کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : مهدی مقدم

اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی

     

 

اهمیت لبخند بر هیچ کس پوشیده نیست، چرا که لبخند نخستین خصیصه‌ای است که توجه دیگران را به خود جلب می‌کند و تأثیری ماندگار بر دوستان و بیگانگان به جا می‌گذارد. نقش لبخند بر اعتماد به نفس و احترام به خود انکارناپذیر نیست. بنابراین بهبود لبخند یکی از سودمندترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توان انجام داد.

 

گروه متخصص مرکز دندانپزشکي سيمادنت طرح لبخندي را طراحي مي‌کند که چهره شما و به تبع آن زندگي‌تان را متحول خواهد ساخت. ما با بهره‌گيري از فن‌آوري‌هاي دندانپزشکي به روز و مرغوبترين مواد در محيطي دوستانه و آرام روياي شما را در خصوص داشتن لبخندي زيبا تحقق خواهيم بخشيد و زمينه‌اي را فراهم خواهيم ساخت تا از فرايند درمان لذت ببريد.

خدمات مرکز تخصصی سيمادنت براي بهبود طرح لبخند

ونير (لامينت يا روکش) دندان

نقص‌هاي زيبايي جزيي مانند شکستگي لبه دندان، ترک، فاصله بين دندان‌ها و ناهنجاري‌هاي فکي ـ دنداني (مال اکلوژن) جزيي را مي‌توان با روکش پرسلن (چيني/ سراميکي) يا زنير زيرکونيومي اصلاح کرد تا لبخندي زيبا، يک‌دست، صاف و طبيعي خلق شود. استفاده از روکش در اکثر موارد آسيبي به ساختار دندان وارد نمي‌کند. در کل کمتر از نيم ميلي‌متر از جلوي دندان تراشيده مي‌شود تا فضاي کافي براي قرار گرفتن روکش ايجاد شود و اطمينان حاصل شود که پرسلن به اندازه کافي براي محافظت از ناحيه درمان شده محکم است. روکش سراميکي کاملاً شبيه دندان طبيعي است و بايد روزانه با مسواک و نخ دندان تميز شود. متخصصان کلينيک سيمادنت توصيه‌هاي لازم را براي مراقبت بهتر به بيمار ارائه مي‌دهند تا لبخند رويايي جديد سال‌ها زيبا و درخشان باقي بماند.

بريج و تاج دندان

از تاج دندان براي درمان دنداني استفاده مي‌شود که چاره‌اي جز کشيدن آن باقي نمانده است و بيمار را دچار درد و ناراحتي ساخته و سلامت دهان و دندان‌هاي وي را به خطر افکنده است.

سفيد کردن دندان‌ها

تغيير رنگ دادن و لکه روي دندان تأثير ناخوشايندي بر زيبايي لبخند دارد. به کمک روش‌هاي تخصصي مي‌توان دندان‌ها را در مطب يا در خانه تا 8 درجه يا بيشتر سفيد کرد. البته پيشنهاد مي‌کنيم که همواره براي اين کار به متخصص مراجعه کنيد. رنگ دندان پس از عمل سفيد کردن دندان‌ها حدود 2 سال يا بيشتر ثابت مي‌ماند. طبيعي است که نتايج حاصل از انجام عمل در مطب پزشک بسيار يهتر از نتايج درمان خانگي باشد.

تغيير شکل و بالا بردن لثه

 اگر هنگام لبخند زدن لثه‌هايتان مشخص مي‌شود و در نتيجه دندان‌ها کوتاه‌تر از حد طبيعي به نظر مي‌رسد، چند راهکار فوق‌العاده براي بهبود و زيباتر کردن لبخندتان وجود دارد.  يکي از عمل‌هاي رايج و محبوب جراحي بالا بردن لثه با ليزر است. جراح در جراحي بالا بردن يا تغيير شکل لثه بافت اضافي لثه را با بهره‌گيري از ليزر به سرعت، به شيوه‌اي ايمن و با حداقل ناراحتي برمي‌دارد تا لبخندي طبيعي بر صورت بيمار نقش ببندد.

دندانپزشکي عمومي

ظاهر دندان‌ها بسيار مهم است، اما سلامت و بهداشت دهان و دندان مهم‌تر است. ارتباط بين سلامت دهان و سلامت کل بدن موضوعي اثبات شده است. عفونت و التهاب بافت لثه را مرتبط با ابتلا به بيماري ديابت و ناراحتي قلبي مي‌دانند.

چه کساني مي‌توانند از فرایند طراحی لبخند استفاده کنند؟

چنانچه هر یک از موارد زیر باعث ناراحتی و خجالت‌ شما شده است، می‌توانید از فرایند طراحی لبخند بهره بگیرید:

  • تغییر رنگ دندان
  • پوسیدگی و یا لب پر شدن دندان
  • دندان کج
  • فاصله بین دندان‌ها
  • نداشتن دندان

اهداف طرح لبخند

بر اساس نظريه پيتر داوسون (Peter Dawson) هدف از درمان جامع زيبايي، ايجاد سيستم جونده متعادلي است که در آن دندان­ها، بافت­هاي نرم، عضلات، ساختار استخواني و مفاصل در هارموني و هماهنگي کامل با هم قرار گرفته و عمل کنند. نکته بسيار مهم که بايد در زمان برنامه ­ريزي براي طرح درمان زيبايي، بدان توجه داشت اين است که، طرح لبخند جزئي از رويکرد جامع براي درمان بيمار در نظر گرفته ­شود. به بيان ديگر طرح لبخند پروسه‌اي مجزا از درمان همه­ جانبه و کامل بيمار تلقي نمي‌­شود بلکه بايد در هماهنگي کامل با نيازهاي درماني بيمار باشد. براي آن‌که نتيجه درمان، موفقيت‌آميز باشد و سلامت و فانکشن (عملکرد) سيستم جونده را موجب شود لازم است درک درستي از روابط متقابل ميان تمام ساختارهاي حمايت ­کننده دهان شامل عضلات، استخوان­ها، مفاصل، بافت­هاي لثه­اي و اکلوژن، وجود داشته باشد. 

مزایای طراحی لبخند

بهبود لبخند و زیباتر شدن آن اثر چشمگیری بر اعتماد به نفس و کیفیت زندگی دارد. کلینیک سیما دنت با بهره‌گیری از همکاری متخصصین ارتودنسی و دندانپزشکان باتجربه و با برخورداری از لابراتوار داخلی مجهز، به افراد کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه به لبخند رویایی خود دست یابند. اگر می‌خواهید چهره‌ای جوان‌تر داشته باشید، لبخندی درخشان و زیبا زمان را برایتان به عقب بازخواهد گرداند. با مسواک زدن روزانه، استفاده مرتب از نخ دندان و مراجعه منظم به دندانپزشک می‌توانید لبخند جدید به‌دست آمده را سال‌ها حفظ کنید.

مواردي که در طراحي لبخند توسط متخصصان مرکز تخصصی دندانپزشکي سيمادنت در نظر گرفته مي‌شوند.

در بهبود طرح لبخند ويژگي کل و تک تک اجزاء صورت، تن پوست، رنگ مو، رنگ، پهنا، بلندا، شکل و نماي دندان، بافت لثه و لب‌ها در نظر گرفته مي‌شود تا در نهايت لبخندي رويايي خلق شود. بهبود طرح لبخند بنا به دلايل متعدد و متناسب با خواسته‌ها و شرايط منحصر به فرد هر بيمار انجام مي‌شود. ويژگي‌هاي مورد علاقه يا نامطلوب دندان‌ها يا لبخندتان کدام‌اند؟ در ادامه به توصيف آن دسته از خصوصيات لبخند مي‌پردازيم که دندانپزشک زيبايي با شما در مورد آنها صحبت خواهد کرد و امکان بهبود آنها وجود دارد:

رنگ دندان

پرکردگي‌هاي نقره‌اي يا آمالگام دندان را مي‌توان با مواد ترميم کننده کامپوزيت همرنگ دندان عوض کرد، به علاوه جرمگيري و سفيد کردن دندان نيز لکه‌هاي روي دندان را از بين مي‌برد و پس از اين عمل دندان‌هاي کدر و بدرنگ به زيبايي در چهره خواهند درخشيد.

smil2

منظم کردن و تنظيم فاصله بين دندان‌ها

 دندان‌هاي کج، روي هم قرار گرفته يا فاصله‌دار را مي‌توان در صورت لزوم به کمک ارتودنسي و بريس‌هاي نامرئي صاف و منظم کرد و نقص‌ها را با روکش پوشاند.

نداشتن دندان

کم بودن يک يا چند دندان لبخند را نازيبا جلوه مي‌دهد، بر نحوه بسته شدن دهان و جويدن غذا (بايت) تأثير مي‌گذارد و خطر پوسيدگي دندان را افزايش مي‌دهد. بنابراين جايگزيني دندان‌هاي از دست رفته يکي از بخش‌هاي ضروري برنامه‌هاي درماني بهبود سلامت دهان و زيبايي لبخند به شمار مي‌آيد. جاي خالي دندان‌ها را مي‌توان با دندان‌ مصنوعي، بريج يا ايمپلنت دندان پر کرد.

 sim4

هماهنگي و تعادل

 هم اندازه نبودن، لب پريدگي و ترک خوردن دندان‌ها را مي‌توان به کمک درمان‌هاي زيبايي اصلاح کرد و لثه‌هاي نمايان هنگام لبخند زدن را با بالا بردن آنها پوشاند تا لبخند بيش از پيش جذاب شود.

گونه‌ها و لب‌هاي برجسته‌تر و لبخند

 بدشکل بودن يا اثرهاي گذر زمان بر چهره را مي‌توان طي فرايند بهبود طرح لبخند با عمل‌هاي خاصي مانند ارتودنسي و يا جراحي صورت و استخوان اصلاح کرد و صورت را دوباره جوان کرد.

هر فرد تعريف متفاوتي از لبخند ايده‌آل دارد. ما در کلينيک سيما دنت با توجه به ظاهر کلي چهره‌تان به دقت ترجيح‌هاي شما را تشخيص مي‌دهيم و سعي مي‌کنيم انتظارات‌تان را برآورده کنيم تا در نهايت لبخندي جذاب و کاملاً متناسب بر صورت‌تان نقش ببندد. ما پيش از شروع درمان و دستکاري دندان‌ها از روش‌هاي تصويربرداري رايانه‌اي تعاملي براي طراحي و شبيه سازي لبخند رويايي انتخابي‌تان بهره مي‌گيريم.

ما زیبایی لبخندتان را تضمین می‌کنیم

  • ما زیبایی و سلامت دندان‌های شما را ارتقا می‌دهیم تا عملکردی مناسب داشته باشند.
  • روی هر دندان تاجی موقت قرار می‌گیرد تا حتی یک روز نیز به جذابیت لبخندتان خدشه وارد نشود.
  • در آزمایشگاه تخصصی دندانپزشکی، هر دندان مصنوعی (تاج) با دقت به صورت سفارشی ساخته می‌شود.
  • قوس دندانی نیز به گونه‌ای تغییر داده می‌شود که دندان‌ها ردیف و مرتب شوند.
  • دندانپزشک پس از چند هفته تمام تاج‌های دائمی را در جای خود قرار می‌دهد.
  • نتیجه نهایی، ردیفی مرتب و طبیعی از دندان‌هایی زیبا است که چون مروارید در دهان می‌درخشند.

طراحی خلاقانه و اختصاصی لبخند در کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت

دندانپزشکان ما با بهره‌گیری از روش‌های جدید و بنیادی طراحی لبخند، نقش بستن لبخندی زیبا و جذاب را بر چهره‌تان ممکن می‌سازند. ما با استفاده از سرامیک زیبایی تقویت شده با لوسیت، ظرف تنها دو جلسه لبخندتان را به نحو چشمگیری بهبود می‌دهیم.

این عمل پیشرفته به شیوه‌ای کاملاً اختصاصی و متناسب با ویژگی‌های چهره شما انجام می‌شود تا لبخندی شگفت‌انگیز بر لبان‌تان نقش ببندد. در این عمل زیبایی تغییرات جزیی در دندان‌ها به گونه‌ای ایجاد می‌شود که در مجموع چهره‌تان را زیباتر از پیش می‌سازد.

پس از به اتمام رسیدن فرایند اختصاصی طراحی لبخند و دیدن بازتاب لبخند زیبای خود در آینه، با اعتمادبه‌نفس‌ بیشتری در اجتماع حضور پیدا خواهید کرد. 

انتخاب روش مناسب

متخصصان کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت با بهره‌گیری از به‌روزترین فن‌آوری‌های تشخیصی و رادیولوژی دندان، شرایط دندان‌های بیمار را بررسی می‌کنند و روش‌های درمانی ممکن برای ترمیم ظاهر و عملکرد دندان‌ها را پیشنهاد می‌دهند تا در نهایت ردیفی از مرواریدهای درخشان و مرتب، لبخندتان را جذاب‌تر کند. میزان گستردگی درمان صرفاً به نظر خود بیمار بستگی دارد و اگر بیمار تمایل به استفاده از درمان طراحی لبخند کلینیک سیمادنت داشته باشد، متخصصان ما برنامه درمانی را متناسب با اهداف شخصی ایشان طرح‌ریزی می‌کنند.

نخستین مرحله بهبود طرح لبخند

معاینه دقیق و کامل به منظور بررسی سلامت دهان و دندان نخستین مرحله بهبود طرح لبخند است. تمام مشکلات مربوط به سلامت دهان و دندان پیش از آغاز هر گونه عمل زیبایی برطرف می‌شود؛ چرا که بهداشت دهان و دندان زیربنا و شرط اصلی یک لبخند زیبا محسوب می‌شود. به بیان دیگر سلامتی لبخند مقدم بر زیبایی آن است.

 

گام بعدی برای بهبود طرح لبخند چیست؟

پس از فراهم بودن اساس سلامت لبخند شما، ما به سراغ مرحله هنری و زیبایی لبخند می‌رویم. در این مرحله، ما با شما در خصوص اهداف و انتظاراتتان شما از لبخند جدید گفتگو خواهیم کرد. همچنین می‌توانیدمسائلی از قبیل اینکه می‌خواهید لبخندتان چگونه به نظر برسد و چه تغییری در لبخندتان را دوست دارید، مطرح کنید. ما با کمک شما، لبخند جدیدتان را طراحی خواهیم کرد. 

هر چیزی در مورد لبخند فعلی شما ممکن است برایتان آزار دهنده باشد، می‌تواند با یک تماس تلفنی ساده به کلینیک ما، برطرف شود.

دندان‌های لکه‌ لکه‌ و جرم گرفته را می توان با سفید کردن دندان‌ها جلا بخشید. در نتیجه لبخند جدیدتان می‌تواند به ظاهر جوان‌تر، احساس اعتماد به نفس بیشتر و افزایش عزت نفس شما کمک کند!

مهم نیست که شما در لبخند خود چه مشکلاتی دارید، در کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت راهی برای شگفت انگیز کزدن لبخند شما وجود دارد. پریدگی، شکستگی، سائیدگی و فرسودگی دندان‌های شما با روکش‌های پورسلین (چینی) قابل ترمیم و جبران است. 

پرکننده‌های فلزی نامطلوب می‌تواند با پرکننده‌هایی که به رنگ دندان‌ها هستند جایگزین شود. دندانی که از بین رفته می‌تواند با کاشت دندان جبران شود. فاصله‌های بین دندان‌ها می‌تواند با اتصالات زیبا و  بهداشتی بسته شود.

بهبود طرح لبخند چقدر زمان مي‌برد؟

طول مدت درمان به روش‌هاي مورد استفاده در برنامه درماني بستگي دارد. اين عمل گاهي تنها در يک جلسه انجام مي‌شود و گاهي چندين هفته طول مي‌کشد.

انجام بیش از یک عمل

به طور معمول، اصلاح طرح لبخند نیازمند چند پروسه درمانی است. ممکن است بسته به وضعیت سلامت دهان و دندان شما، دو یا چند پروسه که می‌تواند ترکیبی از عملیات ترمیمی و عملیات زیبایی باشد، به شما توصیه گردد.

برخی از روش‌های ترکیبی که ما انجام داده‌ایم عبارتند از: سفید کردن دندان‌ها، روکش دندان‌ها با استفاده از پورسلین (چینی) و یا ترکیبی از ایمپلنت دندان و روکش‌های پورسلینی. پس از مشاوره اولیه با متخصصین کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت، آن‌ها به شما توضیح خواهند داد که چه روش‌های درمانی لازم است تا شما به یک لبخند فریبنده و دلکش برسید.

آیا درخشندگی حاصل از سفید کردن دندان مادام العمر است؟

ماندگاری نتایج عمل سفید کردن دندان ارتباط مستقیم با مسواک زدن و استفاده از نخ دندان دارد و همچنین به میزان مصرف مواد تغییر رنگ دهنده دندان مانند قهوه، چای، نیکوتین و شراب قرمز و مراجعه منظم به دندانپزشک جهت کنترل وضعیت دندان‌ها بستگی دارد. اما در نهایت، فقط به خاطر افزایش سن ممکن است تغییر رنگ دندان‌ها‌ تا حدودی دوباره برگردد. بنابراین بهترین چیز برای حفظ زیبایی طرح لبخند خود این است که از دندان‌های خود بسیار خوب مراقبت کنید.

آیا سفید کردن دندان به مینای آن آسیب می‌زند؟

سفید کردن دندان ضرری برای مینای دندان ندارد، این عمل معمولاً با استفاده از پراکسیدها انجام می‌شود. به علاوه چنانچه مواد معدنی در اثر سفید کردن دندان از بین برود، این پی‌آمد نامطلوب به سرعت توسط آب دهان جبران می‌شود. بنابراین روش‌های سفید کردن دندان کاملاً ایمن هستند و انجام آن طی فرایند بهبود طرح لبخند، کوچکترین صدمه‌ای به دندان‌ها نمی‌زند.

آیا سفید کردن دندان، در دراز مدت باعث شکنندگی دندان‌ها می‌شود؟

خیر، سفید کردن دندان‌ به مدت حدوداً 80 سال است که انجام می‌شود و تاکنون هیچ نتایج منفی گزارش نشده است.

مراقبت و حفظ نتايج

بهبود طرح لبخند سرمايه‌گذاري‌اي است که هم جنبه مادي و هم جنبه عاطفي دارد. لبخند زيباي جديد با رعايت بهداشت دهان و دندان و مراجعه منظم به دندانپزشک ساليان سال ماندگار خواهد بود. روش‌هاي مناسب مسواک زدن و کشيدن نخ دندان را فرابگيريد و به دقت پياده کنيد؛ به علاوه بهتر است مصرف مواد قندي را کاهش دهيد.

هزينه بهبود طرح لبخند

طول مدت درمان و هزينه بهبود طرح لبخند به وضعيت سلامت دهان و گستردگي برنامه درماني هر بيمار بستگي دارد.



شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : مهدی مقدم

بهترین دکتر متخصص درمان ارتودنسی

     
بهترین دکتر متخصص درمان ارتودنسی
5.00 از 5 بوسیله1 رای

 

متخصص ارتودنسی در زمینه اصلاح نامرتبی دندان‌ها، شلوغی دندان‌ها، آندربایت و مشکلات فک تخصص دارد. متخصص ارتودنسی پس از اتمام دوره دندانپزشکی یک دوره تخصص دو ساله را پشت سر می‌گذارد. وجه تمایز اصلی متخصص ارتودنسی و دندانپزشک این است که متخصص ارتودنسی در زمینه اصلاح ناهنجاری‌های دندان و فک و مرتب کردن دندان‌ها نیز آموزش دیده است.

فهرست مطالب

متخصصین ارتودنسی پس از پشت سر گذاشتن دوره دندانپزشکی در زمینه مرتب کردن دندان‌ها نیز تخصص می‌گیرند. متخصص ارتودنسی از وسایلی چون بریس برای هدایت دندان‌ها به سمت موقعیت صحیح، بستن فاصله بین دندان‌ها، اصلاح طرح لبخند یا رفع دیگر مشکلات دندانی استفاده می‌کند. برخورداری از شماری از ویژگی‌ها و خصوصیات معین لازمه یک متخصص ارتودنسی خوب است. در ادامه ویژگی‌های متخصص ارتودنسی ایده‌آل را توضیح می‌دهیم تا بتوانید بهترین متخصص را انتخاب کنید.

تاثیرگذاری لبخندی جذاب با دندان‌هایی ردیف و مرتب بر کسی پوشیده نیست. اگر احساس می‌کنید لبخندتان زیبایی کافی را ندارد، متخصصین ارتودنسی ما آماده هستند تا لبخندی دلپذیر را با انجام درمان اصلاح طرح لبخند به روی لب‌های شما بنشانند. البته مزایای ارتودنسی تنها به خلق لبخندی مسحورکننده محدود نمی‌شود و اعتماد به نفس و همچنین سلامت دهان و دندان را نیز ارتقاء می‌دهد.

متخصص ارتودنسی همان‌قدر برای دندان‌ها مهم است که متخصص قلب برای این اندام حیاتی اهمیت دارد. وجه تمایز اصلی متخصص ارتودنسی و دندانپزشک این است که متخصص ارتودنسی در زمینه اصلاح ناهنجاری‌های دندان و فک و مرتب کردن دندان‌ها نیز آموزش دیده است. با توجه به اهمیت ارتودنسی، انتخاب یک متخصص ارتودنسی ماهر و باتجربه نیاز به دقت و توجه دارد تا از عوارض و مشکلات پس از درمان جلوگیری شود.

متخصصین ما در کلینیک سیمادنت از تخصص خود برای تشخیص، پیشگیری و درمان ناهنجاری‌های دندان و فک، مانند مشکلات بی نظمی دندانها بهره می‌گیرند. ما در کلینیک سیمادنت با به کارگیری جدیدترین روش‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات مانند بریس‌های فلزی ثابت و متحرک، فیس ماسک، ارتودنسی نامرئی و شفاف همچنین ارتودنسی با براکت های سرامیکی همرنگ دندان بهترین نتیجه را از درمان طرح لبخند ارائه می‌دهیم.

شما میتوانید جهت مشاوره با همکاران ما در کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت از طریق شماره تلفن‌های 26710760- 66520980 تماس حاصل نموده و یا از طریق تلگرام ما سوالات خود را مطرح نمایید.

متخصص ارتودنسی کیست ؟

متخصص ارتودنسی دندانپزشکی است که در زمینه اصلاح نامرتبی دندان‌ها با استفاده از وسایلی چون بریس تخصص دارد. متخصص ارتودنسی مشکلات متعدد مربوط به دندان، فک و عضله‌های صورت را برطرف می‌کند. متخصصین ارتودنسی پس از اتمام دوره دندانپزشکی یک دوره تخصصی دو ساله را نیز پشت سر می‌گذارند. فقط حدود ۲ درصد (حدود ۵۰۰ نفر) از دندانپزشکان ایران (حدود ۲۵۰۰۰ نفر) تخصص ارتودنسی دارند.

مقایسه متخصص ارتودنسی و دندانپزشک

مقایسه متخصص ارتودنسی و دندانپزشکوجوه تشابه

شباهت اصلی بین دندانپزشک و متخصص ارتودنسی این است که هر دو به مراقبت از دهان و دندان می‌پردازند. متخصص ارتودنسی می‌تواند درمان‌های قابل ارائه از سوی دندانپزشک را در مطب انجام دهد. بنابراین هر دو پزشک محسوب می‌شوند و به درمان مشکلات لثه و دندان می‌پردازند.

وجوه تمایز

وجوه تمایز متخصص ارتودنسی و دندانپزشک بیش از وجوه تشابه بین این دو است. متخصص ارتودنسی دوره آموزشی تخصصی بیشتری را پشت سر می‌گذارد و از این نظر به پزشکانی شباهت دارد که از دوره تخصصی جراحی فارغ‌التحصیل می‌شوند. تفاوت دیگر این است که متخصص ارتودنسی در زمینه مرتب کردن دندان‌ها و اصلاح بایت با استفاده از وسایل و بریس‌های اصلاحی تخصص دارد. چنانچه بیماری دچار مشکل دیپ بایت باشد، دندانپزشک وی را به دکتر ارتودنسی معرفی می‌کند.

دندانپزشکان معمولاً به رعایت بهداشت دهان و دندان تاکید دارند و درمان‌های زیر را ارائه می‌دهند:

متخصص ارتودنسی دندانپزشکی با تخصص اصلاح نامرتبی دندان‌ها است و درمان‌های زیر را ارائه می‌دهد:

نکته‌های مهم هنگام انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی

از آنجایی که ارتودنسی سلامت کلی دهان و دندان را بهبود می‌دهد، انتخاب متخصص ارتودنسی ماهر و مجرب بسیار مهم است. برای این که بتوانید با ردیفی از مرواریدهای درخشان لبخند بزنید، نکته‌های زیر را قبل از تعیین متخصص معالج خود در نظر بگیرید:

1ـ نخستین نکته این است که یک متخصص ارتودنسی بیابید، نه دندانپزشکی که صرفاً چند دوره ارتودنسی را پشت سر گذاشته باشد. تفاوت بین این دو و نتیجه درمان ارائه شده از سوی هر کدام بسیار متفاوت است.

2ـ برخی والدین ترجیح می‌دهند دندان‌های فرزندشان را پیش از درآمدن تمام دندان‌های دائمی مرتب کنند. اگر شما هم جزء این گروه از والدین هستید، اطمینان حاصل کنید که متخصص ارتودنسی انتخابی‌تان از تجربه لازم در زمینه ارتودنسی پیشگیری برخوردار باشد.

3ـ همواره روش‌های جدیدتری برای مرتب کردن دندان‌ها ابداع می‌شود. ارتودنسی دیگر به اندازه گذشته دردناک نیست. بنابراین حتماً به متخصصی آگاه از آخرین تکنولوژی و پیشرفت‌های ارتودنسی مراجعه کنید تا از بریس‌های جدیدتر، رادیوگرافی دیجیتال و ثبت الکترونیکی سوابق برخوردار گردید. کلینیک‌های مجهز به تکنولوژی پیشرفته و اجرا کننده روش‌های نوین بهترین نتایج را در کمترین زمان ممکن به دست می‌دهند.

4ـ وقتی پای سلامت دهان و دندانتان در میان است، هیچ چیز را به شانس واگذار نکنید. زمان کافی برای یافتن متخصص مجرب، دارای مجوز و آموزش‌دیده صرف کنید. متخصصین ارتودنسی بسیاری داعیه بهترین بودن را دارند، اما آیا اثباتی برای این ادعا وجود دارد؟ تحقیقات لازم را پیش از انتخاب نهایی متخصص ارتودنسی انجام دهید.

5ـ بودجه‌ای را که می‌توانید برای درمان ارتودنسی پرداخت کنید، تعیین نمایید. اکثر متخصصین فهرست هزینه‌ها، شامل تمام ویزیت‌ها، رادیوگرافی، وسایل و تجهیزات ارتودنسی و نگهدارنده را در اختیار بیماران می‌گذارند. بررسی دقیقی را پیش از امضاء توافقنامه و شروع درمان انجام دهید.

درمان‌های قابل ارائه توسط متخصص ارتودنسی

  • ارتودنسی ثابت: بریس ثابت از براکت‌هایی تشکیل می‌شود که به هر دندان چسبانده می‌شود و با سیم به هم متصل می‌شوند.

بریس ثابت از براکت‌هایی تشکیل می‌شود که به هر دندان چسبانده می‌شود

  • ارتودنسی متحرک: بریس متحرک معمولاً از صفحه پلاستیکی تشکیل می‌شود که سقف دهان را می‌پوشاند و پایه آن روی بعضی دندان‌ها قرار می‌گیرد. گستره کاربرد بریس متحرک محدود است.

بریس متحرک معمولاً از صفحه پلاستیکی تشکیل می‌شود که سقف دهان را می‌پوشاند

  • دستگاه فانکشنال ارتودنسی: یک جفت بریس پلاستیکی متحرک که به هم وصل می‌شوند یا به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بر هم اثر بگذارند و روی دندان‌های فک بالا و پایین قرار می‌گیرند.
  • فیس ماسک: فیس ماسک یک وسیله ارتودنسی مجزا محسوب نمی‌شود، بلکه معمولا در کنار دیگر وسایل ارتودنسی مورد استفاده قرارمی‌گیرد.
  • ارتودنسی نامرئی: ارتودنسی نامرئی جایگزینی برای روش‌های قدیمی ارتودنسی است که روز به روز در میان متخصصین ارتودنسی و بیماران طرفداران بیشتری می‌یابد. پلاک ارتودنسی نامرئی دندان‌ها را به شیوه‌ای مشابه ارتودنسی قدیمی حرکت می‌دهد، اما در این روش از براکت و سیم فلزی استفاده نمی‌شود. پلاک‌های شفاف ارتودنسی نامرئی به هیچ عنوان جلب توجه نمی‌کند و بیمار می‌تواند آن را هنگام غذا خوردن، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن درآورد.

ارتودنسی نامرئی جایگزینی برای روش‌های قدیمی ارتودنسی است

  • فضا نگهدار دندان: فضا نگهدار ثابت و متحرک عملکرد یکسانی دارند. نوع متحرک پایه‌ای آکریلی دارد که روی فک قرار می‌گیرد و شاخه‌های پلاستیکی یا سیمی آن بین دندان‌های معین قرار می‌گیرد تا فاصله بین آن‌ها را حفظ کند.
  • وسایل تغییر دهنده موقعیت فک (پوزیشنر): این وسایل همچون آتل با قرارگیری روی فک بالا یا پایین، آنها را وادار می‌کند تا در وضعیت بهتری بسته شود. این روش برای درمان اختلال‌های مفصل فکی ـ گیجگاهی (TMJ ) کاربرد دارد.

این وسایل که آتل نیز نامیده می‌شود روی فک بالا یا پایین قرار می‌گیرد

  • وسیع کننده (اکسپندر) کام: این وسیله صفحه‌ای پلاستیکی است که روی سقف دهان قرار می‌گیرد و قوس فک بالا را وسیع می‌کند. پیچ‌ها (اسکروها) فشار رو به بیرونی را به صفحات کامی وارد می‌کند؛ این فشار باعث می‌شود سوچور (درز) میانی کام از طول باز شود و به این ترتیب ناحیه کام گسترده‌تر می‌شود.

این وسیله صفحه‌ای پلاستیکی است که روی سقف دهان قرار می‌گیرد و قوس فک بالا را وسیع می‌کند

  • نگهدارنده متحرک: نگهدارنده متحرک (ریتینر) روی سقف دهان قرار می‌گیرد و از حرکت دندان‌ها به سمت موقعیت اولیه جلوگیری می‌کند. نگهدارنده را می‌توان تغییر داد تا مانع مکیدن انگشت شست شود.


درمان مشکلات پوستی با درمارولر |چه مشکلات پوستی با درمارولر قابل درمان است

 

درمان مشکلات پوستی با درمارولر |چه مشکلات پوستی با درمارولر قابل درمان است :  همه افراد حداقل به یک درمارولر نیاز دارند زیرا مکمل بسیاری از درمان های پوستی مانند انواع کرم ها می باشد و باعث می شود پوستی جوان و زیبا داشته باشیم در هر سنی که باشیم می توانیم از این دستگاه استفاده کنیم زیرا بسیاری از بیماری های پوستی را درمان می کند.

درمان مشکلات پوستی با درمارولر

درمارولر مزیت های زیادی دارد بر نمونه

  1. کلاژن را که یکی از موثر ترین ماده در پوست است تحریک می کند و باعث تولید مجدد ان می شود.
  2. افزایش قدرت جذب پوست درمقابل مواد مراقبت پوستی تا ۲۰۰ برابر(طبق آزمایشات سازمان غذا و دارو آمریکا)

از بین بردن چین و چروک ، اثر جوش ، سالک و زخم ، علامت کشیدگی و چربی زیر پوست (سلولیت) و بستن منافذ باز و افزایش سلامت و استحکام پوستی از ضمانت های استفاده از درما رولر میباشد که تا ۶-۸هفته نتیجه ان را حتما مشاهده میکنید

اکثرا خانم ها از درمارولر استفاده می کنند زیرا :

  1. این محصول چین و چروک های دور چشم، لب و گردن حاصل از بالا رفتن سن را از بین می برد.
  2. جای جوش و دمل و زخم را از بین می برد.
  3. باعث بهبود اثرات زخم ( آثار به جا مانده از جراحی پلاستیک و زایمان و سوختگی )می شود.
  4. نا همواری و تیرگی و خستگی پوست را از بین می برد.
  5. آثار و علامت های لک حاصل از پیری و سوختگی حاصل از آفتاب را درمان می کند.
  6. باعث جذب ۲۰۰ برابری کرم های درمانی می شود.
  7. این محصول باعث درمان سلولیت پا و شکم در اثر افزایش یا کاهش وزن و بارداری میشود همچنین منافذ باز پوست را درمان می کند.

اقایان در چه مواردی از درمارولر استفاده می کنند؟

  • درمارولر باعث رویش مجدد مو ( به همراه استفاده ماینوسیدیل) می شود.
  • اثرات آکنه و جوش صورت همچنین اثرات و علامت کشش پوست ( به علت افزایش وزن یا کاهش ناگهانی وزن ) از بین می برد.
  • نشانه های سوختگی و بخیه و نشانه های زخم و چروک پوستی را درمان می کند
  • و در اخر باعث بهبود اثرات سوختگی به علت آفتاب گرفتگی میشود و منافذ باز پوست از بین می برد.


شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : مهدی مقدم

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر

 

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر : امروزه مشکل بسیاری از افراد تبرگی ها و سیاهی هایی است که در دور چشم ان ها به وجود می اید که علل مختلفی دارد مثلا استرس و بی خوابی که . تیرگی زیر چشم شما را پیر و خسته نشان می دهد. خستگی و استرس باعث تغییر رنگ رنگدانه های زیر چشم و در نهایت تیرگی می شود. اما به راحتی از بین نمی رود ولی با درمارولر می توان ان را درمان کرد.

درمان تیرگی زیر چشم با درمارولر

. سیاهی و گودی زیر چشم، یکی از اولین مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می‌شوند. ایجاد حلقه ای سیاه در اطراف چشم، به ویژه زیر چشم مشکل شایعی در خانم ها و آقایان است. روش های زیادی برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد از جمله: کرم های روشن کننده، لیزر، تزریق ژل و… اما درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک روش کاملا جدید و نوین برای رفع تیرگی زیر چشم شناخته شده است.

تحقیقات نشان می دهد درمان با درمارولر باعث از بین رفتن کامل تیرگی زیر چشم می شود. از خانم های بین ۲۱ تا ۶۱ سال خواسته شد تا داوطلبانه در این تحقیقات شرکت کنند. در طول تحقیق برای از بین بردن تیرگی زیر چشم از روش میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر و ۱۰% از محلول موضعی اسید تری کلرواستیک (محلولی برای از بین بردن کک مک و لکه و تیرگی است) استفاده کردند. تقریبا همه داوطلبان بعد از استفاده از درمارولر نتایج قابل قبولی را بدست آوردند. بعد از اتمام استفاده از درمارولر همه داوطلبان در مورد این روش نظرات مثبتی داشتند از جمله:

  • درد بسیار کمی داشت
  • هیچ ورمی ایجاد نشد
  • التهاب و قرمزی پوست بسیار کم بود

بعد از این تحقیقات ثابت شد برای رفع تیرگی زیر چشم استفاده از روش میکرونیدلینگ و دستگاه درمارولر بسیار خوب وعالی جواب می دهد. روش های متعددی برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد اما درمان با دستگاه میکرونیدلینگ نتایج بسیار قابل قبول تری را ارائه داده است همچنین این روش از نظر وقت و هزینه بسیار به صرفه تر از دیگر روش ها مانند لیزر، تزریق ژل، جراحی و غیره است.

چرا برای رفع تیرگی زیر چشم از درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ استفاده می شود؟

یکی از مهم ترین دلیل های که باید برای درمان تیرگی رود چشم از درمارولر استفاده کرد این است که این روش بسیار راحت و ساده است. شما برای استفاده از این روش نیازی به مراجعه به کلینیک ندارید و خیلی راحت می توانید آن را در خانه انجام دهید. میکرونیدلینگ یا درمان با درمارولر روشی کاملا آسان و راحت است و هیچ گونه عوارضی تاکنون نداشته است. این روش با کمترین هزینه سریع ترین و بهترین نتیجه را به شما می دهد.

میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر باعث افزایش چشمگیر فیبرهای الاستیک در پوست می شود و ضخامت پوست را افزایش می دهد. این اثر موجب نتایج چشمگیری در بهبود تیرگی زیر چشم می شود. میکرونیدلینگ به طور موضعی لک ها و تیرگی زیر چشم را درمان میکند. استفاده از یک دوره ی درمانی درمارولر به تحریک رشد کلاژن و الاستین کمک می کند و در نتیجه موجب تقویت و سفت شدن پوست و از بین رفتن سیاهی زیر چشم می شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود ما از این روش استفاده کنیم برای مثال در استفاده از لیزر ، عمق نفوذ و تاثیر لیزر در حد لایه سطحی اپیدرم بوده اما در میکرونیدلینگ عمق نفوذ سوزن ها به لایه درم می باشد و روند کلاژن سازی و بازسازی پوست با افزایش جریان خون موضعی در این لایه عمقی تحریک می شود به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی درمان به روش میکرونیدلینگ را اکثر متخصصان توصیه و انتخاب می کنند.



شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : مهدی مقدم

درمان اسکارهای آتروفیک صورت با میکرونیدلینگ

 

درمان اسکار آتروفیک با میکرونیدلینگ , میکرونیدلینگ و درمان اسکارهای آتروفیک صورت , درمان اسکار آتروفیک با میکرو نیدلینگ و درمارولر , درمان اسکار آتروفیک صورت با درماپن  : ابتدا باید بدانیم که اسکار چیست؟ اسکار یا همان زخم یک واکنش طبیعی پوست در برابر بهبود آسیب وارده است.

درمان اسکار آتروفیک با میکرونیدلینگ

انواع مختلف اسکار صورت

۱- اسکار آتروفیک که فرورفتگی‌های پوست هستند.

اسکار آتروفیک از آسیب‌های پوستی ناشی از تخریب کلاژن است که در طول دوره بیماری‌های التهابی پوست مثل آکنه کیستیک یا آبله مرغان ایجاد می‌شود. اسکار آتروفیک اغلب منجر به از بین رفتن ناحیه وسیعی از بافت می‌شود. اسکار آتروفیک به شکل فرورفتگی همرنگ یا تیره تر یا روشنتر از سطح پوست بروز می کند.

۲- هایپرتروفیک

۳- کلوئید که موجب ایجاد برآمدگی بر روی پوست می‌شوند.

برخی مناطق بدن بیشتر مستعد بروز اسکار هستند، بخصوص سر و صورت، شانه ها، کتف ها و پشت یا سینه. برخی افراد نیز ذاتاً استعداد ابتلا به این عارضه را دارند، بخصوص افراد با پوست های تیره یا سیاه پوستان. آکنه ، آبله مرغان ، آبله ، برخی عفونت های ویروسی یا باکتریائی یا قارچی پوست، بیماری های پوستی از قبیل بیماری های تاولی در کنار انواع بریدگی ها و پارگی های نواحی مختلف پوست و سوختگی ها از عوامل مهم ایجاد اسکار محسوب می شوند.

با وارد شدن آسیب به پوست (چه در اثر سوختگی یا در اثر بریدگی یا پارگی) الیاف پوست ازهم گسیخته می شوند و شکل موازی و منظم خود را از دست می دهند و سلول های موسوم به فیبروبلاست به منطقه ی آسیب دیده فراخوانده می شوند این سلول ها باعث به هم رسیدن لبه های زخم یا ناحیه ی آسیب دیده می شوند، ولی گاهی عدم تنظیم کافی فعالیت آنها منجر به ایجاد بافتی غیرطبیعی می گردد که همان اسکار است.

یکی از جدیدترین و موثرترین روش برای درمان انواع اسکار به خصوص اسکار آتروفیک میکرونیدلینگ یا درمارولینگ تراپی است در تحقیقاتی که در مورد تاثیر میکرونیدلینگ بر درمان انواع اسکار صورت گرفت از ۳۷ داوطلب که اسکار آتروفیک روی صورتشان داشتند استفاده شد. بعد از گذشت دو ماه از شروع درمان و استفاده از میکرونیدلینگ نتایج اولیه درمان ظاهر شد. از داوطلبان خواسته شد با توجه به عکس قبل و بعد از درمان خود از ۱ تا ۱۰ میزان رضایت خود را اعلام کنند. ۳۵ نفر از ۳۷ نفر از نتیجه کار بسیار راضی بودند وزخم آن ها کاملا بهبود یافته بود. تقریبا ۸۰ درصد داوطلبان به میکرونیدلینگ و نتیجه درمان امتیاز ۱۰ داده بودند. همه ی داوطلبان از انتخاب میکرونیدلینگ راضی بوده و این روش را در درمان اسکار آتروفیک موثر دانستند.

همان طور که می توان از نتایج تحقیقات دریافت کرد میکرونیدلینگ در درمان اسکار آتروفیک بسیار موثر و ایمن بوده و نسبت به دیگر روش ها خیلی سریع تر و بهتر به نتیجه خواهید رسید. در بیشتر روش ها اسکار کاملا از بین نمی رود فقط جای آن کم رنگ شده و یا به بهبودی نسبی می رسد.

۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت قبل از میکرونیدلینگ و شروع درمان از کرم های بی حسی استفاده می شود. سوزن های نازک تر درد چندانی ندارند ولی برای سوزن های ضخیم تر حتما از کرم بی حسی استفاده می شود. اصولا برای درمان اسکار آتروفیک از سوزن ۱٫۵ میلی متری استفاده می شود. بعد از نفوذ سوزن به پوست ممکن است احساس گرمی و سوزش کنید که این کاملا طبیعی است.

حداقل دوره درمانی ۴ تا ۶ هفته است. برای گرفتن بهترین نتیجه و بهبود کامل اسکار حتما دوره درمانی خود را کامل کنید. بعد از استفاده از درمارولر و میکرونیدلینگ حتما از کرم های آنتی بیوتیک استفاده کنید البته سوراخ های ایجاد شده روی سطح پوست بعد از چند ساعت کاملا بسته می شوند و امکان هیچ گونه عفونتی وجود ندارد. در میکرونیدلینگ با تحریک تولید کلاژن به مرور باعث درمان وبهبود اسکار می شود. درمان اسکار چندین ماه به طول می انجامد و بهتر است درمان پس از چند ماه از ترمیم طبیعی بافت پوست شروع شود.

درمان اسکار با میکرو نیدلینگ

میکرونیدلینگ به راحتی می تواند جای جوش و انواع اسکار و دیگر عارضه ها و امراض پوستی را بدون عوارض درمان می کند.که امروزه میکرونیدلینگ به روش کلاژن سازی طبیعی در دنیا معروف است. در میکرونیدلینگ از وسیله ای به نام درمارولر استفاده می کنند. درمارولر از ۱۹۲ سوزن استیل با قطر ۰٫۱ میلی متر و طول ۰٫۵ تا ۲ میلی متری تشکیل شده است. این سوزن ها از جنس استیل بوده و به وسیله اشعه گاما کاملا استریل شده هستند. میکرونیدلینگ در مقایسه با لیزر بسیار ایمن تر و موثرتر است.

درمان اسکار با میکرونیدلینگ

در دیگر روش ها برای درمان انواع عارضه های پوستی مانند لیزر به لایه بیرونی پوست (اپیدرم) آسیب می رسد و پوست دچار سوختگی می شود. انتخاب بهترین روش برای درمان عارضه ی پوستی بسیارمهم است زیرا بعد از گذراندن چند دوره درمانی ممکن است نتیجه دلخواه ظاهر نشود. امروزه در سراسر دنیا میکرونیدلینگ توسط بسیاری از متخصصین انتخاب شده و در کلینیک ها از آن استفاده می شود. اگر شما وقت مراجعه به کلینیک را ندارید می توانید از درمارولر در خانه استفاده کنید. با توجه به نوع عارضه و شدت آن زمان دوره درمانی مشخص می شود. ممکن است از ۶ هفته تا دو سال درمان طول بکشد.

همان طور که گفته شد استفاده از درمارولر بسیار ایمن و بدون عارضه بوده و نسبت به دیگر روش های درمانی موجود بسیار به صرفه تر از نظر وقت و هزینه می باشد. با میکرونیدلینگ و درماورلر اسکارهای تمامی نواحی بدن قابل درمان می باشند. این روش برای تمام انواع پوست از جمله پوست های تیره مناسب است.میکرونیدلینگ در درمان اسکار آتروفیک صورت به نتایج بسیار درخشانی دست یافته است. درمان اسکار به روش میکرونیدلینگ باعث می شود اسکارها هموارتر و نرم تر شده و رنگ آن ها یکنواخت شود، اسکارهای قرمز و تیره محو خواهند شد و درد و التهاب ناشی از آن ها کاهش خواهد یافت.



پروتز سینه , هزینه , مزایا و عوارض عمل پروتز سینه

 

پروتز سینه , عمل زیبایی پروتز سینه , مزیایا انجام عمل پروتز سینه در بانوان , هزینه عمل پروتز سینه  : در دنیای امروزی، یکی از موفق ترین عمل های زیبایی ، جراحی زیبایی سینه است که از محبوبیت خاصی بین خانم ها برخوردار است این عمل زیبایی مخصوص کسانی است که سینه های بزرگ و خوش فرم میخواهند و بدون عمل جراحی این امر برایشان ممکن نمی شود پس رو به انجام این عمل می آورند.

پروتز سینه

خانوم ها همیشه در انجام عمل های زیبایی داوطلب هستند و استقبال خوبی از این نوع عمل ها می کنند. عمل های زیبایی به خصوص جراحی زیبایی سینه باعث بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس خانوم ها میشود آنها با انجام این عمل به خواسته ی ایده ال خود می رسند.

دلایلی برای جراحی زیبایی سینه در بین خانم ها

  1. از آنجایی که بعضی خانوم هااز سینه های خوش فرم و مناسب برخوردار هستند اما بعضی ها دوست دارند سینه های بزرگتری داشته باشند و با این عمل زیبایی سینه های خود را بزرگ می کنند.
  2. برخی اختلالات هم در بعضی خانوم باعث شده است که در انها رشد سینه به حالت نرمال نباشد و برای حل این مشکل رو به این عمل می آورند.
  3. اغلب مشکلات هم بعد از شیردهی و افزایش سن خانوم ها گریبان گیر آنها میشود که در ان حالت سینه شکل و حالت عادی خود را از دست می دهد و این امر ناخوشایند از نظر خانوم ها بسیار بد است و نیاز به جراحی سینه دارد.
  4. شایع ترین عمل هم برای کسانی است که از بیماری کانسر سینه رنج می برند خواهان این عمل زیبایی هستند.

تعریف کامل پروتز سینه

همان طور که شنیده ایم در این سالها تعداد عمل های زیبایی سینه مخصوصا پروتز در سرتاسر دنیا و ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است، که بلامانع این عمل جراحی پروتز سینه را انجام می دهند و در واقع جراحی پروتز شایعترین عمل جراحی زیبایی بر روی پستان ها می باشد که با استقبال خوبی رو به رو شده است و افراد بالای ۱۸ سال به بعد می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.

پروتز سینه که برای پر کردن سینه های خانوم ها کاربرد دارد (سیلیکونی، آب نمکی)

سیلیکونی : این پروتز موادش از سیلیکون تهیه شده است که داخل آن از ژل سیلیکونی پر شده است که از آن برای بزرگ کردن سینه و فرم دهی مناسب سینه استفاده میشود و به اندازه دلخواه بیمار پر میشود که اندازه های خاص دارد. جنس این پروتز ها نیز دارای انواع مختلفی بوده گاهی ممکن است صاف و یا زبر باشد. البته باید بدانیم که شکل آنها با هم فرق می کند؛ بعضی گرد است و بعضی نیز مانند یک قطره اشک بوده که قسمت بالایی آن باریک تر و پایین آن پهن تر و بزرگ تر است. و باز هم انتخاب نوع آن به عهده خود بیمار است.

سالین (آب نمکی) : در این روش پروتز های سالین (آب نمکی) که نسبت به پروتز های سیلیکونی دارای شکل سفت تری می باشند و خانم هایی زیادی تمایل به استفاده از این نوع پروتز را در عمل های زیبایی سینه دارند ان ها می خواهند سینه های آن بیشتر از حالت معمول حجیم شود در این نوع از پروتز سینه از محلول آب و نمک استریل شده پرشده اند. پروتز های آب نمکی در صورت پاره شدن مایع داخل ان جذب بدن می شود.

همانطور که قبلا هم گفتیم انتخاب جنس پروتز بر اساس تناسب بيمار و نظر شخصي او انجام مي شود و در جلسه مشاوره که قبل از عمل با بیمار انجام میشود مزايا و معايب هر كدام از روش ها به بيمار به طور کامل توضيح داده مي شود.

شناخت انواع پروتز سینه

حالا که پروتز سینه به یکی از زوش های مدرن و آسان در بزرگ کردن سینه ها تبدیل شده است بدانید که اشکال مختلفی از پروتزهای سینه  وجود دارد که بر اساس جنس و مواد پرکننده، اندازه، شکل و میزان برجستگی و سطح آن طراحی‌شده است که انتخاب آن‌ها بستگی به نظر جراح و بر اساس نیازها و خواسته‌های بیمار دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

پروتز سینه گرد

این‌ مدل پروتزها که به خاطر گرد بودنشان و خانم های که تمایل به ایجاد سینه توپرتری دارند انجام میشود باید و در جواب کسانی که نگران جا به جایی است باید بگوییم که اصلا نگرانی خاصی در مورد چرخش آن‌ها در داخل فضای قرارگیری‌ در سینه وجود ندارد و جای گذاشتن آن‌ها راحت‌تر از پروتزهای قطره اشکی است چون این پروتزها از همه طرف اندازه و شکل یکسان دارند.

پروتز سینه قطره اشکی

بعضی از خانم ها که می خواهند سینه های آن ها نمای طبیعی تری داشته باشد در جراحی پروتز سینه آن ها از پروتز های قطره اشکی استفاده می شود. در پروتز اشکی که از ژل سیلیکونی پر شده است قسمت پایین از ضخامت بیشتری نسبت به قسمت بالای سینه برخوردار است زیرا نمای سینه بعد از عمل شکل طبیعی تری دارد.

پروتز سینه نوع غیر قرینه

این روش هم برای بازسازی سینه و قرینه و یکسان کردن اندازه سینه انجام میشود

سرطان و پروتز

بعضی ها فکر می کنند با انجام پروتز به سرطان سینه دچار میشوند اما با تحقیقاتی که انجام شده است این عمل زیبایی باعث بروز چنین بیماری در فرد نمیشود .

هزینه انجام عمل پروتز سینه

هزینه عمل پروتز سینه به نوع انتخاب پروتز و جنس آن دارد و مهمترین معیار نیز برای کم یا زیاد شدن هزینه عمل پروتز سینه این مورد می باشد . یک معیار دیگر پزشک متخصص می باشد که بر اساس توانایی خود در انجام عمل زیبایی سینه می تواند هزینه بگیرد. لذا دقیقا هزینه مشخصی نمی توان برای عمل های زیبایی در نظر گرفت عوامل متعددی در این امر می توانند دخیل باشند .

لذا قبل از انجام هر عمل زیبایی بهتر است که اساسی تحقیق کنید و یک متخصص خوب را انتخاب کنید . همانطور که می دانیم تمامی متخصصان و پزشکان زیبایی توانایی انجام هر نوع عمل را به صورت عالی ندارند لذا هر کدام در برخی از جراحی های زیبایی واقعا تخصص بالا و تجربه زیادی دارند .



لیپوساکشن , هزینه , قیمت , عوارض و مزایای عمل لیپوساکشن

 

لیپوساکشن , جراحی لیپوساکشن , قیمت و هزینه جراحی زیبایی لیپوساکشن  , عمل لیپوساکشن برای زیبایی شکم , پهلو , ران ها : در بدن اکثر ماها چربی های هست که با ورزش های سنگین و حتی رژیم های سرسخت هم از بین نمی رودو وجود این چربی ها باعث بروز مشکلاتی میشود. این چربی ها ظاهر نامناسبی به تناسب فرد می دهد از بین بردن این چربی ها به روشی جز ورزش نیاز دارد امروزه لیپوساکش شایع ترین روش برای رفع این چربی های اضافه است در روش لیپوساکشن که بدون برش جراحی صورت می گیرد دستگاه با قدرت مکش بالا چربی های نامطلوب را از مکان های خواسته شده مثل شکم، پهلو، چانه، گردن برمی دارد. پس تنها راه خلاصی از شر این توده های چربی لیپوساکشن است.

لیپوساکشن


افرادی که برای فرم دادن به پهلو و تخت کردن شکمشان راه های مختلفی را امتحان کرده اند می توانند با این لیپوساکشن به نتیجه دلخواه خود برسند.

کاهش تعداد سلول های چربی با جراحی زیبایی شکم

افرادی هم هستند که به طور ژنتیکی چاق هستند و از چربی های اضافی رنج میبرند. کسانی که برای لیپوساکشن داوطلب هستند باید شرایط این روش را دارا باشند و فقط رویای دور از ذهن نداشته باشند که ناممکن باشد مثلا وزنشان از حد نرمال کمی بیشتر باشد و روش های مختلف نظیر رژیم های مختلف را امتحان کرده باشند اما چربی ها همچنان باقی مانده باشد باید دارای سلامت عمومی کامل باشند و هیچ بیماری خاصی نداشته باشند. باید از نظر مشکلات پوستی هم کاملا در سلامت باشند در غیر اینصورت احتمال بروز مشکل در پوستشان وجود دارد.

در این روش لیپوساکشن ، سن فرد برای این روش چندان مهم نیست، ولی ب باید به این نکته مهم توجه داشت که پوست افراد سالمند، قدرت کشسانی کافی را ندارد و ممکن است نتیجه کار چندان مطلوب به نظر نرسد و به درستی نتیجه ندهد.

بهتر است همیشه در هر عمل با مشاوریا پزشک متخصص خود مشورت کنید در این صورت دکتر روش های جراحی و نوع چربی شما را به طور کامل شرح می دهد و با آگاهی بیشتری این روش چربی کشی را انجام می دهید.

همانظور که می دانیم با افزایش وزن سایز توده های چربی انباشه در بدن هم حجیم تر می شود و با لیپوساکشن حجم و اندازه چربی ها کم میشود. در این روش تا زمانی که وزنمان افزایش پیدا نکرده باشد هیچ تغییری در بدنمان ایجاد نمیشود و چربی های شکمی دوباره حجیم نمیشوند اما باید حواسمان به برنامه غذایی و فعالیت های ورزشی باشیم . باید به این مسِله هم توجه کرد که برجستگی های سطحی پوست با روش لیپوساکشن برطرف نمی شود و علامت های کشیدگی پوست با این روش از بین نخواهد رفت
جراحی زیبایی لیپوساکشن روشی برای کاهش وزن نیست. اگرچه تاثیرات آن بر ظاهر شما قابل توجه است اما وزن واقعی چربی برداشته شده نسبتا اندک است.

نواحی انجام لیپوساکشن

چربی های تمام نواحی بدن را نمی توان با عمل لیپوساکشن برطرف کرد . و تنها برخی از نواحی برای این کار خیلی بهتر جواب می دهند که در تصویر زیر می توانید کاملا مشاده نمایید:

نواحی عمل لیپوساکشن

نتایج جراحی لیپوساکشن

بیشتر مواقع از بین بردن چربی با روش لیپوساکشن به صورت سر پایی انجام میشود، دوران نقاهت بسیار کوتاه مدت خواهد بود. اکثر این افراد بعد از عمل لیپوساکشن چند روز بعد از عمل می توانند سرکار بروند و ظرف سه هفته کاملا فعالیت های عادی خود را انجام دهند؛ و این خیلی طبیعی است شاید فقط برای چند هفته ممکن است تورم، درد و ناراحتی در ناحیه مورد نظر که چربی تخلیه شده وجود داشته باشد. البته این نکته هم باید توجه داشته باشید که دوران نقاهت به حجم چربی برداشته شده و محل تجمع چربی بستگی دارد به ظور معمول تورم تا ۴ هفته به طور کامل رفع میشود و می توانید نتیجه که گرفته اید به زندگی ادامه دهید نتیجه جراح یتا زمانی که افزایش وزن شدید نداشته باشید تغییری نخواهد کرد.

در راجب خطرات و عوارض احتمالی این روش هم می توان به عفونت و تغییر رنگ پوست اشاره کرد این میزان به مدت طول عکل و اندازه نواحی که چربی تخلیه میشود بستگی دارد با انتخاب یک پزشک ماهر این عوارض راهم شاهد نخواهید بود

رعایت کردن رژیم غذایی پس از لیپوساکشن بسیار در نتیجه تاثیرگذار خواهد بود، بیماران برای کاهش تورم ها باید از مصرف غذاهای پرنمک و چرب پرهیر کنند، استفاده از مواد فیبردار تاثیر به سزایی در پیشگیری از یبوست دارد بنابراین توصیه می شود برای اینکه پس از لیپوساکشن به یبوست مبتلا نشوید از رژیم غذایی پر فیبر استفاده نمایید، هم چنین اشخاصی که در نواحی ران یا شکم دچار چاقی هستند فعالیت های منظم خود را ادامه دهند تا از انباشت چربی در دیگر نواحی که ساکشن نشده هم جلوگیری کنند..

اغلب مردم که اطلاعات کافی راجب این روش ندارند بر این باورند که روش لیپوساکشن یک عمل پرخطر و دردسر ساز است ، اما امروزه با فراگیر شدن این روش کم کم این باور غلط از بین رفته و بر تعداد داوطلبان انجام لیپوساکشن  جهت جراحی زیبایی شکم افزوده شده است.

هزینه عمل لیپوساکشن

برای هر نوع عمل زیبایی بسیاری از معیارها مد نظر قرار میگیرد . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم لیپوساکشن یک جراحی زیبایی و پلاستیک است که موجب از بین بردن حجم زیادی از چربی های موجود در بدن فرد است . لذا می توان گفت مهمترین معیار در تعیین هزینه می تواند وسعت ناحیه درمان باشد. بطبع هر چه میزان چربی زیاد باشد هم عمل زمانبر خواهد بود و هم اینکه هزینه بالایی خواهد داشت.

عمل لیپوساکشن

یکی دیگر از معیارهای تعیین هزینه برای لیپو ساکشن حساسیت جسمانی فرد است . معیار های دیگری مانند اینکه در کدام کلینیک زیبایی این عمل انجام می شود نیز تاثیر گذار خواهد یود.

لذا پیشنهاد ما این است که قبل از انجام عمل زیبایی لیپوساکشن حتما تحقیقاتی در این مورد انجام دهید. هر متخصص زیبایی شاید قابلیت انجام این عمل را داشته باشد ولی خوب می دانیم که هر پزشک زیبایی در یک کار مهارت بسیار بالایی را دارد . یکی در پروتز لب شهرت دارد , یکی در عمل زیبایی بینی , و دیگری در سایر عمل های زیبایی و…



مناسب ترین ورزش ها برای آب کردن چربی های شکم و پهلو

 

مناسب ترین ورزش ها برای آب کردن چربی های شکم و پهلو

ورزش آب کردن چربی های شکم و پهلو


چاقی شکمی

چاقی و بخصوص چاقی شکمی یکی از مسائلی است که امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد شده است. مصرف غذاهای پرانرژی مانند مواد قندی و چربی‌ها و پرخوری و  بی‌علاقگی به میوه‌ها و سبزی‌ها و کم‌تحرکی از علل مهم چاقی محسوب می‌شوند. دنیای مدرن امروز نوجوانان و جوانان بیشتر از سایرین دچار اضافه وزن و چاقی میشوند.  پرخوری های افراطی و رو اوردن به فست فود ها از شایع ترین علل است. امروز بیش از هر زمان دیگری ارزش فعالیتهای بدنی (لاغری و تناسب اندام ) و نقش آن در سلامت شناخته  شده‌است.در واقع زندگی ماشینی ، فعالیتهای حرکتی روزمره را کاهش داده و برای جلوگیری از بروز بسیاری از بیماریها ورزش امری ضروری است.

از حرکات ورزشی زیر میتوان برای آب کردن چربی دور شکم و کمر و پهلوها استفاده نمود. حتماً به خاطر داشته باشید . قبل از شروع حرکات با کمی نرمش کششی  بدنتان را آماده کنید تا به بدنتان هیچ آسیبی وارد نشود زمانی که از عضلات اصلی خود کار بیشتری بکشید، می توانید سریع تر خوش اندام شوید.

از مهم‌ترین راه‌های از بین بردن چربی‌های اضافی شکم :

دراز نشست

انجام حرکات ورزشی و مهم‌ترین حرکت درازو نشست زدن هست این روش برای آب‌کردن چربی‌های پهلو و شکم بسیار مناسب است زیرا با انجام این حرکات چربی‌های انباشت در این نواحی تحت‌فشار قرار می‌گیرند و منقبض می‌شوند باید روزی بین ۵۰ تا ۱۰۰ حرکت انجام داد. عضلات خود را منقبض کنید، در هر حرکت باید احساس  انقباض بیشتری کنید.این نوع حرکت را میتوانید مثلا روی عضلات باسن یا شکم انجام دهید.

طناب زدن

روش دیگر جهت از بین بردن چربی شکم طناب زدن است این روش نیز برای آب‌کردن چربی‌های شکم بسیار مفید است. بشرطی که شما حداقل روزی ۳۰ مرتبه طناب بزنید تا سوخت وسازدر بدنتان انجام شود و به اندام ایده ال خود برسید

پیاده روی

پیاده‌ روی، پیش از صرف غذا، بیش ازسایر تمرینات بدنی ورزشی در سوخت وساز بدن مؤثر است. البته اگر پیاده‌روی با حرکات ورزشی توأم باشد، اثرات مضاعف در پی خواهد داشت و زودتر نتیجه خواهد داد

شنا

تاثیر شنا هم بر تناسب اندام، نتیجه‌ی توفانی از کالری‌سوزی و به‌کارگیری ماهیچه‌هاست. با شنا کردن علاوه بر اینکه کالری سوزی در بدن ایجاد میشود، بلکه حجم  خالص ماهیچه‌ها را هم افزایش می‌دهید که متابولیسم سوخت وساز بدن شما را افزایش می‌دهد، بنابراین حتی بعد از اینکه از استخر بیرون آمدید هم تا چند ساعت کالری بیشتری می سوزانید.

نکته جالب اینجاست که ورزش شنا با وجود اینکه شما را خوش‌اندام تر می‌کند، بلکه به بدن‌تان هم فشار نمی اورد و سخت نمی‌گیرد وهمین موضوع باعث می‌شود که بتوانید ورزش شنا را در تمام طول عمرتان و در هر سنی که هستید ادامه دهید و این مزیت بزرگی است چون شنا به معنای واقعی کلمه به شما کمک می‌کند جوان‌ترو سالم تر بمانید.

هل دادن پا به عقب

یک حرکت بسیار خسته کننده که در حال تاثیر گذاشتن بر روی عضلات اصلی کلی کالری نیزمیسوزاند. چهار دست و پا روی زمین زانو بزنید انگشتان پا به طرف پایین جمع شوند، کمررا در حالت خنثی نگه دارید. شکم خود را درحالی که منقبض کرده اید به طرف ستون فقرات خود بکشید و در همین حال زانو ها را حدود دو اینچ از زمین فاصله دهید وبه طرف بین هل دهید و عضله های شکم خود را منقبض کنید

شنا رفتن

شنا رفتن را حتما همه ما تجربه کرده ایم. اما این حرکت ورزشی کمی متفاوت تر است شما شنا میروید و بعد در حالت شنا باقی مانید. برای انجام این حرکت کار سختی پیش رو ندارید. روش انجام اینگونه است که شما سه ست به ترتیب ۵/۸/۱۰ تا شنا می روید. و در هر ست بعد از تمام شدن شنا ۳۰ ثانیه در حالت شنا باقی می مانید و عضلات شکم خود را منقبض می کنید. اگر این حرکت برای شما سخت بود می توانید آن را جدا جدا انجام دهید به گونه ایکه سه ست بصورت ۲دقیقه ای در حالت شنا باقی بمانید.

حالت ترازو

این حرکت بدون محدودیت خاصی و بدون هیچ وسیله ای انجام میشود و خیلی مفیداست این حرکت نه تنها به تقویت عضلات اصلی بدن کمک می کند، بلکه بازوها و لگن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل، یکی از حرکات بسیار کار آمد است.به این ترتیب که روی یک سطح مسطح راحت بنشینید و پاهایتان را به صورت ضربدری روی هم قرار دهید و سپس دست ها را در کنار باسن قرار دهید دقت کنید ( کف دستها روی زمین باشد ) و کف باسن را منقبض کنیدو دست ها را با تمام نیرو به سمت زمین فشار دهید وسعی کنید کل بدنتان را با کمک آنها از روی زمین بلند کنید سپس به اندازه ۱۰ ثانیه یا ۳بار نفس کشیدن، حالت خود را حفظ کنید، سپس دوباره روی زمین برگردید این حرکت بسیار چالش برانگیز است، پس اگر نتوانستید کل بدن را از زمین بکنید پاهای خود را روی زمین نگه دارید و تنها باسن را از زمین بلند کنید . مرتب این حرکت را انجام دهید

چرخش پا

این حرکت هم از حرکت های کاربردی میباشد به این ترتیب که روی سطح صاف به پشت بخوابید و پاها را صاف بکشید و به صورت ۹۰ درجه بالا بیاورید با دست باسن خود را بالا نگه دارید و به صورت دایره ضاها را بچرخانید این کار تا چند دقبقه انجام دهید و دوباره به حالت اول برگردید حرکت دیگر هم این است که به پشت بخوابید در حالی که زانوی چپ خود را خم می کنید و به سمت سینه می آورید، نفس خود را حبس کنید زانوی راست را با دست محکم بغل کنید. درحالی که از دست چپ خود برای بردن زانوی راست به سمت چپ، به آرامی روی آن فشار می دهید نفس خود را بیرون دهید و اجازه دهید نیم تنه بچرخد.

دست راست را به ارتفاع شانه ی دست راست بکشید از بین بردن چربی اضافه با جراحی زیبایی شکم با وجود روش های مختلف برای آب کردن شکم ، خیلی ها با این روش ها به هدف خود نرسیده و نتیجه ی دلخواهی کسب نکرده اند . در بین روش های مختلف جراحی زیبایی شکم ، مناسب ترین روش برای آب کردن چربی شکم به شمار می رود .

افرادی که برای آب کردن چربی شکم خود از روش جراحی زیبایی شکم استفاده کرده اند ، به نتیجه ی مطلوب رسیده و رضایت کامل داشتند .



رفع اثرات جای زخم با درمارولر , از بین بردن کامل اثرات جای جوش و بخیه با درمارولر

 

رفع اثرات جای زخم با درمارولر , از بین بردن کامل اثرات جای جوش و بخیه با درمارولر : امروزه مشکل بسیاری از افراد از بین بردن کامل اثرات جوش،زخم و بخیه و حتی آثار سوختگی است که درمان های مختلفی وجود دارد و بعضی از ان ها نتیجه مطلوبی ندارند در این قسمت می خواهیم یک درمان مطمئن و راحت را معرفی کنیم که این روش پیشنهاد اکثر متخصصان پوست و میکرونیدلینگ میباشد و درمان با درمارولر است که به طول کامل جای جوش و … را از بین میبرد.

رفع اثرات جای زخم با درمارولر

در این روش کانال های بسیار ریزی که در پوست ایجاد می شوند که باعث جذب مواد معدنی از کرم ها یا سرم ها به رشته های کلاژن و کف اسکار اکنه در لایه های زیرین پوستی و اپیدرم را فراهم می نماید . حال با تحریک سلول های بنیادی موجود در پوست و کلاژن ها آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت میگیرد.

به همراه این روش درمانی اگر از کرم های مربوط به معضل پوستی نظیر کرم های ویتامین C,A,D و کرم های ترمیم کننده ارگانیک نظیر از برند های مختلف نظیر استادرم،اسکین کد ،اون و… در درمان مشکلات مختلف پوست استفاده کنیم شاهد نتیجه بسیار مطلوبی خواهیم شد .

در حال حاضر روش های زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد ولی با محدودیت هایی مانند دوعامل اثربخشى و عوارض رو به رو هستند روشهاى درمانى مؤثرتر،عوارض و دوره نقاهت طولانى ترى دارند نظیر لیزر و روشهاى كم عارضه تر،چندان مؤثر نيستند نظیر استفاده صرفا از کرم ها و مرطوب کننده ها . ميكرونيدلينگ از طریق درما رولر پاسخ مناسبى براى رفع اين محدوديت هاست.زیرا علاوه براثربخشی ۹۰ درصدی دردرمان اسکارآکنه،نسبت به روشهای مشابه ،غیرتهاجمی و بدون عارضه محسوب می شود و همچنین نسبت به تمامی روش ها بسیارمرقون به صرفه و ارزان ترهم می باشد.

بهترين نتايج درمانى در اسكار هاى پهن وكم عمق (rolling و boxcar) ديده مى شود و اثرات عميق كه حتى باكشيدن پوست ، صاف نمى شوند پاسخ متوسط به اين روش درمانى مى دهند و در استفاده مستمر از درمارولر امید به بهبودی در ۳-۴ دوره ۶-۸ هفته ای میباشد.

این روش درمان عارضه های پوستی را به هیچ وجه نمی توان با سایر روش های درمان مقایسه کرد زیرا این روش کاملا بدون عوارض است نتیجه بسیار مطلوبی دارد. با درمارولر می توان برای از بین بردن یا حداقل کاهش اسکارهای جوش، علائم پیری همچون خطوط برجسته، چین و چروک، تیرگی پوست و دیگر بیماری های شایع پوستی مانند ترک های پوستی استفاده کرد.البته قبل از استفاده حتما باید با پزشک متخصص مشورت شود.



شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:41 ::  نويسنده : مهدی مقدم

جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز

 

جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز : همه ی ما خواهان داشتن شکمی مسطح و شکیل هستیم و بسیاری از ما برای رسیدن به این هدف از روش های مختلفی چون ورزش و کنترل وزن استفاده می کنیم . در این میان گاهی انجام ورزش و کنترل وزن تنها برای داشتن شکمی صاف کافی و جوابگو نمی باشد . حتی ممکن است یکسری افراد حتی وزن طبیعی و متناسبی داشته باشند ، ولی شکمشان برجسته ، شل و آویزان باشد .

جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز

از جمله دلایل شایع نیاز به عمل جراحی زیبایی شکم ، بارداری ، پیری ، تغییرات چشمگیر وزن ، وراثت می باشد . جراحی زیبایی شکم به روش های مختلفی قابل انجام است ، یکی از روش های موجود برای جراحی زیبایی شکم ، جراحی زیبایی شکم با استفاده از روش لیزر لیپولیز می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد این روش بیشتر صحبت می کنیم .

جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز

یکی از روش های موجود برای جراحی زیبایی شکم ، جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز است . این روش ، نوعی روش تهاجمی است که چربی ها را به زور دائم با کشیدن پوست در ناحیه ی تحت درمان ، چربی ها را برای همیشه از بین می برد . روش لیزر لیپولیز برای از بین بردن چربی های شکم از تکنولوژی ها و فناوری های نوین بهره می گیرد . استفاده از روش جراحی زیبایی شکم لیپوساکشن با استفاده از لیزر، برای افرادی که در قسمت هایی از بدن مانند چهلوها ، بغل ران ها ، شکم ، ران ها ، دست ها و چانه و باسن دارای چربی اضافه هستند ، و از بین بردن چربی در این نواحی سخت است ، روش مناسبی می باشد . لیزر لیپولیز با مجهز بودن به ابزارهای نوک تیز ، امکان برداشتن چربی ها با جزئیات بیشتر را فراهم کرده است.

جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز

لیزرلیپولیز یک راه جایگزین برای لیپوساکشن با لرزش می باشد. روش از بین بردن چربی ها با استفاده از لیزر لیپولیز به این صورت است که ، لیزر لیپولیز هوشمند غشای سلول های چربی را از هم فرو می ریزد ؛ و آن ها را به شکل یک امولسین در می آورد ؛ و سپس با استفاده از یک لوله ی مخصوص این مواد خارج می شود . لیزر لیپولیز امکان از بین بردن بافت چربی در اندازه های خیلی کوچک را بدون عوارض جانبی عمل های جراحی تهاجمی از بین می برد .

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی شکم با لیزر لیپولیز می باشند ؟

فردی کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیزاست که نتواند با رژیم غذایی و ورزش چربی های اضافه را درمان کند . جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز برای افراد با شرایط زیر توصیه نمی شود :

  1. افراد مبتلا بع عارضه های قلبی کاندید مناسبی برای از بین بردن چربی ها با روش لیپولیز نمی باشند .
  2. افراد مبتلا به دیابت نوع اول
  3. افراد مبتلا به عارضه های کلیوی
  4. افرادی که بیماری سرطان دارند .
  5. افرادی که در ناحیه ی تحت درمان دارای پیچ و پلاک های فلزی هستند .

داشتن ۱۸ سال تمام ، برای کلیه ی افرادی که می خواهند عمل جراحی زیبایی را انجام دهند ، ضروری است . برای انجام جراحی زیبایی شکم محدودیت سنی وجود ندارد ، با این حال مناسب بودن یا نبودن این عمل در طی جلسه ی مشاوره به شما گفته می شود .

آیا عمل جراحی زیبایی شکم دردناک میباشد ؟

عمل جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز چندان دردناک نیست ، به طوری که می توان گفت دردی ندارد . و تنها فرد به طور خفیف احساس سوزن سوزن شدن دارد ، که این حالت قابل تحمل بوده و چندان ناراحت کننده نیست . احساس گرما و یا قرمزی پوست ، بعد از انجام جراحی زیبایی شکم طبیعی بوده و بعد از گذشت چند ساعت از بین می رود .

مراقبت های لازم پس از انجام عمل جراحی زیبایی شکم با استفاده از لیزر لیپولیز ؟

مراقبت لازم به به منطقه مورد درمان با لیزر لیپولیز بستگی دارد. استفاده از لباس های تنگ و چسبان به مدت چند روز تا چند هفته توصیه می شود . و همچنین توصیه بر این است که به مدت یک هفته از انجام فعالیت های ورزشی سنگین خودداری کنید و همچنین به مدت طولانی استحمام نکنید .



جراحی زیبایی سینه در مردان به چه صورت می باشد؟

 

جراحی زیبایی سینه مردان به چه صورت می باشد؟ : جراحی زیبایی سینه تنها در بین بانوان رایج نیست ، بلکه در مواردی این عمل در بین مردان نیز دارای جایگاه ویژه است . مشکل سینه در میان آقایان معمولا به صورت بزرگ شدن سینه ، نامتقارن بودن اندازه سیسنه ها و اتاده بودن نوک سینه خود را نشان می دهد . آقایانی که از مشکل سینه رنج می برند ، می توانند با عمل جراحی زیبایی سینه مشکل خود را برطرف نمایند .

جراحی زیبایی سینه مردان
مشکل بزرگ بودن سینه ها در مردان ژنیکوماستی نام دارد ، این مشکل در اکثر آقایان به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بلوغ رخ می دهد . در برخی موارد مشکل بزرگ شدن سینه ها در دوران بلوغ ماندگار نبوده و بعد از گذشت این دوران این مشکل برطرف می شود . ژنیکوماستی از لحاظ اندازه و مقدار در بین افراد مختلف ، متفاوت می باشد ، ولی از لحاظ شکل و قیافه موجب رنج بیماران مبتلا می شود . چرا که افراد مبتلا به مشکل ژنیکوماستی نمی توانند لباس های تنگ بپوشند ، و در مراکز عمومی همچون استخرها و سالن های ورژشی حضور یابند ، چراکه اعتماد به نفس آن ها به خاطر این مشکل پایین است .

مشکل ژنیکوماستی ممکن است ، به خاطر یکسری مسائل هورمونی یا مصرف کردن بعضی داروها به وجود بیاید . در این موارد با رفع مشکلات هورمونی مربوطه و عدم مصرف یکسری داروها مشکل برطرف می شود . برطرف شدن این مشکل در ویزیت های قبل از عمل امکان پذیر است .

عمل جراحی زیبایی سینه مردان با استفاده از دو روش انجام میشود :

عمل جراحی زیبایی سینه آقایان به دو روش انجام می شود ، این دو روش عبارتند از :

  • جراحی با برش جراحی
  • جراحی بدون برش و به کمک لیپوساکشن و یا لیزرلیپولیز

در گذشته عمل جراحی زیبایی سینه اقایان با استفاده از جراحی باز و برش های مختلف انجام می شد. در طی این عمل جراحی نسج اضافی از سینه خارج می شد ، این عمل جای زخم جراحی را برجای می گذاشت . اما امروزه تکنیک های لیپوساکشن و لیزر لیپولیز این امکان را فراهم کرده که در منطقه ی چین زیر سینه سوراخ خای کوچکی ایجاد شود ، و نسوج و چربی اشافه از این ناحیه خارج شود . در مشخص شدن روش عمل جراحی زیبایی سینه ، چند عامل موثرند که عبارتند از :

  • میزان بزرگی سینه
  • میزان شلی و افتادگی سینه
  • قوام و الاستیسیته پوست
  • محل، شکل و افتادگی نوک سینه

بعد از جراحی زیبایی سینه مردان :

جراحی زیبایی سینه مردان

جراحی زیبایی سینه مردان

مثل هر عمل زیبایی دیگر عمل جراحی زیبایی سینه نیز فاقد عوارض نیست ، بعد از عمل فرد احساس درد و کوفتگی داشته باشد که این مورد قابل تحمل بوده و بعد از رفتن اثر بی حسی به وجود می آید ، برای برطرف کردن این درد می توان از دارو استفاده کرد . امکان تورم در ناحیه ی عمل شده وجود دارد ، و باعث می شود که نتیجه ی عمل در روزهای اول قابل مشاهده نباشد . استفاده از گن به مدت ۶ هفته بعد از عمل ضروری است ، گن مانند لباس زیر بوده و پوشش خارجی برای بدن به شمار نمی رود . نتیجه ی دلخواه بعد از گذشت ۱ الی ۴ ماه قابل مشاهده است . و همچنین توصیه می شود ، به مدت ۱ هفته از انجام فعالیت های بالاتنه و انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید .



درمان استرچ مارک با درمارولر یا اثرات کششی(ترک های پوستی )

 

درمان استرچ مارک با درمارولر یا اثرات کششی(ترک های پوستی )  درمان استرچ مارک با میکرونیدلینگ افراد زیادی از ترک های پوستی رنج می برند که تعداد زیاد ان ها خانم ها هستند که اکثرا بعد از زایمان ایجاد میشود.شاید از نظر بعضی افراد از بین بردن این ترک ها کار محالی باشد ولی جالب است بدانید که از ترک ها با استفاده از روش میکرونیدلینگ خیلی اسان و راحت از بین می روند.

درمان استرچ مارک با درمارولر

ترک پوستی بر اثر عوامل مختلفی به وجود می اید یکی از سخت ترین و دردناک ترین تجربه هر زنی زایمان است که یکی از علایمی که در بارداری ایجاد میشود ترک های پوستی هستند همچنین ترک های پوستی بر اثر کاهش وزن هم ایجاد میشود.ولی مهم ترین دلیل ان زایمان است اینکه احساس بدی در مورد ترکهای روی پوستتان به شما دست بدهد طبیعی است. چون واقعا هیچکس دوست ندارد روی شکم ، پا و باسن خود همچین چیزی را ببیند. زمانی که بیکینی میپوشید خودتان میدانید که پوستتان چگونه بنظر می رسد.یا حتی در روزهای عادی دوس دارند بیکینی پوشیده و به ساحل و یا استخر بروند، داشتن ترک های آزار دهنده است.

بیشتر خانمها به خاطر داشتن ترکهای روی پوستشان احساس شرمندگی می کنند. اگر شما استرچ مارک یا اثرات کششی یا همان ترک های پوستی بر روی پوستتان مشهاده میکنید استفاده از درمارولر و درمان میکرونیدلینگ روشی کاملا مطمئن ،طبیعی و بدون عوارض جانبی میباشد.

و اما چگونه درمارولینگ و میکرونیدلینگ ترک های پوستی را از بین می برد؟

میکرونیدلینگ یک انتخاب رایج در کشور های جهان اول است که می خواهند ترکهای پوست خود را ازبین ببرند. این روش هم می تواند در کلینیک پزشک انجام شود و هم می تواند در خانه با استفاده از درمارولر دکتر رولر انجام شود. در روش درمارولینگ با استفاده از سوزن سوراخ های کوچکی در پوست ایجاد می شود. این سوراخ های ایجاد شده ی بسیار ریز در پوست سرعت تشکیل کلاژن و الاستین را بالا می برد. این سوراخ های ریزباعث زخمی شدن پوست نمی شوند. فقط باعث قرمزی بسیار کمی می شود که رشد و تکثیر سلول های پوستی و کلاژن های جدید و سالم را تحریک می کند.

مطالعات نشان می دهد، این اثرات بعد از چند هفته کاملا از بین می رود. شما ممکن است برای از بین بردن ترک های پوستی خود نیاز به چند دوره استفاده از میکرونیدلینگ داشته باشید. معمولا حداقل شش هفته زمان لازم است. این روش به پوست شما اجازه می دهد که خودبخود بهبود یابد.

میکرونیدلینگ یک جایگزین عالی برای روش های درمان پوستی متداول میباشد.

مطالعات پزشکی نشان داده اند که میکرونیدلینگ اثرات مثبتی بر روی بهبود طبیعی پوست داشته است. این روش نتیجه خوبی در درمان جای جوش و ترک پوست داشته است. کسانی که برای از بین بردن ترک های پوست خود از درمارولینگ استفاده کرده اند بسیار از نظر ظاهری بهبود داشته اند. اگرچه روش های زیادی برای از بین بردن جای زخم و ترک پوست وجود دارد، درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک روش تازه شناخته شده است تا جایگزین روش های درمانی متداول و جراحی برای درمان ترک های پوستی و درمان جای جوش و زخم شود.

میکرونیدلینگ توسط خیلی از متخصصین پوست و بیماران آن ها انتخاب شده است. این سوزن های طبی مزیت هایی نسبت به بقیه دارند، از جمله:

  • روش درمان آسان و راحت دارند
  • بی خطر هستند و نتیجه ای کاملا مطمئن دارند
  • نتایج قابل قبولی را ارائه میدهند و برون عوارض هستند


درمان سلولیت با درماپن , میکرونیدلینگ و درمارولر

 

درمان سلولیت با درماپن , میکرونیدلینگ و درمارولر : چگونه میکرونیدلینگ و درمارولر به درمان سلولیت کمک می کند؟ ابتدا به معنی سلولیت بپردازیم که به چه معناست؟ سلولیت به تجمع بدشکل چربی ها در زیر پوست گفته میشود. البته سلولیت بیشتر در خانم ها دیده میشود زیرا اقایان پوست محکمتری دارند و سلولیت در ان ها رخ نمی دهد.همچنین بیشتر افراد تصور می کنند که سلولیت تنها در خانم هایی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند وجود دارد ولی این طور نیست در خانم های لاغر هم سلولیت دیده می شود.

درمان سلولیت

در آیینه به پاها و ران های خود نگاهی بیندازید، آیا فرورفتگی هایی در این نواحی وجود دارد؟ به این ظاهر پوست پرتقالی سلولیت گفته می شود. این چربی ها به صورت کیسه های کوچکی در زیر بافت ران ها، پشت بازوها و پاها به صورت بدشکلی رسوب می کنند و این بافت را تحت فشار قرار می دهند و باعث می شوند اندام تان ظاهر پوست پرتقالی پیدا کند.

بیشتر افراد به دنبال از بین بردن سلولیت هستند که می توانند با میکرونیدلینگ و با استفاده از درمارولر سلولیت را از بین ببرند. استفاده از درمارولر بسیار تاثیرگذارتر و به صرفه تر از دیگر روش های درمان سلولیت است. امروزه در بسیاری از کلینیک ها، متخصصین برای درمان انواع مختلف مشکلات پوست و مو از روش میکرونیدلینگ و درمارولر استفاده می کنند.

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر درمان آلوپسیا (ریزش موی ژنتیکی در مردان)

میکرونیدلینگ روشی نوین است که نتایج بسیار درخشانی در درمان ضایعات پوستی و زیبایی بدست آورده است. این روش باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می گردد و در عین حال باعث منظم شدن ساخت کلاژن و الاستین در پوست می شود. میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های کلاژن سازی و درمان آسیب های پوستی می باشد. این روش نیاز به صرف وقت و هزینه بسیار زیادی ندارد و با حداقل وقت و هزینه نتایج شگفت آوری را در پی دارد. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر جای جوش، جای زخم، ترک های پوست، ریزش مو و سلولیت را درمان می کند.

حتی اگر شما هیچ مشکلی با پوست خود ندارید می توانید از درمارولر برای شاداب سازی و زیبا سازی پوست خود استفاده کنید. اگر وقت کافی برای مراجعه به کلینیک زیبایی ندارید، شما می توانید از درمارولر در خانه استفاده کنید و روش درمانی خود را داشته باشید.

چگونه درمارولر سلولیت را درمان می کند؟

روش های درمانی زیادی برای درمان سلولیت وجود دارد اما هیچ کدام از آن ها به اندازه روش میکرونیدلینگ به صرفه و شگفت آور نیست. شما با استفاده از درمارولر می توانید به راحتی سلولیت را درمان کنید و به ظاهری جذاب و زیبا برسید.

سوزن های درمارولر ۳ سایز دارد:

۱ میلی متری ، ۱٫۵ میلی متری ، ۲ میلی متری

که سوزن با توجه به حجم سلولیت انتخاب می شود. عموما سوزن ۱٫۵ و ۲ میلی متری برای درمان سلولیت و ترک های پوست و جای زخم انتخاب می شوند. این سوزن ها خراش های بسیار ریزی را بر روی پوست ایجاد می کند که این خراش های ایجاد شده در پوست برای کنترل آسیب های پوستی است. بدن برای بهبود این خراش ها شروع به ساخت کلاژن و الاستین می کند. بنابراین با تولید کلاژن بافت پوست بهبود می یابد.

تنها عوارضی که استفاده از میکرونیدلینگ دارد این است که بعد از استفاده از درمارولر فقط پوست کمی قرمز می شود که بعد از چند ساعت سریعا بهبود می یابد . این روش درمان مزایای زیادی دارد از جمله این که لیزر آسیب چندانی به لایه سطحی تر پوست وارد نمی شود درنتیجه زخم و عوارض پوستی چندانی برجای نمیگذارد.روشی مطمئن و راحت است و هزینه مناسبی هم نیزدر مقایسه با سایر روش ها دارد.



شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : مهدی مقدم

نتايج درازمدت جراحى زیبایی سينه 

 
 

نتايج دراز مدت جراحى زیبایی سينه : جراحی زیبایی سینه که با هدف تناسب اندام انجام می شود ، و معمولا شامل پروتز ، لیفت یا کوچک کردن می باشد ، در دراز مدت یکسری نتایجی را خواهد داشت . و تغییراتی در آن ایجاد می شود .

نتايج دراز مدت جراحى زیبایی سينه

در ادامه ی این مقاله در مورد نتایج دراز مدت جراحی زیبابی سینه صحبت خواهیم کرد .

تغییرات وزن :

با تغییر وزن و کم و زیاد شدن وزن در نتایج حاصل از جراحی زیبایی سینه یکسری تغییراتی ایجاد می شود . افزایش وزن منجر به بزرگ شدن سینه های کوچک شده یا ماموپلاستی شده می شود ، و کاهش وزن شلی و افتادگی سینه یا مشاهده شدن پروتز را به دنبال خواهد داشت . تغییرات در جراحی زیبایی سینه با تغییر وزن تا ۵ درصد قابل اغماض می باشد ولی بیشتر از ۱۰ درصد بسیار قابل توجه می شود .

ترمیم زخم بعد از جراحی زیبایی سینه :

بعد از اینکه عمل جراحی زیبایی سینه انجام شد ، ترمیم زخم بعد از عمل هم ضروری است . در تعیین نوع و اندازه و شکل زخم جراحی علاوه بر تکنیک جراحی زیبایی سینه ، مراقبت های بیمار نیز مهم است . برای ترمیم زخم ژنتیک و موارد بیوشیمیایی برای ترمیم نیز حائز اهمیت می باشد . بعد از عمل جراحی زیبایی سینه ، مشکل بد زخمی و گوشت اضافی نتایج نامناسبی را در پی خواهد داشت .

ژنتیک پوست :

ژنتیک پوست یک موضوع بسیار مهم بعد از عمل جراحی زیبایی سینه می باشد . بانوانی هستند که ، زایمان های پی در پی پوست سینه و شکمشان صاف بوده و تغییرات قابل توجهی نمی کند . در مقابل افرادی هم هستند که ، در پی یک حاملگی ، افزایش وزن چند کیلویی و لاغری در پی آن ، دچار ترک های پوستی شدید می شوند . دلیل این موضوع ژنتیک است ، چرا که میزان ضخامت پوست ، فیبرهای کلاژن و الاستین در واحد سطح در بین افراد با نژاد های مختلف ، متفاوت است .

الیاف الاستین در پوست منجر به کشش پوست و بازگشت پوست به حالت اولیه می شود ، در این میان افرادی کع آلاستین پوست شان بیشتر است ، در صورت حامله شدن و افزایش وزن ، و دوباره بعد از حاملگی و کاهش وزن شکل اولیه سینه خود را خواهند داشت . ولی اگر میزن آلاستین پوست کم باشد ، پوست و سینه شل و افتاده شده و ترک های پوستی را در پی خواهد داشت .

ایجاد تغییرات هورمونی بعد از جراحی زیبایی سینه :

اندازه سینه ی بانوان ؛ حجم و فرم سینه به ترشح یا عدم ترشح هورمون های استروژن ، پروژسترون ،  پرولاکتین ، تستوسترون و … وابسته است . ایجاد اختلال در ترشح هرکدام از این هورمون ها ، بزرگی ، کوچکی و یا شل شدن سینه را در پی خواهد داشت .

فردی کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی سینه است که پوست مناسب ، بالانس هورمونی مناسب و تغذیه و رژیم غذایی مناسبی داشته باشد . باید بگوییم که حاملگی و شیردهی بعد از عمل ، چاقی و لاغری، رژیم غذایی شدید، مشکلات تخمدانی، یائسگی ،، تمایل ژنتیکی یا فردی به گوشت اضافه و ترمیم زخم بد نتایج حاصل از عمل جراحی زیبایی سینه را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

نتیجه گیری حاصل این است که ، بیمار کاندید عمل جراحی زیبایی سینه در صورتی که پوست خوب ، بالانس هورمونی مناسب ، تغذیه و رژیم غذایی مناسب داشته باشد ، نتایج حاصل از عمل جراحی زیبایی سینه اثر بخش تر و ماندگارتر خواهد بود . حاملگی و شیردهی بعد از عمل ، چاقی و لاغری، رژیم غذایی شدید، مشکلات تخمدانی، یائسگی ، تمایل ژنتیکی یا پروتز های بسیار بزرگ و سنگین، همه این موارد ممکن است در نتیجه ی حاصل از عمل مضر باشد و به میزان شدت نتیجه ی مطلوب را از بین ببرد .



اپیلاسیون موهای زائد با وکس , عوارض وکس , هزینه و قیمت وکس

 

اپیلاسیون موهای زائد با وکس , عوارض وکس :  موهای زائد مشکل همه ی افراد است . داشتم موهای زائد ناخوشایند است و از بین بردن آن ها یک موضوع بسیار مهم است . برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد . یکی از تکنیک های موثر برای از بین بردن موهای زائد ، اپیلاسیون با وکس می باشد . وکس به دلیل اینکه ساقه ی مو را از زیر سطح پوست بیرون می کشد ، جز یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد به شمار می رود . خود وکس به شیوه های مختلفی قبل انجام است ، که یکی از آن ها وکس گرم می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد انواع مختلف وکس ، روش های انجام وکس و عوارض ناشی از آن بیشتر صحبت می کنیم .

وکس

بعد از انجام وکس رویش مجدد موها نازک تر خواهد بود و به مدت سه تا هشت هفته خبری از موهای زائد نخواهد بود . در روش اپیلاسیون با وکس موهای زائد ، نیاز بر این است که موها چند میلی متر رشد کنند ، تا به راحتی از ساقه و ریشه کنده شوند . همچنین اپیلاسیون با وکس روش دردناکی است . این در حالی است که رفع موهای زائد با لیزر دردناک نیست و عوارض ناشی از اپیلاسیون با وکس را ندارد . و در روش لیزر نیازی به بلند شدن موها وجود ندارد .

برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد ، که در میان این روش ها لیزر مو روشی بدون درد است و عوارض جانبی بسیار ناچیزی دارد . و نتایج حاصل از لیزر درمانی دائمی و طولانی مدت خواهد بود . امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لیزر درمانی عوارض کمتر و نتایج ماندگار تری را دارد . و همچنین لیزر موهای زائد روشی امن و مطمئن در مقایسه با روش هایی همچون وکس می باشد . در لیزر درمانی عوارضی همچون سوختگی ب تیغ ، و رشد موهای درون روییده وجود ندارد .

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که داشتن موهای زائد و رشد مداوم آن ها شما را آزار می دهد ، و می خواهید این موهای زائد را از بین برده و پوستی صاف و شفاف داشته باشید ، می توانید به کلینیک لیزر مو مراجعه کنید . متخصصین ما در کلینیک لیزر مو با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند . خود لیزر درمانی به روش های مختلفی قابل انجام است .متخصصین ما بعد از برگزاری جلسه ی مشاوره با شما ، بر حسب نوع پوست و موی شما ، بهترین روش لیزر درمانی را به شما پیشنهاد می دهند .

وکس موهای زائد

همانگونه که در قبلا نیز اشاره کردیم ، وکس جز موثرترین روش های از بین بردن موهای ازئد می باشد و در این روش وکس یا موم به نواز آغشته می شود و سپس این نوارها بر روی موهای زائد چسبانده می شود . و سپس در خلاف جهت رویش موها این نوارها به سرعت از سطح پوست جدا می شود . میزان موفقیت در از بین بردن موهای زائد در روش اپپلاسیون با وکس موهای زائد به سرعت جداکردن نوارهای آغشته به موم از روی سطح پوست بستگی دارد ، و این روش به مدت ماندن موم روی پوست بستگی ندارد .

برای کسب نتیجه ی رضایت بخش از وکس ، بایستی بلندی موها در حد چند میلی متر و بیشتر از نیم سانتی متر باشد ،این کار به جدا شدن سریع موها از ریشه کمک می کند و مانع از گیر کردن موم به موها می شود . بعد از انجام اپیلاسیون ریختن پودر روی پوست برای جذب رطوبت اضافی موثر است و همچنین این روش همانند مانع روی پوست عمل می کند .

امروزه وکس با کیفیت های مختلفی توسط شرکت‌های مختلفی تولید می شود . بعضی وکس‌ها بر پایه عسل بوده و برخی کرمی مانند هستند . همچینین در ساخت وکس از مواد دیگری چون روغن درخت چای، گیلاس، شکلات و لاوندر (اسطوخودوس) نیزاستفاده می‌شود.

انواع وکس

همانگونه که پیشتر نیز گفتیم ، وکس جز یکی از روش های بسیار رایج از بین بردن موهای زائد در کشئر ما است و خود وکس انواع مختلفی دارد ، که در ادامه به آن می پردازیم .

وکس گرم

وکس گرم که معمولا به صورت سرد در قوطی به فروش می‌رسد ، جز روش های رایج اپیلاسیون و رفع موهای زائد می باشد . برای استفاده از وکس گرم بایستی آن را با ماکروویو نرم کنید. یکی از بهترین روش های موجود برای رفع موهای زائد وکس گرم است . وکس گرم به راحتی روی پوست پخش شده و موها در طی حرارت گرم و نرم می شود . درد ناشی از وکس خیلی کم است .

وکس سرد

یکی از انواع وکس ، وکس سرد است . وکس سرد به گرم کردن نیازی ندارد . و این وکس بلافاصله بعد از خارج شدن از ظرف به طور مستقیم روی پوست قابل استفاده است .استفاده از وکس سرد بسیار آسان است ، ولی به دلیل اینکه وکس نرم سفت است ، به مدت زمان بیشتری برای مالیدن وکس روی پوست نیاز است . برای اینکه موها به طور کامل از سطح پوست جدا شود ، بایستی وکس به خوبی در سطحپوست پخش شود . عیب دیگری که وکس سرد دارد ، این است که این وکس در مقایسه با وکس گرم دردناک تر می باشد .

نوارهای موبر آماده

روش دیگر که در وکس برای از بین بردن موهای زائد است ، استفاده از نوارهای موبر آماده می باشد . در این روش وکس از قبل روی نوارهای آماده مالیده می شود . شما می توانید این نوارهای آماده را روی سطح پوست چسبانیده و سپس به سرعت از روی پوست جدا کرده و به این ترتیب موهای زائد را از بین ببرید . مزیتی که این نوع وکس دارد این است که استفاده از آن آسان است وهمچنین وکس در این روش هدر داده نمی شود و به اندازه مورد نیاز قابل استفاده است .

در صورتی که یک ناحیه پر مو باشد ، شما می توانید چندین باز از توارهای موبر آماده استفاده کنید ، تا موها به طور کامل از بین برود . برای استفاده از نوارهای موبر آماده قبل از استفاده آن را گرم کنید ، برای این کار می توانید نوارها را بین دو کف دست مالش دهید ، سپس روی موها چسبانیده و سریعا آن را روی پوست بکشید و با یک حرکت از روی پوست جدا کنید . نوارهای موبر مرغوب با نوارهای صددر صد طبیعی نخی روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد است.

وکس بدون نوار

این نوع وکس به دلیل عدم نیاز به نوار به عنوان یکی از روش های محبوب و پرطرفدار اپیلاسیون به شمار می رود . برای استفاده از این وکس کافی است ، مقداری از آن را گرم کنید . البته می توانید این وکس را در دمای اتاق به صورت گرم یا سرد استفاده کنید . این نوع وکس در جهت رویش مو استفاده می شود ، البته باید لایه ی ضخیمی از وکس را روی پوست بمالید . استفاده از وکس سخت در نواحی کوچک و حساس قابل استفاده است . استفاده از این وکس برای موهای ضخیم و پرپشت نتیجه ی مطلوبی خواهد داشت .

عوارض وکس ناحیه تناسلی

اپیلاسیون موهای زائد ناحیه ی تناسلی و نقاط دیگر بدن با استفاده از وکس یکی از روش های سریع برای از بین بردن موهای زائد است ، ولی با این حال این روش یکسری عوارض جانبی دارد ، که در ادامه در مورد این عوارض بیشتر صحبت می کنیم. توصیه ما به شما این است که قبل از اینکه به وکس اقدام کنید ، در مورد عوارض جانبی آن اطلاعات کافی داشته باشید . از عوارض جانبی وکس عبارتند از :

قرمزی

قرمزی پوست بعد از وکس بیکینی و ناحیه تناسلی طبیعی می باشد ، و این موضوع ربطی به محکم بودن موهای زائد، ندارد . شدت قرمزی پوست متفاوت بوده و از صورتی شدن ملایم که تا چند ساعت برطرف می شود ، تا راش و برآمدگی‌های قرمز رنگ و حتی خونریزی و کبودی چند روزه متغیر است . این موضوع در بین همه ی افراد طبیعی بوده و ربطی به استفاده ی مجدد از وکس ندارد و حتی افرادی که مرتبا عمل وکس را انجام می دهند ، باز هم ممکن است دچار قرمزی پوست شوند.

موهای درون روییده

رشد موهای درون روییده یکی دیگر از عوارض شایع وکس موهای زائد می باشد . انجام وکس در جهت رویش مو انجام می شود . ولی در ناحیه هایی مانند بیکینی و زیربغل که رویش موها در جهات مختلف است ، مشکل می باشد . موهای درون روییده ظاهری ناخوشایند به پوست می دهد و همچنین دردناک است .

راش، برآمدگی و خونریزی

راش، برآمدگی و خونریزی یکی دیگر از عوارض وکس موهای زائد می باشد . ین عارضه بیشتر در ناحیه ی تناسلی ظاهر می شود .

واکنش آلرژیک

حساسیت و آلرژیک یکی دیگر از عوارض وکس موهای زائد می باشد ، این عارضه به ندرت اتفاق می افتد . این عارضه بسیار آزاردهنده است و احتمال بروز آن در صورت حساس بودن پوست بیشتر است .

کاهش خاصیت کشسانی پوست

انجام دادن وکس در طی سال ها باعث بروز عوارض زیادی خواهد شد . حتی اگر وکس خیلی ملایم انجام شود ، با این حال پوست بدن در هنگام اپیلاسیون بیکینی و بدن کشیده می‌شود . انجام وکس و کشش پوست در طولانی مدت مقاومت پوست را کاهش داده و خاصیت کشسانی آن را از بین می برد و پوست ضعیف تر شده و چین وچروک زیادی بر روی آن ظاهر می شود . امکان بروز این عارضه در نواحی حساس مانند ابروها و ناحیه ی تناسلی بیشتر است . انجام وکس بتعث صافی پوست شده و آن را بدون مو می کند ولی انجام مداورم آن در طولانی مدت باعث پیری زودرس می شود .

لیزر جایگزینی بهتر برای رفع موهای زائد

بهترین و ایده آل ترین روش برای از بین بردن موهای زائد لیزر درمانی است . استفاده از وکس نتایج طولانی مدتی ندارد و شما می توانید برای از بین بردن دائمی و طولانی مدت موهای زائد از لیزر استفاده کنید . در لیزر درمانی نور لیزر فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد ، و با از بین بردن فولیکول های مو رشد موها را متوقف می کند و موهای زائد را به طور دائمی از بین می برد . لیزر درمانی تنها روشی است که نتایج طولانی مدتی را به همراه دارد .

با لیزر درمانی فولیکول های مو به طور کامل از بین می رود و دیگر نیازی به استفاده از وکس و سایر روش های از بین بردن موهای زائد نیازی نیست . نتایج حاصل از لیزر درمانی دائمی بوده و نیاز به تکرار درمان نیست . ولی به دلیل شکل گیری مجدد فولیکول های مو تکرار درمان هر چند سال یک بار توصیه می شود .



درمان کم پشتی مو , چگونه موهای خود را تقویت و پرپشت کنیم؟

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

 
امتیاز دهی
 

درمان کم پشتی مو , چگونه موهای خود را تقویت و پرپشت کنیم؟ : در همه افراد ریزش مو وجود دارد ولی بیشتر از حد معمول باید درمان شود معمولا صدتار هر روز از مو های هر شخص کم میشود که اکثرا هنگام شستن و شانه زدن این اتفاق می افتد ولی ایم مقدار نگران کننده نیست و تاثیری بر پرپشتی کلی مو ندارد، چرا که فقط درصد ناچیزی از انبوه موهای سر را شامل می‌شود، جالب است بدانید که هر فرد بالغ بیش از ۱۵۰۰۰۰ تار مو دارد. به علاوه مقدار رویش مو بیشتر از ریزش مو است.و این باعث میشود که موی افراد با وجود کمی ریزش همچنان پرپشتی خود را حفظ کند.

درمان کم پشتی مو

ولی امروزه افراد زیادی از مشکل ریزش موی شدید یا الوپسی رنج میبرند در اینگونه افراد یا سرعت ریزش مو بر رشد مو غلبه میکند یا کلا رشد مو متوقف میشود.که مشکلات زیادی را در افراد ایجاد میکند.

مو در زیبایی تاثیر زیادی دارد و اگر فرد زیبایی خود را از دست بدهد اعتماد به نفس او هم نیز کم میشود که مشکلات زیادی را بوجود می اورد به همین دلیل مشکل ریزش مو بسیار نارحت کننده است. در این افراد به برخی درمان های تهاجمی روی می اورند که در بیشتر اوقات مناسب نیست.

در کلینیک تخصصی مو درمان‌های غیرجراحی و غیرتهاجمی زیر را برای ریزش مو پیشنهاد می‌شود که عبارت اند از:

  • ماینوکسیدیل
  • فیناستراید
  • مزوتراپی
  • درمان با پلاسمای سرشار از پلاکت (پی آر پی)
  • لیزرتراپی

متخصصین و پزشک های مجرب در این کلینیک پوست و مو در جلسه مشاوره بهترین روش درمان ریزش مو را به شما پیشنهاد می‌دهند

چنانچه متخصص تشخیص دهد که بهترین روش انجام جراحی کاشت مو است ، شما را به یکی از متخصصین برجسته کاشت موی کلینیک معرفی می‌کند تا در جلسه مشاوره به تفصیل انتظار خود از عمل را توضیح دهید و با روند درمان آشنا شوید. جراحان ما متناسب با شرایط شما از یکی از جدیدترین ابداعات در زمینه جراحی کاشت مو، روش استخراج واحد فولیکولی (بدون به جا گذاشتن جای زخم) یا تکنیک‌ های دیگر استفاده می‌ کنند.

کم پشتی موها و چرخه رشد مو

همان طور که در مطالب بالا توضیح داده شد ریزش مو به صورت طبیعی نیاز به درمان ندارد ولی اگر بیش از این حد باشد نگران کننده است و یعنی در چرخه مو مشکلی به وجود ماده است. هر فولیکول مو، یعنی بخشی از پوست که مو تولید می‌کند، چرخه‌ای سه مرحله‌ ای را طی می‌ کند. که به صورت زیر هستند.

  1. مرحله مرحله آناژن یا رشد زمانی است که مو واقعاً در حال رشد است و دو تا سه سال طول می‌کشد.
  2. مرحله مرحله استراحت یا کاتاژن است که مو دیگر در حالت رشد نیست، اما همچنان به سر متصل است.
  3. پس از مرحله صد روزه کاتاژن مرحله تلوژن یا ریزش مو است.

قبل از درمان

درمان مناسب کم پشتی مو با توجه به سابقه پزشکی بیمار و تشخیص تخصصی و دقیقی انتخاب می‌شود که بر مبنای معاینه بالینی و آزمایش‌های لازم انجام می‌ شود.
باید بدانیم که سابقه پزشکی اطلاعات ارزشمندی را درباره زمان شروع کم پشت شدن موها، سرعت پیشرفت آن، نوع و شدت کم پشتی، ابتلا به بیماری‌های دامن زننده به کم پشتی مو (مانند کم کاری تیروئید، بیماری‌های خودایمنی، کم خونی و…) در اختیار پزشک قرار می‌دهد، به علاوه سابقه خانوادگی ریزش مو نیز عامل مهمی به شمار می‌ رود.

درمان کم پشتی موها

درمان‌های مختلف کم پشتی مو به دو گروه اصلی نگهدارنده‌ ی غیرجراحی و جراحی تقسیم بندی می‌ شود. جای زخم دائمی همیشه پس از کاشت باریکه مو (FUT) باقی می‌ ماند، اما اگر کاشت مو به روش جدیدتر استخراج واحد فولیکولی (FUE) انجام شود، جای زخم باقی نمی‌ ماند. درمان‌های نگهدارنده‌ روش‌های غیرتهاجمی زیر را دربرمی‌گیرد:

  • پی آر پی (درمان با پلاسمای سرشار از پلاکت)
  • درمان دارویی
  • لیزر تراپی
  • درمان‌ های جانبی‌ با مکمل‌های مغذی، لوسیون‌ها، شامپوها و…
  • مزوتراپی

دارو درمانی

درمان دارویی کم پشتی موها معمولا بوسیله دو دارو اصلی انجام می‌ گیرد:

فیناستراید : این دارو کنش آنتی آندروژن دارد و بازدارنده مشتقات تستوسترون است که در شروع ریزش مو نقش دارد.
ماینوکسیدیل : این دارو مرحله آناژن مو را طولانی‌ تر می‌ کند.

داروی جدید دیگری به نام دوتاستراید نیز تجویز می‌شود که در مقایسه با فیناستراید اثرهای آندروژنیک قوی‌تری دارد. به حز داروهای خاص ریزش مو داروهای دیگری نیز مانند کورتیکواستروئید موضعی به منظور مقابله با التهاب تضعیف کننده فولیکول‌های مو روی پوست سر زده می‌شود. البته این داروهای غیراختصاصی زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دلیل ریزش مو مشخص نباشد و درمان قطعی یافت نشود؛ آلوپسی منتشر، آلوپسی سیکاتریسیل (ریزش موی جای زخم) یا ریزش موی سکه‌ای از این موارد به شمار می‌آید.

درمان‌های جانبی و مکمل

در کنار درمان ریزش مو کی توان از مواد دیگری برای درمان ریزش مو و تقویت مو ها برای رشد مجدد مو ها مانند شامپو، لوسیون یا آمپول‌های حاوی مواد مغذی، مکمل‌ های غذایی ویتامین‌ ها، مواد معدنی، آمینواسیدها و…استفاده کرد. مکمل‌ های غذایی ویتامین‌ ها، مواد معدنی، آمینواسیدها و… اشاره کرد. البته سودمندی این مواد و فراورده‌ها برای درمان ریزش مو هنوز به اثبات نرسیده است، اما شکی نیست که رعایت رژیم غذایی سالم و متعادل، سرشار از فیبر و ویتامین‌ها، به ویژه ویتامین‌های گروه B و عناصر کمیاب مانند روی به حفظ سلامت بدن و موها کمک می‌ کند. به علاوه به افراد دارای موهای حساس کم پشت و ضعیف که طاسی در خانواده آنها سابقه داشته است توصیه می‌ شود برای شستشوی روزانه از شامپوهای ملایم با pH خنثی استفاده کنند.

لیزرتراپی کاشت مو

استفاده از لیزر برای پرپشت کردن موها نتایج موفقیت آمیزی را در موارد ریزش موی مردانه در مرحله ابتدایی یا با شدت متوسط و همچنین آلوپسی منتشر به دست داده است. لیزر درمانی خون‌رسانی موضعی را در پوست سر بهبود می‌ دهد و با افزایش تولید انرژی سلول‌های فولیکول مو تغذیه مو را بهتر می‌ کند.

مزوتراپی

مزوتراپی به طور کلی درمانی است که با میکروتزریق‌های متعدد انجام می‌شود. کلینیک تخصصی مو از این روش موثر برای درمان ریزش مو بهره می‌ گیرد. متخصصین ما برای درمان ریزش مو و تقویت مو محلول به دقت تهیه شده‌ای از مواد حیاتی برای رشد مو را مستقیماً در ناحیه‌های کم پشت مو تزریق می‌ کند. مزوتراپی راهکاری دائمی است که در آن سرم احیا کننده رشد مجدد موها را موجب می‌شود و همزمان ریزش مو را کاهش می‌ دهد.

مزوتراپی به تمام افرادی توصیه می‌ شود که به دلایل مختلفی چون کمبود مواد مغذی، بیماری، تغییر مکان یا آب مورد استفاده برای شستشوی موها، نوسانات جوی، تحمل فشار و اضطراب به تازگی با مشکل ریزش مو روبرو شده‌اند یا مدت‌ها است از ریزش مو ناراحت هستند.

پی آر پی (PRP) کاشت مو

درمان با پلاسمای سرشار از پلاکت (پی آر پی) روش جدید و کارآمدی است که از نیروهای التیام بخشی و رشد بدن خود بیمار بهره می‌ گیرد. پلاسمای سرشار از پلاکت تهیه شده از خون خود بیمار به منظور تولید فاکتورهای رشد پروتئینی تحریک می‌شود که به نوبه خود سلول‌های بنیادی را به تولید سلول‌های جدید و رشد فولیکول‌های مو وادار می‌ کند.

کاشت مو

افرادی که دارای مو های کم پشت و ریزش موی شدید هستند جراحی کاشت مو انجام میدهند که این جراحی به روش های مختلف انجام میشود ولی در حال حاضر فقط به چهار روش در کلینیک تخصصی مو انجام می‌ شود که عبارت‌اند از: FUT یا تکنیک کاشت باریکه مو، روش جدیدتر FUE ، تکنیک BHT و تکنیک HRT.

در روش FUE چون فولیکول‌های مو به طور مجزا از ناحیه اهدا کننده گرفته می‌شود، جای زخمی باقی نمی‌ ماند.اما در روش FUT باریکه کاملی از پوست از ناحیه اهدا کننده، معمولاً پشت سر، جدا می‌شود که جای زخمی دائمی را باقی می‌گذاردتکنیک BHT که اصطاحا به آن برداشت مو از بدن گفته می شود.این تکنیک در مواقعی که فرد بانک موی مناسب روس سر خود ندارد اما در سایر نقاط بدن مانند پشت گردن و روی سینه ها،موهایی مناسب وجود دارد استفاده می شود.

جالب است بدانید در کاشت مو به روش HRT می توان از مو افراد دیگر نیز استفاده کرد برای افرادی که ریزش موی شدید دارند و بانک موی مناسب ندارند. بیماران اگر بعد از کاشت مراقب های لازم را انجام دهند مو های کاشت شده در سر باقی می مانند و دایمی خواهند بود



شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:22 ::  نويسنده : مهدی مقدم

میکرونیدلینگ و درمان امراض پوستی

میکرونیدلینگ و درمان امراض پوستی : کلاژن پروتئینی است که در محیط خارج از سلول های جانوران، وجود دارد. . پروتئین کلاژن بصورت رشته‌های کلاژن مشاهده می‌شود. خاصیت ارتجاعی پوست ناشی از این ترکیب است و به کمک همین پروتئین است که سلول های پوست جایگزین شده و جوانی اش حفظ می شود. بدن ما به طور طبیعی کلاژن تولید می کند اما با گذر عمر تولید این ترکیب کاهش پیدا می کند که امروزه دنبال راه هایی برای تولید طبیعی کلاژن هستند.

میکرونیدلینگ به کلاژن سازی طبیعی کمک می کند و برای برای درمان جای اسکار و آکنه و دیگر امراض پوستی استفاده می شود. برای به دست آوردن نتیجه بهتر و سریعتر میتوان از میکرونیدلینگ در کنار دیگر روش های درمانی استفاده کرد. میکرونیدلینگ در درمان و بهبود بسیاری از مشکلات و عارضه های پوستی و زیبایی نتایج درخشانی به دست آورده است.

میکرونیدلینگ و درمان امراض پوستی

اولین بار دکتر فرناندز در سال ۲۰۰۶ برای درمان عارضه های پوستی از سوزن های ریز و طبی استفاده کرد. پیش تر از او دکتر اورنتریچ در سال ۱۹۹۵ از این روش استفاده کرده بود. در سال ۱۹۹۷ هم دکتر کمیراند و دکتر دوست برای درمان جای زخم و جای جوش از این روش استفاده کردند. میکرونیدلینگ بهترین روش برای درمان و از بین بردن جای جوش و جای زخم می باشد.

اما این روش از چگونه باعث درمان میشود و نحوه عمل ان چگونه است؟

در میکرونیدلینگ با سوزن زدن به پوست و ایجاد سوراخ های بسیار ریز در آن، کلاژن و الاستین که دو عنصر اصلی استحکام و شفافیت پوست هستند، تولید می شود. تولید و ترشح این فاکتورهای مهم به مرور باعث بهبود و درمان عارضه های پوستی می شود. هنگامی که به وسیله سوزن ها پوست سوراخ می شود بدن به طور طبیعی واکنش نشان داده و برای ترمیم بافت آسیب دیده پوست شروع به تولید کلاژن می کند.

این کلاژن سازی علاوه بر بهبود شکاف های ریز روی پوست، مشکلات و عارضه های پوستی و زیبایی را نیز ترمیم و درمان می کند. عارضه هایی از جمله جای زخم، جای جوش، چین و چروک، ترک های پوستی و ریزش شدید مو به وسیله میکرونیدلینگ درمان شده است. بعد از گذراندن چند دوره درمانی کلاژن به صورت طبیعی و منظم ترشح شده و مشکل پوستی کاملا برطرف می شود.

وسیله ای که در میکرونیدلینگ استفاده می شود چیست؟

وسیله اصلی که در روش میکرونیدلینگ استفاده می شود “درمارولر” نام دارد. درمارولر یک وسیله ساده با سر چرخشی و پر شده از سوزن های فولادی پزشکی و استریل شده با سایزهای ۲۵/. – ۵/. – ۱ – ۱/۵ و ۲ میلی متری می باشد. درمارولر معمولا از ۱۹۲ سوزن تشکیل شده است. جنس سوزن ها اغلب استیل یا سیلیکون می باشد. از درمارولر در خانه هم می شود استفاده کرد. سایز سوزن با توجه به نوع عارضه و شدت آن انتخاب می شود. وسیله ی دیگری که در میکرونیدلینگ استفاده می شود “درما استمپ” نام دارد. از درما استمپ برای درمان جای زخم های سطحی استفاده می شود. سوزن های درما استمپ به قطر ۰٫۱۲ میلی متر و طول ۲ میلی متر هستند.

روند درمانی میکرونیدلینگ به چه صورت است؟

تقریبا ۴۵ دقیقه قبل از اینکه درمان شروع شود کرم بی حسی به پوست می زنند. سوزن ها بسیار ظریف هستند به همین دلیل درد زیادی ندارند اما برای استفاده از سوزن های ضخیم حتما باید از کرم بی حسی استفاده شود. با توجه به نوع مشکل پوستی و شدت آن سایز سوزن انتخاب می شود. برای درمان جای جوش و جای زخم سایز سوزن با توجه به عمق جای آکنه و اسکار انتخاب می شود. اصولا سوزن ۱٫۵ یا ۲ میلی متری برای این موارد استفاده می شود. برای درمان و از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست با توجه به میزان چین و چروک و افتادگی سایز سوزن انتخاب می شود. معمولا سوزن ۰٫۵ یا ۱ میلی متری استفاده می شود.

مراقبت هایی که باید بعد از استفاده از درمارولر انجام دهید:

  • حتما از کرم های آنتی بیوتیک و آبرسان استفاده کنید.
  • حتما از کرم ضد آفتاب به طور منظم استفاده شود.
  • تا ۲،۳ روز بعد از میکرونیدلینگ از سونا و آرایش کردن خودداری کنید.
  • حداقل دوره درمانی استفاده از درمارولر ۴ تا ۸ هفته است. برای برخی از عارضه ها و مشکلات پوستی ۳ تا ۶ ماه برای گرفتن نتیجه دلخواه زمان لازم است. البته بعد از یک الی دو هفته نتایج اولیه بهبودی و درمان ظاهر می شود. سعی کنید از برندهای معتبر و شناخته شده، درمارولر خود را خریداری کنید زیرا با خرید برندهای معمولی امکان شکستن سوزن در پوست وجود دارد.

نقش میکرونیدلینگ در درماتولوژی یا درمان امراض پوستی

با میکرونیدلینگ و استفاده از درمارولر می توان بسیاری از بیماری های پوستی مانند جای زخم، جای جوش، چین و چروک و افتادگی پوست، از بین بردن ترک های پوستی ناشی از بارداری، لاغر یا چاق شدن استفاده کرد. در این زمینه ها متخصصان به نتایج مهمی دست پیدا کرده اند. . میکرونیدلینگ مزیت های زیادی در مقایسه با سایر روش های درمانی دارد مثلا از نظر وقت و هزینه به صرفه تر و موثرتر است و می توان فقط با این روش به نتایج درخشانی رسید.



شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:20 ::  نويسنده : مهدی مقدم
میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر : یکی از جدید ترین و به روزترین روش ها جهت درمان مشکلات پوستی مانند چین وچروک ،جای زخم،جای جوش ،ترک های پوستی ناشی از خشکی پوست که اصطلاحا استرچ مارک گفته می شود و همچنین برای جوانسازی پوست ؛استفاده از روش میکرونیدیلینگ با استفاده از درمارولر می باشد .استفاده از روش درمارولر نسبت به سایر روش ها دارای مزیت هایی می باشد از جمله بسیار راحت وآسان و دارای سطح ایمنی بالایی می باشد همچنین از نظر وقت و هزینه نیز از سایر روش ها بهتر است . شما می توانید جهت استفاده از این روش به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده یا در خانه با رعایت اصول بهداشتی این روش را به کار ببندید .

میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر

تاریخچه استفاده از روش میکرونیدلینگ

در زمینه بهبود عارضه های پوستی تحقیقات فراوانی از گذشته تا به امروز صورت گرفته است در سال ۱۹۹۵ دوتن از بزرگترین متخصصین پوست و زیبایی جهان به نام های دکتر اورنتریچ دی اس و دکتر اورنتریچ ان روش میکرونیدلینگ را برای درمان جای زخم و اسکار ابداع کردند .

در سال ۱۹۹۷ دکتر کمیراند و دکتر دوست ( دو تن از متخصصین طب سوزنی) برای درمان اسکار و جای زخم از روش میکرونیدلینگ استفاده کردند. در یک دهه اخیر نیز دکتر فرناندز یکی دیگر از برجسته ترین متخصصان جراحی پوست وزیبایی جهت بهبود بیماری های پوستی و کلاژن سازی طبیعی پوست از روش میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر استفاده کرد.

تعریف درمارولر

درمارولر وسیله ای است که برای درمان جای زخم و جای جوش و دیگر عارضه های پوستی و زیبایی استفاده می شود. اجزای تشکیل دهنده این وسیله شامل سر قابل چرخشی است که متشکل از حدود ۱۹۲ سوزن با ضخامت ۰٫۱ میلی متر و طول ۰٫۵ تا ۱٫۵ میلی متر می باشد .جنس سوزن ها از استیل یا سیلیکون می باشد ویکبار مصرف می باشندبه عبارتی هر درمارولر فقط مختص استفاده برای یک نفر می باشد.

چگونگی تاثیر درمارولر در کلاژن سازی پوست

وقتی شخصی دچار عارضه ومشکل پوستی می شود جهت بهبودی این زخم ها بهترین روش استفاده از روش میکروندیلینگ با استفاده از درمارولر می باشد .همانطور که قبلا گفته شد وسیله درمارولر از تعدادی سوزن های به طول ۰٫۵ تا ۱٫۵ میلی متر ساخته شده است .چگونگی استفاده از این دستگاه بدین ترتیب است که درمارولر را روی پوست گذاشته و می کشند و سوزن های بسیار ریز موجود در سر آن بر روی سطح بیرونی پوست یا اپیدرم شکاف ایجاد می کند. وقتی این سوزن ها به لایه درونی پوست یا درم نفوذ می کند یک جراحت مختصر در پوست به وجود می آید و بدن به آن عکس العمل نشان داده وعمل ترمیم وبازسازی پوست را در آن ناحیه آغاز می کند .

در طی این بازسازی کلاژن و الاستین که پروتئین اصلی و قوام دهنده پوست می باشند تولید می شود. خاصیت این عمل در درمان طبیعی زخم ها و عارضه پوستی می باشد . بعد از پایان یافتن روند درمانی، عارضه پوستی کلا محو شده و پوست درمان می شود. به این روش یعنی میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر روش طبیعی کلاژن سازی می گویند. این روش بسیار پر کاربرد است و بسیاری از متخصصین پوست و زیبایی جهت درمان مشکلات پوستی در کلینیک خود استفاده می کنند.

چگونگی درمان جای زخم و جوش بوسیله درمارولر

یکی از روش های ایمن وکاربردی جهت درمان جوشگاه وجای جوش میکرونیدلینگ می باشد .هر جلسه درمانی زمانی حدودا ۴۵ دقیقه تا یک ساعت را نیاز دارد .روند درمان بدین شرح است که بعد از آماده کردن و زدن ماده بی حس کننده به محل مورد نظر، حدود ۱۵ تا ۲۰ مرتبه به کمک یک درمارولر سطح جوشگاه را سوزن سوزن می کنند. بعد ازانجام این عمل بوسیله درمرولر پوست محل مورد نظر مقداری سفت شده ودچار التهاب می شود که جای نگرانی نیست و روند طبیعی درمان است.

این عوارض بعد از گذشت چند ساعت ازبین می روند . برای بهبودی کامل به مدت زمان ۶ ماهه نیاز است اما در ماه اول بهبودی نسبی ایجاد می شود .قابل ذکر است که استفاده از این وسیله بسیار راحت وبی خطر بوده و در خانه نیز می توان از آن استفاده کرد فقط قبل از استفاده باید دستگاه ضد عفونی شود و بهداشت رعایت شود تا شخص دچار عفونت وبیماری نشود.

مراقبت های پس از درمان با دستگاه درمارولر

بعد از استفاده از درمارولر نیاز به مراقبت خاصی نیست وفرد می تواند به زندگی روزمره خود بپردازد. البته فرد باید مدتی بعد از عمل مراقبت هایی را داشته باشد مانند : عدم استفاده از لوازم آرایشی تا سه روز،حمام نرفتن به مدت یک روز ، خودداری از سونا ،و همچنین به مدت یک هفته نباید از کرم های لایه بردار استفاده کند .بیمار برای رفع تورم و قرمزی پوست باید از کرم ترمیم کننده استفاده کرده و وقتی درمقابل نور خورشید قرار می گیرد حتما ازضد آفتاب مناسب استفاده کند .

چند نکته مهم در مورد استفاده از درمارولر

  • توصیه می شود در موقع خرید این وسیله حتما دقت کافی داشته و از برندهای معتبر استفاده کنید . استفاده از برندهای نامعتبر و قلابی سبب ایجاد عوارضی در پوستتان گردیده و نتیجه درمان موفقیت آمیز نخواهد بود .
  • برای گرفتن نتیجه دلخواه وموفق طی کردن چندین دوره درمان به صورت کامل ضروری است .
  • جهت رسیدن به نتیجه بهتر و سریعتر از روش ساب سیژن به همراه درمارولر استفاده کنید.
  • برای نداشتن درد در هنگام این عمل ضروری است از کرم های بی حسی استفاده شود . البته در بعضی موارد هیچ گونه دردی احساس نمی شود.
  • توجه به این نکته ضروری است که برای نتیجه گیری موفق ۴ تا ۶ هفته زمان نیاز است .


اپیلاسیون , موم اپیلاسیون , روشهای اپیلاسیون بدن

اپیلاسیون , روشهای اپیلاسیون ,  موم اپیلاسیون ,  سالن زیبایی اپیلاسیون , اپیلاسیون با لیزر , اپیلاسیون با موم , اپیلاسیون با کاغذ سمباده مخصوص , اپیلاسیون با نخ , اپیلاسیون به وسیله الکترولیز , اپیلاسیون با موچین , اپیلاسیون بدن با کرم موبر , هزینه و قیمت اپیلاسیون در سالن های آرایشی  , وکس اپیلاسیون : داشتن موهای زائد معمولا مشکل همه ی افراد می باشد . به موهایی که بخش زیادی از پوست را گرفته و فرد تمایلی به رشد موها در آن ناحیه ندارد ، موهای زائد گفته می شود .

محل رشد موهای زائد معمولا در گوش ها، گردن ، شکم و ناحیه تناسلی، صورت ، پشت لب ، پیشانی ، پوست صورت، چانه، زیر چانه و گونه ها می باشد . آزار دهنده است ؛ از طرفی این امر تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس فرد دارد . از بین بردن موهای زائد مساوی با افزایش اعتماد به نفس است . برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد . یکی از این روش ها اپیلاسیون می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد از بین بردن موهای زائد با اپیلاسیون و روش های اپیلاسیون بدن بیشتر صحبت می کنیم .

اپیلاسیون

اپیلاسیون چیست؟

اپیلاسیون چیست ؟ :به روش از بین بردن موهای زائد در هر ناحیه از بدن و به هر نحو اپیلاسیون گفته می شود . همانگونه که گفتیم برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد . اپیلاسیون جز بهترین روش های موجود برای رفع موهای زائد و ناخواسته می باشد . اپیلاسیون بدن از طریق روش های مختلفی مانند لیزر، الکترولیز، استفاده از چسب خاص (موم)، بند انداختن و … قابل انجام می باشد .استفاده از موم برای از بین بردن موهای زائد جز روش های سنتی و قدیمی اپیلاسیون به شمار می رود .

اندام فوقانی ، زیربغل، کشاله ران، اندام تحتانی، تنه و ناحیه تناسلی جز نواحی هستند که با موم انداختن می توان موهای این نواحی را اپیلاسیون کرد .استفاده از اپیلاسیون به دلیل عوارض جانبی که دارد ، برای قسمت هایی از بدن که موهای ضخیم و پرپشتی دارند ، مناسب نیست . در روش استفاده از موم برای اپیلاسیون از دو نوع موم استفاده می شود ، موم سرد مو و موم گرم . استفاده از موم برای اپیلاسیون در کشور ما بسیار رایج می باشد . در ادامه در مورد موم اپیلاسیون گرم و موم سرد صحبت می کنیم .

موم اپیلاسیون (گرم)

موم اپیلاسیون : از جمله روش های رایج برای اپیلاسیون و رفع موهای زائد بدن استفاده از «موم گرم» می باشد . (برای اینکه خاصیت موم ها حفط شود ، بایستی آن ها را در دمای مناسب گرم کرد ، و بتوان برای قسمت های مختلف بدن استفاده کرد .) در این روش موم را روی پوست مالیده و بعد از استفاده در سطح پوست با پارچه برداشته می شود . این موم با استفاده از رزین، موم پارافین، شربت گلوکز و عسل ساخته می شود . استفاده از موم گرم برای اپیلاسیون به دلیل اینکه در نواحی وسیعی از بدن قابل استفاده است ، روش سریع تری است و موهای ظریف و خشن قسمت های وسیعی از بدن را می توان با استفاده از این روش از بین برد .

موم اپیلاسیون

این روش رشد موها را تضعیف کرده و موها در مرحله ی مجدد رشد ، به طور ظریفی رشد می کنند . توصیه بر این است که قبل از استفاده از موم ؛ برای پر کردن منافذ خالی پوست از از لوسیون‌ها و یا کرم‌های سفت کننده و تقویت کننده استفاده کرد .استفاده از موم گرم برای اپیلاسیون برای رفع موهای زائد پاها ، خطوط لباس شنا، زیر بغل‌ها و بازوها روش مناسبی می باشد .

اپیلاسیون بدن با استفاده از موم سرد

استفاده از موم سرد یکی دیگر از روش های اپیلاسیون بدن و رفع موهای زائد می باشد . در این روش ، موم سرد بر روی نوارهای از پیش آماده مالیده می شود ، این نوارها مستقیما بر روی پوست چسبانده می شوند . در این روش موها به موم سرد روی نوار چسبیده می شود ، و در مرحله ی بعد با یک حرکت سریع موها از روی پوست جدا می‌شود. برای جلوگیری از چسبیدن موم روی پوست استفاده از شامپو بچه توصیه می شود . این روش مانع از چسبیدن موم روی پوست شده ، و باعث می شود فقط موهای زائد به موم بچسبد . همچین این روش از صدمه رسیدن به پوست نیز جلوگیری می کند .

اپیلاسیون بدن با کاغذ سمباده مخصوص

در این روش به منظور از بین بردن موهای زائد کاغذ سمباده را با حالت دورانی بر روی سطح پوست ملیده می شود . رشد موها در این روش بعد از اپیلاسیون ، شبیه رشد موها بعد از استفاده از تیغ می باشد .

اپیلاسیون بدن به ‌وسیله موچین

استفاده از موچین یکی دیگر از روش های رفع موهای زائد بدن می باشد . با استفاده از موچین می توان ، موهای ابرو و موهای زبر و کوتاه را اپیلاسیون کرد. استفاده از موچین یک روش موقتی برای از بین بردن موهای زائد است . رشد موها بعد از انجام اپیلاسیون با موچین نرمال خواهد بود. همچنین رعایت بهداشت در استفاده از موچین برای از بین بردن موهای زائد ضروری است . برای این کار می توانید ، بعد از هر بار استفاده از موچین ، آن را با آب و صابون بشویید و سر موچین را قبل و بعد از استفاده با الکل ایزوپروپیل ضدعفونی کنید تا باکتری به پوست منتقل نشود و منجر به بروز عفونت های پوستی و جوش و آکنه نشود.

اپیلاسیون بدن به‌ وسیله نخ

استفاده از نخ یا همان بند انداختن یکی دیگر از روش های موجود برای اپیلاسیون موهای بدن می باشد . این روش جز روش های سنتی و قدیمی می باشد . در این روش رشد موها در مقایسه با استفاده از تیغ بسیار کند می باشد . برای ضد عفونی کردن نخ اصلاح ، می توان این نخ به مدت ۲۰ دقیقه در محلول رقیق شده دتول (محلول ضدعفونی کننده زخم‌ها) قرار داد . بند انداختن بایستی بهداشتی باشد ، چرا که در غیر انیصورت ، یا تحریک پوست ، منجر به ایجاد جوش و التهابات پوستی می شود .

اپیلاسیون بدن با لیزر

استفاده از لیزر برای از بین بردن و اپیلاسیون موهای زائد بدن جز روش های دائمی و طولانی مدت می باشد . این روش روشی سریع و بدون درد برای از بین بردن موهای زائد می باشدو در این روش لیزر برای هر قسمتی از بدن که موهای قهوه‌ای دارد ، قابل استفاده می باشد . در بانوان می توان موهای زیر بغل، خط بیکینی و پاها را با لیزر درمانی از بین برد . و در آقایان می توان موهای نواحی ، ریش، سینه و نواحی کمر را از بین برد . لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن ، فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد . چرخه ی مو سه مرحله دارد: رشد، انتقال و استراحت.

اپیلاسیون با لیزر

در این روش برای از بین بردن موهای زائد پالس‌های لیزر به موهای در مرحله‌ی رشد به منظور از بین بردن فولیکول های مو تابانیده می شود . برای لیزر درمانی معمولا به ۴ تا ۸ هفته جلسه ی درمانی نیاز است . ابرحسب ناحیه ی تحت درمان این مدت متغیر است . در طی هر جلسه ی درمانی حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از موهای زائد از بین می رود ، این جلسات تا زمان از بین بردن کامل موهای زائد بدن ادامه می یاید . برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل و پاها به مدت ۶ تا ۸ هفته زمان نیاز است .

در حالت کلی برای کسب نتیجه ی مطلوب و دلخواه برای از بین بردن موهای زائد به مدت یک سال زمان نیاز است . برای از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر درمانی به مدت زمان بیشتری نیاز است ، چرا که بدن با تولید دائمی هورمون ها ، چرخه ی جدیدی از رشد را در پی می گیرد ، و این کار درمان را مشکل تر می کند . بر حسب ناحیه ی مورد نظر لیزر در مدت زمان ۵ تا ۲۰ دقیقه قابل انجام است. از جمله مناطق حساس برای لیزر بالای لب، ناحیه‌ی بیکینی و سینه می باشد . برخی افراد بر این باورند که لیزر درمانی در مقایسه با اپیلاسیون موم روش راحت تری است .

اپیلاسیون بدن توسط الکترولیز

استفاده از الکترولیز یکی دیگر از روش های موجود برای از بین بردن موهای زائد می باشد . این روش جز روش های دائمی رفع موهای زائد می باشد و معمولا برای افراد پر مو روش مناسبی می باشد . در این روش سوزن نوک تیزی وارد ساقه ی تک تک موها می شود ، و سپس با تولید انرژی الکتریکی و تولید حرارت ، با سوزاندن فولیکول مو منجر به از بین رفتن موهای زائد می شود . مشکلی که روش الکترولیز دارد ، این است که بایستی توسط فرد حاذق و باتجربه انجام شود ، در غیر اینصورت منجر به سوختگی شده و آسیب های جبران ناپذیری خواهد داشت . اشکال دیگر روش الکترولیز وقت گیر بودن و پایین بودن سرعت آن است .

روش الکترولیز به هیچ وجه یک روش ایده آل نمی باشد و همچنین یک روشی کند ، کسل کننده و پرهزینه است ، و هر یک از موها باید به طور جداگانه از بین برود . افراد پر مو برای کسب نتیجه ی دلخواه و مطلوب از این روش به مدت دو ، سه یا چند سال به درمان هفتگی و یا دو هفته یک بار نیاز دارند . برای از بین بردن موهای زائد در محدوده ی لب بالا و چانه چند ماه زمان نیاز است ، بخاطر همین این روش برای رفع موهای زائد نواحی بزرگ مثل بازو و ساق پا مناسب نیست . در مورد برخی از موها ، برای کسب نتیجه ی دلخواه و دائمی به بیش از یک جلسه ی درمانی نیاز است .

روش الکترولیز در مقایسه با روش لیزر درمانی بسیار وقت گیر است ، چرا که بایستی موها تک تک سوزانده شوند . روش الکترولیز بایستی توسط فردی متخصص و با تجربه انجتم شود ، چرا که کسب نتیجه ی مطلوب ، میزان کارایی و همچنین بروز عوارض به فرد انجام دهنده بستگی دارد . اگر الکترولیز توسط فردی انجام شود که تجربه و مهارت کافی نداشته باشد ، منجر به بروز عوارضی همچون فرورفتگی ‌ها و جوشگاه‌ های بد شکل روی صورت و بدن می شود . در الکترولیز بایستی از سوزن های یک بار مصرف استفاده شود ، چرا که در غیر اینصورت منجر به انتقال ویروس ‌هایی مثل HIV(ایدز)، تبخال و زگیل از فردی به فرد دیگر وجود دارد.

اپیلاسیون بدن با کرم‌های موبر

اپیلاسیون بدن با کرم موبر یکی دیگر از روش های رفع موهای زائد بدن است ، این روش روشی سریع و آسان است و در مواردی که فرد فرصت کافی برای اپیلاسیون با روش های دیگر ندارد ، بسیار کارآمد است . رشد موها در هنگام استفاده از این روش در مقایسه با روش موم سریع تر و در قایسه با تیغ کند تر است . کرم های موبر کراتین مو را مورد آسیب قرار داده و آن را متلاشی کرده و باعث از بین رفتن آن می شود ولی در عین حال به ریشه ی مو آسیبی نمی زند .

برای رها شدن از شر موهای زائد بایستی هر هفته از کرم های موبر استفاده کرد . توصیه می شود که قبل از استفاده از کرم های موبر ، مقداری از آن را روی سطح پوست امتحان کنید ، و در صورتی که حساسیت ندهید ، می توانید از آن استفاده کنید . کرم را قبل از استحمام مقداری روی پوست مالیده و سپس بر حسب دستورالعمل کارخانه چند دقیقه صبر کرده و سپس کرم را روی پوست شسته و تمیز کرده و سپس آبلیمو بزنید . آبلیمو مانع از التهاب و قرمز شدن پوست می شود . شما می توانید از از محلول شیر و آب یا روغن‌های تغذیه کننده پوست استفاده کنید.

نکات قابل توجه در رابطه با اپیلاسیون

  • بانوان بهتر است ، عمل اپیلاسیون بدن را دوهفته اول پس ار پریود (دو هفته اول پس از قاعدگی) انجام دهند . البته شما در زمان‌های دیگر نیز می توانید عمل اپیلاسیون را انجام دهید ، شما حتی می توانید در دوران قبل و بعد از قاعدگی نیز این کار را انجام دهید ولی حساسیت شما در دوران توصیه شده کمتر می باشد .
  • اگر از موم برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنید ، بایستی موها به اندازه ی ۴ تا ۶ میلی متر باشد ، تا موم به راحتی بتواند آن را از ریشه بکند .
  • استفاده از موم برای از بین بردن موهای زائد بعد از ۴۵ سالگی توصیه نمی شود ، چرا که با بالا رفتن سن ، میزان ترشح هورمون ها تغییر یافته و پوست خشک می شود و زخم ایجاد شده روی آن به سرعت قابل بهبود نمی باشد . بعد از ۴۵ سالگی توصیه بر استفاده از کرم های موبر است .
  • استفاده از تیغ یا اپیلاتورهای برقی برای از بین بردن موهای زائد به صورت روزانه ، منجر به سفت شدن پوست و آسیب آن و ضخیم شدن موها می شود . بهترین روش برای برای تمیز کردن موهای زائد ، استفاده از موم در کنار پمادهای کندکننده رویش مو است.
  • اپیلاسیون بدن بایستی در جهت عکس رویش موهاباشد . می‌توانید پس از اپیلاسیون، پوست را شسته و از مقداری کدام مرطوب‌ کننده استفاده کنید.
  • برای کسب نتیجه ی مطلوب و دلخواه از عمل اپیلاسیون و موثرتر شدن نتیجه ی حاصل از آن ، قبل از انجام اپیلاسیون با استفاده از نمک و شکر، پوست خود را لایه برداری کنید .استفاده از نمک برای و شکر برای پوست حساس توصیه می شود . برای اینکار کافی است مقداری از نمک یا شکر را روی پوست ریخته و با حرکت دایره‌ای ، مخاف جهت رشد مو می‌ساییم.


شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : مهدی مقدم

شکم و پهلوی و بدون چربی با جراحی زیبایی شکمی

 

شکم و پهلوی و بدون چربی با جراحی زیبایی شکمی : در این مقاله روش های از بین بردن چربی های شکم و پهلو را به طور کامل برایتان شرح می دهیم , جراحی زیبایی شکمی راهی نو برای داشتن انچه در رویاهایتان از هیکل خود دارید است که حتی با انجام ورزش های سخت هم نمی توانید به آن برسید پس با استفاده از  جراحی زیبایی شکمی هیکلی زیبا داشته باشید.

شکم و پهلوی و بدون چربی با جراحی زیبایی شکمی

با انجام عمل های زیبایی شکمی می توانید اعتماد به نفس و تناسب از دست رفته ی خود را باز یابیدهمانطور که شنیده ایم در طول سال های گذشته جراحی های بسیاری برای ازبین بردن این چربی ها انجام شده است. جراحی زیبایی شکمی برای از بین بردن توده های چربی بسیار سخت و زیاد است که در نواحی شکم و پهلو قرار دارد.

که با تخلیه چربی از بافت زیر پوستی، شکم کوچکتر میشود يكي از شايع ترين مراجعات در جراحي هاي زيبايي، بدشكلي ها و نازيبایی هاي شكم و برجستگی پهلوهاست. بهترین اشخاص برای عمل های زیبایی شکمی کسانی هستند که دارای شکم بزرگ، شلی یا افتادگی پوست شکم و چین و چروک بسیاری در آن نواحی هستند.

در جراحی زیبایی شکم که پوست اضافه کاملا برداشته و چربی ها هم به طور کامل برداشته می شود. عضلات شکم که در مواردی که در خانم ها در اثر بارداری برجسته شده با جراحی زیبایی شکم جمع خواهد شد و به فرم ایده ال در خواهد آمد.

چه کسانی نباید جراحی زیبایی شکمی را انجام دهند؟!

بهتر است قبل از جراحی زیبایی شکمی اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورید و با چشمانی باز تصمیم به این عمل زیبایی بگیرید.

قبل از عمل جراحی راجع به پزشک موردنظر خود تحقیق نمائید و به هر پزشکی که اعتماد کامل دارید ان پزشک میتواند عمل جراحی شما را انجام دهد (فوق تخصص جراحی پلاستیک یا زیبایی) شرح حال دقیق و کاملی از سابقه طبی، سابقه هرگونه عمل یا بیماری در گذشته، داروها، مصرف سیگار و سایر عاداتتون را حتما با چزشک جراح در میان بگذارید. جراحی شکمی برای کسانی مناسب است که تمام اقدامات مثل رژیم و ورزش و… را امتحان کرده و نتیجه نگرفته است.

باید ها و نباید های جراحی زیبایی شکمی و کسانی که نباید این عمل را انجام دهند

  • خانمی که هنوز ممکن است بچه دار شود بهتر است جراحی زیبایی شکمی را به بعد از زایمان هایش به تعویق بیندازد یا فردی که می خواهد لاغر شود بهتر است اول به وزن ایده ال خود برسد و سپس برای جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی اقدام کند.
  • در دوران شیردهی نمیتوان عمل زیبایی شکمی (ابدومینوپلاستی) انجام داد یعنی نمی شود هم شیردهی داشته باشید و هم عمل را انجام بدهید. حداقل بایستی یکی دو سال از زمان زایمان شما گذشته باشد.
  • بیماران مبتلا به فشارخون بالا، دارای مشکلات قلبی وعروقی، دیابت، تیرویید کنترل نشده، بیماری ام اس همچنین خانم های شیرده، تازه زایمان کرده هم نمی توانند جراحی زیبایی شکمی داشته باشند.
  • قبل از اقدام به جراحی زیبایی شکم حتما در باره تمام موارد با پزشک خود مشورت کامل انجام دهید

مراحل آمادگی قبل از عمل جراحی زیبایی شکمی

  • آماده کردن آزمایشات و ارزیابی های توصیه شده از سوی جراح تان قطع مصرف آسپیرین و داروهای حاوی آن؛ محصولات دارای ویتامین ای تا ۲ هفته قبل از عمل و رعایت هر آنچه که پزشک جراح تان توصیه به قطع مصرف آن کرده باشد.
  • ترک سیگار و محصولات حاوی نیکوتین برای حداقل ۱ ماه چون سیگار کشیدن با بهبودی زخم تداخل کرده وباعث افزایش خطر ابتلا به عوارض بیهوشی در جراحی می شود.
  • در شب قبل از عمل از خوردن آب زیاد خودداری نمایید
  • سعی کنید تا شام بسیار سبکی بخورید و معده خود را خالی نگه دارید
  • افرادی که بیشتر از چهل سال سن دارند بهتر است تست قلب انجام دهند

توصیه های بعد از جراحی زیبایی شکمی

  • توجه داشته باشید که تا چند هفته پس از جراحی زیبایی شکمی (ابدومینوپلاستی) از فعالیت سنگین بپرهیزید
  • درد تا سه روز حداکثر بعد از عمل جراحی زیبایی شکمی وجود دارد و سپس کاهش میابد پس از شیاف ها و قرص های مسکن برای کاهش درد خود استفاده کنید.
  • توصیه می شود که در چند روز اول پس از عمل روزانه حداقل ۲ بار راه بروید تا خطر ایجاد لخته خون را کاهش دهید.
  • زمان برگشت به کار معمولا بین ۲ تا ۴ هفته پس از عمل است که جراح تان می تواند بسته به وضعیت جسمی و نوع کارتان، تخمین بهتری را ارائه دهد .
  • پیاده روی اهسته را در دستور کار قرار دهید نباید زور زده یا کششی روی عضلات ترمیم شده شکم تان وارد کنید تمرینها و فعالیت های شدید حداقل برای چند هفته محدود می شوند.
  • تا زمانیکه داروهای مسکن و خواب آور مصرف می کنید، از رانندگی پرهیز نمایید
  • احتمال خونریزی تا دو هفته بعد از عمل وجود دارد، لذا باید از فعالیت هایی که باعث افزایش فشارخون تان می شود یا مصرف داروها و موادی که موجب اشکال در انعقاد خون طبیعی می شود، پرهیز نمایید.
  • شکم بند یا گن فشاری توصیه شده بوسیله جراح تان را در ۲۴ ساعت شبانه روز برای ۶ هفته پس از عمل بپوشید
  • اگر چسب استریل روی زخمتان قرار داده شده است به آنها دست نزنید تا خودشان جدا شوند
  • زخم را هر روز از لحاظ بروز علائم عفونت بررسی کرده و تمیز نگهدارید
  • بعد از اتمام جراحی زیبایی شکمی حدودا یک سال زمان می برد تا جراحت عمل بهبود پیدا کند. بعد از گذشت یکسال یک خط برش باقی خواهد ماند که بسیار کمرنگ خواهد بود. تا دیدن نتیجه نهایی جراحی زیبایی شکم حدود یکسال باید صبور باشید.
  • در برخی از موارد جراحی زیبایی شکم می تواند عوارض داشته باشد به عنوان مثال جوشگاه نامطلوب، خونریزی، بی حس شدن پوست، درد، تورم، آمبولی و…
  • بعد از گذشت دو هفته تورم بعد از عمل کم می شود و شما می توانید به راحتی سرپا قرار بگیرید. البته شاید برخی از مشکلات بعد از جراحی تا ۱ ماه یا ۳ ماه همچنان ادامه داشته باشد که در می توانید پزشکتان را در جریان بگذارید در واقع بسیاری از جراحان زیبایی بر این باورند بهترین کاندیدای عمل زیبایی شکمی افراد سالمی هستند که انباشت چربی نسبتا زیادی دارند و چربی های بدن آنها سفت است و به ورزش پاسخ نمی دهد


شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:8 ::  نويسنده : مهدی مقدم

شکم تخت و بدون چربی

شکم تخت و بدون چربی : چربی شکم نسبت به نقاط دیگر خیلی سخت از بدن ما دفع می‌شوند. متأسفانه، زمانی که چربی بدن از دست می‌رود . نمی‌توان محلی که چربی از آن دفع می‌شود را کنترل کرد و شکم و پهلو بیشترین محل تجمع چربی های بدن است که تناسب و فرم بدن را بسیار بد شکل می کند و ما را از پوشیدن بسیاری از لباس های مورد علاقه محروم می کند و از انجام بسیاری از کارها منع می کند.

شکم تخت و بدون چربی

داشتن شکم تخت و بدون چربی و ایده ال

شکمی ایده آل است که مسطح بوده و فاقد هرگونه پوست شل و افتاده و چربی باشد. عضلات آن شکم سفت بوده و تنها یک لایه چربی متوسط روی آن را پوشانده باشد که آرزوی بسیاری از خانوم ها داشتن همچین شکمی می باشد.

علل داشتن شکم بزرگ

  • کاهش یاافزایش وزن در دوران بارداری
  • پرخوری های بیش از حد
  • کم تحرکی
  • استرس
  • انجام ندادن ورزش های هوازی

از جمله مهم ترین عواملی هستند که با اثر بر روی عضلات شکم و افزایش توده چربی شکمی، سبب تغییر در ظاهر شکم می شوند و چاقی شکمی را به وجود می اورد درست است که ورزش می تواند سبب کاهش این توده ها شود اما به طور کامل شکم شما تخت نمی شود

راههای مقابله با چربی شکم

رعایت رژیم غذایی مناسب و پرهیز از خوردن سرخ کردنی ها و انواع غذاهای چرب پرهیز و مصرف نکردن مواد قندی مصنوعی منع استفاده از نوشیدنی های گازدار و قندی و انرژی زا  هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید از خوردن تنقلات خودداری کنید بسیاری از این مواد دارای گلیسیرین و شکر بالایی می باشند که در معده به طور کامل هضم نمی شوند ورزش‌های هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارند وهمچنین باعث از بین بردن چربی‌های بدن می
شوند.

درکل تاکید می کنیم هیچ رژیم خاصی برای کوچک کردن شکم یا هر جای دیگر بدن به طور اختصاصی وجود ندارد! بعضی‌ها می‌گویند خوردن میوه به خصوص سیب و گریپ فورت شکم را کوچک می‌کند و به همین دلیل رژیم میوه می‌گیرند و چند روزی را فقط با خوردن میوه می‌گذرانند! اما رژیم‌های اینچنینی اصلا وجود ندارد یعنی هیچ رژیمی وجود ندارد که با رعایت آن بتوان یک نقطه از بدن را کوچک کرد چون اصلا چیزی به اسم رژیم  هوشمند وجود ندارد که بتواند فقط منطقه خاصی از چربی‌های بدن را هدف قرار دهد!اینکه می‌شنویم با خوردن فلان خوراکی فقط شکم کوچک می‌شود یا با رعایت فلان رژیم لاغر می‌شوی اما صورتت اصلا لاغر نمی‌شود، هیچ‌کدام حقیقت ندارد و فقط در حد ادعا هستند.

موثرترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و نیز تلاش برای ثابت نگه داشتن قندخون، ثابت بودن میزان قند خون شما از چاق‌تر شدن و افزایش چربی‌های اضافی در بدنتان جلوگیری می‌کند و کمک می‌کند بدن شما آسان‌تر بتواند چربی‌های اضافی را بسوزاند .

تا حد امکان حداقل سه بار در هفته فعالیت کافی داشته باشید؛ و اگر می‌خواهید از پیشرفت کارتان مطمئن شوید هر بار ورزش‌ها را با جدیت بیشتری انجام دهید و امیدوار و با انگیزه ورزش کنید سوخت‌ و ساز بدنتان را با تمرینات کوتاه و سنگین شکم افزایش دهید. اگر ورزش‌های شکم درست انجام شوند به راحتی می‌توانند سوخت‌وساز بدن شما را به مقدار زیادی افزایش دهند. این کار باعث می‌شود چربی اضافی در بدن شما مصرف شده و ذخیره نشود و از شر چربی های شکم و پهلو راحت شوید. افراد زیادی هم هستند که با ورزش به خواسته ی مطلوب خود نرسیده اند و راههای دیگری از جمله جراحی زیبایی شکم را انتخاب کرده اند



شنبه 19 اسفند 1396برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : مهدی مقدم

لاغری شکم با جراحی زیبایی

لاغری شکم با جراحی زیبایی : بسیاری از افراد هستند که برای داشتن شکم تخت و بدون چربی راههای زیادی را امتحان کرده اند، از انجام فعالیت های سخت هوازی گرفته تا استفاده از انواع دمنوش های لاغری و داروها و ژل های چربی سوز. اما از آنجا که برای این روش ها نیاز به صرف زمان زیادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب است، هستند افراد بسیاری که از این روش های گفته شده نتیجه لازم را نگرفته اند و تصمیم های دیگری نظیر انجام جراحی های زیبایی گرفته اند.

لاغری شکم با جراحی زیبایی

به نظر آنها بهترین روش برای کوچک کردن شکم و داشتن اندامی زیبا و ایده آل جراحی زیبایی شکم می باشد.

یکی از علت های مهم و اصلی بین مراجعه کننده های جراحی‌های زیبایی وجود مشکلاتی هست که مربوط به ناحیه شکم و پهلوهاست در این قسمت های بدن این افراد که پوست شان شل یا افتاده شده است و یا بخاطر انباشت توده های چربی به شکل برجسته است. این افراد در زندگی روزمره خود دچار مشکلات خاصی در هنگام خرید لباس می شوند و هرگز لباس مناسبی برای خودشان نمی توانند تهیه کنند.

جراحی روشی مناسب برای حذف چربی های اضافه

این عمل هم مثل جراحی های زیبایی دیگر با توجه به شرایط خاص هر فرد دوره درمانی خاصی برایش تعریف می‌شود:

  1. بسته به نوع میزان چربی
  2. میزان بافت چربی
  3. میزان افتادگی و شلی پوست
  4. تعداد دفعات زایمان در بیمار
  5. مثل سن مناسب و داشتن سلامت عمومی
  6. کیفیت پوست بیمار (پوست سفت بدون ترک یا پوست نازک با ترک فراوان)
  7. یا میزان پوست اضافه بالا و پایین شکم، مقدار چربی دور شکم و پهلو، شل یا سفت بودن عضلات شکم

حذف چربی ها با روش لیپماتیک

امروزه از بین بردن چربی با روش جراحی لیپماتیک به یکی از روش های موفق برای داشتن اندامی ایده آل و متناسب شناخته شده است. به کمک لیپوماتیک چربی های انباشت شده در نواحی مختلف بدن از جمله پهلو و ران ها و شکم را که با انجام ورزش و فعالیت های سنگین و رژیم غذایی از بین نرفته اند رامی توان خیلی راحت از بین برد. به کمک جراحی لیپوماتیک تمام قسمت های بدن که دارای انباشتو برجستگی بر اثر چربی بوده را می توان تراشید و توده چربی های انباشته در آن ناحیه را از بین برد.

البته باید این را هم بگوییم که حذف کردن چربی ها در جراحی لیپماتیک به معنای سوزاندن چربی ها نیست، این روش یعنی برداشتن چربی، زیرا لیپوماتیک با قدرتی که دارد از سوختن چربی ها جلوگیری می کند و در این روش بافت و سلول های چربی را بدون کوچکترین آسیب از زیر پوست بیرون می کشد؛ و دقیقا به همین خاطر است که یک مزیت بسیار فوق العاده نسبت به سایر روش ها دارا است و آن هم تزریق چربی بیرون کشیده شده در سایر نواحی بدن است.

روش لیپوماتیک

لیپماتیک که یک دستگاه کمپرسور می باشد که این دستگاه هوای فشرده به وسیله به یک میله باریک منتقل میشود که ان میله وارد بدن میشود و با سرعت بالا و به حالت ۳ بعدی لرزه های بسیار سریع را برای از بین بردن چربی ایجاد می کند در این روش که به کمک باد و ارتعاش (حرکات بسیار تند) چربی ها را خورد کرده با تخریب سلول های چربی انباشته در زیر پوست باعث می شود که به راحتی چربی از بدن خارج شوند و آن ها را بیرون تخلیه می کند..

البته همانطور که بیان شد انجام این روش به هیچ عنوان آسیب و ضرری به بافت عضلانی و عروق و اعصاب شما وارد نخواهد کرد. دوره نقاهت در این روش بسیار کوتاه است، فرد در حین این عمل زمان خیلی کمی را در اتاق عمل سپری می کند زیرا سرعت عمل زیادی این روش دارد. این روش نیازی به بستری شدن در کلینیک زیبایی و بیمارستان را ندارد.

در این روش نسبت کبودی خیلی کمتر است نسبت به روش های دیگر جراحی های زیبایی

قبل از جراحی به روش لیپوماتیک به بافتی که باید تخلیه شود داروی بی حسی می زنند که این اقدام سبب کاهش احساس درد در ناحیه تخلیه چربی می شود این بی حسی باعث می شود که شما در زمان جراحی کوچکترین دردی احساس نکنید

اقدامات قبل و بعد لیپوماتیک

  1. افرادی که الکل و دخانیات مصرف می کنند باید دو هفته قبل از جراحی مصرف آن را قطع کنند.
  2. باید از مصرف آسپرین پرهیز کنند چون باعث رقیق شدن خون میشود و باعث ایجاد مشکل میشود.
  3. از شب قبل عمل باید از مصرف غذای سنگین و آب تا صبح عمل پرهیز کرد عمل باید به صورت ناشتا انجام شود.
  4. دوره نقاهت بعد از انجام لیپوماتیک چیزی در حدود ۲ الی ۵ روز اس که فرد بعد از آن می تواند بدون مشکل فعالیتهای روزمره اش را انجام دهد.
  5. بعد از جراحی لیپوماتیک فرد باید به میزان کافی مایعات، آب و آبمیوه بنوشد تا از اتلاف آب بدنش جلوگیری شود.
  6. به افراد توصیه می شود تا چند روز پس از لیپوماتیک از نشستن دوری کنند و تا جایی که امکان دارد دراز بکشند تا دچار شلی یا افتادگی پوست زیادی نشوند.
  7. پزشک بعد از عمل برای بیمار گن تجویز می کند و بیمار ۱ هفته باید از گن استفاده کند

تخلیه چربی با جراحی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یعنی یک روش جراحی که به منظور برداشت چربی و پوست اضافه که روی شکم آویزان شده است؛ و در بیشتر مواقع می توانند عضلات را بازسازی کنند.

این روش جراحی زیبایی شکم برای خانم هایی که بارداری متعدد داشته اند و از شکمی با پوست شل و افتاده رنج میبرند روش خوبی می باشد. این روش برای افرادی که دارای میزان چربی بالایی هستند کاربرد دارد. در این روش با عمل جراحى و برش زیر شکم در خط سزارین پوست اضافه قسمت پایین شکم (زیر ناف) برداشته و برش شکم با بخیه سفت میشود و مجددا پوست شکم ترمیم میشود. ناف با پایه خود در محل جدید و مناسب قرار داده می شود و حالت افتادگی ندارد. پوست و چربی شل و آویزان باعث اختلالات در برنامه زندگی می شود و فرد را از پوشیدن لباس مناسب یا رفتن به مهمانی ها بخاطر ظاهر و هیکل نا متناسب اذیت می کند که عمل ابدومینوپلاستی بهترین عمل برای رفع این مشکلات است.

شما بلا فاصله بعد از عمل نمی توانید خواهان شکمی تخت باشید بلکه به دلیل تورم و ورم فعلا زمان لازم است تا نتیجه مظلوب را گرفت.



دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ماسک برای حجم دادن به مو

ماسک برای حجم دادن به مو : اگر شما هم از افرادی هستید که می خواهید هم سلامت باشید و هم زیبا می توانید از مواد طبیعی کمک بگیرید ، دقت داشته باشید لازم نیست همیشه برای مراقبت نمودن از پوست و مو هزینه های زیاد پرداخت کنید و مواد شیمیایی گران قیمت بخرید یا ساعت ها در آرایشگاهها به سر ببرید بلکه روش های ساده و خانگی نیز وجود دارد که می تواند به کمکتان بیاید.

ماسک برای حجم دادن به مو

ماسک برای حجم دادن به مو

آیا تا به حال در منزل خود ماسک مو ساخته اید؟یکی از مواردی که می تواند تاثیر زیادی در سلامت مو داشته باشد ماسک های مو هستند.شما با تهیه کردن این ماسک ها می توانید بسیاری از مشکلات موی خود را برطرف نمایید و به بهبود وضعیت موها کمک کنید.یکی از شناخته شده ترین ماسک ها ، ماسکهای هستند که در خانه تهیه می شوند زیرا هیچ گونه مواد شیمیایی نداشته و غالبا تاثیر فوق العاده ی دارند.

روش تهیه ماسک برای حجم دادن به مو

برای اینکه یک ماسک مفید برای حجم دادن به موهایتان تهیه کنید می توانید خودتان دست به کار شوید و خیلی ساده در خانه هایتان این ماسک را آماده نمایید.
برای شروع باید ژلاتین ، شیر گرم ، پودر کاکائو ، زرده تخم مرغ را داشته باشید.برای تهیه کردن این ماسک ژلاتین را در شیرگرم بریزید و رقیق کنید و فرصت بدهید تا چند دقیقه ی بماند بعد پودر کاکائو و تخم مرغ را به آن اضافه نمایید و خوب مخلوط کنید. ب

ه همین سادگی ماسک آماده است شما می توانید ماسک را روی موهای خشک بریزید و کاملا به تمام موها آغشته نمایید و بعد با یک کلاه پلاستیکی آن را بپوشانید تا کمی گرم شود.پس از گذشت تقریبا یک ساعت شما می توانید با شامپو و آب خنک موهایتان را بشوید. زمانی که میخواهید موهایتان را خشک کنید سر را به سمت پایین بگیرید و خشک نمایید تا شاهد حجم زیاده موهایتان شوید.

کلنیک کاشت مو زلفینه آماده ی ارائه خدمات خود به تمامی مراجعه کننده گان است . مشاورین ما شما را با نحوه ی کاشت ابرو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت مو و … آشنا می کنند و راهنمایی های لازم را در خصوص این امر به شما ارائه می دهند

 

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,



دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: 14:7 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تاثیر ابروها در زیبایی صورت

تاثیر ابروها در زیبایی صورت : هر فردی دارای فرم خاصی از صورت است و لازم است که مدلی از ابرو را انتخاب کند که با صورتش مناسب باشد پس نمی توانیم بگوییم که برای همه یک مدل ابرو تناسب دارد و زیبایی را به او می بخشد .

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

چه کنیم تا ابروهای پر پشتی داشته باشیم

اگر می خواهید ابروهایتان را پر پشت کنید می توانید از داروهای که در داروخانه موجود است استفاده نمایید . البته برخی از این داروها مانند روگن و ماینوکسیدیل موضعی هستند و سبب می شوند که رشد و تقویت فولیکول ها انجام گردد .تاثیر ابروها در زیبایی صورت آنقدر زیاد است که با کمی کم پشت شدن ابروها تاثیر آن در صورت زود دیده می شود . اگر که دوست ندارید از مواد شیمیایی استفاده کنید می توانید از مواد طبیعی برای پر پشت کردن موهایتان استفاده نمایید .

تاثیر ابروها در زیبایی صورت

تاثیر ابروها در زیبایی صورت

در ادامه این پست به معرفی برخی از داروهای گیاهی پرداخته ایم تا شما بتوانید برای پر پشت کردن ابروهایتان از آنها استفاده نمایید.

انواع گیاهان دارویی برای پرپشت کردن ابروها

وازلین و روغن زیتون

اگر می خواهید ابروهایتان پر پشت شود می توانید از وازلین استفاده نمایید. بدین صورت که در روز ۲ بار (هنگام صبح و بعد از ظهر) وازلین را به ابروهایتان و اطراف چشمتان بمالید. البته پیش از اینکه بخوابید می توانید از روغن زیتون برای پر پشت کردن ابروهایتان استفاده نمایید شما با اینکار موجب می شود که ابروهای ریخته شده دوباره رشد داشته باشند. زمانی که ابروهایتان دوباره شروع به رشد کرد می توانید از روغن زیتون و وازلین دیگر استفاده نکنید .

ژل آلوئه ورا

این ژل خواص متعددی داشته است و علاوه بر اینها می توانید برای ابروهایتان از آن استفاده نمایید. برخی از افراد به علت بسته شدن فولیکول هایشان ، ابروهایشان ریخته است که می تواند استفاده از این ژل سبب پاک شدن پوستشان شود .
روغن نارگیل و بادام شیرین : اگر می خواهید به رشد ابروهایتان کمک بگیرید می توانید از ماساژ ابرو با روغن بادام شیرین و نارگیل استفاده نمایید.

زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ را روی ابروهایتان بمالید و اجازه دهید که پنج دقیقه ی روی پوست شما بماند .

لیموی تازه

ماساژ ابرو با لیموی تازه می تواند سبب شود که ابروهایتان تقویت گردد.

تغذیه سالم و صحیح

اگر ویتامین E و A و کلسیم در بدن با کمبود روبرو شده باشد موجب ریزش مو می شود.قبل از هر چیزی باید تغذیه سالم وصحیحی داشته باشد.

ابروی مناسب برای هر صورت

اگر از افرادی هستید که صورت کشیده دارید باید ابروی گرد و هلالی داشته باشید و اگر صورتتان گرد است ابروی با قوس تیز برای شما مناسب است . افرادی که صورتشان قلبی است باید ابروی صاف و صورت های بیضی ابروی متوسط(نه خیلی صاف نه خیلی گرد) داشته باشد .
در نتیجه می توانیم بگوییم که ابروهای کلفت و پرپشت برای هر نوع صورتی مناسب تر است . اگر ابروهای شما پرتر باشند چهرتان جوان تر به نظر می آید و ابروهای باریک سبب می شود سنتان بیشتر نشان داده شود پس دقت کنید زیادی از حد ابروهایتان را باریک نکنید .
اگر برای مرتب کردن ابروهایتان از موچین استفاده می نمایید بهتر است هر بار یک ردیف از ابروهایتان را بردارید تا زیادی از حد نازک نشود و هر بار که یک ردیف بر می دارید از فاصله دور ابروهایتان را نگاه کنید تا دقیق تر بتوانید صورتتان را بررسی نمایید البته فراموش نکنید که ابروهای وسط را زیادی از حد برندارید .
همواره به شما توصیه می شود این فاصله از سه ونیم سانتی متر بیشتر نکنید زیرا هر چقد فاصله بیشتر باشد قسمت بالای بینی شما نیز بزرگتر دیده می شود و در نهایت صورتتان چاق تر و پهن تر جلوه میدهد . هر چقد بتوانید فاصله بین ابروها را مناسب تر و منطقی تر تعیین کنید می توانید چشم ها را بزرگتر و بینی را خوش فرم تر نشان بدهید .

تاثیر ابروها در زیبایی صورت

همانطور که گفتیم ابروها تاثیر به سزایی در داشتن صورتی زیبا و جذاب دارند و زیبا بودن آن ها اهمیت زیادی را برای افراد دارد . بنابراین افرادی که از کمبود مو در ابروها یعنی به عبارتی موهای ابروهایشان کم پشت است می توانند عمل کاشت ابرو را انجام دهند . روشی سریع و تاثیر گذار در پر پشت شدن ابروها کاشت ابرو است که تا حدودی توانسته مشکل کم پشتی ابرو ها را رفع کند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کلنیک کاشت مو زلفینه سر بزنید . و با نحوه ی کاشت ابرو , ترمیم مو , درمان ریزش مو و .. آشنا شوید .

برچسب ها: , , , ,



دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : مهدی مقدم

مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا : اگر قصد دارید پوست خود را به صورت طبیعی مرطوب نمایید می توانید از گیاه آلوئه ورا استفاده نمایید . این گیاه بسیار در درمان خشکی پوست و آفتاب سوختگی موثر می باشد . شما می توانید برگ آلوئه ورای تازه را از عطاری ها تهیه نمایید و مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا را امتحان کنید .

نکته مهم :

پیش از اینکه بخواهید از آلوئه ورا استفاده نمایید حتما باید با پزشک مشورت نمایید که نسبت به آن واکنش های آلرژیک نداشته باشید زیرا الوئه ورا ممکن است با دیگر داروهای گیاهی یا مکمل ها عوارض جانبی به دنبال داشته باشد .

مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا

مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

خواص برگ آلوئه ورا

استیون دی می گوید که روشی کاملا طبیعی برای مرطوب کردن پوست،استفاده از گیاه آلوئه ورا است.گیاه آلوئه ورا تشکیل شده از ۹۹ درصد آب و یک درصد ژل می باشد. این ژل از مخلوط گلیکوپروتئینها و پلی ساکاریدها می باشد که خواص مرطوب کنندگی و درمانی داشته است و شما می توانید به آسانی پوست خود را به وسیله برگ آلوئه ورا در روز مرطوب نمایید.

چگونگی مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا

روش استفاده از برگ آلوئه ورا بسیار ساده و راحت است و شما می توانید یک برگ تازه الوئه ورا را از گیاه جدا کنید (البته برگ های تازه را می توانید از عطاری های معتبر نیز خریداری نمایید ) .
برگ را از وسط و در طول آن برش بدهید و بعد در کاسه بگذارید , اجازه دهید تا ژل از برگ بیرون آید و در کاسه جمع گردد البته با قاشق یا انگشت نیز می توانید ژل را از برگ بیرون بنمایید .بعد از آن شما یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به کاسه اضافه نمایید تا با ژل ترکیب شود . روغن زیتون سبب می شود که ژل در خود حل گردد و شما ساده تر می توانید آن را به مو و پوستتان بزنید . در صورتی که روغن زیتون ندارید از چند قطره آب برای کاهش غلظت ژل استفاده نمایید .
ژلی را که اماده کردید به قسمت های مورد نظر مانند لب ، آرنج و … که خشک هستند بمالید و آنها را ماساژ دهید . باید به پوسستان اجازه دهید که ژل را جذب خود کند و نیازی نیست آن را بشوید. اگر می خواهید موهایتان را مرطوب کنید کافیست به وسیله انگشت ژل را به موهایتان بزنید و به شانه تمیز آن را بر روی سطح موها پخش کنید . بعد از سپری شدن زمان پنج دقیقه آن را به آرامی بشوید.
لازم است بدانید اگر بر روی بدنتان زخم باز دارید از تماس مستقیم آلوئه ورا با زخم ها دوری کنید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ی مرطوب کردن پوست با برگ آلوئه ورا و دیگر روش های شفاف سازی پوست می توانید از طریق وب سایت کلنیک زلفینه یا مراجعه به این کلنیک از  دیگر خدمات آن از جمله : کاشت ابرو , ترمیم مو , درمان ریزش مو و .. بهره ببرید .

برچسب ها: , , , ,



دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : مهدی مقدم

کاشت مژه دائم و طبیعی : اول از هر چیزی باید تعریفی دقیق از مژه را بدانیم . مژه به تارهای موی گفته می شود که بسیار ریز و کوچک هستند و بر روی پلک ها قرار داشته اند و در واقع وظیفه آنها نگهداری و حفاظت از چشم در برابر گردوخاک، نور آفتاب و رطوبت است . هر کدام از اجزای صورت خود در زیبایی کلی نقش مهمی داشته اند . مژه ها نیز در این زیبایی جایگاه خاص خود را داشته اند . میزان بلند بودن مژه ها و پر بودنشان و همچنین فرم آنها به صورت ژنتیکی مشخص می گردد و در صورتی که شما از افرادی بوده اید که مژه های بلند یا پرپشتی داشته اید ولی دچار ریزش شده اند ممکن است به علت های زیادی باشد .

کاشت مژه دائم و طبیعی

کاشت مژه دائم و طبیعی

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

دلایل ریزش مو و مژه

ریزش مو همانطور که در پاراگراف فوق بیان کرده ایم ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که می تواند به موارد زیر اشاره کرد :

  • وجود اختلالات تغذیه ی از جمله کمبود بیوتین ها ، کمبود اهن ، کمبود پروتئین ها
  • وجود مشکلات تیروئیدی شامل کم کاری تیروئیدی و پرکاری تیروئیدی ، آلوپسی اره آتا ، لوپوس و …
  • اشعه درمانی برای بیمارانی که تحت شیمی درمانی یا داروهای پرتویی قرار گرفته اند
  •  ایجاد عفونت های ویروسی و قارچی یا اختلال های لبه پلک و بیماری های این چنینی می تواند سبب ریزش مژه شود .
  •  داشتن حساسیت به موارد آرایشی
  •  داشتن مشکلات پوستی مثل پسیوریازیس ، اگزما و …
  • وجود عواملی مانند شیمیایی ، تصادفات ، سوانح سوختگی و …

آیا کاشت مژه بصورت دائم و طبیعی موثر است؟

یکی از مواردی که امروزه طرفداران زیادی بدست آورده کاشت مژه دائم و طبیعی است که به زیبایی مژه و داشتن مژه های پرپشت و بلند کمک می کند . خانم های زیادی هستند که مشتاق این نوع کاشت هستند و دوست دارند مژه های داشته باشند که پرو بلند باشد تا زیبایی خودشان را تکمیل کنند . البته لازم است بدانید این کاشت موثر می باشد ولی مانند دیگر کاشت مو دارای قوانین و اصول خاص خود است . در این کاشت به دلیل حساسیت و ظرافتی که وجود دارد باید بسیار دقیق تر انجام شود و همین موضوع سبب شده تا تنها کلینیک ها و مراکز درمانی خاصی این نوع کاشت را انجام بدهند .

کاشت مژه دائم و طبیعی

کاشت مژه به داشتن صورتی زیبا کمک می کند . و مهمتر از همه افرادی که به زیبایی چشم خود اهمیت زیادی را می دهند با کاشت مژه می توانند از اعتماد به نفس بالاتری برخ.ردار شوند . کاشت مژه بر روی پلک ها انجام می گیرد و در زیبا نشان دادن چشم ها تاثیر بسزایی دارد . اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی چشم های  خود اهمیت می دهید , می توانید عمل کاشت مژه دائم و طبیعی را انجام دهید .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کلنیک کاشت مو زلفینه سر بزنید یا با رزرو وقت حضوری از مشاورین این کلنیک در مورد کاشت ابرو , کاشت مو , ترمیم مو و .. راهنمایی های لازم را دریافت کنید .

برچسب ها: , , , ,



دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو : لازم است در همین ابتدا بدانید گیاهان زیادی وجود دارد که خواص متعددی داشته اند و می تواند از ریزش مو جلوگیری کنند.
در واقع باید تغذیه ریشه مو به صورت صحیحی انجام گردد . گاهی سبک زندگی نادرست می تواند سبب شود که مشکلات ریزش مو پدید آید و هر فردی باید در زندگی به نکاتی مانند نداشتن استرس و کنترل آن ، خواب کافی ، تغذیه مناسب، ورزش و تحرک ، پاک سازی نمودن بدن از مواد زائد و … دقت داشته باشد .

تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو

تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

تاثیر مواد غذایی در جلوگیری از ریزش مو

مواد غذایی که دارای کلسیم هستند می توانند بر روی سلامت موهای هر شخص تاثیر بسیاری داشته باشند مثلا کشک جز مواردی است که کلسیم داشته و می تواند سبب شود موها استحکام خود را بدست بیاورند . البته افرادی که مزاج ضعیف وسردی دارند می توانند پودرپسته و شکر یا نبات را با یکدیگر مخلوط کرده و به عنوان یک تقویت کننده مناسب استفاده نمایند .

گاهی برخی از افراد با رژیم غذایی نامناسب ، سنگین و غیراستاندارد سبب می شوند که کیفیت موهایشان کاهش یابد و دچار ریزش شوند.
یکی از روش های که می تواند برای پیشگیری از رشد موهای زائد و جلوگیری از ریزش آنها موثر باشد پاکسازی بدن از مواد زائدی است که می توانند سبب بروز چنین عواملی شوند. البته عواملی که موجب می شوند این مواد زائد تجمع داشته باشند از عوارضی عامل های مانند عدم تحرک، استرس، یبوست و تعریق نامناسب و …هستند .

چگونه با گیاهان ریزش مو را برطرف کنیم؟

اگر می خواهید از تجویزهای گیاهی استفاده کنید باید اول قسمت کوچکی از پوست و موی تان را امتحان نمایید و در صورتی که حساسیت نداشتید برای تمام موها استفاده نمایید.
حنا و وسعه جز رنگ موی های طبیعی و تقویت کننده برای مو به شمار می روند که برای پوست های حساس می توان از آن استفاده کرد .

تاثیر گیاهان در جلوگیری از ریزش مو

در زیر به چند مورد از اسامی گیاهانی که جلوی ریزش موها را می گیرند اشاره می کنیم :

بابونه : سبب تقویت تارهای مو می شود.
دم اسبی : سبب جوان سازی پیاز مو می شود و در نهایت به رشد مو کمک می کند.
علف گربه : جز گیاهان ضدخارش است و سبب می شود رشد مو تقویت شود.
غان : روغنی از درخت این گیاه تهیه می شود که می تواند به ریزش مو کمک کند و سبب شود موها رشد کند.
صبرزرد : افرادی که از این گیاه استفاده می کنند می توانند به رشدموهای خود کمک کنند و از ریزش آنها جلوگیری نمایند.صبرزرد با ایجاد گردش خون در پوست سبب تحریک سازی رشد مو می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت کلنیک کاشت مو زلفینه دیدن کنید یا با مشاورین این مرکز جهت رزرو وقت حضوری تماس حاصل نمایید و از دیگر خدمات این کلنیک اعم از کاشت ابرو , کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو و … بهره ببرید .

برچسب ها: , , , ,



دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن : متاسفانه امروزه بیماری های بسیاری در بین افراد شایع شده است که می توان بسیاری از آنها را بیماری های دانست که ریشه روحی و روانی داشته اند و مخصوصا از اضطراب و استرس های روزمره ما ناشی می شوند .

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

تریکوتیلومانیا چیست ؟

آلوپسی تریکوتیلومانیا یکی از انواع آلوپسی ها است که استرس و اضطراب می تواند مانند دیگر آلوپسی ها سبب تشدید آن شود و در اصل نوعی وسواس در کندن مو به شمار می رود .

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

نام این بیماری به یونانی ها برمی گردد و افرادی که دچار آن هستند به کندن موهایشان وسواس شدید دارند و در واقع به بیانی ساده تر در هر زمانی به کندن موهایشان مشغول می شوند البته بیشتر خانم ها دچار این مشکل می شوند و در سن نوجوانی تا جوانی شایع تر است .
افرادی که دچار این بیماری شده اند به کندن موهای شقیقه خود عادت کرده اند و این کار تا زمانی انجام می شود که دیگر موی بر سرشان باقی نمی ماند البته این کندن ها تنها به موی سر ختم نمی شود بلکه سبیل ، ریش ، مژه و …نیز می تواند جز این آن باشد .

hrt بهترین روش درمان تریکوتیلومانیا

اگر فردی موی خود را بر اثر این بیماری از دست داده باشد تنها می تواند از روش HRT برای ترمیم استفاده کند . افرادی که دچار این عارضه شده اند کندن شدن موهایشان را بر این دلیل می دانند که زمان کندن مو از پوست سر زیر پوست کندن مو دقیقا حس می گردد و در تکنیک HRT حس کندن شدن مو حذف می شود و همین امر سبب می شود که تریوتیلومانیا به صورت کامل درمان گردد .

تریکو تیلومانیا و روش های درمان آن

برای درمان این بیماری و همچنین کم پشتی موها با کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و از دیگر خدمات مهم این کلنیک چون درمان ریزش مو , کاشت مو و … بهره مند شوید .

برچسب ها: , , ,



دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست : اول از هر چیزی باید بدانید که گاهی آدم بر اثر تغییرات هورمونی که پس از بلوغ رخ میدهد غدد چربی پوست سرشان بزرگتر می شود و در نهایت چربی بیشتری ترشح می کند . حدود هشتاد درصد از افراد دارای پوست چرب و موی چرب هستند .

به عقیده متخصصان پوست و مو در مورد درمان چربی موی سر ، بیشتر استفاده از شامپوی مخصوص موی چرب و شست و شوی زیادتر مطرح است . اما افراد باید بدانند که ریزش مو به چرب بودن مو ارتباطی نداشته و افرادی که بر این باورند که چرب بودن مویشان به ریزش مرتبط است باید بدانند این باور غلط است .

آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست

آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست

برخی از افراد همیشه از متخصصان می پرسند که آیا فردی که دارای پوست صورت چربی است کمتر از دیگران دچار چین و چروک می شود؟ که در پاسخ باید بدانند این موضوع نیز اصلا پایه و اساس علمی نداشته است و نمی توانیم بگوییم افراد دارای پوست چرب به نسبت دیگر افراد از نظر پیری زودرس در امان هستند بلکه این افراد فقط از کرم های چرب کننده کمتری استفاده می کنند .

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

توصیه های لازم به افرادی که دارای موهای چرب هستند

همواره تاکید متخصصان به افراد دارای پوست چرب این است که میزان دقت خود را در شست و شوهای روزانه بالا ببرند و از شوینده های قوی که سبب خشکی پوستشان می شود دوری کنند . این افراد با استحمام زیاد ممکن است دچار خشکی پوست در قسمت های که غده چربی ندارد مانند ساعد، کمر ، ساق پا شوند لذا برای همه افراد توصیه می شود از مرطوب کننده در این قسمت ها استفاده گردد .

آیا ریزش موهای چرب بیشتر از دیگر موهاست

نکته مهم دیگری که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که موی چرب به هیچ وجه نمی تواند عامل ریزش موها باشد ولی می تواند در آن تاثیر بگذارد . اگر نگران ریزش موهای خود هستید و یا هر روش درمانی را برای از بین بردن ریزش مو امتحان کزده اید و بی نتیجه بوده با مشاورین و متخصصین ما در کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و از نحوه ی کاشت مو , کاشت ابرو , ترمیم مو و … اطلاعات لازم را کسب کنید .

 

برچسب ها: , , , ,



دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : مهدی مقدم

لیپوماتیک

لیپوماتیک : امروزه بدلیل ماشینی شدن زندگی و کم تحرکی انسان ها فعالیت و تحرک نیز بسیار کند شده است و همینطور تغذیه افراد هم امروزه تغییر کرده است و این باعث تجمع چربی در بدن انسان ها میشود و باعث چاقی میشود و همانطور که میدانیم تجمع چربی در بدن ظاهر چنان خوبی ندارد و حتی برای سلامتی نیز خطرناک است بعضی از این چربی ها را میتوان با رژیم غذایی مناسب و ورزش و فعالیت حل کرد اما بسیاری از چربی ها که خیلی زیاد هستند و فرد دچار یک چاقی مفرط شده است فقط به وسیله رژیم غذایی مناسب و ورزش حل نمیشود . و البته این دو مورد هم است و باید این چربی ها را از ان ناحیه خارج کرد و اخیرا با ورود دستگاه لیپوماتیک که جز بی خطر ترین و جدید ترین دستگاه ها میباشد که باعث از بین رفتن چربی های موضعی است , و جایگزین تمام روش های قدیمی شده است .

لیپوماتیک

لیپوماتیک

این روش های قدیمی دارای یک سری نقص هایی هم بودند از جمله از این روش های قدیمی : لیپوساکشن , لیپولیزااولتراسونیک, لیزر لیپولیز است این دستگاه جدید که جایگزین همه روش ها شده است ساخت کشور بلژیک است و کاملا تایید شده است و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو امریکا, FDA است و یکی از بهترین و موثرترین روش های برای از بین بردن چربی ها است البته به این موضوع حتما باید توجه کنید که برخی از مراکز درمانی برای جذب بیماران از نام دستگاه لیپوماتیک استفاده میکنند اما در حالی که همان روش های قدیمی که نام بردیم مثل لیزر لیپولیز و اولترا سوند برای درمان استفاده میکنند و به این موصوع توجه داشته باشید .

 

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

مزایای لیپوماتیک

این دستگاه همانطور که گفتیم نسبت به روش های قدیمی خیلی بهتر است و شامل اون نقص ها نمیباشد و در اینجا میخواهیم بررسی کنیم که چه مزایایی نسبت به روش های قدیمی دارد  .

۱ – اولین مزیتی که دارد خیلی مهم است یکنواختی لایه چربی در زیر پوست است و با استفاده از لیپوماتیک دیگر باقی مانده چربی زیر پوست مثل روش ساکشن لمس نمیشود و این بسیار خوب است
۲ – دومین مزیتی که دارد بعد از این عمل یعنی برداشتن چربی با هر روشی لازم است تا یک مدت برای اینکه پوست بهتر جمع بشود گن زده شود در روش های قدیمی مثل ساکشن سنتی تا ۶ماه باید فرد گن میزد ئ=و حتی روش لیزر لیپولیز هم فرد باید ۲یا ۴ ماه گن بزند که در مقایسه با روش لیپوماتیک بسیار طولانی است زیرا روش لیپوماتیک کافی است بیمار فقط دو هفته گن بزند
۳ – در این روش پوست نیز بهتر جمع میشود و نسبت به روش های دیگر و این جز سومین ویژگی های خوب است که این روش ها دارند
۴ – چهارمین مزیتی که این روش دارد این میباشد که این روش بیهوشی ندارد و بیحسی موضعی است و بیمار در بیحسی موضعی احساس درد نمیکند در حالی که در روش های دیگر بیمار اگر بیحسی موضعی باشد احساس درد میکند و به همین دلیل از داروهای خواب اور و ارامبخش و بیهوشی های خفیف استفاده میشود .
با استفاده از این روش ترشح از محل ساکشن نهایتا ۳۶ساعت طول میکشد و تورم و ترشحات بعد از عمل خیلی کمتر است در حالی که در روش های دیگر ساکشن بیشتر است

دیگر مزایای لیپوماتیک

از ویژگی بسیار حائز اهمیت این روش این میباشد که ریسک عفونت در لیپوماتیک خیلی کمتر است
همینطور در این روش حتی گزارش امبولی چربی هم نشده است و احتمال ان خیلی کمتر است
از دیگر مزیت های این روش این میباشد که بعد از عمل در این روش نیاز به بستری نیست و بسیار بلافاصله بعد از عمل میتواند به کارش برسد
لیپوماتیک,خستگی و کوفتگی زیادی ندارد و نسبت به سایر روش ها کمتر است
الان در اینجا به یک سری سوال میپردازیم و جواب برخی از سوالات را میدهیم که باعث اگاهی بیشتری میشود

برداشتن چربی پوست با لیپوماتیک

بخاطر روشی است که استفاده میشود به این معنی است که در این روش امواج اینفراسوند وجود دارد و باعث میشود کل چربی به مانند ویبره از محل مورد نظر جدا میکند و خطای انسانی در این روش وجود ندارد و به همین دلیل باعث میشود هیچ ناهمواری به وجود نیایدهمچنین پزشک میتواند خیلی راحت چربی ها را از سطحی ترین لایه چربی گرفته همان چربی های سطحی که باعث سلولیت هم میشوند و حتی چربی های نزدیک عضله قرار دارند را برمیدارد و سلامتی بیمار را اصلا تهدید نمیکند و هیچ خطری ندارد

چه افرادی نمیتوانند لیپوماتیک را انجام دهند

دقت داشته باشید که قبل از این جراحی یک ازمایش کامل گرفته میشود زیرا افرادی که دارای فشار خون بالا و دیابت کنترل نشده دارند برای جراحی به این روش مناسب نیستند و همینطور بررسی های دیگری هم انجام میشود زیرا افرادی که سابقه بیماری قلبی عروقی مانند سکته قلبی و سکته مغزی داشته باشند جراحی نمیشوند همینطور باید به پزشک خود بگویید که ایا قبل از جراحی لیپوماتیک جراحی های دیگری مثل جراحی شکم و پهلو داشته اید در گذشته زیرا پزشک شما باید مطلع باشد

آیا برای انجام لیپوماتیک نیاز به بیهوشی است؟

همانور که گفتیم در این روش از بیحسی موضعی استفاده میشود و بعد از جراحی نیاز به بستری بیمار نیست و در موارد خیلی کم نیاز به بیهوشی د ارد و همانطور که مزیت های این روش را کفتیم این نیز جز مزیت های ان بود و در کل این عمل نیاز به بیهوشی ندارد و بدون بیهوشی انجام میشود

ایا بعد از لیپوماتیک چربی دوباره بازمیگردد ؟

بعد از جراحی به این روش تعداد زیادی از سلول های چربی در بدن انسان کاهش میابد اما دقت داشته باشید که اگر فرد دوباره شروع به پرخوری و رژیم غذایی نامناسب و کم تحرکی کند دوباره چاق میشود و اضافه وزن پیدا میکند و در ان محل هایی که لیپوماتیک انجام شده چربی زیادی به وجود نخواهد امد

ایا بعد از انجام لیپوماتیک پوشیدن گن الزامی است؟

با استفاده از این روش نیاز به پوشیدن گن در مدت طولانی نیستید اما هب پوشیدن گن سب جمع شدن بهتر پوست میشود و در بهبودی بیمار کمک میکند و در نتیجه جراحی تاثیر خیلی زیادی دارد و استفاده از گن برای خارج شدن ترشحات و کاهش ورم ها مناسب است و تاثیر مناسبی دارد

چه مناطقی از بدن را میتوان لیپوماتیک کرد؟

چربی های مناطقی مثل شکم,پهلو,ران,باسن,پشت و بازو را میتوان به روش لیپوماتیک چربی را خارج کرد و همینطور چون این دستگاه خیلی دقت و ظرافت بالایی دارد میتوان روی گردن , ساق ,صورت و زانو هم کار کرد این مناطق خیلی دقت زیادی میخواهد و دارای ظرافت است که دستگاه لیپوماتیک این کار را انجام میدهد .
حتما این نکات را بعد از لیپوماتیک به یاد داشته باشید و انجام دهید :

رعایت چند نکته بعد از لیپوماتیک

استفاده از گن همانطور که خیلی اشاره کردیم در نتیجه بسیار تاثیر دارد همینطور از کمپرس سرد و گرم بعد از جراحی استفاده نکنید و اصلا توصیه نمیشود استفاده از RFاز هفته دوم پس از لیپوماتیک بسیار خوب است و به نرمی و یکنواختی پوشش کمک میکند افراد از خوردن غذاهای چرب و پرنمک خودداری کنند و مایعات زیاد مصرف شود و داروهای تجویز شده باید سر ساعت مصرف شود . با رعایت این موارد و نکات میتوانید بهترین نتیجه را از دستگاه لیپوماتیک بگیرید .

با کلنیک کاشت مو زلفینه همراه شوید و از دیگر خدمات این کلنیک چون کاشت مو , کاشت ابرو , درمان ریزش مو و … بهره ببرید .

برچسب ها: , ,



دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:, :: 15:55 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آیا میکرونیدلینگ واقعا تاثیرگذار است؟

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

آیا میکرونیدلینگ واقعا تاثیرگذار است؟ : امروزه روش های مختلفی برای درمان بیماری های پوستی وجود دارد میکرونیدلینگ یکی از این روش های جدید است میکرو به معنی کوچک و نیدلینگ یعنی سوزن زدن در سطح پوست است و میکرونیدلینگ یعنی ایجاد سوراخ های ریز در سطح ،که به این روش درمارولینگ تراپی یا روش کلاژن سازی طبیعی نیز گفته میشود در این روش با نفوذ سوزن ها به لایه میانی پوست یا درم یک جراحت مختصر در پوست ایجاد شده و بدن به آن واکنش نشان داده و شروع به ترمیم و باز سازی ان ناحیه میکند.کلاژن و الاستین دو عنصر مهم برای پوست هستند که در این فرایند تولید میشود وقتی این دو عنصر در پوست تولید میشود جای زخم و جای جوش به مرور زمان درمان می شوند این عمل در بیشتر مواقع از کرم بی حسی استفاده میشوند و کاملا بدون درد است .

آیا میکرونیدلینگ واقعا تاثیرگذار است

اولین بار دکتر فرناندز در سال ۲۰۰۶ برای درمان عارضه های پوستی از سوزن های ریز و طبی استفاده کرد. پیش تر از او دکتر اورنتریچ در سال ۱۹۹۵ از روش میکرونیدلینگ به همراه ساب سیژن برای درمان چین و چروک و از بین بردن خط خنده استفاده کرده بود. در سال ۱۹۹۷ دکتر کمیراند برای درمان جای زخم و جای جوش از این روش استفاده کردند. اما در حقیقت میکرونیدلینگ و درمان عارضه های پوستی به وسیله سوزن زدن به پوست، توسط دکتر فرناندز جراح پلاستیک آفریقای جنوبی به وجود آمد.

امروزه بسیاری از متخصصین در سراسر دنیا برای بهبود و درمان عارضه ها و امراض پوستی از روش میکرونیدلینگ استفاده می کنند و به نتایج بسیار درخشانی در این زمینه رسیده اند. میکرونیدلینگ و استفاده از درمارولر هم می تواند در کلینیک متخصص انجام شود و هم شما می توانید از آن در خانه استفاده کنید. بعد از استفاده از میکرونیدلینگ شما می توانید به راحتی به محل کار خود برگشته و به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. میکرونیدلینگ از نظر صرف هزینه و وقت بسیار مقرون به صرفه است. از میکرونیدلینگ می توان در جاهای حساس بدن مانند دور چشم، دور دهان، پشت دست ها و گردن استفاده کرد ولی از لیزر در این قسمت ها استفاده نمی شود.

در میکرونیدلینگ از وسیله ای به نام درمارولر استفاده می کنند. درمارولر از سوزن های بسیار ریز استیل تشکیل شده است. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر بسیار سریع و بی خطر اسکار و چین و چروک را ازبین می برد. در میکرونیدلینگ به لایه بیرونی پوست یا اپیدرم هیچ آسیبی نمی رسد اما در دیگر روش ها مانند لیزر به اپیدرم آسیب رسیده و باعث سوختگی پوست می شود و برای بهبود آن حتما باید از کرم های درمانی استفاده کرد.

قبل از استفاده از درمارولر در محل مورد نظر از کرم بی حسی استفاده می شود. برای بهبودی و درمان کامل عارضه پوستی حتما باید دوره های درمانی خود را کامل کنید.

مدت زمانی که هر بیماری پوستی طول می کشد تا با روش میکرونیدلینگ بهبود یابد به شرح زیر است:

  1. برای درمان و از بین بردن اسکار و آکنه های سطحی تا معمولی گذراندن ۳ تا ۴ دوره درمانی لازم است.
  2. برای از بین بردن جای زخم های شدید و ترک های پوستی گذراندن ۵ دوره درمانی الزامی است.
  3. تقریبا هر دوره درمانی بین ۴ تا ۶ هفته طول می کشد. در برخی عارضه های شدید پوستی طول دوره درمانی به ۶ تا ۱۲ ماه هم می رسد.

میکرونیدلینگ یک روش کاملا ایمن و بی عارضه می باشد که به آن روش کلاژن سازی طبیعی نیز می گویند. به دلیل اینکه میکرونیدلینگ بر روی انواع پوست با هر نوع رنگ و نژادی تاثیر دارد و هیچ گونه آسیبی (مانند سوختگی در لیزر) به پوست نمی رساند ، بسیار مورد توجه متخصصین و مراجعه کنندگان آن ها قرار گرفته است.

جالب است بدانید با درمارولر تیرگی های زیر چشم را هم نیز می توان بر طرف کرد در این باره چریل برگس متخصص پوست و زیبایی نظر خود را چنین بیان می کند: من در درمان عارضه های پوستی در پوست های تیره تر با استفاده از درمارولر و میکرونیدلینگ به نتایج بسیار خوبی رسیده ام. من برای درمان اسکار و دیگر آسیب های پوستی و زیبایی از درمارولر و درماپن استفاده می کنم. از درمارولر و درماپن می شود در نقاط حساس بدن مانند اطراف بینی، اطراف لب و اطراف چشم استفاده کرد که این یک موفقیت بزرگ برای میکرونیدلینگ می باشد. میکرونیدلینگ هیچ گونه عوارضی ندارد فقط کمی پوست قرمز و ملتهب شده که بعد از چند ساعت برطرف می شود. از میکرونیدلینگ و درمارولر می توان در بدن و صورت و نقاط حساس استفاده کرد.

ضخامت سوزن ها در درماپن کمتر از درمارولر است. به همین دلیل از درماپن برای از بین بردن و درمان جای جوش و جای زخم های سطحی و موضعی استفاده می شود. ولی سرعت استفاده از درماپن خیلی بالاتر از درمارولر است.

میکرونیدلینگ و تاثیر آن بر درمان آلوپسیا (ریزش موی ژنتیکی در مردان)

اگر شما می خواهید خودتان از درمارولر در خانه استفاده کنید حتما از برند های معتبر خرید کنید زیرا خرید از برندهای بی کیفیت امکان شکستن سوزن در پوست را بالا می برد. اگر سوزن در پوستتان شکست سریعا به کلینیک متخصص پوست مراجعه کنید تا از ایجاد عفونت های احتمالی جلوگیری شود. شما می توانید سه بار در هفته از درمارولر استفاده کنید.

در هنگام استفاده از درمارولر حتما از کرم های ویتامین “آ” و “ث” استفاده نمایید. بعد از هربار استفاده از درمارولر آن را با آب داغ بشویید و با محلول ضد عفونی کننده اسپری کنیدو اجازه دهید تا خشک شود. سایز سوزن های درمارولر از ۰٫۵ شروع و تا ۲٫۵ میلی متری ادامه دارد. سایز سوزن با توجه به نوع عارضه و شدت آن انتخاب می شود. سوراخ های ایجاد شده در سطح پوست توسط درمارولر ۱ تا ۲ ساعت بعد از استفاده از درمارولر بسته می شوند و امکان هیچ گونه عفونتی وجود ندارد.

درحال حاضر این روش یکی از بى عارضه ترین روشهای کلاژن سازی در دنیا می باشد. میکرونیدلینگ برای تحریک پوست برای ساخت طبیعی کلاژن استفاده می شود. وارد کردن سوزن ها به داخل پوست، باعث انتشار فاکتورهای رشد و فیبروبلاست ها می شود. این فرایند منجر به افزایش تولید کلاژن و الاستین توسط فیبروبلاست ها می شود. کلاژن و الاستین به قسمت آسیب دیده اپیدرم منتقل شده و در آنجا تکثیر می شوند و در نتیجه باعث افزایش ضخامت اپیدرم و درمان عارضه های پوستی می گردد.

درمارولر و ترک پوست ناشی از خشکی

با توجه به مطالعات انجام شده می توان گفت که تاثیر میکرونیدلینگ از سایر روش های درمانی مانند لیزر و لایه برداری شیمیایی (پیلینگ) موثرتر است زیرا و در صورت نفوذ به لایه درم زخم ایجاد می کند و این در حالی است که در میکرونیدلینگ عمق نفوذ سوزن ها به لایه میانی پوست (درم) می باشد و روند کلاژن سازی و بازسازی پوست با افزایش جریان خون در این لایه عمقی تحریک می شود.

آیا میکرونیدلینگ واقعا تاثیرگذار است

همچنین جوانسازی پوست با روش های لایه برداری با لیزر و یا اسیدهای پیلینگ محدودیت هایی دارد مثلا در فصول گرم سال که میزان اشعه ماوراء بنفش در سطح بالایی است این کار نا مناسب است ولی در روش میکرونیدلینگ بدلیل سالم ماندن لایه اپیدرم که نقش محافظت کننده از پوست را ایفا می کند منعی وجود ندارد. دوره نقاهت و خانه نشینی در لیزر ۷ تا ۱۰ روز است و قرمزی پوست ۳ تا ۴ ماه ادامه می یابد در حالیکه قرمزی پوست در میکرونیدلینگ حداکثر ۴۸ ساعت می باشد.

میکرونیدلینگ در مقایسه با سایر روش ها کاملا بی خطر است و خیلی راحت انجام میشود و نتایج بسیار خوبی دارد این روش برای در روشن سازى، جوانسازى، افتادگى، درمان لک صورت، انواع اسکارهاى جاى جوش، سوختگى، بخیه و منافذ باز انجام میشود و برای همه افراد با هر نوع رنگ پوستی مناسب است و معمولا دوره نقاهت بسیار کوتاهى دارد

برچسب ها: , , , , , ,



دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ابدومینوپلاستی | جراحی زیبایی شکم , کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

ابدومینوپلاستی | جراحی زیبایی شکم , کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم , هزینه جراحی زیبایی شکم , متخصص ابدومینوپلاستی , زیبایی شکم با جراحی ابدومینوپلاستی , جراح خوب برای جراحی زیبایی شکم : بدون شک همه ی ما خواهان داشتن اندامی متناسب و متعادل هستیم. چرا که تناسب اندام اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد .وجود برخی چربی های زائد در بدن از جمله در ناحیه ی شکم ظاهری ناخوشایند به اندام می بخشد . از بین بردن این چربی های زائد راه حلی برای غلبه بر مشکل عدم تناسب اندام می باشد . برای از بین بردن چربی های زائد روش های مختلفی وجود دارد . یکی از راه حل ها برای داشتن اندامی متناسب انجام جراحی زیبایی شکم است .

ابدومینوپلاستی

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که در ناحیه ی شکم خود پوست یا چربی اضافه دارید و با انجام روش هایی چون رژیم لاغری و ورزش های سنگین نتوانسته اید ، تناسب اندام خود را به دست بیاورید ، ما جراحی زیبایی شکم را به شما توصیه می کنیم . در ادامه ی این مقاله در موزد جراحی زیبایی شکم اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می دهیم .

کلینیک زیبایی ، انواع خدمات زییایی را با دستاورد های نوآورانه پزشکی ارائه می دهد . و دارای متخصصین حاذق در زمینه ی جراحی زیبایی شکم است . اگر شما خواهان انجام جراحی زیبایی شکم هستید ، می توانید به کلینیک زیبایی مراجعه کرده و با جراحان ما جلسه ی مشاوره ای را برگزار نمایید .

جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم یا همان ابدومینو پلاستی به منظور حذف چربی های زائد ناحیه ی شکم و افتادگی و شلی پوست شکم ناشی از دوران بارداری ، کاهش وزن و روند پیری انجام می شود . در این عمل جراحی برای سفت کردن عضلات و بافت ناحیه ی شکم چربی و پوست اضافی شکم برداشته می شود . جراحی زیبایی شکم با بیهوشی عمومی انجام می شود ، و به مدت زمان ۳ ساعت برای جراحی زمان لازم است ، و لازمه که شما حداقل ییک شب بستری شوید .

درد ناشی از عمل جراحی زیبایی شکم زیاد است ، و شما بعد از گذشت ده تا چهارده روز بعد از این عمل می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید . در صورت مصرف داروی خاص ، حتما قبل از جراحی زیبایی شکم این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید .

جراحی زیبایی شکم

عمل جراحی زیبایی شکم چگونه می باشد ؟

به عمل جراحی زیبایی شکم ، که همان عمل کوچک کردن شکم هم گفته می شود . برای انجام این جراحی برش جراحی به صورت برش گرد در دور ناف و یک برش عرضی در قسمت پایین شکم می باشد .برای کاهش اسکار در جراحی زیبایی شکم استفاده از داروهای آنتی توصیه می شود . در تمام مراحل عمل فتوگرافی لازم می باشد .

نکات بعد از عمل جراحی زیبایی شکم

برای اینکه نتیجه ی حاصل از عمل جراحی شکم رضایت بخش باشد و شما احساس راحتی داشته باشید ، بایستی یکسری نکاتی را بعد از جراحی زیبایی شکم رعایت کنید. برخی از این نکات عبارتند از :

  • در شب اول بعد از عمل از همراهتان بخواهید تا پشت ساق پای شما را ماساژ دهد ، و مراقب باشد تا بانداژ باز نشود .
  • به صورت خمیده راه بروید و در هنگام بلند شدن از تخت ، ابتدا به مدت ده دقیقه پاهای خود را آویزان کرده و سپس از روی تخت بلند شوید .
  • زیر سرتان ۴۵ درجه باشد ، و به صورت نیمه نشسته زیر پایتان یک بالش قرار دهید .
  • به مدت چهل و هشت ساعت از باز کردن عمل پانسمان خودداری کنید .
  • تا زمانی که درن ها را باز نکرده اید ، از استحمام خودداری کنید .
  • تا یک ماه فعالیت ورزشی انجام ندهید .
  • با آب خالی استحمام کنید و ار صابون و شامپو برای شستشوی خود استفاده نکنید .
  • بعد از عمل به مدت دو ماه از گن طبی استفاده نمایید .
  • داروهای تجویز شده را سر ساعت استفاده کنید .

کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم به منظور رفع بد شکلی و نازیبایی شکم انجام می شود . عوامل زیادی در بد فرم شدن شکم دخالت دارند و باعث افتادگی شکم و چین و چروک شکم می شوند ، چروک ها و ترک های اطراف شکم ظاهر بد فرمی به شکم می دهند ، و نارضایتی خیلی از افراد را به دنبال دارد و از این رو فرد برای حل این مشکلات به جراحی زیبایی شکم روی می آورد .

در طی عمل جراحی زیبایی شکم که به آن تامی تاک گفته می شود ،در قسمت تحتانی شکم برشی زده می شود و در طی آن که پوست شکم را از عضله زیرین جدا می کنند .

پزشک قبل از جراحی زیبایی شکم برای کوچک کردن شکم ابتدا بیمار را به طور کامل معاینه می کند. در طی حاملگی یا تغییرات شدید وزن شکم بزرگ شده و افتاده می شود و در پی آن پوست شکم شل می شود و ترک های متفاوتی روی آن ها ظاهر خواهد شد . و به دنبال آن عضلات جدار شکم شل شده و دو عضله راست شکمی در خط وسط فاصله خواهند گرفت و در آخر چربی در ناحیه میانی شکم و پهلو تجمع چربی خواهد کرد .

راه حل افتادگی پوست شکم با جراحی زیبایی شکم | ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم تنها راه حل موجود برای درمان افتادگی پوست شکم و شلی عضلات در جداره شکم می باشد.

افراد زیر نباید جراحی زیبایی شکم انجام دهند ؟

۱ – اگر خانمی دوباره قصد باردار شدن دارد ؛ نباید عمل جراحی زیبایی شکم را انجام دهد ، چراکه این عمل بعد از کاهش وزن انجام شده و راهی برای کاهش وزن نیست .
۲ – اگر فردی قصد کاهش وزن دارد ، ابتدا وزن خود را کم کرده سپس نسبت به این عمل جراحی اقدام کند .

جراحی زیبایی شکم با لیپوساکشن سایر قسمت ها

همزمان با جراحی زیبایی شکم ( ابدومینو پلاستی ) می توان پشت و کمر را لیپوساکشن کرد . بهتر است این کار به دلیل طولانی شدن زمان جراحی لیپوساکشن سایر قسمت ها همانند ران و باسن در زمان دیگری انجام شود .

این روش دارای مزایایی می باشد که به آن اشاره خواهیم کرد :

این روش خونریزی کمتری به همراه دارد. شکل شکم از نیم رخ در طی عمل ایپوساکشن طبیعی تر به نظر خواهد رسید . این عمل دوره ی نقاهت کوتاه مدتی دارد ، و بهبودی بعد از عمل سریع تر صورت خواهد گرفت . اندازه برش ها در این روش کوتاهتر خواهد بود . این روش نسبت به روش کلاسیک بیشتر خواهد بود خصوصا برای افراد سیگاری امن ترین روش است .

تناسب اندام با جراحی زیبایی شکم | ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم با هدف تناسب اندام و کاهش سایز صورت می گیرد و هیچ ربطی به کاهش وزن ندارد . و بیشترین وزنی که فرد در پی عمل جراحی زیبایی شکم از دشت می دهد ، سه تا چهار کیلوگرم است .

آمادگی های قبل از جراحی زیبایی شکم

قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم لازمه یکسری آمادگی هایی را در این زمینه داشته باشید ، توصیه ی ما به شما این است که :

  1. به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی زیبایی شکم سیگار نکشید ، کشیدن سیگار مانع از ترمیم زخم ها می شود .
  2. قبل از جراحی زیبایی شکم رژیم شدید نداشته باشید و برای ترمیم زودتر زخم غذای کامل بخورید .
  3. آزمایشات لازم را انجام دهید .
  4. برای افراد بالای چهل سال مشاوره ی قلبی ضروری است .
  5. انجام سونوگرافی از جداره شکم و داخل شکم ضروری است .

برچسب ها: , ,



اسلیم فیت , دستگاه اسلیم فیت , دستگاه تناسب اندام اسلیم فیت

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

اسلیم فیت , دستگاه اسلیم فیت , دستگاه تناسب اندام اسلیم فیت , دستگاه جوانسازی پوست اسلیم فیت , قیمت , خرید و فروش دستگاه اسلیم فیت : داشتن اندامی خوش فرم و سالم آرزوی هر فردی است . سوالی که همیشه ذهن ما را درگیر می کند این است که چرا تناسب اندام خوبی نداریم ؟ دلیل این چیست ؟

اسلیم فیت

اسلیم فیت بروزترین دستگاه تناسب اندام شرکت مداریا است , که در نمایشگاه تجهیزات پزشکی سال ۲۰۱۷ آلمان رونمایی شده است. ویژگی های بارز این دستگاه آن را از سایر دستگاه های تناسب اندام دیگر متمایز کرده است.

باید توجه داشته باشیم که پاسخ به این نوع از سوالات که در رابطه با لاغری و تناسب اندام می باشد در هر فردی بسیار ویژه باید پاسخ داده شود و این نیست که سریع جوابی را برایش انتقال دهیم . چرا که هر فردی سبک زندگی متفاوتی دارد و رژیم غذایی متفاوتی دارند. همچنین سیستم بدنی هر فرد در مقابل انواع ورزشها واکنشهای متفاوتی خواهد داشت .

برای جواب دادن به سوال بالا باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیریم :

رفتارهای ورزشی , نوع رژیم غذایی , میزان چاقی هر فرد , چکونگی سبک زندکی و خوراکی , زمینه های فامیلی و اقلیمی و …

تمام موار بالا از مهمترین فاکتورهای اثر گذار در فرم دهی و تناسب اندام هر فردی می باشد.

از دیگر دغدغه های هر فرد دیگر مبارزه با پیری است . جوانسازی پوست می تواند همیشه اعتماد به نفس شما رو بالا ببرد . در این بخش از مقاله دوست دارم دستگاهی را برای تناسب اندام سریع و جوانساز پوست معرفی کنم که ساخت کشور آلمان می باشد و خیلی تاثیر گذار در این امر است . اسلیم فیت دستگاهی است که خیلی ها دنبالش بودن با ما همراه باشید تا در رابطه با تکنولوژی جدید برای داشتن تناسب اندام مناسب بیشتر بدانیم.

اسلیم فیت , دستگاهی متفاوت برای تناسب اندام و جوانسازی پوست

دستگاه اسلیم فیتبرای داشتن تناسب اندام مناسب دستگاه های زیادی توسط شرکت های مختلف اراده شده است و همگی در اندازه خود توانسته اند تاثیراتی را داشته باشند اما هدف ما در این بخش از لیزر لند معرفی سیستم جدید از انواع دستگاه های تناسب اندام و جوانسازی می باشد.

اسلیم فیت همانطور که شرکت سازنده آن ادعا می کند تناسب اندام شما را گارانتی می کند. نرم افزار موجود در دستگاه اسلیم فیت از الگوی ویژه ای بهره می گیرد که در هیچ یک از سایر دستگاه های تناسب اندام و جوانسازی و جود ندارد. همانند همیشه در روش آنالیز پزشک متخصص مهمترین بخش را شامل می شود که بر پایه الگویی است که نرم افزار پیشرفته اسلیم فیت تعیین می کند. بعد از آن نرم افزار اسلیم فیت چهار مدل اصلی انرژی دینامیک CRF و شش سامانه ی درمانی آناتومیک را پیشنهاد می کند.

این الگوی نوین، نتیجه های بالینی چشم گیری را پدید می آورد که پیش از این رویا به شمار می آمدند ولی اکنون اسلیم فیت موفقیت درمان را تضمین می کند.

ویژگی های دستگاه اسلیم فیت

تکنولوژی Cool Radio Jet
Cool Jet
فناوری Free Fitness با ماژول Radio GYM
رنگ درمانی ( کروما تراپی )

پروب ها

Selective CRJ
Mono CRJ
Tetra CRJ
Hexa CRJ



دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:, :: 15:39 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ماموپلاستی | جراحی زیبایی سینه , متخصص عمل زیبایی سینه

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

ماموپلاستی | جراحی زیبایی سینه , متخصص جراحی زیبایی سینه , عمل زیبایی سینه , هزینه جراحی زیبایی سینه , بزرگ و کوچک کردن سینه با عمل زیبایی , بازسازی و بالا کشیدن سینه با جراحی زیبایی سینه , جراحی زیبایی سینه در تهران , مدت زمان بهبودی بعد از عمل زیبایی سینه , خوش فرم کردن سینه با عمل زیبایی سینه : همه ی افراد خواهان و طرفدار داشتن اندام متناسب هستند ، چرا که اندام متناسب اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد . چه بسا افرادی هستند که به دلیل بد فرم بودن اندامشان از حضور در اجتماع خجل می شوند .

جراحی زیبایی سینه

در این میان سینه های خوش فرم ، با اندازه ی مناسب در تناسب اندام بانوان بسیار موثر است . عده ای از بانوان به علت نافرم بودن ، بزرگ بودن یا کوچک بودن سینه ها که تناسب اندام آن ها را به هم می زند ، ناراضی هستند و برای حل این مشکل به جراحی زیبایی سینه اقدام می کنند . علاوه بر این عده ای از بانوان به سرطان سینه مبتلا می شوند ، که در نهایت نیاز به بازسازی سینه دارند ، این عامل هم علت دیگر روی آوردن بانوان به عمل جراحی زیبایی سینه می باشد . در ادامه ی این مقاله در مورد جراحی زیبایی سینه بیشتر بحث می کنیم .

بزرگ کردن سینه (پروتز سینه) در جراحی زیبایی سینه

بزرگ کردم سینه در جراحی سینه به منظور تناسب اندام انجام می شود ، این عمل جراحی نیاز به بیهوشی دارد ، و به مدت زمان یک ساعت طول می کشد . اگر شما اقدام به عمل جراحی زیبایی سینه کردی ، حتما برای خود همراه داشته باشید . بعد از گذشت سه روز از عمل جراحی زیبایی سینه شما می توانید ، به فعالیت خود ادامه دهید . توصیه ی ما به شما این است که قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی سینه با پزشک جلسه ی مشاوره ای را داشته باشید ، اطلاعات کافی در مورد این جراجی کسب کرده و آگاهانه نسبت به عمل جراحی زیبایی سینه اقدام کنید ، مصرف هرگونه دارو را به پزشک خود اطلاع دهید . عمل جراحی زیبایی سینه چندان دردناک نیست ، و مشکلی در شیردهی بانوان ایجاد نخواهد کرد .

برای انجام جراحی زیبایی سینه ، جراح برش خطی به طول پنج سانتی متر در زیر چین زیر سینه انجام داده وپروتز را همان قسمت جایگذاری می کند . البته در بعضی از افراد پروتز از طریق دور هاله سینه جای گذاری می گردد .

فتوگرافی قبل از جراحی زیبایی سینه ضروری است .

نکات قابل توجه بعد از عمل بزرگ کردن زیبایی سینه

بعد از انجا عمل بزرگ کردن سینه باید یکسری مراقبت هایی را انجام داد ، و به یکسری موارد دقت کرد :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در ۴۸ ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید . و حرکات مربوط به دست و بازو را انجام ندهید .
  • در هنگام خواب و استراحت به صورت نیمه نشسته باشید ، و از دو بالش استفاده کنید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید ، و از سوتین طبی استفاده کنید .
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر ساعت مصرف کنید ، و از داروهای دیگر استفاده نکنید .
  • بعد از گذشت دو هفته بخیه ها برداشته می شوند .

کوچک کردن سینه در جراحی زیبایی سینه

بانوانی هم هستند ، که از مشکل بزرگ بودن سینه رنج می برند ، برای این بانوان عمل جراحی زیبایی سینه با هدف کوچک کردن سینه انجام می شود ، به عمل کوچک کردن سینه ماموپلاستی نیز گفته می شود . این عمل نیز همانند عمل بزرگ کردن سینه است و تنها تفاوت آن این است که برای عمل جراحی کوچک کردن سینه به دو ساعت زمان نیاز است .

پزشک برای عمل جراحی کوچک کردن سینه برشی از دور هاله قهوه ای و دیگری یک برش عمودی تا چین زیر سینه انجام می دهد .در عمل ماموپلاستی امکان عدم تقارن سینه ها وجود دارد ، و نمی توان گفت که صد در صد سینه ها متقارن خواهند شد ، چرا که اندازه واقعی سینه ها بعد از گذشت شش ماه مشخص می شود . برای کاهش درد ناشی از عمل جراحی زیبایی سینه استفاده از داروهای آنتی اسکار توصیه می شود .

نکات قابل توجه بعد از عمل بزرگ کردن زیبایی سینه و ماموپلاستی

نکاتی که باید بعد از عمل ماموپلاستی رعایت شود شامل موارد زیر می باشد :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در ۴۸ ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید . و حرکات مربوط به دست و بازو را انجام ندهید .
  • قبل از باز شدن درن ها استحمام نکنید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید .
  • به مدت یک ماه از سوتین طبی استفاده کنید .
  • در صورت حساسیت به داروهای تجویز شده ، موضوع را به پزشک اطلاع دهید .

نکات قابل توجه ماستوپکسی یا همان بالا کشیدن سینه

ماستوپکسی عمل زیبایی سرپایی می باشد ، و بیمار پس از یک ساعت ونیم جراحی در همان روز از کلینیک مرخصو می شود . این عمل دردناک نیست . و فرد بعد از گذشت سه روز از عمل جراحی زیبایی سینه می تواند ، به فعالیت خود ادامه دهد . قبل از شروع هر عمل زیبایی در صورت مصرف داروی خاص ، موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید . برای انجام این عمل جراح برای بالا کشیدن سینه برشی در دور هاله سینه انجام داده و یک برش عمودی تا چین زیر سینه می زند .

در مورد ماستوپکسی یا همان بالا کشیدن سینه یکسری نکاتی وجود دارد ، که رعایت آن ها بسیار حائز اهمیت است ، این نکات عبارتند از :

  • برای جلوگیری از بروز عفونت در ۴۸ ساعت اول به هیچ عنوان ، پانسمان را باز نکنید .
  • به مدت دو روز بعد از عمل درن ها باز می شوند ، تا زمان باز نشدن آن ها از استحمام کردن بپرهیزید .
  • فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهید .
  • به مدت یک ماه از سوتین طبی استفاده کنید .
  • در صورت حساسیت به داروهای تجویز شده ، موضوع را به پزشک اطلاع دهید .

بازسازی سینه با جراحی زیبایی سینه ( ماموپلاستی )

یکی دیگر از علت های بازسازی سینه با جراحی زیبایی سینه ، وجود سرطان سینه است ، سرطان سینه در بین بانوان بسیار سایع می باشد . البته این سرطان جای نگرانی ندارد ، و قابل تشخیص و کنترل است . در ادامه راه های بازسازی سینه را توضیح می دهیم .

استفاده از پروتز ، و یا نشوج سایر قسمت های بدن و یا ترکیب این دو روش برای عمل جراحی زیبایی سینه انجام می شود و می توان بازسازی سینه را با این روش انجام داد . در افراد با پوست کافی عمل پروتز گذاری در همان مرحله ی اول انجام می شود . و نوک سینه بعد از گذشت ۶ ماه ترمیم خواهد شد . ولی اگر پوست سینه به اندازه کافی نباشد ، در آن صورت از یک گشاد کننده استفاده می شود و سپس پروتز گذاری و در نهایت نوک سینه بازسازی می شود .

در بانوان با پوست سینه ی خشک که بع علت رادیوتراپی رخ داده ، از نسوج قسمت های دیگر بدن استفاده می شود . در بانوانی که به خاطر سرطان زیبایی اندام خود را از دست داده اند ، عمل بازسازی سینه برای زیبایی و افزایش اعتماد به نفس اهمیت دارد .

برچسب ها: , , ,



دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : مهدی مقدم

میکرونیدلینگ و نقش ان در درمان انواع اسکار

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

دستگاه میکرونیدلینگ

میکرو نیدلینگ و درمان انواع اسکار : امروزه با پیشرفت علم و فناوری برای درمان هر بیماری راه درمانی تعریف شده است برای از بین بردن اسکار وناحیه جوشگاه از روش های درمانی زیادی وجود دارد .اسکار یا جوشگاه در واقع  به اثر برجای‌مانده از التیام زخمی که بافتهای آسیب‌دیده آن به طور کامل بازسازی‌نشده و بافت همبند جای آنها را گرفته باشد گفته می شود . اسکار امکان دارد جای جوش هایی باشد که در دوره نوجوانی روی پوست پدیدار می شود یا ممکن است بخاطر ایجاد خراشی یا زخمی  که روی پوست جایش می ماند ایجاد شود. برای درمان جای آکنه وجوش روش های درمانی  زیادی مانند ساب سیژن، لیزر و یا استفاده از فیلر وجود دارد. در اکثر این روش ها نتیجه ای که بیمار انتظار داشته و وقت زیادی را صرف آن کرده  حاصل نمی شود .

میکرونیدلینگ و درمان انواع اسکار

انواع اسکارها وروش های درمان آنها

جوشگاه ها شامل انواع مختلف ومتنوعی هستند :

  1. پوستی که به شکل چاله چاله درآمده است.
  2. پوستی که مانند حفره است.
  3. ناحیه ای که قبلا بخیه خورده یا جای زخم بوده وبه صورت برآمده جوش خورده است.

مواردی که نام برده شد از انواع اسکار هایی است روی پوست افراد ایجاد می شود .باید توجه کرد که از بین بردن جای زخم و اسکار کاری بسیار مشکل است به همین خاطر اگر فردی بخواهد بهترین نتیجه را از بکار بردن این روش های درمانی بگیرد باید دقت فراوانی به خرج دهد. از بروز ترین روش های درمان اسکار و آکنه می توان به درمارولر اشاره کرد . برای برطرف کردن جای اسکار و آکنه  بیمار می تواند با کمک گرفتن از میکرونیدلینگ از درمارولر  استفاده کند .

میکرو نیدلینگ در واقع روش تحریک کلاژن سازی می‌باشد که با تحریک مکانیکال پوست موجب ترمیم آسیب‌های ساختاری پوست می‌شود میتوان گفت میکرونیدلینگ برای همه پوست ها ایمن بوده و در درمان اسکار استفاده می شود .تاکنون عوارض جدی در استفاده ازدرمارولر گزارش نشده است و از بی خطرترین درمانهای پوستی به شمار می رود . تنها عارضه ظاهری این روش قرمزی وتورم پوست است که بعد از گذشت یکی دوساعت رفع می شود . روش درمارولر با  کمی درد همراه است که با کمک کرم بی حسی برطرف می شود . اگر پزشک از سوزن های ضخیم استفاده کند بعلت دردناک بودن استفاده از کرم بی حسی الزامی است اما سوزن های باریک تر درد چندانی نداشته وقابل تحمل است .

میکرونیدلینگ و درمان زخم های سوختگی

برای درمان زخم های بجا مانده در اثر سوختگی تحقیقات گسترده ای صورت گرفته است .محققان با آزمایش بر روی ۱۶ بیمار که دارای زخم های سوختگی بودند دریافتند که میکرونیدلینگ و کلاژن سازی تاثیر شگفت آوری بر ترمیم و بهبودی زخم های حاصل از سوختگی دارند نتیجه این تحقیقات نشان داد که حدود ۸۰%از بیماران بهبودی کامل پیدا کرده واز نتیجه راضی بودند .البته  پس از درمان برای بهبودی کامل بیمار باید به مدت یکسال تحت نظر پزشک متخصص باشند و به توصیه های پزشک مربوطه عمل کنند تا به نتیجه مطلوب برسد . این روش درمانی بعلت موفقیت زیادش توسط عده کثیری از متخصصان برای درمان زخم های سوختگی و ترمیم اسکار بکار می رود.

تاثیر میکرونیدلینگ بر جوان سازی پوست

کاربرد دیگر میکرونیدلینگ و درمارولر جهت جوان سازی پوست و جلوگیری از افتادگی پوست می باشد . روش درمان دیگربرای ترمیم چنین زخم هایی و همچنین جوان سازی پوست استفاده ازلیزر است اما لیزر باعث آسیب رسیدن به لایه های بیرونی پوست یا همان اپیدرم پوست می شود و برای بهبودی کامل باید تا مدتی از کرم های مخصوص درمانی استفاده کرد .در روش  درمانی دوم ،بعد از استفاده از درمارولر  دیگر نیازی به نگهداری و استفاده از هیچ دارویی نیست وبلافاصله بعد از درمان می توانید کارهای روزمره تان را انجام دهید . برای استحکام وجوانسازی پوست وجود دو پروتئین کلاژن و الاستین  در بدن از ضروریات است میکرونیدلینگ با تحریک غده های پوست برای کلاژن سازی فراوان به جوان سازی پوست کمک می کند.

میکرونیدلینگ و درمان ریزش مو

اکثر محققان برای جلوگیری و درمان ریزش موی شدید روش میکرونیدلینگ را پیشنهاد می دهند .میکرونیدلینگ روش درمانی بسیار موثری درمورد بیماری کچلی سکه ای سر یا به اصطلاح آلوپسیا شناخته شده است .محققان این رشته  به دنبال راه حلی مطمعن برای درمان بیماری کچلی سکه ای یا آلوپسیا می باشند .برای این منظور ۱۰۰ نفر را  که دارای کچلی سکه ای هستند انتخاب کردند.در تحقیقاتی که روی آنها صورت گرفت نتایج بسیار موفقیت آمیزی بدست آمد .

این افراد به مدت سه ماه از محلول ماینوکسیدیل به همراه میکرونیدیلینگ استفاده کردندو به طور کامل کچلی سکه ای آنها درمان شد .  این در حالی است که استفاده از ماینوکسیدیل به تنهایی برای درمان کچلی سکه ای مناسب نبوده و عوارضی جانبی به وجود می آورد . بنابرین امروزه میکرونیدلینگ روش درمانی موثر برای درمان آلوپسیا شناخته شده و توسط متخصصین به بیماران پیشنهاد می شود .

میکرونیدلینگ راه حلی مناسب و نوین برای درمان بیماری های پوستی و زیبایی می باشد. استفاده از این روش ایمن بوده وعوارض ندارد . همچنین از نظر اقتصادی نیز میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر  راه حل مناسبی برای همه افراد است .با رواج این روش درمانی امروزه متخصصین بسیاری در کلینیک های خود در اکثر نقاط جهان از



دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:, :: 15:31 ::  نويسنده : مهدی مقدم

فکرهای اشتباه درباره کاشت مو طبیعی

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

فکرهای اشتباه درباره کاشت مو طبیعی : در زمان کاشت مو طبیعی برای پزشک وبیمار تعدادی محدودیت وجود دارد که این کار را دشوار می کند یکی از مهم ترین محدودیت ها در زمان کاشت موی طبیعی تعداد جلسات محدود انجام کاشت مو برای هر فرد است . دلیل این محدودیت آن است که تعداد موهای که می توان از ناحیه دهنده مو لرای عمل پیوند برداشت بیشتر از حد معین نیست این مقدار تقریبا بین۱۰ –هزار تار مو است .

فکرهای اشتباه درباره کاشت مو طبیعی

باور های اشتباه در مورد کاشت مو

در اذهان عمومی باور های اشتباهی در مورد کاشت مو نتیجه آن وجود دارد که تفاوت فاحشی با اصل واقعیت دارند.فردی اگر بخواهد اطلاعاتش در مورد کاشت مو طبیعی کامل و درست باشد علاوه برجستجو وپرسش در فضای مجازی باید با پزشک متخصص و قابل اعتماد مشورت کند وبه توصیه هایش عمل نماید .

تعدادی از فکرهای نادرستی که در جامعه در مورد کاشت موی طبیعی و نتیجه های آن وجود دارد عبارتست از :

با کاشت موی طبیعی می توان موهایی را که مقداری کم پشتی دارند پرپشت کرد .

در کاشت مو هر گرافت مو با ایجاد یک شکاف خیلی ظریف وارد پوست می شود. سوراخ ایجاد شده با اینکه خیلی کوچک است به‌هرحال فضایی از سطح سر را اشغال می کند. اگر ناحیه مورد نظر کاملاً بدون مو و طاس باشد کار بدون هیچ مشکلی پیش می رود. ولی اگر بخواهیم کاشت مو را در لا به لای موهایی که در سطح سر وجود دارند (بخصوص اگر این موها ضخیم و کلفت باشند) انجام دهیم باید فضای کافی در بین موها وجود داشته باشد تا بتوان آن شکاف را ایجاد نمود و کاشت مو را انجام داد .

برای کاشت مو اگر در سطح سر فرد فضای خالی از مو وجود نداشته باشد و بیشتر از نیمی از تراکم موهایش نریخته باشد فضای کافی برای کاشت تارهای جدید مو نخواهد بود و متخصص نمی تواند مابین موهای فرد شکاف ایجاد کند اگر هم به زور این کار را انجام دهد پیاز های مو های جدید که می خواهیم پیوند زده شود مزاحم پیاز تارموهای قدیمی می شوند و به آنها آسیب می رسانند . بنابرین در زمان روییدن موی کاشته شده به احتمال زیاد کیست مویی و جوش های چرکی بدفرم به وجود می آیند و این جوش ها در بیرون آمدن موهای کاشته شده مشکل ایجاد می کنند ودر آخر موجب عدم موفقیت کاشت مو می شوند .

بر ای اساس نتیجه منطقی این است که کاشت موی طبیعی را زمانی آغاز کنیم که حداقل ۵۰ درصد از موهای ناحیه مورد نظر از سطح سر فرد دچار ریزش شده باشند . در این صورت کاشت مو بدون هیچ مشکل انجام خواهد شد ونتیجه عمل کاشت مو موفقیت آمیز می باشد .

برای داشتن مجدد موهایی با تراکم طبیعی از کاشت مو استفاده کنید.

در کاشت موی طبیعی برای گذاشتن گرافت های مو در پوست قسمت طاس سر شکاف های خیلی کوچکی ایجاد می کنند اما باید در ایجاد این سوراخ ها نهایت دقت را کرد تا پاره نشوند چون اگر دوشکاف نزدیک به هم پاره شود شکاف بزرگتری ایجاد می شود که منظره جالبی در پوست سر ایجاد نمی کند پس برای جلوگیری از بروز این مشکل باید یک فاصله حدودی مراعات کرد .این فاصله می تواند در حدود ۳-۲ برابر فاصله بین موهای با تراکم عادی باشد و به همین خاطر است که همیشه پر پشتی موهای کاشته شده در جلسه اول کمتر از حالت طبیعی موها است.

هر چه تعداد جلسات کاشت مو را طی کنید با توجه به کاشت تعدادی گراف در هر جلسه فاصله بین موهای کاشته شده کمتر وکمتر می شود ولی باید در نظر داشت که موهای کاشته شده از نظر فاصله بین موها مانند موهای طبیعی نخواهندشد و تراکم کاملاً برابر با موهای طبیعی بوجود نخواهدآمد.

در عمل کاشت مو هر چه از تعداد جلسات کاشت مو میگذرد میزان تراکم مو افزایش می یابد .میزان تراکم مو معمولا در جلسه اول کاشت مو در حدود ۳۵ – ۳۰ گرافت در هر سانتیمتر مربع است که این تراکم در جلسات بعدی کاشت به ۵۰ – ۴۵ افزایش می یابد . امروزه تبلیغات زیادی در رسانه ها بخصوص مطبوعات و کانال های ماهواره ای و مجازی درخصوص ایجاد تراکم مو شبیه تراکم موی طبیعی و گاهی بیشتر از تراکم موی طبیعی !!وجود دارد که نادرست هستند و برای فریب مردم گفته می شوند .

۳- در روش کاشت مو تا هر اندازه ای که شخص بخواهد می توان خط پیشانی مو را پایین آورد

خط رویش مو درجلوی سر یک خط باریک از پوست سراست که پوست بدون موی پیشانی را از پوست کاملاً پرموی ناحیه های کف سر را از همجدا می کند .برای مشخص کردن این خط دقت ومهارت زیادی لازم است و برای بدست آوردن نتیجه خوب وطبیعی در طراحی این خط باید دقیق عمل کرد . در اجزای صورت ازخط رویش مودرجلوی سرتا انتهای چانه را می توان به سه بخش مساوی تقسیم کردکه عبارتنداز:

  1. از خط رویش مو تا ناحیه بین دو ابرو
  2. از ناحیه بین دو ابرو تا نوک بینی
  3. از نوک بینی تا انتهای چانه.

در زمان کاشت مو متخصص نهایت دقت را در محاسبه خط پیشانی می کند این فاصله های به صورت طبیعی ۹ – ۷ سانتیمتر هستند. مراعات دقیق این محاسبه نهایت اهمیت را داراست .

فکرهای اشتباهی که درباره کاشت مو طبیعی وجود دارد

هر چه تعداد تار مو زیادی از ناحیه دهنده مو برداریم ودر قسمت طاس سر پیوند بزنیم پرپشتی این منطقه افزایش می یابد

باید توجه داشت که در طول زمان و بعد از تولد فرد تعداد تار موهایش نه تنها زیاد نمی شود بلکه به علت ریزش موها کم هم می شود .پس هر مقدار تار مو که پیوند زده می شود همان مقدار می روید ودر تعداد کلی تارموها نه افزوده می شود نه کم می شود .

همچنین روش دیگر تکثیر موها به روش آزمایشگاهی است .به این ترتیب کهذموها را می توان از پوست سر برداشت و در آزمایشگاه آنها را تکثیر کرد.

البته این موضوع فعلا در حد تحقیقات آزمایشگاهی است ونمونه خارجی ندارد .طبق این تحقیقات تعدادی از موهای پشت سر شخص را گرفته و سلول های زاینده ریشه مو را جدا می کرده پس از آن این سلول ها درمحیط کشت آزمایشگاه تکثیر پیدا کرده و تعداد آنها به صدها هزار می رسد و همچنین در آزمایش دیگری این سلول ها را با عناصر دیگر ترکیب می کنند و قدرت رشد آنها را چند برابر می کنند این سلول ها جت تزریق زیر جلدی در ناحیه های طاس سر استفاده می شود .

این سلول های ارتقا یافته وقتی به صورت زیر جلدی دز پوست سر تزریق می شوند تبدیل به موهای جدید شده و طاسی سر شخص از بین می برند . این روش جدید درمانی، روش FCI نامیده می شود. کاربرد این روش جدید در رشد ضخیم کردن دوباره موهای ضعیف شده قبلی فرد است و همچنین در باعث رشد مو در مناطق کاملاً طاس و بدون مو می شود. با توجه به اینکه در این روش درتعداد تار موهای قابل کاشت محدودیتی وجود ندارد لذا امکان موفقیت برای پر کردن سر یک فرد طاس از مو وجود دارد . با این روش همچنین می توان برای خانم های که رزش مو شدید دارند کاشت مو انجام داد .

به عنوان منبع مو برای کاشت ،علاوه بر پشت سر از مناطق دیگر بدن مانند: ریش، زیربغل، ناحیه تناسلی، سینه، پشت، شکم و دست و پامی توان به عنوان ناحیه دهنده مو استفاده کرد

در زمان کاشت مو برای تامین موهای قابل پیوند ،از موهای همه جای بدن نمی شود استفاده کرد موهای مناطق مختلف بدن دارای تفاوت های ساختاری و زیادی با یکدیگرهستند بنابرین نمی توان از موی هر ناحیه از بدن بجای موی سر استفاده کردبرای کاشت مو بهترین گزینه موی ناحیه پشت و اطراف سر است . متخصصان در جهت استفاده نکردن از موهای سایر سمت های بدن دلایلی دارند که عبارتست از :

  1. به علت مشکل و درد آور بودن برداشت مو از این نقاط بدن
  2. اسکار (جوشگاه) محل برداشت مودر پشت و اطراف سر از دید مردم بوسیله موهای بالای محل برداشت مخفی می شود اما سایر نقاط این چنین نیست .
  3. عامل سوم مربوط به مقدار رشد این موها و همچنین شکل ظاهری و دارانبودن رنگدانه زیاد باعث مناسب نبودن موهای سایر قسمت های بدن برای پیوند زدن به طاسی سر است.
  4. از بین رفتن و بیهوده نابود شدن موهای ناحیه های دیگر هم در زمان برداشت و هم در حین کاشت نسبت به موهای پشت سر میزانش بیشتر است.

به این دلایل است که پزشکان در استفاده از موهای پشت واطراف سر برای استفاده در کاشت مو تاکید می کنند . به جز در موارد استثنایی

سوال دیگری که در ذهن مخاطب به وجود می آید این است که آیا از موی دیگران می توان برای کاشت مو استفاده کرد؟

به دلیل تفاوت در خصوصیات بافتی و سیستم ایمنی ما بین انسان های گوناگون نمی توان از موهای شخص دیگری برای پیوند و کاشت مو استفاده کرد چون مو پس زده می شود وبه اصطلاح نمی گیرد .

با شنیدن این پاسخ در ذهن فرد این سوال پیش می آید که چرا عمل پیوند اعضا دیگر بدن مانند کلیه، قلب و غیره می گیرد وپس زده نمی شود؟ جواب این است که اولاً پس زده شدن پیوند در مورد سایر اعضا بدن هم وجود داشته ومیزانش بالا هم است و ثانیاً بیمارباید تا آخر عمر داروهای ضد سیستم ایمنی مصرف کند تا از پس زدن عضو پیوندی جلوگیری کند . این داروها عوارضی مانند ریزش مو دارندولی چون بیمار به عضو پیوند زده شده به این داروها نیاز دارد و برای حیات وی لازم است لذا با پذیرش ریزش مو باید از این داروها استفاده کند .اما اگر از این داروها در زمان کاشت مو استفاده کنیم با توجه به عوارضش امکان این کار وجود ندارد .

کاشت مو به روش bht

کاشت مو به روش bht : بهتر است بدانیم ریزش موی مردانه معمولا در طول زندگی فرد اتفاق می افتد وبعضی وقت ها هم مقدارش افزایش می یابد .با درنظرگرفتن محدودیت هایی که در کاشت موی طبیعی وجود دارد بهتراست هنگامی این کار را انجام دهیم که اولاً به اندازه کافی از موها ریخته شده باشد (تا به کاشت مو جواب خوبی بدهد) و ثانیاً ریزش موی شخص به یک مرحله پایدار و تقریباً ثابتی رسیده باشد.طبق تجربیات محدوده سنی مناسب برای عمل کاشت مو مابین ۳۰-۲۵ سالگی است.

باید بگذارید تا کاملاً طاس شوید و بعد برای کاشت مو مراجعه نمایید

اکثر مردان جوان مبتلا به ریزش مو اولین سوالی که از پزشک متخصص مو می پرسند این است که آیا کاملا طاس شویم تا عمل کاشت مو را انجام دهیم یا نه؟ پاسخ به این پرسش به عوامل گوناگونی مثل سن بیمار، شدت و نوع طاسی، تاریخچه خانوادگی طاسی و خیلی عوامل دیگر داشته است .ولی به‌طورکلی بهتراست به توصیه های پزشک معالج مبنی بر عمل کردن یا نه توجه کرده و جامعه عمل پوشاند.

برچسب ها: , , , , , , ,



میکرونیدلینگ و درمان آلوپسیا , تاثیر میکرونیدلینگ در درمان آلوپسیا

میکرونیدلینگ و درمان آلوپسیا , تاثیر میکرونیدلینگ در درمان الوپسی (ریزش موی ژنتیکی در مردان) : در این قسمت می خواهیم یک تحقیق را که به صورت ازمایشی و تصدفی درباره تاثیر میکرونیدلینگ در درمان آلوپسیا انجام شد را بررسی کنیم.

میکرونیدلینگ و درمان آلوپسیا

به دلیل این که امروزه افراد زیادی با مشکل مو مواجه هستند تحقیقات زیادی درباره شناسایی عوامل مهم در شد مو انجام میشود که پروتئین ها و دیگر مواد ضروری نقش بسیاری مهمی در سرعت رشد موها دارند. DP یا برآمدگی کوچک پوستی مکانی برای رشد انواع موها است. سرعت رشد مو به ژن افراد بستگی دارد. عواملی که شناخته شد مانند پروتئین ها بر این برآمدگی کوچک پوستی اثر می گذارد و تحریک میکند که این کار باعث رشد مو می شود.

میکرونیدلینگ ساقه سلولی مو و برآمدگی کوچک پوستی را تحریک می کند و عوامل موثر در رشد مو را را که در مطالب بالا به ان ها اشاره شد به آن القا می کند و موجب رشد موها می شود.

تحقیقاتی بر روی صد نفر دچار آلوپسیای هورمونی انجام شد. این افراد به دو گروه تقسیم شدند. که به دو روش درمان شدند

روش اول :

روش درمانی گروه اول میکرونیدلینگ همراه با ۵% لوسیون ماینوکسیدیل بود که روزانه دو بار انجام می شد. که بعد از گذشت ۱۲ هفته و تکمیل دوره درمانی در گروه اول رشد مو در نقاط مورد نظر مشاهده شد.در این گروه اول میزان رضایت از روش درمان ۸۲% بود.

روش دوم :

روش درمانی گروه دوم فقط ۵% لوسیون ماینوکسیدیل روزانه بود.که بعد از گذشت دو هفته در این گروه هیچ رشد قابل توجهی صورت نگرفته بود.که افراد تنها ۴٫۵% رضایت داشتند.

در نتیجه درمان آلوپسیا با استفاده از میکرونیدلینگ و ماینوکسیدیل نتایج بهتر و چشمگیرتری داشت.

میکرونیدلینگ یک روش جدید برای درمان آلوپسیا و بسیاری دیگر از عارضه های پوستی و زیبایی است. این روش کاملا ایمن بوده و هیچ گونه عوارضی ندارد. میکرونیدلینگ با استفاده از وسیله ای به نام درمارولر ریزش مو و آلوپسیای هورمونی را درمان می کند. میکرونیدلینگ بر روی قسمت های خالی سر بیماران بیشتر از روش های درمانی رایج برای درمان آلوپسیای هورمونی، تاثیر داشته است.

DP یا برآمدگی کوچک پوستی همان طور که گفته شد محل تجمع فیبروبلاست های ضروری و اصلی برای رشد و فعالیت انواع سلول ها در فولیکول است که نقش مهمی در رشد و سلامت مو ها دارد. اما فولیکول چیست؟ فولیکول مو یک کیسه پوستی است که تولید کننده مو می‌باشد. تولید مو در چند فاز یا مرحله انجام می‌گیرد. که شامل رشد (آناژن)، توقف (کاتاژن)، آرامگیری (تلوژن) می‌باشد. سلول های ساقه مسئول تولید مو هستند. شکل فولیکول مو بر روی شکل مو و بافت و مشخصات فردی مو تأثیر می‌گذارد.

آلوپسی آندروژنیک مردانه یا طاسی مردانه را نمی‌توان یک بیماری محسوب کرد. این وضعیت به طور معمول در مردانی که از نظر ژنتیکی مستعد این وضعیت هستند اتفاق می‌افتد و در واقع نوعی پاسخ فیزیولوژیک بدن آنها به آندروژن‌ها یا همان هورمون‌های مردانه می‌باشد. موهای سر در انسان با وجود اینکه رشد غیر وابسته به هورمون دارند اما دارای گیرنده خاص هورمونهای جنسی می‌باشند و به همین دلیل این هورمونها می‌توانند بر ریزش مو موثر باشند. در مردان نواحی جلو و اطراف و مرکز سر دارای گیرنده هورمونی هستند اما در زنان تمام موهای ناحیه سر دارای گیرنده آندروژنی می‌باشند. به همین دلیل در مردان اول کاهش مو در ناحیه جلوی سر اتفاق می افتد و بعد ناحیه مرکزی و سپس این دو ناحیه بهم می‌رسند.

میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر روشی جدید برای درمان آلوپسیا است. استفاده از درمارولر به مانند روش های دیگر نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی ندارد. مطالعات پزشکی نشان داده اند میکرونیدلینگ تاثیرات بسیار موفقی دردرمان آلوپسیا داشته است. میکرونیدلینگ بر روی قسمت های خالی سر بیماران بیشتر از روش های درمانی رایج برای درمان آلوپسیای هورمونی، تاثیر داشته است.

تحقیقاتی توسط نوروود همیلتون بر روی مردان بین ۲۰ تا ۳۵ با آلوپسیای خفیف تا شدید انجام شد. این مردان به مدت شش ماه زیر نظر و تحت درمان بودند تا علت بیماری و ریزش مو آنها شناخته و درمان شوند. از اکتبر ۲۰۱۱ تا جولای ۲۰۱۲ صد مرد با آلوپسیای هورمونی در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. روش درمانی یک گروه استفاده همزمان از میکرونیدلینگ و لوسیون ۵% ماینوکسیدیل بود و روش درمانی گروه دیگر تنها استفاده از لوسیون ۵% ماینوکسیدیل بود. نقاط خالی روی سر بیماران و طول موی آنها قبل از شروع آزمایش و درمان علامت گذاری و اندازه گیری شد .

میکرونیدلینگ علاوه بر اینکه بر رشد مو تاثیر دارد و ان را درمان می کند بر دیگر بیماری های پوستی نیز اثر دارد. که در این روش درمان از درمارولر با سوزن ۱٫۵ میلی متری استفاده شد. درمارولر را در نقاط بدون مو در فرق سر به صورت افقی و

برچسب ها: , , , , , ,



دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : مهدی مقدم

دستورات بعد از عمل جراحی زیبایی سینه

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

دستورات بعد از عمل جراحی زیبایی سینه : همه ما می دانیم که داشتن اندامی متناسب تاثیر خیلی زیادی در اعتماد به نفس فرد دارد . بانوانی هستند که از نافرم بودن سینه ، کوچک یا بزرگ بودن آن رنج می برند ، یا بانوانی که بعد از سرطان نیاز به بازسازی فرم سینه دارند . برای این افراد راه حل عمل جراحی زیبایی سینه می باشد . بعد از عمل جراحی زیبایی سینه ، بایستی یکسری دستورات رعایت شود .از جمله ی این دستورات ، این است که بعد از انجام جراحی زیبایی سینه و پروتز سینه یک هفته استراحت لازم است ، و فرد نباید روی کمر و شکم خم شود ، تا ورم و ناراحتی روی سینه ایجاد نشود . استفاده از یک بالش کوچک در زیر زانو توصیه می شود .

دستورات بعد از عمل جراحی زیبایی سینه

استفاده از آنتی بیوتیک ها بعد از جراحی زیبایی سینه

برای کاهش درد و جلوگیری از عفونت پزشک برای شما یکسری آنتی بیوتیک هایی که معمولا کپسول سفالکسین می باشد تجویز می کند ، این قرص ها را سر ساعت و هر شش ساعت یکبار مصرف کنید . در صورت فراموشی یک نوبت در نوبت بعدی دو تا استفاده کنید . استفاده از این قرص ها را تا ۵ الی ۸ روز ادامه دهید و در صورتی که مجبور به قطع مصرف دارو شدی ، موضوع را با دکتر خود در میان بگذارید . تا داروی دیگری برای شما تجویز کند .

پزشک همچنین برای شما مسکن بروفن ۴۰۰ تجویز می کند ، که می توانید از آن هم استفاده کنید . استفاده از این داروه در سه روز اول بایستی سر ساعت باشد . و بعد از آن در هنگام درد می توانید از مسکن استفاده کنید . اکثر بیماران بعد از گذشت ۵ الی ۷ روز دیگر نیازی به مصرف آن ندارند ، و مصرف استامینوفن ساده یا کدئین باریشان کفایت می کند . به غیر از مواردی که ذکر کردیم ، خودسرانه از مسکن های دیگر استفاده نکنید .

به هیچ عنوان از آسپرین و یا آ اس آ ويا تركيباتي که دارای این دو دارو هستند استفاده نکنید. چرا که استفاده از این موارد ، دو هفته بعد از انجام عمل زیبایی سینه خونریزی را در پی خواهد داشت .

برخاستن از تخت بعد از انجام جراحی زیبایی سینه | ماموپلاستی

بعد از گذشت سه هفته و پنج روز از عمل جراحی زیبایی سینه می توانید از تخت بلند شده و راه بروید . ولی از انجام فعالیت هایی نظیر بالا رفتن از پله ، ورزش های سنگین ، بلند كردن وزنه هاي سنگين و موارد دیگری که تپش قلب را زیاد می کند ، خود داری کنید . خصوصا در حرکت های ناگهانی و شدید یا قوی در بازوها دقت زیادی داشته باشید .

انجام هرگونه حرکتی که منجر به احساس درد شود ، مناسب نیست و بایستی از انجا مآن صرف نظر کنید .

همچنین خواب طولانی مدت و عدم حرکت موجب ایجاد آمبولی لخته میشود . لذا خواب و حرکت بایستی در حد متعادل باشد . برای کاهش خستگی می توانید از یک بالش اضافه در یک پهلو استفاده کتید و با طرف دیگر به طور مناسب جا به جا شوید.

از مصرف غذاهای پر حجم و نفاخ خودداری کتید . و مواظب باشید تا دچار یبوست نشوید ، و به مدت هفت روز بعد از انجام جراحی زیبایی سینه از ملینهای خفیف همانند شربت هیدروکسید منیزیوم استفاده کنید. در صورت مبتلا شدن به نفخ شدید ، هر ۶ ساعت یک بار ۲۰ قطره دایمتیکون استفاده کنید .

استفاده از کرست برای افرادی که جراحی زیبایی سینه انجام داده اند به مدت سه ماه از کرست توصیه می شود . استفاده از سوتین خصوصا در هفته ی اول موجب ایجاد درد می شود . از این رو بهتر است از سوتین بزرگ تر و نرم تر استفاده کنید تا فشار سوتین مانع از ترمیم زخم و صدمه جدی به سینه ها نشود .

برچسب ها: , , , , , ,



دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:, :: 14:42 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ایا میکرونیدلینگ واقعیت دارد؟

در , ,

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

آیا میکرونیدلینگ واقیعت دارد؟ :  یکی از روش های جدید درمان بیماری های پوستی و زیبایی میکرونیدلینگ است که به این روش روش کلاژن سازی طبیعی نیز می گویند. میکرونیدلینگ نسبت به دیگر روش های درمانی بسیار موثرتر و راحت تر است. میزان درد و عوارض درمیکرونیدلینگ بسیار کم می باشد.

 

تاریخچه میکرونیدلینگ

اولین بار دکتر فرناندز در سال ۲۰۰۶ برای درمان عارضه های پوستی از سوزن های ریز و طبی استفاده کرد. پیش تر از او دکتر اورنتریچ در سال ۱۹۹۵ از روش میکرونیدلینگ به همراه ساب سیژن برای درمان چین و چروک و از بین بردن خط خنده استفاده کرده بود. در سال ۱۹۹۷ دکتر کمیراند و دکتر دوست برای درمان جای زخم و جای جوش از این روش استفاده کردند. اما در حقیقت میکرونیدلینگ و درمان عارضه های پوستی به وسیله سوزن زدن به پوست، توسط دکتر فرناندز جراح پلاستیک آفریقای جنوبی به وجود آمد.

در میکرونیدلینگ از چه وسیله ای استفاده می کنند؟

در میکرونیدلینگ از وسیله ای به نام درمارولر استفاده می کنند. درمارولر از ۱۹۲ سوزن استیل با قطر ۰٫۱ میلی متر و طول ۰٫۵ تا ۱٫۵ میلی متری تشکیل شده است.

این سوزن ها از جنس استیل بوده و به وسیله اشعه گاما کاملا استریل شده هستند. از درمارولر در خانه هم میتوان استفاده کرد. برای از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست می توان از درمارولر با سوزن های نازک تر در خانه استفاده کرد. شما می توانید از درمارولر دوبار در هفته تا صد بار استفاده کنید. هیچ محدودیتی در استفاده از درمارولر وجود ندارد. فقط سعی کنید حتما دوره درمانی خود را کامل کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. بعد از استفاده، درمارولر را با آب داغ بشویید و بگذارید خشک شود.

به مدل کوچک تر درمارولر “درما استمپ” می گویند. از درما استمپ فقط برای درمان جای جوش و جای زخم های سطحی و موضعی استفاده می شود. سوزن های درما استمپ به قطر ۰٫۱۲ میلی متر و طول ۲ میلی متر هستند. از درما استمپ می توان بهتر و سریع تر استفاده کرد.


خدمات کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو

برای خلاصی از موهای زائدخود با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا و استفاده از خدمات زیر در کلینیک جانسازی پوست و لیزر می توانید با م در ارتباط باشید :

لیزر مو , لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر مو , تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی , میکرونیدلینگ , لیزر خانگی , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر خانگی , دستگاه لیزر موی خانگی ,قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد پا , لیزر موهای زائد ابروها , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد صورت و بدن , لیزر موهای زائد برزیلی , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر کل بدن , دستگاه لیزر موی سیلک پرو , دستگاه لیزر خانگی رمینگتون , بهترین مرکز لیزر مو , بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران , مرکز لیزر موهای زائد , کلینیک لیزر موهای زائد , بهترین کلینیک لیزر مو , بهترین کلینیک لیزر مو درتهران , رفع موهای زائد بدن , رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن , دستگاه لیزر موی زائد دایود , لیزر دایود , دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت , دستگاه لیزر الکس , بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , مزایای لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد در مردان , لیزر موهای زائد زنان , دستگاه لیزر مو

کلینیک زیبایی , مراکز زیبایی , لاغری موضعی , لاغری با دستگاه ار اف , لاغری با لیزر لیپولیز , مزوتراپی لاغری , تبلیغات لیزر مو , محل مناسب برای تبلیغات لیز مو , تبلیغ لیزر موهای زائد

لیزر درمانی , کاشت مو , کاشت مو طبیعی , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , هزینه کاشت مو

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرد و از مشاروه رایگان بهرمند شوید

اصول کلی میکرونیدلینگ

در میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر سوراخ های بسیار ریزی بدون آسیب رساندن جدی به لایه بیرونی پوست، در پوست ایجاد می شود. سوزن های ظریف تر درد بسیار کمتری دارند و جای آن ها روی پوست اصلا قابل مشاهده نیست. ولی سوزن های ضخیم تر درد بیشتری دارند و قبل از استفاده از آن ها باید حتما از کرم بی حسی استفاده شود. سوزن های ضخیم تر به لایه میانی پوست بیشتر نفوذ کرده و روند تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهند. بعد از میکرونیدلینگ حتما از کرم های ویتامین “آ” و ویتامین “ث” استفاده کنید.

میکرونیدلینگ با تولید کلاژن و الاستین به صورت طبیعی باعث درمان و بهبود امراض و عارضه های پوستی و زیبایی می شود.

نکاتی برای استفاده صحیح از دستگاه درما رولر

شیوه درمان میکرونیدلینگ

این روش درمان بسیار اسان و راحت است همچنین خیلی ایمن است برای بهبودی کامل و از بین رفتن عارضه پوستی استفاده از درمارولر ۳ تا ۴ دوره لازم است. با تولید کلاژن های طبیعی در پوست عارضه پوستی کاملا درمان شده و بهبود می یابد.نحوه انجام این روش به شرح زیر است:

باید ۴۵ دقیقه تا یک ساعت قبل از استفاده از درمارولر از کرم بی حسی در قسمت آسیب دیده استفاده می شود. بعد از بی حسی درمارولر را ۱۵ تا ۲۰ مرتبه روی محل مورد نظر به صورت افقی، عمودی و اریب می کشند. بعد از استفاده از درمارولر پوست کمی سفت و متورم و قرمز می شود که این علایم کاملا طبیعی بوده و بعد از چند ساعت کاملا از بین می روند. حداقل دوره درمانی ۶ هفته می باشد.

پس از درمان باید مراقبت هایی را انجام دهیم تا نتیجه مطلوب به دست اید همچنین عوارض اندکی از هم از درمان به وجود می اید که جدی و خطرناک نیستند تنها عارضه بعد از استفاده از درمارولر قرمزی و تورم پوست است که بعد از چند ساعت کاملا از بین می رود. در بعضی موارد تا ۲،۳ روز هم قرمزی و تورم پوست ادامه داشته است اما کاملا طبیعی بوده و از بین خواهد رفت. پوست شما بعد از استفاده از درمارولر احساس گرمی و سوزش می کند که این امری طبیعی است و بعد از ۱۲ تا ۴۸ ساعت کاملا از بین می رود. تا یک هفته بعد از میکرونیدلینگ حتما از کرم های آنتی بیوتیک استفاده نمایید. سوراخ های ایجاد شده در سطح پوست بعد از ۶۰ تا ۹۰ دقیقه کاملا بسته می شوند و امکان عفونت به هیچ وجه وجود ندارد.

میکرونیدلینگ در مقایسه با سایر روش های درمان کاملا بی خطر بوده و همچنین یکی از مشکلات اکثر بیماران هزینه درمان است که هزینه میکرونیدلینگ بسیار مناسب است و وقت کمی هم نیز صرف میشود.برای نقاط حساس بدن مانند کنار چشم ها و گردن نمی توان از سایر روش ها استفاده کرد ولی از میکرونیدلینگ می توان برای درمان استفاده کرد ولی کسانی که اگزما و پسوریاز

برچسب ها: , , , ,



شنبه 5 اسفند 1396برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ارسال بار به کانادا ، فریت بار به کانادا

ارسال بار به کانادا ، فریت بار به کانادا  : امروزه خیلی از کشورهای اروپایی ، آمریکایی به ویژه کانادا در حال جذب نیروی تحصیلکرده به کشور می باشند از این رو تحصیلات خوبی را برای نیروی کار خوب به ویژه قشر تحصیلکرده ارائه می کنند . هر چند مسافران زیادی از تمام اقشار جامعه ایران به این کشور پهناور سفر می کنند ولی بیشتر قشر تحصیلکرده تمایل به مسافرت به این کشور را دارند . کشور کانادا کشوری با ۱۰ استان می باشد و در شمال ایالات متحده امریکا در قاره آمریکای شمالی واقع شده است پایتخت این کشور آتاوا می باشد.

از شهر های معروف و ایرانی نیشین این کشور می توان به تورنتو ، مونترال و ونکوور نام برد . ایرانیان زیادی موقیم این کشور هستند لذا همه سال تعداد مسافرین از ایران به کانادا زیاد می باشد . یکی از مسائل مهم برای مسافران که قصد سفر به کانادا را دارند ، نحوه ارسال بار به کانادا  یا در اصطلاح فریت بار به کانادا می باشد.

توجه داشته باشید که هر مسافر به اندازه مشخصی می تواند بار همراه خود ببرد لذا مسافرانی که قصد دارند خیلی از لوازم شخصی ، اثاثیه منزل ، و… را نیز به کانادا فریت بار نمایند باید از یک شرکت معتبر در زمینه ارسال بار و فریت بار کمک بگیرند . شرکت فریت بار پادمیرا راه ارائه دهنده خدمات ارسال بار به کانادا (فریت بار به کانادا) و نیز ارسال بار به تمام نقاط دنیا با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمت به مسافران محترم می باشد. ما بهترین مشاوره را در زمینه نحوه ارسال بار به شما ارائه خواهیم کرد .

بیش از  سال تجربه کارشناس فریت بار (ارسال بار) پادمیرا راه کمک بزرگی برای شما در ارسال بار به کانادا خواهد بود. در زیر به برخی از نقاط ضروری و نیز برخی از خدمات پادمیرا راه را برای ارسال بار شما به کانادا شرح می دهیم .

رعایت برخی نکات مهم در ارسال بار  هوایی به کانادا (فریت بار به کانادا)

همان طور که گفتیم بیشتر مسافران دوست دارند در سفر به کانادا بیشتر لوازم خود اعم ازلوازم شخصی مانند (کیف ، کفش ، البسه و …) یا لوازم منزل مانند (مبلمان ، پیانو ، ظروف شکستنی ، چینی و …) را نیز با خود به مقصد خود یعنی کانادار ارسال کند. لذا برای اینکار می توانید با شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید تا تمام مراحل ارسال بار از ایران به هر یک از شهرهای کانادا را برای شما شرح داده و ارائه خدمات نماید .

یک مورد از قوانین حمل بار به کانادا در ارسال بار و اثاثیه منزل یا هر وسیله دیگر این است که مسافر در اولین بار ورود به کانادا اعلام بار به گمرک کانادا و پر کردن فرم دیکلریشن (فرم خاصی برای بار شما) این فرم برای ارسال بار به کانادا باید پر شود . لذا مهاجران یا مسافران می توانند به مدت ۴ سال این اسباب و اثاثیه را بدون پرداخت عوارض بین ایران و کانادا فریت بار کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید بار مشاوره و کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید .

یک مورد دیگر در رابطه با ارسال بار به کانادا این است که مسافرین باید توجه داشته باشند که وقتی باری را به یکی از شهرهای کانادا ارسال می کنند . قبلا به شما یک پکینگ لیست و بارنامه ای صادر شده که باید نزد خود تا پایان مراحل ارسال بار نگهداری نمایید. بار شما به مدت ۴۸ ساعت در انباری فرودگاه به ضورت رایگان نگهداری می شود که شما یا گرنده بار باید در این زمان اقدام به ترخیص بار نمایید . اگر در این زمان برای دریافت بار اقدام نکنید . بر اساس وزن و حجم بار برای نگهداری آن هزینه ازتون دریافت خواهد شد .

خدمات مهم پادمیرا راه در ارسال بار به کانادا

بسته بندی بار برای ارسال به کانادا (فریت بار به کانادا)

بیشتر مسافران نگران این هستند که باری را که به شرکت فریت بار داده می شود برای ارسال آیا صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید ، مشکلی پیش نخواهد امد و ….  باید توجه داشته باشید که شرکت ارسال بار و فریت بار پادمیرا راه با رعایت تمام استانداردهای بسته بندی بار ، و در نهایت پالت بندی بار ، شما را از نگرانی در می آورد. کیفیت بسته بندی بار توسط پادمیرا راه نقطه قوت این شرکت در ارسال بار به تمام نقاط دنیا با اشتفاده از هواپیما می باشد.

سایر خدمات پادمیرا راه برای ارسال بار به کانادا

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل با استانداردها و قوانین هواپیمایی
  2. بارگیری لوازم و حمل آن به فرودگاه
  3. انجام تمام تشریفات گمرکی
  4. پالت بندی بار در صورت نیاز
  5. دریافت بار نامه برای ارسال بار به کانادا

ارسال بار به برخی از شهر های مهم کانادا

ارسال بار به تورنتو

ارسال بار به تورنتو

ارسال بار به ونکوور

ارسال بار به ونکوور

ارسال بار به مونترال

ارسال بار به مونترال

ارسال بار به ادمونتون

ارسال بار ادمونتون

ارسال بار به آتاوا

ارسال بار به آتاوا

تماس با کارشناس فریت بار به کانادا

شرکت پادمیرا راه با ارائه بهترین خدمات ارسال بار به کانادا (فریت بار به کانادا ) آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز به کانادا می باشد. برای مشاوره رایگان جهت ارسال بار به کانادا می توانید با کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید . و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید .

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

تخصص ما ارسال بار به کانادا ، ارسال بار به تورنتو و سایر شهرهای کانادا می باشد



ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: