کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:59 ::  نويسنده : مهدی مقدم

لاستیک های بازار لاستیک ایرانینان

 

,لاستیک بی ام و , لاستیک پورشه, لاستیک مازراتی, لاستیک ولوو, فروش لاستیک هیوندای, لاستیک کیا, لاستیک تویوتا, قیمت لاستیک آلفارومئو, لاستیک پزو, لاستیک پراید, لاستیک سمند, قیمت روز لاستیک تندر90 , لاستیک ام وی ام, لاستیک ام جی, لاستیک پاژن, لاستیک پاترول, خرید لاستیک جیلی, لاستیک سوزوکی, لاستیک لکسوس

 

لاستیک باری سنگین , لاستیک اتوبوس , لاستیک کامیون , لاستیک سنگین , لاستیک ایسوزو , لاستیک نیسان , لاستیک فینیشر , لاستیک تریلر , لاستیک کشنده


از نکات مهمی که بین رینگ و لاستیک خودرو باید متناسب باشد سایز قطر رینگ است.
در بخش ( نحوه خواندن سایز لاستیک ) در این باره توضیح داده شده است. قطر رینگ و قطر طوقه لاستیک باید دارای نشانه یکسان باشند تا به صورت استاندارد لاستیک بر روی رینگ نصب شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره جهت خرید رینگ، خرید قالپاق مناسب خودروتان، و همچنین اطلاع از قیمت روز انواع رینگ فابریک و اصلی مناسب خودرو تان با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائید. 

 

لاستیک راهسازی , لاستیک صنعتی ، ل استیک لودر , لاستیک جرثقیل ,

اما امروزه در خودروهایی با طراحی جدید از رینگ با آلیاژ آلومینیومی استفاده میشود که عموم بازاری‌ها این دسته از رینگ‌ها را رینگ اسپرت مینامند. رینگ های آلومینیومی سبک هستند، ظاهر زیبایی دارند و در این سالها به کررات مدل‌های مختلف با ظواهر زیبا و دلربا را از آنها دیده‌ایم، قابلیت فرمانپذیری، بالانس و نصب راحت‌تر لاستیک بر روی رینگ‌های آلومینیومی نیز از جمله مزایای استفاده از رینگ‌های آلومینیومی است.

رینگ آلومینیومی مادامی که از با کیفیت ترین مواد و با بهره گیری از بالاترین استاندارد ها ساخته شود، نمیتوان در مقایسه با رینگ فولادی، بر روی آن عیب گذاشت و از معایب آن گفت. اما امان از زمانی که رینگ آلومینیومی از کیفیت ساخت پائین برخوردار و از مواد درجه دو و سه ساخته شده باشد، در ساده ترین حالت میتوان به این مطلب اشاره کرد که در دست انداز و یا ضربه‌ای که رینگ فولادی را خم و دفرمه میکند، رینگ آلومینیومی به طور کل شکسته و از چرخ و لاستیک جدا میشود …!

جالب است بدانید که کارخانجات تولید رینگ فولادی در ایران، با کیفیت ترین رینگ‌های فولادی را در جهان تولید میکنند. با افتخار کالای ایرانی در زمینه رینگ‌ فولادی یکی از با کیفیت ترین تولیدات جهانیست، کارخانجات تولید  یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید رینگ فولادی برای خودروهای شهری و باری در ایران است که تولیدات این کارخانه از استاندارد بالایی برخوردار است. جهت خرید رینگ مشهد برای خودروتان با مشاوران بازار لاستیک تماس حاصل فرمائید.


لاستیک دامپتراک , لاستیک ریچ استاکر , لاستیک بیل بکهو

 



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تحلیل آماری با SPSS

تحلیل آماری با SPSS : «اس پی اس اس» از جملهٔ نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌ آماری در علوم اجتماعی، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و غیره به کار می‌رود. افزون بر تحلیل آماری با SPSS ، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.

آماری که نرم‌افزار پایه شامل می‌شود:

آمار توصیفی: جدول‌بندی شطرنجی، بسامدها، توصیفات، کاوش، آمار توصیفی نسبی
آمار دومتغیری: میانه‌ها، آزمون تی، تحلیل پراکنش، همبستگی، آزمون‌های غیرپارامتری
پیش‌بینی برآمدهای عددی: برگشت خطی
پیش‌بینی برای تشخیص گروه‌ها: تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، جداکننده

انواع تحلیل آماری با spss

آمار را می‌توان به دو دسته عملیات تقسیم کرد:

آمار توصیفی

شیوه‌هایی است که برای خلاصه کردن مقادیر بزرگی از داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از این توصیف‌ها در مکالمه‌های روزمره به کار می‌روند، مثلاً اگر شما از متوسط درآمد سخن می‌گویید در حال استفاده از آمار توصیفی هستید.

آمار استنباطی

شیوه‌هایی است که با استفاده از آن‌ها از داده‌های جمع‌آوری شده نتیجه‌ای استنباط می‌کنیم. آمار استنباطی ما را قادر می‌سازد سؤال‌هایی از نوع «آیا تفاوتی وجود دارد؟» یا «آیا رابطه‌ای وجود دارد؟» را به زبان ریاضی پاسخ دهیم.

انتخاب آزمون آماری مناسب

تحلیل آماری با SPSS به شما نمی‌گوید چه آزمونی برای تحلیل داده‌هایتان به کار برید. اگر بخواهیم روشن‌تر بگوییم، شما باید این موارد را مورد ملاحظه قرار دهید:
طرحی را که مورد استفاده قرار داده‌اید.
تعداد متغییرهایی که دستکاری کرده یا اندازه‌گیری نموده‌اید.
نوع داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید.
در متغییرها به دنبال تفاوت هستید یا رابطه.

در این مرکز انواع ازمون های اماری در spss به شرح زیر انجام می شوند: (برای توضیحات هر ازمون روی عبارت کلیک کنید):

تی تک نمونه ای
ازمون تی مستقل
تحلیل واریانس
ضریب همبستگی
تحلیل کوواریانس
رگرسیون
آزمون های ناپارامتریک



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:45 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تحلیل آماری با لیزرل

تحلیل آماری با لیزرل : لیزرل یک محصول نرم افزاری است که به منظور برآورد و آزمون مدلهای معادلات ساختاری طراحی شده است. تحلیل آماری با لیزرل با استفاده از همبستگی و کوواريانس اندازه گيري شده، مي‌تواند مقادير بارهای عاملی ، واریانس ها و خطاهاي متغیرهای مکنون را برآورد يا استنباط کند و از آن مي‌توان برای اجرای تحلیل عاملی اکتشافی ، تحلیل عاملی مرتبه دوم، تحلیل عاملی تاییدی و همچنين تحليل مسير (مدل يابی علت و معلولی با متغيرهای مکنون) استفاده کرد.

 

تحليل عاملي اکتشافي و تحليل عاملي تاییدی

تحلیل آماری با لیزرل مي‌تواند دو صورت اکتشافي و تاییدی داشته باشد. اينکه کدام يک از اين دو روش بايد در تحليل عاملي به کار رود مبتنی بر هدف تحليل داده هاست.

در تحليل اکتشافي پژوهشگر به دنبال بررسي داده‌هاي تجربي به منظور کشف و شناسايي شاخص‌ها و نيز روابط بين آنهاست و اين کار را بدون تحميل هر گونه مدل معيني انجام مي‌دهد. به بيان ديگر تحليل اکتشافي علاوه بر آنکه ارزش تجسسي يا پيشنهادي دارد مي‌تواند ساختارساز، مدل ساز يا فرضيه ساز باشد.

تحليل اکتشافي وقتي به کار مي‌رود که پژوهشگر شواهد کافي قبلي و پيش تجربي براي تشکيل فرضيه درباره تعداد عامل‌هاي زيربنايي داده‌ها نداشته و به واقع مايل باشد درباره تعيين تعداد يا ماهيت عامل‌هايي که همپراشي بين متغيرها را توجيه مي‌کنند داده‌ها را بکاود. بنابر اين تحليل آماری اکتشافي بيشتر به عنوان يک روش تدوين و توليد تئوری و نه يک روش آزمون تئوري در نظر گرفته مي‌شود.

تحلیل آماری با لیزرل

تحليل عاملي اکتشافي روشي است که اغلب براي کشف و اندازه گيري منابع مکنون پراش و همپراش در اندازه گيري‌هاي مشاهده شده به کار مي‌رود. پژوهشگران به اين واقعيت پي برده اند که تحليل عاملي اکتشافي مي‌تواند در مراحل اوليه تجربه يا پرورش تستها کاملا مفيد باشد. توانشهاي ذهني نخستين ترستون ، ساختار هوش گيلفورد نمونه‌هاي خوبي براي اين مطلب مي‌باشد. اما هر چه دانش بيشتري درباره طبيعت اندازه گيري‌هاي رواني و اجتماعي به دست آيد ممکن است کمتر به عنوان يک ابزار مفيد به کار رود و حتي ممکن است بازدارنده نيز باشد.

از سوي ديگر بيشتر مطالعات ممکن است تا حدي هم اکتشافي و هم تاييدي باشند زيرا شامل متغير معلوم و تعدادي متغير مجهول‌اند. متغيرهاي معلوم را بايد با دقت زيادي انتخاب کرد تا حتي الامکان درباره متغيرهاي نامعلومي که استخراج مي‌شود اطلاعات بيشتري فراهم‌ايد. مطلوب آن است که فرضيه اي که از طريق روش‌هاي تحليل اکتشافي تدوين مي‌شود از طريق قرار گرفتن در معرض روش‌هاي آماري دقيق‌تر تاييد يا رد شود. تحليل اکتشافي نيازمند نمونه‌هايي با حجم بسيار زياد مي‌باشد.

در تحليل عاملي تاييدي ، پژوهشگر به دنبال تهيه مدلي است که فرض مي‌شود داده‌هاي تجربي را بر پايه چند پارامتر نسبتا اندک، توصيف تبيين يا توجيه مي‌کند. اين مدل مبتني بر اطلاعات پيش تجربي درباره ساختار داده هاست که مي‌تواند به شکل: ۱) يک تئوري يا فرضيه ۲) يک طرح طبقه بندي کننده معين براي گويه‌ها يا پاره تستها در انطباق با ويژگي‌هاي عيني شکل و محتوا ، ۳)شرايط معلوم تجربي و يا ۴) دانش حاصل از مطالعات قبلي درباره داده‌هاي وسيع باشد.

تمايز مهم روش‌هاي تحليل اکتشافي و تاييدي در اين است که روش اکتشافي با صرفه‌ترين روش تبيين واريانس مشترک زيربنايي يک ماتريس همبستگي را مشخص مي‌کند. در حالي که روش‌هاي تاييدي (آزمون فرضيه) تعيين مي‌کنند که داده‌ها با يک ساختار عاملي معين (که در فرضيه آمده) هماهنگ اند يا نه.

آزمون‌های برازندگی مدل کلی

با آنکه انواع گوناگون آزمون‌ها که به گونه کلي شاخص‌هاي برازندگي ناميده مي‌شوند پيوسته در حال مقايسه، توسعه و تکامل مي‌باشند اما هنوز درباره حتي يک آزمون بهينه نيز توافق همگاني وجود ندارد. نتيجه آن است که مقاله‌هاي مختلف، شاخص‌هاي مختلفي را ارائه کرده اند و حتي نگارش‌هاي مشهور برنامه‌هاي SEM مانند نرم افزار های لیزرل و ایموس نيز تعداد زيادي از شاخص‌هاي برازندگي به دست مي‌دهند.

اين شاخص‌ها به شيوه‌هاي مختلفي طبقه بندي شده اند که يکي از عمده‌ترين آنها طبقه بندي به صورت مطلق، نسبي و تعديل يافته مي‌باشد. برخي از اين شاخص ها عبارتند از:

شاخص‌های GFI و AGFI

شاخص GFI – Goodness of fit index مقدار نسبي واريانس‌ها و کوواريانس‌ها را به گونه مشترک از طريق مدل ارزيابي مي‌کند. دامنه تغييرات GFI بين صفر و يک مي‌باشد. مقدار GFI بايد برابر يا بزرگتر از ۹۰/۰باشد.

شاخص برازندگي ديگر Adjusted Goodness of Fit Index – AGFI يا همان مقدار تعديل يافته شاخص GFI براي درجه آزادي مي‌باشد. اين مشخصه معادل با کاربرد ميانگين مجذورات به جاي مجموع مجذورات در صورت و مخرج (۱- GFI) است. مقدار اين شاخص نيز بين صفر و يک مي‌باشد. شاخص‌هاي GFI و AGFI را که جارزکاگ و سوربوم (۱۹۸۹) پيشنهاد کرده اند بستگي به حجم نمونه ندارد.

شاخص RMSEA

اين شاخص , ريشه ميانگين مجذورات تقريب مي‌باشد.
شاخص Root Mean Square Error of Approximation – RMSEA براي مدل‌هاي خوب برابر ۰٫۰۵ يا کمتر است. مدلهايي که RMSEA آنها ۰٫۱ باشد برازش ضعيفي دارند.

مجذور کای تحلیل آماری با لیزرل

آزمون مجذور كاي (خي دو) اين فرضيه را مدل مورد نظر هماهنگ با الگوي همپراشي بين متغيرهاي مشاهده شده است را مي‌آزمايد، کميت خي دو بسيار به حجم نمونه وابسته مي‌باشد و نمونه بزرگ کميت خي دو را بيش از آنچه که بتوان آن را به غلط بودن مدل نسبت داد, افزايش مي‌دهد. (هومن.۱۳۸۴٫ ۴۲۲).

شاخصNFI و CFI

شاخصNFI (که شاخص بنتلر-بونت هم ناميده مي‌شود) براي مقادير بالاي ۹۰/۰ قابل قبول و نشانه برازندگي مدل است. شاخص CFIبزرگتر از ۹۰/۰ قابل قبول و نشانه برازندگي مدل است. اين شاخص از طريق مقايسه يک مدل به اصطلاح مستقل که در آن بين متغيرها هيچ رابطه اي نيست با مدل پيشنهادي مورد نظر، مقدار بهبود را نيز مي‌آزمايد. شاخص CFIاز لحاظ معنا مانند NFI است با اين تفاوت که براي حجم گروه نمونه جريمه مي‌دهد.

شاخص‌هاي ديگري نيز در خروجي نرم افزار ليزرل ديده مي‌شوند که برخي مثلAIC, CAIC ECVA , براي تعيين برازنده‌ترين مدل از ميان چند مدل مورد توجه قرار مي‌گيرند براي مثال مدلي که داراي کوچکترين AIC,CAIC,ECVA باشد برازنده‌تر است.(هومن۱۳۸۴ ،۲۴۴-۲۳۵) برخي از شاخص‌ها نيز به شدت وابسته حجم نمونه اند و در حجم نمونه‌هاي بالا مي‌توانند معنا داشته باشند.

  • شاخص حد مطلوب
  • ميانگين مجذور پس‌ماندها RMR نزدیک به صفر
  • ميانگين مجذور پس‌ماندها استاندارد شده SRMR تزدیک به صفر
  • شاخص برازندگي GFI در حدود ۹/۰
  • شاخص نرم‌شده برازندگي (NFI) در حدود ۹/۰
  • شاخص نرم‌نشده برازندگي (NNFI) در حدود ۹/۰
  • شاخص برازندگي فزاينده (IFI) در حدود ۹/۰
  • شاخص برازندگي تطبيقي (CFI) در حدود ۹/۰
  • ريشه دوم برآورد واريانس خطا، RMSEA کمتر از ۱/۰


دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تعریف تگ و برچسب

 

تعریف تگ و برچسب : شاید تگ ها را بتوان بدون اینکه در سیستم های امنیتی EAS را در نظر گرفته باشیم , تگ ها به دو نوع تگ سخت و تگ برچسبی و یا لیبل دسته بندی کنیم . معمولا کلمه ی تگ های سخت را در مورد تگ هایی به کار می برند که مجددا می توان از این تگ ها استفاده کرد . همچنین تگ های برچسبی و یا لیبل که غالبا یکبار مصرف بوده و قابلیت استفاده ی دوباره را ندارند . معمولا سیستم ها نسبت به لیبل ها حساسیت بیشتری به تگ های سخت از خود نشان می دهند . با این حال گفتنی است که لیبل ها در اندازه های مختلفی می باشند و عملکرد لیبل بزرگ نسبت به لیبل کوچک تر بهتر است .

تگ

تگ سخت

مدل های بسیار زیادی از تگ های سخت وجود دارد که دارای شک و شمایل متنوعی باشند . شکل ظاهری این تگ ها و یا کالایی که به آن متصل می گردند بستگی زیادی در نامگذاری آنها دارد . تگ هایی که نام آنها را از کالایی که به آنها وصل می کنند از تگ های لباس , تگ کیف و کفش , و یا تگ پنسیل , تگ جواهرات , تگ عینک و بسیاری از تگ های دیگر اشاره داشته باشیم . شما می توانید در شکل زیر تگ های سخت متصل شده به کالا مشاهده گردند .

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

با این حال شکل و شمایل در نامگذاری تگ ها نقش ویژه دارد , که آنها را براساس اشکال تگ ها نامگذاری می کنند . برای نمونه در مورد تگ های البسه می توان تگ گلفی , تگ صدفی , تگ پاندا , تگ جوهری و بسیاری از تگ های دیگر را نام برد . در شکل زیر تمامی این تگ ها که در مورد البسه به کار می روند را می توانید مشاهده کنید .



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : مهدی مقدم

گیت و دزدگیر فروشگاهی چیست

گیت و دزدگیر فروشگاهی چیست ؟ : سیستمهای ضدسرقت فروشگاهی ( EAS ) در این سالهای اخیر خیلی رواج پیدا کرده است . این سیستمهای ضد سرقت فروشگاهی که زیر مجموعه ایی از تکنولوژی RFID می باشد . معمولا به این سیستمها تک بیتی ( RFID ) هم نام می برند . آنچه در زیر می خواهید مربوط می شود به انواع مختلف این سیستمها ( RF . AM . EM. ) می باشد . سعی شده در این مقاله تاحدود بسیار زیادی اساس کار این سیستمها معیین گردد .

دزدگیر فروشگاهی

گیت فروشگاهی

معمولا بیشتر شما مشاهده کرده اید که در بعضی از فروشگاه ها علی الخصوص فروشگاه های پوشاک و کتاب , قطعات پلاستیکی و یا برچسبهایی را به کالاهای خود چسبانده اند . این قطعات پلاستیکی و یا برچسب ها تگ نامیده می شود . معمولا تگ ها به دو صورت می باشند .تگ هایی که به البسه وصل می شوند تگ سخت ” و تگ هایی که به کتابها چسبانده می شوند تگ برچسبی و یا نیبل می باشند . تگ ها بلافاصله پس از اینکه هزینه ی کالای خریداری شده پرداخت شد بوسیله ی فروشنده از کالا جدا می کند .

اگر متوجه شده باشید کنار درب خروجی فروشگاه هایی که به سیستم ضد سرقت مجهز هستند چیزی همانند نرده وجود دارد . در واقع این نرده های موجود در کنار درب خروجی فروشگاه ها آنتنهای فرستنده و یا گیرنده امواج رادیویی می باشند . در واقع چنین فروشگاههایی ازسیستم ضد سرقت کمک می گیرند . پس همه ی آنچه از ظاهر یک سیستم ضد سرقت می توان مشاهده کرد دو آنتن موجود , مجهز به عنصر امنیتی که به تگ موسوم است , و یک ابزار برای اینکه تگ از کالا به آسانی جدا گردد . این ابزار جداسازی تگ از کالا بیشتر معمول در کنار صندوق دار قرار داده می شود .

بیشتر بخوانید : دزدگیر فروشگاهی

اگر بخواهیم عملکرد سیستم های ضد سرقت را با بیان ساده مطرح کنیم می گوییم که دو آنتن موجود که یکی از این آنتن ها فرستنده و آنتن موجود دیگری گیرنده امواج در فراکنس رادیویی می باشد که آن را در محل خروجی فروشگاه نصب می کنند . اگر تگی مابین دو آنتن موجود در کنار درب خروجی فروشگاه قرار گیرد . سیستم به طور خودکار هشدار می دهد . اکثرا این هشدارها به صورت یک بوق و یا یک نور می باشد . و معنی آن این است که در فروشگاه سرقتی در حال رخ دادن است . پس بنابراین زمانی که کالایی نظر مشتری را جلب کرد و مشتری تمایل به خرید آن باشد , صندوق دار تک را از کالا جدا می کند . با جدا کردن تگ از کالا تگ غیر فعال می شود . جدا کردن تگ از کالا توسط صندوق دار به شکل های متفاوتی می تواند باشد . که این بستگی به نوع سیستم و.نوع تگ دارد که به تمامی این موارد در آینده می پردازیم .

درعکس زیر فروشگاه هایی را مشاهده می کنید که مجهز به سیستم ضد سرقت می باشند .



سیستمهایی که مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی و یا EAS می باشند .

سیستمهایی که مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی و یا EAS می باشند . ( Electronic Article Surveillance ) : کوچک ترین واحد اطلاعات است و تنها می تواند دو وضعیت داشته باشد . همچنین سیستم هایی که مبتنی بر ترانسپوندر یک بیتی می باشند , فقط توانایی این را دارند که نشان دهنده ی دو حالت باشند . ( منظور از ترانسپوندر در اینجا گیرنده ای است که بلافاصله بعد از دریافت مخابره ای , به طور اتوماتیک به آهن واکنش نشان داده و به آن پاسخ می دهد ) زمانی که ترانسپوندر را در یک منطقه بازرسی قرار داده باشند یک است و استفاده از ترانسپوندر در نواحی دیگر صفر می باشد .

گیت فروشگاهی

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

امروزه استفاده از ترانسپوندر به طور گسترده رواج پیدا کرده است . یکی از حوزه های اصلی ترانسپوندر که کاربرد بیشتری دارد ,دستگاه های ضد سرقت در فروشگاه ها می باشد . اجزایی که این دستگاه ها را تشکیل می دهند عبارتند از :

  1. آنتن کویل
  2. تگ یا ترانسپوندر یا عنصر امنیتی
  3. ابزاری برای غیر فعال کردن تگ

تگ زمانی غیر فعال می گردد که توسط صندوق دار قیمت ثبت شده باشد . با این حال عنصر امنیتی را در برخی از سیستمها می توان دوباره فعال کرد . سیستمهایی که مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی می باشند , با ۵ تکنیک می توان پیاده سازی کرد که در زیر این ۵ تکنیک را نام می بریم .

  1. Radio frequency
  2.     Microwaaves
  3. Frequency divider
  4. Electromagnetic
  5. Acoustomagnetic

در این مقاله به سیستمهایی که در بازار کشورمان خرید و فروش می شوند ( سیستمهایی دارای تکنولوژی ۵ , ۴ , ۱ ) پرداخته شده است که در بین آنها Radio frequency و یا به اسم اختصاری RF بسیار فراگیر تر از دو تکنولوژی دیگر یعنی تکنولوژی های EM , AM می باشد .



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : مهدی مقدم

اساس کار سیستم های EM

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های EM : یک میدان مغناطیسی خیلی قوی وجود دارد که عناصر امنیتی ان حاوی نوارمغناطیسی نرمی از جنس آمورف هستند که به طور دوره ای قطبهای مغناطیسی بر روی این نوار معکوس می شوند. معمولا بین ۱ هرتز تا ۱۰۰۰ هرتز می باشد. وقتی که نوارها در میدان مغناطیسی اشباع شوند باعث تولید هارمونیک در فرکانس پایه ی دستگاه امنیتی می شوند؛ و در این صورت دستگاه امنیتی به فرکانس هارمونیک ها عکس العملی نشان نمی دهد و برعکس به دیفرانسیل سیگنال ها واکنش نشان میدهد.

اساس کار سیستم های EM

با این سطح امنیت و فرکانس پایین این سیستم های الکترومغناطیسی فقط برای کالا هایی فلزی مناسب هستند. درباره نقطه ضعف این سیستم ها باید گفت که برای اینکه بازرسی درست انجام شود که باید خطوط میدان مغناطیسی دستگاه امنیتی به صورت عمود بر نوار فلزی آمورف باشد؛ که به موقعیت گیت ها بستگی دارد.

این تگ ها با لایه مغناطیسی پوشانده شده اند و برای اینکه این تگ ها از کار بیفتند صندوقدار با یک اهن ربای قوی غیر فعال می کند به این ترتیب که آهنربای دائمی قوی را در امتداد نوار مغناطیسی برای غیر فعال کردن عنصر امنیتی می کشد.

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

معمولا در این تکنولوژی امکان این که این برچسب ها مجدد فعال و قابل استفاده بشود وجود دارد به این ترتیب که حدود ۱۰ عدد سیم پیچ اصلی وتعدادی سیم پیچ کوچکتر باید وسط دوسیم پیچ اصلی قرار داد تا میدان لازم را جهت فعال سازی مجدد بدست آورد.



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : مهدی مقدم

اساس کار سیستم های AM

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های AM : درباره ساختار وعناصر امنیتی سیستم های AM باید بگوییم که سیستم am از جعبه های پلاستیکی کوچک طول ۴۰ میل و عرض ۱۴ تا ۱۸ میل و تقریبا ضخامت آن ۱ میلی متر است. این جعبه از ۲ نوار تشکیل شده که یک نوار ان فلز سختِ مغناطیسی که به جعبه پلاستیکی متصل شده و دیگری یک نوار فلزی از جنس آمورف است برای ارتعاش مکانیکی آزادانه عمل کند.

اساس کار سیستم های am

وقتی که طول فلزهای فرو مغناطیس در فلزهای مثل اهن در مجاورت یک میدان مغناطیسی با شدت میدان H دچار تغییر می شود و این پدیده را Magnetisation می نامند؛ مثلا می توان این گونه تعریف کرد که فلز فرومغناطیس با طول یک اینچ اگر در یک میدان مغناطیسی قرار بگیرند طول آن تغییر می کند؛ و باعث تغییر کوچکی در فواصل اتمی آن می شود.

وقتی که نوار فلزی در میدان مغناطیسی متناوب مرتعش می شود ارتعاش دامنه در راستای طول نوار فلزی بالا است مخصوصا هنگامی که فرکانس میدان مغناطیسی متناوب با فرکانس تشدید نوار فلزی (فرکانس ارتعاش) مطابق شود. این پدیده در مواد امورف اشکار است. این لیبل امنیتی AM با فرکانس کاری ۵۸KHz برای فروشگاههای که دارای کالاهایی از جنس فلز و شبه فلز هستند بسیار مناسب است و بیشترین کاربرد این نوع لیبل ها در فروشگاه های لوازم آرایشی و لوکس فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : دزدگیر پوشاک

مرتعش شدن نوار فلزی موجب انتشارمیدان مغناطیسی متناوب می شود که این مرتعش شدن در نوار یک عامل تعیین کننده است از این رو که سبب به وجود امدن میدان مغناطیسی متناوب می شود و با فرکانس رزونانس نوار فلزی در عنصر امنیتی همسان می شود. تحت تاثیر میدان مغناطیسی نوار آمورف شروع به ارتعاش می کند. خاموش بودن میدان مغناطیسی متناوب در نوار مغناطیسی ارتعاش نوار فلز آمورف تشکیل می شود و وباعث انتشار دیاپازل در میدان مغناطیسی متناوبی می شود؛ که با یک سیستم امنیتی ساده به راحتی قابل تشخیص است.

از مزایای خوب این روش باید اشاره کرد که هنگامی که عنصر امنیتی در حال پاسخ دادن است، سیستم امنیتی فرستنده نیست و با درجه ی یکسانی از حساسیت می توان آشکار ساز گیرنده ها را طراحی کرد.

عنصر امنیت یک مغناطیس است و نوار فلزی سخت به شکل یک اهن ربای که شدت پسماند زیاد را دارد هست غیر مغناطیسی شدن نوار سخت باعث غیر فعال کردن عنصر امنیتی نوار مغناطیسی می شودو وقتی این اتفاق بیفتد. فرکانس عملیاتی سیستم دیگر فرکانس رزونانس را در امورف ایجاد نمی کند؛ و نوار مغناطیسی سخت فقط توسط یک میدان مغناطیسی متناوب قوی و به آهستگی غیر مغناطیسی می شود پس باید گفت که عنصر امنیتی بوسیله یک آهنربای دائمی توسط مشتریان فروشگاه دستکاری نمی تواند بشود و امری غیر ممکن است.



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : مهدی مقدم

اساس کار سیستم های rf

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های RF : این سیستم در واقع بر روی یک مدار LC تنظیم شده است. نحوی ساخت تگ های سخت در گذشته به این شکل بود که این تگ ها از القاگرهای مسی و اتصال آن به یک خازن ساخته می شدند و سپس در محفظه ای پلاستیکی قرار داده می شدند که این نوع تگ در فروشگاه های بسیاری امروزه استفاده می شود و معمولا به تگ سخت شناخته می شوند.

 

اما در نسخه جدید این سیستم تغییراتی را اعمال کردند به این صورت که با ایجاد یک سیم پیچ برجسته در وسط دو فویل یک برچسب تشکیل می شود معمولا جنس این فویل ها هر طرف با هم متفاوت است. یکی از این فویل ها آلمینیومی وروی دیگر از جنس پلی اتیلن است.

دزدگیر فروشگاهی بر اساس سیستم RF کار می کنند و محدوده فرکانسی در این سیستم بین ۲ تا ۱۰ مگاهرتز است. سیستم RF دارای دو حالت است حالت اول به صورت تک آنتن و حالت دوم به صورت دو آنتن می باشد.

گفتیم که اين سيستم ها بر پايه امواج راديويي و در رنج هاي فرکانسي مختلفی کار می کنند. این انتن فرستنده به طور متناوب امواج الکترو مغناطیسی در محدوده امواج رادیویی با طول موج بالا و فرکانس ۸٫۲ مگاهرتز تولید می کند. در صورت قرار گیری تگ در نزدیکی آن القای مغناطیسی در مدار lc ایجاد می شود اگر مقدار میدان مغناطیسی متناوب با مقدار تشدید مغناطیسی lc برابر باشد موجب ایجاد یک نوسان سمپاتیک می شود؛ که باعث ایجاد جریان در مدار تگ می شود که این خلاف میدان مغناطیسی متناوب است که باعث تضعیف میدان مغناطیسی متناوب بیرونی می شود.

بیشتر بخوانید : گیت فروشگاهی

که در نتیجه باعث افت ولتاژ قابل توجهی شده که باعث ضعیف شدن میدان مغناطیسی بیرونی می شود. این تغییرات به وسیله سیم پیچ گیرنده شناسایی می شود و با تغییر وضعیت موجب سیستم هشدار می دهد.

برای اینکه تگ را از روی لباس جدا کنند و این سیستم را از کار بیندازند پس از پرداخت هزینه و ثبت در صندوق، صندوقدار فروشگاه با استفاده از مگنت (اعمال یک میدان مغناطیسی که خارج از تحمل تگ است تگ را غیر فعال می کند) این گت های مخصوص لباس مجدد فعال می شود و امکان استفاده را دارد. در گت های نرم باید بگوییم که ولتاژی که در میدان مغناطیسی بر خازن ها وارد می شود موجب از کار افتادن تگ ها می شود. با این روش گت دیگر مجدد فعال نمی شود و کاربردی ندارد که این روش غیر فعال کردن مخصوص گت های لیبلی مخصوص کتاب است.

بیشتر بخوانید : لیبل و تگ لباس

در سیستم های Radio Frequency که برای فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد برای تولید میدان مغناطیسی متناوب در حد فاصل ۲ آنتن با هم یعنی ناحیه ی میان آنتن های نصب شده ی فروشگاه با هم بهتر است که آنتن های نصب شده دارای قاب بزرگ با ستون های یک تکه باشند در داخل قاب ها سیم پیچ ها قرار گرفته اند.
فاصله بین گیت ها باهم یعنی گیت های گیرنده و فرستنده باهم بهتر است که بیشتر از ۲ متر نباشد. در بیشتر مواقع جنس کالا بر روی نرخ کشف تاثیر می گذارد برای مثال اجناسی که در آن فلز بکار رفته باشد تاثیر منفی را بر فرکانس تشدید تگ ها می گذارد که همین علت پایین آمدن نرخ کشف در این روش می شود.



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:19 ::  نويسنده : مهدی مقدم

سفارش گیت فروشگاهی

سفارش گیت فروشگاهی به صورت آنلاین از وب سایت , خرید اینترنتی و تلفنی دزدگیر فروشگاهی : بیشتر کسبه دوست دارند به صورت مستقیم و بدون واسته گیت فروشگاهی تهیه کنند . لذا به دلیل اینکه دسترسی و آشنایی کامل با مراکز عرضه و فروش اصلی گیت فروشگاهی را ندارند از اینترنت برای کسب آگاهی استفاده می کنند . و به دنبال گیت فروشگاهی یا دزدگیر لباس می گردند . از این رو اکثر مراکز فروش دزدگیر پوشاک و … دارای وب سایت معتبر می باشند لذا تمامی محصولات موجود را در سایت به نمایش قرار می دهند که همیشه به همراه توضیح می باشد.

 

مشتری با مطالعه هر کدام از توضیحات گیت های مختلف آنچه را که نیاز دارد درخواست می کند. خیلی از وب سایت ها اعتبار زیادی دارند و همیشه در بخشی از وب سایت فرمی را در نظر گرفته اند که برای سفارش به صورت آنلاین محصول است . مشتری در این فرم اطلاعات و محصولی را که می خواهد سفارش می دهد. راه دیگه این است که در وب سایت گیت فروشگاهی شماره تماس موجود می باشد که همیشه به کارشناس فروش متصل می باشد . و مشتری مستقیم می تواند با واحد فروش ارتباط برقرار کند و محصول مورد نیاز خود را درخواست کند که همراه با مشاوره نیز می باشد .

پیشنهاد پارسا گیت در خرید و سفارش گیت فروشگاهی

داشتن اطلاعات کتبی از گیت فروشگاهی به تنهایی کافی نیست و باید تمامی جزئیات را در نظر گرفت . لذا همیشه پیشنهاد ما برای سفارش گیت فروشگاهی ,  این است که با مشاورین و کارشناسان ما در پارساگیت تماس بگیرید . تا بتوانید از راهنمایی های ارزنده بهرمند شوید.

بیشتر بخوانید : دزدگیر فروشگاهی

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که گیت فروشگاهی محصولی است که شاید خیلی از افراد اصلا دوست ندارند به صورت آنلاین خریداری کنند لذا . در فرمی که شما پر خواهید کرد هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید و صرفا شما درخواست می کنید . در این صورت نیز کارشناسان با شما تماس گرفته و محصولی را که می خواهید برای شما تهیه می کنند و در اسرع وقت برای شما ارسال می کنند.

گیت فروشگاهی

پارسا گیت متخصصین نصب گیت فروشگاهی را به محل فروشگاه شما اعزام می کند . تا بر اساس موقعیت فروشگاه شما گیت و دزدگیر فروشگاهی را نصب و راه اندازی کند. همیشه اکصر شرکت ها برای کالای الکتریکی تضمین و گارانتی ارائه می کنند که پارسا گیت نیز از این امر مستثنی نیست و برای تک تک محصولات خود گارانتی ارائه می دهد و در صورت بروز هر نوع مشکی شما می توانید با واحد فنی و پشتیبانی محصولات تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

انواع گیت های فروشگاهی که در پارسا گیت عرضه می شوند به صورت زیر می باشد: 



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : مهدی مقدم

بواسیر

بواسیر – هموروئید , راه های درمان درمان بواسیر : امروزه بیماری های بواسیر یا هموروئید زیاد به گوش می رسد که البته همه ما فکر می کنیم این بیماری مخصوص مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها است و در سن های بالا رخ می هد که کاملا غلط است این بیماری نیز مانند همه بیماری های دیگر از سنین پایین و جوانی شروع می شود که کاملا غیرمشخص است و نشانه های ان ظاهر نمی شود و در صورت بروز هم نیز در سنین حوانی توجه نمی شود و همان طور به صورت مخفیانه می ماند و با گذشت زمان و بالا رفتن سن علائم بیشتر خود را نشان می دهند و باعث می شود فرد از بیماری خود مطلع شود. در این مقاله مطالبی راجب به بیماری بواسیر گفته شده است تا هر زمان علائم این بیماری را دیدید ان را درمان کنید.

 

بیماری بواسیر یا هموروئید چیست؟

نام علمی بیماری بواسیر هموروئید است این بیماری با تورم و التهاب مویرگ های موجود در خروجی دستگاه گوارش یعنی مقعد رخ می دهد. دیواره‌ها‌ی درونی مقعد چهار سانتی‌متر انتهایی روده‌ی بزرگ به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی و عملکرد دریچه‌ای آن از رگهای بالشتکی با دیواره‌های حساس تشکیل شده است . مویرگ‌های بخش انتهایی دستگاه گوارش که موظف به مراقبت از کانال مقعد هستند، در هنگام دفع مدفوع خشک دچار کشش و ملتهب خواهند شد.

کشیدگی دیواره‌ی سیاهرگ‌ها با کاهش توان انقباضی مانع پمپاژ خون به سمت نواحی بالاتر و بازگشت آن به قلب می‌شوند. بنابراین هر عاملی که مانع بازگشت خون داخل این عروق مخرج به قلب شود سبب افزایش فشار داخل این سیاهرگهای دهانه مقعد شده و سبب گشاد شدن وپیچ در پیچ شذن این عروق خواهد شد که به آن بواسیر یا هموروئید گفته میشود.

بواسیر یا هموروئید دربین چه افراد و سنینی بیشتر شایع میباشد؟

افراد در همه سنین یعنی هم جوانی و هم سن پیری می توانند دچار این بیماری شوند ولی در بین افراد، افراد چاق، خانمهای باردار و حتی ورزشکاران و افرادی که نسبت به بلند کردن اجسام سنگین اقدام میکنند بیشتر از سایر مردم در خطر ابتلا به بواسیر یا هموروئید هستند همچنین به طور کلی بیماری بواسیر در نیمی از افراد بالای ۵۰سال در جامعه شایع میباشد که فقط برخی از آنها دارای نشان و علامت میشوند.

علت بروز همورویید ( بواسیر ) چیست؟

علت اصلی این بیماری مشخص نیست ولی با توجه به تحقیقات انجام شده و همچنین مانند اکثر بیماری ها دلیل این بیماری می تواند رعایت نکردن برخی اصول تغذیه ای و نحوه اشتباه سبک زندگی باشد که برخی از ان ها عبارت است از:

مصرف نوشیدنی‌های حاوی الکل: زیرا الکل باعث ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.

عدم مصرف روزانه‌ی آب به میزان کافی : کم‌آبی بدن باعث سفت و سخت شدن مدفوع درون روده‌ها خواهد شد به صورتی که مدفوع سخت به سختی درون روده حرکت کرده و در سطح دیواره‌های درون کانال مقعد خراش ایجاد می‌کند.

مصرف ناکافی میوه و سبزیجات : مصرف ناکافی میوه و سبزیجات و مواد غذایی حاوی فیبر منجر به کاهش سرعت حرکت مواد غذایی درون روده‌ها و ایجاد یبوست در فرد می‌شود.

فعالیت‌های بدنی سنگین و نادرست : ورزش‌های سنگینی که به شیوه‌های غیر اصولی با وارد کردن فشار زیاد بر بدن انجام می‌شود به خروجی دستگاه گوارش و کف لگن آسیب وارد می‌کند.

اضافه‌وزن : چاقی و اضافه وزن علاوه بر ایجاد کم تحرکی در فرد و کاهش سرعت حرکات روده‌ای، فشار بیشتری را بر ناحیه مقعد وارد می‌کند.

باقی ماندن طولانی مدت در وضعیت ایستاده یا نشسته : شغل‌های نشسته امروزی مانند کارمندی یا رانندگی در مسافت‌های طولانی با تحت فشار قرار دادن مقعد زمینه‌ساز بیماری بواسیر هستند.

پرهیز از فعالیت بدنی و زندگی ماشینی : کم‌تحرکی و عادت به زندگی‌های ماشینی فعالیت دستگاه گوارش را کم می‌کند.

زور زدن هنگام دفع مدفوع : اجابت مزاج با زور عضلات ناحیه‌ی مقعد را بیش از حد کشیده و تحریک می‌کند.

ازدیاد فشار شکمی با سرفه‌های شدید و مکرر : با سرفه فشار ناحیه‌ی داخل شکم افزایش می‌یابد و با هر بار تکرار شدن آن عضلات کف لگن نیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

حمل وسایل سنگین و بیشتر از توانایی جسمی فرد : بلند کردن اجسامی با وزنی بیش از حد نرمال توان فیزیکی بدن فرد به عضلات کف لگن از جمله کانال مقعد آسیب می‌رساند.

رابطه‌ی جنسی مقعدی : به دلیل دریچه‌ای بودن عضلات ناحیه مقعد و بسته بودن آن در مواقع عادی، هنگام نزدیکی مقعدی آلت تناسلی با زور و فشار آن را باز می‌کند، همین فشار عضلات و اعصاب آن را تضعیف و کنترل بر دریچه را کم می‌کند. تکرار رابطه‌ی جنسی مقعدی دیواره‌ی عروقی این ناحیه را نیز نازک و تحریک می‌کند. بعضی از بیماری ها می توانند منجر به ایجاد بیماری بواسیر یا هموروئید شوند که برخی از ان ها را در قسمت بعدی گفته ایم.

اختلالات کبدی : مشکلات کبدی با ایجاد اختلال در روند طبیعی فعالیت دستگاه گوارش می‌تواند زمینه‌ساز هموروئید شود.

تجربه‌ی اسهال و یبوست‌ مزمن : ممکن است آسیب در دریچه مقعد هنگام خروج سریع مدفوع در هنگام اسهال با ایجاد اصطحکاک یا خروج کند و به سختی آن حین یبوست با ایجاد فشار به وجود آید.

کانسر کولون (سرطان قسمتی از روده بزرگ) : سرطانی شدن قسمت‌هایی از روده مانع حرکات روده‌ای و ایجاد مشکلاتی در هضم و دفع مدفوع می‌شود.

بارداری : بارداری نه تنها به دلیل تغییرات هورمونی مؤثر بر دستگاه گوارش و ایجاد یبوست، بلکه به دلیل فشار ناشی از بزرگی شکم و رحم باعث تحریک ناحیه‌ی مقعد می‌شود.

پارگی مقعد هنگام برش عضلات کف لگن در زایمان سخت : در برخی زایمان‌های سخت برای کمک به خروج سر نوزاد، نیاز به برش‌های عمقی‌تر در ناحیه‌ی کف لگن است، بی‌احتیاطی حین برش می‌تواند عضلات ناحیه‌ی مقعد را نیز درگیر و به آن آسیب بزند.

اختلالات روحی و روانی : مشکلات و بیماری‌های روحی مانند افسردگی نه تنها روح بلکه جسم فرد را تحت تأثیر کم‌توجهی و آسیب قرار می‌دهد.

ضعف عصبی عضلانی دریچه مقعدی به علت کهولت سن : ممکن است با بالا رفتن سن کنترل عصبی عضلانی فرد بر ناحیه‌ی مقعد کم شود و کنترل فشار وارد بر آن از توان فرد خارج گردد.

اعتیاد به مواد مخدر : مواد مخدر از جمله تریاک با برهم زدن عملکرد صحیح دستگاه گوارش و ایجاد یبوست فرد را مستعد هموروئید می‌کند.

مصرف برخی داروها : اختلالات گوارشی ناشی از عوارض برخی داروها نیز فرد را در معرض آسیب بواسیر قرار می‌دهد.

علائم و نشانه های این بیماری در هر فرد می تواند متفاوت باشد اگر در زمان درست به این بیماری توجه شود فرد اسیب کمتری خواهد دید . به دلیل آسیب دیدن ناحیه‌ی مقعدی در این بیماری دور از ذهن نیست که در ۹۹ درصد موارد کسی جز خود فرد متوجه آن نخواهد شد. اگرچه نمی‌توان این توقع را از کودکان یا افراد عقب‌مانده داشت ولی در آنان نیز والدین یا اطرافیانی هشیار می‌توانند در آگاهی به موقع از آن مفید باشند.

***نکته :

یبوست‌های مزمن به صورت دفع ناکامل مدفوع و چند روز در میان با ایجاد فشار در عضلات دریچه‌ای ناحیه‌ی مقعد باعث اختلال در حرکت یاری‌دهنده ماهیچه‌های صاف راست روده‌ی این ناحیه به عروق آن شده و بدین گونه زمینه را برای ابتلا به هموروئید فرآهم می‌کنند. بسته به میزان فشار وارد شده حین عمل دفع و تعداد دفعات تجربه‌ی یبوست‌های سنگین و آزاردهنده، آسیب وارده به عروق ناحیه‌ی مقعد شدت می‌یابد. با هر بار تکرار شدن اجابت مزاج‌های طولانی و سخت، اختلال در عملکرد دریچه انتهایی روده‌ و آسیب عروقی بیشتر و بیماری در فرد پیشرفته‌تر خواهد شد. در نهایت فرد زمانی متوجه جراحت کانال مقعد خود خواهد شد که نشانه‌هایی چون درد و خونریزی ظاهر شود.

خطر بروز هموروید در بین افراد شاغل

شغل و حرفه هر کسی نقش مهمی در زندگی هر کسی دارد و هر کسی تلاش می کند تا در کار خود موفق شود و درجه بالایی کسب کند ولی هر شغلی مزایا و معایب خود را دارد که بعضی از ان ها عادت های غلط رفتاری را به فرد القا می کند که این رفتار ها باعث می شود مشکلات غیر قابل پیش بینی به وجود بیاید که یکی از ان ها بیماری بواسیر است به طور کلی می توان گفت اکثر کار ها ممکن است منجر به ایجاد بیماری بواسیر شوند که عبارت اند از:

باقی مانده به حالت نشسته به مدت طولانی و به طور مداوم :

عمدتاً مشاغل اداری و یا کسانی است که به مدت طولانی در پشت یک میز یا در مقابل کامپیوتر قرار می‌گیرند، به همراه رانندگان اتوبوس، کامیون و حتی خلبانان در این گروه قرار می‌گیرند. باقی ماندن برای مدت طولانی به حالت نشسته، گردش خون را در اندام تحتانی دشوارتر می‌کند. این افراد به منظور پیشگیری از ابتلا به بواسیر باید عادات طبیعی استفاده از پله به جای آسانسور، پیاده روی کوتاه مدت قبل و بعد از کار و تغییر وضعیت بدن هر دو ساعت یک بار را در خود تقویت کنند.

فعالیت‌های شدید فیزیکی و سنگین :

کارکنان انبارها و بنادر هر دو متعلق به این گروه هستند. فعالیت فیزیکی ناگهانی و شدید می‌تواند فشار روی عروق خونی رکتوم را افزایش دهد. بنابراین توصیه می‌شود به درستی تمام حرکات بدنی را انجام دهند. همچنین پیشنهاد می‌‌شود که با ورزش مناسب کف لگن و عضلات اطراف اندام‌های لگنی (مثانه، واژن و رحم …) را تقویت کنند.

باقی مانده به حالت ایستاده به مدت طولانی و به طور مداوم :

این حالت عمدتاً مربوط به حرفه‌هایی است که شانس زیادی برای نشستن ندارند مانند کارگران، پیشخدمت‌ها، آرایشگران و فروشندگان و غیره. ایستادن طولانی نیز دارای اثرات منفی بر عضلات و اسکلت فرد و همچنین بر روی عروق و گردش خون است. توصیه می‌شود در حین کار حالت پاها عوض شده و با ایستادن بر روی انگشتان پا یا تغییر وزن و سنگینی خود بر روی هر پا هر دو الی سه دقیقه مانع آسیب‌های احتمالی شوند.

سطوح بالای استرس و تنش محیط کار :

استرس می‌تواند به راحتی بر عملکرد بدن از جمله حرکت روده تأثیر بگذارد. افرادی که دارای مشاغلی هستند که نیاز به صرف زمان طولانی دارد، ممکن است نیاز به توالت را به تعویق بیندازند و با این کار خطر ابتلا به یبوست و در نتیجه بواسیر را در خود افزایش دهند. بنابراین لازم است تا با مذاکره با مسئولین محیط کاری خود حتماً وقتی را برای استراحت و دستشویی در محیط کار در نظر بگیرند.

ارتباط بین سرطان و بواسیر(هموروئید)

به هیچ وجه هموروئید باعث ایجاد سرطان نمی شود ولی امکان دارد این دو بیماری هم زمان ایجاد شود در افراد بالای ۴۰ سال که علامت اصلی بیماری ان ها خون ریزی است باید کلونوسکپی و رکتوسیگموئیدسکپی انجام دهند تا مشخص شود بیماری ان ها سرطان است یا نه.لازم به ذکر است که در بیماری بواسیر اگر خون ریزی رخ دهد به رنگ سیاه نمی باشد.



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : مهدی مقدم

هموروئید یا بواسیر در کودکان

هموروئید یا بواسیر در کودکان چگونه است؟ : همان طور که گفته شد این بیماری هم در زنان و هم در مردان رخ می دهد و در نیمی از جمعیت جهان در سن ۵۰ سالگی به آن مبتلا می‌شوند. این بیماری در جهان به عنوان بیماری پیری شناخته می شود زیرا در افراد مسن رایج است به همین دلیل اکثر افراد از احتمال ابتلا هموروئید در کودکان آگاهی ندارند. به گفته انجمن جراحان کولون آمریکایی، میلیون‌ها آمریکایی در سنین مختلف مبتلا به هموروئید هستند.

 

علل بواسیر یا هموروئید در کودکان

عوامل مختلفی می‌توانند باعث ایجاد هموروئید در کودکان شوند. نشستن کودک روی سطوح سخت یکی از این عوامل است. اما هموروئید در کودکان معمولاً به سبب یبوست ایجاد می‌شود. رژیم غذایی نامناسب وعدم تحرک می‌تواند مدفوع کودک را خشک و سفت کند، بنابراین عبور و دفع آن مشکل شده و عمل اجابت مزاج دشوار می‌شود. همانند بزرگسالان، این مشکل در کودکان باعث ایجاد آسیب در عروق رکتوم و ناحیه مقعد خواهد شد.

علایم بیماری همورویید در کودکان

بعضی از کودکان، تورم عروق خونی را در داخل و اطراف مقعد و رکتوم تجربه می‌کنند. همورویید اغلب باعث خونریزی حین اجابت مزاج و همچنین خارش، حساسیت و درد در اطراف دریچه مقعد می‌شود. یک کودک مبتلا به هموروئید ممکن است پس از اجابت مزاج در کاغذ توالت خون ببیند. بنابراین اگر فرزندتان از خارش و سوزش در ناحیه مقعد شکایت کند، نباید هموروئید را به عنوان یک علت احتمالی نادیده بگیرید.

درمان بواسیر یا هموروئید در کودکان

درمان هموروئید در کودکان می‌تواند یک چالش باشد ، زیرا اکثر داروهای ضد واریسی و درمان‌های موجود امروزه برای بزرگسالان تهیه شده است. بنابراین طیف گسترده‌ای از داروهای درمانی هموروئید برای بزرگسالان در داروخانه‌ها موجود است.

مؤثرترین روش درمان تغییر رژیم غذایی کودک و اصلاح عادات رفتاری و سبک زندگی است. به طور کلی درمان‌های طبیعی امن‌ترین راه برای درمان هموروئید در کودکان است. یبوست بزرگترین علت هموروئید در کودکان است، احتمالاً کنترل یبوست مهمترین راه برای جلوگیری از هموروئید در کودک است.برای جلوگیری از یبوست باید فیبر که در سبزیجات موجود است را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم همچنین حدودا باید هشت لیوان مایعات مصرف شود.

به طور کلی درمان‌های طبیعی امن‌ترین راه برای درمان هموروئید در کودکان است. مؤثرترین روش درمان تغییر رژیم غذایی کودک و اصلاح عادات رفتاری و سبک زندگی است. از آن‌جا که یبوست بزرگترین علت هموروئید در کودکان است، احتمالاً کنترل یبوست مهمترین راه برای جلوگیری از هموروئید در کودک است. اضافه کردن فیبر و مایعات حدود هشت لیوان روزانه به رژیم غذایی کودک اولین گام برای جلوگیری از یبوست است.

مصرف برخی از نوشیدنی‌ها مانند آبمیوه و انواع توت‌ها ، آب نارنگی و آب انار گزینه‌های خوبی هستند. یکی از روش‌های اصلاح عادت‌های رفتاری کودک توجه به ورزش و فعالیت بدنی منظم کودک است تا به جلوگیری از یبوست و هموروئید کمک کند. ورزش می‌تواند سلامت کلی کودک و همچنین سلامت روده را بهبود بخشد.بهتر است به کودک خود آموزش دهید تا به محض احساس نیاز به دفع مدفوع به دستشویی رود و از به تأخیر انداختن عمل اجابت مزاج بپرهیزد. از طرفی او را تشویق کنید تا زمان کمتری در دستشویی صرف کند و از زور زدن حین اجابت مزاج بپرهیزد.

روش‌های درمانی مناسب برای کنترل هموروئید کودک که والدین باید به ان‌ها توجه کنند عبارت‌اند از:

  • یکی از راه ها حمام آب گرم نشسته در لگن به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دو تا سه بار و سپس خشک نمودن محل است.
  • همچنین حمام روزانه‌ی کودک با آب گرم و سپس خشک نمودن محل البته باید توجه کرد که شستشو محل مقعد با صابون می‌تواند هموروئید را تحریک کند؛ باید روش روش صحیح خشک نمودن یا تمیز کردن مقعد بعد از اجابت مزاج به کودک و استفاده از دستمال مرطوب و نرم به کودکان کاملا اموزش داده شود.
  • برای تسکین درد می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • مصرف دوز مناسب استامینوفن برای کنترل درد مقعد کودک
  • مصرف داروهای ضد هموروئید بدون نسخه مخصوص کودک با نظر پزشک

اگر بعد از انجام این روش ها در عرض دو هفته هموروئید بهبود نیافت یا خون ریزی شدت یافت حتما باید به پزشک مراجعه شود در موارد شدید بیماری که با این روش‌ها کنترل نمی‌شود، معمولاً جراحی توصیه خواهد شد و از آن‌جایی که کودک در سن رشد است، روش باند لاستیکی برای از بین بردن هموروئید کودک پیشنهاد نخواهد شد.

شدت بیماری همورویید در کودکان

بیماری بواسیر , هموروئید در کودکان کمتر دیده می شود اما با وجود این درصد کم این بیماری در کودکان مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد و ان را جدی گرفت تا کودک دوباره دچار این بیماری نشود.



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : مهدی مقدم

  فیستول مقعد

 

فیستول مقعد چیست؟

درباره فیستول مقعد باید گفت که فیستول مقعد در واقع یک کانال کوچک است از قسمت پایان روده و تا پوست نزدیک مقعد ادامه دارد و باعث اتصال ۲ ارگان در بدن می شود؛ و به شکل یک تونل کوچک باریک غیر طبیعی در پایان روده راست است که به سطح خارجی پوست باز می‌شود قرار دارد.

فیستول مقعد

برای توضیح بیشتر باید بگوییم که کانال مقعد در انتهای مسیر دستگاه گوارش و در حد فاصل دو دریچه‌ی حلقه مانند عضلانی قرار دارد که این دریچه ها را با نام دریچه‌ی داخلی و خارجی مقعد مشخص شده است. درباره جنس این دریچه ها باید گفت که دریچه‌ی داخلی عضلات صاف تر و غیر ارادی دارد و اما دریچه‌ی خارجی از عضلات اسکلتی و تحت کنترل ارادی تشکیل شده است؛ و وطیفه این دو عضله حمایت از کانال مقعد است.

غدد مقعدی در واقع بین این دو دریچه قرار گرفته است این غدد ترشحات را به درون کانال مقعد تخلیه می‌کنند. به بیان خیلی ساده تر در روده بزرگ و در قسمت نزدیک به خروج مدفوع (مقعد)، غده هایی وجود دارند که این غده ها درست مانند غده های عرق، باعث ترشح موادی هستند که بسته به نوع موادی که ترشح می کنند، نقش بزرگی را در تامین سلامت کلی بدن دارند و از ان جایی که ترشحات برای تخلیه باید وارد روده بزرگ بشوند دهانه ی این غده ها به داخل روده باز می شود.

اما بیشتر مواقع عفونت صورت میگیرد که علت این امر مسدود شدن خروجی غدد است وقتی که غدد مسدود شود و عفونت جمع شود باعث ایجاد فیستول مقعدی می شود.

این عفونت می تواند تا سطح پوست هم نفود کند و بیشتر شود. معمولا فیستول در بیشتر کسانی که در ناحیه معقد زیاد دچار ابسه و جوش های مقعدی می شوند و بهبودی کاملی پیدا نکرده اند به وجود می آید. به جز گسترش یافتن عفونت حتی در بیشتر مواقع ترشحات مدفوعی هم از کانال بیرون می ریزد و در سطح پوست دیده می شود. آبسه مقعد باعث ترشح عفونت در کل بدن می شود.

درباره محل قرار گیری فیستول در دریچه کانال و یا ساده و پیچیده بودن آن باید بگوییم که این موارد به ۵ دسته تقسیم می شوند:

  • فیستول اکسترا اسفنکتریک (Extrasphincteric) : این عارضه از قسمت راست روده بزرگ شروع و به سمت پایین ادامه دارد و از طریق عضله‌ی لواتور آنی کف لگن به پوست اطراف مقعد باز می‌شود. توجه داشته باشید که این نوع فیستول در خطوط دندانه دار یعنی که قسمتی که غدد مقعد هست به وجود می‌آید که علل ایجاد آن بیماری کرون یا یک فرآیند التهابی مانند آپاندیس و یا آبسه باشد.
  • فیستول سوپر اسفنکتریک ( Suprasphincteric ) : شروع آن درست از میان عضلات اسفنکتر داخلی و خارجی و تا بالا گسترش دارد و به این ترتیب که از عضلات پوبورکتالیس رد شده و در حدود یک سانتی خروجی دهانه مقعد به پوست باز می‌شود. امکان مبتلا شدن به این نوع فیستول ۲۰ درصد است.
  • فیستول ترانس اسفنکتریک ( Transphincteric ) :  میان عضله دریچه‌ی داخلی و خارجی و یا از قسمت پشت مقعد شروع، از عضله‌ی اسفنکتر خارجی رد می شود و در فاصله‌‌ی یک یا چند اینچی از پوست نزدیک مقعد بیرون می اید. به خاطر شکلی که دارد معمولا نعل اسبی هم گفته می شود امکان شیوع این فیستول در افراد بین ۲۰ الی ۲۵% است.
  • فیستول اینتر اسفنکتریک ( Intersphincteric ) : درست از وسط عضلات اسفنکتر داخلی و خارجی شروع و و از عضله اسفنکتر رد می شود و از قسمت بسیار نزدیک به انتهای مقعد بیرون می آید. در واقع این نوع به یکی از شایع‌ترین فیستول مقعدی که ۵۵ تا ۷۰ درصد امکان شیوع دارد شناخته شده است.
  • فیستول زیرمخاطی : آخرین مورد از دسته بندی نوع فیستول این فیستول است که در واقع به صورت سطحی و از زیر مخاط عبور می‌کند.

در بیشتر افراد وجود فیستول باعث بروز علائم دردناک در قسمت مقعد و سوزش پوست، درد، التهاب شود. دیده شده است که بیماران بسیاری هم علایم دیگری چون خونریزی و ترشح در هنگام عبور مدفوع دچار هستند. درباره فیستول و علل آن باید بگوییم که فیستول ممکن است که علل و علائم خاص و مختلف دیگری هم داشته باشد و در فرد به وجود بیاید؛ و بیشتر پزشکان به دلیل شدت آسیب معمولاً بهترین روش درمان و از بین بردن چرک و عفونت بدن انجام جراحی را توصیه می کنند.

علل ایجاد فیستول مقعد

درباره فیستول در بخش قبل گفتیم که فیستول مقعد از یک آبسه مقعدی که بهبود پیدا نکرده است به وجود می‌آید که معمولا بسیار هم دردناک است. درباره ابسه هم شرح دادیم که وقتی یکی از غدد های درون روده مسدود شود آبسه به وجود می آید و این آبسه و عفونت آن باعث فیستول مقعدی می شود. طی تحقیقاتی که انجام شده است معمولا در هر ۴ نفر مبتلا به آبسه مقعد دو مورد از این افراد ابسه باعث به فیستول می شود. درباره درمان آبسه باید بگوییم که آبسه بسیار راحت درمان می شود با مراجعه به پزشک می توانید این ابسه را از تبدیل شدن به فیستول و عوارضی که گریبان گیرتان خواهد شد نجات دهید معمولاً پزشک در مطب و کلینیک با بی حسی موضعی یک برش پوستی روی آبسه انجام می دهد و تخلیه چرک آن انجام می‌شود . بیشتر افراد در حین ابسه منتظر می مانند که آبسه خود‌به‌خود تخلیه شود باید گفت که ریسک این که به این صورت آبسه به طور کامل بهبود نیابد زیاد است و بنابراین فیستول اتفاق می‌افتد.

درباره دلایل ایجاد فیستول باید به این موارد اشاره کنیم که این موارد عبارتند از :

  • آبسه مقعدی
  • بیماری کرون
  • دیورتیکولیت
  • هیدر آدنیت چرکی
  • عوارض جراحی در نزدیکی مقعد
  • ابتلا به سل
  • بیماری های جنسی مثل کلامیدیا و یا سیفلیس
  • HIV
  • سرطان
  • زخم ناشی از ضربه

آبسه مقعدی :

معمولا اگر آبسه مقعدی از علل فیستول باشد باید گفت که ابسه نشان از وجود عفونت در بدن را نشان می دهد و علائمی مثل حرارت،درد، تورم و احساس ناراحتی در نزدیک خروجی مقعد یعنی اطراف دهانه مقغد را دارد.

در ادامه ما به نادرترین دلایلی که سبب بروز فیستول در دهانه مقعد فرد می شود را که ممکن است از یک بیماری خطرناک باشد به طور کامل شرح می دهیم:

بیماری کرون :

در این بیماری دستگاه گوارش دچار التهاب می شود و نشانه های مختلفی را دارد که در صورت مشاهده در فرد می تواند به تشخیص ابتلا به فیستول کمک کرد. باید گفت که کرون در واقع یک چهارم در ایجاد فیستول موثر است درباره بارزترین علائم بیماری کرون می توان به درد در ناحیه شکم، بی اشتهایی، داشتن حالت تهوع و استفراغ و کم شدن وزن اشاره کرد.

دیورتیکولیک :

این عامل هم سبب ایجاد عفونت در روده بزرگ می شود این بیماری زمانی شیوع پیدا می کند که مخاط روده بزرگ دچار التهاب شود و باعث درد شکم در قست چپ و سمت پایینی شکم می شود.

هیدر آدنیت چرکی :

هنگامی که غدد عرق دچار یک نوع عفونت شود باعث ایجاد زخم و ابسه می شود در واقع ناشی ار بیماری مزمن پوستی است این زخم ها اگر در ناحیه مقعد به وجود بیایند بی شک دلیل اصلی فیستول هستند.

عوارض جراحی در نزدیکی مقعد :

معمولا برای از بین بردن آبسه که در مقعد به وجود می آید بهترین روش جراحی است اما بیشتر اوقات بعد از جراحی فیستول رخ می هد زیرا بافت با برش و یا تخلیه دچار اسیب می شود که این نوع اسیب در زایمان هم ممکن است به وجود بیاید و از علل بروز فیستول در مقعد است.

ابتلا به سل :

درباره سل می دانید که بیماری خطرناک سل ناشی از عفونت باکتریایی است که قسمت ریه را درگیر می کند اما این باکتری در هر قسمت از که نفوذ کند در قسمت راست روده می تواند باعث ایجاد آبسه و زمینه ساز فیستول شود.

بیماری های جنسی مثل کلامیدیا و یا سیفلیس :

این بیماری ها ممکن است در اثر رابطه جنسی مقعدی وارد بدن شود که سبب فیستول در دهانه مقعد می شود

HIV :

در بیماری خطرناک ایدز سیستم ایمنی بدن به کلی ضعیف می شود و این ضعف سیستم ایمنی باعث می شود تا عفونت ها به سمت او هجوم بیاورند و بدین ترتیب شرایط برای فیستول محیا می شود.

سرطان :

در سرطان رکتو روده بزرگ دچار تغییر شکل و سلول روده کاملا ملتهب می شود و باعث بروز فیستول مقعدی در فرد می شود.

زخم ناشی از ضربه :

وارد شدن ضربه و تروما از دلایل اصلی است که اگر بر اثر ضربه سلول دچار تغییر شکل و یا بافت آسیب ببیند زمینه ساز فیستول مقعدی است



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:4 ::  نويسنده : مهدی مقدم

درمان خانگی فیستول مقعد

بیشتر مردم درست مثل سال های پیش که برای درمان بیماری ها و مشکلاتشان سراغ درمان های گیاهی می رفتند امروزه هم با وجود پیشرفت در علم پزشکی و راه هایی نوین درمانی برای درمان مشکلات خودشان از روش های قدیمی و خانگی استفاده می کنند زیرا در درمان های خانگی عوارض و خطرات اثبات شده‌ی کمتر ی دیده شده است و برای همین بسیاری از مردم دنبال درمان هر بیماری‌ای با درمان‌های خانگی هستند. درست است که این روش های درمانی نسبت درمان های شیمایی ممکن است عارضه کمتری برای فرد داشته باشد و در انجام این روش ها وقتی هدف درمان کسب بهبودی و رفع کامل بیماری است و متأسفانه باید گفت که این درمان‌های خانگی توان بهبودی تمام بیماری ها را ندارند.
درمان خانگی فیستول مقعد

درمان خانگی فیستول مقعد

بیشتر بخوانید : فیستول مقعد

بیشتر وقت ها برای اینکه دوره درمان بسیاری از بیماری ها زمان بر و سخت است و ممکن است تا فرد از عهده مخارج زیاد درمان برنیاید و در بسبیاری هم به خاطر ترس از جراحی نتواند برای درمان جراحی را انتخاب کند و این باعث می‌شود تا بیشتر افراد برای بهبود و درمان‌ به سراغ درمان های کم‌هزینه‌ خانگی بروند. برای مثال می توان درباره همین بیماری فیستول گفت که با اینکه روشی جز جراحی برای رفع این مشکل هنوز پیدا نشده است اما با وجود این بسیاری از مردم از داروها و معجون‌های خانگی برای التیام دادن به آن استفاده می کنند. درباره این نوع درمان ها باید بگوییم که برای کاهش درد و التهاب نوع رژیم غذایی و معجون و درمان‌های خانگی می تواند کمک کند ولی به طور ناچیز و هرگز به اینکه به طور قطعی درمان را انجام دهد نیست.

درباره نقش رژیم غذایی در درمان و کاهش درد فیستول مقعد باید گفت که این رژیم نقش فوق العاده ای را کاهش درد ایفا می‌کند؛ زیرا همان طور که می دانیم در این بیماری یبوست باعث می شود تا شرایط بیمار بدتر شود و به طور حتم رژیم پر فیبر می تواند از تشدید بیماری تا حدود زیادی پیشگیری کند.

در این رژیم فرد علاوه بر رعایت مصرف فیبر کافی تا می تواند باید مایعات بنوشد، مقدار زیاد آب می تواند فیبر را بهتر به روده برساند. در اینجا ما مواد غذایی حاوی فیبر فراوان را برای شما اورده ایم:

  • جوانه گندم
  • برنج قهوه‌ای
  • نان قهوه‌ای
  • جو
  • ماکارونی گندم کامل
  • موز
  • سیب، گلابی، گل کلم، اسفناج، هویج، گوجه، پیاز و فلفل سبز

بهتر است که از غذاهایی که دارای ادویه تند و یا طبع گرمی هستند تا درمان کامل اجتناب کنید زیرا ممکن است به عوارض بیشتر منجر شود. درباره کلم باید گفت که خوردن نیم فنجان آب کلم خام روزانه برای نرم کردن مدفوع بسیار مفید است.

اینجا برای اینکه در روش خانگی مشکلی باعث اختلال در کاهش درد شما نشود راه کار های را برایتان توصیه می کنیم:

در شستشوی مقعد توجه داشته باشید که برای اینکه منطقه کمتر تحریک شود و باعث بروز خارش شود بهتر است خیلی آرام و سریع بشویید.

۱- معمولا پزشک برای تسکین درد استفاده از حمام اب گرم به مدت ۳۰ دقیقه در روز را پیشنهاد می کند شما برای اینکه احساس درد کمتری داشته باشید در لگن یا وان آب گرمی که میخواهید باسن تان را قرار دهید از اسانس های ضد درد هم استفاده کنید.

۲- درباره خاصیت آنتی بیوتیکی زرد چوبه حتما بسیار شنیده ایم و از آن جا که یک آنتی‌بیوتیک طبیعی و ماده‌ی ضد باکتری است برای از بین بردن باکتری‌های مضر روده بسیار مؤثر است. برای همین پودر زردچوبه بوداده یک درمان خانگی فوق‌العاده برای فیستول مقعد است. شما برای تهیه‌ی این معجون یک قاشق غذاخوری زردچوبه‌ی بوداده را با ۳۰۰ میلی‌لیتر شیر خشک بدون چربی و دو قاشق غذاخوری عسل خوب مخلوط کنید و بعد از اینکه کاملا خنک شد. بهتر است که این معجون را قبل از خواب بنوشید تا به تسکین علایم آزار دهنده فیستول مقعد کمک ‌کند و خواب راحتی را داشته باشید.

۳- یکی دیگر از گیاهان دارویی که خاصیت شگفت انگیزی دارد زنجبیل است این ماده گیاهی با خاصیت‌های درمانی فراوان در تسکین مشکلات معده و بهبود خلق و خوی افراد بسیار مفیدو موثر است. همچنین زنجبیل در کاهش درد و کاهش سفتی عضلات نقش بسیاری را دارد. درباره این ماده‌ی شفابخش باید گفت که در درمان تهوع و استفراغ و پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن کاربرد بسیار بالایی دارد. مصرف چای زنجبیل برای درمان یبوست به تسکین فیستول مقعد کمک بسیار زیادی می‌کند.

۴- پونه کوهی هم گیاهی که به دلیل دارا بودن خاصیت ضد باکتری، ضد ویروسی و خواص ضد التهابی نقش بزرگی در کاهش تورم مقعد و جلوگیری از خونریزی در آن ناحیه را دارد. پونه کوهی در درمان بیماری های گوارشی مزمن و بهبود ایمنی بدن، در کاهش دیابت و حذف آکنه ها کمک بسیار بزرگی را به فرد می کند. برای همین خاصیت بسیار پونه کوهی به یکی از درمان‌های خانگی مؤثر و عالی برای فیستول معروف است برای تهیه معجون آن از ترکیب یک قاشق چای‌خوری پونه کوهی با صد میلی‌لیتر آب ولرم تهیه می شود برای نتیجه بهتر توصیه می‌شود دو بار در روز ترجیحاً بعد از صبحانه و فقط چند دقیقه قبل از شام برای بهبود ایمنی بدن و از بین رفتن باکتری‌های ناحیه مقعد مصرف ‌شود.

۵- عسل هم به عنوان یک ضد باکتری شناخته می شود. عسل به دلیل داشتن خاصیت ضد میکروبی قوی برای التیام عفونت های بدن بسیار مفید است. این از گذشته های دور ثابت شده است و تحقیقات نشان داده است که عسل یک عنصر مؤثر طبیعی ضد باکتری است که مصرف مداوم آن می‌تواند به سم‌زدایی و بهبود وضعیت کلی سلامت بدن کمک کند. باید در مصرف ان برای بهبود فیستول گفت که اضافه کردن یک قاشق عسل در آب ولرم و نوشیدن آن ۲ بار در روز به سرعت بخشیدن روند بهبودی فیستول مقعد کمک می‌کند.

۶- یکی دیگر از روش ها و درمان های گیاهی استفاده از عصاره مایع به دست آمده از دانه و غشاهای سفید گریپ فروت ماست که به عنوان یک پماد فیستول مقعد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد؛ و از آن جایی که این ماده در فهرست بهترین آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی قرار دارد. بدون شک می‌تواند وضعیت منطقه آسیب‌دیده را تا حدودی بهبود ببخشد و با افزایش ایمنی بدن برای رسیدن به بهبودی کمک کند. طریقه مصرف ان به این ترتیب است که یک قاشق غذاخوری از عصاره دانه گریپ فروت را با یک سوآب پنبه‌ای به ارامی به محل آسیب مالیده و پس از ۲۰ دقیقه با آب سرد بشویید.

۷- یکی دیگر از گیاهانی که منبع خوبی از عناصر ضد باکتری و ضد ویروسی است گیاه میخک است. استفاده از میخک می تواند در تسکین دادن ناراحتی معده و جلوگیری از عفونت انگلی در بدن بسیار مفید واقع شود. از درمان خانگی بسیار عالی برای فیستول مقعد می توان به میخک اشاره کرد، زیرا این گیاه دارای خاصیت تقویت‌کنندگی سیستم ایمنی بدن و پاک‌کنندگی طبیعی روده بزرگ است. طریقه مصرف این گیاه برای بهبود فیستول به این شرح است که نصف قاشق غذاخوری میخک خرد شده یا پودر میخک را با چای زنجبیل مخلوط کنید و پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه جوشیدن ان را میل کنید.

۸- محققان درباره خاصیت بی نظیر روغن درخت چای نتایج بسیاری خوبی را کسب کرده اند مهم ترین خاصیت این ماده می توان به خاصیت ضد باکتریایی، ضد ویروسی، ضد‌عفونی کنندگی و خواص ضد التهابی آن اشاره کردو نقش فوق العاده ای که در تسریع روند بهبود زخم دارد. وجود همین خاصیت های شگفت انگیز درمانی که در روغن درخت چای موجود است باعث شده تا این ماده به درمان خانگی خارق العاده ای برای بهبود فیستول مقعد تبدیل شود.

درباره نقش این پماد در بهبود زخم باید گفت که با کاهش میکروب‌ها و ترویج سلول‌های سفید خون به مبارزه با باکتری‌ها و تسریع بهبودی زخم بسیار نقش دارد طریقه مصرف به این شکل است که ۱ قاشق غذاخوری روغن درخت چای با ۱ قاشق روغن زیتون مخلوط و سپس با یک گوش‌پاک‌کن مخلوط روغنی را به محل آسیب دیده به طور ارام می‌مالید و پس از اینکه ۲۰ الی ۳۰ دقیقه از زمان گذشت به ارامی با آب سرد محل را شسته و خشک می‌‌کنید. با انجام این درمان طبیعی می توانید برای چند روز به کاهش علایم آزار دهنده فیستول مقعد کمک کنید.

۹- پیاز و سیر از گیاهان محبوب در تغذیه است. پیاز دارای گوگرد یا سولفور و سیر دارای خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی فراوانی است؛ که این دو ماده با این خاصیت های ضد باکتریایی که دارند در کنار هم منجر به یک درمان طبیعی بسیار عالی برای فیستول مقعد می‌شوند. بسیاری از افراد بر این باورند و بیشتر تجربه کرده اند که با مصرف این دو ماده با هم درد و تورم مقعد طی چند ساعت بسیار کم می شود؛ و برای همین است که اکثر پزشکان مصرف منظم پیاز و سیر را برای تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت فرد از عفونت‌های ویروسی به تمام مراجعه کنندگان توصیه می‌کنند.

طریقه ساخت معجون ضد التهاب و درد برای فیستول به این صورت است که پیاز را به صورت حلقه ای خرده کرده و حبه سیر را با دسته‌ی هاون له کنید. سپس دو فنجان آب را جوشانده و سیر و پیاز و یک فنجان کلم خرده شده را به آب در حال جوش اضافه کرده و اجازه دهید ده دقیقه بجوشد. بعد از اینکه سوپ آماده شده بعد از خنک شدن آن را میل کنید. بدون شک این سوپ می تواند به تسریع روند بهبودی کمک شایانی بکند. از کلم برای جلوگیری از یبوست و سهولت دفع و کاهش درد فیستول هنگام اجابت مزاج در سوپ استفاده می شود که می تواند در درمان بهبود موثر باشد.

درباره تمام نکاتی که برای بهبود و تسریع در روند بهبود گفته شد باید بگوییم که این روش های درمانی به تنهایی کاربردی را ندارد و رعایت این موارد فقط دارای جنبه‌ی حمایتی را دارد و فرد تا زمان آماده شدن برای انجام عمل جراحی فیستول مقعد التهاب و درد کمتری را داشته باشد. پس متوجه شدید که این درمان‌ها به هیچ وجه جایگزین درمان اصلی فیستول مقعد نخواهند بود.



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : مهدی مقدم

انواع روش های درمان فیستول

انواع روش های درمان فیستول

امروزه با پیشرفت علم در هر زمینه ای و بیشتر در زمینه پزشکی باعث شده است تا بهبود راه‌های درمانی زیادی برای انواع بسیاری از بیماری‌ها به دست بیاید. در این رابطه می توانیم به لیزر اشاره کنیم که امروزه با روش لیزر خیلی راحت می توان ز انجام جراحی های سنگین و پر عارضه خلاص شد؛ و امروزه جراحی فیستول مقعد با لیزر به دلیل حساسیت و آسیب‌پذیری طبیعی ناحیه‌ی مقعد نسبت به سایر اندام‌ها از بسیاری از مشکلات این روند درمانی کاسته است. دلیل اینکه نقش لیزر در جراحی فیستول مقعد بسیار پررنگ است و از ان جا که این درمان فقط با جراحی انجام می شود و به دلیل تک بعدی بودن درمان فیستول مقعد راهی جز جراحی نیست لیزر در تمامی اعمال جراحی از مزایای بسیاری را دارا است.

فیستول مقعد

بهترین روش درمان لیزر درمانی است زیرا که در این روش فیستول مقعد به جای استفاده از تیغ یا چاقوی جراحی و آسیب زدن به بافت‌های اطراف با کمک اشعه و انرژی ساطع شده از دستگاه لیزر مسیر فیستول را می‌بندند. و دیگر بافت های اطراف مقعد دچار مشکل نمی شود در روش لیزر انجام روش درمان با داشتن دقت و تهاجم کم‌تر به عضله‌ی دریچه مقعدی و فرد احساس کمترین درد و یا خونریزی را نداشته باشد از مزیت های دیگر لیزر می توان به این مورد اشاره کرد که در درمان با لیزر که بیمار درد و خونریری را متوجه نمی شود علت این است که زیرا لیزر این قابلیت را دارد تا هم اعصاب آسیب‌دیده حین جراحی و هم مویرگ‌های پاره شده را ترمیم کند؛ و انجام این روش نیاز به هیچ گونه بیهوشی و یا بستری شدن در بیمارستان ندارد و کاملا سرپایی و سریع است.

بیشتر بخوانید : درمان خانگی فیستول

مزیت این روش در مقایسه با جراحی های دیگر این است که در این روش بیمار در مدت محدودتر و با سرعت بیشتری بهبود می‌یابد و فرد می‌تواند زودتر از سایر روش‌ها به فعالیت روزمره و کار خود بازگردد. بروز هر گونه عوارضی بسیار کم است مثل عفونت که از سایر روش‌هاکمتر است. بارزترین دلیل انتخاب این روش جراحی فیستول می توان به این مورد اشاره کرد که در جراحی با لیزر احتمال اینکه بیماری‌های منتقل شونده از خون مانند هپاتیت و HIV را به حداقل و حتی صفر می‌رساند.

امروزه با گسترش استفاده از لیزر در درمان های پزشکی بیشتر خانواده ها خیلی از اضطراب ها و ترس هایشان از جراحی کمتر شده است و دیگر مثل گذشته نیست که فرد برای درمان از ترس نتواند به پزشک مراجعه کند امروزه و با ابداع روش های موثر خیلی از همین افراد با خیالی آسوده‌تر برای درمان مشکلات خود پا به اطاق عمل می‌گذارند. بیشتر پزشکان هم از این روش درمانی به دلیل آسانی و کم‌تهاجی بودن، بیشتر از روش‌های قدیمی و تیغ جراحی استقبال می‌کنند و به بیشتر بیماران توصیه می کنند.

درمان فیستول مقعد با جراحی

این غیر ممکن است که فیستول مقعد بدون انجام راه های درمانی و به صورت خود به خود التیام یدا کند. در بیشتر موارد پزشک انجام جراحی را برای حذف فیستول مقعد انتخاب می کند برای جراحی هم می شود از چندین تکنیک استفاده کرد که بسته به نوع فیستول مقعد (ساده یا پیچیده) و موقعیت متغییر است تکنیک های که می شود به کار برد عبارتند از:

  • فیستولوتومی
  • استن
  • فلپ آدوانسمنت
  • پلاگین بیولوژیکی

درباره روش های از جراحی فیستول که می توان به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری انجام داد در بخش قبل گفتیم اما این برای فیستول‌های بزرگ و عمیق نیست و در این موارد بیمار نیاز به مراقبت در بیمارستان را دارد و بهتر است تا بیمار ساعاتی را در بیمارستان استراحت کند و در همان روز بعد از چند ساعت از عمل جراحی به خانه برگردند، بعد از رفتن هم بیمار، نیاز به استراحت برای حداقل چند روز بعد از عمل جراحی برای کمک به روند بهبود را دارد که باید رعایت کند.

درباره تکنیک های جراحی باید بگوییم که معمولا هر کدام از این تکنیک‌های جراحی در هر صورت مزایا و معایبی را به همراه دارند که انجام هر کدام از این تکنیک ها با توجه به موقعیت و محل قرارگیری فیستول توسط پزشک انتخاب می‌‌شوند، این روش‌‌ها شامل:

فیستولوتومی :

در این روش جراحی که در ۸۵ الی ۹۵ درصد موارد جراحی های فیستول مقعدی استفاده می شود به این ترتیب که به منظور بررسی و رفع آسیب‌های وارده به تمامی قسمت‌ها به صورت یک برش باز در تمام طول فیستول صورت می گیرد. با باز شدن عضله تونل و برش پوست ترمیم فیستول از داخل به خارج بهتر صورت می پذیرد و معمولا بعد از گذشت مدتی تبدیل به یک شیار می‌شود. برای بهبودی کامل جای جراحی و زخم معمولا یک الی دو ماه زمان نیاز است.

تکنیک استن :

یکی از روش های قدیمی در درمان فیستول مقعدی استن است؛ که در روش قدیمی با موی دم اسب یا کتان انجام می دادند. معمولا این روش برای فیستول های پیچیده ای که در قسمت‌های بالایی قرار گرفته و ممکن است تا قسمتی از عضله اسفنکتر را نیز درگیر کرده باشد مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب که برای تخلیه کامل چرک و عفونت فیستول یک نخ بخیه یا لوله‌ی باریک ویژه‌ی تخلیه را برای حداقل شش الی دوازده هفته در فیستول قرار می‌دهند. بعد از انجام تخلیه اگر نیاز به جراحی بود انجام می‌شود. معمولا پزشکان از این روش برای بیمارانی که در معرض خطر ابتلا به بی‌اختیاری مقعدی از جمله بی‌اختیاری گاز روده هستند خیلی مناسب می بینند.

روش فلپ آدوانسمنت :

این تکنیک هم برای فیستول پیچیده و افرادی که در معرض خطر بی‌اختیاری مقعدی هستند بیشتر کاربرد دارد. در این روش برای ترمیم فیستول از قسمتی از بافت که از رکتوم یا پوست اطراف مقعد برمی دارند، فیستول را ترمیم می‌کنند. این روش در کسانی که دارای شرایط خاص مثل بیماری کرون، بدخیمی و سیگاری هستند مناسب نیست و جواب نمی دهد و ممکن است که در حد خفیف تا متوسط دچار بی‌اختیاری مقعدی شوند.

پلاگین بیولوژیکی :

در این روش که از بافت انسانی (مخاط روده انسانی) برای جلوگیری از باز شدن داخلی فیستول مقعد استفاده می‌شود. این پلاگین مخروطی شکل را به سر داخلی فیستول مقعد بخیه می کنند و متصل می شود. در این روش بافت جدیدی که در اطراف پلاگین رشد می‌کند و به درمان فیستول کمک زیادی خواهد کرد. یکی از کم خطرترین روش ها برای مقعد و بی اختیاری مقعد است که بنا به نتایج گزارش ها میزان مؤفقیت این روش بیش از ۸۰ درصد است. این روش نیاز به بستری ۲۴ ساعت در بیمارستان دارد. خطراتی که ممکن است در این روش وجود داشته باشد مثل احساس درد، آبسه و یا احتمال جابجایی پلاگین است.

امروز علاوه بر این روش های که گفته شد و علاوه بر روش‌های تهاجمی و جراحی روش دیگری نیز کشف شده است که این روش به یکی از راه های درمانی غیر جراحی فیستول مقعد به حساب می اید و ان هم چسب فیبرین است.

چسب فیبرین روشی است که در آن منافذ فیستول را با تزریق این ماده پر می کنند و سپس منفذ فیستول با بخیه مسدود می‌شود. مزیت خوب این روش این است که این روش اجازه‌ی رسیدن بافت‌ها به هم و درمان فیستول از قسمت‌های داخلی به خارجی را می‌دهد. باید گفت که استفاده از این روش بسیار ساده، امن و بدون درد است که خطرات و عوارضی را برای بیمار ندارد. اما در دراز مدت نتایج این روش ضعیف است. میزان مؤفقیت اولیه آن بالا و در حد ۷۷ درصد است که طی ۱۶ ماه به ۱۴ درصد کاهش می‌یابد.

مراقبت بعد از جراحی فیستول مقعد

درباره این جراحی گفتیم که در بیشتر اوقات فرد پس از اتمام جراحی فیستول مقعد هنگامی که به هوش بیایید، در اکثر موارد می تواند راه برود و علاوه بر راه رفتن می تواند بعد از هوشیاری از مایعات هم استفاده کند و حتی می‌تواند در همان روزجراحی ترخیص شود و به منزل باز گردد؛ اما این روش برای جراحی های سبک فیستول بود در صورتیکه جراحی پیچیده انجام شود فرد نیاز به بستری طولانی‌تری در بیمارستان را دارد. فرد بعد از اینکه ترخیص شد در خانه هم باید تمام نکات را برای بهبود رعایت کند و تا بهبود نسبی زخم ناشی از جراحی استراحت کند و برای نتیجه بهتر حتما به توصیه‌های پزشک خودش عمل کند.

ما در این جا به اقدامات مراقبتی و حمایتی که پس از جراحی فیستول مقعد فرد باید انجام دهد را برای شما بیان می کنیم که این اقدامات شامل:

  • مصرف داروی ضد درد : پزشک برای اینکه شما احساس درد کمتری داشته باشید برای شما مسکن با دوز مشخص و ساعت مصرف مشخص را تجویز می کند که بیمار باید دارو های مسکن را با دوز و فاصله‌ی زمانی تجویز شده توسط پزشک خود مصرف نمایند.
  • مصرف آنتی‌بیوتیک در صورت لزوم : همه افراد لازم ندارند که حتما از انتی بیوتیک استفاده کنند زیرا دکتر برای افرادی که لازم به مصرف آنتی بیوتیک هستند مثل افراد دیابتی تجویز می کند پس در افراد سالمی که نشانه‌‌ای از تب و عفونت ندارند، نیازی به تجویز آنتی‌بیوتیک پس از جراحی نیست.
  • تعویض پانسمان : مهم ترین علل بهبود سریع زخم پانسمان ناحیه مورد نیاز است که حتما باید هر چند روز یک بار دارد انجام شود. برای آگاهی بیشتر فرد بهتر است که فرد برای انجام آن در بیمارستان آموزش ببیند و یا از یک فردی که انجام این امور را کاملا بلد است بخواهد که با رعایت نکات بهداشتی انجام شود. در این صورت زخم ناحیه طی شش هفته بهبود می‌یابد.
  • رژیم غذایی ملین : مهم ترین چیزی که باید رعایت کند بیمار این است که رژیم مناسبی را رعایت کند که به هیچ وجه دچار یبوست نشود رژیم های پرفیبر و ملین که از ابتلا به یبوست جلوگیری می کنند.
  • حمام نشسته‌ی آب گرم : انجام حمام نشسته‌ در آب گرم به مدت ۱۵ دقیقه به مدت سه بار در روز در طول یک هفته پس از عمل جراحی فیستول کمک زیادی به سرعت بهبودی زخم می‌کند.
  • پرهیز از نشستن روی زخم : به هیچ وجه هنگام نشستن به روی نشیمنگاه به زخم تان فشار نیاورید و بهتر است تا یک بالش در زیر باسن هنگام نشستن قرار دهید که این کار به کاهش فشار روی زخم کمک می‌کند.
  • ویزیت پیگیری : هنگام ترخیص پزشک به شما درباره ویزیت های بعدی توضیحاتی را ارائه می دهد شما برای پیگیری روند درمانی خودتان باید در موعد تعیین شده به پزشک معالج خودتان مراجعه کنید. البته اگر تا موعد ویزیت تان عارضه یا مشکلی را دچار شدید نباید تا ویزیت پیگیری صبر کنید و در اولین فرصت و هر چه زودتر پزشک را از مشکل خود مطلع کنید.

در اینجا ما به عارضه‌های احتمالی که معمولا بعد از عمل جراحی فیستول مقعد ممکن است پیش بیاید می پردازیم :

  • خونریزی شدید
  • تورم، ترشح یا درد افزایش یافته
  • حرارت ۳۸ درجه‌ی بدن یا بالاتر
  • حالت تهوع
  • یبوست
  • مشکل در دفع ادرار
  • بی‌اختیاری مقعدی
  • عفونت

نکته مهم اینکه : در صورت مشاهده هر کدام از علائم سریعا به پزشک تان مراجعه نمایید.

درمان فیستول مقعد با طب سنتی

با اینکه روش های جدید و مدرن پزشکی بسیاری از درمان های طب سنتی را کم رنگ کرده است و نسبت به سال های گذشته دیگر طرفدار خاصی ندارد و در طبابت جایگاهی را ندارد و بی‌پایه و اساس شده است؛ اما هستن کسانی که برای درمان بیماری‌های صعب‌العلاج خود و هر مشکلی که دارند که با روش نوین شاید درمان صورت نگیرد به سراغ طب سنتی می‌روند.

فیستول مقعدی از بیماری هایی است که حتی در درمان پزشکی هم محدودیت‌های درمانی را دارد و هنوز هم هیچ دارویی برای بهبود آن هنوز کشف نشده است و برای همین همه پزشکان برای جراحی اتفاق نظر دارند. در فیستول مقعدی گاهی اوقات زخم آسیب بافتی می‌تواند آن‌قدر فجیع و مشکل‌ساز باشد که هیچ دارویی حتی داروی شیمیایی قدرت ترمیم آن بافت را نداشته باشد.

درمان سنتی که برای فیستول مقعدی در این روش به کار گرفته می شود درمان به صورت دائمی نیست و به صورت درمان گیاهی طب سنتی فیستول مقعدی که سبب کاهش درد و التهاب موجود در ناحیه‌ی مقعد خواهیم می شود که کاملا موقتی است و با این روش نه تنها درمان اصلی خود را به تاخیر می اندازند بلکه که به دلیل شدت گرفتن عفونت و وخامت ناحیه بعد از چند مدت مجبور به روی آوردن به درمان پزشکی و مدرن خواهند شد.

از آن جایی که فیستول مقعد یکی از بیماری‌هایی است که تأخیر در درمان آن نتیجه‌ای جز عمیق‌تر و وسیع‌تر شدن آن ندارد. باید خیلی سریع نسبت به درمان ان اقدام کرد. درست است که طب سنتی برای بعضی از بیماری ها روش های کاهش درد را ارائه داده است اما در بیشتر مواقع هم این کاهش علایم نه تنها کمکی به بهبودی فرد نخواهد کرد بلکه تاخیر و ایجاد فاصله زمانی زیاد در درمان فیستول مقعد بیماری فقط منجر به آسیب بیشتر در فرد خواهند شد.

در درمان بیماری ها و مخصوصا فیستول مقعد باید بگوییم که در بیشتر مواقع عدم آگاهی و انتخاب روش‌های نادرست برای درمان می‌تواند باعث پیش امدن مشکلات ناشی از بیماری را برای فرد دو چندان کند. توصیه ما این است که حتما قبل از اینکه هر اقدام درمانی را درباره‌ی بیماری تان انجام دهید کاملا درباره ان روش درمان تحقیق و تفحص کنید.

درمان فیستول مقعد با دارو

از ان جایی که به دلیل پر مخاطره و دردسر آفرین بودن روش‌های درمانی جراحی بیشتر افراد برای دچار نشدن به این درد سر ها و فرار از انجام جراحی روش های غیر جراحی را انتخاب می کنند و بیشتر محقققان برای یافتن درمان های نو و کم درد سر دنبال کشف های جدیدی هستند تا با درمان‌های صد در صد و کم‌عارضه‌تر دارویی برای بسیاری از بیماری‌ها که روش درمانی‌ای جزء اعمال سنگین جراحی ندارندو نمی توانند هم این جراحی ها را انجام دهند؛ و از پزشک مربوطه درمان‌های ایمن‌تر که نیاز به صرف وقت و هزینه‌ی کمتری دارند را درخواست می‌کنند.

درست است که انجام جراحی برای افراد بسیار مشکل است ولی باید بگوییم که هنوز علم پزشکی روش درمانی دیگری را برای بهبود بیماری فیستول مفعد پیدا نکرده است و همه بیمارانی که دچار این عارضه هستند برای به دست اوردن سلامتی خود چاره ای جزء پذیرش جراحی را ندارند.

درباره بیماری فیستول مقعد باید گفت که این بیماری در واقع نمونه‌ی بارزی از انواع بیماری هاییاست که آسیب بافتی شدیدی را در ناحیه‌ی رکتال ایجاد می کند که فیستول مقعد جز جراحی با هیچ دارو یا درمان شیمیایی‌ای قابل ترمیم و درمان نیست؛ و هنوز درمان دارویی برای ترمیم بافتی که کاملاً از بین رفته و پر کردن سوراخ‌های ایجاد شده در فیستول مقعد کشف نشده است.

پس جز جراحی چیزی به بهبود کمک نمی کند اما داروها و روش های دیگری که گفتیم در بسیاری از موارد می توانند به عنوان درمان کمکی قبل از جراحی به کار گرفته شوند و مقداری از درد و التهاب را کاهش دهند؛ و از آن جایی که محل زخم برای عمل باید خیلی اماده باشد و فیستول‌های ایجاد شده برای ترمیم و جراحی باید در شرایط ایده‌آل و فاقد هر گونه التهاب و عفونت باشد.

درباره علت ایجاد فیستول مقعدی گفتیم که این فیستول‌های مقعدی از آبسه مقعدی ایجاد می شوند که دارای ترشحات چرکی و عفونی است و برای جراحی باید با دارو تمام عفونت ان رفع شود.

در این میان به نقش آنتی‌ بیوتیک‌ها باید اشاره کرد که این دارو بهترین درمان دارویی برای رفع چرک و عفونت ناحیه‌ی فیستول مقعدی هستند. برای همین پزشک برای اینکه نتیجه جراحی مثبت باشد و محل جراحی عفونتی را نداشته باشد تجویز و مصرف یک دوره آنتی‌بیوتیک قبل از عمل را برای پزشک توصیه می کند. البته ممکن است آنتی‌بیوتیک‌ها در افرادی با بیماری‌های خاص مانند زنان مبتلا به بیماری کرون که دچار فیستول مقعد شده‌اند، نیز توصیه شود. در بیشتر موارد هم پزشک در کنار آنتی بیوتیک ها از داروهای ضد التهاب برای کاهش التهاب و التیام نسبی فیستول مقعد قبل از عمل تجویز می‌کنند.

گفتیم که قبل از جراحی باید زمینه جراحی در فرد ایجاد شود و در بیشتر اوقات ممکن است که روند درمان دارویی فیستول مقعد قبل از عمل جراحی طولانی شود و این زمان حتی سه الی شش ماه طول بکشد چون باید بافت اطراف فیستول کاملاً سالم و آماده جراحی بشود.

پس از اینکه پزشک آمادگی بافت اطراف فیستول مقعد را برای جراحی مناسب دید در این جا با توجه به شرایط بیمار و فیستول‌های مقعدی بهترین روش جراحی و درمان را پیشنهاد می‌دهد و به این ترتیب بیمار را آماده جراحی می‌کند.



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : مهدی مقدم

بیماری شقاق یا فیشر مقعدی

بیماری شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟ : ممکن است بارها با این صحنه روبه رو شده باشید که ناحیه ای از بدنتان دچار ترک خوردگی های سطحی یا جزئی شده باشد معمولا لب بیشترین ترک خوردگی را همیشه دارد که بر اثر خشک شدن دچار ترک می شود حتما با دیدن اولین ترک شما دنبال راهی برای درمان می روید تا شدت ترک ها بیشتر نشود و کمتر اذیت بشوید. ما این مثال را اینجا برای تان بیان کردیم تا به طور ساده شقاق را توضیح داده باشیم.

 

پس منظور از شقاق یعنی ترک‌خوردگی باریکی که با طول و عمق مشخصی در پوست یا یک دیواره‌ی یا غشای مخاطی ایجاد می شود. درباره شقاق باید گفت که شقاق در واقع یک بیماری بسیار شایع است که راه درمان آن بسته به نوع ناحیه ای که به وجود آمده بسیار ساده است و فقط باید توجه کنید که خیلی زود آن را پیگیری کنید. در بدن نقاط مختلفی هستند که دچار شکاف می شوند و شقاق در بدن صورت می گیرد شقاق مقعد و شقاق پا، شایع ترین شقاق هایی هستند که در بدن رخ می‌دهند.

پس متوجه شدید که منظور از شقاق مقعدی همان زخم شدن لبه داخلی مقعد را می گویند. شکاف وقتی در ناحیه مقعد صورت می گیرد وضعیتی بسیار دردناک را برای فرد ایجاد می کند که این درد از حاصل زخم سطحی یا پارگی است که در ناحیه پوشش سلولی مقعد صورت گرفته است. شقاق به صورت یک خط طولی در قسمت زیرین کانال مقعد و در ناحیه زیر خط دندانه‌ای شکل می گیرد و از آن جایی که این قسمت مقعد از گیرنده های حساسی تشکیل شده است باعث احساس درد زیادی در این ناحیه می شود.

شقاق با نام علمی فیشر شناخته می شود و در واقع به زخم های که در لبه ی داخلی مقعد شکل می گیرد، فیشر گفته می شود؛ و بسیار دردناک است این درد ناشی از پارگی و ترک خوردگی در پوشش سلولی مقعد است که این ترک ایجاد شده بر دیواره‌ی پوشش داخلی بدن به هیچ وجه نباید با بریدگی اشتباه گرفته شود.

در صورتی که فورا برای درمان شقاق مراجعه نشود ممکن است که بر اثر کششی که در دیواره مقعد به وجود می آید این زخم های سزحی و ترک ها گسسته تر و عمیق تر شوند که در این صورت ممکن است تبدیل به یک مشکل بزرگ و حاد در فرد می شود.

بروز این مشکل یعنی ترک خوردگی در قسمت داخلی دیواره کانال مقعد و مابین دو دریچه‌ی ابتدایی و انتهایی مقعد درقسمت انتهایی لوله‌ی گوارشی یعنی قسمت راست‌روده باعث شقاق یا فیشر مقعد می‌شود. پس تا حدودی درباره فیشر مقعد متوجه شدید که این بیماری یک بیماری کاملا شایع است که در بیشتر مواقع با بواسیر که از اختلالات ناحیه مقعد است اشتباه گرفته می‌شود.

شکل شقاق مقعدی شبیه به یک قطه اشک خطی است که بسیار هم این مشکل دردناک است؛ که به صورت یک شکاف و چاک در بافت پوششی نرم و مرطوب قسمت انتهایی کانال مقعد دیده می شود این زخم و شکاف در کوتاه مدت شامل سطح پوششی دیواره‌های داخلی مقعد و در بلندمدت به صورت عمیق و تمام قسمت ضخامت مخاط مقعد را دربر می گیرد. این اتفاق ربطی به جنسیت فرد ندارد و در دو جنس زن و مرد اتفاق می‌افتد.

در بیشتر خانم ها دچار شدن به این عارضه می توانند بعد از زایمان و در خانم های که دچار بیماری کرون هستند رخ دهد. شیوع این بیماری بیشتر در سنین جوانی و میانسالی است و خوشبختانه با افزایش سن احتمال اینکه فیشر مقعد دچار شوید بسیار کمتر می‌شود. ممکن است این بیماری در کودکان کمتر از یک سال نیز به وجود بیاید.

برای اینکه از درد و ایجاد فشار بر روی ناحیه کم کنید بهتر است تا با رعایت روش ها و رعایت رژیم غذایی برای ابتلا نشدن به یبوست امکان بهبود نسبی را فراهم کنید. ولی اگر بر ناحیه زخم فشاری وارد شود قسمت اسیب دیده بدتر می شود. درمان طبی برای درمان این بیماری وجود ندارد و تنها راه خلاص از ان انجام جراحی است اما بیشتر محققان دنبال پیدا کردن راهی هستند تا به جای انجام جراحی برای درمان این بیماری درمان های دارویی و دیگری را پیدا کنند.

علائم بیماری شقاق یا فیشر مقعد

درباره بیماری شقاق یا فیشر در بخش قبل گفتیم که این عارضه بیشتر در اثر ضربه و فشاری که به پوشش داخلی دیواره‌ی مقعد در هنگام اجابت مزاج یا دیگر عللی که باعث کشش کانال مقعد می شود به وجود می اید که منجر به ترک یا شکاف در دهانه مقعد می شود. درباره علت دقیق و علمی هنوز اطلاعات دقیقی اراده نشده است ولی بیشتر همین امر یعنی وارد شدن ضربه‌ی سخت به دیواره کانال مقعد را باعث ایجاد فیشر می دانند.

بیشتر کسانی که در اجابت مزاج شان دچار مشکل هستند و ممکن است که حرکت مدفوع خشکو سفت یا خیلی شل در حین خروج از مقعد باعث وارد شدن ضربه به دیواره‌ی مخاطی مقعد بشود و دهانه مقعد به این ترتیب آسیب ببیند. معمولا این اتفاق بیشتر در افرادی رخ می دهد که عضلات دریچه‌ای ناحیه‌ی مقعد آن بسیار تنگ‌ است این افراد نسبت به سایرین خیلی بیشتر شرایط ابتلا شدن به این بیماری را دارند. در اینجا ما نادرترین دلایل ایجاد ترک و شکاف در مقعد را برایتان بیان می کنیم مشکلات ناشی از التهاب روده، وجود عفونت در مقعد و تومور این عوامل از دلایل فیشر مقعدی هستند.

بسیاری از افراد خودشان با کارهای اشتباه و رژیم‌های غذایی غلط که در ان ها از موادی که حاوی فیبر فراوان است پرهیز می کنند و این افراد مستعد ابتلا به این بیماری هستند زیرا همان طور که می دانیم فیبر خاصیت بسیار بالایی در بهبود دستگاه گوارش و روده دارد و عدم مصرف کافی مواد غذایی پرفیبر مانند میوه و سبزیجات فرد را برای فیشر مقعدی آماده می کند. در بسیاری از افرادی که در حین دفع مدفوع دچار مشکل می شوند هم این امان وجود دارد تا این بیماری را تجربه کنند بسیاری از افراد با انجام جراحی در ناحیه مقعد باعث تنگ شدن مقعد می شوند که همین عامل یکی از علل اصلی بیماری شقاق مقعدی است.

در بیماری شکاف مقعد یا فیشر اغلب بیمارانی که از اختلالات زمینه‌ای دریچه‌ی مقعد رنج می برند این افراد بیش از سایرین دچار آسیب شکاف و ترک مقعدی با کوچک ترین فشار و ضربه خواهند شد. در سال های گذشته محققان مطالعاتی را بر روی بیماران مبتلا به شقاق انجام دادند که نتیجه این مطالعات نشان داد که طی بیشتر افرادی که از بیماری شقاق مقعدی رنج ممی برند قبل از مبتلا شدن به شکاف مقعدی حداقل به یک بیماری زمینه‌ای دریچه‌ی مقعدی مبتلا هستند.

در این رابطه یکی از شایع ترین اختلالات زیمنه ای که روی فرد اتفاق می افتد بزرگ شدن غیر طبیعی عضلات دریچه‌ای مقعد است که این اتفاق باعث ایجاد فشار در کانال مقعدی می‌شود. در کسانی که از بیماری فیشر رنج می برند حتی در زمان استراحت هم فشار را روی عضله احساس می کنند در بیشتر افراد چون کانال مقعد در قسمت خط وسط دیواره پشتی ضعف دارد احتمال ایجاد فیشر در این ناحیه معمولا بیشتر است.

معمولا ممکن است که برای بیشتر افراد درباره وجود زخم ها و ترک های مقعدی بسیار سوال پیش بیاید و این که سیستم ایمنی بدن ما چرا قادر به بهبود این نوع بیماری ها نیست و چرا بدن ما با وجود داشتن قابلیت بالا در بهبود خود‌به‌خودی بسیاری از زخم‌های کوچک چرا از بهبود یک ترک کوچک در مخاط مقعد عاجز است و نمی تواند این مشکل را حل کند تا بیماری شدت نگیرد و وخیم تر نشود؟

در جواب باید بگوییم که در قسمت مقعد و در ناحیه ی داخلی ان عواملی وجود دارند که مانع بهبود خودبه‌خود ترک می شوند. یکی از همین عوامل اجابت مزاج است مدفوع در هنگام عبور از روده و در مقعد هنگام تخلیه شدن به بیرون باعث ایجاد سایش و تحریک فیشر می شود. علل دیگری که وجود دارد این است که در اثر انقباض در عضله دریچه مقعد که در این صورت خونرسانی به محل فیشر کمتر می شود و باعث می شود تا بافت‌های آسیب‌دیده دیرتر بهبودی پیدا کنند.

از علت های اصلی و اساسی ایجاد فیشر می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • اسهال‌های طولانی مدت
  • دچار شدن به یبوست‌های مزمن که بیشتر در بزرگسال ها رخ می دهد
  • تمیز کردن مقعد به صورت خشن و با دستمال‌های زبر
  • برقراری رابطه‌ی جنسی از راه مقعد
  • تنگ بودن عضلات دریچه مقعدی‌
  • بارداری
  • سرطان راست روده
  • بیماری‌های التهابی روده
  • بیماری‌های مقاربتی
  • بیماری کرون
  • تحریک مقعد با خاراندن آن (به صورت یک حرکت پاسخی خارش ناشی از انگل روده‌ای مانند کرمک).
  • آسیب دیدن مقعد هنگام زایمان سخت


دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : مهدی مقدم

کانکس فروشگاهی , خرید کانکس فروشگاهی , فروش کانکس فروشگاهی , قیمت کانکس فروشگاهی , کانکس فروشگاهی دست دوم , کانکس مغازه ای , قیمت کانکس معازه ای : یکی از انواع دیگر کانکسها , طراحی و ساخت کانکس فروشگاهی است . کانکس فروشگاهی در اصل کانکسی است که تمام نیاز های یک فروشگاه سایر را داشته باشد . کانکس های فروشگهای معمولا به صورتی طراحی می شوند که در صورت بازدهی پایین در موقعیت مورد نظر . قابلیت جابجایی را داشته باشد تا به مکان دیگری انتقال داده شود .

کانکس فروشگاهی چیست ؟

کانکس فروشگاهی یا فروشگاه سیار , نوعی کانکس و سازه می باشد که با طرح و نمایی مختلف برای امور تجاری طراحی و ساخته می شود . به صورتی که قابلیت های یک فروشگاه را داشته باشد . از کانکس های فروشگاهی بیشتر می توان در طراحی و ساخت بازارچه های موقتی در برخی از مناطق استفاده کرد .

موارد استفاده از کانکس فروشگاهی

از کانکس فروشگاهیدر موارد زیادی می توان استفاده کرد که زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم :

۱-    استفاده به عنوان میوه و تره بار : در بیشتر مناطق به ویژه مناطق تجاری به صرفه نیست که مغازه ای با قیمت زیاد را برای فروش میوه و تره بار اجاره کنیم لذا بهترین گزینه استفاده از کانس فروشگاهی می باشد و تا در صورت کار نکردن هم به راحتی قابل جابجایی باشد .

۲-    استفاده به عنوان دکه فروش در مدارس : در بیشتر مدارس نیاز دیده می شود که دکه مغازه نیز باشد که دانش آموزان بتوانند نیاز های خود را از آن خریداری کنند . که می توان کانس فروشگاهی را برای این کار پیشنهاد داد.

۳-    استفاده به عنوان بازار موقت : در بیشتر مناطق کشور همیشه بازارچه های موقت تشکیل می شود که بعد از مدت کوتاهی به یک منطقه دیگه جابجا می شود . در این موارد نیز می توانیم از کانکس فروشگاهی استفاده کنیم .

۴-    استفاده به عنوان غرفه ای میوه و تره بار های بزرگ : در سراسر شهر شهرداری برای کنترل قیمت میوه و تره بار از بازارهای میوه و تره بار استفاده کرده است که تماما از کانکس های فروشگاهی در انواع مختلف ساخته شده اند . تا در حمل و جابجایی بازار مشکلی پیش نیاید .

۵-    استفاده به عنوان غرفه های فروشگاهی در شهرک های تازه تاسیس که بازار های بزرگ برای فروش ندارند .

۶-    استفاده در پارک ها , فصضای سبز و اماکن دیدنی که دسترسی به مغازه وجود ندارد.

امکاناتی که کانکس فروشگاهی باید داشته باشد

۱-    ویترین مناسب در طرح های مختلف شیشه ای

۲-    انواع یخچالهای فروشگاهی و صنعتی برای نگهداری مواد غذایی

۳-    قفسه های فروشگاهی برای چیدن منظم اجناس

۴-    تاسیسات مناسب برای تجهیزات فروشگاهی

۵-    داشتن کپسول آتش نشانی

۶-    داشتن سیستم تهویه مناسب برای فروشگاه که هم باید گرمایشی باشد و هم سرمایشی

۷-    طراحی داخلی فروشگاه که باید از پارتیشن  چوبی و ام دی اف استفاده می شود .

۸-    و …

طرح و نمای کانکس فروشگاهی

کانکس سازان با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا در طراحی و نقشه کشی بهترین طرح ها را برای سازه های شما پیاده سازی می کنند . یکی از جلوه های شهری وجود  انواع کانکسهای فروشگاهی با طرح های جالب و جذاب در بیشتر نقاط می باشد . استفاده از طرح های خاص و جالب در ساخت کانکس فروشگاهی به زیبایی محیط و شهر کمک می کند و دید یک شهر سازی مدرن را تداعی می کند .

برای آشنایی با طراحی و تولید کانکس های فروشگاهی می توانید با کانکس سازان تماس بگیرید .!

حمل و جابجایی کانکس فروشگاهی

برای حمل کانکس فروشگاهی باید توجه داشته باشید که تمام هزینه های جابجایی بر عهده مشتری می باشد اما کانکس سازان امتیازی که دارد . این است که در حمل و جابجایی کانکس فروشگاهی تا مقصد  به مشتری یاری می رساند و نیروهای متخصص را برای کمک رسانی در اختیار مشتری قرار می دهد تا کانکس به صورت کاملا سالم به مقصد ارسال شود .

کانکس مغازه ای دست دوم

کانکس معازه ای دست دوم به چند نوع می باشد . می دانیم که هر وسیله ای یک طول عمر دارد و اگر بیش از آن کار کند تبدیل به وسیله دست دوم میشود . البته بعد از خرید کانکس و استفاده به مدت معلوم از آن به موقع فروش دست دوم می باشد و هر وسیله ای دیگر اما همیشه در خرید کانکس دست دوم برخی از موارد در قیمت گذاری تاثیر دارد. به هیچ وجه کانکسی که به مدت دو سه سال کار کرده است با کانکسی که دو ماه کار کرده به یک قیمت نخواهد بود.

لذا کانکس دست دوم در چند رده تقسیم بندی می شود و هر کدام قیمت خاص خود را دارد. همچنین کانکس مغازه ای دست دوم نیز همین جور است. مهمترین مزیت خرید کانکس مغازه ای دست دوم قیمت مناسب به نسبت کانکس نو می باشد.

***توجه

کانکس مغازه ای دست دوم که کانکس سازان از مشتری خریداری می کند . کاملا در کارگاه بازسازی می شود و در انبار دپو می شود با این کار همیشه در انبار کانکس سازان انواع کانکس های دست دوم موجود است به شرطی که بازسازی و قابل استفاده مجدد شده اند. و هر موقع که مشتری خواستار کانکس با قیمت پایین و دست دوم باشند . در اختیار انها قرار می دهیم .

انتخاب مشتری بر اساس سلیقه خومد بهترین خواهد بود اما مشاورین ما در کانکس سازی همیشه پیشنهاد بهتری برای شما خواهند داشت برای خرید کانکس مغازه ای دست دوم می توانید با ما ارتباط برقرار کنید . ما بهترین گزینه خرید را برای شما پیشنهاد خواهیم کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کانکس در کانس سازان

کانکس سازان یک سال گارانتی محصول را برای کانکس فروشگاهی دارد و به مدت یک سال نیز پشتیبانی فنی ارائه می کند .



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:50 ::  نويسنده : مهدی مقدم
 کانکس ویلایی , قیمت کانکس ویلایی , ساخت کانکس ویلایی , کانکس ویلایی دست دوم , کانکس ویلایی کانکس سازان , خرید و فروش کانکس ویلایی : یکی از نیازهای هر باغدار یا مزرعه دار و یا هر کشاورزی داشتن سرپناه در موقعیت باغ و محل کار خود است . شاید بارها پیش آمده است که برای داشتن همچین سرپناه و مسکنی دنبال یک روش راحت بوده اید  تا بتوانید با خیالی راحت و آسوده در زمان ییلاق و قشلاق در آن استراحت کنید .
شرکت کانکس سازی , کانکس سازان پیشنهاد شگفت انگیزی را برای شما ارائه می کند. این عالی است که شکا یک خانه پیش ساخته داشته باشید به طوری که به راحتی بتوانید از مکانی به مکان دیگر جابجاش کنید . شاید معیارهای زیاد دیگری در ذهن داشته باشید مانند اینکه من می خواهم دکوراسیون داخلیش رو بر اساس ایده های ذهنی خودم طراحی کنم . بله امکان پذیر خواهد بود . در کانکس سازان در تولید و ساخت کانکس هیچ محدودیتی نیست . ما می توانیم بهترین و با کیفیت ترین سازه ها را برای شما طراحی و بسازیم .
 

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس ویلایی کانکسی است جهت سکونت در محل هایی مانند باغ , مزرعه و اراضی کشاورزی جهت استراحت و رفع امور کشاورزان و باغداران . که از نظر امکانات چیزی کمتر از یک واحد مسکونی نقلی ندارد .و رشایت شما راجلب خواهد کرد .

کاربرد کانکس ویلایی

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم از کانکس ویلایی می توان در خیلی از جاا استفاده کرد .در زیر به تعدادی اشاره می کنیم :
  1. امروزه با پیشرفت سیستم باربری و حمل و نقل داشتن یک کانکس ویلایی برای عشایر در ییلاق و قشلاق سرشار از امتیاز می باشد . حتی به مدت ۶ ماه که نیاز به سکونت دارند . بعد از این مدت می توانند به راحتی با استفاده از کامیون و تریلی سازه ویلایی را به محل جدید منتقل کنند .
  2. استفاده در باغ ها به عنوان خانه باغ های زیبا با طرحی جذاب و منطبق بر منطقه
  3. استفاده در تحقیقات کشاورزی دیم در مناطق دور از شهر ها و در روستاها  به عنوان سرپناه و خانه برای محققین
  4. استفاده رد اراضی بزرگ کشاورزی  به عنوان محلی برای استراحت کارگران
  5. استفاده به عنوان ویلا در مناطق گردشگری
  6. استفاده در شهرهای توریستی مانند شمال در کنار دریا به عنوان ویلای پیش ساخته برای توریست ها
  7. و بسیاری از کاربردهای دیگر

مزیت استفاده از کانکس ویلایی

۱-    قابلیت جابجایی آسان با کمترین آسیب برای مصالح ساختمانی ان
۲-    استفاده از اسکلت بندی مقاوم با استفاده از فولاد و بتن خاص
۳-    مقاوم در برابر رطوبت
۴-    مقاوم در برابر زمین لرزه تا ۷ ریشتر وحتی ۸ ریشتر
۵-    عایق بندی حرارتی , رطوبتی و صدا
۶-    استفاده از در و پنجره های دو جداره pvc و …
۷-    طرح زیبا با رنگ بندی عالی و حس خوش زندگی دوست داشتنی
۸-    استفاده از اتصالات با کیفیت و رو کار جهت تسریع در نصب
۹-    دارای دکوراسیون داخلی با پارتشین بندی بسیار جالب
۱۰-    قابل ساخت برای تمام اقلیم های آب و هوایی

طراحی و نمای کانکس ویلایی

همانطور که از اسم سازه مشخصه ویلا , و ویلا نیز در ذهنیت تمام افراد جامعه یک خانه بسیار زیبا در یک محیطی آرام با تمام امکانات سکونتی می باشد . لذا داشتن یک طرح زیبا برای این سازه پیش ساخته از اهمیت بالایی برخوردار است . تیم مهندسی کانکس سازان با بهترین و بروزترین نرم افزارهای طراحی نما و دکوراسیون داخلی و سازه بهترین و جذاب ترین طرح های ویلایی را برای شما پیاده می کنند استفاده از افراد خلاق جوان و تکنسین های حرفه ای در تولید کانکس ویلایی ما را جزء برترین شکرت های کانکس سازی کرده است .
طراحی نما و دکوراسیون داخلی کانکس ویلایی خود را از ما بخواهید و بهترین و کار آمدترین کیفیت سازه پیش ساخته را می توانیم برای شما بسازیم .

قیمت کانکس ویلایی

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم داشتن یک طرح زیبا با نمایی برتر و  استقاده از اتصالات و تاسیسات با کیفیت بالای ایرانی و خارجی در ساخت سازه و استفاده از انواع عایق بندی , در و پنجره  و… عواملی هستند که در قیمت کانکس ویلای شما تاثیر گذارند . همچنین ابعاد ویلا نیز بسیار اهمیت دارد .
کانکس ویلایی سفارشی شما با بهترین طراحی و با کیفیت ترین امکانات را با نازلترین قیمت در بازار برای شما عرضه خواهیم کرد .

مشخصات فنی کانکس ویلایی پیش ساخته

  1. ابعاد کانکس ویلایی : بر اساس نیاز کارفرما و موقعیت مکانی کانکس ویلایی طراحی و اجرا خواهد شد .
  2. اسکلت کانکس ویلایی : اتصالات اسکلت فلزی ویلا پیش ساخته از نوع جوش ممتد با الکترود پارس همراه با اجرای ضدزنگ به ضخامت ۴۰میکرون به تمام نقاط که به صورت مدولار صورت میگیرد.
  3. نمای خارجی ویلا پیش ساخته : بر اساس انتخاب کارفرما از فایبر سمنت طرح دار و یا ساده – PVC – سنگ – کامپوزیت و …
  4. بدنه ویلا ی پیش ساخته : از جنس سیمان مسلح
  5. سقف ویلا ی پیش ساخته : ورق با رنگ الکترو استاتیک طرح سفال، ساندویچ پانل، اندولین، اندوویلا
  6. نمای داخلی کانکس ویلایی : از تایـل پی وی سـی، ام دی اف، ام دی اف دو جـداره، تایـل گچـی(کناف)، فایبر گلاس، انواع پوششهای سلولزی
  7. کف کانکس : سوییت مـورد نظر با شبکه فلزی وکفسازی طبق محاسبات وکاربری مورد نیاز.و کف نهائی به وسیله کف پوش یا سرامیک نصب میشود.
  8. سیستم روشنایی : سیستمـهای روشنـائی و نور پردازی بر اساس پلان اجرایی، سیستم ایمـنی و سنسور آشکارساز حریق و دود و سیم کشی نمره ۴
  9. استاندارد .
  10. درب و پنجره کانکس : درب ورودی به ارتفاع ۲m از جنس آلومینیوم ، چوب و یا آهن (ضد سرقت) همراه با یراق آلات مرغوب و پنجره به ارتفاع ۱٫۲۰ از جنس آلومینیوم با پروفیل سنگین، آهن , UPVC به صورت تک جداره و دو جداره.
  11. عایق سقف ویلا ی پیش ساخته : متناسب با شرایط آب و هوای محل اجرا از چندین لایه عایق استفاده میگردد.
  12. سیستم لوله کشی و شیرآلات : لوله ی پلی اتیلن استاندارد بصورت توکار و شیرآلات اهرمی استاندارد
  13. آشپزخانه کانکس : با استفاده از کابینت MDF با طرح موجود در پلان مورد تایید همراه با لوله کشی و شیرآلات و سینک
  14. رنگ آمیزی کانکس ویلایی : از نوع رنگ اکرلیک و رنگ الکترو استاتیک
  15. مدت ضمانت کانکس ویلا : ۵ سال

جهت مشاهده کامل عکس کانکس ویلایی به قسمت گالری محصولات کانکس ویلایی، مراجعه فرمایید.

کانکس ویلایی دست دوم

همانطور که در مزیت های کانکس ویلایی در بالا نزی اشاره ای کردیم یکی از قابلیت های انواع کانکس های صحرایی و ویلایی در جابجایی و استفاده در موقعیت های دیگر است . بسته به نوع کانکس ویلایی که طراحی می شود می توان انواع کانکس های ویلایی را در دسته بندی های کانکس ویلایی دست دوم نیز به فروش گذاشت یا اگر قابلیت خریداری داشته باشد آنها را خریداری کرد. از این رو کانکس سازان با استفاده از سیستم راهبردی خود در راستای خدمت رسانی به همه مردم ایران هر نوع کانکس دست دوم ویلایی را خرید و فروش می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید انواع کانکس  ها به ویژه کانکس ویلایی دست دوم می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در شرکت کانکس سازی تماس بگیرید.



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : مهدی مقدم

  ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل , قیمت کانکس ساندویچ پانل , ساندویچ پانل , لیست قیمت کانکس ساندویچ پانل , کانکس ساندویچ پانل دست دوم , خرید و فروش کانکس ساندویچ پانل : ساندویچ پانل یک سازه سبک و مرکب می باشد که به صورت دولایه طراحی و تولید می شود بدین صورت که از دو طرف به دو لایه محدود می شود و در وسط لایه یک عایق قرار می گیرد. باید دقت داشته باشیم که لایه عایق باید بسیار نرم و سبک و دارای خاصیا فیزیکی مخصوص باشد .

 

توضیحاتی در رابطه با ساندویچ پانل


ساندویچ پانل یا در اصطلاح همان پنل کامپوزیتی آلومینیوم (Acp) : ساندویچ پانل از مصالح و ترکیبات مرکب و سبکی طراحی و ساخته می شود که از دو طرف به دوتا لایه فلزی محدود می شود و در بین این دو لایه عایقی قرار می گیرد که این عایق رطوبت و گرما می باشد که دارای انعطافپذیری بالایی است . ساندویچ پانل ها اکثرا از مواد ی مانند : پلی استایرن , پشم شیشه , پشم سنگ , پلی اورتان ساخته می شوند و کربردهای زیادی دارند . بزرگترین کاربرد ساندویچ پانل ها استفاده در صنعت کانکس سازی می باشد . لذا بزرگترین مشتری ساندویچ پانل نیز گروه های صنعتی که کار طراحی و ساخت کانکس و خانه پیش ساخته را انجام می دهند هستند. در زیر به برخی از کاربردهای وسیع ساندویچ پانل اشاره می کنیم :

 

دلایل استفاده از ساندویچ پانل

دلایل زیادی برای استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سازه هی بزرگ که در بالا نیز اشاره کردیم وجود دارد برخی از این دلایل بدین صورت می باشد:

دارای عیق بسیار قوی انرژی می باشد.

به نسبت بسیاری از مصالح دیگر در ساخت و ساز بسیار سبک است .
مقرون به صرفه هست و قیمت تمام شده به نسبت مصالح سنتی پایین می باشد.
قبالیت شستشو دارد.
نصب و اجرای آن بسیار آسان است .
دارای تنوع رنگی بالایی است.
دارای عایق رطوبتی , گرمایی صوتی مناسب است
مقاوم در برابر زمین لرزه می باشد.
عمر مفید بالایی دارد و در صورت نگهداری و تعمییر این مدت طولانی تر نیز خواهد شد.
قابلیت انعطافپذیری بالایی دارد و از این رو طراحی و نماهای مختلفی را می شود از ساندویچ پانل ساخت.
مقاوم در برابر خوردگی های اسیدی و بازی

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یورتان

در ساخت ساندویچ پانل های پلی یورتان از فوم های پلی یورتان استفاده می شود که خود بر دو نوع می باشند :

پلی یورتان PIR

این نوع از پلی یورتان ها از ترکیب ایزوسیا نورات و پلی یول تولید می شوند.

پلی یورتان PUR

این نوع از پلی یورتان ها نیز از ترکیب ایزوسیانات و پلی یول تولید می شوند.

****توجه

در هر دو ترکیب بالا برای تسریع در ترکیب ؛ کاتالیزور الزامی می باشد. هچنین برای تنظیم دانسیته و چگالی فوم نیز از گاز B141 استفاده می شود. تفاوت این دو نوع پلی یورتان در ضد حریق بودن شاندویچ پانل PIR می باشد. هم چنین عایق رطوبتی و حرارتی , عایق صوتی و وزن سبک از مشخصه های اصلی این نوع از ساندویچ پانل ها است .

ساندویچ پانل پلی استایرن

پلی استایرن یا همان یونولیت خودمان که یک نوع عایق خیلی خوب می باشد. در ساخت انواع ساندویچ پانل پلی استایرن برای عایق بندی از یونولیت استفاده می شود درسته از نظر عایق حرارتی و صوتی و گرما در درجه پایینی از پلی یورتان قرار دارد ولی به نسبت انها بسیار سبک است و قیمت مناسبی دارد.

ساندویچ پانل پشم سنگ

در عایق بندی از این نوع ساندویچ پانل از الیاف پشم سنگ استفاده می شود . الیاف پشم سنگ ضد حریق می باشند از این رو بزرگترین مزیت این نوع از ساندویچ پانل ها ضد حریق بودن است . درج ضد حرارتی این نوع از پانل ها از پلی یورتان ها نیز بالاتر می باشد.

ساندویچ پانل سقفی

از ساندویچ پانل سقفی همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم در ساخت انواع سوله های بزرگ با سقف های ضد حرارتی و صاف مانند سالن های ورزشی و استخرها استفاده می کنند این نوع از ساندویچ پانل در ضخامت های ۴ تا ۲۰ سانتی متری طراحی و ساخته می شوند که از فوم تزریقی پلی یورتان سخت با دانسیته ۴۰ با مثبت , منفی ۲ تولید می شوند . پانل های سقفی مقاوم در برابر رشد قارچها و گیاهان هستند و دارای ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین می باشند. عرض این نوع از پانل ها به صورت استاندارد و مفید ۱٫۰۸ متر می باشد.

ساندویچ پانل دیواری

همان طور که از نام آن پیداست این نوع از ساندویچ پانل ها برای دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرد . ساندویچ پانل دیواری را نوعی مصالح ساختمانی نیز نام میبرند وبه صورت دو لایه ورق فلزی گالوانیزه که در بین آنها فوم تزیق شده است می گویند. از پانل دیواری برای پوشش دیواره های سردخانه ها , کانکس ها , کانتینر های مسکونی , ویلای پیش ساخته , فضا های صنعتی و … استفاده می کنند . عرض پانل دیواری ۱٫۱۴ متر و ضخامت آن چیزی در حدود ۴ تا ۲۰ سانتی متر می باشد.

ساندویچ پانل سردخانه

پانل های سردخانه به نسبت پانل های دیواری و سقفی دارای ضخامت زیادی در حدود ۸ تا ۲۰ سانتی متر می باشند . ساندویچ پانل سردخانه ای از ترکیب هسته پلی یورتان که در بین دو لایه فلزی گالوانیزه تزریق شده است تولید می شود. پلی یورتان مورد استفاده در پانل های سردخانه ای ماده ای سخت و شکننده می باشد لذا به تنهایی قابلیت استفاده در جاهای دیگر را ندارد ولی با ساندویچ کردن این ماده مقاومت بسیاربالایی را به ود می گیرد .

مشخصات فنی ساندویچ پانل

ورقی که در ساخت ساندویچ پانل مورد استفاده قرار میگیرد عمدتا از نوع ورق الوزینگ ( روی و آلومینیم ) می باشد که دارای ضخامت ۰٫۵ تا ۰٫۷ میلی متر می باشد در انواع رنگهای متنوع

نوع پوشش ساندویچ پانل : یکرو ورق و یکرو فویل , دو رو ورق , یکرو ورق و یکرو ورق نایلون , یکرو ورق و یکرو کاغذ , دو رو نایلون , دو رو فویل , دو رو کاغذ

نوع فوم ساندویچ پانل : پلی اورتان سخت با دانسیته ۴۰ مثبت , منفی ۲ کیلوگرم بر متر مکعب

مدل ساندویچ پانل ها : DND صاف – RPO پیچ مخفی بدون شیار – RP1 پیچ مخفی میکروویو – RP2 پیچ مخفی شیار ریز – RP3 پیچ مخفی شیار درشت

راه های کاهش قیمت ساندویچ پانل

  • برای پایین آوردن و کاهش هزینه و قیمت ساندویچ پانل راه های متعددی وجود دارد یکی از این راه های می توان این باشد که به جی اینکه در برای ساندویچ کردن دو طرف را با فلز استفاده کنیم بهتر است یک طرف را فلزی کنیم .
  • راه دیگر می تواند این باشد که ضخامت ورق های فلزی را کاهش دهیم . مثلا به صورت عادی که ۰٫۵ میلی متر است به ۰٫۴ میلی متر کاهش دهیم .
  • راه سوم نیز کاهش گام های به کار رفته در پانل است.

موارد کاربرد ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها عمدتا در تولید سریع ساختمانی و ساخت واحدهای مسکونی , واخد های آموزشی , بهداشتی و درمانی , ورزشی , صنعتی و سردخانه ها بسیار کاربرد دارند . در تصویر زیر بیشترین کاربرد انواع  ساندویچ پانل را در ایران می توانید ببینید :


ساندویچ پانل

نکته مهم

به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر رطوبت استفاده از کانکس ساندویچ پانل دارد  در شرایط آب و هوایی خاص بسیار مناسب می باشد .

 

حمل و باربری کانکس ساندویچ پانل

هزینه حمل و نقل کانکس بر عهده خریدار می باشد . لذا گروه صنعتی کانکس سازان امتیازاتی را به خریداران می دهد ک یکی از این موارد حمل و جابجایی و ارسال کانکس به مقصد است . کانکس سازان تیم حرفه ای برای ارسال کانکس را به کمک مشتریان می فرستد تا از ارسال سالم کانکس به مقصد اطمینان حاصل کند .
کانکس های ساندویچ پانل به دلیل سبک بودن به راحتی جابجا می شوند و کار دشواری را در جابجایی آن نخواهیم داشت .

با گروه صنعتی کانکس سازان کیفیت محصول را تجربه کنید و از خدمات ما بهترین استفاده را ببرید .



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : مهدی مقدم

کانکس سرویس بهداشتی , قیمت کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی , کانکس سرویس بهداشتی دست دوم , خرید و فروش کانکس دست دوم سرویس بهداشتی , قیمت کانکس سرویس بهداشتی , انواع کانکس سرویس بهداشتی: یکی از توانایی های  گروه صنعتی کانکس سازان در طراحی و تولید انواع کانکس های سرویس بهداشتی می باشد که انواع کانکس سرویس بهداشتی ثابت و متحرک را در ابعاد مختلف , بسته به نیاز می باشد . انواع کانکس  سرویس بهداشتی تک چشمه و چند چشمه با طرح و نماهای جالب و زیبا را برای شما اجرا می کنیم .

کانکس سرویس بهداشتی , توالت پیش ساخته

کانکس سرویس بهداشتی , کانکسی است که با استفاده از فناوری های روز توسط افراد متخصص در انواع مختلف طراحی برای رفع نیاز بهداشتی افراد ساخته می شود .  استفاده از لوله کشی محکم و فنی و روکار و استفاده از شیر آلات استاندارد و درجه یک هم چنین استفاده از درب های و پنجره های دو جداره از ویژگی های  کانکس سرویس بهداشتی است .

کانکس سرویس بهداشتی

انواع کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی پرتابل
کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه
کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه
کانکس سرویس بهداشتی حمام
کانکس سرویس بهداشتی با نمای کامپوزیت
کانکس سرویس بهداشتی از جنس فایبرگلاس

نمای داخل و تجهیزاتی که در تولید کانکس سرویس بهداشتی باید رعایت شود

۱-    کف کابین و راه روی کانکس سرویس بهداشتی امروزه بیشتر از سرامیک درجه یک ساخته می شود .
۲-    از شیرآلات استاندارد در لوله کشی آب استفاده می شود .
۳-    تهویه مناسب با ید داشته باشد .
۴-    پوشش داخلی دیواره های از جنس pvc می باشد .
۵-    ورقه بدنه به دلیل جلوگیری از زنگ زدگی از گالوانیزه فرم دار استفاده می شود .
۶-    لوله کشی استاندارد روکار در کانکس سرویس بهداشتی

توجه

اگر کانکس سرویس بهداشتی به صورت چند چشمه ساخته شود دارای راهرو خواهد بود .

موارد استفاده از کانکس سرویس بهداشتی

۱-    استفاده در کارگاه های ساختمانی : در پروژه های بزرگ ساخت و ساز به دلیل زیاد بودن کارگران برای جلوگیری از بیماری و رعایت بهداشت از کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه و نیز کانکس سرویس بهداشتی حمام چند چشمه استفاده می کنند .

۲-    استفاده در پادگانهای مرزی : برخی از پایگاه های نظامی در مرزها به دلیل امینت کاها جابجا می شوند . لذا برای رفع امور نظافتی بهترین راه استفاده از کانکس های سرویس بهداشتی می باشد .

۳-    استفاده در مناطق صحرایی و جنگلهای دیدنی : برخی از اماکن طبیعی دور از شهر واقع شده اند و برای رفاه حال مسافران و همچنین ارائه خدمات به گردشگران, برای رفع نیازهای نظافتی در بخش های مختلف از کانکس سرویس بهداشتی استفاده می کنند.

۴-    استفاده از کانکس سرویس بهداشتی در پارک های مسافر

۵-    استفاده از کانکس  سرویس بهداشتی در کارخانه های بزرگ صنعتی همانند صنعت فولا

۶-    استفاده در معادن

۷-    و…

طرح و نمای کانکس سرویس بهداشتی

طرح و نمای کانکس های سرویس بهداشتی در پارکهای مسافر می تواند  جلوه ای زیبا از شهر سازی مدرن را در مشافران تداعی کند . همچنین استفاده از طرح های مناسب در تولید کانکس سرویس بهداشتی می تواند در بیشتر کارخانجات از مصارف بیش از حد انرژی نیز جلوگیری نماید.

گروه صنعتی کانکس سازان با استفاده از نرم افزارهای نقشه کشی روز دنیا بهترین طرح را برای ساخت انواع کانکس های سرویس بهداشتی پیاده می کنند .



دو شنبه 31 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : مهدی مقدم

کانتینر , قیمت کانتینر , کانتینر دست دوم , خرید و فروش کانتینر دست دوم : کانتینر یک جعبه بزرگ فلزی است که برای حمل و نقل کالا با استانداردهای خاص خود طراحی و ساخته شده است . کانتینر در وسیله چند منظوره برای حمل و نقل کالا است که با استفاده از کشتی های بزرگ و یا از طریق ریل راه آهن با استفاده از قطار جابجا می شوند.

کانتینر

کانتینر در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده اند که این ابعاد در دنیا داری استاندارد می باشند . طول استاندارد کانتینر ها ۶ یا ۱۲ متر می باشد و دارای سه نوع کانتینر ۲۰ فوت , کانتینر ۴۰ فوت و کانتینر ۴۵ فوت می باشد.

کاربرد انواع کانتینر

کانتینر از نظر کاربرد دارای انواع مختلفی می باشد , که هر نوع از این کانتینر ها مختص به استفاده ی کالای خاصی می باشند .

برخی از دلایل استفاده از کانتینر برای حمل و جابجایی کالا

محافظت کالا و بار در برابر باران و آفتاب و رطوبت  و…

  • استفاده بهتر از فضای وسیله حمل و نقل کشتی و قطار
  • جابجایی آسان کانتینر در محوطه های بزرگ مانند بنادر و …
  • محافظت کالا در برابر سرقت و دزدی در طول مسیر جابجایی و انتقال کالا
  • تخلیه آسان و بارگیری بسیار راحت کانتینر
  • چک کردن بار و شمارش درست و راحت در گمرک و بنادر
  • و بسیار از مزیت های دیگر

اندازه های غیر استاندارد کانتینر

  • کانتینر ۴۸ فوت
  • کانتینر ۵۳ فوت
  • کانتینر ۶۰ فوت
  • و کانتینر های با اندازه کوچک

توضیحات در رابطه با کانتینر

نود درصد از ناوگان کانتینر های موجود در جهان دارای استاندارد و اندازه های خاص می باشند که از طول ۸ تا ۵۶ فوت متغیر می باشند .بر اساس آماری مه در سال ۲۰۱۲ ارائه شد حدودا ۸۰ درصد از کانتینرهای موحود در دنیا   استانداردهای کانتینر ۲۰ فوت و کانتینر ۴۰ فوت می باشند هرچند امریکا و کانادا از کانتینر ۴۵ فوت و کانتینر ۵۳ فونت استفاده می کنند. این کانتینر ها به صورت مسطتیلی شکل با درب در یک طرف می باشند که از فولاد ضد زنگ راه راه  و نیز با تخته های سه لای در کف کانتینر ساخته شده اند.

در زیر مشخصات کانتینرهای استاندارد را می توانید ببینید :

کانتینر

حمل و نقل کالا با کانتینر

کانتینر را می توان با استفاده از کشتی های حمل کانتینر , کامیون , حمل و نقل ریلی  و حمل کانتینر با استفادها ز هواپیما نیز انجام می پذیرد . بیش از ۹۰ درصد کالاهای غیر نظامی دنیا با استفاده از کانتینر در نقاط مختلف دنیا جابجا می شوند.

گروه صنعتی کانکس سازی , کانکس سازان با ورود در طراحی و ساخت و نیز خرید و فروش انواع کانتینر با ابعاد استاندارد ( کانتینر ۲۰ فوت , کانتینر ۴۰ فوت , کانتینر ۴۵ فوت ) توانسته مشتریان زیادی را جذب کند لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کانتینر و شرایط خرید و فروش کانتینر می توانید با کارشناسان ما در کانکس سازان تماس بگیرد.

انواع کانتینر

کانتینر حرارتی

از کانتینر حرارتی بر خلاف کانتینر یخچالی برای حمل و نقل موادی استفاده می شود که نیاز به گرما و حرارت دارند .دمای داخل با سیستم حرفه ای تنظیم می شود.

کانتینر یخچالی

از کانتینر یخچالی بیشتر برای حمل مواد غذایی فاسد شدنی مانند گوشت , لبنیات و… استفاده می شود و یکی از پر کاربردترین نوع کانتینر ها می باشد.

کانتینر تانکری

این نوع در حقیقت یک تانکر بزرگ می باشد که برای حمل مایعات استفاده می شود. البته برای حمل مایعات خاص و یا قابل اشتعال از نوع خاص کانتینر استفاده می شود.

کانتینر سر باز

این نوع همانگونه که از نامش پیداست سقف ندارد و سقف آن توسط یک پوشش برزنتی پوشیده می شود. این کانتینر مخصوص حمل اجسام با قد و ارتفاع بلند است.

کانتینر عایق دار

برخی از محصولات برای حمل شدن نیاز به استاندارد بالاتری از عایق بودن را دارند. مثلا رطوبت پایین تر. در این نوع بر اساس نیاز عایق بندی متفاوتی اعمال میشود.

کانتینر سوپر رک

پهلوها و اطراف کنار این نوع باز می باشد. برای بارگیری سریع و بعضا بارگیری کالاهای بدفرم و بد شکل این نوع بهترین و مناسب ترین انتخاب است که می تواند استفاده شود.

کانتینر تهویه دار

نیاز به تهویه داخلی برای حمل برخی مواد ضروری است. میوه ها و سبزیجات از این دسته کالاها هستند. بنابراین ایجاد نوع کانتینر برای این منظور لازم است.

کانتینر حمل گاز

هنگام حمل گاز بایستی امنیت بیشتری را در نظر گرفت. این نوع با توجه به بدنه مستحکم در برابر فشار بالای گاز متراکم، برای حمل گاز قابل انفجار ساخته می شود.

کانتینر دست دوم

بیشتر افراد که تقاضای طراحی و ساخت کانتینر را دارند تمایل به استفاده از جنس نو برای کار کوتاه مدت خود ندارند لذا به دنبال خرید کانتینر دست دوم هستند . اما با توجه به کارکرد زیاد انواع کانتینر باید در خرید انواع کانتینر دست دوم دقت زیادی داشته باشید . چرا که به احتمال زیاد در کانتینر دست دوم نواقص و صدماتی اتفاق افتاده است . لذا بهترین پیشنهاد کانکس سازان استفاده از کانتینر های باز سازی شده این گروه  صنعتی می باشد .

کانکس سازان با استفاده از بهترین ابزارهایی که در اختیار دارد بعد از خرید کانتینر دست دوم تمام نواقص آنها را بر طرف می کند و در نهایت در انبار کانکس سازی دپو می کند . و هر موقع مورد نیاز مشتری باشد . ارائه خواهد کرد .

لذا در خرید کانتینر دست دوم باید دقت داشته باشید در صورتی که خودتان اطلاعات کافی در رابطه با کانتینر ندارید بهترین راه حل استفاده از مشاوره رایگان کانکس سازان می باشد که برای این کار متخصصین حرفه ای را در اختیار دارد. مشاورین خرید کانتینر در کانکس سازان راهنمای خوبی برای شما خواهند بود .



چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده : مهدی مقدم

اقدامات قبل از جراحی زیبایی شکم , قبل از جراحی زیبایی شکم چه اقداماتی بایستی انجام داد ؟ : جراحی زیبایی شکم امروزه به عنوان یکی از جراحی های زیبایی در بین بانوان از طرفداران ویژه ای برخوردار است . جراحی زیبایی شکم به منظور صاف کردن شکم و داشتن شکمی تخت و بدون چربی انجام می شود . برخی از بانوان بعد از انجام عمل سزارین دچار شلی و افتادگی شکم شده و زیبایی شکم خود را از دست می دهند و برخی دیگر از وجود چربی های اضافه شکم رنج می برند .

اقدامات قبل از جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم راه حلی برای رفع تمام مشکلات زیبایی شکم است . جراحی زیبایی شکم به سه نوع دسته بندی می شود : شود : جراحی پلاستیک شکم (ابدومینوپلاستی), لیپوساکشن یا خارج کردن چربی زیر پوست , و یا ترکیب دوئ روش ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن . توصیه ی ما به شما این است که قبل از اینکه نسیت به جراحی زیبایی شکم اقدام کنید ، در مورد این جراحی اطلاعات کافی را کسب کرده و آگاهانه نسبت به این عمل جراحی زیبایی اقدام کنید . مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر عمل جراحی زیبایی شکم نیز خالی از عوارض نیست . و لازم است مثل هر عمل جراحی زیبایی دیگر ، در جراحی زیبایی شکم نیز قبل از اقدام بایستی یکسری نکاتی را رعایت کرد . در ادامه ی این مقاله به بررسی برخی از اقدامات لازم قبل از جراحی زیبایی شکم می پردازیم .

اقدامات لازم قبل از جراحی زیبایی شکم :

  • به مدت یک ماه قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم از کشیدن سیگار خودداری کنید .
  • بانوانی که قصد دارند حامله شوند ، عمل جراحی زیبایی شکم را به بعد از حانلگی موکول کنند .
  • به دلیل ساکشن پهلوها در طی جراحی زیبایی شکم ، توصیه بر این است که به مدت یک ماه قبل از اقدام به جراحی زیبایی شکم از کشیدن سیگار جدا خودداری کنید .
  • امکام باقی ماندن جای اسکار در زیر شکم و خط سزارین وجود دارد . شما می توانید محل برش جراحی زیبایی شکم را لیزر کنید تا عوارض ناشی از اسکار و جای زخم از بین برود .


چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : مهدی مقدم
جراحی زیبایی سینه شایع ترین عمل زیبایی در خانم ها : بدون شک داشتن سینه هایی خوش فرم و سفت تاثیر به سزایی در زیبایی بانوان داشته و اهمیت فوق العاده ای در اعتماد به نفس آن ها دارد . در این میان برخی از بانوان از کوچک بودن سایز سینه ، بدفرم بودن شکل سینه رنج می برند . امروزه عمل جراحی زیبایی سینه یکی از شایع ترین جراحی های زیبایی در بین بانوان به شمار می رود . عمل جراحی زیبایی سینه طرفداران بسیار زیادی دارد و به منظور بزرگ کردن سایز سینه و بهبود شکل آن انجام می شود . و معمولا بانوانی که سینه هایی بد فرم و بد شکل و نامتوازن دارند ، نسبت به این عمل جراحی زیبایی اقدام می کنند . نامتوازن بودن و بد شکل بودن سینه ها می تواند به دنبال حاملگی ، شیردهی و تغییر وزن و یا عدم رشد مطلوب در بانوان به وجود بیاید .

شایع ترین عمل زیبایی در خانم ها

پروتز سینه یکی از بهترین روش ها برای افزایش سایز سینه می باشد . یکی از شایع ترین عمل های زیبایی بزرگ کردن سینه می باشد . در واقع از پروتز به عنوان ابزاری برای افزایش سایز سینه و بهبود شکل و اندازه سینه استفاده می شود . در پروتز سینه بانوان می توانند به دلخواه اندازه و سایز سینه ی خود را انتخاب کنند . همچنین بانوان می توانند خودشان نوع برش سینه را انتخاب کنند . البته باید بگوییم که همه ی ان اختیارات و انتخاب ها با مشاوره و مشورت با جراح انجام می شود .

مطالعه کنید : پروتز سینه

باید بگوییم که مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر ، عمل جراحی زیبایی سینه نیز خالی از عوارض نمی بادش که البته می توان با مراجعه به یک جراح و متخصص باتجربه این عوارض را به حداقل رسانید .

برخی از عوارض رایج و شایع جراحی زیبایی سینه عبارتند از :

  • متورم شدن
  • درد جای زخم
  • خونمردگی

عوارض ناشی از عمل جراحی زیبایی سینه موقتی بوده و بعد از گذشت مدتی برطرف می شود و جای نگرانی وجود ندارد .



چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : مهدی مقدم

جراحی زیبایی سینه در بارداری !

جراحی زیبایی سینه در بارداری ! : جراحی زیبایی سینه یکی از متداول ترین و شایع ترین جراحی های زیبایی در بین بانوان می باشد که امروزه طرفداران خاص خود را دارد . جراحی زیبایی سینه با هدف بزرگ کردن سایز سینه و خوش فرم کردن آن انجام می شود . عمل جراحی زیبایی سینه اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد . با وجود شایع بودن عمل جراحی زیبایی سینه یکسری سوالا رایج در این زمینه برای بیماران وجود دارد و آن این است که آیا می توان با جراحی زیبایی سینه باردار شد و به نوزاد خود شیر داد ؟

جراحی زیبایی سینه در بارداری

باید بگوییم که برای عمل جراحی زیبایی سینه برای اینکه مشکلی در شیردهی به وجود نیاید بایستی برش عمل جراحی زیبایی زیر بغل و یا زیر پستان باشد . برش در دور هاله ی سینه عمل شیردهی را با مشکل مواجه خواهد کرد . همچنین پروتز گذاری برای بارداری مشکل خاصی در پی ندارد و می توان با خیال راحت باردار شد .

البته توصیه ی ما به شما این است که اگر قصد انجام عمل جراحی زیبایی سینه را دارید و می خواهید باردار شوید . این عمل جراحی را به بعد از بارداری موکول کنید . چرا که بعد از حاملگی بافت سینه دچار تغییراتی همچون بزرگی می شود و پوست سینه نیز کشیده می شود . و اگر در مواقع بارداری شیردهی را قطع کنید سینه جمع و کوچک خواهد شد . لذا توصیه بر این است که بعد از بارداری نسبت به عمل جراحی زیبایی سینه اقدام کنید ، شما با انجام این عمل جراحی سینه هایی خوش فرم و زیبا خواهید داشت .

بیشتر بخوانید : پروتز سینه در دوران بارداری



چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : مهدی مقدم
آفت دهان چیست؟ : در تعریف آفت دهان باید گفت که آفت دهان از زخم‌های کوچک و بزرگی تشکیل شده است که معمولا این زخم ها در قسمت داخل دهان و روی لب یا زبان، لثه فرد شکل می‌گیرند. زخم‌هایی که بسیار دردناک هستند و چاره‌ای جز کنار آمدن با آن‌ها را ندارید. معمولا این عارضه دهانی در خانم‌ها شایع‌تر است؛ و در حدود یک پنجم زنان و مردان جامعه به آفت دهان مبتلا می‌شوند.

آفت دهان

درباره زخم‌های آفتی باید بگوییم که این افت زمانی ایجاد می‌شود که به دلایل نامشخص سیستم ایمنی بیمار وجود یک مولکول ناشناخته را در بدن اعلام می‌کند، حضور این مولکول سبب حمله لنفوسیت می شود و نتیجه این فرآیند هم پیدایش زخم‌های آفتی در دهان می شود. درباره افت باید بگوییم که افت دهان واگیر دارد نیست و چون روی قسمت داخلی دهان تشکیل می شود ممکن است که در داخل دهان شما درد یا سوزش ایجاد کند که معمولا درد با بعضی غذاها و آشامیدنی‌ها (مانند اسیدها) تشدید می شود. درباره علت بروز آفت دهان به طور دقیق دلیل مشخصی نیست شایع ترین علت آفت تغذیه نادرست است که از عوامل مستعد کننده بروز آفت است.

چه وقت باید برای آفت دهان باید به دندانپزشک مراجعه کنید

هر زخمی که در قسمت دهان بيشتر از سه هفته وجود داشته و بهبود نيابد حتماً بايد توسط پزشک يا دندانپزشک بررسی شود، زيرا يک زخم دهاني با دوره طولاني مي‌تواند دليل بر وجود بيماريی های جدیدتری مانند سرطان باشد. سرطان‌هاي دهاني در افراد سيگاري شايع‌تر از افراد غير سيگاري است. معمولا ا آفت های معمولی و زخم های دهان بعد از چند روز و یا چند هفته خود به خود بهتر می شود اما اگر بیشتر از ۲ هفته طول کشید و زخم دهانی شما بسیار وسیع تر شد. شما برای معالجه می توانید به متخصصین تشخیص بیماریهای دهان مراجعه کنید. شاید بخواهید بدانید که کدام پزشک را برای معالجه باید انتخاب کنید پس در انتخاب گروه های پزشکی می توانید به متخصصین داخلی و یا متخصص پوست جهت کمک به بهبود شرایط رجوع کنید.

علائم آفت دهان چیست؟

از علائم افت دهان می توان به این موارد اشاره کرد:

  • آفت معمولا شکل گرد کوچک‌ بسیار دردناکی را روی لب و یا روی لثه ایجاد می کند که معمولا این زخم ها کم عمق‌ هستند و توسط‌ یک‌ غشای‌ خاکستری‌ و با نقطه مرکزی سفید پوشیده‌ شده‌ است؛ و حاشیه‌ آفت دهان توسط‌ یک‌ هاله‌ قرمز پررنگ‌ احاطه‌ شده‌ است.‌
  • معمولا آفت بر روی‌ قسمت داخلی لب‌ها، روی لثه‌ها، داخل‌ گونه‌ها و روی زبان‌ به وجود می آید. آفت‌ معمولاً با چند آبسه ظاهر می شود.
  • آفت‌ دهان‌ ممکن‌ است‌ روز اول‌ بسیار دردناک‌ باشد و فرد را موقع‌ خوردن‌ و آشامیدن و یا صحبت‌ کردن‌ دچار ناراحتی‌ کند.
  • آفت ها در شکل ها مختلف روی ناحیه مورد نظر به وجود می اید و به ۳ نوع: شکل جزیی (شکل بیضی با لبه قرمز و ظرف ۲ هفته خوب می شود) آفت بزرگ (عمیق تر و بزرگ تر هستند، دردناک تر و دارای لبه های نامنظم) شکل سوم این آفت ها به شکل تاول (معمولا ویروسی نیستند و به شکل خوشه ای در کنار هم ایجاد زخم بزرگ کرده اند زمان بهبودی ۲ هفته است)

با مشاهده این علائم به پزشک مراجعه کنید

  • آفت شما به شکل غیر عادی باشد و بزرگتر از حد معمول باشد
  • تعداد آفت ها در زمان بهبودی کم نشود و بیشتر شود
  • ممکن است در ماه چند بار دچار آفت دهان شوید
  • تمام دهان را از داخل پر کرده باشد
  • جای افت ها روی ناحیه لب و لثه دردناک شود
  • اگر دچار تب شدید شده باشید
  • درمان های خانگی نتیجه بخش نباشد
  • ورم کردن غدد لنفاوی

دلایل ابتلا شدن به آفت دهان

برای اگاهی شما ما دلایلی که باعث آفت زدن در دهان می شود را در ادامه متن برایتان بیان می کنیم:

  • استرس‌ و اضطراب یا ناراحتی و عصبی‌بودن
  • محکم مسواک زدن
  • خوردن غذای داغ
  • آسیب به مخاط دهان بر اثر فشار موضعی دندان‌های مصنوعی
  • غذاها و خوراکی های ترش و اسیدی (سرکه) و غذاهای دودی
  • آجیل‌ها گردو، فندق، پسته، پنیر و بادمجان های نمکی و شور که باعث آزردگی دهان شود
  • کمبود ویتامین ب ۲
  • کمبود آهن و اسیدفولیک
  • خمیر دندان‌های که حاوی سدیم لوریل سولفات
  • اختلالات هورمونی در خانم‌هایی که قرص‌های پیشگیری از بارداری استفاده می‌کنند
  • آلرژی به بعضی مواد غذایی
  • بعضی از داروهای مسکن غیراستروییدی مثل ایبوپرفن
  • آسيب‌هاي دهاني مثل وارد شدن ضربه و گازگرفتن هنگام غذا خوردن
  • ابتلا به ویروس ایدز

عوامل ایجاد خطر در آفت دهان

گفتیم که آفت دهان ممکن است برای بیشتر افراد ایجاد شود و در خانم ها معمولا این افت ها شایع تر است و در سنین نوجوانی و جوانی این افت ها در قسمت دهان به وجود می آید. معمولا بعضی از افراد سابقه خانوادگی ابتلا به آفت دهان را دارند و وجود مواد الژی زا می تواند باعث بروز آفت باشد. گفتیم که آفت های دهانی پس از گذشت سه هفته اگر درمان نشود بیمار حتما باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیت ایمنی فرد بررسی شود، چون که وجود نقص سیستم ایمنی زمینه بروز افت را دو چندان می کند و این شرایط بیشتر در افرادی که از بیماری های زمینه ای خود اطلاع ندارند بروز می کند.

پیشگیری از ابتلا به آفت دهان

در روش های درمان گفتیم که درمان دائمی و هیچ درمان خاصی برای آفت دهان وجود ندارد و اغلب خیلی پیش می آید که این مشکل دوباره عود کند اما متخصصان برای کم کردن این آفت ها و برای پیشگیری رعایت چند نکات را برای همه تاکید کرده اند ما در این مقاله نکاتی را که باید رعایت کنید را برایتان به ططور کامل بیان می کنیم:

* بهتر است تا از خمیردندان ها و دهان شویه هایی که حاوی مواد تحریک کننده هستند استفاده نکنید

  • از خوردن مواد غذایی تحریک کننده بپرهیزید
  • از خوردن خوراکی های حساسیت زا پرهیز کنید
  • از مصرف میوه های اسیدی بپرهیزید
  • از غذاهای سفت، خشک و ادویه دار پرهیز کنید
  • از میوه های تازه و غلات استفاده کنید
  • ارام مسواک بزنید و نخ دندان را بعد از هر ۳ وعده غذایی استفاده کنید
  • از خوردن غذاهای کنسرو شده اجتناب کنید
  • دهان تان را با سرکه سیب قرقره کنید
  • تا حدالامکان استرس را در خودتان کم کنید و با انجام مدیتیشن ویوگا سالم تر باشید

توجه داشته باشید که کسانی که دچار کمبود ویتامین و املاح معدنی باشند بیشتر از سایرین دچار افت دهانی می شوند و با مصرف دخانیات و داشتن اضطراب و استرس این بیماری بیشتر می شود.

یک توصیه به افراد مبتلا به آفت دهان :

بهتر است تا برای رهایی از این افت ها مصرف آب سیب، اب انار طبیعی، غلات و سبزیجات تازه را حتما و به طور منظم در برنامه غذایی خودشان داشته باشند.

نکات درمانی برای آفت دهان :

شما برای رهایی از افت دهان به پزشک مراجعه می کنید و پزشک برای تشخیص علت آفت رعایت این نکات را برای شما تجویز می کند پس با رعایت نکات بیان شده در زیر می توانید تا حدودی این عارضه را درمان کنید:

  • استفاده از داروهای مسکن برای کم کردن درد آفت مثل استامینوفن یا ایبوپروفن
  • استفاده از محلول دهان شویه و یا قرقره با آب نمک
  • داروهای بی حسی مثل لیدوکائین
  • قرار دادن مقداری از محلول رقیق پراکسید هیدروژن با سوآپ پنبه ای روی آفت
  • استفاده از ماده محافظ استروئیدی مثل فلوسینولون، تریامسینولون، کلوبتازول
  • استفاده از پمادهای موضعی مسکن برای کاهش درد استفاده کنید
  • پرهیز از خوردن غذاهای داغ
  • داروهای گیاهی خنک کننده دهان
  • مصرف ویتامین ث یا ویتامین ب و بکمپ لکس
  • استفاده از قرص های مکیدنی حاوی روی
  • استفاده از اب سرد در شستشوی دهان و صورت
  • انجام دادن ازمایش خون برای بررسی کمبود ویتامین یا وجود باکتری و ویروس
  • انتی بیوتیک های ضدباکتری پرسیکا، بنزیدآمین، کلرهگزیدین
  • آنتی بیوتیک ضد باکتری موضعی مثل کپپسول تتراسایکلین
  • استفاده از قرص آهن و اسیدفولیک

و نکته اخر درباره آفت دهان اینکه در صورتی که دهان شما مرتب دچار آفت می شود حتما با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات خون، هورمون را برای بررسی علل انجام دهید.



چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : مهدی مقدم
هشدارهایی در مورد جراحی زیبایی شکم : بدون شک داشتن اندامی متناسب آرزوی همه ی افراد است ، چرا که اندام متناسب زیبایی و اعتماد به نفس را برای فرد به ارمغان می آورد . در این میان افرادی هستند که از چاقی رنج می برند ، چرا که چاقی علاوه بر بیماری مشکلات عدم تناسب اندام را در پی دارد . افراد چاق از بزرگی شکم رنج می برند . این افراد برای از بین بردن چربی های شکم و به دست آوردن اندامی متناسب نسبت به کارهای زیادی اقدام می کنند ، از جمله گرفتن رژیم های غذایی متعدد ، فعالیت های بدنی و ورزشی . گاهی افراد چاق برای رسیدن به اندامی متناسب در طولانی مدت این کارها را تکرار می کنند ولی متاسفانه به نتیجه ی دلخواهی نمی رسند . بهترین روش برای از بین بردن چربی های شکم افراد چاق ، انجاام عمل جراحی زیبایی شکم می باشد .

هشدارهایی در مورد جراحی زیبایی شکم

بیشتر بخوانید : ابدومینوپلاسیتی

افراد چاق به دلایل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی ، الگوی غذایی نامناسب و یا پرخوری با مشکل چاقی شکم دست و پنجه نرم می کنند . مشکل بزرگی شکم به دلیل نامتناسب بودن اندام و زشت شدن اندام آنان را رنج می دهد . در ادامه ی این مقاله به یکسری نکات و هشدارهایی که بایستی در هنگام اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم در نظر گرفت ، اشاره می کنیم . این نکات عبارتند از :

  • توصیه بر این است که عمل جراحی زیبایی شکم از سن هجده سال به بالا انجام شود .
  • در بانوانی که قصد بارداری دارند ، بهتر است عمل جراحی زیبایی شکم به بعد از حاملگی موکول شود ، چرا که بعد از حاملگی شکم دچار افتادگی شده و آویزان می شود .
  • در مورد آقایانی که قصد انجام جراحی زیبایی شکم را دارند ، توصیه می کنیم که وزن خود را تا حد امکان کم کنند و سپس نسبت به عمل جراحی زیبایی شکم اقدام نمایند .
  • توصیه بر این است که قبل از انجام عمل جراحی زیبایی شکم از مصرف دخانیات به شدت پرهیز کنید ، چرا که مصرف دخانیات عوارض جراحی زیبایی را دوبرابر خواهد کرد .
  • نکته ی قابل ذکر این است که ، با وجود انجام جراحی زیبایی شکم ترک های شکم از بین نخواهد رفت .


چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : مهدی مقدم
دوران نقاهت بعد از جراحی زیبایی سینه : داشتن سینه های خوش فرم و متناسب تاثیر شگفتی در زیبایی و تناسب اندام دارد . و بدون شک تمام افراد خواهان داشتن اندامی متناسب هستند . اندامی متناسب اعتماد به نفس را به همراه دارد . افرادی هستند که از نامتناسب بودن ، بد فرم بودن شکل سینه رنج می برند و این موضوع آن ها را نگران می کند ، باید بگوییم که با وجود عمل جراحی زیبایی سینه دیگر جای نگرانی برای هیچ کس وجود ندارد . امروزه عمل جراحی زیبایی سینه به عنوان یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی زیبایی در میان بانوان شایع شده است . مانند هر عمل جراحی زیبایی دیگر ، بعد از عمل جراحی زیبایی سینه بایستی یکسری نکاتی را برای بهبودی و چگونگی سپری کردن دوران نقاهت بعد از جراحی زیبایی سینه رعایت کرد ، که در ادامه ی این مقاله به بررسی این نکات می پردازیم .

دوران نقاهت بعد از جراحی زیبایی سینه

بیشتر بخوانید : پروتز سینه

نکات قابل توجه در دوران نقاهت بعد از جراحی زیبایی سینه :

  • به مدت ده روز از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید . به آرامی راه بروید . لوازم سنگین بلند نکنید . سعی کنید کارهای سبک انجام دهید و از انجام کارهای سخت و طاقت فرسا دوری کنید .
  • استراحت کامل داشته باشید .
  • به مدت سه هفته سرکر نروید . بعد از کذشت این مدت می توانید فعالیت های خود را شروع کرده تمرینات سبک دست و پا را انجام دهید .
  • بعد از گذشت شش هفته می توانید فعالیت هایی ورزشی همچون شنا را شروع کرده و تمرینات بازو و شانه را انجام دهید .
  • انجام رانندگی یک هفته بعد از عمل جراحی زیبایی شکم بلامانع است .
  • برقراری رابطه جنسی یک ماه بعد از انجام عمل جراحی مشکلی ندارد .
  • قسمت برش داده شده در عمل جراحی را خشک کنید و به مدت دو هفته خشک نگهش دارید .
  • محل زخم ناشی از عمل جراحی زیبایی شکم کوچک بوده و در حدود چهار سانتی متر می باشد . بعد از یک هفته پانسمان جای زخم برداشته می شود و بازبینی می شود .
  • امگان التهاب جای زخم و خارش وجود دارد ولی به مرور زمان این ها برطرف می شود .
  • برای جلوگیری از تورم بیشتر و از بین رفتن ورم به مدت یک هفته اصلا خم نشوید و در هنگام استراحت حتما از یک بالش کوچک برای زیرزانوها و زیر سر استفاده کنید .
  • از خوردن غذاهای پرحجم پرهیز کنید .

با رعایت نکات و اصول گفته شده ، دوران نقاهت به زودی سپری کنید و شما به حالت عادی برمی گردید .



چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : مهدی مقدم
 
۱۴ مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم : چاقی شکم و تجمع چربی در ناحیه پایین تنه یکی از بدترین نوع چاقی است که فرد به ان دچار می شود و معمولا عوامل متعددی مثل افزایش سن، سوخت و ساز نامناسب یا ژنتیک در جمع شدن و به وجود آمدن این چربی ها دخالت دارند؛ و از ان جایی که این چربی ها علاوه بر اینکه باعث نازیبایی و نامتناسب بودن اندام می شود بلکه باعث بروز مشکلاتی نیز در سلامتی افراد می شود؛ زیرا همان طور که می دانیم هر چه میزان چربی های شکمی فرد کمتر باشد، خطر ابتلا او به بیماری هایی از جمله بیماری قلبی، سکته، دیابت و برخی از سرطان ها کاهش پیدا می کند.

مواد غذایی برای مقابله با چربی شکم

امروزه با داشتن برنامه غذایی صحیح می توان بدن را از ابتلا شدن به این امراض در امان نگه داشت. موادغذایی مصرفی باید طبیعی و سرشار از موادمغذی، کربوهیدرات های سالم و چربی های مفید باشد تا بدن بتواند به درستی از آنها استفاده کند و چربی های شکم را از بین ببرد همان طور که قبلا هم گفتیم محققان امروزه بر این باورند که برای آب کردن چربی شکم سالم ترین راه استفاده از پروتئین و فیبر و مواد مغذی دیگر و به ویژه خوراکی های طبیعی است. در واقع ۳ قانون برای رفع چربی های شکم با استفاده از این منابع طبیعی وجود دارد که شما با رعایت این ۳ مورد کمک می‌کنید تا با کاهش نفخ، افزایش سوخت و ساز و رساندن مواد مغذی مهم به بدن‌تان به کاهش وزن و چربی سوزی ناحیه شکم و پهلویتان کمک می‌کنید.

  • بهتر است از پروتئین ها و مواد مغذی دیگر در وعده های غذایی خودتان استفاده کنید.
  • برای میان وعده بهتر است تا از یک پروتئین کوچک غافل نشوید.
  • بهتر است تا وعده های غذایی خودتان را با این خوراکی های طبیعی متنوع کنید و کربوهیدرات ها و چربی های سالم را در برنامه خودتان داشته باشید.

ما برای شما این ۱۴ ماده غذایی مهم را که در فهرست بهترین منابع فیبر و پروتئین قرار دارند را به طور کامل بیان می کنیم :

  • بادام و سایر مغزها
  • حبوبات، به ویژه لوبیا
  • سبزیجات سبز برگ به ویژه اسفناج
  • محصولات لبنی بدون چربی
  • اوتمیل یا جوی دو سر پرک
  • تخم مرغ
  • گوشت بدون چربی (بوقلمون)
  • کره بادام زمینی
  • روغن زیتون
  • غلات کامل
  • مکمل پودر پروتئین
  • بلوبری، تمشک و سایر میوه های خانواده توت ها
  • دانه چیا
  • شکلات تلخ

بادام و سایر مغزها

از ان جایی که مغزها غنی از فیبر و پروتئین هستند و از آن جایی که این ۲ ماده برای کاهش وزن مناسب است استفاده از این مغزها باعث چربی سوزی و لاغری می شود

قدرت فوق العاده در : اگر به عنوان میان وعد سبک انتخاب شود این بهترین انتخاب است زیرا باعث کم شدن اشتها می شود و میل به خوردن را کم می کند و بافت های عضله را در بدن بیشتر می کند همان عضله سازی را انجام می دهد.

مبارزه علیه : با داشتن مواد معدنی و املاح بالا و برخورداری از انواع پروتئین و ویتامین با بیماری های قلبی و انواع سرطان ها و فشار خون بالا و از تحلیل رفتن عضلات بدن جلوگیری می کند و مهم ترین کار از چاقی پیشگیری می کند

حبوبات به ویژه لوبیا

همان طور که می دانیم حبوبات غنی از فیبر هستند و مصرف حبوبات به ‌دلیل دارا بودن فیبر زیاد، باعث می شودتا حجم زیادی از معده پُر شود و این احساس سیری به کاهش وزن فرد کمک می‌ کند و موجب می ‌شود تا ما در غذا خوردن کمی کمتر بخوریم. حبوبات به خاطر دارا بودن این مواد معدنی با ارزش و به خاطر غنی از پروتئین، فیبر و مواد معدنی به ویژه منیزیوم به عنوان بهترین خوراکی مورد استفاده باید قرار بگیرد حبوبات تنها چیزی را که در خود ندارد وجود چربیدر آن است، بهتر است بدانید که یک فنجان لوبیا قرمز، عدس یا نخود پخته شامل ۱۴ گرم پروتئین خالص است. حبوبات برای افرادی که دیابت دارند هم بسیار مفید است زیرا فیبر موجود در حبوبات، باعث پایین آمدن قند خون در افراد دیابتی می ‌شود.

قدرت فوق العاده در :  ساخت عضله، کاهش وزن و تسریع در چربی سوزی و مهم ترین قدرت بهبود بخشیدن به دستگاه گوارش است.

مبارزه علیه : اضافه وزن و چاقی، بیماری های دستگاه گوارش، سرطان روده بزرگ، بیماری قلبی و فشار خون بالا

سبزیجات سبز برگ به ویژه اسفناج

سبزیجات بهترین ماده غذایی در رژیم های لاغری هستند و باید خوراکی های چربی سوز را به صورت منظم در برنامه غذایی خود گنجانده و روزانه میل کرد تا اثر بخشی آن ها را دید. همه سبزی ها دارای خواص فوق العاده هستند ولی در این میان اسفناج با دارا بودن اسیدفولیک، پتاسیم، روی، فسفر، کلسیم، سلنیم، منیزیم، منگنز، مس و فیبر غذایی و سرشار از اهن به عنوان یکی از بهترین سبزی های مورد نیاز است؛ و از ان جایی که وجود آهن برای حمل و انتقال اکسیژن به عضلات ضروری است و عضلات برای سوزاندن چربی به اکسیژن نیاز دارند مصرف اسفناج حتما توصیه می شود در مصرف اسفناج توصیه بیشتر متخصصان تغذیه این مورد است که حتما سعی کنید از اسفناج ارگانیک استفاده کنید چون سریع تر عمل می‌کند وخیلی سالم است؛ زیرا اسفناج معمولی ممکن است دارای مواد شیمیایی فراوانی باشد.

قدرت فوق العاده در : نقش فوق العاده ای در جوان سازی پوست و از بین برنده ی تمام مولکول های که باعث پیر شدن سلول ها می شوند و باعث می شود تا فعالیت رادیکال های ازاد در بدن شخص خنثی شود.

مبارزه علیه: بیماری های قلبی و انواع سرطان ها و پیشگیری از سکته های مغزی و قلبی و اضافه وزن و شایع ترین بیماری که زنان امروزه به آن دچار می شوند پوکی استخوان

محصولات لبنی (شیر، ماست و پنیر کم چرب یا بدون چربی)

بهترین چاشنی برای ما استفاده از ماست است از آن جایی که لبنیات کم‌چرب سرشار از کلسیم و ویتامین هستند و به عضله‌سازی و کاهش چربی کمک زیادی می‌کنند؛ و به گفته‌ی بیشتر متخصصان تغذیه و بیشتر محققان محصولات لبنی شیر، ماست و پنیر کم‌چرب، بهترین خوراکی‌ های چربی سوز هستند؛ و استفاده‌ی روزانه از این مواد غذایی باعث سوخت‌و‌ساز بهتر و این سوخت و ساز سبب می‌شود تا کاهش وزن دربدن فرد اتفاق بیفتد. امروزه بیشتر افراد به دلیل رژیم غذایی های نادرست، غذاهای نامناسب، محصولات غذایی غیر‌‌‌‌‌‌‌‌ارگانیک و مصرف نوشابه‌های گازدار، در حال افزایش وزن هستند و این افزایش وزن یعنی، افزایش توده چربی در بدن است. با مصرف لبنیات کم چرب می توان جلوی بسیاری از افزایش وزن ها را گرفت.

قدرت فوق العاده در : تناسب اندام و مقاوم کردن استخوان در برابر پوکی استخوان و کاهش وزن مناسب.

مبارزه علیه : پوکی استخوان و درد های مفصلی، علیه انواع بیماری های قلبی و عروقی انواع سرطان ها و اضافه وزن و فشار خون بالا

اوتمیل یا جوی دو سر پرک

همان طور که می دانیم سبوس ها نقش بزرگی در لاغری دارند و این ماده‌ی غذایی هم مثل سایر سبوس ها به لاغری کمک می‌کند، اوتمیل ضد دیابت است و کلسترول خون راتا حد زیادی پایین می‌آورد. می دانید که فیبر نقش زیادی را در لاغری ایجاد می کند و از آن جایی که جو دوسر سرشار از فیبرهای محلول در آب و فیبر پکتین است ابا مصرف آن در طول روز احساس گرسنگس نمی کنید زیرا گر در طول صرف غذا از این ماده‌ی غذایی میل کنید و آب کافی بنوشید فیبرهای موجود در آن داخل معده حجیم شده و به سرعت احساس سیری ایجاد می‌کنند.

قدرت فوق العاده در : سطح انرژی را دربدن فرد بالا میبرد، کلسترول را کم می کند و در صورت مصرف منظم قند خون را کنترل می کند.

مبارزه علیه : قندخون بالا، افزایش وزن وچاقی، بیماری های قلبی و عروقی و انواع سرطان های دستگاه گوارش.

تخم مرغ

این تخم جادویی منبع پروتئین است وبرای وعده صبحانه بسیارعالی است زیرا مصرف آن باعث می‌شود که صبح پرانرژی را شروع کنید همان طور که گفتیم تخم‌مرغ، منبع بسیار خوبی از پروتئین است که این برای سوزاندن چربی و کالری بسیار مفید است؛ زیرا بدن ما برای تجزیه‌ی مواد غذاییِ پروتئینی، بیش از مواد غذاییِ دیگر انرژی مصرف می‌کند. پروتئین به جز سوزاندن چربی، نقش بزرگی در عضله‌سازی هم دارد. سفیده تخم برای اینکه کالری کمتری نسبت به زرده دارد و همچنین منبع خوبی از سدیم و پتاسیم است می‌توانید با مصرف تخم‌مرغ در صبحانه، روزتان را با سلامتی آغاز کنید.

قدرت فوق العاده در : عضله سازی و چربی سوزی و کالری سوزی

مبارزه علیه : اضافه وزن و چاقی

گوشت بدون چربی به ویژه بوقلمون: می دانیم که گوشت منبع پروتئین است توجه داشته باشید که حتما این گوشت های که مصرف می کنید بدون چربی باشد؛ زیرا گوشتی که به طور کلی و روزانه مصرف می‌کنید بر وزن ما تاثیر می‌گذارد پس برای کاهش وزن بهترین گوشت بدون چربی موجود، گوشت مرغ یا بوقلمون است این گوشت معمولا برای افرادی که در حال رژیم هستند، منبع انرژی و در عین حال بهترین خوراکی‌ چربی سوز است چون که این نوع گوشت برای تمام ضعف‌های جسمی فرد بسیار خوب است چون که در این گوشت منبع خوبی از پروتئین بدون چربی وجود دارد.

برای افرادی که رژیم غذایی بدون کربوهیدرات یا کم‌کربوهیدارت دارند باید از گوشت سینه‌ی بوقلمون مصرف کنند. معمولا به جز قسمت پا، گوشت قسمت سینه بوقلمون از کالری کمتری برخوردار است. چون که چربی کمتری در این قسمت وجود دارد.

قدرت فوق العاده در : تقویت سیستم ایمنی بدن و ساخت عضله

مبارزه علیه : اضافه وزن و بیماری های مختلف

کره بادام زمینی

بسیاری از ما این تصور را درباره کره بادام زمینی داریم که شاید مصرف این کره مضر باشد اما بهتر است بدانیم که کره‌ی بادام زمینی حاوی مواد غذایی ویژه‌ای و سالمی است که چربی‌های غذایی بسیار مفیدی را دارد؛ و این چربی‌های مفید برای از بین بردن چربی های نقاط بدن و اضافی کمک می‌کنند و باعث کاهش وزن می شود؛ و از ان جایی که این کره، طعم و مزه‌ی بسیار خوب وعالی دارد وموجب می شود تا اشتهای شما کم شود و موجب می‌شود تا شما دیگر میل به خوردن چیزاضافه ای نداشته باشید. توصیه بیشتر متخصصین تغذیه، درباره استفاده از کره‌ی بادام زمینی در طول رژیم‌های غذایی این است که با مصرف این کره به کاهش بخشی از چربی خودتان کمک می کنید.

قدرت فوق العاده در : چربی سوزی، ساخت عضله و افزایش سطح تستوسترون

مبارزه علیه : اضافه وزن و چاقی، تحلیل رفتن عضلات، بیماری های قلبی شایع و چین وچروک

روغن زیتون

استفاده از روغن زیتون از دیرباز توصیه شده است و امروزه این روغن جادویی به عنوان یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای فرد است همان طور که گفتیم روغن زیتون از بهترین خوراکی‌ های چربی سوز بوده و به کاهش وزن کمک می‌کند روغن زیتون، باعث می شود تا رژیم غذایی شما متعادل شود و موجب می‌شود تا وزن اضافی خود تان را تا حد بالایی کم کنید. برای اینکه از اثرات این روغن استفاده کنید بهتر است تا مقداری روغن زیتون بر روی سالاد مورد علاقه‌تان بپاشیدو یا در پخت و پز تان گوشت را در چند قاشق روغن زیتون سرخ کنید با روغن زیتون، سس سالاد تان را کم کالری و خوشمزه کنید.

قدرت فوق العاده در : کاهش کلسترول و موجب تقویت دستگاه ایمنی

مبارزه علیه : اضافه وزن، انواع بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا

غلات کامل

بهترین غلاتی که باید روزانه مصرف شود استفاده از غلات سبوس دار است؛ زیرا که خوردن غلات سبوس دار به خاطر دارا بودن فیبر بالا مزایای بالایی برای فرد دارد که مهم ترین مزایای آن کنترل قند خون و حساسیت به انسولین است. در مصرف نان ها باید توجه کنید که نان تهیه شده از آرد سفید کاملا فرآوری شده، کالری بالایی دارد و بنابراین این نان فواید بسیار کمی را دارد. در حالی که نان تهیه شده از گندم کامل، کالری کمی داشته و سرشار از اجزایی اساسی مانند منیزیم، آهن، مس، منگنز و اسید پانتوتنیک است. نان های سبوس دار موجب تولید انرژی و تقویت دستگاه گوارش و بهبود عملکرد ان می شوند.

مکمل پودر پروتئین

بیشتر متخصصان تغدیه و بدنسازی به کسانی که برای عضله سازی و کاهش وزن مراجعه می کنند این مکمل را پیشنهاد می کنند. مکمل وی برای افزایش سطح انرژی و متابولیسم بدن مفید است، بهتر است تا هر روز مقداری پروتئین وی به وعده‌های غذایی و میان‌ وعده‌های خودتان اضافه کنید. از آن جایی که این مکمل‌ها، با تحریکِ کردن سیستم عصبی بدن، باعث افزایش سطح سوخت‌وساز آن می‌شود. برای همین بیشتر جوانان برای کاهش وزن و یا افزایش نیرو از این محصولات ترموژنیک در تغذیه روزانه خودشان استفاده می‌کنند. مزایای دیگری که این محصول دارد مثل کاهش چربی که یکی ازمهم ترین فواید ترموژنیک‌ها است و باعث افزایش گرمازایی (تولید حرارت) در بدن، سرکوب اشتها و افزایش انرژی می شود. اگر بخواهیم خیلی راحت تر بگوییم یعنی بعد از خوردن این محصول، بدن تان بیشترین کالری‌سوزی ممکن را انجام می دهد. لاغری یکی دیگر از فوایدی که این پودرهای پروتئینی است چون که مکمل وی و پروتئین‌های دیگر برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه داشته و باعث می‌شوند کمتر ریزه‌خوری کنید؛ و به این ترتیب شما کاهش وزن پیدا می کنید.

قدرت فوق العاده در : از بین بردن چربی های انباشت شده در بدن، عضله سازی

مبارزه علیه : اضافه وزن و تحلیل عضلات

بلوبری، تمشک و سایر میوه های خانواده توت

بلوبری یا تمشک آبی یکی از میوه های خوشمزه در کنار سایر میوه های خانواده توت ها است؛ زیرا بلوبری علاوه براین که خوش‌طعم است، فواید بسیاری هم برای سلامتی دارد. مهم ترین مزیت این میوه ریز نقش و مفید این مسئله است که این میوه به کاهش وزن کمک می کند و چربی موجود در بدن را می‌سوزاند. درباره املاح و ویتامین های سرشار این میوه باید گفت که این میوه‌ی زیبا پر از آنتی‌اکسیدان‌های رنگارنگ است. منبع عالی از منیزیم و انواع ویتامین ها است و از فیبر برخوردار است. درباره وجود منیزیم باید گفت که منیزیم به سم‌زدایی بدن کمک می کند و چربی بد موجود در بدن را از بین می‌برد. به حفظ سیستم ایمنی بدن کمک کرده و موجب سوزاندن چربی و قند اضافه می‌شود.

قدرت فوق العاده در : از بین بردن چربی ها، محافظت از قلب، بهبود تعادل و هماهنگ بودن بدن و افزایش قوه بینایی

مبارزه علیه : اضافه وزن، بیماری های قلبی و انواع سرطان ها

دانه چیا

شاید از شنیدن نام دانه متعجب شویدولی بهتر است بدانید که تخم شربتی در سایر کشورها و فرهنگ‌ها به نام دانه چیا شناخته شده است. درباره خاصیت بیشمار این دانه ارزشمند یاید گفت که تخم شربتی یکی از دانه‌های گیاهی سرشار از فیبر و انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله، پروتئین، چربی، کلسیم، منگنز، منیزیم، فسفر، پتاسیم و یک ماده خوراکی حاوی مقادیر بسیار بالای آنتی اکسیدان و مواد ضد التهابی است؛ و از آن جایی که پروتئین موجود در این دانه می‌تواند مثل یک مکمل مورد استفاده قرار گیرد. باعث احساس سیری و کم شدن اشتهای فرد می شود و دقیقا مثل یک داروی تقویتی به عملکرد بهتر معده و روده کمک می کند. این دانه های کوچک به خاطر کالری کمی که دارند برای فرد مضر نمی باشد و حتی مصرف منظم این دانه دیابت را در مبتلایان مهار می کند.

قدردت فوق العاده در : کلسیم فوق العاده بالا، فیبر بسیار بالا، غنی از اسید های چرب امگا ۳ و از بین بردن چربی

مبارزه علیه : افزایش وزن و مشکلات استخوان مثل پوکی استخوان

شکلات تلخ

یکی از محبوب ترین مواد خوراکی که در جهان مورد استقبال همه سن ها است شکلات است. می دانیم که در تهیه شکلات تلخ ماده اصلی تشکیل‌دهنده شکلات کاکائوو است؛ و طبق تحقیقات انجام شده درباره مصرف کاکائو محققان براین باور رسیده اند که مصرف کاکائوو می‌تواند احتمال بروز بیماری‌های قلبی را کاهش دهد و میزان سوخت‌وساز بدن را افزایش دهد. پس پیشنهاد ما برای شما قرار دادن مقداری شکلات تلخ در سبد غذایی هفتگی برای رسیدن به تغذیه‌ای سالم مفید است که انتخاب بسیار مناسبی نیز می باشد. در اینجا منظور از شکلات تلخ، شکلاتی است که حاوی حداقل ۷۵ درصد کاکائو باشد. معمولا این نوع با افراد بیشتری سازگار است چربی‌های مفید شکلات تلخ برای بدن بسیار سودمند هستند.

قدرت فوق العاده در : کنترل سطح انسولین، کنترل هورمون استرس

مبارزه علیه: اضافه وزن، اشتهای کاذب



چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 10:31 ::  نويسنده : مهدی مقدم
کاشت سینه با جراحی زیبایی سینه : امروزه جهت بهبود شکل و اندازه سینه خانم ها روش های مختلفی هست که یکی از محبوب ترین روش های که ما اینجا به آن اشاره خواهیم کرد روش پروتز سینه است این جراحی با داشتن نتایج بسیار درخشان خود بیشتر مشکلات زیبایی اندام خانم ها را حل کرده است؛ و از جمله جراحی های زیبایی است که بسیاری از خانم ها تمایل به انجام آن دارند و در این سال ها طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است که این روش، روشی مناسب و ایده آل جهت بزرگ کردن سینه به شمار می رود. داشتن سینه های حجیم و پر و برجسته از ایده ال ترین اندام های هر خانمی است.

خانم هایی که پس از شیردهی فرم سینه های آنان تحلیل رفته و بدشکل می شود معمولا دچار ناراحتی های از این اتفاق می شوند و برای رفع این مشکل به پزشک مراجعه می کنند.

کاشت سینه

مشاوره برای جراحی زیبایی سینه

حالا که شما تصمیم انجام این عمل زیبایی را گرفته اید گام بعدی بعد از انتخاب یک جراح مطمئن و بسیار مجرب قبل از هر اقدامی مشاوره گرفتن از پزشک جراحتان است.

توجه داشته باشید که انجام مشاوره با پزشکتان خیلی مهم و حیاتی است زیرا شما در این جلسه فرصت آن را خواهید داشت تا اهداف و انتظاراتتان را از عمل جراحی پروتز سینه با پزشکتان در میان بگذارید و در مقابل تمام خواسته های شما جراح شما تمام نتایجی که شما از عمل بدست می آورید و همینطور برنامه درمانی و روش های پیشنهادی اش برای شما را شرح خواهد داد؛ و از آن جایی که هر بیماری با بیمار دیگر از هر لحاظی فرق دارد پس شما فقط از خود پزشک مشاوره بگیرید نه از بیماران جراحی که قصد جراحی شما را دارد.

شما همچنین در این جلسه مشاوره بایدکاملا با جراحتان صادق باشید و شرح حال دقیقی از سابقه طبی، شرح حال دقیق از سابقه فامیلی سرطان سینه، سابقه هرگونه عمل یا بیماری که در گذشته داشته اید و یا هر داروی که مصرف می کنید را در اختیار پزشکتان بگذارید. درباره عوارض یا خطرات احتمالی بعد از جراحی از پزشکتان اطلاعات بگیرید. جراح شما پس از معاینه دقیق و کامل شما و رفع تمام سوالات شما جراح راهنمایی های لازم را برای آماده شدن مناسب شما قبل از عمل مثل عادات غذا خوردن، نوشیدن و مصرف داروها و ویتامین ها ارائه می نماید. پس متوجه شدید که مشاوره برای انجام جراحی زیبایی سینه در رسیدن به نتیجه دلخواه یکی از نکات اساسی و کلیدی قبل از جراحی زیبایی سینه می باشد و برگزاری این جلسه مشاوره جراحی فرصت مناسبی برای بیمار می باشد تا مطمئن شود جراحی زیبایی سینه برای فرد مناسب خواهد بود یا خیر.

افراد منتخب جراحی زیبایی سینه

همان طور که گفتیم با جراحی پروتز سینه بافت سینه ترمیم می شود مخصوصا سینه های خانم هایی که به خاطر شیردهی های مداوم بافت سینه شل یا ضعیف شده داشته باشند، معمولا خانم هایی که بعد از کاهش وزن و یا شیردهی سینه های آنان دچار مختصر افتادگی می شود خانم های غیر سیگاری و خانم هایی که دارای مشکل در ناحیه سینه می باشند و دارای پوست ارتجاعی می باشند و در بعضی موارد ممکن است حجم سینه ها به صورت مادرزادی و یا موروثی کوچک باشد و یا اینکه خانم هایی هستند که بعد از بلوغ رشد سینه ها در آن ها متوقف می شوند، بازیابی حجم از دست رفته و یا اصلاح سایز سینه های بسیار کوچک به کمک جراحی سینه امکان پذیر است و تمام مواردی که گفتیم بهترین منتخبان برای جراحی زیبایی سینه می باشند و برای گرفتن نتیجه خوب و رضایت مند باید دستورات قبل و بعد از جراحی زیبایی سینه را رعایت کنند.

بهبود بعد از جراحی زیبایی سینه

راجب جراحی پروتز سینه همان طور که متوجه شدید جراحی پروتز سینه با هدف بزرگ کردن سینه در بانوان انجام می شود؛ و مانند بسیاری از جراحی های دیگر نیاز به مراقبت دارد و یک دوره نقاهت چند روزه دارد. یک هفته بعد از جراحی زیبایی سینه به کارهای عادی خود بپردازید چون معمولا دوران بهبودی و نقاهت یک الی دو هفته زمان می برند. پس از جراحی بخیه ها قابل جذب خواهند بود و نیازی به کشیدن بخیه ها نیست. فراموش نکنید که هفته های اول بعد از انجام جراحی از ورزش کردن و انجام هر گونه فعالیت سنگینی خودداری کنید.

تا یک هفته بیمار نباید رانندگی کند پس از ۵ هفته و با مشورت پزشک و صلاح دید جراح تان شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را به طور کامل از سر بگیرید. تنها فعالیتی که در دوران نقاهت پروتز سینه به شما توصیه می گردد انجام پیاده روی به صورت خیلی آهسته است.

راجب پروتز ها بایدگفت که پروتزها انواع مختلفی دارند که قبل از جراحی زیبایی سینه نوع آن توسط پزشک جراح تان برای استفاده در جراحی شما مشخص خواهد شد.

  • پروتز های سالینی (آب نمکی)
  • پروتز های سیلیکونی


چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آیا افراد دیابتی می توانند جراحی زیبایی سینه انجام دهند؟ : یکی از رایج ترین بیماری ها بیماری دیابت است که باعث می شود اختلال در سوخت و ساز گلوکز، یعنی قند خود اختلال ایجاد شود. مهم ترین نقش انسولین کاهش قند خون میباشد که در این نوع از بیماری بدن نمیتواند انسولین تولید کند و یا مقابل انسولین از خود مقاومت نشان میدهد و این باعث می شود که قند خون کاهش نیابد.

جراحی زیبایی سینه برای افراد دیابتی

این بیماری دو نوع دارد.۱- دیابت نوع اول و دیابت نوع دوم

دیابت نوع اول:

این نوع قبل از سن سی سالگی خود را نشان می دهد و ارثی است که ۵ تا ۱۰ درصد از بیماران را درگیر خود میکند. در این دیابت نوع اول، سلول های بتا در پانکراس تخریب میشود و در تولید کردن انسولین اختلالاتی بوجود می آید. که در صورت انجام شدن این تخریب، فردی که دیابت دارد برای ادامه دادن به زندگی باید تزریق انسولین را مدام انجام دهد.

دیابت نوع دوم:

این نوع از دیابت اکثرا در زنان مشاهده شده تا مردان.که در ان انسولین را که بدن خود بیمار تولید می کند سلول های دریافت کننده فرد به انسولین مقاومت نشان می دهند و از از وارد شدن انسولین به سلول ها از خود واکنش نشان داده و مانع میشودو که این موارد معمولا با چاقی بهمراه هستند.دیابت نوع دوم ۹۰ تا ۹۵ درصد از بیماران دیابتی را تشکیل میدهد.

جراحی زیبایی سینه در افراد دیابتی

در زمان انجام عمل زیبایی سینه باید به عوامل زیادی توجه کرد که یکی از آن میزان قند خون است. برای اکثر افراد این سوال به وجود می اید که ایا افراد دیابتی می توانند این عمل را انجام دهند؟زیرا بعد از انجام عمل زیبایی سینه مشکلاتی به وجود می آید و اکثر افراد ان را انجام نمی دهند.ولی جالب است بدانید که با رعایت چند نکته افراد دیابتی هم می توانند جراحی زیبایی سینه انجام دهند.

ابتدا باید برخی آزمایش های مورد نیاز را انجام داد تا میزان قند خون مشخص شود و اگر مقدار ان بالا بود ان را کنترل کنید و میزان ان را کم کنید.

برای اینکه جراحی به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام شود میزان قند خون باید در حدود ۱۵۰ و یا کمتر باشد.

می بایست افرادی که دچار دیابت هستند قبل از جراحی زیبایی سینه با پزشک خود درباره سابقه بیماری خود مشورت کنند و او را اگاه سازد.

آمادگی هایی که دیابتی ها قبل ازعمل جراحی زیبایی داشته باشند:

از جمله نکات مهمی که افراد دیابتی باید قبل از عمل جراحی زیبایی سینه انجام دهند این است که مانع کاهش قندخون یا همان هیپوگلیسمی شوند.قبل از جراحی فرد باید از از نیمه شب تا هنگام عمل نباید چیزی بخورد. به همین دلیل فشار خون بیمار کاهش میابد که باید برای حل این مشکل و افزایش قند خون باید دو ساعت قبل از جراحی یک لیوان آب میوه ی بدون پالپ بنوشد.

پس افراد دیابتی هم می توانند به راحتی عمل جراحی زیبایی سینه انجام دهند.



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : مهدی مقدم

کفش عروس متناسب با لباس عروس : در هنگام خرید کفش عروس دقت کنید که متناسب و هماهنگ با لباس عروستان انتخاب کنید،اگر لباس عروسی انتخاب کرده اید که مدل کوتاه وفانتزی دارد بهتر است کفش های عروسی فانتزی و مخصوص انتخاب نمایید ،تا با لباستان متناسب باشد،اگر کفش های عروسیتان دارای بندهایی بلند که به شکل ضربدری روی ساق پا بسته می شوند،به پاهای شما زیبایی منحصربفردی می بخشد،در هر حال اگر بلندی لباس عروس به گونه ای باشد که کفشئ ها نمایان باشد حتما باید در خرید کفش عروس سلیقه زیادی به خرج دهید.

کفش عروس متناسب با لباس عروس

مشاوره با تشریفات عروسی برای انتخاب کفش عروس

برای اینکه بهترین و مناسب ترین نوع کفش عروسی را خریداری کنید بهترین راه مشاوره با تشریفات مجالس , و یا تشریفات عروسی است که کارهای مراسم عروسی خود را به آنها واگذار کرده اید می باشد. چرا که خدمات , تشریفات مجالس و تشریفات عروسی دارای تجربه ای زیاد می باشند و در همه نوع موقعیت مراسم عروسی را درک کرده اند. تشریفات شب آرا می تواند مناسبترین خدمات مجالس و تشریفات عروسی برای این کار باشد .

هماهنگی لباس عروس با مدل کفش عروس

تلاش کنید که کفش های عروسیتان را با لباس عروستان هماهنگ باشد،اگر جنس لباس عروستان ساتن است،کفش عروس ساتن انتخاب کنید،یا اگر لباس عروستان به جنس گیپور است از همان گیپور لباستان روی کفش هایتان را تزئین نمایید،اگر تور سرتان لبه روبان دوزی شده دارد،کفش هایی بخرید که روبان دار باشد،و اگر روی لباس عروستان شکوفه دارد می توانید روی کفش های عروسیتان را با شکوفه تزئین نمایید.

در صورتی که نتوانستید کفشی راپیدا کنید که با لباس عروستان هماهنگی داشته باشد،می توانید یک تکه از پارچه لباس عروس را به کفاش حرفه ای بدهید تا آن پارچه را همانطور که می خواهید روی کفش مورد نظرتان دربیاورد تا کفش و لباستان باهم هماهنگ شود.

در هنگامی که می خواهید برای خرید کفش عرئوسی به بازار بروید بهتر است یک تکه از پارچه لباس عروستان را با خود همراه داشته باشید تا در انتخاب کفش مناسب و متناسب با لباس عروس تان دقیق تر عمل کنید،دقت کنید که رنگ های شیری و نباتی وسفید تن نزدیک به هم دارند،و امکان دارد شما در انتخاب اشتباه بکنید. در اغلب موارد لباس عروس به صورت یک پیراهن سفید که بلندی آن تا زانو یا زیر زانو می رسد،اگر لباس عروستان زیاد بلند نیست،باید به زیبایی کفش و لباس عروستان اهمیت زیادی قائل بشوید.برای لباس عروس کوتاه به طور معمول کفش های پاشنه بلند که دارای بندهایی که روی ساق پا بسته می شوند،برای این مدل لباس های عروس زیبا و ایده آل است.

عروس خانم هایی که همسرقدبلندتر از خودشان دارند،به احتمال زیاد دنبال کفش عروسی هستند که بتوانند با قد همسرشان خودشان را تراز کنند،اما با خود بیاندیشید و ببینید می توانید تمام شب را با این کفش ها راحت باشید؟

مهمترین فاکتوری که در هنگام انتخاب کفش عروسیتان باید در نظرراحتی کفش است،این نکته را فراموش نکنید.چون قرار است شما یک روز کامل یا یک شب کامل این کفش ها را به پا داشته باشید و با آنها برقصید و راه بروید،راحتی کفش هایتان با راحتی اعصابتان رابطه مستقیمی وجود دارد در صورتی که پاشنه کفش هایتان بسیار بلند باشد یا مدل کفش ها به گونه ای باشد که دارای شیب زیاد باشد،و پاهایتان را بزند اعصابتان بهم می ریزد،بنابراین روی این کفش ها را خط بکشید،همچنین کفش هایی که دارای بندهای ظریف و نازک باشند باعث می شوند روی انگشت های پاهایتان خط بیافتد و انگشتان شما اذیت شود.

ازر دیگر نکات مهم در هنگام خرید کفش عروسی دقت کردن به جنس کفش است،دوجنس پارچه که مناسب برای طراحی روی کفش هستند می توان به ابریشم و ساتن اشاره کرد،با این شرایط جنس پارچه به کار برده شده در لباس عروس شما هم می تواند راهنمای مناسبی برای انتخاب کردن نوع جنس روی کفش عروسیتان باشد،راهکار دیگر این است که یک تکه از پارچه لباس عروسی تان را به کفاش تحویل دهید تا با آن پارچه رویه کفش عروسیتان را بدوزد تا رویه کفش تان با لباس عروس تان هماهنگ باشد،اگر در بخش بالا تنه لباستان پارچه کار شده به کار رفته است شما می توانید یک تکه از این پارچه کار شده را روی کفش هایتان کار کنید.

بهترین کار این است که زیاد به فکر راحتی خودتان باشید در این مورد می توانید یک جفت کفش که راحت باشد برای اواخر و ساعات پایانی مراسم مهیا کنید،کفشی که برای انتهای مراسم انتخاب می کنید می تواند تخت یا دارای پاشنه ۳سانتی باشد،وقتی که کفش های عروس تان دیگر حسابی شما را خسته کرده است و کلافه هستید می توانید کفش های عروس تان را عوض کنید.

پیشنهاد کمی کنیم در هنگام خرید کفش عروس یک تکه از پارچه لباس عروس را با خود همراه داشته باشید،با اینکه می دانید رنگ لباس عروس تان سفید است ولی رنگ سفید می تواند شامل ته رنگ های یاسی،صورتی،طلایی و متنوع است.امکان دارد رنگ کفش های عروسی تان با رنگ لباس تان در یک طیف و زمینه نباشد و بین آنها هماهنگی وجود نداشته باشد.

چون بیشتر افراد در حالت عادی کفش هایی با پاشنه ۳سانتی متری عادت کرده اند توصیه می کنیم در مراسم عروسی خود نیز کفش هایی انتخاب کنید که پاشنه هاییدر این حدود داشته باشد اما اگر تمایل دارید کفش پاشنه بلند بپوشید باید توجه کنید که به پوشیدن این نوع کفش ها عادت دارید یا نه.

رنگ های روشنی همچون نباتی و کرم که کفش وعروسی تان به این رنگ ها باشد یا اگر رنگ کفش های تان به رنگ سفید کامل باشد امکان دارد در آینده دیگر به کار شما نیاید دلیل آن این است که کفش سفید با لباس های دیگر هماهنگی ندارد،در مقابل اگر اندازه لباس عروسی تان بلند است،و کفش های عروسی تان زیاد به چشم نمی خورد می توانید کفش عروسی به رنگ های کرمی یا نباتی و یا دیگر رنگ های روشن در این زمینه انتخاب کنید چون این رنگ کفش های عروس را می توانید به غیر از مراسم عروسی تان با لباس های دیگر هماهنگ و ست کنید و بپوشید.

اگر مدل لباس عروس شما دنباله دار یا عروسکی است و کفش های عروس زیر دامن مخفی می شود

می توانید کفش های عروسی مدل حصیری انتخاب کنید ،پیشنهاد ما این است کفش های با پاشنه حصیری یک تکه برای مراسم عروسی تان انتخاب کنید،با این کفش ها هم قد بلند دیده می شوید و هم به خاطر زیره کفش یک تکه می توانید تعادل بیشتری داشته باشید و راه رفتن برای شما راحت تر می شود .

اگر بازهم با رعایت تمام این نکات باز کفش هایتان پایتان را می زنند،با استفاده از چند تکه روزنامه و آبلیمو این مشکل را حل کنید،به این صورت که روزنامه ها را به وسیله آبلیمو خیس کنید،و داخل کفش تان بچپانید و اجازه دهید یک شب به این حالت بماند،با این روش کفش هایتان یک کقدار کم باز خواهد شد.



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی , نکات طلایی در مورد آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی :  آیا دوست دار ید میزبانی شما از هر لحاظ کامل و بدون نقص باشد؟این مقاله را بخوانید در این مطلب به شما راهکارهای داشتن یک مهمانی بدون نقص را ارائه می دهیم با ما همراه باشید.

آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی

راههای پذیرایی تشریفاتی از زبان تشریفات مجالس شب آرا | تشریفات عروسی

همانطور که می دانید برای اینکه یک مراسم باشکوه و مجلل برگذار کنید بهترین راه مشاوره گرفتن از گروه تشریفات عروسی و یا در کل گروه تشریفات مجالس است لذا برای این کار همیشه گزینه های زیادی را در ذهن خود دارید و یا اینکه با مراجعه به اینترنت می توانید از طریق وب سایت های این شرکت های تشریفاتی اطلاعات زیادی بدست بیاورید یکی از این شرکتها در امر تشریفات عروسی و خدمات مجالس , تشریفات عروسی و مجالس شب آرا می باشد که با خدمات زیبا و مجلل خود می تواند همیشه بهترین خدمات را برای شما ارائه نماید.

در ادامه به برخی از راهکارهای پذیرایی تشریفاتی و رسمی از زبان کارشناسان شب آرا می پدازیم :

  • در مهمانی ها وقتی غذا خوردنتان به اتمام رسید هیچ گاه بشقاب خود را به طرف جلو هل ندهید چون این کار برخلاف آداب معاشرت می باشد.
  • همیشه برای بریدن و تکه کردن غذا چنگال را با دست چپ تان بگیرید،و برای بریدن میوه کارد را در دست راست خود بگیرید و آنگاه با چنگال هرآنچه را که می خواهید ببرید سفت نگه دارید و بعد با چاقو آن را برش دهید،و در نهایت چنگال را به دست راست خود بدهید و میل نمایید.طرز نشستن بر روی صندلی به این گونه است که همیشه به صورت راست و مستقیم بنشینید و هیچ موقع به طرف جلو یا عقب خم نشوید.
  • در موقع صرف غذا به صحبت های دلنشین و مطبوع بپردازید و سعی کنید به موضوعاتی که به بحث و جدل ختم می شود دوری کنید.
  • اگر در هنگام غذا خوردن تکه هایی از غذا بین دندان هایتان گیر کرد،از افراد حاضر عذرخواهی کرده وبه سمت دستشویی بروید وسپس آن چیزی که لای دندان هایتان گیر کرده را در دستشویی از لای دندانتان خارج کنید.
  • در هنگام صرف غذا سعی کنید آرام باشید و با آرامش و حوصله غذایتان را میل کنید،با عجله غذا خوردن بی احترامی به مهمان محسوب می شود.
  • بهتر است برای تسلط داشتن و برای میزبانی خوب آقا و خانم میزبان هر دو در دو طرف انتهای میز غذاخوری و در صورت امکان بهتر است در وسط میز غذاخوری و در مقابل همدیگر بنشینند.
    اگر اشخاص مهم و خاصی میهمان باشند بهتر است خانم در سمت راست میزبان خانم و آقا نیز در سمت راست میزبان آقا راهنمایی شوند و آنجا بنشینند.
  • در حالت کلی طرز نشستن میهمان ها باید به صورتی ترتیب داده شود که دو نفر آقا چه میزبان و یا مهمان و هیچ یک از خانم ها چه میزبان وچه مهمان در کنار هم ننشینند.
  • طرز قرار گرفتن مهمان های متاهل در مقابل یکدیگر و زوج های نامزد در کنار یکدیگر است.
  • برای نشاندن مهمان ها در کنار یکدیگر بهتر است افرادی که در رده سنی نزدیک به هم هستند در کنار همدیگر بنشینند،به صورتی که بزرگترهای فامیل در صندلی های بالایی و جوانترها در اطراف آنها بنشینند.
  • در سرو غذا به قانون عقربه های ساعت عمل کنید به این صورت که غذا از سمت چپ به راست سرو گردد،وهمچنین بهتر است غذا از سمت چپ مهمان هایی که غذا را سرو کرده اند و ظرف های غذاها نیز از طرف چپ مهمان ها جمع آوری شود.
  • وقتی می خواهید شروع به صرف غذا بکنید دستمال سفره را روی زانوی خودتان پهن کنید و تا آخر صرف غذا باید همان جا روی زانویتان بماند،از دستمال سفره فقط برای پاک کردن جزئی دهان باید استفاده کرد،به پیشانی و صورت خود این دستمال را نزنید،اگر می خواهید برای زمان کوتاهی صندلی خودتان را ترک کنید دستمال سفره ای که روی زانوی خود پهن کرده بودید را روی صندلی بگذارید که دیگر افراد و درصورت بودن پیش خدمت متوجه آن شوند،وقتی صرف غذایتان به اتمام رسید،دستمال سفره ای که از آن استفاده می کردید را مرتب کنید و در طرف راست بشقاب غذای خود بگذارید،از تا کردن و مچاله کردن خودداری کنید.
  • سعی کنید قبل از آنکه میزبان صرف غذا را شروع نکرده است و یا به نوعی اجازه صرف غذا را به شما نداده است نباید غذا خوردن را پیش از آنها شروع کنید.
  • در موقع غذا خوردن به هیچ عنوان میز غذا را ترک نکنید مگر این که یک کار ضروری داشته باشید این کارضروری می توانید دستشویی رفتن باشد یا ممکن است حالت تهوع داشته باشید،در صورت بروز چنین شرایطی از حاضرین عذرخواهی کنید ومیز غذا را ترک کنید.
  • در موقع صرف غذا سعی کنید لقمه های کوچکی بردارید ودر موقع غذا خوردن دهان خود را بسته و غذا را بجوید،هیچ موقع با دهان پر از غذا حرف نزنید.
  • هیچ موقع قبل از اینکه غذا را مزه کنید به آن ادویه اضافه نکنید،این کار نوعی بی احترامی به میزبان و آشپز می باشد.
  • از کشیدن سیگار سرمیز غذا خودداری کنید.
  • وقتی غذا خوردنتان به پایان رسید دستانتان را روی زانو یا میز بگذارید به صورتی که مچ دستتان روی لبه میز قرار بگیرد،از قرار دادن آرنج خود روی میز در هنگام صرف غذا خودداری کنید.
  • وقتی در رستورانی مهمان کسی هستید از انجام بعضی کارها خودداری کنید یکی اینکه مانده غذایتان را به خانه نبرید و اینکه سعی کنید غذایی که گران قیمت باشد سفارش ندهید.
  • اگر می خواهید در رستوران غذا صرف کنید بهتر است غذاهایی سفارش دهید که برای صرف کردن آنها با کار دو چنگال امکان پذیر باشد،از سفارش غذاهایی که نیاز است با دست خورده شود را به زمانهایی غیر رسمی اختصاص دهید.
  • اگر در موقع صرف سوپ داغ بود برای خنک کردن آن فوت نکنید تنها کاری که باید بکنید این است که مقداری صبر کنید تا خودش خنک شود،در هنگام صرف چای برای خنک شدن آن را در نعلبکی نریزید کمی صبر کنید تا خودش خنک شود.
  • اگر در هنگام صرف غذا قاشق یا چنگال شما روی زمین افتاد آن را از روی زمین بردارید،و تحویل میزبان یا پیش خدمت بدهید و از او قاشق یا چنگال تمیز بخواهید.
  • اگر ناخواسته چیزی را روی لباس مهمان دیگری ریختید خونسردی خودتان را حفظ کنید و از او معذرت خواهی کنید واجازه بدهید خود شخص ویا پیشخدمت آن را پاک کند،و خودتان هیچ کاری برای تمیز کردن لباس آن شخص نکنید.
  • وقتی شخصی از شما خواست که نمک یا فلفل را به او بدهید،هردورا هم فلفل و هم نمک را به آن شخص بدهید،حتی اگر آن شخص فقط یکی از آن دو را از شما خواسته باشد.
  • اگر میخواهید مایعات میل کنید قبل از نوشیدن لبهای خودتان را با دستمال تمیز کنید تا روی لیوان اثر لک چربی نمایان نشود.
  • از کلماتی همچون متشکرم و یا لطفا در درهنگام صرف غذا خیلی استفاده کنید.
  • اگر داخل غذایتان حشره یا تار مویی یا چیز دیگری پیدا کردید از اعلام کردن آن در جلوی همگان بپرهیزید،سعی کنید پنهانی آن شئ را از داخل غذایتان بیرون بیاورید.
  • همیشه سعی کنید بعد از اتمام صرف غذا از میزبان و همچنین آشپز تشکر کنید و از غذاهای پخته شده تعریف و تمجید کنید حتی در صورتی که غذا زیاد هم مورد پسند شما نبوده باشد بازهم شما تشکر کنید،نیازی نیست دروغ بگویید،مثلا می توانید از چاشنی غذا یا سس آن تعریف نمایید.
  • اگر سوپ در بین غذاها باشد در هنگام صرف سوپ همه قاشق را در داخل دهانتان نبرید و هورت نکشید،بهتر است که برای صرف سوپ از لبه قاشق سوپ را کم کم بنوشید.
  • اگر در رستوران در مورد غذایی که می خواهید سفارش دهید و از نوع و محتویات غذای انتخابیتان چندان آگاهی ندارید می توانید از پیشخدمت رستوران کمک بگیرید.
    اگر غذایتان دارای استخوان یا غضروف باشد برای جدا کردن استخوان آنها می توانید با قاشق یا چنگال این کار را بکنید از به کار بردن دست در این مرحله خودداری
  • کنید،بعد از اینکه استخوان را جدا کردید آن را در گوشه بشقاب بگذارید.
  • آن دسته از غذاهایی که شما می توانید با دستتان بخورید از جمله:تکه نان،بلال،گوشت دنده ها،صدف و خرچنگ خوراکی،بال و استخوان مرغ،ساندویچ،میوه هایی که کوچک هستند،بعضی شیرینی ها،سیب زمینی سرخ شده،چیپس،ترشی،برخی سبزیجات،و پیتزا هستند.
  • اگر در مورد چگونگی صرف یک غذا نمی دانید چگونه باید عمل کنید بهتر است به دیگر افراد نگاه کنید.
  • سعی کنید هیچ موقع کارد و چنگال یا قاشقی را که استفاده کرده اید را دوباره روی میز بگذارید،بهتر است آنها را دوباره داخل بشقابتان قرار دهید.
  • در موقع صرف غذا صاف بنشینید و خم نشوید و صورت خودتان را به طرف غذا نبرید بلکه غذا را با قاشق و چنگال به طرف دهان خود ببرید.ودر دهانتان بگذارید.


سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:42 ::  نويسنده : مهدی مقدم

گل آرایی و تزئین ماشین عروس , نحوه گل آرایی بسیار زیبای ماشین عروس : در عصر حاضر دیگر کسی به دنبال اسب سفید که قرار بود بیاید و عروس را به خانه رویایی ببرد نیست،درحال حاضر همه دوست دارند با یک ماشین زیبا به خانه آرزوهایشان بروند،این ماشین می تواند هرمدلی که عروس و داماد می خواهد باشد ،ممکن است یکی مدل ماشین های قدیمی را دوست داشته باشد و یکی از مدل ماشین های گران قیمت و جدید یا حتی هستند کسانی که دوست دارند ماشین عروسشان معمولی و ساده باشد.

گل آرایی و تزئین ماشین عروس

اما مدل ماشین هرچه که باشد مهم گا آرایی آن است که اهمیت زیادی دارد،و میتوان ماشین را به همان اسب سفید تبدیل کرد،تزئین و مدل ماشین عروس از تدارکات مهم عروسی به شمار می اید که اغلب افراد در مراحل آخر به فکر آن می افتند،شرکت هایی هستند که در این زمینه خدمات ارائه می دهند،و افرادی که وسیله نقلیه ندارند می توانند از این شرکت ها ماشین کرایه کنند.

و ممکن است برخی نیز خودشان ماشین داشته باشند ولی خواهان داشتن ماشین عروس شیک و مدل بالا ویا قدیمی و لوکس باشند ،در این صورت می توانند از شرکت های کرایه دهنده ماشین عروس ماشین دلخواهشان را کرایه کنند.اگر همه مراسم را به موسسه های خدماتی مجالس سپرده اید که خیالتان آسوده باشد،آنها همه تدارکات را بر طبق خواسته و سلیقه شما آماده خواهند کرد ودر قبال این خدمات هزینه ای دریافت خواهند کرد.

اگر هیچ تجربه ای از ماشین عروسی نداشته باشید در نظر شما وسیله نقلیه ای است که قرار است یک روز از صبح تا آخر مراسم و تا بردن عروس به خانه بخت همراه شما باشد و در ثبت خاطرات چه به صورت عکس یا فیلم حضور داشته باشد،اما ماشینی که عنوان ماشین عروس به آن اختصاص داده می شود،چیزی بسیار فراتر از آن چیزی است که یک فرد بی تجربه در فکر خودش دارد.

اصل ماجرا این است که آن مرکب آهنی که در روز عروسی همراه شما خواهد بود یکی از تدارکات و تشریفات مهم در بهترین روز زندگی شما است،این موضوع را خانم ها خیلی خوب درک می کنند و بهتر می دانند که نباید از این موضوع به راحتی گذشت،به خاطر این مسائل است که رنگ و مدل و نحوه تزئین این ماشین و هرآنچه مربوط به آن است مهم شمرده می شود،اگر فکر می کنید که ماشین عروس زیاد مهم نیست و زیاد این مساله را جدی نمیگیرید به خاطر بی تجربگی شما در روز عروسی است،یا سلیقه خوبی ندارید،و یا اینکه خانم نیستید.

تجسم کنید که هنگامی که ماشین شما باتزئینات زیبا وارد باغ می شود یا ممکن است در تمقابل درب تالار عروسی بایستد و بیشتر مهمان ها منتظر هستند که برای نخستین ببینند،که در آن عظمت پیاده می شوید،چه چیزی به ذهنشان خطور خواهد کرد،شما دراندیشه آخر شب باشید که در کنار همسرتان مهمترین افراد شهرهستید،و نظر همه به سوی شما است،ماشینی که در میان آنهمه ماشین که برای بدرقه شما راهی شده اند باید تک باشد و بدرخشد و همه توجه هارا به سوی خود جلب کند.

مشاوره با خدمات مجالس و تشریفات عروسی برای تزئیین ماشین عروس

برای اینکه بهترین و شیک ترین گل آرایی ماشین عروس را داشته باشید بهتر است با خدمات عروسی و یا در اصل تشریفات عروسی مشاوره بگیرید . تجربه بالای تیم تشریفات مجالس و عروسی می توان کمک بزرگی برای انتخاب  نوع ماشین و گل آرایی متناسب ماشین عروس باشد.

تشریفات عروسی شب آرا بهترین مشاورین را در این زمینه دارد و می تواند بهترین راهنمایی را در تزئیین و گل آرایی ماشین عروسی ارائه کند.

در موقع سفارش گل برای ماشین عروس دقت داشته باشید که رنگ گل های انتخابی و رنگ ماشین باهم در تضاد باشند،به عنوان مثال اگر رنگ ماشین عروس سفید است برای تزئین ان گل سفید انتخاب نکنید،بهتر است که گل های رنگی انتخاب کنید تا بیشتر به چشم بیاید ،اگر رنگ ماشین عروس دودی است توصیه می کنیم گل هایی که دارای رنگ های ملایم و روشن همچون صورتی یا سفید هستند برای تزئین به کار ببرید،اگر رنگ ماشین عروس نقره ای است بهتر است گل هایی با رنگ های زرشکی،قرمز و…انتخاب کنید که باعث جذاب شدن ماشین می شود،و همچنین اگر رنگ ماشین عروس مشکی می باشد بهتر است کل گلها به رنگ سفید نباشد چون ظاهری شبیه به ماشین های مراسم تدفین به ماشین می دهد.

توصیه ما این است در صورتی که خودتان مالک خودرو هستید دیگر سراغ کرایه ماشین عروس نروید، چون با این کار ادای انسان های تازه به دوران رسیده را درمیاورید،ماشینتان هرمدلی باشد چه وانت باشد یا اسکانیا،چه پیکان باشد وچه بنزباشد بهتر است ماشین خودتان را گل بزنید،چون با آن خاطره ها دارید،شما اگر بروید سراغ بهترین و گرانترین ماشین راهم کرایه بکنید،بالاخره با گذشت چند سال از مد خواهد افتاد،اما اگر ماشین خودتان را تزئین کنید حتی بعد از گذشت پنجاه سال دیگر شما با آن ماشین خاطره خواهید داشت،مزیت دیگری که این کار دارد این است که شما نگران حوادث غیر قابل پیش بینی نخواهید بود،که امکان دارد برای ماشین کرایه ای اتفاق بیافتد،در ضمن به مقدار خیلی زیادی هم در مخارج صرفه جویی خواهید کرد.
اگر جز عروس و دامادهایی هستید که حساب جیبتان را دارید،استفاده از ماشین خودشان برای تزئین ماشین روز عروسی استفاده کنند،و یا اگر خودشان صاحب خودرو نبودند ،می توانند ماشین یکی از فامیل های نزدیکشان را برای یک شب به عاریه بگیرند.اگر قصد کرایه ماشین های عروس مدرن و امروزی مانند بنز و بی ام وه دارید در جریان باشید هرشب کرایه این ماشین ها برایتان ۴۰۰-۵۰۰تومان آب می خورد،و برعکس تصور بیشتر افراد که به ماشین های کلاسیک وقدیمی علاقه مند هستند ،بهتر است در جریان باشند که قیمت کرایه این ماشین ها نیز بسیار بالا است،البته شرکت های خدماتی مجالس عروسی خودشان تزئین ماشین را برعهده می گیرند،که در این وضعیت کرایه همچین ماشینی از ۶۰۰هزارتومان به بالا در می آید،این قیمت ها قیمت های مصوب شرکت های خدمالت مجالس هستند،
همچنین در تزئین ماشین عروس موقعیت هایی را همچون فصل و مناسبتی که عروسی در آن روز برگزار می شود را باید در نظر گرفت،در خرید گل برای تزئین ماشین محله گل فروشی را در نظر نگیرید،گل،گل است جنوب یا شمال شهر فرقی نمی کند،مهم باسلیقه بودن گل فروشی است،و مهم نیست که در کدام نقطه ایران واقع شده باشد،اگر شما به گل فروشی های شمال شهر مراجعه کنید طبیعی است که قیمت زیادی از شما طلب می کنند.
در روزهای مخصوص همچون اعیاد و مناسبت هایی همچون نیمه شعبان،عید نوروز،و روز عقد حضرت علی و حضرت فاطمع(س)قیمت گل ها افزایش می یابد،و همچنین قیمت تزئین کردن و گل آرایی ماشین های عروس از قیمت پایه ۴۰-۵۰هزار تومان شروع می شود،تا دومیلیون تومان ادامه دارد،نحوه تزئین و گل آرایی ماشین عروس به سلیقه شخصی هر فردی مربوط می شود،و می توان با اعمال تغییراتی هزینه آن را کاهش داد،قیمت متوسطی که اشخاص برای تزئین و گل آرایی ماشین عروس خرج می کنند،چیزی در حدود ۳۰۰تا۴۰۰تومان برای هر شخصی تمام می شود.



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:38 ::  نويسنده : مهدی مقدم

انتخاب کارت دعوت عروسی شیک و زیبا

انتخاب کارت دعوت عروسی شیک و زیبا : مرحله گزینش کارت مراسم عروسی از مراحل مهم تدارکات عروسی است،با انتخاب کارت عروسی می توان به سلیقه عروس و داماد پی برد.پس عروس و داماد تلاش می کنند.

انتخاب کارت عروسی

در انتخاب کاغذ کارت،متن کارت عروسی،شعر و نوع فونت نوشته ها،و همچنین رنگ و طرح کارت های عروسی نهایت دقت را به خرج دهند.وبرای انتخاب کارت زمان کافی صرف کنند،زیرا کارت عروسی نشانه ای است برای شناساندن شخصیت شما در قبال مهمان ها است،کارت دعوت عروسی،به طور معمول نخستین چیزی است که مهمانهایتان از مراسم عروسی شما ملاحظه می کنند از این رو آن را در ذهن خود ثبت می کنند،بنابراین در زمان انتخاب کارت دعوت عروسی تان مقدار زیادی وسواس به کارببرید.

و سلیقه و خلاقیت خود را در انتخاب کارت دخالت دهید،مطمئن باشید به نفعتان خواهد بود،اگر تمایل دارید با راه و روش های خرید کارت عروسی آشنا شوید،در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا حدودی شما را با این راه و روش آشنا سازیم،اگر این روزها گذری از مغازه های فروش کارت عروسی داشته باشید خوب متوجه می شوید که انواع متعدد کارت های عروسی با رنگ ها و طرح ها و حتی جنس های گوناگون روبه رو شده اید که تفاوت خیلی زیادی با کارت های دعوت ده بیست سال قبل دارند.

ارسال کارت عروسی به مهمانان

کارت دعوتی که برای مهمان هایتان می فرستید نخستین چیزی است که مهمان ها از مراسم شما مشاهده می کنند،و در ذهن خود ثبت می کنند،از این رو در انتخاب کارت دعوت عروسی اگر دقت و وسواس به کارببرید و خلاقیت و سلیقه خودتان را در انتخابتان دخیل کنید،مطمئنا به نفعتان خواهد بود.

با یک جستجوی ساده در اینترنت به آسانی قادر خواهید بود آدرس سایت هایی را که در کار عرضه کارت های عروسی در تهران وسایر شهرهای بزرگی همچون مشهد،شیراز،اصفهان را بیابید.این سایت ها در بیشتر موارد به فروشگاه های بزرگ تعلق دارند،و تصویر و تمام جزئییات مدل و همچنین قیمت کارت های گوناگون را در انواع طبقه بندی ها روی پایگاه اینترنتی گذاشته اند.با سرچ کردن در این سایت ها شما می توانید با انواع متعدد طراحی کارت،شعرها یا متن هایی که برروی کارت دعوت درج می شود وهمچنین انواع بسته بندی ها آشنا شوید،در برخی از این سایت ها امکان خرید اینترنتی برای متقاضیان وجود دارد،ما پیشنهاد می کنیم این کار را انجام ندهید،چون تجربه ثابت کرده است که برای سفارش و خرید کارت عروسی،نمی توان اطمینان کرد که دقیقا کارت سفارش داده شده دقیقا مثل تصویر داخل سایت باشد،بهترین کار این است که عروس و داماد خودشان از نزدیک انتخابشان را بکنند،تا بعد از چاپ شدن کارت از کاری که درمی آید تعجب نکنند.

اگر دوست داشته باشید می توانید با به خرج دادن مقداری خلاقیت کارت عروسی خودتان را طراحی کنید،مخصوصا اگر خود عروس و داماد خلاق و هنرمند باشند،و اگر خودتان وقت یا توانایی کافی برای طراحی ندارید میتوانید از یک گرافیست که می تواند نقاش یا کاریکاتوریست باشد برای پیاده کردن طرح و ایده خود کمک بگیرید،برای این کار می توانید به عنوان نمونه یکی از عکسهای خودتان را به گرافیست بدهید تا یک کاریکاتور زیبا از شما آماده نماید و شما در صورت تمایل آن را روی کارت عروسی تان چاپ نمایید.

مطمئنا استفاده از طرح و ایده های شخصی روی کارت های دعوت در ماندگار شدن آنها نقش بسزایی دارد،هراندازه طرح کارت به شخصیت و سلیقه شخصی شما نزدیک تر باشد،برای مهمان ها بیشتر دلنشین تر خواهد بود.اما توجه داشته باشید که شخصی سازی نیز حد و حدودی دارد،و اگر در آن مبالغه شود کل قضیه را زیر سوال می کشاند،توصیه می کنیم که مهمان هایتان را براساس نزدیکی و دوری به شما و خانواده همسرتان به چندین دسته تقسیم کنید،اگر قصد دارید عکس اسپرتی از خودتان را داخل کارت دعوت قرار دهید،توصیه می کنیم این دعوت نامه را به بزرگترهای فامیل،آشناها و دوستانتان وحتی دوستان خانوادگیتان و مخصوصا رئیس تان نفرستید و اگر تمایل دارید همراه کارت دعوت یادداشت های بامزه بگذارید بهتر است آنها را داخل پاکتی بگذارید و فقط برای دوستانتان ارسال نمایید.

اگر مراسم عروسی تان را در باغ یا منزل شخصی تان برپا می کنید و یا جایی که مراسم در آنجا برگزار می شود،آدرس دم دستی ندارد حتما نقشه و یا کروکی از محل برگزاری مراسم را همراه کارت دعوت برای مهمان ها بفرستید تا مهمان ها دچار سردرگمی نشود و سر موقع در مراسم حاضر شوند.

اگر قرار است دوست یا فامیلی با خود مهمان دیگری به مراسم عروسی تان بیاورد،یا فردی را به عروسی دعوت کرده اید که هیچ کس را در مراسم نمی شناسد،و شما می خواهید او با همراه آوردن یکی از دوستانش در مراسم تنها نماند،می توانید در پشت کارت دعوتشان بعد از درج نام او کلمه و عبارت مهمان محترم را بیافزایید.

در هنگام شعر و نوشته کارت ازدواجتان با حوصله باشید و دقت زیادی به خرج دهید،چون اغلب شعر و نوشته روی کارت دعوت در ذهن مخاطب ماندگار می شود.اگر از درج متن های عاشقانه روی کارت دعوت خوشتان نمی آید یا اصلا متنی در نظرتان نیست شما می توانید با درج یک جمله رسمی دعوت خود را بیان کنید در این صورت هم از میهمانهایتان به صورت رسمی و مودبانه و با احترام دعوت به حضور می کنید.

راهنمایی خدمات مجالس و تشریفات عروسی برای انتخاب کارت عروسی

می توانید برای انتخاب بهترین کارت عروسی از خدمات عروسی ( تشریفات عروسی ) کمک بگیرید . مشاورین گروه خدمات و تشریفات عروسی بهترین راه برای انتخاب های شما در اجرای یک مراسم با شکوه عروسی می باشد. همه چیز را به آنها بسپارید .در ادامه به توصیه های تشریفات مجالس شب آرا توجه کنید .

در انتخاب مدل کارت دعوتتان می توانید شرایط و تم عروسی را مدنظر قرار دهید،ممکن است مراسم عروسی شما در فضای باز همچون باغ باشد یا درسالن؟اگر شما جزء عروس و داماد هایی هستید که به اصول و رسوم پایبند هستید و به قول معروف سنتی هستید یا جزء عروس و دامادهای امروزی یا به اصطلاح مدرن باشید،که قصد دارید به بخشهای مختلف مراسمتان مقداری خلاق و همراه با شیطنت باشد؟هر اندازه ظاهر کارت دعوت به جو وحال و هوای مراسم نزدیکتر باشد ،نتیجه کار رضایت بخش تر خواهد بود،و در ذهن مهمانها هک خواهد شد،اگر اجرای مراسم عروسی تان به صورت رسمی ویا سنتی است،نوشته هایی با عنوان جملاتی شوخی های جوانانه که با طنز همراه است برای دعوت از مهمان های این چنین مراسمی اصلا مناسب نیست.

قبل از اینکه کار سفارش کارت عروسی را با امضا کردن برگه سفارش به اتمام برسانید ،خیلی خوب و با دقت به متن و نوشته هایی که روی کارت چاپ خواهد شد همراه با انتخاب نوع فونت،اندازه و مدل آن خوب فکر کنید،اگر از ایام نوجوانی تان متن یا شعری برای چنین روزی در نظر داشته اید یا اگر شخصی صاحب ذوق و توانا در نوشتن متن های ادبی هستید.

می توانید متن کارت دعوت را خودتان بنویسید و تحویل دهید که برای چاپ آماده شود در این صورت که خوش به سعادتتان،یا اگر هیچ متنی یا نوشته ای در نظر نداشتید می توانید با سرچ کردن در اینترنت یا می توانی از روی کارت های عروسی که از قبل از جانب اقوام و آشنایان برای شما ارسال شده است،نمونه برداری کنید.برای بار دیگرتاکید می کنیم که متن و نوشته های روی کارت همانند مدل آن میتواند به صورت امری،شخصی و حتی سلیقه ای است،اما اگر با شرایط و جو مراسم هماهنگ نباشد به ذوق مهمان برخورد و برخی اوقات باعث خنده مهمان ها میی شود.

اگر نوشته یا یک شعر زیبا و دلنشین با فونت مناسبی نوشته نشود،دلنشین نخواهد بود و امکان دارد که افراد زحمت خواندن متن را به خود ندهند،برای اینکه از مناسب بودن سایز فونت انتخابی خود اطمینان حاصل کنید توصیه می کنیم متنی که مد نظرتان است را با فاصله دلخواه در نرم افزار وورد تایپ کنید،و سپس از روی این نوشته پرینت بگیرید،و آن را به افراد نزدیک خود نشان دهید.

و در آخر اگر فونتی که انتخاب کرده اید خوانا و زیبا دیده شد همین نوشته ای که تایپ کرده اید را به همراه خود به مغازه های سفارش و فروش کارت عروسی ببرید و به مغازه دار و فروشنده نشان دهید،و یا اگر در جایی دیگر روی کارت ها یا آگهی های تبلیغاتی نوشته هایی با فونت مخصوص مشاهده کرده اید که به دلتان نشسته است و اطلاع ندارید که برای نوشتن آن چه نوع فونتی به کار برده شده است.

همان آگهی را به همراه خود ببرید،در بیش از نود درصد فروشندگان کارت های عروسی نوع فونت را می شناسند و تشخیص می دهند و می توانند انتظار شما را برآورده کنند،تا جایی که می توانید از فونت های پیش پا افتاده همچون نازنین و میترا استفاده نکنید،چون این یک کارت دعوت است نه پاکت آبمیوه یا تراکت تبلیغاتی متعلق به مطب یک پزشک،و در مقابل قرار نیست که از حروفی استفاده کنید که اصلا قابل خواندن نباشند،چون قرار است روی کارت اطلاعاتی در مورد مکان و زمان برگزاری مراسم در روی کارت درج شود.اگر کسانی را که برایشان کارت دعوت فرستاده اید نتوانند این نوشته ها را بخوانند،چند روز مانده به روز عروسی باید به خیل تلفن هایی که از جانب مهمان ها می شودپاسخگو باشید،و در مورد تاریخ و آدرس دقیق مکان برپایی مراسم عروسی را به مهمان ها یادآوری کنید.

توصیه می کنیم در زمان انتخاب فونت برای نوشته های روی کارت دعوت ،برای کلیه نوشته ها از یک فونت استفاده کنید و از بکار بردن فونت های متفاوت بپرهیزید،با کج کردن و برجسته کردن بعضی از حروف ویا نوشته ها روی کارت دعوت را شلوغتر می کند،ودر ذهن ببیننده یک نوع بی نظمی القا می کند،البته بهتر است ئدر مورد آدرس و زمان مراسم عروسی از این نوع فونت ها استفاده شود،وبهتر است فونت این نوشته ها با بقیه نوشته ها متفاوت باشد.

قیمت کارت دعوتی که می خواهید انتخاب کنید با توجه به مدل و جنس آن متفاوت است،در حال حاضر گران قیمت تریننمونه کارت هایی که در بازار وجود دارد ،کارت های خارجی که از ترکیه وارد می شوند وبه صورت کارت های چوبی و گران قیمتی هستند،که قیمت هریک از کارتها بیشتر از سه هزار تومان برایتان تمام می شود،در مقابل کارت دعوتهایی ساده تر که با کاغذهای کاهی و مقوایی نازک وجود دارد که قیمتی در حدود۵۰۰تومان یا حتی کمتر دارند،باتوجه به قیمت های انواع کارت ها می توان گفت که قیمت ها در بین ۳۰۰تا۴۰۰۰در نوسان می باشد.

اگر گمان می کنید عددی که برروی فاکتور قید می شود از حاصل ضرب ساده تعداد کارت ها در قیمت یک عددکارت حاصل می شود،در اطلاع باشید که دارید سخت اشتباه حساب می کنید،قیمت نهایی که شما باید در ازای هرکارت پرداخت کنید مساوی است با قیمت کارت خام+قالب+طراحی وخطاطی پاکت همه باهم محاسبه خواهد شد.اگر قصد دارید نوشته های روی کارت را اصلاح کنید یا بخواهید روی پاکت کارت نوشته ای جدید چاپ شود،شما باید برای این اقدامات هزینه نیز پرداخت کنید وبه جمع رقم نهایی فاکتور اضافه می شود.

در صورتی که عروس وداماد از سن بالایی برخوردار باشند،باید از کارت دعوتهایی که در خور شخصیت زوجین باشد و سنگین تر و با متن و شعرهای ملیح تر استفاده شود،تا جایی که امکان داشته باشد سعی کنید از کارت هایی که طرح بچه گانه ای دارند یا رنگ آنها تند است خریداری یاسفارش ندهند.همچنین روی کارت های دعوت از درج شعر یا متن هایی که به زبان عامیانه یا خیلی رمانتیک نوشته شده است خودداری شود.در شرایطی که سن عروس و داماد خیلی پایین باشد مثلا در حدود هجده تا بیست و دوسال باشد،می توانند برای کارت دعوتشان از طرح های فانتزی یا رنگی که در آنها متن هایی به صورت سادهو عامیانه درج شود را پیشنهاد می کنیم.

اگر قصد دارید مراسم نامزدی یا عقدکنون و حنابندان یا پاتختی برگزار کنید،می توانید برای دعوت مهمانهایتان به این مراسم ها نیز کارت دعوت تهیه کنید،تا دعوت مهمان هایتان به صورت رسمی باشد،و در وقتتان را در عوض نوشتن روی کاغذ صرف کارهای دیگر بکنید،در ضمن جایگاه کارت دعوت از کاغذ خیلی بیشتر و بالاتر است.

اگر بعداز تحویل گرفتن کارت های دعوت فرصت کافی تا زمان مراسم دارید،بهتر است کارت دعوت بزرگترهای فامیل را خودتان به دستشان برسانید تا نوعی ادای احترام به آنها باشد ودیگر جایی برای گله وشکایت نماند.کارت دعوت دوستان صمیمی و آشنایان نزدیکتان را به پست بسپارید،و بعد می توانید آنها را ازطریق پیامک یا ایمیل مطلع کنید که در طول یک هفته کارت عروسی شما به دستتان خواهد رسید.

اگر در شهرهای دیگری اقوام دارید که می خواهید آنها را به عروسی دعوت کنید،پست کردن کارت دعوت مناسب تر است.بهتر است پست کردن را به وسیله پست پیشتاز انجام دهید،تا از به موقع رسیدن کارت به دستشان اطمینان داشته باشید،برای صرفه جویی در هزینه پست می توانید به جای خرید پاکت اصلی کارت دعوت را در داخل یک پاکت معمولی بگذارید و به مقصد مورد نظر بفرستید.



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : مهدی مقدم
گیفت عروسی به یاد ماندنی : به نظر می رسد از چند سال پیش چنین رسم شده است در پایان مراسم عروسی،هدیه کوچک و نقلی را با عنوان یادبود به مهمان های حاضر در مجلس اهدا می شود،که در اصطلاح گیف عروسی و یا هدیه یادبود نامیده می شود،البته برای اجراو یا اجرا نکردن این مراسم کاملا اختیار دست خودتان است چون در بیشتر مجالس  دیده می شود که این مراسم اجرا نمی شود ولزومی بر اجرای آن نیست.

گیفت عروسی
گیف عروسی یا همان هدیه عروسی،به عنوان هدیه ای کوچک است که از طرف عروس و داماد برای مهمان های خانمی که در مراسم حضور دارندرا آماده می کنند،تا از حضور آنها در مراسم جشن عروسی خود قدردانی کرده باشند.و مهمان ها نیز گیف عروسی را به نشانه یادبود مراسم عروسی پیش خود به عنوان یادگاری نگه می دارند،این هدیه برای آنها خاطره انگیز خواهد بود.از این رو در انتخاب گیف عروسی خود نهایت دقت را داشته باشید تا مهمانهای حاضر در مراسمتان را بایک هدیه ویژه و کوچک که برای مهمان ها بسیارخاطره انگیز می باشد راهی خانه هایشان کنید.

نقش تشریفات مجالس و خدمات عروسی در ارائه هدیه عروسی

وقتی می خواهید مراسم عروسی برگزار کنید همیشه به دنبال بهترین خدمات مجالس و تشریفات عروسی می روید . در ارائه خدمات می توان توانایی گروه و گستره وسیع کاری گروه تشریفات را در نظر گرفت . مثلا در رابطه با گیفت عروسی و یا سایر موارد ریزی همچون این , خیلی از تشریفات عروسی بر عهده نمی گیرند . امام تشریفات عروسی و خدمات مجالس شب آرا همه خواسته های شما را برای برگزاری یک مراسم خوب و مجلل  می پذیرد و تمامی امکانات خود را برای یک روز به یاد ماندی و زیبا برای  شما عرضه می کند.

هدیه دادن رسمی است که قدمت آن به زمان های قدیم در اروپا برمی گردد،از گیف های عروسی که در آن زمان مرسوم بود،گیف هایی با شکل جعبه جواهرات کوچکی بود که از جنس کریستال و سنگ های گران قیمت تهیه می شد. محتویات داخل این جعبه از حبه های قند تشکیل می شد که نشانه دارایی و مال و سلطنت و پادشاهی بود ،مردم آن زمان اعتقاد داشتندقند دارای خواص درمانی فراوانی است و از این رو خیلی گران قیمت بود.

با مراجعه به فروشگاه های فروش گیف و تم عروسی می توانید از بین رنگ ها و مدل های متنوع یک نوع را انتخاب کنید و در روز عروسی به عنوان یک هدیه کوچولو و نقلی تقدیم مهمان هایتان کنید،قیمت تقریبی و پایه گیف ها از۸۰۰تومان آغاز می شود،این هدیه های کوچک که معمولا  به صورت جعبه،ساک یا به صورت سبدهای کوچولو و بامزه ای هستند،که داخل آن را با نقل پرکرده اند،در اغلب اوقات هم از گل های خشک شده،شکلات و یا کاغذ رنگی داخل گیف هارا پر می کنند

چند مدتی می شود که شمع های کوچک وزیباوگوناگون درشکل ها ومدل های متنوع در بازار دربین هدیه های یادبود روز عروسی جا پیداکرده است،این شمع ها در قیمت مقداری گرانتر از نقل هستند،به عنوان مثال قیمت شمع ها از۲هزارتومان آغاز می شود ودراغلب اوقات به ۸هزارتومان نیزمیرسد.در اکثر هدیه های یادبود از روبان استفاده شده است،که درصورت خواستن میشود اسم عروس و داماد وهمچنین تاریخ روز عروسی روی آن چاپ شود.

با گذر زمان،ازمغزبادام نیز در کنار محتویات جعبه یادبود استفاده شد،که آن را در کنار قند برگرفته از تلخی و شیرینی زندگی می دانستند،اما با گذشت سالها وقرن ها وپایین آمدن قیمت قند،تهیه گیف عروسی در میان جامعه ها و کشورهای گوناگون رایج شد و تبدیل به رسم عمومی گردید،به صورتی که امروزه درعوض قند از نقل و نبات نیز استفاده می کنند.

مدل های گیفت عروسی

اگر تمایل داشته باشید می توانید به عنوان هدیه یادبود یکی از عکس های خودتان را که برروی یک شاسی کوچک چاپ شده است را به مهمانهایتان تقدیم کنید،اما فراموش نکنید که هزینه این کار بیشتر از سایر هدیه ها است،و قیمت هر عکس چاپ شده روی شاسی ۵هزارتومان آب می خورد،حالا بگذریم که این کار باید درهمان روز عروسی انجام بپزیرد،وهستند عروس و دامادهایی که دوست ندارند،که از عروسی شان عکس هایی دربین مهمان ها پخش کنند،از بابت گیفت های عروسی خیالتان آسوده باشد چون انتخاب های زیادی داری.

،برای دیدن وانتخاب گیف عروسی یک روز وقت بگذارید وسری به خیابان رفاهی بزنید،که به نوعی میتوان گفت راسته ی گیف فروشی ها است،وعروس وداماد با توجه به بودجه ای که دارند،میتوانند از انواع گیفت های عروسی دیدن کنند و آنهایی که قیمت مناسب دارند در نظر بگیرند،استفاده از گیف های سنتی به صورت قند ونبات می شود استفاده کرد اما اکثر عروس و دامادها دوست دارند که با توجه به دنیای مدرن گیف عروسی خود را انتخاب کنند،که متنوع وگوناگون است،و میتوان این گیف ها را براساس فصل برگزاری عروسی وهمچنین می توان از اسم عروس و داماد ویا تاریخ عروسی برروی گیف ها استفاده کرد.

گیفت عروسی را بخرید یا خودتان بسازید؟

اگر وقت کافی وحوصله دارید خودتان می توانید گیفت های عروسی خودتان را طراحی و درست کنید،برای درست کردن آنها به انواع نقل های رنگارنگ با اشکال گوناگون،سیم،تورهای براق و روبان،با استفاده از این وسایل می توانید هدیه های یادبودتان را هرشکلی که بخواهید درست کنید،می توانید از خانم ها و دخترهایی که باسلیقه هستند و در انجام کارهای هنری و دستی مهارت دارند کمک بگیرید،درمورد تعداد هدیه های یادبود باید بگوییم که کاملا به خودتان بستگی دارد،که یادبودها را در روز عقدیا در عروسی ویا در مراسم حنابندان و پاتختی تقدیم مهمان هایتان بکنید،همانطور که اطلاع دارید تعداد مهمان ها در شب عروسی بیشتر از سایر مراسمات است.

و تعداد مهمان ها در مراسم پاتختی و حنابندان خیلی کم است،اگر قصد دارید در مراسم عروسی این یادبودها را بین مهمان ها پخش کنید برای جلوگیری از پرداخت هزینه بالا،شما می توانید به جای اینکه به تک تک مهمان ها هدیه بدهید ،به هر خانواده یکی از این هدیه های کوچک را به عنوان یادگاری تقدیم کنید.عوامل گوناگونی در تصمیم گیری جهت ساخت یا خرید گیفت های عروسی موثر است،که به چند مورد از این عوامل اشاره می کنیم،بستگی به میزان بودجه شما،تعداد مهمان ها،فاصله زمانی تا روز عروسی،میزان ماندگاری گیفت عروسی(برای مثال اگر گیفت مورد نظر شما،گل طبیعی باشد)



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : مهدی مقدم

مدیر خدمات و تشریفات مجالس عروسی

مدیر خدمات مجالس , مدیر تشریفات مجالس عروسی چگونه باید باشد؟ : خدمات مجالس و عروسی موظف هستند که به صورت صحیح مدیریت کنند،و نظارت دقیق و کاملی داشته باشند،توانایی مدیریت مدیر تشریفات مجالس و عروسی باید بالا باشد به دلیل اینکه باید از تعداد زیادی پذیرایی به عمل بیاورند.این امر توانایی مدیریت بالایی را طلب می کند.

مدیر خدمات مجالس

برای برگزاری یک مراسم عروسی ایده آل باید کلیه برنامه ها را به به بهترین صورت بتوانند اجرا کنند،مدیر تشریفات مجالس و عروسی باید شخصیتی داشته باشد که بین پرسنل به صورت عادلانه تقسیم کار انجام دهد،و در هرکجا که نیاز باشد به پرسنل کمک کند تا خدمات به بهترین صورت انجام کیرد و مراسم بدون عیب و نقص برگزار شود.

مدیر تشریفات عروسی باید چه ویژه گی هایی داشته باشد؟

به طور کلی می توان بیان داشت که مدیر تشریفات مجالس و عروسی باید دارای ویژه گی ها و خصوصیاتی باشد ،در ادامه مطلب به این خصوصیات و ویژه گی ها خواهیم پرداخت.

۱-توانایی تقسیم کار صحیح

مدیر باید بتواند هرکدام از پرسنل را با توجه به تخصص آن شخص مسئولیتی به آن شخص در مجموعه تشریفات و خدمات مجالس و عروسی بدهد،و باید بداند که برای انجام هرکاری فرد متخصص در آن زمینه رامعین کند،برای مثال در قسمت فیلم برداری از مجالس شخصی را برای این کار معین کند که با تمام فوت و فن و تکنیک های فیلم برداری آشنا و به آنها مسلط باشد.

۲-برروی تمیزی و نظافت محیط برگزاری جشن عروسی نظارت داشته باشد

قبل از برگزاری مراسم مدیر موظف است از محیط محل برگزاری مراسم بازدید و برهمه چیز نظارت کند،این وظیفه خود شخص مدیر است پس نباید این وظیفه را به شخص دیگری محول کند،مدیر باید همه چیز را بادقت ببیند و هیچ نکته ای نباید از دید مدیر پنهان بماند،اگر مدیر شخص مسئولیت پذیری باشد،جای هیچ نگرانی از نظر رعایت بهداشت و پاکیزگی محیط محل برگزاری مراسم نیست.پس مسئولیت پذیر بودن مدیر مهم و حیاطی است.

۳-داشتن رفتاری احترام آمیز نسبت به سایرین

مدید تشریفات مجالس و عروسی موظف است که با مراجعه کنندگان و مشتری ها و پرسنل خود خوب و با احترام رفتار کند،اگر مدیر نسبت به پرسنل و زیر دستان خود با بی احترامی رفتار کند این واکنش نارضایتی آنها را به دنبال داردوباعث می شود،آنها نسبت به وظیفه و مسئولیتی که دارند بی تفاوت بشوند.

۴-تمامی نیازهای مهمان ها باید تامین گردد

مدیر خدمات مجالس و عروسی موظف است،که برطبق لیستی که از طرف داماد به آنها تحویل داده شده است و تمامی نیازهای مهمان ها در آن ذکر شده است آنها را فراهم آورد،مدیر خدمات مجالس موظف است مکان برگزاری جشن را به سیستم های نوین گرمایشی،و سرمایشی مجهز کند و همچنین از میز و صندلی های راحت و شیک و زیبا برای پذیرایی مطبوع از مهمان ها فراهم آورد.

۵-به تعهدات خود پایبند باشد.

مدیر تشریفات مجالس و عروسی موظف است،کلیه موارد ذکر شده در قرارداد را بدون هیچ کم و کاستی وبه بهترین صورت انجام دهد،مدیریت وظیفه دارد به کلیه تعهدات خود عمل نماید،برخی از این تعهدات شامل،نحوه پذیرایی از مهمان ها،امکانات و تجهیزات،ساعت حضور مهمانها،هزینه ها و …..می باشد.اگر مدیر موسسه تشیریفات مجالس و عروسی به تعهدات قید شده در قرارداد عمل ننماید این عامل سبب می شود مشتری اعتماد خود را نسبت به این موسسه از دست بدهد و در نتیجه از تعداد مراجعه کنندگان و مشتریان موسسه خدمات مجالس و عروسی کاهش یابد.

۶-توانایی برگزاری مراسمات متفاوت

موسسه خدمات مجالس و عروسی باید بتواند تا در مجالس مختلف برنامه های متفاوتی را اجرا کند.برای مثال یک مراسم خاص مذهبی و ملی به تشریفات خاصی نیاز دارد،و همچنین برای پذیرایی از مهمان ها باید تدارکاتی و امکاناتی مهیا شود که این عوامل به طور یقین در هر مجلسی با مجالس دیگر متفاوت می باشد.

۷-امور تشریفات عروسی را به موقع پیگیری نماید.

مدیر موسسه خدمات مجالس و عروسی،باید دارای توانایی هماهنگی بین کارهای مختلف را داشته باشد،برای مثال باید بتوانداز عهده اعمال مختلفی همچون طراحی و چاپ و همچنین نصب پلاکارد برای مناسبت های مختلف بربیاید.مدیر توانا شخصی است که توانایی هماهنگی بین امور مختلف همچون ایاب و ذهاب مهمان ها،پذیرایی کردن از مهمان های داخلی و خارجی،تدارک وتهیه محل اقامت برای مهمان ها،را ایجاد کند.

۸-داشتن قوه تعامل با مشتریان

مدیر تشریفات عروسی  و مجالس باید قادر باشد که به آسانی با مشتریان ارتباط برقرار کند،و با آنها به گفتگو بپردازد،مدیر باید صبور باشد و با دقت وبه خواسته ها و صحبت های مشتریان گوش فرا دهد،ودر آخر انتقاد پذیر باشد و در صورتی که از جانب مشتریان شکایتی داشته باشد صبور بوده و آن را پیگیری نماید.



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : مهدی مقدم

نکات مهم شیک پوشی در مراسم عروسی : برای شیک پوش بودن در هرمراسمی به خصوص مراسم عروسی لازم است شما با فنون و روشهای شیک پوشی در مراسم آگاهی داشته باشید و در مجالس عروسی بهترین و مناسب ترین لباس را برای مجالس عروسی و دیگر مراسمات برگزینید،و همچون ستاره ای درخشان در مجالس بدرخشید.

شیک پوشی در مراسم عروسی

آیا شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که هر وقت به لباسی نیاز دارید و میخواهید در مراسمی بپوشید به سراغ کمد لباستان که می روید و در کمد را باز می کنید و نگاهی به کل لباس هایتان می اندازید،احساس می کنید که لباس مناسبی برای پوشیدن در آن مراسم را ندارید؟

در میان نکات مهم در رعایت شیک پوشی به این نکته باید توجه کنیم که بیشتر افراد در سایر جریانات زندگی خود خیلی مرتب و منظم عمل می کنند،اما در موقع تهیه و خرید لباس و پوشاک احساساتی عمل می کنند،مثلا با دیدن یک لباس زیبا و شیکی که پشت ویترین گذاشته شده است ،خیلی سریع برای خرید لباس وسوسه می شوند،بدون اینکه به این فکر کنند که لباسی که می خرند با سایرلوازمشان هماهنگی دارد یا نه،یکی از رمزهایی که شما را همیشه خوب و شیکپوش نشان دهد،این است که کمدتان پر از چیزهایی باشد که به خوبی باهم هماهنگ باشند،و به گونه ای باشد که در گذر زمان و در اثر عوض شدن مد،د مده نشوند.

نکات مهم شیک پوشی در مراسم عروسی از  زبان تشریفات عروسی شب آرا

همیشه مهمترین چیزی که در رفتن به یک مراسم عروسی در ذهن مان خطور می کند طرز لباس پوشیدن است در زیر برخی از توصیه های را از زبان تشریفات مجالس و خدمات مجالس شب آرا می توانید به یاد داشته باشید تا همیشه یکی از شیک پوشترین افراد در مراسم های عروسی باشید .

در هنگام خرید لباس دقت کنید که جنس لباسهایی که می خرید خوب باشد و بهترین جنس ممکن را داشته باشد،شما خیلی خوب می دانید که خریدن یک شلوار با جنس خوب و عالی که دارای دوخت خوب هم باشد بهتر از این است که چند عدد شلواری بخرید که جنس خوبی نداشته باشد.در خانتخاب و خرید لباس این نکته را هم در نظر بگیرید که چه رنگی به شما بیشتر می آید،و چه لباسی برای اندام شما مناسب است.

برای مراسم عروسی پوشیدن یک دست لباس مشکی مناسب نمی باشد،لباس هایی که می خواهید برای مجالس بپوشید،بهتر است رنگ هایی مثل آبی یا فیروزه ای،یا لباس هایی که دارای پارچه های طرح دار باشند شما را خیلی زیبا جلوه می دهند،در مراسم عروسی دیگران هرگز لباس یکدست سفید نپوشید چون این رنگ فقط مخصوص لباس عروس است.

بهتر است در پوشش تان یک قسمت از پوشش تان را برجسته نمایید تا بیشتر به چشم بیایید و زیبا و نگاه ها به سمت شما خیره باشد.این یک قسمت از پوشاک ممکن است کفش تان یا جواهرتان باشد،اگر در پوشش شما پیراهن تان با سنگ تزئین شده است یا رنگ لباستان خیلی جذاب باشد در این صورت باید طلا و جواهر کمی آویزان کنید.برای مراسم عروسی کفش پاشنه تخت مناسب نمی باشد،نکته ای که خیلی مهم است و شما باید به آن توجه کنید این است که برای مجالس رسمی پوشیدن کفش کفش های بدون پاشنه و تخت مناسب نمی باشد.

در ادامه شما را با مطالبی در مورد عناصری که به خوش تیپ و شیک پوش شدن شما کمک می کند و باعث می شود که از مد روز و گذر زمان در آن تاثیر گذار نباشد که همه خانم ها باید در کمدهای خود آنها را داشته باشند آشنا می کنیم،با تشریفات لاکچری شب آرا نور همراه ما باشید..

پیراهن مشکی کوتاه

از نکات مهم شیک پوشی و خوشتیپ بودن در برگزاری مراسم عروسی این است که در اگر قصد دارید پیراهن مشکی کوتاهی را انتخاب کنید و خریداری نمایید دقت داشته باشید لباس بیش از اندازه کوتاه نباشد و به زیبایی روی بدن شما بنشیند،باید لباس طوری باشد که در هنگام پوشیدن آن احساس راحتی بکنید و در عی حال شما را زیبا نشان دهد.

کفش تخت باله

هنگامی که شما تمایل ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید و خود را با پوشیدن این نوع کفش زجر بدهید و دلتان می خواهد که پاهایتان در حالت راحتی باشد و استراحت کنند،با کفش های باله را به شما پیشنهاد می کنیم چون این کفش ها درعین حال که راحت و مناسب هستند شیک و به روز نیز هستند،از مزایای پوشیدن این نوع کفش ها این است که به هر لباسی می آید و به خوبی هماهنگ می شود ودیگر اینکه با گذر زمان د مده نمی شود،در هنگام خرید کفش دقت داشته باشید و کفشی را انتخاب کنید که در هنگام راه رفتن پای شما را نزند و دقیقا اندازه پایتان باشد.

بلوز سفید برخی از رنگ ها هستند که ما باپوشیدن این رنگ لباس ها احساس نشاط و طراوت به ما دست می دهد،و می توان گفت این رنگ تقریبا با لباس های رنگ دیگر هماهنگی دارد،لباس هایی به رنگ سفید به خصوص بلوز سفید رنگ است،شما می توانید آن را با یک دامن تنگ و کوتاه بپوشید و یا با یک شلوار جین آبی رنگ آن را بپوشید و یک تیپ معمولی داشته باشید.

شلوار جین

در موقع خرید شلوار جین سعی کنید شلواری خریداری نمایید که علاوه بر داشتن جنس خوب رنگ آن تیره یا معمولی باشد،برای تبدیل شدن به یک فرد شیک پوش پوشیدن یک شلوار جین کفایت می کند اما در صورتی که این شلوار دقیقا اندازه شما باشد چون لباس گشاد ویا زیاد تنگ شما را بد نشان می دهد.



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:14 ::  نويسنده : مهدی مقدم

 

تشریفات مجالس عروسی شب آرا  : حدود وظیفه موسسه های تشریفات مجالس عروسی برگزاری مراسم از ابتدا تا انتهای یا از صفر تا صد می باشد،که به وسیله موسسه تشریفات مراسم عروسی انجام می شود.
نخستین و مهم ترین شرط انجام تشریفات عروسی توسط موسسات تشریفات مجالس،بررسی و مطابقت داشتن اقدامات آنها طبق سلایق و خواسته های عروس و دامادها است،این موسسات با بررسی سلیقه ها و سقف بودجه ای که عروس و داماد در دست دارند،بهترین راه ها را پیشنهاد می کنند.

تشریفات مجالس عروسی شب آرا

اولین اقدامی که موسسات تشریفات مجالس در راستای تشریفات مراسم عروسی برمیدارند،معرفی و گزینش مکان مناسب برای برگذاری مراسم عروسی است که این مکان میتواند،یک باغ،تالار پذیرایی یا باغ تالار باشد،که با توجه به فصلی که در آن مراسم عروسی برگزار می شود،سقف بودجه و تعداد مهمان ها و همچنین با در نظر گرفتن سلیقه عروس و داماد،به شما درمورد نوع مراسم و شیوه برپایی مراسم عروسی بهترین و کاربردی ترین پیشنهادها را ارائه خواهند کرد.برای مثال اگر قصد دارید در فصل پاییز یا زمستان و یا اوایل فصل بهار که احتمال سردی هوا و بارندگی هایی وجود دارد،بهترین و مناسب ترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی در این فصل ها،تالار عروسی است،برای برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی و یا باغ تالار در نیمه دوم فصل بهار یا فصل تابستان بهترین زمان می باشد.

از سایر وظایف و کارهایی که موسسه تشریفات عروسی انجام می دهد،علاوه برمدیریت مراسم می توان به تزئین اتاق عقد عروس،گل آرایی کردن جایگاه عروس و داماد،وهمچنین تزئین و گل آرایی ماشین عروس با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته های عروس و داماد نام برد.در صورت خواست عروس و داماد تهیه کردن ماشین عروس نیز به وسیله این شرکت و موسسه انجام می گیرد.

همچنین این شرکت ها موظف هستند گروه موسیقی که مطابق با معیارها،سلیقه و همچنین با توجه به اعتقادات عروس و داماد از دیگر خدماتی است که برعهده موسسات و شرکت های خدمات مجالس می باشد.

تشریفات مجالس عروسی شب آرا

تشریفات مجالس عروسی شب آرا

وظایف و خدمات موسسات تشریفاتی

از دیگر وظایف و خدمات این موسسات معرفی کردن و گزینش یک آتلیه عکاسی خوب که دارای فضای زیبایی باشد برای عکاسی از عروس و داماد در روز عروسی می باشد،از آنجایی که همه لحظه ها،و خاطره های زیبای مراسم عروسی به وسیله آتلیه ثبت می شود از این رو آتلیه عکاسی برای کلیه عروس و دامادها مهم و اساسی است،و موسسه تشریفات مجالس وظیفه دارد با در نظر گرفتن خواسته ها،نیازها و همچنین سلیقه و سقف بودجه ی عروس و داماد بهترین و مناسب ترین آتلیه عکاسی عروس را معرفی کند.

و از سایر وظایف موسسه تشریفات مجالس می توان به معرفی کردن یک فروشگاه چاپ کارت عروسی با تنوع زیاد در کارت ها به عروس و داماد اشاره کرد.
از مهمترین و سخت ترین تدارکات عروسی برای عروس خانم ها گزینش یک آرایشگاه عروس خوب و مناسب است،اما تشریفات مجالس عروسی شب آرا با معرفی یک آرایشگاه یا سالن زیبایی خوب که مطابق با سلایق شما باشد و همچنین با در نظر گرفتن بودجه شما کار شما را راحتتر کرده اند،این موسسات همچنین می توانند در انتخاب آرایشگاه برای داماد بهترین موارد و مناسب ترین را پیشنهاد دهند.

در کنار انتخاب یک سالن زیبایی مناسب خرید یا اجاره لباس عروسی برای عروس خانم ها دارای اهمیت فراوانی است.و برای پیدا کردن یک مزون عروس مناسب،باز هم موسسات تشریفاتی مجالس می توانند به عروس خانم ها کمک کنند و به آنها گزینه های خوبی پیشنهاد دهند،تا عروس خانم ها بتوانند با توجه به سقف بودجه خود و همچنین طبق سلیقه خود وبا صرف زمانی اندک لباس مورد نظر خود را فراهم کنند.

موسسات تشریفات مجالس وظیفه دارند به شما در معرفی شیرینی فروشی خوب که کیک مراسم عروسی و شیرینی مراسم عروسی از آنجا خریداری می شود کمک کنند.اما از مهمترین کارها و وظایفی که موسسات تشریفات مجالس انجام می دهند میتوان به کترینگ مراسم عروسی اشاره کرد و وظیفه دارند تا همه خدمات پذیرایی را که شامل سرو غذا،و همچنین میوه و شیرینی،به کار بردن نوع تم متناسب با عروسی،استفاده از ظروف پذیرایی شیک و زیبا و استفاده کردن از رومیزی هایی که با تم عروسی هماهنگی داشته باشد و..را تدارک و تهیه کنند.



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : مهدی مقدم

 

نکات مهم در خرید ساعت عروس و داماد : فلسفه خرید ساعت برای عروس و داماد در تشریفات عروسی این است که این ساعت ها نشان دهنده زمان عاشقی عروس وداماد است،ساعت هایی که با نگاه کردن به آنها از زمان های باهم بودن و درکنارهم بودن لذت ببرید.

  • می خواهیم بدانیم که به چه دلیلی ساعت جزو خرید عروس و دامادها است؟
  • چه فلسفه و حکمتی پشت این خرید است؟

باید بگوییم هیچ کس از دلیل واقعی این کار خبر ندارد،اما از آنجایی که اکثر عروس و دامادها امروزه در خرید عروسی شان در کنار خرید حلقه،لباس و دیگر اقلام ،اقدام به خرید ساعت ست میکنند، بهتر است که با ریزه کاری های این خرید آشنا بشویم.

نکات مهم در خرید ساعت عروس و داماد

نکات مهم در خرید ساعت عروس و داماد

از کجا خرید کنیم؟

در گام اول برای خرید ساعت مقدار بودجه خود را تعیین کنید و بعد به دنبال خرید ساعت باشید،اگر قصد دارید ساعتی بخرید که حدود قیمت آن چیزی بین ۱۰۰تا۲۰۰هزارتومان باشد،بهتر است در مغازه های محدوده نیاوران،شهرک غرب،شریعتی،پاسداران،و ونک را نگردید،چون در فروشگاه های این مناطق نمی توانید ساعت هایی با این قیمت ها پیدا کنید،در این فروشگاه ها قیمت ساعت ست عروس و داماد با قیمت های بالای ۷۰۰-۸۰۰هزار تومان شروع می شود تا قیمت های بالاتر.

قیمت خرید ساعت عروس و داماد

احتمال دارد که مهمترین فاکتور برای خرید یک ساعت مچی خوب و مناسب،برای هر شخصی در اینجا منظور ثروتمندان نیستند،قیمت محصول می باشد،به طور معمول ساعت های مچی که بند آنها پلاستیکی است،قیمت پایین تری دارند و هرشخصی توان خرید آنها را دارد،معملا قیمت این ساعت ها در حدود ۱۰۰تا۵۰۰هزار تومان برای افراد تمام می شود.

یک خرید مطمئن

بازار ساعت نیز مانند بیشتر اقلام زمان زیادی است که نا امن است و شما برای خرید ساعت نمی توانید به هرفروشگاهی که دلتان می خواهد مراجعه کنید و ساعت مورد نظرتان را خریداری نمایید و اطمینان داشته باشید که یک برند اصل از ساعت مچی را با خود به خانه ببرید.مخصوصا اگر ساعت مچی برای خرید عروس و داماد باشد اهمیت قضیه چند برابر می شود،چون ساعت های ست عروس و داماد دارای تزئینات خاص و ویژه ای هستند گرانتر فروخته می شوند و شاید این دلیلی باشد که در هنگام خرید ساعت های ست سر شما کلاه گذاشته شود.

با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید نمایندگی های مجاز فروش برندهای اصل ومعروف دنیا را در تهران بیابید،البته فراموش نکنید که سایت اصلی متعلق به خود شرکت را هم جستجو و نگاهی بیاندازید، در اینترنت به مدل ساعت هارا بزرگ نمایی کنید و با دقت نگاه کنید وبه حافظه تان بسپارید،شماره سریال مدل ها را بردارید،و بعد از این اقدامات برای خرید ساعت اقدام کنید.

اکثر برندهای معتبر و معروف دنیا برای تولیداتشان ۲۴ماه گارانتی در نظر میگیرند،و کلیه برندهای معتبر و مشهور نام شرکت خود را حداقل دو بار،که یکبار داخل صفحه ساعت و یک بار هم برروی قفل روی ساعت حک می کنند،البته در برخی موارد روی ساعت های تقلبی هم مارک حک شده دیده می شود که با مارک های اصلی تفاوت دارند که در مارک های اصلی مارک ها به صورت ظریفی حک شده اند در صورتی که این قانون در حکاکی روی ساعت های تقلبی رعایت نمی شود.

برند ساعت مچی خرید ساعت عروس و داماد

یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب ساعت مچی،برند تولید کننده آن است،بیشتر برندهای لوکس همچون پتک فیلیپ،ویا رولکس به خاطر داشتن امکانات زیاد نه بلکه به خاطر شهرت و معروف بودن برند خود و همچنین لوکس بودنشان است که دارای قیمت های نجومی چند ده میلیون تومانی هستند،اگر تصمیم دارید یک ساعت مچی مناسب خریداری نمایید،به فکر خرید ساعت برند نباشید بلکه در خرید ساعت فاکتورهایی همچون قیمت و زیبایی و دوام ساعت را در نظر بگیرید.

چه مدل ساعتی با نیازهای شما هماهنگی بیشتری دارد ؟

ساعت هایی که در فروشگاه ها موجود هستند براساس نیروی محرکه جدا از فشن وغیر فشن بودن به رده های مختلفی ازجمله مکانیکی،خودکار،کوارتز،کوارتز خورشیدی،کوارتز جنبشی،اتمی و..مجزا می شوند،ساعت های مکانیکی از قدیمی ترین مدل ساعت مچی ها هستند که نیاز است این نوع ساعت ها هرچند ساعت یک بار کوک کنید،ساعت های اتوماتیک همانطور که از اسمشان پیدا است،به طور خودکار کارمیکنند، ونیازی به کوک کردن آنها نیست.ساعت های کوارتز نوعی از ساعت های مچی هستند که از بلور کوارتز برای اندازه گیری زمان،و از باطری به عنوان منبع تغذیه به کار می برند و احتیاج به کوک کردن ندارند،کوارتز جنبشی،این تکنولوژی در ساخت ساعت مچی مختص شرکت سیکو است،در این نوع ساعت مچی نیازی به باتری نیست و تنها با حرکات طبیعی مچ دست و بازو کار می کند.کوارتزهای خورشیدی برای پرشدن شارژشان به یک منبع نورانی نیاز دارند،ساعت های اتمی نیز برخلاف اسم شان با اتم کار نمی کنند،و فقط هنگامی دقیق کار می کند که تحت پوشش سیگنالهای رادیویی آن قرار بگیرد که این عمل در همه شرایط امکان پذیر نیست.

کدام مدل ساعت را بیشتر می پسندید؟

از بهترین و رایج ترین رنگ های ساعت که قصد دارید به طور مرتب و همه روزه از آن استفاده کنید رنگ های سفید،مشکی و قهوه ای می باشند که می توان گفت با هر رنگ لباسی و هر تیپی می تواند ست شود.گفته می شود،ساعت هایی که به فرم مستطیل شکل هستند،بیشتر مورد پسند افراد جدی هستند،ساعت هایی که به فرم مربعی هستند بیشتر مورد پسند افرادی که از نظر شخصیتی آسان گیر هستند،و ساعت هایی که به فرم دایره ای هستند بیشتر مورد پسند افراد انعطاف پذیر است .
بیشتر ست های ساعت عروس و داماد دارای نگین های درشت و درخشانی هستند با اینکه منظره بسیار زیبایی خلق می کنند اما برای استفاده روزانه خوب نیستند،فراموش نکنید در هنگام انتخاب ست ساعت عروس و داماد از ست های سبک و ظریف انتخاب نمایید.

ساعت مچی مد نظر را از کجا بخرم ؟

در مرحله نخست که برند ساعت مچی را انتخاب کردید بهتر است در اینترنت به وب سایت رسمی برند انتخابی تان سری بزنید،و به جستجوی نمایندگی های مجاز آن برند در نزدیکی محل زندگی خود بپردازید،و پس از آنکه کاتالوگ های ساعتی که مد نظرتان است را با دقت مشاهده کردید برای خرید آن به مراکز رسمی فروش آن برند مراجعه کنید،اگر از پول خرج کردن نمی ترسید و به دنبال ساعت گران قیمت هستید،حتما در هنگام خرید دقت کنید که ساعت ضد آب باشد،بهترین نوع ساعت های ضد آب نوعی است که تا عمق ۱۰۰متری زیر آب قدرت مقاومت در مقابل آب را داشته باشد.

پوشش صفحه ساعت

ساعت های موجود در بازار دارای دو نوع پوشش صفحه هستند که یا از جنس پلاستیکی هستند که این نوع جنس در مقابل خراشیدگی دارای مقاومت کمتری است و یا از جنس مواد معدنی ساخته شده اند که این نوع نسبت به نوع پلاستیکی در برابر خراشیدگی مقاومتر است،در نوع سوم که جنس این ساعت ها ازجنس یاقوت مصنوعی هستند که نسبت به دو جنس قبلی از مقاوم تری خیلی بالاتری برخوردار است و به طور نادر اتفاق می افتد که برروی آن خراشیدگی ایجاد شود.

درجه بندی ضد آب

از آنجایی که قرار نیت ست ساعت عروسی تان را به عنوان دکوری داخل کمد یا کشوی میزتان خریداری نمایید و می خواهید از آنها استفاده نمایید پس بهتر است در هنگام خرید نوع ضد آب آن را خریداری نمایید.دقت کنید که همه ساعت های ضد آب در همه شرایط نسبت به آب مقاوم نیست:درجه بندی شمارهیک(که شامل رطوبت و یا پاشیده شدن آب روی ساعت به صورت تصادفی است)درجه سه(که به صورت شست و شو دادن دست و افتادن ساعت در مقدارکمی آب)درجه پنج(که هنگام دوش و شنا کردن در سطح آب است)درجه ده(که شامل شنا کردن در عمق آب است)درجه۱۵و۲۰(که شامل غواصی کردن است.گارانتی فراموش نشود:بعد از خریداری ساعت ست عروس و داماد،یادتان باشد که کارت گارانتی مهر و امضا شده را از فروشنده تقاضا کنید،بیشتر مارک های معروف ساعت هایشان را بین ۲الی ۴سال گارانتی می کنند .ATM  توجه داشته باشید



سه شنبه 18 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 13:5 ::  نويسنده : مهدی مقدم

نورپردازی در تالار عروسی – زیبایی مراسم عروسی با نورپردازی حرفه ای : یکی از بهترین شب های زندگی برای هر فردی ، شب عروسی است. معمولا افراد دوست دارند که این شب در زندگیشان به بهترین شکل ممکن برگزار شود. گاهی افراد با وجود اینکه هزینه های زیادی را برای این شب صرف می کنند ولی آنگونه که می خواهند از برگزاری مراسمشان راضی نیستند.

نورپردازی در تالار عروسی

نورپردازی تالار عروسی توسط خدمات مجالس و تشریفات عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس که کارهای برگزاری مراسم عروسی شما را در تالار عروسی انجام می دهند یکی از مهمترین خدماتشون برای تشریفات مجالس بهینه کردن نورپردازی در تالار عروسی است . کارشناس طراحی و دکوراسیون بر اساس تجربه و خواست فیلم بردار باید بهترین نورپزدازی را انجام دهد تا یک فیلم عروسی جالب به همراه عکسهای زیبا اجرا شود.

تالار عروسی جز یکی از اصلی ترین مواردی است که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. یک تالار خوب باید ویژگی های را داشته باشد که یکی از آنها نورپردازی می باشد.

متاسفانه نورپردازی از موضوعاتی بوده که در بسیاری از تالارها بخوبی رعایت نمی شود و در واقع به آن توجهی خاصی نشده است. می توان اینگونه گفت که نورپردازی بر روی مراسم شما و نحوه ی برگزاری آن بسیار تاثیر گذار می باشد و البته می تواند برروی روحیه مهمان هایتان نیز اثرات مثبتی بگذارد و مهم ترین ویژگی که نورپردازی دارد این است که با هزینه اندک قابل اجرا می باشد.

نورپردازی در باغ عروسی علاوه بر اینکه سبب می شود که ظاهر زیبایی به محل برگزاری مراسم بخشیده شود بلکه برجسته سازی برخی از قسمت های مهم مجلس مثل سن رقص یا عروس و داماده را به همراه داشته است.

عکاس های که می خواهند از مراسم عروسی ، عکس بگیرند به موضوع نورپردازی بسیار اهمیت می دهند چون واقعا شرایط نورپردازی سبب می شود که آنها عکس های رویایی تری را از مراسم بگیرند.

کافیه است برای لحظه ی مراسم عروسی خود را با رنگ های مختلف تصور کنید قطعا می دانید که بسیار جالب و زیبا خواهد بود. نورپردازی سبب زیباتر شدن سالن عروسی شما خواهد شد.

نمی توان به نورپردازی به چشم یک روش کاری نگاه کرد چون بیشتر از این حد می باشد و در راستای یک نیروی کاری مخصوص می توان از آن نام برد. همانطور که موزیک در حال پخش در مراسم عروسی می تواند برخی را مشتاق به رقصاندن کند نیروی رقص نور هم می تواند چنین شرایطی را ایجاد کند.در یک محیط ، نورپردازی و دکور با یکدیگر ترکیب می شوند.

حقیقت موضوع اینجاست که بدون رنگ ، دکور و اجزا بی روح جلوه می دهند و نورپردازی در چنین شرایطی بسیار موثر است چون به گل و گیاه تزیینی سالن و دکور ، حس زنده شدن میدهد.

می توان به صورت کلی نور پردازی را به سطوح مختلف تقسیم کرد که در ادامه این مطلب به آنها اشاره شده است:

مراسم اصلی جشن :

نور پردازی یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که باید در قسمت های اصلی جشن مثل راهرو ، فضای تشریفاتی و … به آن دقت شود.

قسمت های نوشیدنی و شام :

طراحی که برای جشن انجام می شود در این جا به وسیله نورپردازی باید دیده شود یا می توان اینگونه گفت که باید نورپردازی برای این قسمت خاص و دیدنی باشد .

سن رقص :

نور پردازی باید به گونه ی باشد که بتواند حس خوبی را در مهمان های شما ایجاد کند. چون شما برای این شب برنامه ریزی های زیادی کرده اید و واقعا فکر اینکه به بهترین شکل انجام نشود قطعا شما را آزار خواهد داد.

به فکر این موضوع نباشید که نورپردازی سبب سرگرم شدن یا لذت بردن شود. شما می توانید نور پردازی را به صورت هندسی یا شکل دار روی قسمتی از سالن یا سقف در نظر بگیرید که حال و هوای خاصی را به مجلس شما بدهد.

در اولین برنامه ریزی های که برای تشریفات مجلس خود انجام میدهید ، نور پردازی را در نظر بگیرید و زمانی که محل برگزاری مجلس عروسی تان را انتخاب می کنید به نور پردازی اهمیت ویژه بدهید. فراموش نکنید سهل انگاری در انتخاب این گزینه می تواند سبب شود این شب برای شما رویایی نشود.

با اینکه نورپردازی یکی از گزینه های است که به بخش فنی مرتبط می باشد ولی تا حد زیادی به طراحی هم وابسته است. البته فراموش نکنید منظور این نیست که فقط از ابزار و آلات نورپردازی استفاده کنید و اینگونه تصور کنید که نور پردازی را انجام داده اید یا به بیانی ساده تر استفاده از چراغ و لامپ به عنوان نور پردازی به شمار نمی روند.

اگر می خواهید نور پردازی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید باید از یک طراح نور پردازی استفاده کنید. طراح به گونه ی شرایط را به وجود می آورد که ابزارها و آلات ها دیده نمی شوند و البته وضعیت نور پردازی را مطابق با اتفاق های عروسی تغییر میدهد و به گونه ی هماهنگی را بین آیتم های مختلف پدید می آورد تا شما بهترین شب زندگی تان را تجربه کنید.



ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: