو

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به اورلاندو

چنانچه شما به عنوان یک مسافر تصمیم داشته باشید که فریت بار خود را به شهر اورلاندو آمریکا انجام دهید ،از نظر قانونی باید دارای بلیط و پاسپورت باشید.ولی در صورتی که می خواهید باری را برای دوستان و آشنایان خود ارسال نمایید داشتن پاسپورت و بلیط ضروری نمی باشد .زیرا شرکت فریت بار پادمیرا فریت می تواند مسئولیت ارسال بار شما به شهر اورلاندو را بر عهده بگیرد و بی انکه شما نیازی به این مدارک داشته باشید بار شما را به مقصد فریت بار نماید.

چانچه بار ارسالی شما شامل مواردی مانند فرش دستبافت ،صنایع دستی و یا مواد غذایی باید ،در این صورت بار شما تجاری محسوب شده و نیاز به کارت بازرگانی خواهد داشت ولی در صورتی که برای ارسال بار تجاری شما به اورلانو کارت بازرگانی شما آماده نباشد ،نیازی نیست که شما نگران این مسئله باشید و تنها کافی است که این مسئله را با درمیان بگذارید ،زیرا شرکت پادمیرا فریت با دارا بودن سابقه طولانی در ارسال بارهای تجاری به اورلاندو می تواند از کارت بازرگانی همکاران برای ارسال بار شما به مقصد اورلاندو استفاده نماید.

در صورتی که شما قصد سفر به اورلاندو نداشته باشید و تنها می خواهید سوغاتی را برای عزیزان خود در این شهر بفرستید ،پرسنل شرکت ما می تواند در محل مورد نظر شما حضورپیدا کرده و بعد در محل بار را به صورت تخصصی بسته بندی نموده و سپس آن رابه قسمت بار  فرودگاه امام منتقل کند.در این پروسه لزومی ندارد که فرستنده حضور داشته باشد وبدون حضور شما نیز این فرآیند به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد در حالبت عادی حدود ۴ تا ۵ روز زمان نیاز می باشد تا بار ارسالی به اورلاندو به مقصد برسد.



چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:41 ::  نويسنده : مهدی مقدم

فریت بار به فینیکس , قیمت و هزینه ارسال بار مسافری به فینیکس

فریت بار به فینیکس , قیمت و هزینه ارسال بار مسافری به فینیکس : کسانی که قصد مسافرت های طولانی مدت و یا مهاجرت به فینیکس ایلات متحده آمریکا دارند می توانند این وظیفه را به عهده شرکت فریت بار پایدمیرا فریت محول نمایید. شرکت ما می تواند فریت بار اضافه بار مسافری ،لوازم منزل و یا بار تجاری شما را از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا مقصد فینیکس آمریکاحمل نماید شما می توانید با محول نمودن این وظیفه به شرکت ما فریت بار خود را در حداقل زمان و با کمترین هزینه ممکن انجام دهید و خیالتان هم از لحاظ سالم رسیدن بارتان راحت باشد.شرکت پادمیرا فریت با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل بار هوایی و ارسال بار هوایی بوده و خوشبختانه دارای کادری مجرب و آشنا به صنعت فریت بار می باشد.لذا تمام سعی خود را خواهند نمود که بار شما هر چه زودتر و به سلامت به فرودگاه فینیکس انتقال پیدا کند.

فریت بار به فینیکس

در صورتی که قصد فریت بار به این شهر را دارید تنها کافی می باشد که با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید:

لازم به ذکر است که شرکت فریت بار پادمیرا فریت وظیفه دارد که بار شما را بسته بندی نموده و آن را به صورت هوایی به فینیکس ارسال نماید.شهر فینیکس در ایلات متحده آمریکا قرار دارد و یکی از شهر هایی می باشد که ایرانیان زیادی به این شهر مهاجرت نموده اند و مقیم این شهر می باشند ،بطبع ایرانیان ساکن این شهر همچنان با سرزمین مادری خود در ارتباط می باشند و به خاطر مبادلات خانوادگی و فرهنگی و اقتصادی همچنان با ایران در ارتباط هستند. و به همین دلیل هم می باشد که فرودگاه شهر فینیکس از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا از طریق این فرودگاه ارتباط میان ایرانیان مقیم شهر فینیکس با کشور مادری شان برقرار می شود و آن ها می توانند از طریق این فرودگاه سوغاتی را که از ایران برای انها ارسال می شود و یا اینکه کالاهایی که آنها برای اقوام خود در ایران می خواهند ارسال کنند ،انتقال دهند.مجموعه فریت بار پادمیرا فریت نیز از این فرودگاه با اهمیت برای ارسال بار (فریت بار به فینیکس ) از ایران استفاده می نماید.

برای فریت بار به فینیکس مجموعه فریت بار پادمیرا فریت کار شما عزیزان را راحتر کرده است واین امکان را برای شما فراهم ساخته است که بتوانید از وب سایت این مجموعه برای ثبت تقاضای ارسال خود بهره ببرید.برا یان کار تنها کافی می باشد که درخواست ارسال بار خود را به مجموعه اطلاع دهید ،شرکت فریت بار پادمیرا فریت انواع بار را در محل منزل انبار یا دفتر از متقاضی تحویل گرفته ،و بار شما را به صورت حرفه ای بسته بندی می کند تا بار شما به سلامت به مقصد فینیکس برسد.و همین طور این شرکت امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا و برای ارسال بار شما به فینیکس انجام می دهد و بارنامه هوایی را با مناسبترین نرخ برای شما صادر کرده و به شما تحویل می دهد.

خدماتی که شرکت فریت بار پادمیرا فریت برای مشتریان خود ارائه می نماید

  • فریت بار تجاری به فینیکس.
  • فریت بار لوازم منزل به فینیکس
  • بسته بندی حرفه ای بار برای فریت بار به فینیکس
  • فریت بار اضافه بار مسافری به فینیکس.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به فینیکس از ایران:

از نظر قانونی برای اینکه شما بتوانید بار خود را به فینیکس فریت بار کنید ،باید یا مسافر باشد و یا اینکه تاجر.در صورتی که شما تاجر و یا مسفر باشید ،داشتن بار با وزن و حجم پایین (خرده بار ) برای فریت بار به فینیکس ( ارسال بار به فینیکس ) با استفاده از هواپیما برای شما می تواند مقرون به صرفه باشد.ولی برای این کار شما نیاز به بلیط هواپیما و پاسپورت خواهید داشت. ولی در صورتی که شما تصمیم دارید که بار را برای یکی از دوستان و و آشنایان خود در فینیکس ارسال کنید ،نیازی به تهیه پاسپورت و تهیه بلیط نمی باشد زیرا شرکت فریت بار پادمیرا فریت می تواند این کار را به نحو احسنت برای شما انجام دهد.

و در مواردی هم که شما قصد فریت بار ،بارهایی مانند فرش دستبافت ،مواد غذایی و صنایع دستی را داشته باشید در این شرایط بار شما تجاری محسوب شده و برای این کار شما باید فاکتور فروش ،پکینگ لیست ،و کارت بازرگانی را حتما ارائه نمایید.



چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:38 ::  نويسنده : مهدی مقدم

فریت بار به هلیفکس , قیمت و هزینه ارسال بار مسافری به هلیفاکس

فریت بار به هلیفکس , قیمت و هزینه ارسال بار مسافری به هلیفاکس : کسانی که قصد دارند بار خود را به هلیفکس کانادا ارسال کنند می توانند این کار را به شرکت فریت بار پادمیرا فریت محول کنند .شرکت ما می تواند فریت بار اضافه بار مسافری ،لوازم منزل و یا بار تجاری شما را از باربری فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تا مقصد هلیفکس کاناداحمل نماید شما می توانید با محول نمودن این وظیفه به شرکت ما فریت بار خود را در حداقل زمان و با کمترین هزینه ممکن انجام دهید و خیالتان هم از لحاظ سالم رسیدن بارتان راحت باشد.شرکت پادمیرا فریت با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ارائه کامل خدمات حمل بار هوایی و ارسال بار هوایی بوده و خوشبختانه دارای کادری مجرب و آشنا به صنعت فریت بار می باشد.

فریت بار به هلیفکس

برای انجام این کار تنها کافی می باشد که شما با شماره های زیر با تماس برقرار نمایید

یکی دیگر از شهرهای کشور کانادا هم که ایران زیادی به این شهر مهاجرت نموده و ساکن آن می باشند شهر هلیفکس می باشد ،ایرانی که مقیم این شهر کشور کانادا هستند نیاز دارند که همچنان با سرزمین مادری خود در ارتباط باشند برای همین هم می باشد که مرکز حمل و نقل هوایی مهمی به نام فرودگاه بین المللی هلیفکس در این شهر احداث شده است.به خاطر وجود این فرودگاه در شهر هلیفکس مقدار زیادی از بار ارسالی از ایران به هلیفکس از طریق فریت بار به فرودگاه بین المللی هلیفکس انجام می شود.

در صورتی که شما نیز قصد دارید تا بار خود را به شهر هلیفکس ارسال نمایید ،مجموعه پادمیرا فریت در خدمت شما می باشد این مجموعه قادر می باشد که بار شما عزیزان را در محل منزل ازنبار و یا دفتر از شما تحویل گرفته و پس از بسته بندی اصولی که روی آن انجام می دهد آن را به صورت زمینی به فرودگاه امام انتقال داده و پس از انجام امور گمرکی در فرودگاه و همین طور صدور بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل به هلیفکس بار شما را به شهر هلیفکس فریت بار نماید.

همه چیز در رابطه با فریت بار به کانادا را در لینک زیر بخوانید :

فریت بار به کانادا

خدمات بار شرکت فریت بار پادمیرا فریت به صورت زیر است

  • بسته بندی اصولی بار برای فریت بار به هلیفکس
  • فریت بار اضافه بار مسافری به هلیفکس
  • فریت بار تجاری به هلیفکس
  • فریت بار لوازم منزل به هلیفکس


چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : مهدی مقدم

فریت بار به کلگری

مجموعه پادمیرا فریت ،مجری سرویس بسته بندی حرفه ای و ارسال بار هوایی به کلگری (فریت بار به کلگری کانادا ) است.لازم به ذکر است که شهر کلگری از جمله مراکز مهم اقتصادی کشور کاندا می باشد و همین طور به این شهر ایرانیان زیادی هم مهاجرت نموده اند.و ایرانیانی که به این شهر مهاجرت کرده اند به علل مختلفی با کشور مادری خود یعنی ایران در تماس هستند و به صورت مداوم مبادلات فرهنگی ،خانوادگی ،و اقتصادی زیادی میان ایرانیان مقیم کلگری و ایران به صورت متداول در حال انجام می باشد.

به توجه به این مسئله که ایرانیان مقیم این شهر کانادا نیاز دارند تا با کشور خود در ارتباط باشند ،مرکز حمل و نقل هوایی مهمی به نام فرودگاه بین المللی کلگری در این شهر ایجاد شده است .به خاطر وجود این فرودگاه مهم در شهر کلگری ،حجم زیادی از بار ارسالی از ایران به کلگری از طریق فریت بار به فرودگاه بین المللی کلگری به شکل غیر مستقیم از سایر شهر های کانادا صورت می گیرد.

وب سایت تخصص ی شرکت پادمیرا فریت ،مجری فریت بار به کلگری و حمل بارهوایی بار ،می تواند برای ارسال بار هوایی به کلگری (فریت بار به کلگری) به شما کمک نماید.شرکت ما می تواند انواع مختلف بارهای شما را در منزل ،انبار یا دفتر از شما تحویل بگیرد و برای اینکه بار شما به سلامت به مقصد کلگری برسد ،بسته بندی اصولی را روی آن ها انجام دهد و در مرحله ی بعدی نیز امور گمرکی را در گمرکات کشور مبدا (گمرک فرودگاه مستقر در قسمت باربری فرودگاه امام ) برای حمل بار شما انجام دهد.در مرحله ی بعدی نیز بارنامه هوایی با بهترین نرخ حمل بار به کلگری و مناسبترین نرخ فریت بار به کلگری ،صادر خواهد شد.

بیشتر بدانید : فریت بار به کانادا

خدمات بار شرکت پادمیرا فریت به صورت زیر می باشد:

  • بسته بندی حرفه ای بار برای فریت بار به کلگری کانادا.
  • فریت بار تجاری به کلگری (کارگو).
  • ارسال بار هوایی انواع لوازم منزل به کلگری.
  • فریت بار اضافه بار منزل به کلگری.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به کلگری در کشور کانادا

همان گونه که در مقاله های قبلی نیز اشاره نمودیم افراد برای اینکه بتوانند بار خود را به سایر کشور ها ارسال کنند ،از لحاظ قانونی یا باید تاجر باشند و یا اینکه مسافر.و ارسال بار به شهر کلگری کانادا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.و برای این کار هم نیاز می باشد که شما بلیط و پاسپورت بگیرید ولی اگر نتوانستید که بلیط وپاسپورت تهیه نمایید ،و قصد دارید که بار را برای یکی از آشنایان و یا اقوام خود ارسال نمایید ،نیازی نیست که نگران این مسئله باشید زیرا شما می توانید ارسال بار خود را به عهده شرکت پادمیرا فریت محول نمایید و دیگری نیازی به تهیه آن مدارک نداشته باشید.

امکان دارد در برخی از موارد بار ارسالی شما تجاری باشد .مثلا ً شما قصد داشته باشید که فرش و مواد غذایی و صنایع دستی ارسال کنید.باید توجه داشته باشید که ارائه فاکتور فروش ،پکینگ لیست و کارت بازرگانی در بیشتر موارد برای انجام تشریفات کمرکی در گمرک فرودگاه مستقر باربری فرودگاه امام ؛برای فریت بار به کلگری ضروری می باشد.

از انجایی که شرکت فریت بار پادمیرا فریت دارای تجربهی بالایی در حیطه حمل بار هوایی و فریت بار به کلگری می باشد ، قادر می باشد که از کارت بازرگانی همکاران برای حمل و ارسال بار شما به کلگری کانادا استفاده کند.در صورتی که فعلا کارت بازرگانی شما مهیا نمی باشد ،کافی است که این مسئله را با ما در میان بگذارید.
در اغلب مواقع نیازی نیست که ارسال کننده بار حضور داشته باشد ،شرکت پادمیرا فریت بار شما عزیزان را در منزل ویا انبار ویا در دفتر ما از شما تحویل گرفته و بعد از بسته بندی اصولی به صورت زمینی به قسمت باربری فرودگاه مستقر در فرودگاه امام تهران انتقال می دهد و سپس این شرکت امور گمرکی برای حمل هوایی بار را انجام می دهد ،در صورتی که شما تمایل داشته باشید می توانید برای این کار در فرودگاه حضور پیدا کنید.



چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ارسال بار به کانادا پادمیرا فریت

شرکت پادمیرا فریت با افتخار اعلام می دارد که ارائه دهنده ی تمامی خدمات ارسال بار به کانادا ( فریت بار به کانادا ) و همچنین ارسال بار به همه ی نقاط کره ی خاکی , با برترین و مناسب ترین کیفیت , آمادگی این را دارد که به تمام مسافران محترم خدمات خود را ارائه دهد . در همین راستا شرکت فریت بار پادمیرا راه بهترین مشاوران را در زمینه ی ارسال بار به شما را معرفی می کند .

داشتن کارشناسان با تجربه و مجرب شرکت فریت بار پادمیرا راه کمک شایانی برای شما در زمینه ی ارسال بار به کانادا را فراهم می کند . برخی از نقاط ضروری و همچنین برخی از خدماتی که شرکت فریت بار پادمیرا راه برای ارسال بار به کانادا را در زیر برای شما شرح داده شده است .

رعایت برخی نکات بسیار مهم در ارسال بار به کانادا ( فریت بار به کانادا )

همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم بیشتر کسانی که دوست دارند به کشور کانادا سفر کنند تمایل دارند لوازم بیشتری از جمله لوازم شخصی خود مانند کیف و کفش و البسه مربوط به خود و یا لوازم منزل از جمله پیانو , مبلمان , ظروف شکستنی و چینی را همراه خود به این کشور را همراه خود داشته باشند . برای اینکه بتوانید تمامی وسایل و یا لوازم محبوب خود را به مقصد خود صحیح و سالم منتقل کنید می توانید با شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید تا مشاوران این شرکت همه ی مراحل ارسال بار از کشور ایران را به تمامی شهر های کانادا را برای شما توضیح داده و خدمات خود را با افتخار برای شما رائه دهند .

اعلام بار به گمرک کانادا و پرکردن فرم دیکلریشن ( فرم مخصوص بار شما ) پر کردن این فرم برای ارسال بار به کانادا الزامی است . را یکی از موارد قوانین انتقال دادن بار و یا اثاثیه ی منزل یا هر وسیله ی دیگری به کشور کانادا می باشد . پس تمامی کسانی که قصد مهاجرت و یا مسافرت به کشور کانادا را دارند مجاز هستند که اسباب و اثاثیه ی خود را بدون پرداخت هیچ گونه عوارضی و به مدت ۴ سال بین ایران و کشور کانادا فریت بار کنند . مشاوران و کارشناسان فریت بار پادمیرا راه آمادگی خود را برای کسب اطلاعات بیشتر مسافران اعلام می دارند . به همین جهت می توانید با ما در تماس باشید .

یکی از مواردی که مسئله ارسال بار به کانادا مربوط است اینکه مسافران باید به این نکته توجه داشته باشند که زمانی که به یکی از شهرهای کانادا باری را ارسال می کنند قبل از ارسال به مسافران و یا مهاجران به این کشور یک پکینگ لیست و بارنامه ای صادر می شود که نگه داشتن آنها تا پایان یافتن مراحل ارسال نزد خود ضروری است . بار ارسال شده به کشور کانادا در انباری فرودگاه به صورت کاملا رایگان وبدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به مدت ۴۸ ساعت نگهداری می شود .

گیرنده ی بار موظف است در این مدت زمان ( ۴۸ ساعت ) برای ترخیص بار اقدامات لازم را انجام دهد . با این حال اگر در مدت زمان تعیین شده ( ۴۸ ساعت ) نسبت به ترخیص بار اقدامی صورت نگرفته باشد , بر اساس وزن و حجم بار ارسالی برای نگهداری آن بیشتر از ۴۸ ساعت گیرنده ی بار متحمل هزینه ای بار به منظور نگهداری آن خواهد شد و هزینه ی آن را باید پرداخت کند .

خدمات مهم شرکت پامیرا راه در ارسال بار به کشور کانادا

بسته بندی بار برای ارسال به کانادا ( فریت بار به کانادا )

بیشتر مسافرانی که قصد ارسال بار به کانادا را از طریق شرکت فریت بار را دارند از این جهت نگرانی دارند که آیا بار تحویل دادا شده برای ارسال صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید . آیا مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد . باید به ابن نکات توجه داشته باشید که شرکت ارسال بار هوایی و فریت بار پادمیرا تمامی استانداردهای لازم در زمینه ی بسته بندی بار و در آخر پالت بندی بار را رعایت کرده و باعث می شود که شما در این زمینه هیچ نوع نگرانی نداشته باشید . نقطه قوت شرکت پادمیرا راه در ارسال بار به کل جهان هستی با استفاده از هواپیما , داشتن کیفیت بسیار عالی در بسته بندی می باشد .

سایر خدمات پادمیرا فریت به منظور ارسال بار به کشور کانادا

  1. بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه و لوازم منزل با رعایت استانداردها و قوانین هواپیمایی
  2. بارگیری لوازم و منتقل و یا حمل آن به فرودگاه
  3. انجام دادن تمامی تشریفات گمرکی
  4. پالت بندی بار در صورت نیاز
  5. دریافت بار نامه به منظور ارسال کردن بار به کشور کانادا


چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : مهدی مقدم

عمل جراحی حلقه معده , هزینه جراحی حلقه معده

حلقه معده , باند معده , هزینه عمل حلقه انداختن معده , همه چیز در رابطه با حلقه معده , هزینه عمل باند معده چقدر است ؟ , جراحی پلیسه زدن معده : در مورد این روش درمان چاقی باید بگوییم که حلقه معده یا باند معده تا سال های اخیر به عنوان موثرترین و محبوب ترین روش برای درمانی چاقی به حساب می آمد.به خاطر اینکه این روش ارزان بوده و به یک جراحی ساده نیاز داشت ،به همین دلیل سریع توانست طرفداران زیادی در میان افراد چاق پیدا کند.ولی از انجایی که مشکلات و عوارض زیادی از این روش مشاهده شده است ،به همین خاطر بیشتر کشورهای دنیا این روش را از برنامه درمانی خود حذف نموده اند.

در صورتی که این روش برای یک فرد چاق مورد استفاده قرار بگیرد ،این فرد می تواند ۴۰ تا ۵۰ درصد از وزن خود را کاهش دهد.ولی نتایج حاصل برای افراد مختلف دارای تفاوت زیادی باهم می باشد.این روش کاهش وزن دارای حداقل تهاجم و روش ایمن است.پزشکان حلقه یا باند معده را با استفاده از یک جراحی ساده دور معده جاگذاری می کنند و لوله ی ارتباطی آن در زیر سطح پوست قرار داده می شود و با کمک تزریق مواد می توان آن را تنگ یا گشاد نمود.

عمل حلقه معده

فهرست مطالب

 

جراحی حلقه معده (باند معده ) برای چه افرادی مناسب می باشد؟

باید بگوییم که استفاده جراحی های کاهش وزن برای کسانی که به شدت دچار اضافه وزن بوده و در ضمن با استفاده از رژیم غذایی و ورزش و دارو نمی توانند وزن خود را کاهش دهند ،می تواند روش مناسبی باشد.اینکه از کدام روش جراحی برای فرد چاق استفاده شود ،بستگی به عوامل زیادی مانند میزان چاقی ،شرایط جسمانی و روحی فرد و همین طور نظر پزشک دارد .جراحی حلقه معده اغلب برای کسانی مناسب می باشد که:

  • در حال حاضر باردار نباشند
  • سابقه جراحی در مری و معده خود نداشته باشند.
  • مصرف سیگار و الکل نداشته باشند.
  • به بیماری هایی مانند :بیماری های قلبی ،بیماری التهابی روده ،سیروز کبدی و کم کاری تیروئید دچار نباشند.
  • سابقه حساسیت بدنی به اجسام خارجی نداشته باشند.
  • افراد چاقی که دارای شاخص توده بدنی مابین ۳۵ تا ۴۰ می باشند.
  • کسانی که دارای شرایط خاص تغذیه ای مانند کودکان دارای چاقی مفرط که قصد بارداری در آینده را دارند.
  • نداشتن تمایل به صرف مواد غذایی شیرین (چون این روش می تواند تمایل افراد را برای ریزه خواری به ویژه انواع شیرین ان را افزایش دهد.)

چگونگی انجام عمل جراحی حلقه معده (باند معده )

از جمله فاکتور های مهم آمادگی برای انجام این عمل جراحی ،ترک سیگار ،استفاده از یک رژیم غذایی سالم و همین طور انجام دادن فعالیت های ورزشی می باشد.پزشکان آزمایش های کنترلی و بررسی های لازم را پیش از انجام عمل انجام می دهند .نحوه انجام این روش به این صورت می باشد که پزشک جراح با کمک لاپاراسکوپی یک حلقه سیلیکونی کوچک را در اطراف قسمت بالایی معده قرار می دهد .در واقع در این روش جراح معده بیمار را به دو قسمت نامساوی تقسیم می نماید و بخش بالایی معده را به شکل یک کیسه کوچک از بقیه قسمت های معده جدا می کند.

 

نخست غذاهای مصرفی توسط فرد باید از طریق این کیسه کوچک که تنها دارای ۱ تا ۲ سانتیمتر عرض می باشد عبور نماید ، و سپس به دیگر قسمت های معده انتقال پیدا کند.در واقع در داخل باند یا حلقه معده یک بالن کوچک قرار گرفته است که از طریق لوله های کوچکی که در زیر پوست قرار دارد ؛جراح می تواند آن را پر یا خالی نماید.این کار این امکان را برای حلقه معده فراهم می سازد که بتواند تنگ یا گشاد گردد.در این روش با تنگ کردن حلقه حجم معده بیمار کاهش پیدا کرده و بیمار مواد غذایی کمتری را مصرف خواهد کرد و این مسئله موجب لاغری او خواهد شد.

استفاده از حلقه معده (باند معده ) دارای چه مزایایی می باشد؟

با وجود اینکه این روش جراحی چاقی در مقایسه با سایر روش ها ی جراحی چاقی ،دارای مشکلاتی می باشد ،اما از یک سری مزایایی نیز برخوردار می باشد که در زیر ذکر شده اند:

  • پزشک به راحتی می تواند این حلقه را از معده بیمار خارج سازد و به عبارتی دیگریک جراحی قابل برگشت به شمارمی رود که اگر جراحی دارای نتایج مطلوبی نباشد و یا دارای عوارضی برای فرد باشد ،پزشک به راحتی می تواند همه چیز را به حالت قبل از عمل برگرداند.
  • از انجایی که این حلقه ها قابلیت تنظیم شدن دارند بنابراین فرد این امکان را دارد که تا در مواقع ضروری مانند بیماری خاض یا بارداری که باید توجه زیادی به تغذیه فرد شود ،و تغذیه برای فرد از اهمیت زیادی برخوردار است ،برای مدتی گشاد شده و پس از رفع مشکل تنگ تر شود.
  • چون این روش یک جراحی باز نمی باشد و با استفادهاز لاپاراسکوپی انجام می شود بنابراین کمتر در معرض درد وناراحتی و مشکلات پس از جراحی قرار دارد.
  • نسبت به سایر روش های جراحی چاقی این روش دارای هزینه کمتری می باشد.
  • در این روش فرد نیاز کمتری به استفاده از دارو و مکمل های غذایی دارد.
  • در این روش جراحی درمان چاقی شکل و ظاهر معده هیچ تغییر دائمی نخواهد کرد.

جراحی حلقه معده ( باند معده ) چه خطرات و عوارضی برای فرد می تواند داشته باشد؟

این روش برای نخستین بار توسط پزشکان برای درمان فتق معده پیشنهاد گردید،ولی حدود ۹۰% موارد فتق معده با این روش با موفقیت همراه نبود لذا دوباره آن را به عنوان یک عمل جراحی کاهش وزن به کار بردند.اما تقریبا ً می توان گفت که از سال ۲۰۰۵ مشکلات و عوارضی که حلقه معده برای بیمارن ایجاد می کرد بیشتر برای پزشکان روشن شد از جمله ی مهمترین مشکلاتی که استفاده از حلقه معده می تواند برای بیماران به وجود آورد عبارت است از:

یکی از مهمترین مشکلاتی که استفاده از این روش برای بیماران به وجود می آورد این می باشد که عملا استفاده از یک تغذیه سالم را برای بیماران غیر ممکن می کند،از انجایی که قطر داخلی کیسه ای که حلقه ایجاد می کند ، کوچک می باشد لذا این این افراد قادر نمی باشند که به طور طبیعی از یوه ،سبزیجات و سالاد ،نان و گوشت استفاده نمایند.چون این کسیه خیلی سریع پر شده و سبب می شود که فرد دچار حالت تهوع و استفراغ شود،و و این استفراغ های مداوم موجب خواهند شد که بیمار سعی کند که از مواد غذایی فاقد ارزش غذایی مانند شکلات ،چیپس و .. استفاده کند و در نتیجه در اثر تغذیه ی ناسالم گرفتار انواع مختلف بیماری های مربوط به کمبود مواد غذایی مانند پوکی استخوان ،بیماری قلبی ،خستگی شدید ،ریزش مو و گرفتگی عضلانی گردد.در اغلب موارد پزشک می تواند با تنظیم سفتی و شلی حلقه ،حالت تهوع و استفراغ بیمار را کنترل نماید.

چنانچه حلقه استفاده شده به بالا یا پایین حرکت نماید ،قادر می باشد که به دیافراگم آسیب وارد کرده و یا موجب انسداد یا ریفلاکس اسید معده ،خون ریزی و حتی سوراخ شدن معده علی رغم ایاد اختلال در عملکرد آن گردد.در این شرایط هم نه تنها وزن فرد افزایش پیداخواهد کرد بلکه بیمار باید تا زمان خارج کردن حلقه ،مشکلات ناشی از آن را تحمل نماید.می توان گفت که اکثر افرادی که عمل جراحی حلقه معده را انجام داده اند ،حداقل دچار یکی از عوارض این جراحی شده اند.

توجه

از تعداد کسانی که امکان دارد در اثر جراحی حلقه معده فوت کنند حدود یک در سه هزار می باشد.



چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : مهدی مقدم

له شدن بافت های دست , درمان شکستگی دست

له شدن بافت های دست , درمان شکستگی دست : دست ها از اعضای بسیار مهم بدن انسان می باشد که تقریبا می توان گفت همه کارهای روزمره و فعالیت ها را به استفاده از دستها انجام می دهیم . به همین دلیل می باشد که دست ها بیستر در معرض آسیب دیدگی می باشند . زیرا که ممکن است دست ها در هنگام انجام دادن فعالیت های مختلف مورد آسیب دیدگی و یا له شدن قرار بگیرند ، موضوع له شدن بافت های دست یک موضوع بسیار مهم و گسترده می باشد .

له شدگی بافت دست

بدیهی می باشد که هر اتفاق یا حادثه ای که باعث له شدن بافت های دست می شود به ماهیچه ها و استخوان های دست نیز آسیب خواهد رساند . اگر در حادثه به وجود آمده رگ های تغذیه کننده عضو آسیب دیده نیز دچار مشکل شود این احتمال وجود دارد که خونریزی داخلی و خارجی اتفاق بیافتد . گاهی اوقات فشار وارد شده بر بافت های دست به اندازه ای می رسد که باعث می شود اکسیژن به بافت ها نرسد و بافت ها برای مدت بسیار طولانی از بین بروند و یا به کلی بمیرند .

مراجعه به پزشک متخصص : متخصص ارتوپدی

در حالت کلی بهتر است بگوییم که بافت دست به گونه ای است که به قطع خونرسانی بسیار حساس می باشد و در شرایط غیر طبیعی سریعا واکنش می دهد . و امکان دارد که به علت نارسایی خون به بافت بعد از چند ساعت بافت از بین برود . و در ادامه مرگ سلول های بافت محتویات آنها آزاد شده و به بیرون می ریزند ، زمانی که فشار وارد شده بر دست تمام می شود میوگلوبولین آزاد می شود و در جریان خون قرار می گیرد که با انتقال آن در خون باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار حاد برای بیمار باشد .

میوگلوبولین ماده ای سمی می باشد که اگر با حجم بسیار زیادی از آنها وارد کلیه شود کبلیه قادر نمی باشد که همه آنها را از بدن دفع کند و باعث نارسایی کلیه می شود که در ادامه مرگ انسان را بدنبال دارد .

فهرست مطالب

 

علائم له شدگی بافت دست

له شدگی بافت های دست علائم بسیار زیادی دارد که مهمترین آن احساس درد شدید در ناحیه دست می باشد ، در حالت کلی شایع ترین علائم له شدگی بافت های دست عبارتند از :

  • بی حس شدن عضو یا خارش و سوزش شدید
  • سفت شدن و تورم بافت های اطراف ناحیه درگیر شده
  • خون مردگی
  • ضرب دیدگی و تاول
  • شکستگی و درد شدید
  • رنگ پریدگی بافت بدون نبض ، در صورتی که رگ های تغذیه کننده بافت دست آسیب ببیند ناحیه آسیب دیده سرد و بدون نبض می باشد زیرا که دیگر خون در آن بافت جریان ندارد .

اقدامات اولیه در صورت له شدن بافت های دست

در زمانی که بافت های دست شما طی فشار وارده بر دست له شده باشد و این فشار به مدت زیادی بر روی دست شما وجود داشته باشد بهتر است قبل از برداشتن فشار از روی دست آمبولانس را خبر کنید زیرا که اگر فشار را برداشته و آمبولانس در آنجا حضور نداشته باشد مواد سمی که در بالا به آنها اشاره کردیم آسیب های جدی را به کلیه وارد خواهند کرد . ولی اگر میزان این فشار کم باشد و آسیب دیدگی نیز جزئی باشد بعد از برداشتن فشار وارد شده بر دست آن را زیر آب شیر قرار داده و یا از کمپرس های یخ استفاده کنید . بهتر است برای درمان صددرصد بافت های دست به پزشک ارتوپد مراجعه کنید و از سلامتی مهمترین عضو بدن خود اطمینان داشته باشید.



چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 16:13 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آرتروز آرنج , هزینه درمان آرتروز آرنج

آرتروز آرنج ,هزینه درمان آرتروز آرنج , بهترین متخصص ارتوپد برای درمان آرتروز مفصل آرنج : استئو آرتریت یا همان آرتروز نوعی بیماری است که بیشتر در افراد مسن دیده می شود و با فرسوده شدن و از بین رفتن غضروف موجود در مفصل ها ایجاد می شود . آرتروز مفصل آرنج در مفصل طبیعی که قبلا سالم بوده است رخ نمی دهد و می توان گفت که تقریبا همه موارد استئو آرتریت آرنج به دلیل یک عامل دیگر و خارجی صورت می گیرد و معمولا بعد از چندین سال بروز می کند . این عوامل ممکن است آسیب سطوح مفصلی به علت شکستگی های قبلی و یا استئوکندریت دیسکان باشد که باعث از بین رفتن غضروف مفصل آرنج می شود .

آرتروز آرنج

مراجعه به دکتر متخصص : متخصص ارتوپد

فهرست مطالب

 

علائم آرتروز آرنج

آرتروز آرنج علائم خاصی دارد که خود را با آنها نشان خواهد داد ، درد داشتن در ناحیه آرنج از شایع ترین علامت های آرتروز آرنج می باشد که با گذشت زمان و انجام دادن کارهای سنگین افزایش می باد ، احتمال دارد که برخی از بیماران از اختلالات حرکت در آرنج به وجود مشکل در آرنج پی ببرند . اوقاتی نیز آرنج در خال حرکت قفل می شود که این حالت نشان دهنده وجود یک جسم ـآزاد در درون مفصل می باشد . همانگونه که گفتیم علت بروز آرتروز آرنج وجود یک سابقه آسیب قبلی یا یک علت خارجی می باشد و یک آرنج از قبل سالم دچار بیماری آرتروز نمی شود .

رادیوگرافی مفصل

در رادیوگرافی مفصل آرنج ، کاهش یافتن فضای غضروف و استئوفیت های نوک تیز در لبه های مفصل دیده می شود ، حتمی در برخی مواقع ممکن است اجسام آزاد در مفصل نیز دیده شود . ( منظور از اجسام آزاد در مفصل وجود تکه های غضروف مفصل و یا جسم های تشکیل شده از استئوفیت ها می باشند )

نقش ورزش در آرتروز

همانگونه که همه شما عزیزان اطلاع دارید آرتروز یه بیماری است که در آن غضروف مفصلی از بین می رود و درمان های بسیار زیادی برای این بیماری وجود دارد که فعالیت های ورزش در درمان این بیماری بسیار موثر واقع می شوند . بسیاری از افراد که به آرتروز دچار هستند در این باور می باشند که فعالیت های ورزش کمکی برای این بیماری نمی کند ولی گفتنی است که ورزش کردن و تقویت عضلات اطراف مفصل باعث می شود که آرتروز پیشرفت نکند و در حالی که وجود دارد باقی بماند .

درمان آرتروز آرنج

اکثر بیمارانی که در مراحل اولیه آرتریت به پزشک مراجعه می کنند فقط درد های کاه کاه خفیفی دارند و محدودیت های حرکت آنها بسیار ناچیز می باشد که این افراد با کم کردن کارهای سنگین و انجام دادن حرکات ساده می توانند این بیماری را کنترل کنند . سایر بیمارانی که آرتروز آنها کمی پیشرفت کرده است احتمال دارد به درمان های مراقبتی که با تجویز پزشک است صورت گیرد مانند فیزیوتراپی یا داروهای مسکن . ولی در زمانی که آرتروز به حالت پیشرفته خود برسد و درد هر روزه و شدید وجود داشته باشد که باعث ایجاد مشکل در عمکرد های آرنج باشد به درمان های جراحی روی خواهیم آورد .

درمان آرتروز آرنج

درمان آرتروز آرنج

در روش درمان جراحی آرنج را عمل کرده و ضایعات را از مفصل خارج می کنند و در شرایط خاص نیز از جایگذاری مفاصل مصنوعی نیز استفاده خواهد شد . که بعد از این انجام این جراحی باید تمام مراقبت های لازم را انجام دهید تا آرنج به بهبودی کامل برسد و بعد از آن دیگر درد و تورمی نخواهید داشت و می توانید به فعالیت های روزمره خود برسید . برای کسب اطلاعات بیشتر به متخصص ارتوپدی مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را در مورد بیماری خود دریافت کنید .



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 54 صفحه بعد

ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: