کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 13:45 ::  نويسنده : مهدی مقدم

باربری و اتوبار در آجودانیه

باربری و اتوبار در آجودانیه ؛ باربری ارزان قیمت در محله آجودانیه , قیمت اتوبار در آجودانیه محله ای واقع در شمال غربی تهران بزرگ :  در شمال غرب تهران منطقه ای قرار دارد به نام آجودانیه . این منطقه در دامنه های رشته کوه های البرز واقع شده که ارتفاع آن در بعضی از قسمت های این منطقه به ۱۷۰۰ متر نیز می رسد .

در حقیقت آجودان به افسری تلقی می شود که در حال خدمت به مقامات بالاتز از خود در انجام هرچه بهتر مسئولیت های آنهامی باشد . اقبال السطنه نام فردی که مالک همه ی زمین های این منطقه بود. وی در دربار شاه آجودان اصلی محسوب می شدند . منطقه آجودانیه که در ارتفاعات زیادی قرار گرفته است , کوچه های پر فراز و شیبی دارد . این منطقه جزء مناطق زیبا و دیدنی کلان شهر می باشد . با این حال ساکنین این منطقه دردسرهایی هم به دلیل ارتفاعی بودن این منطقه دارند . بویژه در روزهای برفی سال که هر روز در این منطقه سرخوردن و برخورد اتومبیل ها با یکدیگر را شاهد می باشیم .


منطقه آجودانیه دارای مراکز خرید و همچنین مراکز تفریحی بسیار زیادی می باشد . مکان ها خرید و تفریحی منطقه ی آجودانیه عبارتند از :

  1. موزه ی حیات وحش
  2. پارک شطرنج
  3. کوه دار آباد
  4. مرکز خرید عرش آجودانیه که دارای ۸ طبقه می باشد .

این منطقه همچنین دارای مکان های مهمی می باشد که در زیر به آنها هم اشاره می کنیم .

  • پینت بال دانیال
  • باغ بهشت
  • استودیوی برنامه ی جذاب خندوانه
  • بنیاد دایره المعارف اسلامی

منطقه ی آجودانیه به چه خیابان و بزرگراه هایی دسترسی دارد ؟

از طرف اتوبان امام علی – بزرگراه ارتش – خیابان پاسداران و صیاد شیرازی به منطق ی آجودانیه می توان عزیمت کرد .

  1. به خیابن بدیعی از قسمت جنوبی این منطفه دسترسی دارد .
  2. به منطقه ی دار آباد از قسمت شمالی منتهی می شود
  3. به خیابان شهید خویی از قسمت غربی ارتباط دارد .
  4. به کلارک از شرق متصا می شود .

در منطقه ی آجودانیه چه مراکز درمانی وجود دارد ؟

در خیابان شهید سباری و در روبروی مجتمع فرهنگی بانک ملی منطقه ی آجودانیه یک مرکز درمانی وجود دارد که این مرکز درمانی , خدمات عمومی و تخصصی را در رابطه با انواع بیماری ها را برای شهروندان عزیز ارائه می دهد .

ایستگاه پمپ بنزین موجود در اجودانیه

نزدیک ترین ایستگاه پمپ بنزین به منطقه ی آجودانیه را می توان ایستگاه پمپ بنزین ۱۳۴ نام برد . ویژگی خاص موقعیت این فرودگاه نداشتن هیچ محدو.ده ی ترافیکی در این منطقه می باشد .

موسسه باربری و اتوبار ؛  آربی بار تهران با داشتن سابقه ی درخشان , به همت خداوند رحیم و باهمت پرسنل باتجربه و صبور و مدیریت حرفه ای با خدماتی که در رابطه با بسته بندی و حمل و جا به جایی بار مانند استفاده کردن از مرغوب ترین جعبه و کارتن ها و استفاده از افراد و کارگران متخصص و باتجربه در این زمینه توانسته تا امروزه بهترین خدمات را برای شهروندان عزیز داشته باشد . این شرکت با داشتن سوابق درخشان مورد اعتماد شهروندان تهرانی قرار گرفته است که این یک سرمایه ی عظیم برای کل شرکت آربی بار محسوب می شود .

شرکت اتوبار , آربی بار امروزه به یکی از بزرگترین ناوگان حمل و انتقال اثاثیه ی و کالا در کلان شهر تهران تبدیل گشته و با خارج کردن ماشین های فرسوده از ناوگان حمل بار خود و با جایگزین کردن ماشین های نو و همراه با آخرین تکنولوزی های مخصوص حمل بار و موکت دار شده آماده ی هرگونه خدمت رسانی به شهروندان محترم می باشد . به یاد داشته باشید که شرکت آربی بار تهران فقط دو شعبه در استان تهران دارد . منشور کاری پرسنل آربی بار تهران بر ارائه ی با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن تدوین شده است . هدف تمام پرسنل و مدیریت و کارگران و دیگر عوامل آربی بار تهران کسب رضایت مشتریان می باشد . گفتنی است شرکت آربی بار تهران آماده خدمت رسانی به طور شبانه روزی حتی در ایام تعطیل می باشد .



چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : مهدی مقدم

باربری جماران

اتوبار و باربری جماران , اتوبار جماران , بسته بندی لوازم منزل در جماران , آربی بار :  اسباب کشی را می توان یکی از کارهای سخت دانست البته اگر به اصول آن آگاه نباشیم. بهتر است بدانید اگر قصد دارید در عید نوروز اسباب کشی کنید ، پلیس این کار را ممنوع اعلام کرده و فقط شما می توانید با مجوز و هماهنگی کلانتری محل تان اینکار را انجام بدهید. اسباب کشی در عید نوروز تنها با هماهنگی و مجوزهای لازم صورت خواهد پذیرفت.


 

شماره های تماس آربی بار در جماران

۲۲۷۲۷۱۸۵

۲۲۷۲۶۶۷۰

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹


اتوبار و باربری جماران , اتوبار جماران

اسباب کشی دارای مراحل مختلفی است که نیاز می باشد تا آن ها را پشت سر بگذاریم. در ادامه شما می توانید این مراحل را مطالعه نمایید:

  1. برنامه ریزی کنید

در صورتی که در زمینه اسباب کشی تجربه ی ندارید باید به دنبال اطلاعات کافی در این زمینه باشید. شما می توانید در اینترنت جستجوهای را انجام بدهید و مسائل مرتبط با آن ها را یاد بگیرید.
از اصلی ترین مراحل برای اسباب کشی برنامه ریزی است که شما باید برای اینکار حداقل ده روز زمان را تعیین کنید و به سادگی از کنار آن نگذرید و بدانید که این مرحله مهمی است و سهل انگاری از آن موجب می شود که شما خسارت های مالی را ببینید و مطمئن باشید اگر این مرحله به درستی پشت سر گذاشته نشود برایتان مشکلاتی به وجود می آید که شما را ناراضی و ناراحت می کند.

اتوبار و باربری جماران

اتوبار و باربری جماران , اتوبار جماران , بسته بندی لوازم منزل در جماران

۲) جمع آوری اثاثیه

زمانی که می خواهید وسایل خود را جمع آوری کنید باید اول از هر چیزی به سراغ وسایل غیرضروری بروید. در واقع وسایل غیرضروری مثل مبل، میزها و… هستند که شما در اسباب کشی اصلا به آنها نیازی ندارید. جمع آوری این وسایل را روزهای اخر انجام بدهید.

۳) با آربی بار تماس بگیرید

اتوبار مطمئنی را انتخاب کنید که بتواند به بهترین شکل وسایل شما را جابه جا کند. با باربری تماس بگیرید و روز و ساعت را به صورت دقیق رزرو نمایید. بهترین کار این است که شما سه روز پیش تر برای اینکار اقدام نمایید. هر سوالی در مورد کارگران، چگونگی جابه جایی و… دارید را از باربری بپرسید و در مورد قیمت و تعرفه هایشان نیز اگاهی کاملی بدست بیاورید و در این رابطه کمی با آن ها چانه بزنید و بخواهید تا برایتان مناسب تر حساب کنند.

۴) نظافت و بررسی

پیش از اینکه بخواهید با اتوبار و باربری به محل جدید بروید حتما آن را به خوبی تمیز کنید و نظافت را انجام بدهید اگر نیازی به وسیله ی دارید حتما آن را تهیه کنید. می توانید حتی قبل از اینکه بخواهید به باربری تماس بگیرید نظافت را به خوبی انجام داده و تصویری از نحوه ی چیدمان را نیز ترسیم کنید و اتاق ها را برای خواب و پذیرایی و کودک تعیین نمایید.
پس از اینکه حتی جابه جایی را انجام دادید خانه ی قدیمی خود را نیز نظافت کنید در واقع اینکار ضروری است چون ممکن است خانواده ی که می خواهند در خانه ی قدیمی تان ساکن شوند زمانی برای نظافت را نداشته باشند یا اینکه شما چیزی را از قلم انداخته باشید و آن را جمع آوری نکرده باشید که با نظافت کردن می توانید مطمئن شوید تمامی وسایل را به منزل جدید انتقال داده اید و چیزی را جا نگذاشته اید.

۵) چیدن وسایل

در صورتی که شما با باربری تماس گرفته باشید به راحتی می توانید وسایل را به منزل جدید انتقال بدهید و البته در چیدمان نیز راحت تر خواهید بود.
در پایان به شما توصیه می کنیم وقتی به خانه جدیدتان رفتید تمامی قفلها و کلیدها را تعویض نمایید و از مدلهای جدید و بروز استفاده کنید تا علاوه بر رعایت ایمنی کامل شما از خطرات احتمالی سرقت نیز رها شوید.



چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : مهدی مقدم

باربری دزاشیب

اتوبار و باربری دزاشیب , اتوبار دزاشیب , بسته بندی لوازم منرل در دزاشیب , اسباب کشی منزل دزاشیب , آربی بار :  اگر از افرادی هستید که قصد دارید در آینده نزدیک اسباب کشی کنید باید نکات ضروری را در این رابطه بدانید تا در زمان اسباب کشی با هیچ مشکلی روبرو نشوید. اولین موضوعی که بهتر است به آن دقت کنید زمان اسباب کشی است که باید حداقل یک ماه قبل شما برای بسته کردن وسایل تان اقدام کنید.


شماره های تماس آربی بار در دزاشیب

۲۲۷۲۷۱۸۵

۲۲۷۲۶۶۷۰

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹


اتوبار و باربری دزاشیب , اتوبار دزاشیب

برای اینکه کارتون تهیه کنید به سوپرمارکت ها و فروشگاه های محله خود سری بزنید معمولا آنها می توانند کارتونهای را با اندازه های مختلف در اختیار شما قرار بدهند که کارتان را راحت تر می کنند ولی در غیر اینصورت باید کارتونهای مخصوص اسباب کشی را خریداری کنید و برای تهیه ابزارهای دیگری مثل چسب، ماژیک(برای درج  مشخصات) و… اقدام نمایید.

اگر شما بتوانید از ماه ها قبل بسته بندی وسایلتان را شروع کنید در واقع در اسباب کشی سبب بروز عدم عجله و اضطراب می شوید و اینگونه مطمئن خواهید شد که همه چیز برای نقل مکان اماده است.

همانطور که گفته ایم تهیه کارتون برای اسباب کشی منزل دزاشیب می تواند از سوپرمارکتها انجام شود ولی بهتر است در انتخاب کارتون نیز دقت کافی داشته باشید و کارتونهای محکم را انتخاب کنید تا در زمان حمل دچار پارگی نشوند و آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

اتوبار و باربری دزاشیب

اتوبار و باربری دزاشیب , اتوبار دزاشیب , بسته بندی لوازم منرل در دزاشیب , اسباب کشی منزل دزاشیب

اقدامات ضروری در باربری دزاشیب

۱) لیستی از کارهای را که باید انجام بدهید اماده نمایید و سپس آن را در جای بچسبانید که تمامی اعضای خانواده را به خوبی مشاهده کنند.

۲) برای اعضای خانواده و خودتان که می توانید در انجام امور با یکدیگر مشارکت داشته باشید یک دست لباس کهنه یا یکبار مصرف در نظر بگیرید تا اگر در زمان بسته بندی دچار آسیب شد بتوانید آن را دور بیندازید.

۳) خانم های خانه دار مدیران خوبی در زمان های بسته بندی به شمار می رود. آن ها می توانند وظیفه های مشخصی را برای هر کدام از اعضای خانواده تعیین کنند. البته بهتر است جمع آوری وسایل هر شخصی به خودش واگذار شود تا در زمان چیدمان نیز مشکلاتی ایجاد نشود یا وسیله ی گم نشود.

۴) از چسب های پهن استفاده کنید و درب هر کارتون را به خوبی با چسب محکم بچسبانید تا اگر وسایل ریزی در کارتون وجود دارد از آن خارج نشود و همچنین در زمان حمل به کارتون آسیبی وارد نگردد.

۵) روی هر کدام از کارتون مشخص کنید که محتویات درون آن چیست. یک ماژیک بردارید و سپس بر روی هر کارتون به صورت دقیق بنویسید که چه چیزهای را درون آن چیده اید تا همه ی کارهای شما با نظم و بدون سردرگمی پیش برود.

اتوبار دزاشیب

نکته مهم اتوبار دزاشیب

دقت کنید حتی وسایلی که از پیش تر بسته بندی داشته اید را باز کنید و آن ها را گردگیری کنید و خاک و غبار را از روی آن ها پاک کنید و مجدد ا برای بسته بندی آن ها اقدام نمایید. اینکار سبب می شود تا اگر حشره ی (مثل سوسک و …) در بسته بندی وجود دارد شما آن را مشاهده کرده باشید و دیگر  را در اتوبار و باربری دزاشیب به مکان جدیدتان آن را حمل نکنید.
اگر مکان جدید موکت شده است می توانید یک پلاستیک بزرگ روی سطوح موکت پهن کنید تا در زمان چیدمان وسایل و حمل ،موکت ها کثیف نگردند



چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 13:8 ::  نويسنده : مهدی مقدم

  باربری زعفرانیه

اتوبار و باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه , بسته بندی لوازم منزل در زعفرانیه , اسباب کشی در زعفرانیه , آربی بار : اگر از افرادی که تجربه اسباب کشی داشته اند بپرسید که سخت ترین قسمت اسباب کشی کدام بوده است، در بیشتر موارد با پاسخ جابه جایی وسایل شیشه ی و شکستگی روبرو می شوید. زمانی که ما بخواهیم در زعفرانیه اسباب کشی کنیم باید به جابه جایی وسایلی که نیاز به دقت بیشتری برای بسته دارند توجه خاصی داشته باشیم.


شماره های تماس آربی بار در زعفرانیه

۲۲۷۲۷۱۸۵

۲۲۷۲۶۶۷۰

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹


اتوبار و باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه

فرض کنید چند ظرف از سرویس شیشه ی که شما به قیمت گرانی آن را خریده اید در موقع حمل و نقل اسباب کشی بشکند قطعا خانم ها تا زمان زیادی برای اینکه سرویس شان ناقص شده اند غصه می خورند و البته از قیمت سرویسشان نیز کاسته می شود پس ضروری است که حمل و نقل چنین وسایلی با اصول کافی انجام گردد.

لوازم تزئینی و دکوری، وسایل شیشه ی ، ظروف و…. همه به عنوان اقلامی هستند که در هر خانه ی وجود داشته اند و وجود آن هابه نوعی ضروری است. در زمان اسباب کشی وسایلی نکاتی وجود دارد که عمل به آنها سبب می شود که وسایل شما هیچ آسیبی نبیند.

اتوبار و باربری زعفرانیه

اتوبار و باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه , بسته بندی لوازم منزل در زعفرانیه , اسباب کشی در زعفرانیه

بسته بندی لوازم منزل در زعفرانیه

اگر قصد دارید اسباب کشی در زعفرانیه انجام دهید ، در ادامه این پست شما می توانید این نکات را مطالعه کنید تا وسایل خود را سالم به مقصد برسانید:
۱)اول از هر چیزی باید روزنامه و برگه های باطله را تهیه کنید تا بتوانید آن ها را دور ظروف خود بپیچانید.
۲)از پلاستیک های حباب دار نیز می توانید استفاده کنید. در واقع می توان گفت استفاده از این پلاستیکها در کنار ظروف مانند یک محافظ عمل می کند. این روش نسبت به کاغذ پیچ کردن و روزنامه بهتر می باشد.
۳)بیشتر وسیله های برقی به عنوان وسایل گران قیمت محسوب می شود پس باید برای جابه جایی آنها دقت بیشتری را انجام بدهید. باید جداره های داخلی کارتنهای حمل وسایل برقی را با فوم بپیچانید.
۴)برای وسایل برقی بهتر است از کارتون های خودشان استفاده کنید و همچنین از فوم و یونولیت نیز برای بسته بندی وسایل برقی استفاده نمایید تا هیچ آسیبی به وسایلتان وارد نشود و خراب نگردند.
۵) برای جابه جایی لوسترهایتان باید لامپ های آن ها را از لوسترها جدا نمایید و به میزان کافی دور لامپها از روزنامه و کاغذ استفاده کنید. حمل لامپ ها باید با دقت زیادی انجام شود چون هر گونه ضربه کوچک باعث می شود لامپ ها بشکنند.
۶)پس از اینکه کاملا وسایل را در کارتون گذاشتید اگر شکستگی است می توانید از جملاتی مثل ((شکستگی است با دقت حمل شود)) استفاده نمایید.
اگر تابلوهای منزل شما زیاد است می توانید یک کارتون بزرگ برای انها در نظر بگیرید و کاملا هر تابلو را با مقوای ضخیم بپوشانید به طوری که نتوانید هیچ قسمت تابلو را ببنید.

اسباب کشی در زعفرانیه

در اتوبار و باربری زعفرانیه فراموش نکنید هر گونه بی احتیاطی شما سبب می شود که خسارت و آسیب های زیاد مالی به وسایلتان وارد شود. در زمان جابه جایی وسایل کاملا ارامش خود را حفظ نمایید و تمرکزتان را نیز حفظ کنید.
اگر از باربری مطمئنی استفاده می کنید دیگر جای نگرانی برای شما وجود ندارد آن ها با کارگران حرفه ی و با دقتی که دارند می توانند کارتون های بسته بندی شما را سالم به مقصد برسانند.



چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 13:0 ::  نويسنده : مهدی مقدم

باربری فرشته

اتوبار و باربری فرشته , اتوبار فرشته ارزان و مطمعن , بسته بندی لوازم منزل در فرشته , اسباب کشی در فرشته , آربی بار :  همه ی ما می دانیم که اسباب کشی نیاز به دقت زیادی داشته است و نیاز است که به صورت اصولی برای بسته بندی وسایل اقدام کنید البته این شرایط زمانی حساس تر می شود که بخواهیم جهیزیه عروس را جابه جا کنیم. بیشتر عروس خانم ها همیشه از مدت ها قبل نگران این موضوع هستند که مبدا در اولین جابه جای وسایلشان در راه آسیبی به آنها وارد شود. قطعا اگر چنین اتفاقی بیوفتد عروس خانم تا مدت ها برای آن ناراحت خواهد بود.

شماره های تماس آربی بار در فرشته :

۲۲۷۲۷۱۸۵

۲۲۷۲۶۶۷۰

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹


اتوبار و باربری فرشته

حمل و نقل جهیزیه عروس یکی از سخت ترین کارهای می باشد که می توانید از شرکت های اتوبار آن را درخواست کنید. اینکار را نباید به هر کسی بسپارید و به خاطر داشته باشید که نیاز به مهارت و تخصص کافی برای آن وجود داشته است. در گذشته ها این امر با جهازبرون های امروزی تفاوت های زیادی داشته و در قدیم تنها به برخی از اقلام لوازم ضروری مثل لوازم ارایشی، لباس و… اختصاص داشت که آن ها را در سینی می گذاشتند و بر روی سرها می گذاشتند و به خانه عروس و داماد می بردند. اما این روزها دیگر شرایط متفاوت شده است و حتی دیده می شود که برخی از عروس ها خرید کامل جهیزیه را خودشان بر عهده می گیرند و وسایلی را که خریداری می کنند کاملا با گذشته تفاوت داشته است و نمی توان به وسیله انسان ها برای جابه جای این وسایل اقدام کرد و البته مسافت ها نیز گاهی بسیار زیادی است.

اتوبار و باربری فرشته

اتوبار و باربری فرشته , اتوبار فرشته ارزان و مطمعن

 

علاوه بر انچه که ذکر کرده ایم گاهی ما برای اینکه وسایل های زیادی را جابه جا کنیم زمان زیادی نداریم و همچنین برای چیدن آنها یک برنامه ریزی دقیق و زمان بندی منظم را نیاز داشته ایم که باید پیش از هر چیزی به خوبی به آن ها دقت داشته باشیم.

اتوبار فرشته

معمولا جهیزیه عروس خانم ها شامل وسایل سنگین و سبک است که نیاز است برای جابه جایی شان دقت بیشتری صورت بگیرد و ماشین باربری مجهزی نیز برای انها در نظر بگیریم.

در صورتی که شما یک باربری مطمعن را انتخاب کرده باشید و بسته بندی ویژه ی را برای وسایل حساس،گران قیمت و نو انجام داده باشید می توانید بدون اینکه آسیبی به وسایل برسد آن ها را به مقصد برسانید.

معمولا حمل جهیزیه عروس ،در زمان های نزدیک به مراسم عروسی صورت می گیرد و به همین جهت خانواده ها فرصت کافی را برای چیدمان وسایل ندارند و همین موارد می تواند یکی از عامل های ایجاد استرس و اضطراب برای خانواده ها مخصوصا خانواده عروس شود. ولی این مشکلات به سادگی قابل انجام است و می توان آن را حل کرد.

شما می توانید از شرکت باربری آربی بار  برای حمل و نقل جهیزیه عروس استفاده کنید که کارگران ماهر و باتجربه ی داشته اند و می توانند در کوتاه ترین زمان به گونه ی وسایل شما را جابه جا کنند که هیچ مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید و حتی شما یک خراش کوچک را نیز در روی وسایل تان مشاهده نکنید. دقت داشته باشید برخی از باربری ها در چیدمان نیز به شما کمک خواهند کرد.



چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : مهدی مقدم

باربری قیطریه

اتوبار و باربری قیطریه , اتوبار قیطریه , اتوبار و باربری ارزان قیمت در قیطریه , باربری امن و سریع آربی بار , بسته بندی لوازم منزل در قیطریه :  اسباب کشی را می توان یک تجربه دانست که برخی از افراد آن را مفرح می دانند ولی بهتر است شما نکاتی را بدانید و از آنها استفاده کنید. همه ی ما می دانیم که برای اسباب کشی نیاز به زمان دارید و در واقع یک فرآیند زمان بر به شمار می رود که شامل موارد مختلف چون بسته بندی وسایل، تمیز کردن خانه جدید، حمل و نقل و… است.


شماره های تماس آربی بار در قیطریه :

۲۲۷۲۷۱۸۵

۲۲۷۲۶۶۷۰

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹


اتوبار و باربری قیطریه

شاید اینگونه فکر کنید که پس از بسته بندی دیگر کار تمام شده ولی حمل و نقل و همچنین ورود به خانه ی جدید خود برای شما مشکلات زیادی را به همراه دارد.
یکی از مشکلاتی که پس از جابه جایی وسایل به منزل جدید برای شما اتفاق می افتد این است که شاید نتوانید تصمیم بگیرید که هر وسیله ی را در کجا بگذارید و در واقع همین مورد می تواند شما را کلافه کند.

اتوبار و باربری قیطریه

اتوبار و باربری قیطریه , اتوبار قیطریه ارزان و مطمئن

اما انجام برخی از کارها که پیش از اسباب کشی می توان آن را انجام داد موجب می شود تا کارهایتان آنقدر سخت پیش نرود. اگر خانه ی جدید شما به گونه ی است که اصلا موکت های آن را نمی پسندید بهتر است برای تعویض موکت پیش از اسباب کشی اقدام کنید یا بعد از آن؟

اتوبار قیطریه ارزان و مطمئن

در اتوبار و باربری قیطریه بیشتر افراد ترجیح میدهند که اینکار را بعدها انجام بدهند و اینگونه فکر می کنند که هم اکنون درگیر کارهای دیگری هستند پس انجام آن را به آینده موکول می کنند ولی بهتر است بدانید که قطعا انجام اینکار در آینده هزینه و زمان زیادتری از شما خواهد گرفت.همین الان به فکر تعویض موکت ها باشید. اگر نگران کثیف شدن آنها بعد از حمل اثاثیه هستید می توانید یک نایلون بزرگ و ضخیم تهیه کنید و بر روی موکتها بکشید و پس از اتمام چیدمان و چیدمان اثاثیه نایلون ها را بردارید.

در زمان اسباب کشی چندین نکته کلیدی وجود داشته است که باید به آنها دقت کنید:

۱) اولین اقدام این است که شما یک لیست از کارهاتان را تهیه کنید. در این لیست بنویسید که چه کارهای را باید اول و چه کارهای را باید اخر انجام بدهید به بیانی ساده تر یک اولویت بندی دقیق برای کارهاتان مشخص نمایید تا دچار سردرگمی نشوید.

۲) بسته بندی وسایل پس از اولویت بندی کارها صورت می گیرد. باید به صورت دقیق و اصولی برای بسته بندی وسایل تان اقدام کنید. از کارتون های ضخیم و محکم می توانید استفاده کنید.

۳) دقت داشته باشید که پیش از بسته بندی حتما همه ی وسایل را تمیز کرده و آنها را در کارتون ها و جعبه ها قرار بدهید.

۴) برای ظرف های شیشه ی و شکستگی های باید به میزان کافی روزنامه باطله تهیه کنید یا از پلاستیک های حباب دار استفاده نمایید اینکار موجب می شود تا هیچ کدام از وسایل شما شکسته نشود.

۵) در باربری و اتوبار قیطریه پس از اینکه کارتون ها را بسته بندی کردید حتما از چسب های محکم بر روی درهای آنها استفاده نمایید تا مبدا در زمان حمل در کارتون باز شود.

۶) حتما برای بسته بندی وسایلی مثل مبل و تلویزیون و… از باربری استفاده نمایید.



چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : مهدی مقدم

  باربری نیاوران

اتوبار و باربری نیاوران , اتوبار نیاوران , بسته بندی لوازم منزل نیاوران , اسباب کشی منزل در نیاوران , آربی بار : همه ی ما تقریبا تصوری که از اسباب کشی داریم کاری بسیار سخت و دشوار است و دغدغه ی اصلی مان این است بتوانیم یک اسباب کشی بدون آسیب داشته باشیم. شاید برخی از شما وقتی به اسباب کشی حتی فکر می کنید به وحشت بیوفتید و مداوم ترس از آن را داشته باشید.


شماره های تماس آربی بار در نیاوران :

۲۲۷۲۷۱۸۵

۲۲۷۲۶۶۷۰

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹


اتوبار و باربری نیاوران

باربری و بسته بندی کردن اثاثیه و چیدمان و حمل آن ها به عنوان اصلی ترین مراحل در اسباب کشی شناخته می شوند ولی اینطور که به نظر می رسد آن ها تمامی ندارند. شما پس از اینکه با نهایت خستگی اثاثیه منزل را بسته بندی کردید و آن را به منزل جدیدتان حمل نمودید حالا نوبت به چیدمان آن ها می رسد که واقعا مرحله خسته کننده ی به حساب می آید.

اسباب کشی منزل در نیاوران

۱) اگر می خواهید حمل و نقل کارتن ها در اسباب کشی برای شما ساده باشد شما می توانید از هفته ها قبل به فکر تهیه کارتن باشید. برای شروع وسایل بزرگ و سبک مثل پتو، لحاف و… را در کارتن های بزرگ بگذارید و وسایل کوچک و سنگین مثل کتابها را در کارتنهای کوچک بگذارید.
۲)بهترین کار در زمان اسباب کشی این است که شما بتوانید هر شخص را در خانه مسئول یک کار مشخص کنید. اینگونه دیگر در تقسیم بندی کارها سردرگم نمی شوید.
۳)از دیگر کارهای مناسبی که شما می توانید انجام بدهید این است که روی هر کارتون بنویسید که محتویات آن چیست.
۴)زمانی که وسایل را به منزل جدیدتان جابه جا می کنید یک شخص را در خانه جدید بگذارید تا به کارگرها راهنمایی کند که هر وسیله ی را در کجا قرار بدهد. مثلا وسایل اشپزخانه ، اتاق خواب ،حمام و….
۵)وسایلی که به انباری شما مرتبط است را در انباری بگذارید و اجازه دهید که همان جا بماند تا شما پس از چیدمان وسایل سر فرصت به سراغ انباری بروید و آن ها را بچینید.

اتوبار و باربری نیاوران

اتوبار و باربری نیاوران , اتوبار نیاوران

اتوبار نیاوران

۶)در اولین فرصت باید برای چیدمان وسایل اشپزخانه اقدام کنید. اگر مادر خانواده اینکار را انجام بدهد شما سریع می توانید به نتیجه ی دلخواه برسید.
۷)وسایل بزرگ مثل مبل ها را در گوشه ی بچینید تا از بهم ریختگی زیاد جلوگیری شود. سپس به بهترین شکل با توجه به فضای باقی مانده آن را بچینید.
۸)در منزل جدید اجازه دهید که هر قسمت توسط هر شخص چیده شود. مثلا به فرزندان خود اجازه دهید تا آن ها اتاق های خود را با سلیقه ی که دارند، بچینند.
۹)سعی کنید سریعا لباس ها را در کمدها آویزان کنید تا از چروک شدن زیاد آنها جلوگیری کنید و همچنین در زمان چیدمان آن ها زیاد کثیف نشوند.
۱۰)وسایل چوبی که زاویه دار هستند مثل میز، در زمان اسباب کشی در خطر آسیب بیشتری هستند بهتر است زاویه های آن ها با پلاستیک های حباب دار بپوشانید و همچنین روی این پوشش نیز مقوا قرار بدهید برای اینکار از چسب محکم نواری می توانید استفاده نمایید.
۱۱)هیچ وقت بدون مشخص کردن جای وسایل ، کارتن آنها را باز نکنید چون تنها با اینکار شما موجب سردرگمی خود می شوید و مجبور هستید در زمان های زیادی به دنبال برخی از وسایلتان بگردید.
۱۲)در پایان فراموش نکنید که حتما منزل جدید را پیش از رفتن به خوبی تمیز کنید و از مدت ها قبل آن را سمپاشی کنید تا اگر حشره ی وجود داشته است آن را از بین برده باشید.

اتوبار و باربری نیاوران , اتوبار نیاوران , بسته بندی لوازم منزل نیاوران , اسباب کشی منزل در نیاوران , آربی بار همراه مطمعن شماست…



چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : مهدی مقدم

اتوبار و باربری ولنجک , اتوبار ولنجک , بیسته بندی لوازم منزل در ولنجک ، اسباب کشی در ولنجک , آربی بار : اواخر فصل بهار و ماه های تابستان و حتی در زمان مدارس بسیاری از خانواده ها با شرکت های باربری تماس می گیرند و درخواست جابه جایی و حمل وسایلشتان را محل جدید داشته اند. اسباب کشی علاوه بر اینکه زمان زیادی را می طلبد بلکه هزینه بردار نیز می باشد.


شماره های تماس آربی بار در ولنجک :

۲۲۷۲۷۱۸۵

۲۲۷۲۶۶۷۰

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹


اتوبار و باربری ولنجک , اتوبار ولنجک

برای اینکه وسایل خود را به منزل جدیدتان حمل کنید لازم است تا یک سری اصول را کاملا رعایت کنید تا علاوه بر اینکه در زمان مناسبی وسایلتان را با بهترین کیفیت جابه جا کنید بلکه بتوانید نتیجه ی مناسبی را بدست بیاورید.  بهتر است بدانید که برای هر کاری یک اصول خاص وجود داشته است و در صورت رعایت آنها می توانید به بهترین شکل آن کار را انجام بدهید. برای اسباب کشی نیز همین صورت است و شما بهتر است پیش از اینکه اسباب کشی در ولنجک را انجام دهید نکات و اصول لازم را در این خصوص به خوبی بدانید تا از هر گونه آسیب رساندن به وسایل خود جلوگیری کنید.

اسباب کشی در ولنجک

۱)در زمان اسباب کشی وسایلی که شستنی هستند مثل رومیزیها، ملحفه ها، روکشهای رختخواب و… را پیش از اسباب کشی به خوبی بشویید و اصلا اینگونه نگویید که پس از اسباب کشی آن را می شویم چون اینگونه سبب می شود تا در زمان چیدمان وسایل در منزل جدیدتات برخی از کارهای شما ناقص بماند و چیدمان را فقط انجام بدهید نه اینکه بخواهید سمپاشی کنید یا برخی از وسایل را بشویید.

اتوبار و باربری ولنجک

اتوبار و باربری ولنجک , اتوبار ولنجک

۲)در صورتی که در منزل خود کودکی داشته اید حتما او را به یک شخص مطمئن مثل خانواده و… بسپارید تا از این بابت خیالتان راحت باشد و سعی کنید اول اتاق کودک خود را بچینید چون زیاد زمان بر نیست و در شب بتوانید راحت او را در اتاقش بخوابانید.
۳)پیش از اینکه وسایل چوبی را حمل کنید به وسیله مشمع های محافظ به صورت کامل آن را بپوشانید تا در زمان جابه جایی هیچ صدمه ی به آن ها وارد نشود.
۴)در صورتی که تمامی افراد خانواده مثل مادر ، پدر و… شاغل هستند بهتر است اسباب کشی را به روزهای اخر هفته موکول نمایید تا در رابطه با مرخصی و… نیز مشکلی نداشته باشید و همچنین کارها را عجله ی انجام ندهید.
۵)پیش از اینکه بخواهید وسایل را بسته بندی کنید کف جعبه ی های که قصد دارید وسایل داخل آنها چیده شود را به وسیله چسب پهن به خوبی بچسبانید تا مبدا در زمان حمل ، جعبه ها پاره شوند.
انگلیسی ها اینگونه می گویند که سه بار اسباب کشی می تواند به اندازه ی یک آتش سوزی خسارت و آسیب وارد کند. در واقع اسباب کشی را  برخی از سخت ترین کارها تلقی می کنند ولی راهی وجود ندارد که شما از آن فرار کنید و راه گریزی وجود نداشته جز اینکه اسباب کشی کنید و به محل جدید بروید.
نکته مهم) دقت داشته باشید اگر در منزل خود وسایل قیمتی مثل طلا و عتیقه ی و…. دارید پیش از اینکه بخواهید وسایل تان را بسته بندی کنید حتما آن را به یکی از افراد مطمئن مثل خانواده بدهید یا اینکه آن ها را در گاوصندوق بگذارید.
اتوبار و باربری ولنجک , باربری ولنجک , بیسته بندی لوازم منزل در ولنجک ، اسباب کشی در ولنجک , آربی بار همراه مطمئن شماست…



چهار شنبه 24 مرداد 1397برچسب:, :: 12:24 ::  نويسنده : مهدی مقدم
شرکت بازرگانی پارسا با بیش از 30 سال سابقه در امر خرید ، فروش و خدمات ماشین آلات چاپ و ماشینهای اداری، ارائه قیمت دستگاه چاپ بنر ، قیمت دستگاه کپی، دستگاه چاپ بنر دست دوم و دستگاه کپی استوک در خدمت مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید با مشاهده محصولات سایت ما و مقایسه آن ها اقدام به خرید محصولاتی همچون دستگاه کپی استوک نمایید. قیمت دستگاه چاپ بنر و قیمت دستگاه کپی در شرکت ما بسیار مناسب می باشد.
دستگاه چاپ بنر یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید و دلیل آن این می باشد که از این وسیله ی پرکاربرد تبلیغاتی استفاده های فراوان می شود. برای چاپ بنرها و فلکس ها و بیلبوردها از دستگاه چاپ بنر استفاده می شود.

بسیاری از اپراتورها که دارای چاپخانه می باشند باید دستگاه بنری را انتخاب کنند تا بتواند در زمان های شلوغ و فصول خاصی که بازار فروش بنر داغ است از آن استفاده کند. یک اپراتور می تواند با مراقبت ها و تعمیرات لازم دستگاه چاپ بنر آن را تا مدت ها داشته باشد و بتواند از آن درآمد بسیاری کسب کند.

یکی از موارد بسیار مهمی که در انتخاب دستگاه چاپ بنر وجود دارد نیاز سنجی آن شهر یا منطقه می باشد تا بدانید آیا تقاضا برای چاپ و یا خرید و فروش وجود دارد تا بتوانید در آن شهر کسب و کاری راه بندازید. مورد دیگری که بسیار مهم می باشد انتخاب شرکت برای خرید دستگاه چاپ بنر می باشد، شرکتی که از آن دستگاه بنر خریداری میکنید باید معتبر باشد و خدمات پس از فروش را نیز حتما ارائه دهد. زمانی که توانستید شرکت مورد نظر خود را انتخاب نمائید آنگاه باید دستگاه چاپ بنر مورد نظر خود را در بین دستگاه های موجود انتخاب نمائید. در این گونه مواقع است که باید به نیازسنجی توجه نمائید و با توجه به نیازسنجی شهر یا منطقه ای که در آن واقع هستید نوع دستگاه چاپ بنر را انتخاب نمائید.

البته باید با حقایق روبه رو شوید! در صورتی که تعداد تقاضا برای چاپ در چاپخانه ی شما کم است و میزان زیادی برای چاپ ندارید و حدس میزنید که در چند ماه آینده هم نخواهید داشت آنگاه نیازی به این نمی باشد تا به فکر آن باشید کار خود را در چند سال یا چند ماه بعد گسترش دهید، دلیل آن نیز عدم پیشبینی شرایط کاری می باشد و شما نخواهید دانست شرایط به چه صورت خواهد بود.

مشاوران بسیاری در این امر وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند و با آگاهی از نیازهای شما، به شما کمک خواهند کرد دستگاه چاپ بنر مورد نظر خود را انتخاب نمائید. در صورتی که یک دستگاه بنری را خریداری کنید که دارای سرعت و قدرت چاپ زیادی است اما میزان زیادی چاپ نداشته باشید نه تنها هزینه ی اضافی را برای آن پرداخت کرده اید بلکه اپراتوری که با آن کار میکند تنها در زمان هایی از ساعت کاری مشغول خواهد شد. در صورتی که یک دستگاه چاپ بنری را خریداری کنید که کندتر و سرعت کمتری داشته باشد نه تنها هزینه ی کمتری را پرداخت کرده اید بلکه اپراتور دستگاه می تواند در زمان کمتر و سهولت بیشتری کار را انجام دهد و این امر تاثیر بسیار مثبتی در کیفیت چاپ خواهد داشت.

با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته شده است می توانید انتخاب بهتری در دستگاه چاپ بنر داشته باشید در صورتی که تمامی این موارد را رعایت کنید آنگاه هیچ وقت از خرید دستگاه بنر خود پشیمان نخواهید شد..


سه شنبه 23 مرداد 1397برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : مهدی مقدم

سبد گل , قیمت سبد گل

با هدیه دادن گل به راحتی می توانید دل هر کسی را بدست بیاورید . گل زیبای خلقت را برای هر فردی نمایان می کند . تنوع انواع گل وقتی در کنار هم در یک سبد گل قرار میگیرند بی نظیر است . تنوع رنگبندی وخلاقیت در بستن سبد گل زیبایی این نعمت را بیشتر و بیشتر می کند. اگر سری به تشریفات عروسی بزنیم مشاهده خواهیم کرد برای هر مراسمی سبد گل مخصوص وجود دارد و این را تمامی گل فروشی ها تایید می کنند . و اگر از یک گل فروشی معتبر و لاکچری بخواهید برایتان سبد گل درست کند حتما از شما میپرسد برای چه مراسمی می خواهید. تمامی گل های موجود در طبیعت نماد متفاوتی دارند .

قصد داریم انواع مدل های سبد گل را در اینجا برای شما معرفی کنیم و تصاویری ناب از انواع سبد گل را برایتان به نمایش قرار می دهیم تا بهترین مورد را برای تبریک , بله برون و خواستگاری انتخاب کنید .


انواع دسته گل عروس  , دیزاین انواع دته گل برای عروس خانم , بهترین نوع گل ( رز , لاله , آلاله , لیلیوم , ادریسی , یاسمن سفید ) برای استفاده در دسته گل عروس  : از انجایی که دسته گل در تمام طول مراسم همراه عروس خانم است پس از تمام گل های موجود در مراسم مهمتر است و انتخاب ان دقت بیشتری می خواهد بنابر این در اینجا چند نکته را یاد اور میشویم تا عروس خانم های ما راحتر بتوانند دسته کل عروسی خود را انتخاب کنند.

سبد گل تبریک

انواع دسته گل عروس

بهترین گل فروشی های تهران بزرگ : گل فروشی

بیشتر سعی کنیم که دسته گل را متناسب با فصل عروسی خود انتخاب کنیم :

معمولا گل هایی که مخصوص هر فصل هستند در ان فصل کیفیت ودوام خوبی دارند پس بهتر است که ما تلاش کنیم در هر فصل از گل های مخصوص ان فصل برای دسته گل خود استفاده کنیم وهم چنین این نکته را نیز به خاطر داشته باشیم که هر چه گل های ما تازه و شادابتر باشند دوام بهتری خواهند داشت.ودیرتر کیفیت خود را از دست خواهند داد.ویک نکته هم که در انتخاب گل های فصلی وجود دارد این است که اگر ما به دنبال گل های فصلی باشیم واز گل فروش محترم در این مورد پرسش کنیم ممکن است که با گل هایی مواجه بشویم که تا کنون هیچ آشنایی با ان ها نداشتیم و دسته گل عروس ما را بسیار زیبا جلوه دهند .وهمچنین اگر دسته گل عروسی ما از گل های فصلی انتخاب شوند بطبع قیمت ان پایینتر خواهد بود.

راهنمای انتخاب دسته گل برای عروس : مدل دسته گل عروس

هماهنگی دسته گل عروس با تم مراسم عروسی

هنگامی که به گل فروش مراجعه میکنیم ومی خواهیم دسته گل عروسی خود را سفارش بدهیم باید گل فروش را در جریان این امر قرار دهیم که تم عروسی ما به چه صورت است .به عنوان مثال آیا مراسم عروسی ما یک مراسم سنتی است یا یک مراسم مد روز و رنگارنگ امروزی.و اگر سنتی است باید گل  دسته گل عروس را نیز مانند مراسم ساده سغارش دهیم مانند گل های سوسن ویا الاله و اگر یک مراسم شاد امروزی است  پس بهترین گزینه این است که دسته گل عروس نیز مانند مراسم شاداب و رنگارنگ باشد واز تعداد زیادی گل رنگارنگ در دسته گل استفاده شود.

سبد گل خواستگاری

 



سه شنبه 23 مرداد 1397برچسب:, :: 9:9 ::  نويسنده : مهدی مقدم

معرفی گل فروشی در تهران

هیچ چیزی در برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه مثل گل آرایی تالار عروسی و باغ تالار عروسی به چشم مهمانان زیبا نمی اید . برگزاری یک مراسم لوکس بدون گل آرایی تمامی خدمات و تشریفات عروسی جلوه خاصی ندارد . گل آرایی و استفاده از گل در دیزاین تالار عروسی زیبایی مراسم را دچندان می کند . استفاده از گلهای صورتی , قرمز و سفید رنگ ترکیبی فوق العاده را ایجاد خواهد کرد.

استفاده از گل تنها در طراحی و دیزاین تالار عروسی خلاصه نمی شود . برای تزیین ماشین عروس , برای بستن دسته گل عروس , خرید سبد گل تبریک و … نیز نیاز به گل های زیبا و طبیعی داریم . قصد داریم بهترین گل فروش های تهران را در این بخش برای شما معرفی کنیم تا بتوانید برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عروسی خود از کارهای گل فروشی های برتر تهران و ایران استفاده کنید . بستن قرارداد با یک گل فروشی خوب و با کلاس می تواند کمک بزرگی برای زیبایی مراسم عروسیتان باشد . استفاده از گل طبیعی در گل آرایی عطر و بوی خاصی به محیط تالار خواهد داد.

تشریفات عروسی و گل فروشی

خیلی از افراد برای اینکه به راحتی و بدون دغدغه مراسم عروسی خود را به بهترین نحو برگزار کنند . تمامی امورات عروسی خود را به موسسه تشریفات عروسی واگذار می کنند . و صفر تا صد کار را به آنها داده اند. خیلی از تشریفات عروسی و خدمات مجالس کارهای مربوط به گل آرایی از تزیین ماشین عروس تا گل آرایی تالار عروسی و باغ تالار را بر عهده دارند از این رو برای این کار همیشه با تعدادی از گل فروشی ها ارتباط مستقیمی دارند. و برای کارهای خود از آنها گل تهیه می کنند . این بخش از عروس سیتی باعث می شود ارتباط خوبی بین تشریفات عروسی و گل فروشی ها ایجاد شود و تشریفات به راحتی بتوانند هر گل فروشی را انتخاب کنند.

سعی می کنیم تا جایی که در توان باشد تمامی گل فروشی های شهر تهران را به صورت تفکیک شده برای شما معرفی کنیم . ما را در این کار یاری کنید و در بخش تماس با ما پیشنهادات خود را ارسال کنید .


تور ماه عسل , تور ماه عسل ارزان , تور ماه عسل لحظه آخری , تور ویژه عروس و داماد , بهترین تورهای ماه عسل , دبی , آنتالیا , استانبول , ترکیه , ارمنستان , گرجستان , اروپا :  برای تکمیل یک عروسی لاکچری می توان پیشنهاد سفر به کشورهای زیبا و دیدنی را به عروس و داماد داد , تصور کنید بعد اینکه یک عروسی شیک و با شکوه برگزار کرده اید و قصد دارید با همسر خود در یکی از شهرهای زیبای دنیا به استراحت  و خوشگذرانی بپردازید ؛ چه خوب است یک تور مه عسل برای خود انتخاب کنید . تقریبا تمامی شرکت های گردشگری و تور خدمات ویژه ای را برای تور ماه عسل لحظه آخری در نظر میگیرند. و شما به راحتی می توانید از بین تورهای لحظه آخری برای ماه عسل خودتان یکی را انتخاب کنید .

تور ماه عسل

لینک کوتاه تور ماه عسل : goo.gl/UFLQHk

تور لحظه آخری ماه عسل

تور لحظه آخری : شاید تا قبل از برگزاری مراسم عروسی خود به فکر مسافرت به یک کشور خارجی نیافتاده بودین و در همان روزهای بعد از عروسی قصد مسافرت دارید . در این شرایط بهترین کار و اقدام شما برای مسافرت استفاده از تور لحطه آخری می باشد. که به راحتی می توانید با استفاده از جستجو در اینترنت و یا از وب سایت عروس سیتی بهترین و لوکسترین تور لحظه آخری را برای خود انتخب کنید.


 

اجاره خودرو  ,  اجاره ماشین با راننده و بدون راننده

اجاره خودرو , کرایه ماشین با راننده , اجاره انواع خودورهای لوکس و شیک , اجاره خودرو با قیمتی مناسب , موسسات اجاره خودرو در تهران , هزینه و قیمت روزانه و ساعتی کرایه ماشین

لینک کوتاه شده اجاره خودرو : goo.gl/f4YmMw

کارت عروسی , کارت دعوت

برگزاری مراسم عروسی در هر فرهنگی آداب و روسومی را دارد . و برای هر فرهنگی با شیوه های مختلفی برگزار می شود . در این بین برخی از رسوم در بین فرهنگ ها مشترک هستند . به هر حال برای برگزاری یک مراسم خوب عروسی یک سری مراحلی سپری شود و در نهایت روز عروسی شود.

یکی از مشترکات بین تمامی فرهنگ ها برای برگزاری مراسم عروسی و یا هر مراسم دیگر دعوت از دوستان و آشنایان است . امروزه برای دعوت مراسم عروسی از کارت عروسی استفاده می کنند . در اصل می توان گفت انتخاب کارت عروسی برای عروس و داماد یکی از مهمترین کارهایی است که در تشریفات عروسی انجام خواهند داد. تنوع و مدل های زیادی برای کارت عروسی وجود دارد و برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید باید عروس و داماد با هم به یک فکر و ایده مشترک برسند .

شاید در اولین تصمیمات برای انتخاب و سفارش کارت عروسی به این فکر کنید که استفاده از کارت دعوت عروسی صرفا برای اطلاع رسانی است و بعد از اتمام عروسی دور ریخته می شوند لذا بهتر است هزینه زیادی برای آن صرف نشود . اما باید به این نکته هم توجه داشته باشند که همه دوستان و آشنایان چشمشون به دنبال این است که کی کارت عروسی شما به دستشون خواهد رسید و سلیقه شما در انتخاب کارت چگونه است . شاید در بین همه مهمانانی که می خواهید دعوت کنید . عاشق آرشیو کردن کارت عروسی و کارت دعوت باشد لذا بهتر است در بین آرشیو دوستان و آشنایان کارت شما هم بهترین باشد .

کارت دعوت جذاب و خاص به همراه یک متن زیبا و دلپسند بر روی کارت عروسی می تواند پیام خوبی برای عروسی باشد . سعی کنید بهترین باشید و بهترین را انتخاب کنید.

 

 

 



یک شنبه 7 مرداد 1397برچسب:, :: 10:36 ::  نويسنده : مهدی مقدم

مدل لباس عروس

انواع مدل لباس عروس ۲۰۱۸  , جدیدترین مدل لباس عروس , قیمت لباس عروس , انواع مدلهای لباس عروس برای خرید , مدل لباس عروس جدید در تهران : چیزی به اندازه لباس عروسی نمی تواند برای یک عروس خانم حساس باشد . همه دختران جوان آرزو دارند روزی این لباس را بپوشند و با شادی و نشاط با عشق خدشون ازدواج کنند . هیچ چیز نمی تواند زیباتر از این صحنه باشد که شما عروس و داماد را با شیک ترین مدل لباس ها ببینید.  مدل لباس عروس دارای تنوع زیادی می باشد ؛ هر یک از این مدلهای لبا عروس خواهان خود را دارد و از طرف دیگر برای هر فردی یک نوع مدل لباس عروس به تنش می خورد .انتخاب هر نوع مدل لباس عروس مهمترین انتخاب برای زیبایی عروس در مراسم عروسی می باشد. لذا در این امر باید حتما دقت زیادی داشته باشد.

در این بخش دوست دارم انواع مدل های لباس عروس را برای شما معرفی کنم . و بر اساس آخرین مدلهای موجود در بازار هر مدلی را در این بخش قرار خواهیم داد. بر اساس اندام و ساختار جسمانی خودتان بهترین نوع از مدل لباس را می توانید انتخاب کنید . تقریبا در تمامی مزون های لباس عروس تهران می توان انواع مدل های لباس عروس زیر را پیدا کرد ما سعی کرده ایم آخرین مدل های لباس عروس سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را برای شما معرفی کنیم :

مدل لباس عروس جدید

همیشه عروس و دامادهای جوان به دنبال جدیدترین مدل لباس عروس و کت و شلوار در بازرا هستند و برا یاین کار تمامی مزون های لباس عروس و مزون های کت و شلوار رو به دنبال خواسته خود می گردند . در این بخش ما قصد داریم بهترین و جدیدترین مدل لباس عروس را برای شما معرفی کنیم امید واریم بهترین و خوشگلترین لباس عروس خود را انتخاب کنید .

انواع مدل لباس عروس اروپایی

مدل های لباس عروس ایرانی و همچنین کشورهای اسلامی اطراف به ویژه ترکیه از مدل های بسیار زیبای دنیا می باشند ولی در این بین افراد و عروس خانم هاسس هم هستند که دوست دارند لباس عروس مدل اروپایی را برای برگزاری مراسم عروس خود خریدداری کنند . تمامی انواع مدل لباس عروس موجود در دنیا را در این صفحه از وب سایت راهنمای عروسی ؛ عروس سیتی برای شما معرفی خواهیم کرد.

لباس عروس مدل اروپایی نیز دارای انواع و تنوع زیادی هستند و از زیبایی خاصی برخوردار هستند . و تقریبا می توان گفت که بیشتر لباس های عروس مدل اروپایی باز تر از مدلهای ایرانی و ترکیه می باشند .

مدل لباس عروس ترکی

بی شک بزرگترین صادر کننده مل لباس در دنیا ترکیه می باشد. ترکیه کشوری بسیار توریست پذیر است لذا همیشه انواع مدلهای لباس را به تمامی فرهنگ های دنیا صادر کرده است . دلیل همسایگی ایران و ترکیه هم مهمترین عامل برای ورود لباسهاس ترکی به بازار بزرگ ایران است . از طرفی بدون اغراق می توان گفت لباس ترکی اصل از جنس مرغوبتری برخوردار است . در این بین شاید گفت لباس عروس ترکی و انواع مدلهای ان خواهان زیادی در ایران دارند . لباس عروس ترکی بیشتر به دلیل کیفیت و خوش دوخت بودن مورد توجه تمامی عروس خانوم ها می باشد . البته طراحی و دوخت ایران را نمی توان کمتر از این کشور توصیف کرد . ترکیه همیشه سردمدار صادرات انواع مدل لباس عروس بوده و هست . از این جهت بازار بزرگی را نیز در ایران در اختیار دارد.



یک شنبه 7 مرداد 1397برچسب:, :: 10:33 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آهنگ شاد عروسی , آهنگ شاد رقص ایرانی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید و خفن عروسی شاد سال ۹۷

دانلود آهنگ عروسی

Dance Music For Wedding 2018-2017

آهنگ شاد عروسی و جشن

قصد داریم بهترین خدمات را برای عروس و داماد ارائه کنیم تا با خیالی راحت به برگزاری مراسم عروسی خود بپردازند . در این بخش تا جایی که بتوانیم بهترین آهنگ های عروسی و شاد را قرار خواهیم داد و سعی خواهیم کرد بروزترین نیز باشند. همچنین آلبوم خوانندگان معروف را نیز در این بخش برای شما ارائه خواهیم کرد . امیدواریم که از دانلود آهنگ شاد که در زیر برای شما قرار داده ایم لذت ببرید.
همچنین آهنگ های مخصوص جشن تولد و حنابندان نیز در همین بخش برای شما تفکیک شده است . دانلود کنید و از آهنگ های شاد عروسی لذت ببرید.

*** توجه توجه ***

برای دانلود موزیک بر روی اسم آهنگ کلیک کنید!



یک شنبه 7 مرداد 1397برچسب:, :: 10:29 ::  نويسنده : مهدی مقدم

جهیزیه عروس , لیست کامل جهازیه عروس , قیمت روز به همراه عکس  , لیست کامل جهیزیه عروس سال ۹۷ , ۹۸ | قیمت و خرید جهازیه برای عروس , بهترین فروشگاه خرید جهیزیه : یکی از مسائل مهم برای خانواد عروس تهیه جهازیه برای دخترشان است . فرهنگ کشور و نیز عرف وشرع بر این است که عروس خانم به همراه خود جهازیه به خانه داماد بیاورد. روند شروع خرید جهیزیه برای عروس نیز از زمان عقد عروس و داماد کم کم شروع می شود.

جهیزیه عروس

کشور ایران دارای فرهنگ های مختلفی در عمر خرید جهازیه دارد . در برخی از فرهنگ ها خرید کامل جهازیه با خانواده عروس است . در برخی از فرهنگ ها و قومیت ها خرید جهازیه بین خانواده عروس و داماد تقسیم می شود و در برخی نیز کلا خرید جهازیه به معنای واقعی وجود ندارد و داماد خودش باید تامین کننده باشد ( این مورد در شهرهای جنوبی و جنوب شرقی بیشتر دیده می شود و بسیار اندک است).

ولی در کل فرهنگی کلی اکثریت مردم کشور مون دارند و آن این است که داماد در خرید برخی از کالاهای مورد نیاز و مهم جهیزیه عروس کمک می کند و گاها چند قلم وسایل که در عرف ۵ قلم می باشد . خودش تهیه می کند .

در کل در عرف و سنت , خرید بخش عمده ای از جهیزیه بر عهده خانواده عروس می باشد تا هزینه های زیادی بر داماد تحمیل نشود و امیدوار به ادامه زندگی باشد . معمولا در خانواده های سنتی کشور خرید جهازیه از همان روزهای بعد عقد تا چند روز مانده به برگزاری مراسم عروسی آغاز می شود . تا کم کم تمام مایحتاج کامل شود . البته به دلیل سلایق مختلف برای خرید لوازم مد نظر عروس خانوم این پروسه شاید زمان زیادی ببرد . و در این حین نیز برخی از لوازم از قلم بیافتد.

لیست جهیزیه عروس

مهمترین بخش خرید جهیزیه عروس خرید اقلام ضروری و گران قیمت است مانند : یخچال , فرش , لباس شویی , اجاق گاز , سرویس خواب و …

برای اینکه این نوع اقلام جهیزیه را به بهترین شکل تهیه کنیم نیاز مند دانستن برخی نکات می باشد. اگر با ما همراه باشید تعدادی نکات مهم را در این باره عرض خواهیم کرد :

نکات مهم در خرید اقلام ضروری جهیزیه عروس

در خرید جهیزیه عجله نکنید

مهمترین نکته در خرید اقلام گران قیمت جهازیه عروس این است گه نباید در خرید انها عجله کرد . با حوصله بگردید در بازار و پرس و جو کنید و قیمت بگیرید . تا انتخاب زیادی داشته باشید برای خرید جهیزیه .



یک شنبه 7 مرداد 1397برچسب:, :: 10:26 ::  نويسنده : مهدی مقدم

معرفی برخی از گلهای محبوب و پرطرفدار که در گل فروشی بیشترین کاربرد را دارند

تنوع گل در دنیا بسیار زیاد است و تقریبا می توان گفت زیبایی طبیعت به گل است . در فرهنگ های مختلف گل ها معانی محتلفی را دارند و هر نوع گل شامل پیامی می باشد . برخی از معروف ترین نوع از گل ها را که تقریبا می توان در تمامی گل فروشی ها پیدا کرد. برایتان معرفی خواهیم کرد .  همیشه دوست داریم برای تشکر از بهترین و تاثیر گذارترین فرد در زندگیمون دسته گلی هدیه دهیم . در اینجا راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین گل را انتخاب کنید .

انواع گل های محبوب

نرگس – Daffodils

گل نرگس بومی مناطق مدیترانه است و اکثرا دارای رنگ سفید می باشد . این گل بسیار ظریف به همراه ساقه قدرتمندی است . گل نرگس جز گلهایی است که در کشورمون نیز به وفور می توان پروش داد و این جهت در تنوع رنگی زیادی نیز پرورش داده شده است ولی به تمام این ها همه گل نرگس را یک گل با گلبرگ سفید و مرکزی زرد رنگ می شناسند. در اکثر گل فروشی های تهران و سایر شهرهای کشور می توانید گل نرگس را پیدا کنید.

گل نرگس

.::|| گل نرگس نماد خوشی و شادی است ||::.

آلسترومریا (سوسن پرویی) – Alstroemeria

همانطور که در تصویر می بینید گل زیبای سوسن پرویی گل نارنجی رنگ است البته به رنگ های قرمز و زرد و سفید و صورتی نیز در گل فروشی ها می توانید پیدا کنید . اکثر گل فروشی های از این گل برای پر کردن دسته گل استفاده می کنند .

گل سوسن پرویی

.::|| گل سوسن پرویی نماد ثروت, خوش شانسی و خوشبختی است ||::.

آماریلیس – Amaryllis

یکی از ویژگی های گل آماریلیس این است که شاخه این گل برگی ندارد . گل آماریلیس از یک گیاه پیازدار می روید اندازه این نوع گل چیزی در بین ۶ تا ۱۰ سانتی متر می باشد . آماریلیس دارای رنگ های : سفید , سرخ , نارنجی , صورتی می باشد و لذا در بین گل هایی است که تنوع رنگی بالایی دارند.

گل آماریلیس

.::|| گل آماریلیس نماد زیبایی و شکوه است ||::.

شقایق نعمانی – Anemone

زیبایی خاص گل شقایق نعنایی در مرکز گل می باشد که توسط پرچمهای پوشیده شده که توسط گلبرگ های بزرگ احاطه شده است. در سفارشات خاص گل فروشی ها از این نوع گل استفاده بیشتری می کنند.

گل شقایق نعمانی

.::|| گل شقایق نعنایی نماد امید به زندگی است ||::.

آنتوریوم (درفش‌گیاه) – Anthurium

این گل بسیار کوچک است که رنگ قرمز این نوع گل نوع رایج و محبوبش است . گل آنتوریوم در یک شاخه گوشتی به نام اسپادیکس رشد می کند.

 گل آنتوریوم

.::|| گل آنتوریوم نماد شادی و فراوانی است ||::.

آستر (گل ستاره‌ای) – Aster

اندازه گل ستاره ای ۴ سانتی متر است دوره زمانی این گل در بین ماه های ژوئن تا اکتبر است . شکوفه گل ستاره ای شبیه به گل آفتابگردان است . گل آستر در رنگ های صورتی , قرمز , بنفش و ارغوانی در اکثر گل فروشی ها وجود دارد . که باید بگم نوع ارغوانی آن بسیار محبوب و رایج است همچنین به دلیل ساقه بلندشون می توان ان را به راحتی در گلدان قرار داد.

گل آستر

.::|| گل ستاره ای نماد ظرافت و زیبایی است ||::.

پرنده‌ی بهشتی – Birds of Paradise

گل مرغ بهشتی یا پرنده بهشتی از نوع گلهای بومی جنوب امریکا است . هر شکوفه دارای ۳ گلبرگ آبی و نارنجی است، در حالی که برخی از انواع این گُل دارای رنگ زرد هستند. کمتر گل فروشی را می توانید پیدا کنید که از این گل زیبا در دسته گلهای ویژه و خاص استفاده نکند.

گل پرنده‌ی بهشتی

.::|| گل زیبای پرنده‌ی بهشتی نماد خوشبختی و شکوه است ||::.

کالا لیلی – Calla Lily

رنگ سفید و زیبای گل کالا لیلی موجب شده است تا به راحتی با هر نوع گل دیگری ترکیب زیبایی دهد .استفاده از این گل را برای دست گل عروسی و دسته گل خواستگاری حتما استفاده کنید . تاثیر مثبت زیادی خواهد داشت . معصومیت گل کالا لیلی مشهود است.

گل کالا لیلی

.::|| این گل نماد خلوص و معصومیت است ||::.



یک شنبه 7 مرداد 1397برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تور ماه عسل , تور ماه عسل ارزان , تور ماه عسل لحظه آخری , تور ویژه عروس و داماد , بهترین تورهای ماه عسل , دبی , آنتالیا , استانبول , ترکیه , ارمنستان , گرجستان , اروپا :  برای تکمیل یک عروسی لاکچری می توان پیشنهاد سفر به کشورهای زیبا و دیدنی را به عروس و داماد داد , تصور کنید بعد اینکه یک عروسی شیک و با شکوه برگزار کرده اید و قصد دارید با همسر خود در یکی از شهرهای زیبای دنیا به استراحت  و خوشگذرانی بپردازید ؛ چه خوب است یک تور مه عسل برای خود انتخاب کنید . تقریبا تمامی شرکت های گردشگری و تور خدمات ویژه ای را برای تور ماه عسل لحظه آخری در نظر میگیرند. و شما به راحتی می توانید از بین تورهای لحظه آخری برای ماه عسل خودتان یکی را انتخاب کنید .

تور ماه عسل

تور لحظه آخری ماه عسل

تور لحظه آخری : شاید تا قبل از برگزاری مراسم عروسی خود به فکر مسافرت به یک کشور خارجی نیافتاده بودین و در همان روزهای بعد از عروسی قصد مسافرت دارید . در این شرایط بهترین کار و اقدام شما برای مسافرت استفاده از تور لحطه آخری می باشد. که به راحتی می توانید با استفاده از جستجو در اینترنت و یا از وب سایت عروس سیتی بهترین و لوکسترین تور لحظه آخری را برای خود انتخب کنید.

تور لحظه آخری

اکثر شهرهای توریست پذیر می تواند مقصد شما باشد می توانیم به برخی از شهرهای کشورهای اطراف ایران که بسیار شیک و گردشگری هستند بدین صورت اشاره کنیم :

سفر به دبی و تور های دبی

دبی کشوری است که در قرن ۲۰ تا ۲۱ بسیار تغییر یافت و امروزه به یکی از توریست پذیرترین شهرهای دنیا تبدیل شده است و همه روزه به دلیل افزایش بازدید و توریست در این شهر اماکن زیبا و تفریخی زیادی ساخته می شود. شهر دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در جنوب کشور ایران از طریق مرز آبی خلیج همیشه فارس با ایران همسایه است. لذا دبی مقصد بسیار مناسبی می تواند برای عروس و داماد ها باشد که ماه عسل خود را در انجا بگذرانند. استفاده از امکانات هتل های ویژه دبی شما را شگفت زده خواهد کرد .

سفر به ترکیه و شهرهای آن

در شمال غربی کشور ما کشور ترکیه با شهرهای بسیار زیبا و سواحل خیلی عالی دارد و می تواند میزبان خوبی برای تور ماه عسل شما به صورت لحظه آخری باشد. شهرهای مانند شهر بی نظیر آنتالیا , آلانیا , استانبول و …که از شهرهای بسیار توریستی جهان محسوب می شوند. هتل های ۵ ستاره ترکیه با امکانات ویژه و عالی برای عروس و دامادها که به این کشور سفر می کنند می تواند خاطره ای به یادماندنی داشته باشد .

سفر به ارمنستان و شهر ایروان

ارمنستان هم می تواند مقصد مناسبی برای تور ماه عسل لحظه آخری باشد . نزدیک بودن به ایران و داشتن دریاچه ای بسیار زیبا در دل ارمنستان فضایی بسیار جالبی را فراهم آورده است. تور ارمنستان همیشه خواستار زیادی دارد و شما نیز می توانید از بهترین فضای دنیا و عجیبترین کلیساهای موجود در روی زمین دیدن کنید . همچنین به دلیل مسافرت زیاد به ارمنستان شما به راحتی می توانید تور لحظه آخری برای ارمنستان را رزرو کنید .

سفر به گرجستان

گرجستان نیز یکی از کشورهای بسیار جذاب و دیدنی است که رابطه ای خوب و جالبی با کشورمون دارد و همیشه پذیرای توریست های ایرانی می باشد . دارای هتل های ۵ ستاره لوکس و اماکن تجاری و تفریحی زیبا می باشد . تور ماه عسل جالبی را در گرجستان می توانید سپری کنید. برای رزرو تور لحظه آخری گرجستان می توانید با هر موسسه ای که خدمات بهتری ارائه می کند تماس بگیرید .

کشورهای زیادی هستند که مسافرت به آنجا برای برپایی تور ماه عسل و خوشگذرانی وجود دارد که از بین انها ما بهترین های اطراف ایران را معرفی کردیم . کشورهایی مانند ایتالیا , هلند , سوئد , مالزی , تایلند نیز می توانند مقاصد بسیار زیبایی باشند.

تور ماه عسل ارزان

تور ماه عسل ارزان

البته در بین تمامی تورهای موجود می توان تنها به تورهای لحظه آخری که از طرف شرکت ها و موسسات گردشگری ارائه می شوند تور ارزان گفت . اما در این بین شرکت هایی هم هستند که با ارائه امکانات به تناسب کمتر از تورهای ویژه و لوکس ,  تورهای ارزان قیمت نیز به فروش می گذارند . همه شهرهایی که در بالا اشاره کردیم دارای تورهای ارزان برای مسافرت می باشند . شما می توانید بعد از اتمام مراسم عروسی خود به سرعت با یک تور ماه عسل ارزان به شهر دلخواه خود سفر کنید.



یک شنبه 7 مرداد 1397برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : مهدی مقدم

فراینده افزایش رتبه وب سایت , افزایش رتبه در گوگل :سئو یک فرآیند برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است . فرآیند سئو یا استراتژی سئو حاصل تجربیات یک سئو کار است و برای سایت های مختلف فرق می کند به طور قطع نمی توان گفت فرآیند سئو برای تمام وب سایت ها یک سان است . اما بهینه سازی وب سایت بر گرفته از الگوریتم های موتورهای جستجو است و تقریبا برای تما وب سایت ها یکسان است. مراحل فرایندافزایش رتبه وب سایت بر اساس تجربیات بنده  بدین صورت است:

طراحی وب سایت , طراحی وب سایت

 

 

افزایش رتبه وب سایت

بررسی و آنالیز وب سایت

مرحله اول سایت مورد نظر بر اساس استانداردهای روز سئو و هم چنین بر اساس تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو با استفاده از ابزارهای دقیق برای افزایش رتبه وب سایت مورد بررسی قرار می گیرد. بر اساس اسن ابزارها تمام معیارهای سئو که تا به حال روی سایت اعمال شده را بررسی می کنیم . همچنین موقعیت دقیق وب سایت در کلمات کلیدی تعیین می شود. در صورت مناسب نبودن کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی مناسب ، پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشید *

موتور جستجوی گوگل برای افزایش رتبه وب سایت بیش از ۲۰۰ معیار برای سئو تعیین کرده است باید تمام این موارد در وب سایت رعایت شده باشد .تمام این معیارها با بروز رسانی الگوریتم های جستجوی گوگل نیز تغییر می کند .بنابر این نمی توان گفت که معیارها همیشه همان موارد قبلی هستند.

تهیه لیست کار و زمانبندی برای افزایش رتبه وب سایت

بعد از بررسی سایت به صورت دقیق و مهندسی شده . لیستی از کارهایی که قرار است برای بهینه سازی وب سایت انجام شود را در میاریم . لیست مذکور شامل دو مرحله اصلی سئو سایت است :

  1. On-pageseo
  2. Off-pageseo

On-pageseo  : به بهینه سازی لینک های سایت ، بهینه سازی کدهای وب سایت و مرتبط کردن آنها بر اساس اصول سئو ، و… توجه داشته باشید بهینه سازی داخلی سایت یا همان on-pageseo تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت دارد.
Off-pageseo : سئو خارجی سایت به تمامی فعالیتهایی که خارج از وب سایت برای افزایش رتبه سایت انجام می شود اطلاق می شود. این فرآیند انتها ندارد و باید به صورت مستمر انجام شود که مهمترین فاکتورش اعتبار سازی خارجی با استفاده از لینک های سایر وب سایت ها می باشد.

بعد از مشخص شدن تمام موارد بالا و تعیین کارها زمانبدنی منظمی برای افزایش رتبه سایت مد نظر انجام می شود .

انجام کار روی پروژه

بعد از مشخص شدن کارها و زمانبندی در این مرحله بر اساس اهمیت کارها سئو سایت شروع می شود . که برخی از کاهایی که در این مرحله انجام می شود برای یک بار روی سایت اتفاق می افتد ولی برخی از کارهای دیگه هستند که باید به صورت مستمر توسط سئو کار انجام شوند.

هدف *

هدف از رعایت مراحل بالا افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو است. که روش صحیح آن برای شما توضیح داده شد.



یک شنبه 7 مرداد 1397برچسب:, :: 10:13 ::  نويسنده : مهدی مقدم

طراحی سایت وب نوش

تیم طراحی سایت وب نوش در سال ۱۳۹۲ تشکیل شد . هدف وب نوش افزایش توان شرکت ها , موسسات , تولیدکنندها , تاجران و … در عرصه تجارت الکترونیک و رقابت اینترنتی با رقبای خود در فضای مجازی است . وب نوش با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در طراحی وب سایت و بهره گیری از نیروی خلاق و جوان در زمینه برنامه نویسی کار خود را آغاز کرده است .
برای ورود به رقابت در فضای مجازی بدون شک نیاز به داشتن وب سایت می باشد . چه بسا طراحی سایت فروشگاهی و یا وب سایت شرکتی جهت معرفی کالا و یا خدمات خود می توان ابتدای راه برای شما به عرصه رقابت تجارت الکترونیکی باشد. راه حل بعد از طراحی سایت , سئو و بهینه سازی وب سایت در نتایج جستجوی گوگل و افزایش رتبه کلمات کلیدی در گوگل می باشد .
به راحتی می توانید با در اختیار داشتن رتبه اول در نتایج گوگل کسب در آمد کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید. برای شروع کسب در آمد از اینترنت هیچ وقت دیر نیست همین الان می توانید با مشاورین تجارت الکترونیک وب نوش تماس بگیرید . ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهیم بود.

لینک کوتاه گوگل : goo.gl/4JpJq5 لینک کوتاه : bit.ly/2L6ZuR9

لینک کوتاه وب سایت : goo.gl/Z7S6F3

لینک کوتاه : طراحی سایت



ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: