کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بدن

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بدن : موهای زائد برای کسانی که از وجود آن در بدن خود رنج می‌برند می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد. این مشکل حتی می‌تواند روی احساس افراد نسبت به خودشان تأثیر بگذارد. روش‌های سنتی که برای لیزر موهای زائد وجود دارد خسته‌کننده و دردناک است و همچنین در طول زمان هزینه زیادی می‌بَرد. تراشیدن موهای زائد روشی است که فقط برای چند روز آن‌ها را از بین می‌برد، اپیلاسیون روش دیگری است که تنها برای چند هفته دوام دارد ولی هیچ‌کدام از آن‌ها افراد را تا ابد و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص نمی‌کند و از این حیث، زیبایی واقعی با تقبل هزینه لیزر موهای زائد در حذف موها با روش لیزر کردن حاصل می‌شود.

 

لیزر موهای زائد بدن

 

حذف موها با استفاده از لیزر مو ، روشی است که برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شود. لیزر یک پالس انرژی منتشر می‌کند که از سطح پوست عبور می‌کند و به فولیکول مو می‌رسد. سپس این انرژی به داخل فولیکول مو نفوذ می‌کند تا آن را نابود کند به‌طوری‌که مو هرگز نمی‌تواند دوباره رشد کند.

مزایای استفاده از روش لیزر برای حذف موهای زائد

  • این روش نسبتاً ایمن است.
  • روش لیزر مو زائد می‌تواند تا ۹۵ درصد در رفع موهای زائد نتایجی دائمی داشته باشد البته بعد از اینکه دوره‌ی درمانی که توصیه شده است کامل شود.
  • روش لیزر سریع‌تر و مؤثرتر از دیگر روش‌های حذف مو مانند الکترولیز است.
  • لیزر درمانی، یک روش خیلی مؤثر برای موهای متراکم و دسته‌ای است.
  • روش لیزر بسیار سریع است و در وقت صرفه‌جویی می‌شود.
  • این روش می‌تواند در همه‌ی افراد با انواع پوست شامل سیاه‌پوستان نیز انجام شود.
  • لیزر موهای زائد بدن برای رفع سیاهی زیر بغل نیز موثر است.

توصیه‌های انجام لیزر موهای زائد بدن

قبل از انجام لیزر موهای زائد بدن

شما در مشاوره خود می‌توانید تمام جنبه‌های روش درمانی را بپرسید و سپس تصمیم بگیرید که روش لیزر موهای زاید برای شما مناسب است یا خیر. ما به شما مشاوره می‌دهیم و اگر شما مناسب و آماده‌ی دریافت درمان لیزر موهای زائد بدن هستید، تصمیم به درمان شما می‌گیریم. به منظور ارزیابی واکنش پوست شما به لیزر، ما ۷ روز قبل از شروع اولین جلسه درمان یک تست روی پوست شما انجام می‌دهیم. به منظور ارزیابی دقیق پوست شما و اینکه در جلسه مشاوره، ما بتوانیم پوست شما را تست کنیم، شما باید ۴ هفته قبل از جلسه مشاوره استفاده از روش‌های مختلف مانند اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. همچنین شما باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید جلوگیری کنید زیرا انجام درمان و تست روی پوست‌های بُرنزه و قهوه‌ای نمی‌تواند انجام شود.

در طول انجام لیزر مو های زائد بدن

تیم متخصص ما در تمام مراحل درمان در دسترس شما هستند بنابراین اگر شما هرگونه نگرانی و ناراحتی دارید، می‌توانید با کلینیک تماس بگیرید. ممکن است نتایج لیزر برای هر بیماری متفاوت باشد. شما می‌توانید برای اطمینان یافتن و آشنا شدن با روش درمان، در یک زمان مناسب با دکتر خود ملاقات کنید.

درمان در هر نقطه بسته به منطقه تحت درمان ( رفع موهای زائد ناحیه تناسلی )، ممکن است از ۱۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول بکشد. ما توصیه می‌کنیم که ۲۴ ساعت قبل از شروع درمان، ناحیه‌ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد را بتراشید. همچنین ۲ تا ۴ هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ۱ هفته قبل از درمان، از برنزه کردن پوست خود بپرهیزید. این روش درمانی به خودی خود عملاً بدون درد است زیرا به یک دستگاه خنک‌کننده متصل شده است. وقتی لیزر موهای زائد بیکینی تابانده می‌شود ممکن است شما احساس کنید که یک کش لاستیکی به شما برخورد کرده است.

بعد از انجام لیزر موهای زائد بدن

بعد از درمان با لیزر موی زائد ممکن است با قرمزی خفیفی روی پوست و بعضی اوقات کمی تورم فولیکول‌های مو مواجه شوید. که با کپرس یخ برطرف می گردد . این عوارض لیزر مو زیر بغل زودگذر و موقت است و به سرعت فروکش می‌کند. پوسته پوسته شدن سطحی پوست، خشکی و تاول در محل درمان و تغییرات موقت در رنگ پوست ممکن است رخ دهد اما بسیار نادر است. نتایج به صورت تدریجی است و رشد مو بعد از هر جلسه درمان رفع موهای زائد با لیزر کاهش می‌یابد. برای به حداکثر رساندن تأثیرات انواع لیزر موهای زائد و کاهش عوارض جانبی ناخواسته، ما انجام مراحل مراقبتی زیر را به شما توصیه می‌کنیم:

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید و در ناحیه درمان شده از ضد آفتاب استفاده کنید.

تا یک هفته بعد از درمان لایه‌برداری شیمیایی یا میکرودرم انجام ندهید.

تا ۴۸ ساعت بعد از درمان از گرمای مستقیم و غیرمستقیم، حمام گرم، سونا و … دوری کنید.

مصرف محصولات عادی مراقبت از پوست می‌تواند بلافاصله از سر گرفته شود. البته از مصرف محصولات موضعی زبر و محرک (سوزش‌آور) برای ۴۸ ساعت پس از درمان اجتناب شود.

نتایج برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد زیرا افراد با هم متفاوتند.

باید از یک لوسیون یا آلوئه‌ورا برای آب‌رسانی به محل درمان استفاده شود. اگر پوسته پوسته شدن محل درمان زیاد شد، باید به آن اجازه داد تا به صورت طبیعی درمان شود. محل درمان را نَخارانید و نَکَنید.

آرایش- اگر محل درمان شده تاول زده است، باید در هنگام استفاده یا پاک کردن مواد آرایشی خیلی احتیاط کنید. محل درمان شده بسیار حساس است و باید از آن با دقت مراقبت کرد.

بعد از درمان از فعالیت‌هایی مانند شنا و ورزش‌های شدید برای ۲ تا ۳ روز یا تا زمانی که قرمزی، پوسته پوسته شدن یا تاول پوست از بین رفته باشد، اجتناب شود.

تکنولوژی لیزر موهای زائد بدن در کلینیک لیزر مو

لیزرها از سال ۱۹۹۵ برای از بین بردن و لیزر موهای زائد بدن استفاده شده‌اند. متأسفانه هیچ لیزر واحد یا سیستم نوری که بهتر از انواع دیگر باشد، وجود ندارد. هر سیستم دارای نقاط قوت و ضعف است. برخی از سیستم‌ها سریع و مؤثر هستند اما تنها برای پوست روشن قابل استفاده است، دیگر سیستم‌ها می‌تواند برای پوست‌های تیره استفاده شود.

لیزر Nd: YAG

لیزر Nd: YAG جدیدترین لیزر حذف مو است. “Nd” مخفف نئودیمیوم (Neodymium) و “YAG” مخفف گارنت ایتریم آلومینیوم (yttrium aluminum garnet) است. این لیزرها اغلب برای حذف خال‌کوبی، به عنوان خاکستری کننده رنگ‌دانه‌ها، استفاده می‌شود اما برای حذف موها نیز قابل استفاده است.

یک لوسیون کربن به پوست مالیده می‌شود تا به فولیکول‌های موهایی که قرار است درمان شوند نفوذ کند؛ فولیکول‌ها طول موج لیزر Nd: YAG را جذب می‌کنند. لیزر Nd: YAG می‌تواند برای حذف مؤثر مو توسط بیماران مختلف ازجمله کسانی که پوست تیره دارند استفاده شود. مناطق بزرگی از بدن می‌تواند خیلی سریع با این نوع از لیزر درمان شود. لیزر Nd: YAG ممکن است کمی دردناک‌تر از دیگر لیزرهای حذف مو باشد.

لیزر دیود

سیستم لیزر دیود شامل یک باریکه نور متمرکز و حرارت است که به فولیکول‌های مو و سپس به ملانین موجود در آن‌ها تابانده می‌شود. با تقبل هزینه لیزر دایود رنگ‌دانه انرژی لیزر را جذب می‌کند و از بین می‌رود. طرز کار آن، جلوگیری از رشد مو در آسیب زدن به فولیکول‌های آن است. انرژی لیزر به این فولیکول‌ها تابانده می‌شود، درحالی که به طور همزمان از پوست اطراف نیز محافظت می‌کند تا آسیب نبیند.

روش لیزر دیود ممکن است شامل چند جلسه درمان باشد. هر جلسه سریع انجام می‌شود و وقتی تلف نمی‌شود. عوارض لیزر زیر بغل با استفاده از لیزر دیود بسیار کم است اما ممکن است ناحیه تحت درمان کمی قرمز شود که این قرمزی در عرض ۲ روز از بین می‌رود.

لیزر الکساندریت

دستگاه‌های لیزر الکساندریت سریع‌ترین لیزر موهای زائد بدن هستند. این لیزر برای درمان سریع روی قسمت‌های بدن که مساحت بزرگی دارند مناسب است و بیشتر در بیماران با پوست روشن‌تر و زیتونی‌رنگ مؤثر است. لیزر الکساندریت یکی از لیزرهایی است که مکرراً برای حذف موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با تقبل هزینه لیزر الکساندرایت و در طی آن ، ملانین موجود در فولیکول‌های مو نور لیزر الکساندریت را خیلی خوب و به صورت گزینشی جذب می‌کند. پالس‌های لیزر دارای سرعت زیادی هستند به طوری که ممکن است موجب اذیت شدن بیمار شود. در عوض زمان درمان سریع‌تر است؛ یک بیمار به طور مثال در عرض ۳۰ دقیقه یا کمتر از آن می‌تواند درمان شود. این سیستم لیزری اغلب نتایج دائمی بدست می‌دهد. درصورتی‌که مو در حال رشد باشد، لیزر الکساندریت تعداد، ضخامت و تیرگی موی درمان شده را کاهش می‌دهد.

آیا لیزر موهای زائد باعث آسیب می‌شود؟

لیزر موهای زائد بدن عوارض ناچیزی دارد. بیماران اغلب می‌گویند احساسی شبیه ضربه‌ی یک کش لاستیکی روی پوست خود دارند. گاهی ممکن است قرمزی خفیف و تورم موضعی نیز به همراه داشته باشد اما معمولاً ۲۴ ساعت پس از درمان فروکش خواهد کرد.

برای از بین بردن موهای زائد چند جلسه درمان نیاز است؟

معمولاً بیماران بعد از ۴ تا ۶ جلسه درمان به نتیجه مورد نظر برای از بین بردن موهای زائد می‌رسند، هرچند تعداد جلسات درمان بسته به رنگ پوست، رنگ مو و عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. قیمت لیزر موهای زائد بسیار قابل توجیه است، به‌خصوص زمانی که هزینه‌های صرف شده برای رفع موهای زائد با روش‌های دیگر از جمله تیغ زدن یا موم انداختن موردتوجه قرار گیرد. اگر شما به دنبال رفع موهای زائد در بیش از یک نقطه از بدن خود هستید، مبلغ این هزینه‌ها به نسبت کاهش پیدا می‌کند.



پنج شنبه 30 فروردين 1397برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : مهدی مقدم

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد مردان | آقایان

رفع , از بین بردن و لیزر موهای زائد مردان , لیزر موهای زائد در آقایان , از بین بردن موهای زائد آقایان  : مهم‌ترین سوالی که همیشه در مورد لیزر موهای زائد مردان ( آقایان ) پرسیده می‌شود این است که :

 

 آیا لیزر موهای زائد برای آقایان نیز وجود دارد؟

جواب این سوال نیز بسیار ساده است – بله!

 

هر روزه تعداد بیشتری از مردان علاقه پیدا می‌کنند که ظاهری تمیز و شیک داشته باشند و لیزر موهای زائد یکی از کارهایی است که به این منظور باید انجام بدهند. مردان نیز ممکن است به اندازه‌ی زنان از موهای زائد خود ناراضی باشند و وقتی صحبت از بین بردن موهای زائد بدن می‌شود، مردان نیز با مشکلی مشابه با مشکل زنان رو به‌رو هستند.

راه‌حل‌های موقتی مثل استفاده از موم، تیغ زدن، کرم بو بر یا دستگاه اپیلاسیون، بسیار سخت و وقت‌گیر هستند و به هرحال برای داشتن پوستی صاف و بی‌مو، باید مرتبا تکرار شوند .

نواحی که می‌توان لیزر موهای زائد مردان را روی آن انجام داد

  • صورت شامل گونه‌ها، اطراف ابرو‌ها، خط ریش
  • گردن و شانه‌ها
  • کمر، قفسه سینه و شکم

دسترسی به برخی از این نواحی با استفاده از تکنیک‌های قدیمی و موقت رفع موهای زائد، مشکل است و باعث می‌شود روش از بین بردن موهای زائد با لیزر، گزینه‌ی جذاب‌تری باشد. مردان نیز می‌توانند همان اثرات مشابه با زنان را از لیزر موهای زائد خود مشاهده کنند و تنها بعد از چند جلسه لیزر شاهد تاثیرات این روش خواهند بود.

رفع موهای زائد صورت مردان

لیزر موهای زائد مردان صورت برای مردانی که دوست دارند ظاهر بسیار تمیز و آراسته‌ای داشته باشند، بسیار مناسب است و به کمک آن می‌توان جای موهای اضافی ریش در وسط صورت را کاملا از بین برد. نقاطی از صورت که به لیزر برای از بین بردن موهای زاید به خوبی پاسخ می‌دهند عبارتند از: چانه، پشت لب و پایه‌های موهای سر.

 

لیزر موهای زائد مردان

 

رفع موهای زائد کمر

این خدمات بسیار محبوب هستند، چرا که دسترسی به موهای کمر توسط خود شخص کار آسانی نیست. موم انداختن مداوم کمر نیز بسیار گران تمام می‌شود و تیغ زدن این موها نیز پس از مدتی باعث حساس شدن و خارش پوست می‌شود و تقریبا همیشه یک نقطه از کمر جا می‌ماند و موهای آن زده نمی‌شود. دستگاه لیزر Polaris Nd:YAG در کلینیک ما به نحوی تنظیم شده است که بتوان به کمک آن نواحی بزرگ را به راحتی لیزر کرد.

رفع موهای زائد سینه

بعضی از مردان دوست دارند که موهای سینه‌ی خود را کاملا از بین ببرند و برخی دیگر نیز دوست دارند که موهای این ناحیه فقط کمی کم‌پشت و باریک شوند. در این کلینیک امکان انجام درمان دقیقا طبق خواسته‌ی مراجعه کنندگان وجود دارد.

لیزر موهای زائد مردان

رفع موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد شکم نیز در این کلینیک به آسانی انجام می‌شود و پس از تکمیل دوره درمانی، پوست ناحیه‌ی شکم شما کاملا صاف و بدون موی زائد خواهد بود.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می‌کند؟

در روش از بین بردن موهای زائد با لیزر از طول موجی از نور استفاده می‌شود که توسط رنگدانه‌ی موجود در مو جذب می‌شود. فولیکول مو انرژی نوری لیزر را جذب می‌کند و واکنش فوتو-ترمیک در فولیکول مو باعث تبدیل شدن انرژی لیزر به گرما می‌شود. این گرما موجب تخریب ساختار‌های درونی فولیکول‌های مو شده و اغلب باعث سوختن و تبخیر شدن خود مو نیز می‌شود. بدین ترتیب فولیکول مو جمع شده و کوچک می‌شود و تولید مو برای آن مشکل خواهد بود.

برای انجام لیزر رفع موهای زائد شما با یک متخصص لیزر درمانی باید ملاقات کنید تا نوع پوست شما را ارزیابی کند و یک تست آزمایشی روی پوست شما انجام دهد، متخصص لیزر درمانی سپس در مورد خطرات احتمالی که لیزر می‌تواند برای پوست شما داشته باشد به شما توضیحات لازم را می‌دهد و یک برنامه‌ی درمانی مناسب با شرایط شما پیشنهاد می‌کند. درصورتی‌که شما با این برنامه درمانی موافق باشید، مسئولین کلینیک جلسات لیزر درمانی شما را با توجه به تاریخ وروزهایی که برای شما امکان مراجعه وجود دارد، تنظیم می‌کنند.

هر جلسه لیزر موهای زائد، بسته به ناحیه‌ی تحت درمان، بین ۱۵ دقیقه تا ۱ ساعت طول می‌کشد. تکنسین لیزر ابتدا یک ژل خنک کننده روی پست شما میزند و سپس دستگاه لیزر را روی ناحیه‌ی مورد نظر قرار داده و حرکت می‌دهد. در هنگام لیزر موهای زائد کمی احساس گزگز و مور مور و در برخی موارد درد خفیف خواهید داشت ولی بلافاصله بعد از اتمام لیزر می‌توانید کلینیک را ترک کنید.

آیا لیزر موهای زائد روش بی‌خطری است؟

بله، تمامی متخصصین لیزر در این کلینیک، یک دوره‌ی آموزشی دقیق و پیشرفته‌ی داخلی را گذرانده‌اند که کاملا معتبر می‌باشد و هر ساله در دوره‌های آموزشی لیزر حضور پیدا می‌کنند. هر کدام از متخصصین ما صلاحیت کامل در انجام لیزر درمانی را دارند و قبل از انجام لیزر به دقت پوست و موی شما را ارزیابی می‌کنند. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که روش اتخاذ شده برای لیزر موهای زائد شما، بی‌اثر نخواهد بود و آسیبی به پوست شما نمی‌زند.

در این کلینیک، لیزر موهای زائد شما در محیطی بهداشتی و کاملا مجهز انجام می‌شود؛ آسایش شما اولین اولویت ماست.

برای لیزر موهای زائد مردان به چند جلسه درمانی نیاز هست؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد بستگی به رنگ و نوع موها، ناحیه‌ی تحت درمان و رنگ پوست شما دارد. متخصص لیزر درمانی بعد از ارزیابی وضعیت و همچنین خواسته‌های شما، تعیین می‌کند که به چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارید، اما به‌طورکلی برای رسیدن به نتایج موثر لیزر موی زائد، لازم است ۶ تا ۸ جلسه لیزر انجام شود. بین جلسات درمانی ۴ تا ۶ هفته فاصله خواهد بود تا موهایی که دوباره رشد کرده‌اند توسط لیزر از بین بروند و شما بعد از هر جلسه لیزر موهای زائد متوجه خواهید شد که موهای شما کمتر و کمتر می‌شوند. برای رفع کامل موهای زائد و داشتن پوستی کاملا صاف و بدون مو، لازم است هر سال نیز لیزر موهای زائد را یک جلسه انجام دهید.

چه مراقبت‌هایی در طول دوره درمان باید انجام داد؟

حداقل دو هفته قبل از انجام لیزر موهای زائد، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. ۴ تا ۶ هفته قبل از لیزر نیز از رنگ کردن، کندن یا موم انداختن موهای خود، خودداری کنید. درصورتی‌که پوست شما برنزه است، قبل از شروع دوره درمان باید صبر کنید تا پوست شما مجددا روشن شود.

هزینه لیزر موهای زائد مردان

اگر شما به دنبال رفع موهای زائد در بیش از یک نقطه از بدن خود هستید، مبلغ این هزینه‌ها به نسبت کاهش پیدا می‌کند اما برای اطلاع دقیق از هزینه لیزر موهای زائد مردان باید با پزشک مشورت نمایید.



پنج شنبه 30 فروردين 1397برچسب:, :: 15:47 ::  نويسنده : مهدی مقدم

بهترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد , بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد , انواع دستگاه لیزر مو , دستگاه های لیزر موهای زائد مورد استفاده در کلینیک لیزر مو : امروزه دستگاه‌های لیزر مختلفی با سیستم‌های گوناگون، به منظور از بین بردن موهای زائد وجود دارد. هر چند انواع دستگاه ليزر مو با یکدیگر متفاوت هستند، اما از اصول اولیه یکسانی پیروی می‌کنند. وقتی پوست بیمار، نور لیزر را جذب می‌کند، این انرژی نوری تبدیل به گرما می‌شود. این تبدیل گرمایی، عاملی است که تاثیر اصلی لیزر بر پوست را ایجاد می‌کند.

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

 

اشعه‌ی لیزر در هر یک از سیستم‌ها، دارای طول موج متفاوتی است. این طول موج خاص به نحوی تنظیم شده است که نور لیزر تنها توسط فولیکول‌های مو جذب شود و توسط بافت‌های اطراف آن جذب نشود. این موضوع باعث می‌شود که انرژی حاصل از اشعه‌ی لیزر در یک نقطه‌ی خاص متمرکز شود.

سه مورد از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با لیزر اکساندرایت

طول موج لیزر مورد استفاده در این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است که در محدوده مادون‌قرمز از طیف رنگی قرار دارد. قسمت اعظم این طول موج لیزر، توسط ملانین و فولیکول مو جذب می‌شود و قسمت ناچیزی از این اشعه جذب پوست اطراف فولیکول مو می‌شود. لیزر موهای زائد الکساندرایت، یک دستگاه پرکاربرد است و شما به احتمال زیاد می‌توانید این دستگاه را در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی بیابید. این دستگاه همچنین، سریع‌ترین دستگاه لیزرموجود در بازار برای رفع موهای زائد می‌باشد.

افرادی بهترین نتیجه را از این دستگاه می‌گیرند که رنگ پوست آن‌ها بین سفید تا سبزه است و خصوصا رنگ پوست‌های روشن‌تر نتیجه بهتری از این دستگاه لیزر می‌گیرند. از این سیستم لیزری می‌توان برای رفع موهای زائد در افرادی که پوستشان لکه یا کک‌و‌مک دارند نیز استفاده کرد، درحالی که سایر سیستم‌های لیزری رفع موهای زائد در چنین مواردی بی‌تاثیر هستند.

مزایای لیزر الکساندرایت چیست؟

  • بالا بودن سرعت تناوب اشعه لیزر به این معناست که جلسات درمانی با لیزر الکساندرایت کوتاه‌تر هستند.
  • این دستگاه بر روی طیف گسترده‌ای از رنگ پوست‌های مختلف، از پوست بسیار سفید تا سبزه، موثر است.
  • در مقایسه با سایر دستگاه‌های لیزر بر روی موهای نازک‌تر بیش‌تر موثر است.
  • میزان نفوذ اشعه لیزر در پوست بسیار عالی است.
  • می‌توان نواحی بزرگی از پوست را در هر بار لیزر کردن، پوشش داد.

معایب لیزر زائد الکساندرایت چیست؟

  • این دستگاه برای پوست‌های بسیار تیره مناسب نیست.
  • اشعه‌ی لیزر این دستگاه می‌تواند موجب تغییراتی در رنگدانه‌های پوستی شود.
  • به علت بالا بودن تناوب اشعه لیزر، ممکن است رفع موهای زائد با این دستگاه بیشتر از دستگاه‌های دیگر دردناک باشد.

لیزر دیود (Diode) برای رفع موهای زائد

لیزرهای دیود برای رفع موهای زائد ( لیزر مو )، دستگاه‌های نسبتا جدیدی هستند. سیستم‌های لیزر دیود از اجزای نیمه‌هادی یا دیود ساخته شده‌اند. این دیود‌ها در کنار یکدیگر یک منبع نوری برای اشعه لیزر ایجاد می‌کنند. لیزر‌های دیود در طول موج بین ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر کار می‌کنند. در این دستگاه‌ها با توجه به نیاز هر بیمار می‌توان طول موج را تغییر داد. طول موج این دستگاه را می‌توان با تغییر پارامترهایی مانند جریان الکتریکی، تغییر داد. از لیزر دیود می‌توان برای رفع موهای زائد در افرادی با پوست تیره‌رنگ نیز استفاده کرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای از بین بدن موهای زائد ضخیم و خشن، لیزر دیود می‌باشد. این دستگاه در بین مردانی که می‌خواهند موهای زائد کمر و قفسه سینه‌ی خود را از بین ببرند، کاربرد زیادی دارد. بسیاری از مردان از داشتن این موها ناراضی هستند و ظاهر خود را با وجود این موها دوست ندارند. مطالعات انجام شده بر روی دستگاه‌های لیزر دیود نشان داده است که نتایج کوتاه‌مدت رفع موهای زائد با این دستگاه بسیار عالی و رضایت بخش است. اما در مورد نتایج بلند‌مدت رفع موهای زائد با این دستگاه هنوز اطلاعات کافی جمع‌آوری نشده، چرا که این دستگاه نسبتا جدید است.

مزایای دستگاه لیزر دیود برای رفع موهای زائد

  • بلند‌تر بودن طول موج اشعه لیزر موی زائد موجب می‌شود که این اشعه نفوذ بیشتری در پوست داشته باشد و برای پوست ایمن‌تر باشد.
  • می‌توان نواحی بزرگی از پوست را در هر بار لیزر کردن، پوشش داد.
  • ریکاوری پس از رفع موهای زائد با این دستگاه بسیار سریع است.
  • این دستگاه دارای یک طول موج ثابت نیست و بنابراین می‌توان طول موج دستگاه را با توجه به نیاز هر بیمار تغییر داد.
  • می‌توان از این دستگاه برای رفع موهای زائد در افرادی با پوست تیره‌رنگ استفاده کرد.
  • میزان آسیب به لایه‌ی اپیدرمیس پوست با استفاده از این دستگاه بسیار کمتر است.

معایب لیزر دیود برای رفع موهای زائد چیست؟

  • عوارض جانبی شدید این دستگاه می‌تواند شامل سوختگی و تغییر رنگ پوست باشد.
  • برخی افراد، زدن کهیر‌های پوستی را به عوارض جانبی این دستگاه نسبت داده‌اند.
  • در مورد نتایج بلند مدت این دستگاه هنوز تحقیقاتی صورت نگرفته است.

لیزرNd:YAG برای رفع موهای زائد

لیزر‌های Nd:YAG دستگاه‌های الکترونیکی هستند که از نیمه‌هادی‌های جامد ساخته شده است. طول موج لیزر مورد استفاده در این دستگاه ۱۰۶۴ نانومتر است که در محدوده مادون‌قرمز از طیف رنگی قرار دارد. این دستگاه‌ها تنها در این طول موج کار نمی‌کنند، بلکه می‌توانند در فرکانس دوبرابر با طول موج ۵۳۲ نانومتر که در محدوده‌ی نور سبز قرار دارد نیز کار کنند. گفته می‌شود که سیستم لیزری Nd:YAG برای تمامی ‌انواع پوست‌ها و از جمله رنگ پوست آسیایی، مناسب هستند، خصوصیتی که در دیگر دستگاه‌های لیزری وجود ندارد.

این دستگاه لیزر موهای زائد همچنین دارای نرخ تناوب بالایی است و می‌توان از آن در نواحی بزرگ تر بدن مانند قفسه سینه و ران پا‌ها استفاده کرد. ماده‌ی کروموفور مورد نظر در دستگاه‌های لیزر Nd:YAG، کربن است. (سلول يا مولکول هدف در ليزرهاي متفاوتي فرق می‌کند. در هر طول موج خاص، انرژي لیزر جذب ماده خاصي مي شود که اصطلاحا به آن کروموفور گويند. مثلا اگر هدف درمان، برداشتن ضايعات رنگي از جمله لکه‌هاي قهوه اي روي پوست باشد، کروموفور آن رنگدانه ملانين است) . ماده‌ی کربن به این علت انتخاب شده است که ایمنی بیشتر و قدرت جذب بیشتری دارد.

در طول موج‌های ۱۰۶۵ نانومتر، کربن نسبت به ملانین، هموفور بسیار بهتری است. در هنگام استفاده از این لیزر یک لوسیون کربن بر روی پوست زده می‌شود و این لوسیون به فولیکول‌های مو نفوذ می‌کند. سپس با تاباندن اشعه‌ی لیزر به موها، انرژی لیزر، مولکول‌های کربن را هدف قرار می‌دهد و بنابراین جذب فولیکول‌های مو می‌شود. تنها نقطه ضعف این روش این است که باید کاری کرد که مولکول‌های کربن تا حدی در پوست نفوذ کنند که به فولیکول مو برسند. همچنین این خطر وجود دارد که کربن در بافت پوست نفوذ کند و در هنگام تاباندن اشعه‌ی لیزر و جذب انرژی آن، اثری مانند تاتو روی پوست ایجاد می‌شود.

مزایای دستگاه لیزرNd:YAG برای رفع موهای زائد چیست؟

  • می‌توان از این دستگاه برای تمامی ‌انواع پوست‌ها از جمله رنگ پوست آسیایی و پوست‌های تیره استفاده کرد.
  • توسط این دستگاه می‌توان نواحی بزرگ‌تری از بدن را به نحو موثر و کارآمد لیزر کرد.
  • این اعتقاد وجود دارد که با استفاده از این دستگاه، مدت زمان تاخیر در رشد مجدد موها، نسبت به دستگاه‌های دیگر، بسیار طولانی‌تر است.
  • نتایج رفع موهای زائد با لیزر ND Yag بسیار موثرتر از روش IPL (پالس نوری شدید) است.
  • در سال‌های اخیر، انجام لیزر موهای زائد بسیار محبوب شده است و دستگاه لیزر Nd Yag در حال تبدیل شدن به یکی از پیشرفته‌ترین و پرکاربردترین متد‌های مورد استفاده برای رفع موهای زائد است است.


کلینیک و مرکز لیزر موهای زائد در تهران و سایر شهرستان ها


کلینیک لیزر مو , کلینیک لیزر , کلینیک لیزر موهای زائد , کلینیک زیبایی لیزر مو , کلینیک تخصصی لیزر مو , کلینیک لیزر مو در تهران , متخصص لیزر مو  : رفع موهای زائد بدن و از بین بردن آن ها ،از زمان قدیم مورد استفاده ی عموم مردم بوده و می باشد. امروزه لیزر مو های زائد یکی از صدر نشین های رتبه بندی جراحی های زیبایی در کلینیک های زیبایی و جوانسازی می باشد .

کلینیک لیزر موهای زائد

در کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر مو  از بی عارضه ترین روش ها هم پزشک و هم برای بیمار است استفاده می شود طوری که در هر جلسه ، لیزر کل موهای صورت حداکثر ۱۰ دقیقه زمان می برد و بعد از انجام لیزر موهیچ زخمی روی پوست بیمار باقی نمی ماند.بعضی از مراجعین به کلینیک لیزر مو به دلیل عدم اطلاع از دستگاه های لیزر و نحوه ی کارکرد آن ها احساس ترس دارند و برخی از افراد فکر می کنند که لیزر مو برای بدنشان عارضه دارد . لازم به ذکر است که لیزر مو به بافت های مجاور هیچ گونه آسیبی نمی رساند و فقط به ریشه ی مو برخورد میکند .

الکترو لیزرکلینیک روش کار آمدی برای زدودن دائمی موهای زائد است واساس آن جایگذاری یک سوزن فلزی به داخل فولیکل مو می باشد تاسلول های فعال ریشه ی مو را تخریب کرده و آن ها را به صورت کامل از بین ببرد .امروزه (electro lysis) تنها ترین راه برای ازبین بردن موهای سفید است و استفاده از لیزر مو برای از بین بردن مو های زائد بالای لب و روی چانه و.. موثر می باشد و بهتر است برای از بین بردن موهای زائد بلوند این قسمت ، از اکترولیزیک استفاده کنید.تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موهای زائد در کلینیک لیزر مو بهتین بسته به نوع دستگاه لیزر مورد استفاده ، بیمار و تشخیص پزشک معالج دارد. و در حالت کلی می تواند بین ۴ تا ۸ جلسه صورت پذیرد.

کلینیک لیزر مو

لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر مو

کلینیک زیبایی چهار روش زیر را برای لیزر مو های زائد ، اساس کار خود قرارداده که عبارت اند از:

۱٫کار با لیزر های پیشرفته و به روز دنیا(الگساندرایت ، دیود ،سوپرهیرری موو)

۲٫تجربه ی کار بالا و لیزر مو های زائد و سایر انواع لیزر ها

۳٫تخصص و کارآیی

۴٫تعرفه ی عادلانه و متناسب

از دهه ی ۱۹۹۰ میلادی تاکنون از بین بردن موهای زائد با لیزر ، پیشرفت های چشمگیری کرده است . استفاده از انواع داروهای موبر وتراشیدن و روشهای قدیمی دیگر اثری موقت دارند و دائمی نیستند . ازبین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر باید توسط شخص آگاه ومتخصص در کلینیک لیزر مو صورت پذیرد ،تیم تخصصی ما در کلینیک لیزر مو بهتین با انجام لیزر مو های زائد کار را برای شما آسان کرده و نیاز نیست دیگر نگران موهای زائد خود باشید .

امروزه لیزر به عنوان بهترین ، سریعترین و مطمئن ترین روش برای ازبین بردن موهای زائد در سراسر جهان شناخته شده است .اشعه ی لیزر بدون آن که آسیبی به پوست برساند وارد پوست شده و جذب فولیکول های مو میگردد و آن را تخریب کرده و از بین می برد. انتخاب انواع لیزر به نوع پوست و رنگ و سلیقه ی افراد وبه محل موهای زائد و ضخیم بودنشان بستگی دارد.لیزر مو برای افراد با پوستی روشن و موهای تیره بسیار موثر است .بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد سینه ، پشت ، بازو لیزر مو است. کلینیک زیبایی مجهز به انواع دستگاه های لیزر(ALEXANDRITE ،S.H.R،DIODE)می باشد این دستگاه های لیزر ساخته شده در بهترین شرکت های جهان در زمینه لیزر مو می باشند تا عمل لیزر مو را به نحو احسن انجام دهند.

موارد منع استفاده از لیزر مو شامل گزینه های زیر می باشد

  1. افرادی که بیماری های خاصی همانند سرطان پوست وضایعات مشکوک به سرطان و سرطان های تحت درمان دارند.
  2. بیمارانی که تشنج دارند تشعشع نور آسیب میرساند.
  3. عدم استفاده برای مادران شیر ده و حامله
  4. افراد دیابتی و بیماران قلب و عروق
  5. سن افراد برای لیزر مو نباید زیر ۱۷ سال باشد
  6. افرادی که دچار بیماری های پوستی مادرزادی هستند

فواید استفاده از لیزر مو در کلینیک لیزر مو

  1. در حالت تقریبی در ۹۰ درصد از موارد بعد از لیزر مو می توانید از شر موهای زائد راحت شوید
  2. دقت جراحی لیزر در زدودن موهای زائد بسیار بالاست
  3. لیزر مو در یک دقیقه میتواند تعداد زیادی از موهای اضافه را از بین ببرد

انواع لیزر های مورد استفاده جهت درمان موهای زائد در کلینیک تخصصی لیزر مو

امروزه با رشد استفاده از دستگاه های لیزر برای ازبین بردن مو های زائد در کلینیک لیزر مو ، شرکت ها و برند های مختلفی شروع به تولید و عرضه ی دستگاه های لیزر با کاربرد های تخصصی و متفاوت کرده اند که کار را برای انتخاب دستگاه مناسب سخت تر کرده است . در ادامه به معرفی برجسته ترین و کارامد ترین دستگاه های لیزر مو می پردازیم ، این دستگاه های لیزر جزء بهترین ها در جهان بوده و متخصصین ما ، در کلینیک لیزر مو و کلینیک زیبایی از آن ها برای لیزر مو استفاده می کنند.

دستگاه لیزر الکساندرایت(ALEXANDRITE NOBLEX)


یکی از قدرتمندترین دستگاه ها ی لیزر مو الکساندرایت می باشد .ساخت کشور آمریکا وتولید شده ی کمپانی کندلا از قدیمی ترین وبزرگترین شرکت های دنیا می باشد .بهترین دستگاه برای ازبین بردن و لیزر مو های زائد مخصوصا برای موهای نازک و روشن وهم برای موهای زخیم و تیره است که در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار می گیرد. تابش نور لیزر به پوست ومو باشدت بالا ده ها فولیکول را تخریب می کند و باعث ازبین رفتن موهای زائد و مزاحم می شود . لیزر الکساندرایت در کلینیک لیزر مو با طول موج ۷۵۵ هرنوع مویی را به دلیل قابل تنظیم بودن طول موج انرژی می تواند از بین ببرد .سرعت بالای عملکرد و سیستم خنک کننده ی این دستگاه به کاهش درد در حین انجام لیزر مو کمک می کند .

میزان استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت جهت لیزر مو ، حدود ۶ جلسه می باشد که در فواصل زمانی ۴ تا ۸ هفته انجام می گیرد. که تعداد جلسات و میزان تراکم آن ها توسط پزشک و باتوجه به فیزیولوژی بیمار مشخص می شود.

دستگاه لیزر دایود (DIODE)


لیزرDIODE ساخت کشور آمریکا وپیشرفته ترین تولید این دستگاه لیزر ساخته ی شرکت Vectus می باشد. یکی ازبهترین دستگاه برای ازبین بردن و لیزر مو های زائد در سراسر دنیا می باشد که با علاقه و سلیقه ی ایرانی کاملا سازگار است و در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار می گیرد .دستگاه لیزر دایود برای پوست های تیره هم کارایی داشته وطول موج اشعه های آن ۱۰۶۴ می باشد که بیمار میتواند با اعتماد کامل به این دستگاه در کلینیک لیزر مو استفاده کند و شاهد نتیجه ای ایده آل در ازبین رفتن موهای زائد و مزاحم باشد. قبل از استفاده از این دستگاه باید ژل مخصوص مورد استفاده قرار گیرد .

سیستم خنک کننده ی هندپیس دستگاه با طول موج ۸۰۸ نانومتر آسایش و امنیت را برای پزشک وبیمار به ارمغان آورده است. برای نتیجه گیری بهتر از این دستگاه لیزر مو ، ۶ جلسه درمانی مورد نیاز بوده و قابل استفاده برای تمام نقاط بدن می باشد. مدت زمانی که ازاین دستگاه برای ازبین بردن موها استفاده می شود حدود ۶۵ دقیقه است . از مهمترین ملزوماتی که قبل از انجام لیزر مو با استفاده از دستگاه لیزر دایود باید رعایت شوند ، تمیزی کامل پوست با استفاده از تیغ برای تاثیر گذاری هرچه بیشتر می باشد.

دستگاه لیزر S.H.R(Super hair removal)


دستگاه لیزر S.H.R جدیدترین تکنولوزی روز دنیا برای از بین بردن و لیزر مو های زاید در کل بدن می باشد .این دستگاه با تایید FDA آمریکا CEاروپا یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده در کلینیک لیزر مو بهتین بوده و دارای سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایر دستگاه های لیزر مو است ، منبع نور آن از لامپ زنون می باشد ، سیستم کار این دستگاه لیزر مو تلفیقی از دو روش IPL و لیزر DIODE است و برای انواع پوست های سفید و تیره مورد استفاده قرار می گیرد .

سه اصل اساسی که به کار دستگاه S.H.R می آید

۱انرژی بالا

۲٫توان روبه بالا

۳٫سرعت تکرار زیاد در زمان

طریقه انجام کار دستگاه S.H.R

دستگاه لیزر S.H.R نور را به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و این قطعات نوری را در دفعات زیاد به نقاط مشخصی از پوست و با سرعت زیاد تابش می دهد. عوارض استفاده از این دستگاه برای لیزر مو های زائد بسیار کم بوده و در عین حال دارای سرعت بالایی نیز می باشد که در کلینیک لیزر مو مورد استفاده قرار گرفته است.اثر بخشی و نتیجه دهی این لیزر مو باعث شده است یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های لیزر مو در جهان شود. تعداد دفعات لازم برای انجام لیزر مو با استفاده از دستگاه لیزر موی S.H.R به طور متوسط ۸ جلسه می باشد که معمولا ۱ مورد در ماه انجام می گیرد.

نکات مهم برای لیزر مو با دستگاه لیزر S.H.R

  1. قبل از انجام لیزر مو با دستگاه S.H.R سطح پوست باید کاملا تمیز بوده و عاری از هر نوع مویی باشد (با تیغ کاملا تمیز شود)
  2. بعد از قرار گرفتن در محل مناسب از دستگاه لیزر ، پوست محل مورد نظر بیمار برای لیزر مو از یک ژل مخصوص کشیده می شود تا دستگاه به راحتی بتواند روی پوست حرکت کردن و عمل لیزر مو با کیفیت بالاتری در کلینیک لیزر مو انجام شود.
  3. چشم ها حساس ترین نقاط بدن در هنگام استفاده از دستگاه لیزر برای لیزر مو های زائد می باشند ، به همین دلیل با استفاده از چشم بند مخصوص چشم بیمار پوشانده شده و مورد محافظت قرار می گیرد.
  4. پس از انجام کامل مراحل بالا ، هندیپس دستگاه لیزر مو S.H.R توسط تکنسین مربوطه روی محل مورد نظر قرار گرفته و عمل لیزر مو های زائد در کلینیک لیزر مو انجام می شود.


چهار شنبه 29 فروردين 1397برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : مهدی مقدم

یار بانو

یار بانو | مجله اینترنتی , مجله پزشکی , رسانه جامع پزشکی زیبایی , مجله پزشکی زیبایی , مجله الکترونیک پزشکی , مجله یار بانو برای اطلاع رسانی در رابطه با انواع مباحث زیبایی و لیزر می باشد . امید واریم از اطلاعات و معرفی کلینیک های یار بانو استفاده کافی را ببرید .

یار بانو یک مجله مفید برای معرفی پزشک و متخصصین زیبایی نیز می باشد . که در آینده ای  نزدیک بهترین متخصصین در حوزه جراحی زیبایی و لیزر مو را معرفی خواهد کرد.

رسانه جامع پزشکی زیبایی و سلامت یار بانو همیشه بهترین ها را برای شما آرزومند است . زیبا ببیاندیشید , زیبا زندگی کنید و زیبایی را برای همه آرزو کنید .


چهار شنبه 29 فروردين 1397برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : مهدی مقدم

مجله اینترنتی لیزرلند ( مجله پزشکی زیبایی ) مرجع تخصصی برای معرفی کلینیک های زیبایی , پوست و مو , لیزر مو و … می باشد و با ارائه مطالب در موضوعات :

  • لیزر مو های زائد
  • جوانسازی پوست
  • تزریقات زیبایی : تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی
  • دستگاه های لیزر موی خانگی
  • معرفی تمامی دستگاه های لیزر مو : الکس , دایود , ایلایت و …

 

مجله پزشکی لیزرلند در اکثر کلمات لیزر مو , قیمت لیزر مو , لیزر موهای زائد , لیزر موی خانگی , دستگاه لیزر مو و … در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و رتبه های برتر قرار دارد  . برای مشاهده رتبه الکسا  لیزرلند می توانید از لینک زیر اقدام کنید .

 

وب سایت لیزر لند ( رسانه جامع پزشکی ) محل مناسبی برای نمایش و معرفی تبلیغات شما نظیر : معرفی کالا , خدمات کلینیک زیبایی و  … می باشد.



شنبه 18 فروردين 1397برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : مهدی مقدم


شنبه 18 فروردين 1397برچسب:, :: 13:14 ::  نويسنده : مهدی مقدم

لوازم جانبی لباس داماد

لوازم جانبی لباس داماد : به اطلاع آقا دامادهای عزیز باید برسانیم که تنها با پوشیدن کت و شلواردر روز برگزاری مراسم و تشریفات عروسی ش ان خوشتیپ و خاص باشند.
شما باید همراه با کت و شلوارتان برخی ملزومات ذیگر را ست کنید،بدون شک از خودتان می پرسید که این ملزومات چه هستند،ویا اینکه چطور میتوانیم آنها را با کت و شلوارمان هماهنگ کنیم؟

لوازم جانبی لباس داماد

اگر تمایل دارید در شب عروسی خود شیک و خاص باشید کافی است،به دقت مطالبی که در ادامه ذکر میشود را با دقت بخوانید .
از جمله این ملزومات انتخاب کت و شلوار دامادی عبارتند از؛کراوات و گیره کراوات،پاپیون،دکمه سردست،کمربند،کفش،جوراب و ساعت مچی و اغلب شال کمروکلاه،و ساعت آویز می باشند.

لوازم جانبی لباس داماد

لوازم جانبی لباس داماد

دکمه سرآستین یا دکمه سردست

دکمه سرآستین یا می توان به آن دکمه سر دست نیز گفت جزلوازم جانبی ریز هستند که بیشتر موارد در پوشش موقعیت های رسمی دیده می شوند و تاثیر زیادی در شیک بودن لباس آقایان داشته باشد،اما سوال اینجاست که آیا برای یک داماد در پوشش شب عروسیش به عنوان یک وسیله ضروری کاربرد دارد؟

اگر سری به بازار بزنید خواهید دید که انواع دکمه های سردست رنگی و استیل در طرح ها و رنگ های متنوع و گوناگون برای کت و شلوار وجود دارد،شما می توانید دکمه سردست را با وسایل دیگر از جمله؛ ساعت مچی و گیره کراوات کت و شلوار خود ست کنید،با ما همراه باشید تا در ادامه به توضیح بیشتر این مطلب بپردازیم.

مدل پایه دکمه سرآستین به این شکل است که یک دایره کوچک که به واسطه یک میله فلزی به یک دایره بزرگتر وصل می شود.و یک نوع دیگر که بسیار طرفدار دارد به این شکل است که دکمه سرآستین ها از عقب دارای یک قسمت لولایی و متحرک باشند. اغلب روی سرآستین پیراهن سوراخ هایی موجود است که مکان نصب دکمه سر دست را تعیین می کنند.نحوه بستن دکمه سر آستین به این صورت است که،زمانی که بازوهایتان در پهلوی تان قرار بگیرد،بخش تزئینی دکمه به طرف بیرون قرار بگیرد.

برای تهیه لوازم جانبی لباس داماد اغلب مشاهده می شود که در هر دو طرف آستین دکمه سردست می تواند جای بگیرد.اگر شما دکمه سر آستین خود را از سنگ های قیمتی و دست سازهمچون عقیق،زمرد انتخاب کنید می توانید بسیار خاص و شیک پوش جلوه کنید،دقت کنید که از دکمه های معمولی برای دکمه سر آستین استفاده نکنید.امروزه مشاهده می شود که روی دکمه های سرآستین نام عروس وداماد یا برخی تاریخ های خاص حکاکی شده است،که خیلی طرح های شیک و جالبی هستند.

گیره یا کراوات داماد

یکی از بهترین ایده ها برای ست کردن لوازم جانب کت و شلوار داماد این است که،گیره کراوات داماد را با دکمه سر آستین را ست کرد،و بهترین جنس برای گیره کراوات داماد فولاد ضدزنگ است.

شکل گیره کراوات معمولا به این شکل است که دارای دو قسمت مجزا می باشد که همانند گیره بهم وصل هستند و کراوات مابین این دو قسمت قرار می گیرد،دلیل استفاده از گیره کراوات این است که پارچه زیرین کراوات دیده نشود و علاوه بر این موارد استفاده از گیره باعث می شود نظم خاصی در تیپ ایجاد شود.

ساس بند یا بند شلوار داماد

به طور معمول آقا دامادهایی کهلاغر اندام هستند از این وسیله جانبی کت و شلوار استفاده می کنند،استفاده از ساس بند یا بند شلوار یک ایده جالب و بینظیر برای آقا دامادهای خوش تیپ می باشد.

گل یقه داماد

برای استفاده از طرح های جدید گل یقه داماد می توانید از طرح ها جدید و زیبای گل یقه شیشه ای استفاده کنید که زیبایی و جلوه خاصی به لباس دامادی تان می دهد،و اگر تمایل دارید کت و شلوارتان به سبک غربی یا سنتی باشد می توانید یک غنچه کوچکی از دسته گل تان یا از دوتا گل کوچک استفاده کنید و به وسیله یک سنجاق کوچک و ریز آنها را به کت خود وصل کنید.

دستمال جیبی داماد

یکی دیگر ازلوازم جانبی کت و شلوار داماد همراه داشتن دستمال جیبی است،که شما می توانید طرح یا رنگ آن را با کراوات تان هماهنگ کنید،و در طول زمان مراسم از آن استفاده کنید.

کراوات داماد

کراوات داماد

کراوات داماد

آقا دامادها برخی مواقع از کراوات استفاده می کنند و برخی مواقع از پاپیون،البته برای انتخاب کراوات شما با مدل ها وطرح های زیادی در پیش روی شما است.کراوات شامل مدل های پهن و باریک،براق و مات،طرح دار وساده که شما براساس سلیقه خود و با توجه به استیل بدنتان و مورد مهمتری که کراوات خود را براساس آن انتخاب می کنید،توجه به رنگ و مدل کت و شلوارتان است،موردی دیگری نیز وجود دارد و آن این است که توجه به رنگ جلیقه و پیراهن را نباید فراموش کنید.

جلیقه داماد

جلیقه داماد

جلیقه داماد

بعضی از آقا داماد ها دوست دارند که جلیقه همراه کت و شلوار بپوشند،و جلیقه را می پسندند،در مواقعی جلیقه به آقا داماد تناسب اندام بیشتری می دهد،و باعث می شود خوش تیپ تر دیده شود،برای آقا دامادهایی که دوست دارند جلیقه بپوشند توصیه می کنیم که کراوات خودشان را با جلیقه شان هماهنگ کنند.

گل جیب داماد

گل جیب داماد

گل جیب داماد

برای انتخاب گل جیب آقای داماد یک غنچه کوچک تهیه کنید که گلها و رنگش با دسته گل عروس خانم هماهنگ باشد،شما می توانید همانند دامادهای اروپایی برای جیب کوچک کتتان از یک دستمال جیبی استفاده نمایید،و گل را به یقه کت خود بچسبانید.

کمربند داماد

کمربند داماد

کمربند داماد

آقا دامادهای عزیز باید دقت داشته باشند در صورتی که رنگ کت و شلوار آنها تیره باشد،می توانند از کمربندهای باریک برای کت و شلوار خود استفاده کنند،بهتر است از کمربندهایی که به جنس چرم هستند و بسیار مناسب و رسمی است استفاده کنید،بهترین گزینه برای شیک و جذاب دیده شدن این است که رنگ کمربند را با رنگ کفش ها ست و هماهنگ کنید.

کفش داماد

کفش داماد

کفش داماد

در میان لوازم جانبی کت و شلوار داماد گزینه ای که بیشتر از بقیه به چشم می آید کفش است،کفش داماد باید از جنس چرم رسمی باشد،و بهتر است که با کمربند نیز ست باشد،به شما توصیه می کنیم که در هنگام شب یا در اواخر روز برای خرید کفش اقدام بفرمایید،زیرا در این زمان از روز پاهای شما به بیشترین حد از ورم رسیده اند،و شما نیز که در شب عروسی برای انجام کارها و بدو بدو هایتان که پاهایتان ورم خواهد کرد مشکلی با اندازه کفش نداشته باشید، و بتوانید در مراسم و تالار براحتی با آن کفش ها راه بروید.



شنبه 18 فروردين 1397برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : مهدی مقدم

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار دامادی

نکات مهم در انتخاب کت و شلوار دامادی : هردامادی حق دارد برای انتخاب بهترین و مناسب ترین کت و شلوار دامادی با فنون انتخاب کت و شلوارآشنایی داشته باشد.وتوجه به این نکته مهم وضروری است،اقایان از کت و شلوار به عنوان پوشاک رسمی که اغلب برای حضور در مراسم عروسی به تن می کنند.

نکات مهم درانتخاب کت و شلوار دامادی

یقینا نحوه ی انتخاب کت و شلوار دامادی که از آن به عنوان پوشش رسمی استفاده می شود،شامل نکاتی است که آگاه شدن از آنها به انتخاب بهتر این نوع پوشش کمک بسیاری می کند،کت و شلوار جزء پوشاکی است که بیشتر اقایان تمایل دارند،برای هر مراسمی بپوشند و تنها کار آنها این است که مدل و رنگ لباس را با توجه به مکان و فضایی که در آن قرار می گیرند هماهنگ کنند.بدون شک شما بری محل کارتان کت و شلوار براق به تن نمی کنید چون این نوع کت و شلوار مناسب این فضا نیست،و اگر شما حزءافرادی هستید که بیشتر دوست دارید در مراسم ها و مهمانی ها و یا حتی برای محل کار خود لباس رسمی بپوشید،که کت و شلوار برای تمامی این مکان ها انتخاب مناسبی می باشد،اگر می خواهید کت و شلوار بخرید ،توصیه می کنیم قبل از خریدتان به چند نکته توجه داشته باشید،تا در انتخاب و خرید کت و شلوار بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

انتخاب کت و شلوار دامادی

انتخاب کت و شلوار دامادی

مدل کت دامادی در انتخاب کت و شلوار دامادی

برای شیک پوشی در مراسم عروسی از جمله نکاتی که در انتخاب کت و شلوار دامادی باید به آن توجه داشته باشید این است که نوع کتی که دوست دارید و مد نظر شما است را مشخص نمایید،ممکن است اغلب افراد در هنگام خرید کت و شلوار این نکته را مورد توجه قرار ندهند،به عنوان مثال شما باید به این نکته آگاهی داشته باشید که در کت و شلوار رسمی دکمه های کت کم تر است دلیل آن هم این است که کت حالت رسمی تری داشته باشد،و پوشیدن این نوع کت و شلوار برای مهمانی ها ومجالس رسمی مناسب تر است،کت و شلوارهای رسمی بیشتر به رنگ تیره هستند،و نوع پارچه به کار برده شده در آنها ساده می باشد،دقت کنید که پوشیدن کت و شلوارهایی که کت آن مدلی فانتزی داشته باشد و رنگ آن روشن و براق باشد برای مجالس و مهمانی های رسمی مناسب نمی باشد.

اقلام مورد نیاز برای یک داماد خوش تیپ

در مطالب بالا به طور خلاصه با انواع کت و شلوار رسمی و غیر رسمی آشنا شدید،بهتر است به صورت مختصر به نکاتی که داماد برای خوشتیب شدن باید حواسش به آنها باشد اشاره کنیم، و به طور خلاصه برای تبدیل شدن داماد به شاداماد چه اقلام و لوازم جانبی مورد نیاز است؟

گام نخست فراهم کردن یک دست کت و شلوار که درست اندازه تان باشد است،در موقع پوشیدن کت و شلوار دقت داشته باشید که دکمه کت و شلوار به راحتی بسته شود،و در هنگام نشست و برخاست با شلوارتان احساس راحتی داشته باشید، پاچه شلوار شما باید یک سوم روی کفش هایتان را بپوشاند، در انتخاب و خرید پیراهن دقت داشته باشید که رنگ آن با رنگ کت و شلوارتان هماهنگی داشته باشد، و مناسب همدیگر باشند و برای شما بزرگ و کوچک نباشد بهتر است درست اندازه و قالب تن تان باشد، همچنین در موقع انتخاب جلیقه کت و شلوارتان دقت داشته باشید که دکمه های جلیقه درست در زیر دکمه های کت تان قرار داشته باشد،و لبه ی زیرینی کت برروی کمر شلوارتان مماس باشد.

کفش دامادی

بعد از انتخاب کت و شلوار دامادی نوبت به کفش تان می رسد، کفشی که می خواهید انتخاب کنید بهتر است دقت داشته باشید تا با کت و شلوارتان هماهنگی داشته باشد و در هنگام پوشیدن کفش ها احساس راحتی داشته باشید،فراموش نکنید که زمان مناسب برای خریدن کفش پایان روز می باشد،چون در این زمان پاها به بیشترین میزان تورم خود رسیده اند،همانگونه که می دانید روز عروسی برای شما روزی است که شما برای انجام کارهایتان بدو بدو دارید ،سعی کنید در ساعت های اولیه روز برای خرید کفش نروید چون در هنگام شب که پاهایتان ورم می کند کفش ها پاهای شما را می زند.

ارتباط قد و کت

در انتخاب کت و شلوار دامادی برای اندازه هر شخصی کت و شلوار مناسبی وجود دارد و شما باید در هنگام خرید کت و شلوار متناسب با قد خود که بلند قد یا کوتاه قد یا دارای قد متوسطی هستید باید کت و شلوار خود را انتخاب کنید،توجه داشته باشید،کت هایی ک که دارای دو دکمه هستند انتخاب مناسب تری است،افراد قد بلند باید در انتخاب کت و شلوار کتی را انتخاب کنند که دارای سه دکمه باشد،وافراد چاق باید کتی را انتخاب کنند که دارای دو چاک در قسمت پشت کت باشد،این مدل کت برای این افراد انتخاب مناسبی است چون اندام آنها را کمی لاغرتر نشان می دهد.

اندازه کت دامادی

از موارد مهم که در انتخاب کت و شلوار دامادی باید به آن توجه داشت این است که کت باید دقیقا کیپ تن شما باشد ،اگر کت شما بیش از اندازه بزرگ و گشاد باشد شما را بد جلوه می دهد،از مواردی که باید در خرید کت و شلوار به آن توجه داشته باشید،این است که عرض شانه شما باید با سر شانه کت هم اندازه باشد،اصلا هم به این فکر نکنید که با پوشیدن یک پولیور سایز بزرگ کت تان اندازه بشود.

آستین کت دامادی

در تشریفات عروسی دقت داشته باشید که اندازه آستین کت نیز در زیبا نشان دادن لباس نقش مهمی ایفا می کند،پیراهنی که انتخاب می کنید تا با کت و شلوارتان بپوشید نباید آستین های بلندی داشته باشد،مناسب ترین اندازه برای آستین پیراهن این است که به اندازه حدود یک سانتیمتر از زیر آستین کت بیرون بیاید.فراموش نکنید که شلوار نیز در زیبا یا زشت نشان دادن شما نقش مهمی دارد،توجه داشته باشید که شلوارهایی که بیش از اندازه گشاد و بلند هستند از میزان زیبایی لباس شما کم می کند و شما با پوشیدن این لباس ها جلوه بدی به خود می گیرید.



شنبه 18 فروردين 1397برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی

آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی : اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید میزبانی تان از هر لحاظ بی عیب و نقص و کامل باشد،مطالب این مقاله را بخوانید تا با روش های برگزاری یک مهمانی بی نقص را آشنا بشوید،در ادامه با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید .

چگونگی آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی

در مهمانی ها و جلسات هنگامی که کارغذا خوردنتان به پایان رسید،هیچ موقع بشقاب خالی خود را به طرف جلو هل ندهید چون این عمل دور از آداب غذا خوردن می باشد.
در هر زمانی برای رعایت آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی،برای بریدن و تکه و جدا کردن غذایی چنگال را در دست چپ خود بگیرید،و برای برش دادن میوه کارد را با دست راست خود بگیرید،و درآخر هر چیزی را که می خواهید با چنگال برش دهید چنگال را سفت روی آن چیزنگه دارید و بعد با چاقو یا کارد آن را ببرید و میل نمایید،و در پایان چنگال را به دست راست خود انتقال دهید،در مجالس رسمی و تشریفاتی شیوه نشستن باید به گونه ای باشد که همیشه راست و مستقیم بنشینید و هرگز به سمت جلو یا عقب خم نشوید .

آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی

آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی

در هنگامی که مشغول صرف غذا هستید به صحبت های دلنشین و مطبوع بپردازید و سعی کنید از مطرح کردن سخنانی که به بحث و جدل منتهی می شوند پرهیز کنید.
اگر در هنگام صرف غذا تکه هایی از غذایی که می خورید لای دندانتان گیر کرد،از مهمانهایتان عذرخواهی بکنید و به دستشویی بروید و در آنجا آن چیزی که بین دندان هایتان گیر کرده را ازلای دندانتان در بیاورید.

ویژگی های آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی

در موقع صرف غذا سعی کنید آرام باشید و با آرامش و آرامی غذایتان را صرف کنید،همانگونه که می دانید غذا خوردن با عجله میزبان،بی احترامی به مهمان می باشد.
پیشنهاد می کنیم برای تسلط خوب برمهمانی و داشتن یک میزبانی خوب بهتر است آقا و خانم میزبان هردوشان در دو انتهای میز غذاخوری بنشینند و یا اگر امکانش باشد در وسط میز غذاخوری و در مقابل یکدیگر بنشینند.
اگر مهمان هایتان اشخاص مهم و خاصی باشند پیشنهاد می کنیم که خانم میزبان در طرف راست خانمی که میهمان است بنشیند و مهمان آقا نیز به صندلی سمت راست میزبان آقا راهنمایی شود و در آنجا بنشینند.
در کل شیوه صحیح نشستن میهمان ها باید به صورتی ترتیب داده شود که دونفر آقا چه میزبان یا مهمان و هیچ کدام از خانم ها نه میزبان و نه مهمان کنار یکدیگر ننشینند .
طرز قرار گرفتن و نشستن مهمان ها را طوری ترتیب دهید که مهمان هایی که متاهل هستند در مقابل همدیگر و زوج هایی که نامزد هستند در کنار همدیگر بنشینند.
طرز نشاندن مهمان ها در کنار هم باید به صورتی باشد که افراد ریش سفید و بزرگترهای فامیل در صندلی های بالایی میز بنشینند و افراد جوانتر نیز در اطراف آنها بنشینند.
در مورد سرو غذا از قانون عقربه های ساعت پیروی کنید،به این صورت که سرو غذا را از سمت چپ شروع کنید و درسمت راست خاتمه دهید ،و همچنین بهتر است که را از سمت چپ مهمانها سرو شود و ظرف های غذا ازسمت چپ مهمان ها جمع شوند .

آداب پذیرایی در تشریفات مجالس

در برگزاری مراسم تشریفاتی و رسمی ، هنگامی که شروع به صرف غذا می کنید بهتر است دستمال سفره را برروی زانوهایتان پهن کنید،و اجازه دهید تا پایان صرف غذا به همان شکل روی زانوهایتان بماند،از دستمال سفره ها فقط برای پاک کردن دهانتان استفاده کنید آن هم به صورت جزئی.هرگز دستمال سفره را به پیشانی و صورت خود نزنید، اگر قصد دارید زمان اندکی صندلی خود را ترک کنید،در صورت امکان دستمال سفره خود را که روی زانوهایتان پهن بود را روی صندلی بگذاریدکه سایرین و پیش خدمت آن را ببینند،هنگامی که صرف غذای شما به پایان رسید ،دستمال سفره خود را مرتب کنید ودر سمت راست بشقاب غذایتان قرار دهید،هرگز دستمال سفره را مچاله نکنید.

تا زمانی که میزبان شروع به صرف غذا نکرده است ، یا به نحوی به شما اجازه صرف غذا را نداده است ،شما نباید قبل از میزبان شروع به صرف غذا بکنید،این عمل برخلاف آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی می باشد.

از آداب پذیرایی تشریفات مجالس این است که،در موقع صرف غذا به هیچ وجه از سر میز غذا بلند نشوید وبروید مگر اینکه کارتان خیلی ضروری و واجب باشد،این کار واجب وضروری می تواند دستشویی رفتن باشد ،یا ممکن است شما دچار حالت تهوع شده باشید،اگر چنین حالتی به شما دست داد،می توانید از مهمان ها و حاضرین عذرخواهی کنید و میز غذا را ترک نمایید .

در هنگام غذا خوردن در مجالس رسمی و تشریفاتی شایسته است لقمه هایتان را خیلی کوچک بردارید،و در هنگام غذا خوردن دهانتان را ببنید و غذایتان را بجوید،اگر دهانتان پربود با این حالت به هیچ وجه صحبت نکنید،که اصلا کار خوب و شایسته ای نیست و از آداب غذا خوردن به دور است.

هرگز به غذایتان قبل از آنکه طعم آن را مزه کنید ادویه ای نیافزایید،این عمل نوعی بی احترامی به میزبان و همچنین آشپز غذا محسوب می شود.
هیچ موقع سر میز غذا سیگار نکشید .

نکات مهم بعد از پذیرایی تشریفاتی و رسمی

هنگامی که صرف غذایتان به اتمام رسید،دست های خود را برروی زانو ویا روی میز بگذارید،به این صورت که مچ دست هایتان را روی لبه میز قرار دهید،در هنگام صرف غذا هرگز آرنج خود را روی میز قرار ندهید.
وقتی کسی شما را در رستوران مهمان می کند،بهتر است از انجام برخی کارها پرهیز نمایید،نخست اینکه باقی مانده غذای خود را جمع نکنید تا با خود به خانه ببرید،و دیگر اینکه غذایی سفارش ندهید که گران باشد.

اگر قصد دارید در رستوران غذا میل کنید ،سعی کنید غذاهایی سفارش دهید که برای خوردن آنها به قاشق و چنگال نیاز باشد،هرگز غذایی سفارش ندهید که نیاز است با دست خورده شود،برای خوردن این غذاها یک زمان غیر رسمی اختصاص دهید.

اگر در موقع خوردن سوپ،خیلی داغ بود ،هرگز آن را با دهان خود فوت نکنید تا خنک بشود،تنها کاری که باید بکنید این است که مقداری صبر داشته باشید تا خودش خنک بشود،در هنگام میل چای برای خنک شدن چای را در نعلبکی نریزید،در این مورد نیز مقداری صبر کنید تا خودش خنک شود.
اگر در هنگام غذا خوردن یکی از قاشق یا چنگال شما روی زمین بیافتد،بهتر است آن را بردارید وبه پیش خدمت بدهید،واز او درخواست کنید برای شما یک قاشق یا چنگال دیگر بیاورد.

مراقبت های پذیرایی در تشریفات

و از دیگر آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی این است که اگر بطور اتفاقی وناخواسته باعث شدید چیزی روی لباس مهمان دیگر که در کنار شما نشسته است بریزد،بهتر است خونسردی خودتان را حفظ نمایید و از او عذر خواهی کنید و بگذارید که خود آن شخص ویا پیشخدمت آن را تمیز کند،بهتر است شما هیچ کاری نکنید.
در پذیرایی تشریفاتی و رسمی،هرگاه شخصی از شما درخواست کرد که نمک یا فلفل را به او بدهید،هردوتا را هم نمک و هم فلفل را به او بدهید،حتی اگر آن فرد یکی را از شما درخواست کرده باشد.

اگر قصد دارید در میان صرف غذا آب یا مایعات دیگری میل نمایید بهتر است قبل از نوشیدن آن لبهایتان را با دستمال پاک کنید با این کار روی لیوان اثری از چربی نمی ماند.
سعی کنید کلماتی همچون متشکرم ویا لطفا را در هنگام صرف غذا زیاد به کار ببرید .
اگر در موقع صرف غذا از داخل غذایتان تار مو یاچیزی پیدا کردید،هرگز در جلوی مهمان ها آن را اعلام نکنید،کار درست این است که پنهانی آن چیز را از غذایتان بیرون بیاورید .
در مراسمات تشریفاتی و رسمی سعی کنید بعد از تمام شدن صرف غذایتان از میزبان و همچنین آشپز غذاها قدردانی و تشکر کنید،و از غذاهایی که میل کردید تعریف و تمجید داشته باشید،حتی اگر غذاها زیاد باب میل شما نباشد،بازهم تشکر کردن کار مناسبی و شایسته ای است،نیاز به دروغ گفتن نیست،شما می توانید از چاشنی غذا و یا سس غذا تعریف و تمجید کنید .

آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی

از دیگر آداب پذیرایی تشریفاتی و رسمی این است که اگر در بین غذاها سوپ باشد،در موقع صرف سوپ بهتر است کل قاشق را در دهانتان نبرید،و سوپ را هورت نکشید،بهترین کار برای صرف سوپ این است که سوپ را از لبه قاشق اندک اندک بخورید.
اگر دربین منوی رستوران می خواهید غذایی سفارش دهید که برایتان نا آشنا است و از محتویات آن آگاهی ندارید،در این مورد می توانید از پیشخدمت راهنمایی و کمک بخواهید .
اگر در محتویات غذایتان استخوان یا غضروف باشد،شما می توانید با چنگال استخوان یا غضروف را جداکنید،هرگز با دستتان برای جدا کردن گوشت از استخوان استفاده نکنید،بعد از جداسازی استخوان از گوشت،آن را در یک گوشه بشقاب تان قرار دهید.

غذاهایی که نیاز است شما با دستتان بخورید از جمله؛تکه نان،ساندویچ،بلال،گوشت دنده ها،بال و استخوان مرغ،صدف و خرچنگ خوراکی،میوه های کوچک،برخی شیرینی ها،سیب زمینی سرخ شده ،چیپس،ترشی،بعضی از سبزیجات و پیتزا هستند.

اگر در خدمات مجالس رسمی و تشریفاتی در مورد چگونگی صرف یک غذا آشنایی ندارید،بهتر است به افراد دیگر نگاه کنید تا ببینید چگونه آن را صرف میکنند .
سعی کنید هرگز قاشق یا چنگالی را که استفاده کرده اید روی میز قرار ندهید،بهتر است آن را در داخل بشقابتان بگذارید .
بهترین حالت نشستن در هنگام صرف غذا صاف نشستن و تکیه دادن است،هرگز صورتتان را به سمت غذا نبرید،بهترین کار این است که غذا را با قاشق یا چنگال به سمت دهان خود ببرید،وداخل دهانتان بگذارید .



تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار

تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار  : یکی از مهم ترین شب های زندگی هر شخصی ، شب عروسی او می باشد. همه دوست دارند این شب را به بهترین شکل ممکن برای خودشان برگزار کنند چرا که خاطره این شب ، جز مواردی است که همیشه در ذهن ما باقی خواهد ماند. اگر کوچک ترین اتفاقی در این شب برای شما رخ دهد شما تا سالیان سال با فکر کردن به آن آزرده خواهید شد.

عروس و دامادهای عزیز باید خودشان را آماده کنند تا بتوانند این شب را به بهترین نحو برگزار نمایند. بهتر است در این خصوص با افرادی که خبره هستند مشورت های لازم را داشته باشید .

تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار

تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار

عروس و داماد باید به دقت داشته باشند که حفظ کردن آرامش و خونسردی در شب عروس شان به عنوان یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن دقت داشته باشند. اگر استرس و اضطراب داشته باشید و بخواهید این شب را با نگرانی سپری کنید قطعا هیچ لذتی از این شب نخواهید داشت .
بهتر است شما قبل از اینکه مراسم عروسی برگزار شود به آنها نکات را یادآوری کنید تا بتوانید کمکی به آنها کرده باشید. شب عروسی ، شبی است که شما از روزها و ماه های گذشته منتظر بوده اید تا این روز فرا برسد و نباید آن را با استرس و اضطراب خراب کنید . اگر بتوانید این شب را برنامه ریزی کنید قطعا به آرامش خواهید رسید .

کارهایی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید انجام داد

یوگا و حمام آب گرم

در تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار همیشه به افراد توصیه می کنند که هنگام ناراحتی یا استرس داشتند بهتر است به سراغ درمان با حمام بروید یعنی یک دوش آب ولرم بگیرید و از یوگا استفاده نمایید.
اگر می خواهید به آرامش برسید سعی کنید پیش از رسیدن عروسی تان از یوگا ، پیاده روی ، مدیتیشن استفاده کنید و دعاهای کوتاه را زمزمه کنید. هر کاری که شما را به آرامش می رساند انجام بدهید. استفاده از دوش آب گرم هم فراموش نکنید چون هر چقد بیشتر در حمام بمانید آب موجب می شود شما به ارامش زیادتری برسید. صبحانه خوردن هر چقدر هم که کم باشد شما را به آرامش خواهد رساند.

همراه داشتن یک کیف دستی

سعی کنید پیش از اینکه به آرایشگاه بروید یک کیف دستی برای خودتان تهیه کنید و هر چیزی که فکر می کنید لازم دارید و پیش بینی کنید که اگر اتفاق غیر منتظره ی برای شما پیش آمد هر وسیله ی لازمی را در کیف تان داشته باشد مثل بسته نخ و سوزن ، بیسکویت ، یک بطری آب ، دستمال کاغذی و … را درون کیف تان بگذارید.
اگر می خواهید زودتر به آرایشگاه برسید باید فکر همه چیز را بکنید و پیش بینی کنید که حتی اگر در ترافیک ماندید نیز دیر به آرایشکاه نرسید چون اگر دیر به آرایشگاه بروید قطعا دیر تر نیز آماده می شوید که همه ی این موارد دست در دست هم می دهد تا شما دیرتر به سالن عروسی برسید و استرس نیز در این شرایط به سراغ تان خواهدآمد.

تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار

عروس خانم های عزیز و دامادهای گرامی باید برای اینکه روز خوبی را سپری کنند باید به تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در مراسم باغ تالار دقت کنند که در ادامه به آنها اشاره شده است :
۱) شما باید منتظر اتفاق های غیر منتظره باشید حتی اگر بهترین برنامه ریزی را برای خودتان کرده باشید ولی ممکن است حادثه های برای شما رخ بدهد. پس سعی کنید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح با هر اتفاقی روبرو شوید و آرامش خود را حفظ نمایید.
۲) شما به تنهایی نمی توانید همه کارها را انجام بدهید پس نیاز است که در انجام امور از دیگران کمک بگیرید و اجازه ندهید همه ی کارها بر روی دوش شما باشند. مثل سعی کنید کارهای مثل رسیدگی به مهمان ها را به اعضای خانواده و نزدیک خود بدهید چون واقعا مهمان ها می دانند که شما در این روز در گیر کارهای دیگری هستید پس انتظاری از شما ندارند.
۳) اگر استرس دارید به شما توصیه می کنم برای این شب این استرس و نگرانی را از خودتان دور کنید یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید بهترین روز زندگی را با خاطره های خوب تجربه کنید. اگر استرس داشته باشید این شب را برای خودتان خراب کرده اید .
۴) هر چقدر شما آرامش خودتان را حفظ کنید و آرام باشید مهمان های شما نیز به طبع آرامش بهتری داشته اند و می توانند کمک بیشتری به شما داشته باشند.
۵) از قبل عروسی باید خودتان برنامه ریزی های داشته باشید و سعی کنید طبق آن پیش بروید تا هیچ اتفاق ناخوشایندی برای شما پیش نیاید .

با تشریفات شبارا همراه شوید تا از خدمات عروسی , تشریفات عروسی , خدمات مجالس و …بهره مند شوید تا یک شب به یاد ماندنی را با ما تجربه کنید .



شنبه 18 فروردين 1397برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : مهدی مقدم

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی : آقای دامادهای عزیز می دانند که شب عروسی آنها به عنوان یکی از مهمترین شب زندگانی آنها تلقی می شود،و چون تمام حواس ها و توجهات به سمت او می باشد باید به گونه ای منحصر بفرد باشد .

در فرهنگ و رسم کشور ما به این صورت است که داماد به طور معمول کت و شلوار می پوشد ، پس با توجه به این شرایط آقا دامادها باید کت و شلواری را انتخاب و بپوشند که که متناسب با شخصیت و استایل آنها باشد .
قبل از اقدام به خرید کت و شلوار باید به هیکل و فرم بدنتان به اندازه کافی دقت و توجه کنید،وصرفا به دیدن خود در آیینه اکتفا نکنید،و در هنگام خرید همواره از نظرات دیگران استفاده کنید واز آنها بخواهید در انتخاب بهتر و مناسب تر کت و شلوار شما را راهنمایی کنند .

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

 

دیگر لازم نیست به مشکلات و نقاط ضعف اندام خود توجه کنید،شما باید کت و شلواری انتخاب کنید که با پوشیدن آن ویژه گی های مثبت اندام شما را بیشتر نشان دهد،و در مقابل بتواند نقاط ضعف شما را بپوشاند،و در نهایت با توجه به این ویژه گی ها برای برگزاری مراسم عروسی خود بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید .

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی

در ادامه این مقاله میخواهیم شما را با ویژه گی هایی آشنا کنیم که به شما در انتخاب کت و شلوار مناسب کمک بسیارو قابل توجهی می کند . با تشریفات شب آرا نور همراه با ما باشید .

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای قدبلند نشان دادن

آقا دامادهایی که تمایل دارند قدشان مقداری از آن چه که هست بلند دیده شود باید کت و شلوارهایی انتخاب کنند که دارای ویژه گی های زیر باشد .
۱ -کت و شلواری را انتخاب کرده و بپوشید که،پارچه آن خط های باریک و کم رنگ و راه راه داشته باشد.
۲-بهتر است از کراوات به جای پاپیون استفاده کنید،همچنین بهتر است کراوات باریک باشد.
۳-توصیه می شود از کت و شلوارهایی که بسیار تنگ هستند استفاده نکنید.
۴-سعی کنید کت کوتاه نپوشید
۵-بهتر است در هنگام انتخاب و خرید لوازم جانبی کت وشلوار جلیقه و کراوات را همرنگ انتخاب کنید.
۶-در هنگام انتخاب رنگ جلیقه و رنگ پیراهن دقت داشته باشید که رنگ هردو باهم در تضاد باشد.
۷-بهترین مدل کت برای این افراد مدل کت تک دکمه است،چون این مدل باعث باریک دیده شدن کمر می شود،و بالا تنه فرد را بلندتر جلوه می دهد.
۸-شلوار کت و شلوارتان را به مدل راسته یا لوله تفنگی انتخاب کنید ،چون این مدل شلوارها باعث بلندتر جلوه دادن پاهای فرد می شود،و اقدام بعدی پوشیدن کفشی متناسب با آن شلوار است.
۹-کت هایی که لبه های پاینی جدا از هم دارند،می توانند قد فرد را کشیده و بلند نشان دهند .
۱۰-اگر شما جز افرادی هستید که مدل کت تک دکمه را نمی پسندید،یا دارای کمری باریک هستید،شما می توانید کت دو دکمه انتخاب کرده و بپوشید .
۱۱-اگر فردی هستید که چاق و به اصطلاح اندامی پر دارید ، پیشنهاد می کنیم که رنگ کت و شلوارخود را مشکی انتخاب کنید،رنگ مشکی شما را کشیده تر و باریک تر نشان می دهد .
۱۲-اگر کت و شلوار گشاد بپوشید قد شما کوتاه تر دیده می شود،پس بهتر است درانتخاب سایز و تناسب لباس بیشتر دقت وتوجه داشته باشید،کت و شلواری که زیاد تنگ یا گشاد باشد شما را غیر معمول نشان می دهد.

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای لاغر نشان دادن

۱-برای لاغر دیده شدن بهتر است شلوار راسته بپوشید.
۲-بهتر است از مدل کت هایی که تک دکمه یا دو دکمه هستند بپوشید.
۳-بهترین مدل یقه برای لاغر نشان دادن شما مدل یقه آرشال است،کت هایی که یقه تیز دارند گزینه مناسبی نیستند.
۴-کتی که انتخاب می کنید سعی کنید در هنگام پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید،و بتوانید به راحتی دست هایتان را تکان دهید.
۵-لبه های پایینی کت نباید روی همدیگر بیافتند.
۶-کت هایی که دو چاک دارند،گزینه مناسبی برای این افراد هستند.
۷-اگر گردنتان مقداری درشت است بهتر است کراوات و یقه خود را سفت نبندید.
۸-برای انتخاب اندازه و سایز درست قد کت شما باید به وضعیت خبردار بایستید در این صورت قد کت باید با سرانگشتان شما برابر باشد.
۹-اگر میخواهید چهارشانه و درشت هیکل دیده بشوید انتخاب کت اپل دار را پیشنهاد می کنیم.
۱۰-اگر قدی بلند داریداز مدل کت سه دکمه استفاده کنید.
۱۱-هرگز پاپیون نبندید و از پوشیدن و بستن هر چیزی که دارای خطوط افقی است خودداری کنید.
۱۲-هرگز کتی که پنج دکمه یا شش دکمه داشته باشد را نپوشید،چون اندام شما را درشت تر نشان می دهد.

نحوه انتخاب کت و شلوار دامادی برای درشت هیکل دیده شدن

۱-بستن پاپیون ایده مناسبی است چون شما را پهن و عریض نشان می دهد .
۲-یکی از راهکارهای درشت تر جلوه دادن خود استفاده از جلیقه است .
۳-برای پرتر دیده شدن پاهایتان بهتر است شلوارهای پیلی دار بپوشید .
۴-کت و شلوارهای رنگ روشن بپوشید .
۵-کت و شلواری که انتخاب می کنید بهتر است پارچه آن دارای خط های افقی باشد در صورتی که قد کوتاه نباشید .
۶-از پوشیدن کت های تک دکمه پرهیز کنید .
۷-بهترین مدل کت پوشیدن کت های ۴ دکمه است .
۸-برای چهارشانه دیده شدن استفاده از کت های اپل دار توصیه می شود .
۹-کت و شلوار مناسب سایز خودتان را بپوشید،از پوشیدن کت و شلوارهایی که بیش از حد تنگ یا گشاد باشد بپرهیزید .
۱۰-اگر کت و پیراهن شما دارای یقه تیز باشد در درشت هیکل نشان دادن شما نقش بسزایی دارد،البته فراموش نکنید که عرض یقه بیش از ۶سانت نباشد .
۱۱-کت تک چاک برای درشت هیکل نشان دادن اندام شما گزینه مناسبی است .
۱۲-به شما توصیه می کنیم که در تالار عروسی و یا باغ و حتی در پای سفره عقد هرگز کت تان را در نیاورید ، حتی اگر برای چند دقیقه می خواهید این کار را بکنید .

با تشریفات عروسی شبارا همراه شوید و از خدمات عروسی , خدمات مجالس و .. بهره ببرید و مراسم عروسی خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید .



شنبه 18 فروردين 1397برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : مهدی مقدم

نکات مهم در انتخاب کفش عروس

نکات مهم در انتخاب کفش عروس : چه نکاتی را در در هنگام خرید و انتخاب کفش عروسی باید رعایت کنیم،یکی از تدارکات مهمی که باید چندهفته یا چند روز قبل از برگزاری مراسم عروسی باید آن را انجام دهیم خرید کفش عروسی مناسب می باشد .

معمولا عروس خانم ها نسبت به انتخاب و خرید کفش عروس حساسیت زیادی به خرج می دهند و استرس زیادی می کشند،و این استرس و حساسیت زیاد باعث می شود آنها نتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند، نوع انتخاب کفش عروس شما می تواند در نحوه راه رفتن شما در تالار عروسی تاثیر داشته باشد،پس سعی کنید کفش هایی را انتخاب نمایید که دارای ویژه گی های زیر باشد . در زیر به نکات مهم در انتخاب کفش عروس اشاره می کنیم :

ویژگی های مهم در انتخاب کفش عروس

کیفیت کفش عروس

شاید با خودتان فکرکنید که این کفش ها را می خواهم برای یک شب بپوشم پس دنبال دوام و کیفیت کفش نباشم،اگر چنین تفکری دارید سخت در اشتباه هستید،کفش عروسی که انتخاب می کنید باید بادوام و محکم باشد برای راحتی پاها و راه رفتن شما در تالار بهتراست داخل کفش نیز نرم و راحت باشد .

نکات مهم در انتخاب کفش عروس

نکات مهم در انتخاب کفش عروس

داشتن پاشنه مناسب

در بین کفش ها برخی دارای پاشنههای بیش از حد بلندی هستند،نیازی نیست یک کفش مجلسی و شیک همچون کفش عروس دارای پاشنه های خیلی بلندی باشد،چون پاشنه خیلی بلند باعث صدمه دیدن پاها می شود.حتی اگر شما برای یک شب این کفش ها را برای یک شب بپوشید باز هم سلامتی و راحتی شما خیلی مهم است،بلندی پاشنه پا نباید در راه رفتن شما مشکلی ایجاد کند،به خصوص در شب عروسی که همه حواس ها و نگاه ها به سمت شما است.

امتحان کفش ها قبل از برگزاری مراسم

اگر می خواهید از راحتی کفشی که خریداری کرده اید اطمینان حاصل کنید قبل از اینکه در روز برگزاری مراسم عروسی بپوشید آنها را امتحان کنید،کفش ها را بپوشید و برروی سطوح نرم با آنها راه بروید با این روش شما می توانید بهترین انتخاب کفش را داشته باشید.بعد از کفش عروس تان را خریداری نمودید،بهتر است به مدت چند ساعت با آنها راه بروید تا پاهایتان به کفش ها عادت کند،پیشنهاد ما این است که چند ماه قبل از برگزاری مراسم و تشریفات عروسی کفش های عروسی خود را خریداری کنید.

امکان استفاده مجدد در در مراسمات بعد از مراسم عروسی

 کفش های عروس موجود در بازار به طور معمول دارای قیمت بالایی هستند ،مقرون به صرفه نیست که برای پوشیدن این کفش ها فقط در یک شب برای خرید این کفش ها قیمت زیادی بپردازیم ،بهتر است کفش عروسی را انتخاب کنید که علاوه بر راحت و شیک بودن به صورتی باشند که به غیر از مراسم عروسی بتوان آنها را در مراسمات دیگری پوشید.

در هنگام غروب برای خرید کفش بروید

شاید برایتان عجیب باشد،ولی بهترین زمان برای خرید کفش در هنگام غروب است در این زمان برای خرید کفش عروس بروید چون پاها در این ساعات از روز به حداکثر تورم خود رسیده اند،و شما می توانید خرید مطمئن تری داشته باشید،چون در هنگام صبح پاها هیچ ورمی ندارد و مقداری کوچکتر است و خرید کفش در این زمان سبب می شود در زمان پایان روز که پاها متورم می شوند برایتان تنگ و کوچک باشد ،و شما در هنگام راه رفتن با مشکل برخورد کنید و پاهایتان اذیت شود.

می توانید دوجفت کفش بخرید

اگر شما برای برای خرید کفش عروسی وسواس زیادی به خرج می دهید،و با کفش های پاشنه بلند نمی توانید به راحتی راه بروید پیشنهاد ما این است که دو جفت کفش بخرید،کفش هایی که پاشنه بلند هستند را می توانید در آتلیه و درهنگام ثبت عکس هایتان بپوشید تا با آنها عکس های زیباتری داشته باشید،و از کفش های پاشنه کوتاه نیز در تالار استفاده کنید،شما با کفش های پاشنه کوتاه می توانید در تالار باراحتی راه بروید وبه مهمان هایتان خوش آمد گویی بگویید،اگر کفشی بپوشید که با راحتی نتوانید با آنها راه بروید به طور یقین برایتان مشکل پیش خواهد آورد.

ست کردن کفش با لباس عروسی

اگر دوست دارید لباس و کفش عروستان باهم ست و هماهنگ باشد بهتر است آنها را باهم خریداری کنید در این صورت به آسانی می توانید آنها را باهم ست کنید،و کفش هایی انتخاب کنید که با لباس شما هماهنگ باشد،اگر مدل لباس عروستان فانتزی و کوتاه است،می توانید کفش هایی خریداری نمایید که پاشنه کوتاهی داشته باشند در این صورت با لباستان هماهنگی بیشتری خواهد داشت.

تزئینات روی کفش عروس

از نکاتی که با توجه به آن عروس زیبا دیده می شود کفش های عروس است،به طور معمول کفش عروسی که دارای بندهای بلندی است که به شکل ضربدری برروی پا بسته می شوند،شیک و زیبا دیده می شوند،از دیگر نکاتی که کفش های عروسی را زیباتر نشان می دهد وجود نگین برروی کفش ها است،و هنگامی که نور به آنها برخورد می کند بسیار زیبا دیده می شوند .

قرار دادن روزنامه در کفش عروس

اگر احساس می کنید که کفش های شما پاهایتان را اذیت می کند،توصیه می کنیم مقداری روزنامه و آبلیمو حاضرکنید،به این صورت که مقداری روزنامه را با آبلیمو خیس نمایید ، و در داخل کفش تان قرار دهید،و اجازه بدهید تا صبح در همان حال باقی بماند،این کار باعث می شود مقداری کفش هایتان باز شود و شما مقداری احساس راحتی بکنید .

نکات مهم در انتخاب کفش عروس

همه ی نکاتی که در بالا ذکر شد باید در انتخاب یک کفش مناسب برای عروس به آن ها توجه شود تا بهترین کفش مناسب با سلیقه خود انتخاب کنید . با تشریفات عروسی و خدمات عروسی شبارا همراه باشید و از خدمات عروسی , خدمات مجالس و .. بهره مند شوید و مراسم عروسی خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید .



سوالات مهم انتخاب تشریفات مجالس و باغ تالار عروسی

سوالات مهم انتخاب تشریفات مجالس و باغ تالار عروسی : اگر می خواهید یک مراسم عروسی خوب و باشکوه داشته باشید می توانید از موسسه ها و خدمات مجالس عروسی استفاده کنید تا یکی از بی نقص ترین مراسم را برای شما برگزار کنند. افرادی که دوست دارند مراسم عروسی شان باشکوه و بی نقص و عیب باشد می توانند با کمی صبر ، یک موسسه تشریفاتی خوب و مناسب را برای خود انتخاب کنند.

سوالات مهم انتخاب تشریفات مجالس

دقت داشته باشید برای انتخاب بهترین موسسه خدمات و تشریفات عروسی برخی از عوامل هستند که در این امر دخیل می باشند که بودجه را می توان یکی از مهم ترین آنها دانست. اول از هر چیزی باید بدانید که چقدر بودجه دارید تا با توجه به میزان بودجه تان بتوانید بهترین گزینه ی را انتخاب نمایید .

پس از اینکه بودجه تان مشخص شد نوبت به انتخاب تشریفات می رسد که البته نباید در این امر عجله کنید و حتما با صبر و حوصله ایت کار را انجام بدهید چون اگر بخواهید تصمیمی عجولانه بگیرید نمی توانید به آنچه که می خواهید برسید.

زمانی که به تشریفات مجالس و عروسی مراجعه می کنید باید سوال های را از آنها بپرسید که قطعا می تواند به شما کمک کند:

  • چه میزانی تجربه دارید و در این حرفه کار می کنید؟
  • قدرت مدیریت شما بیشتر است یا ذوق هنری تان؟
  • انگیزه شما از انتخاب این شغل چیست؟
  • چقدر هزینه دریافت می کنید تا بتوانید خدمات خوبی را ارائه دهید؟
  • چقدر به مشتریان خود فرصت می دهید تا قسط هایشان را پرداخت نمایند؟
  • در چند قسط از مشتریان پول اقساط را دریافت می کنید؟
  • تا روز عروسی چند بار دیگر می توانم شما را ملاقات کنم؟
  • آیا می توانیم خدمات شما را امتحان یا ارزیابی نماییم؟
  • آیا این امکان وجود دارد که ما با پرسنل شما به صورت مستقیم صحبت کنیم؟
  • لباس های فرم آشپز ها و پرسنل شما چگونه است؟
  • در روز عروسی ، ساعت کاری شما از چه زمانی خواهد بود؟
  • مدیریت پذیرایی از چه ساعتی در روز عروسی در محیط حضور دارد؟
  • در صورتی که شما بعد از بستن قرارداد به هر دلیلی نتوانید به ما خدمات ارائه بدهید آیا از همکاران یا دیگر موسسه ها ، به ما معرفی می کنید تا مسئولیت جشن ما را بر عهده بگیرند؟
  • زمانی که قرارداد را منعقد می کنیم آیا همه ی افرادی که ما برای انتخاب خدمت انتخاب کردیم اسم شان نوشته می شود؟
  • ایا می توان ارائه دهندگان خدمت را بعد از عقد قرار داد تغییر بدهیم؟ آیا در چنین شرایطی باید هزینه خسارت پرداخت نماییم؟
  • اگر ما پس از قرار داد ، منصرف شدیم هزینه ی که پرداخت کردیم به ما باز گردانه می شود؟ در چنین شرایطی میزان خسارت چقدر است؟

در قرار داد با برگزار کننده ( خدمات مجالس و تشریفات عروسی ) باید برخی از موارد را حتما ذکر کنید:

  • نحوه ی دریافت هزینه جشن به چه صورت می باشد آیا به صورت اقساطی یا نقدی است؟
  • اگر بیعانه پرداخت نموده اید حتما باید میزان بیعانه قید گردد
  • شما تا چه میزان می توانید با موسسه ارائه خدمات مجالس و تشریفات جلسه داشته باشید
  • افرادی که می خواهند به شما خدمات ارائه بدهند چه کسانی هستند و خدمت دقیق آنها باید بررسی گردد.
  • باید تمام هزینه های که برای برگزاری جشن توسط موسسه گرفته می شود، قید گردد
  • تاریخ برگزاری مراسم باید ذکر گردد
  • برخی از اطلاعات ضروری حتما نوشته شود مانند شماره تماس . تا اگر مشکلی به وجود آمد موسسه بتواند با شما در ارتباط باشد.
  • در قرار داد باید شرایط تغییر موارد قرارداد ذکر گردد تا اگر نیاز بود قرارداد جدید ، اجرا شود
  • باید توسط هر دو سمت ، قوانینی ذکر گردد که در خصوص شرایط نقض می باشد.
  • شما و مدیریت موسسه باید زیر قرار داد را امضا نمایید و همچنین تعهد به آن ضروری می باشد.

در صورتی که می خواهید همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید باید کمی صبر نمایید و به مواردی که گفته شد ،عمل نمایید. هیچ وقت عجولانه موسسه ی را انتخاب نکنید چون صرفا برخی از آنها به فکر سودرسانی به خودشان هستند و شما بهترین شب زندگی تان را از دست میدهید بدون اینکه از نتیجه آن راضی باشید.

شب عروسی شما بهترین شب زندگی تان است پس نباید آن را از دست بدهید و باید آن را به بهترین شکل ممکن و باشکوه برگزار نمایید چرا که همیشه خاطره های این شب در ذهن شما باقی خواهد ماند و البته با مرور این خاطره های شیرین می تواند در هر سنی برایتان لذت بخش باشد.



دی جی و موزیک برای عروسی , نحوه انتخاب بهترین دی جی

دی جی و موزیک برای عروسی , نحوه انتخاب بهترین دی جی عروسی : جشن عروسی پر است از ایده های زیبا،شنیدنی و هیجانی.شب عروسی یک شب باشکوه از شادی و رقص بینظیر است کهه در تصور عروس و داماد و مهمان ها نقش می بندد،و این تمام چیزی است که عروس و داماد از مراسم عروسی خود دارند،زیبایی،شکوه،شادی و رضایت مهمان ها از مراسم.

دی جی و موزیک برای عروسی

نحوه انتخاب بهترین دی جی

دی جی و موزیک برای عروسی کار آسانی نیست ولی با انتخاب بهترین دی جی برای مراسم جشن عروسی تان می تواند روی همه مراسم جشن تاثیر داشته باشد،جشن عروسی تان می تواند غوغا و جنجالی برپا بشود اگر….

این حقیقت وجود دارد که داشتن یک دی جی خوب و کار بلد در مراسم عروسی در پرشور بودن جشن تاثیر داشته باشد و برعکس آوردن یک دی جی نابلد در سردی و بی فروغ بودن جشن هراسم عروسی تاثیر زیادی دارد،این موضوع تا حدی زیادی به خود شما وابسته است که برنامه موزیک و آهنگ و موسیقی و دی جی شما چگونه جلو برود.

در این نوشته برای شما اصولی را که سبب می شود،بهترین دی جی را برای مراسم جشن عروسی تان برگزینید را شرح می دهیم.برای کسانی که در امر ازدواج و مراسمات و تشریفات عروسی بی تجربه هستند،بدون شک دوست دارید همه ی آهنگهایی که با آنها خاطره دارید پخش و اجرا شوند.اما زمان موضوعی بسیار مهم است.به عنوان مثال آیا شما و همسرتان توانایی آن را دارید که به مدت ۶دقیقه تانگو برقصید؟و یا اینکه دوست دارید بیشنر از۳دقیقه طول نکشد؟

دی جی و موزیک برای عروسی

دی جی مخفف شده دیسک جاکی،،که به معنای سوارکار و جادوگر دیسک است.کمتر کسی است که واژه و اصطلاح دی جی را نشنیده باشد تئوری دی جی برای نخستین مرحله تفسیری بود برای مطرح کردن آهنگهای پاپولار در رادیو که برروی گرامافونهای قدیمی گذاشته میشد و در اصطلاح به آنها دیسک گفته میشد و چون برای شنودگان جاک میشد به این معنی که پخش و افکت گذاری سرعتی وبسیار پیش پا افتاده میشد بعد از گذشت مدت کوتاهی به دیسک جاکی شهرت یافت.

فردی که این کار را میکرد به djمعروف بود.در عصر حاضر کار دی جی ها خیلی پیشرفت کرده است تا جایی که شخصی مثل تیستو می آید و به مدت ۳ساعت کنسرت زنده برگزار می کند و به آهنگها افکتهای عجیب و غریب و حرفه ای می دهد در حال حاضر سرمایه گذاران روی این حرفه و عرصه زیاد کار و سرمایه گذاری می کنند.

فراموش نکنید که اسم و فامیلی خود و همسرتان را به طور دقیق روی یک ورق بنویسید و تحویل دی جی بدهید،علاوه براینکه تلفظ کردن صحیح اسم و فامیایتان مسرت بخش خواهد بود،دی جی نیز باید از تلفظ صحیح آنها اطلاع داشته باشد.

انتخاب بهترین دی جی با تشریفات عروسی شب آرا

تشریفات مجالس و خدمات مجالس شب آرا : در انتخاب دی جی و موزیک برای عروسی شما می توانید در کنار آهنگ های مورد علاقه خود که دوست دارید در عروسی تان پخش شوند،برنامه ای داشته باشید تا مهمان های حاضر در مراسم نیز تا جایی که که امکان داشته باشد بتوانند به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهند شاید مهمان هایی باشند که با پخش آهنگ مورد علاقه خود بیشتر از نیم ساعت برقصند که این عوامل باعث گرم و دلنشین شدن مراسم شما بشود،بیشتر مواقع رسیدگی کردن به این موضوع از انتخاب آهنگ ها و موزیک هایی که مورد علاقه تان است هم مهم تر است.

مطمئن باشید که اجرا کردن آهنگ هایی که علاقه ای به آنها ندارید باعث تخریب روحیه تان می شود.بهتر است برای جلوگیری از این کار یک لیستی از آهنگ هایی که نباید پخش بشود را بدهید و به او یادآوری کنید به هیچ عنوان آهنگهایی که در لیست هرگزها آمده است را حتی اگر مهمان های حاضر در مجلس هم درخواست کنند ممنوع است،برای آسودگی خیال تان در مراسم جشن عروسی دنبال بهترین دی جی باشید.

کار دی جی چیست؟

به بیان ساده به کسی که به انتخاب آهنگها و پخش آهنگ ها می پردازد دیجینگ نامیده می شود.

بنابراین تعدادی آهنگ انتخاب می شوند این آهنگ ها ممکن است ساخته خود دی جی یا بقیه دی جی ها باشد که به آن playlistگفته میشود و در مرحله بعد تکنیک های دی جینگ مانندaudio mixing.cueing phrasing.cutting.scratching.and beatmatchingروی این موارد انجام میگیرد .

دستگاه دی جی:

این دستگاه متشکل از دو دیسک که آهنگ ها و موزیک های مد نظر روی انها ضبط شده است.

دو یا بیشترturntableیا دیسک پلیریا deck+یک عددdj mixer برای اکولایزر یا کراس فید کردن موزیک ها+یک هدفون قوی برای گوش دادن به آهنگهای در حال پخش+در صورت لزوم دو عددcd playerبرای اینکه تهیه کردن سی دی خیلی راحت تر از vinylاست.



انتخاب بهترین آتلیه اسپرت عروس , آتلیه عروسی اسپرت

انتخاب بهترین آتلیه اسپرت عروس , آتلیه عروسی اسپرت :آشنایی با تکنیک های انتخاب مناسب ترین و بهترین آتلیه اسپرت عروس،به عروس خانم و آقا داماد برای انتخاب کردن آتلیه عکس اسپرت عروس مناسب یاری می دهد.

انتخاب بهترین آتلیه اسپرت عروس

شاید به خاطر وجود برخی مناسبت ها به دنبال آتلیه عکس اسپرت باشید ،مناسبت هایی همچون سالگرد ازدواج، روز عروسی ،ولنتاین،یا تولد یکی از عزیزانتان پیش رویتان بوده و شما جهت ثبت خاطره ای از این روزهای مهم به آتلیه جهت گرفتن عکس اسپرت یا مدلینگ تشریف ببرید.در این مقاله تلاش ما بر این است که به شما راهنمایی بدهیم.

انتخاب بهترین آتلیه اسپرت عروس

آتلیه ای که شما برای گرفتن عکس های اسپرت و یا مدلینگ خود انتخاب کرده اید می تواند این انتخاب ممکن است به دودلیل باشد یا از از نونه کارهای این آتلیه دیدن کرده اید و خوشتان آمده است یا با معرفی یکی ا آشنایان آتلیه را انتخاب کرده اید. و بهترین راهی که برای انتخاب یک آتلیه می توان انجام داد این است که خودتان حضوری به آتلیه مورد نظر بروید و از نمونه کارهای اون آتلیه اقدام کنید، یا از طریق مراجعه حضوری،یا بازدید از سایت آتلیه و دیدن تبلیغات آتلیه و..حتما از قبل نوبت رزرو کنید

اگر قصد دارید برای یک روز خاص همچون سالروز تولد یا به مناسبت ولنتاین به آتلیه اسپرت مراجعه کرده و با کسی که عاشق او هستید که می تواند همسر و یا فرزند باشد برای ثبت خاطره این روز عکس بگیرید یادتان باشد قبلا نوبت رزرو کرده باشید.برای ثبت این اتفاقات مهم بسته به آتلیه مورد نظرتان از دو هفته قبل یا ده روز قبل … و اگر یادتان برود که برای اون روز از آتلیه وقت رزرو کنی عکاسی از اون روز مخصوص را از دست داده اید.

عکاس آتلیه عروسی اسپرت خانم باشد یا آقا؟

بیشتر زوج ها یا یکی از زوجین به دلایلی دوست ندارند عکاس آتلیه مرد باشد،اگر قصد دارید از عکاس مرد استفاده نکنید یادتان باشد موقع رزرو وقت حتما سوال کنید که عکاستان خانم خواهد بود یا آقا.اگر برای شما زن یا مرد بودن عکاس آتلیه مدلینگ مهم نیست خیلی عالی میشود چون دیگر مجبور نخواهید بود به خاطر نبود عکاس مورد نظرتان آتلیه را تعویض کنید.

توجه به محل دفتر آتلیه فراموش نشود.

برای سنجش اعتبار آتلیه مورد نظرتان میتوانید به موقعیت مکانی قرار گرفتن محل آتلیه دقت کنید. فکر نکنید که قرار گرفتن آتلیه در دفترهای آپارتمانی در طبقات فوقانی برج ها و مجتمع های تجاری دلیل بر بهتر بودن آتلیه باشد چون ممکن است این آتلیه ها نتواند انتظارات شمارا برآورده کنند .و در مقابل آتلیه هایی که قدیمی و باتجربه هستندممکن است در یک آپارتمان معمولی با یک دفتر قدیمی و کوچک باشند که بهتر می توانند از عهده انتظارات شما بربیاییند .

انتخاب بهترین آتلیه عروسی با تشریفات عروسی شب آرا

در انتخاب بهترین آتلیه اسپرت عروس توجه کنید که صحت این موارد ۱۰۰درصد نیست و احتمال دارد دفترهاییی که در طبقات بالایی یک برج واقع هستند در کار خود حرفه ای باشند.بهترین کاری که می توانید درمورد نظرات آتلیه مورد نظرتان آگاه شوید بازدید کردن از سایت نوعروس می باشد.

نمونه کارهایی که تابلو هستند

هنگام دیدن نمونه کارهای آتلیه ها اطمینان نکنید. بیشتر متقلب ها و سودجوها در در حرفه عکاسی و فیلم برداری برای جلب نظر مشتری از نمونه کارهای دیگر آتلیه ها را به شما نشان می دهند و به شما می گویند که کار آتلیه خودشان است.برای اینکه تشخیص بدهید که با نشان دادن کار دیگر آتلیه ها شما را گول نزده اند می توانید از آنها درخواست کنید که از نمونه کارهایشان دیدن کنید یا از آنها درخواست کنید فیلمی را به شما نشان دهند که افرادی که در آتلیه شاغل هستند در آن مثلا در پشت صحنه حضور داشته باشند.لازم نیست نگران باشید دیر یا زود کارهای تقلبی آتلیه رو میشود و لو می رود. تشریفات عروسی و خدمات مجالس شب آرا در بهترین انتخاب برای آتلیه عروسی اسپرت همراه شما میباشد .



هزینه خدمات عروسی و تشریفات عروسی در مناطق مختلف ایران

 

هزینه خدمات عروسی و تشریفات عروسی در مناطق مختلف ایران : یکی از دغدغه های مهم برای هر کسی که می خواهد مجلس عروسی برگزار کند هزینه و مخارج عروسی است. زوجین می خواهند به بهترین شکل مراسم عروسی شان را برگزار کنند و در واقع به فکر هزینه ها و مخارج نیز می باشند. اگر می خواهید هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید باید مدیریت صحیحی بر روی مخارج عروسی تان داشته باشید. در شهرهای مختلف ، هزینه مراسم متفاوت می باشد.

هزینه خدمات عروسی

چه معیارهای هزینه های جشن عروسی را در قسمت های متفاوت مشخص می کند؟

برای اینکه مراسم عروسی در قسمت های متفاوت برگزار شود هزینه ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد که قطعا شما هم از این اختلاف ها مبهم و گیج خواهید شد. اما برای برگزاری مراسم عروسی ، مخارج نیز در قسمت های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه به آنها اشاره شده است.

در شهرهای پر جمعیت ، هزینه جشن عروسی چگونه می باشد؟

معمولا در شهرهای بزرگ و پر جمعیت به دلیل اینکه امکانات زیادی وجود دارد ، هزینه های مراسم برگزاری جشن نسبت به بقیه جاها زیادتر می باشد. در واقع این گونه تالارها چون امکانات مجلل و با شکوه تری دارند طبیعی است که گران تر باشند. مثلا برخی از تالارها چون از امکاناتی مثل خواننده های معروف دارند از مشتریان خود هزینه های بیشتری را دریافت می نمایند.

دقت داشته باشید که موارد مختلفی بر روی هزینه ها تاثیر گذار هستند مثل گل آرایی ، اتاق عقد ، نور پردازی ، موسیقی و …

قرار گرفتن تالار عروسی در موقعیت های مختلف جغرافیایی شهر

یکی از ویژگی های که بسیار مهمی که بر روی هزینه مراسم عروسی تاثیر بسیاری داشته است قرار گرفتن سالن پذیرایی می باشد. در صورتی که تالار در بهترین نقطه شهر یا مرکز شهر واقع شده باشد برای میهمان ها هزینه رفت و آمد کمتر خواهد بود و آنها راحت تر به مهمانی شما خواهند آمد اما در چنین مشکل پارک برای آنها به وجود می آید اگر تالار در مرکز شهر باشند و پارکینگ نیز داشته باشد در چنین شرایطی هزینه های ورودی هم افزایش پیدا می کند.

برخی از تالارهای بیرون شهری چون زمینی که ساخته اند و مالیاتی که پرداخت می کنند کمتر است پس طبیعی بوده که ورودی آنها نیز کمتر باشد .

تالارهای که در قسمت شمالی شهر هستند هزینه ی بیشتری داشته اند. قرار گرفتن تالار در جنوب شهر و شمال بر روی هزینه و قیمت تالار تاثیر زیادی داشته است.

اجرای رسم و رسومات محلی ویژه در شهرستان ها

برخی از شهر دارای رسم و رسومات خاصی هستند که همین موارد موجب می شود هزینه های خدمات عروسی و قیمت ها بالا بروند. مثلا هنوز در برخی از جاها مشاهده می کنیم که حنابندان می گیرند و زوجین برای اینکه تنها یک شب عروسی بگیرند مجبورند ۲ شب هزینه کنند که در نهایت هزینه ها نیز بالاتر می رود. البته در تهران فقط یک شب هزینه می کنند اما در شهرستان ها پیش بینی می شود که ۲ شب نیز هزینه کنند پس ممکن است نیاز باشد تا هزینه های بیشتری برای عروسی در نظر گرفته شود.

برخی از شهرهای کوچک هیچ گونه تجمل گرایی ندارند

ذکر این نکته لازم است که در برخی از شهرها خبری از تجمل گرایی و مراسم های باشکوه نیست و هزینه ی عروسی نیز نسبت به جاهای دیگر کمتر می باشد. هزینه های مراسم عروسی هم کمتر است چون گل آرایی ، اتاق عقد ، ورودی و … را معمولا ندارند.

برگزاری جشن عروسی در باغ های بزرگ یا سالن های ساده

معمولا در برخی از شهرها مراسم های عروسی شان را در سالن های ساده می گیرند که اغلب این سالن ها بزرگ نیستند همین موضوع موجب می شود آنها هزینه های کمتری را برای عروسی شان پرداخت کنند . اما برخی از شهرهای بزرگ عروسی شان را در باغ های مجلل و باشکوه می گیرند که همین امر سبب می شود آنها هزینه های بیشتری را پرداخت نمایند. مثلا شیرازی ها بیشتر عروسی هایشان را در باغ تالارهای باشکوه می گیرند و باید هزینه ی بیشتری را صرف نمایند.

دقت داشته باشید که تمامی موارد گفته شده در هزینه های عروسی شما دخیل هستند اما آن چیزی که از همه مهم تر است مدیریت صحیح هزینه ها می باشد . اگر شما نتوانید بر روی هزینه های خود مدیریت درستی داشته باشید قطعا نمی توانید بهترین مجلس عروسی را برای خودتان برگزار کنید.

متاسفانه عده ی گاهی با وجود هزینه های زیادی که برای مجلس خود می کنند ولی نمی توانند از نتیجه آن صد در صد رضایت داشته باشند.

مشاوره با تشریفات عروسی و خدمات مجالس شب آرا

خدمات مجالس و تشریفات عروسی شب آرا بهترین انتخاب شما برای برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه و مجلل می باشد. ما بهترین خدمات را با بهترین قیمت برای شما عرضه خواهیم کرد. همیشه بهترین را برای شما پیشنهاد می کنیم . فقط یک تماس با ما بگیرید تا ۸۰ درصدکارهای مراسم عروسی شما را انجام دهیم . تخصص ما در برگزاری مراسم مجلل و با شکوه در بهترین تالارهای تهران و ایران می باشد . انتخاب باغ تالار عروسی مناسب را به ما بسپارید . منوی پذیرای بسیار با شکوه و عالی برای شما تدارک دیده ایم . تشریفات مجالس شب آرا با سابقعه ای طولانی در خدمت شما قرار گرفته است.

با ما یک روز به یاد ماندنی و با شکوه و لاکچری را تجربه کنید .

 



چهار شنبه 15 فروردين 1397برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : مهدی مقدم

عرضه مستقیم محصولات نوار pvc  و نوار ام دی اف در فروشگاه آسونوار

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید :

 

09125113794

02177135761

02177206004

02177206005

آدرس : تهران , مبدان رسالت , بلوار دلاوران , 30 متری دوم (جهانشاهلو ) , پلاک 87

محصولات فروشگاه آسونوار :

نوار pvc 

نوار ورقهای 18 میل

چسب گرانول

نوار روکش چوب



چهار شنبه 15 فروردين 1397برچسب:, :: 11:6 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آموزش تعمیرات پرینتر : , لیزر یونیت, بردها, درایور, کاغذکش ها, کارتریج, انتقال حرکت, فیوزینگ, داپلکس, به طور کلی دستگاه پرینتر از قطعات بالا که ذکر شد تشکیل شده که در کلاسهای آموزشی این آموزشگاه به طور اصولی هر بخش توضیح داده شده و تمامی ایرادهای مربوط به هر بخش نیز به دانشجو به صورت عملی آموخته می شود.و بعد از پایان یافتن تمامی بخشها به طور کلی این اجزا را به هم وصل کرده و دستگاه را آماده ی کار می کنیم .این روش باعث می شود که به صورت خیلی ساده و عملی بعد از اتمام کلاس دانشجو دید فنی کاملی از نظر سرویس و تعمیر و تشخیص عیب پیدا کند. و آموزشگاه اینکار را به صورت کاملا تضمینی و تخصصی انجام می دهد.

آموزش تعمیرات پرینتر

انواع پرینتر های رایج در بازار

پرینتر ها به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارچاپ به دلیل ابعاد و اندازه های مناسبی که دارند در محیط های خانگی و اداری بیشترین استفاده را به عنوان دستگاه چاپ دارا هستند، باتوجه به هدف و موارد استفاده ، پرینتر ها در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده اند. که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از آن ها می پردازیم ، با ما همراه باشید...



پرینتر های جوهر افشان

در این نوع از پرینتر ها ، جوهر به صورت مایع در تونر های مخصوص به خود در داخل پرینتر جوهر افشان قرار می گیرد ، و از طریق سوزن های جوهر پخش کن ، رنگ های مورد نظر را بر روی کاغذ انتقال می دهد. معمولا این نوع پرینتر ها از سه رنگ اصلی زرد ، آبی و قرمز  برای تولید بقیه رنگ ها استفاده می کنند.که در صورت عدم ترکیب رنگی درست این رنگ ها ، رنگ مورد نظر کیفیت لازم را نخواهد داشت ، برای مثال ممکن است رنگ سیاهی که از ترکیب این سه رنگ اصلی تشکیل شده باشد مایل به سبز و یا آبی باشد. برای حل این مشکل در پرینتر های جوهرافشان معمولا از یک رنگ مشکی جداگانه برای تولید این رنگ استفاده می شود. که هم سرعت پرینت صفحات را افزایش داده و هم مصرف بقیه رنگ ها را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. لازم به ذکر است که در کار های حرفه ای و گرافیکی که به دقت بالایی در این زمینه نیاز دارند از تعداد رنگ های زیادی استفاده می شود.

معایب پرینتر های جوهر افشان

از مشکلات عمده ی که در این نوع پرینتر ها با آن رو برو می شویم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مصرف بالای رنگ ها

خشک شدن سوزن جوهر افشان به علت عدم استفاده طولانی مدت از پرینتر جوهر افشان

کیفیت پایین عکس ها در نسخه های قدیمی این پرینتر ها

سرعت پایین پرینت صفحات در پرینتر های جوهر افشان

تعمیر پرینتر جوهر افشان و انجام سرویس های مورد نظر بر روی آن ها با توجه به میزان مصرف آن ها می باشد و ممکن است مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید ، بدون آنکه نیازی به تعمیر پرینتر داشته باشید.

پرینتر های سوزنی

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که فکر میکنند استفاده از پرینتر های سوزنی منسوخ شده و اصلا کارایی ندارند ، ولی باید گفت که پرینتر های سوزنی در برخی از موارد کاربرد هایی اختصاصی دارند که هیچ یک از پرینتر های دیگر نمیتوانند پرینت های مورد نظر را انجام دهند، مثال عمده ای که برای این کاربرد ها می توان زد: دفترچه های بیمه و سایر  صفحاتی هستند که به صورت چند برگی بوده و برای پرینت حروف مورد نظر به ضربه و فشار نیاز دارند ، امروزه به دلیل استفاده اختصاصی و خیلی کم از این پرینتر های ، تعمیر پرینتر های سوزنی نیز به صورت اختصاصی انجام می گیرد ، پرینتر های سوزنی نسبتا دارای سیستم ساده تر و مکانیکی تری می باشند و هنگام باز و بسته کردن این پرینتر ها به دقت بالایی نیاز داریم .

پرینتر های لیزری

جدید ترین و کاربردی ترین نوع پرینتر ، پرینتر های لیزری می باشند، سرعت و کیفیت بالا ، هزینه نگهداری پایین ، نیاز کم به تعمیر و در دسترس بودن جوهر و  لوازم جانبی مورد نظر، از عمده دلایلی هستند که چاپگر ها و پرینتر های لیزری را محبوبتر کرده اند، جوهر های پرینتر های لیزری دارای دسته بندی های خاصی می باشند. پرینتر های لیزری هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید در بازار موجود می باشند که باتوجه به نیاز کاربران ، در ابعاد ، اندازه ها و سرعت های مختلفی توسط شرکت های فعال در این زمینه برای مصرف کاربران موجود می باشد. تعمیر پرینتر های لیزری نیز به دلیل استفاده زیاد از آن ها نسبت به سایر انواع پرینتر فراگیر تر است.

 

سرفصل های آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش بلوک دیاگرام و قسمت های مختلف در تعمیر پرینتر

آموزش عیب یابی و باز و بسته کردن در تعمیر پرینتر

آموزش تعمیر پرینتر - برطرف کردن مشکلات گرفتگی جوهر افشان

آموزش تعمیر پرینتر - معرفی ابزار ها و وسایل مورد نیاز برای باز کردن نازل جوهر

آموزش تعمیر پرینتر - تحلیل و بررسی ایرادات نوار انکودر

آموزش تعمیر پرینتر - تحلیل و بررسی ایرادات پلیت تایمینگ

آموزش تعمیر پرینتر - شناسایی انواع پودر پرینتر و نحوه ی استفاده درست از آنها

آموزش کار با بوبین و خطا های رایج در پرینتر ها

آموزش برطرف نمودن ایرادات مربوط به تونر زائد در پرینتر ها

آموزش برطرف نمودن مشکلات مربوط به داکتر بلید در پرینتر ها

آموزش تعمیر پرینتر- بررسی مشکلات مربوط به پنل پرینتر

آموزش طریقه تعویض ریبون در پرینتر ها

آموزش بررسی خطاهای مربوط به ریبون در پرینتر ها

آموزش انواع سنسور های بکار رفته در چاپگر ها و پرینتر های سوزنی

آموزش تعمیر پرینتر صدور قبض (مربوط به صندوق های فروشگاهی )

آموزش شارژ کارتریج ، انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان

آموزش نحوه ی تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر

در این دوره های آموزشی تعمیر ماشین های اداری ، تعمیر پرینتر ، تعمیر اسکنر و ... برای کارآموزان عزیز برگزار می شود.

سرفصل آموزش تعمیرات پرینتر تک کاره و چندکاره


آشنایی با انواع دستگاه پرینتر های رنگی ، سیاه و سفید ، جوهر افشان و لیزری
آشنایی با اجزای تشکیل دهنده پرینتر های تک کاره و چند کاره
آشنایی با یونیت فیوزینگ و قطعات آن و نحوه ی تعویض کلیه قطعات معیوب
آشنایی با یونیت لیزر
آشنایی با انواع کارتریج دتگاه پرینتر و نحوه ی شارژ کردن کارتریج های سیاه سفید ، رنگی، لیزری و جوهر افشان
آشنایی با انواع برد دستگاه های پرینتر تک کاره و چند کاره
آشنایی با تجهیزات اسکنر ، فکس و دستگاه پرینتر
آشنایی با اجزاء موتور، کرییر و کلاج دستگاه پرینتر
آموزش صحیح نحوه باز و بت کردن ، منوال ، جنرال . سرویس کردن دستگاه های پرینتر تک کاره و چند کاره .


باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعت چاپ و پرینت مطالب ، در بازار کار ، ادارات ، موسسات خصوصی ودولتی ، استفاده از پرینتر به عنوان ابزار کاری جهت پرینت انواع اسناد ، فاکتور ها ، مطالب و متون قرارداد ، پرینت عکس ، ارسال فکس و اسکن گرفتن از این اسناد و .... کاربرد فراوانی پیدا کرده است.
در این زمینه شرکت فنی مهندسی تعمیرات پرینتر ، اقدام به برگزاری دوره ویژه آموزش دستگاه پرینتر نموده و تمامی مطالب مورد نیاز این مباحث را در سطح بالایی آموزش می دهد.

آموزش تعمیر پرینتر

آموزش تعمیرات پرینتر ( مکانیکی و الکترونیکی)


درباره دوره آموزش تعمیرات پرینتر:


شرکت تعمیرات پرینتر به عنوان یکی از با تجهیز ترین و همچنین  تخصصی ترین مرکز تعمیرات پرینتر های لیزری ، چند کاره ، سوزنی و جو هر افشان در نظر گرفته است دوره های تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر را در با تجهیز ترین و همچنین تخصصی ترین مرکز تعمیرات پرینتر برگزار کند:
در لابراتوار تخصصی ما (مجهزترین مرکز تعمیرات پرینتر در ایران با 100 متر فضای کارگاهی) آموزش دادن تعمیرات پرینتر به شکل علمی کاربردی و همچنین تضمینی با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد با بیشتر از 12 سال سابقه در حیطه تعمیرات پرینترهای اچ پی HP | اپسون EPSON | کانن CANON | سامسونگ SAMSUNG | پاناسونیکPANASONIC

مطالب دوره آموزش تعمیرات پرینتر در قسمت ذیل بیان شده است :


•    آموزش تعمیرات پرینترهای جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی ، چندکاره
•    آموزش دادن کامل الکترونیک ، مدارخوانی ، چگونگی  تست کلیه قطعات الکترونیکی در دو نوع SMD و DIP (جهت تعمیر نمودن بردهای نمونه های پرینتر)
•    کار با همه ی ابزار ها و آلات لحیم کاری ، تعویض نمودن قطعات  الکترونیکی (SMD , LMD) ، تعویض انواع ICهای DIP  و PLCC ، تعویض انواع CHIP (در جهت تعمیرات بردهای انواع پرینتر)
•    شابلون زدن نمونه های مختلف CHIP و یا به اصطلاح ریبال نمودن صحیح CHIP با توپ قلع ( در جهت تعمیرات بردهای نمونه های مختلف پرینتر(
•    آموزش نحوه چگونگی بازوبسته نمودن درست انواع پرینتر ونحوه تعویض نمودن قطعات انواع پرینتر (مکانیکی و الکترونیکی)
•    آموزش تخصصی چگونگی کار پرینتر های  مختلف جهت آشنایی کامل با کارکرد مکانیکی و الکترونیکی
•    چگونگی رفع عیوب متداول نمونه های پرینتر به شکل تخصصی و علمی کاربردی (جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و چندکاره)
•    آموزش شارژ انواع کارتریج ( لیزری و جوهرافشان )
•    آموزش  دادن و همچنین تعمیرات هد نمونه های مختلف پرینتر
ما برای دوستانی که امکان حضور در کلاس ها را نداشته اند , مجموعه با ارزشی را به نام " آموزش از راه دور تعمیرات ماشینهای اداری " جمع آوری نمودن و آنها ارایه کرده  که تمام خریداران این مجموعه از تهیه آن ابراز رضایت داشته اند  . این مجموعه بصورت کلی شامل چهار عدد دی وی دی و به همراه مقاله های آموزشی مفید است  که در زیر به برخی از ویژگی های این دوره اشاره شده است :
•    بیشتر از ۸ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های کپی آنالوگ و دیجیتال
•    بیشتر از ۲ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های پرینتر سوزنی و لیزری و جوهر افشان
•    بیشتر از ۲ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های مختلف فکس
•    فیلم های آموزشی شارژ کارتریج و ...
•    آموزش کامل مخزنی کردن انواع پرینتر جوهر افشان
•    آموزش دادن نصب تلفن سانترال به شکل حرفه ای
•    طراحی وب سایت با استفاده از سیستم جوملا
•    سرویس منوال
•    پارت کاتالوگ
•    یوزر منوال انواع کپی و پرینتر
•    اطلاعات کامل در مورد انواع کپی شارپ به زبان فارسی
•    اطلاعات کد های خطای انواع کپی دیجیتال و آنالوگ کپی شارپ به زبان فارسی
•    سرویس منوال کامل و دقیق محصولات توشیبا و ریکو , ناشواتک , گستتنر, لنیر , ساوین و ....

آگهی تعمیرات پرینتر


1-    برطرف کردن مشکلات روشن نشدن دستگاه پرینتر
2-    برطرف ردن مشکلات کاغذ نکشیدن و جمع کردن کاغذ
3-    پرینت صفحات سیاه کامل و یا سفسد کامل
4-    پرینت کم رنگ صفحات
5-    برطرف کردن ایرادات مختلف دستگاه پیرنتر ، اعم از ارور های موجود
6-    رفع ایراد برد دستگاه های نرم افزاری و سخت افزاری



چهار شنبه 15 فروردين 1397برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آموزش تعمیرات پرینتر : , لیزر یونیت, بردها, درایور, کاغذکش ها, کارتریج, انتقال حرکت, فیوزینگ, داپلکس, به طور کلی دستگاه پرینتر از قطعات بالا که ذکر شد تشکیل شده که در کلاسهای آموزشی این آموزشگاه به طور اصولی هر بخش توضیح داده شده و تمامی ایرادهای مربوط به هر بخش نیز به دانشجو به صورت عملی آموخته می شود.و بعد از پایان یافتن تمامی بخشها به طور کلی این اجزا را به هم وصل کرده و دستگاه را آماده ی کار می کنیم .این روش باعث می شود که به صورت خیلی ساده و عملی بعد از اتمام کلاس دانشجو دید فنی کاملی از نظر سرویس و تعمیر و تشخیص عیب پیدا کند. و آموزشگاه اینکار را به صورت کاملا تضمینی و تخصصی انجام می دهد.

آموزش تعمیرات پرینتر

انواع پرینتر های رایج در بازار

پرینتر ها به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارچاپ به دلیل ابعاد و اندازه های مناسبی که دارند در محیط های خانگی و اداری بیشترین استفاده را به عنوان دستگاه چاپ دارا هستند، باتوجه به هدف و موارد استفاده ، پرینتر ها در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده اند. که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از آن ها می پردازیم ، با ما همراه باشید...



پرینتر های جوهر افشان

در این نوع از پرینتر ها ، جوهر به صورت مایع در تونر های مخصوص به خود در داخل پرینتر جوهر افشان قرار می گیرد ، و از طریق سوزن های جوهر پخش کن ، رنگ های مورد نظر را بر روی کاغذ انتقال می دهد. معمولا این نوع پرینتر ها از سه رنگ اصلی زرد ، آبی و قرمز  برای تولید بقیه رنگ ها استفاده می کنند.که در صورت عدم ترکیب رنگی درست این رنگ ها ، رنگ مورد نظر کیفیت لازم را نخواهد داشت ، برای مثال ممکن است رنگ سیاهی که از ترکیب این سه رنگ اصلی تشکیل شده باشد مایل به سبز و یا آبی باشد. برای حل این مشکل در پرینتر های جوهرافشان معمولا از یک رنگ مشکی جداگانه برای تولید این رنگ استفاده می شود. که هم سرعت پرینت صفحات را افزایش داده و هم مصرف بقیه رنگ ها را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. لازم به ذکر است که در کار های حرفه ای و گرافیکی که به دقت بالایی در این زمینه نیاز دارند از تعداد رنگ های زیادی استفاده می شود.

معایب پرینتر های جوهر افشان

از مشکلات عمده ی که در این نوع پرینتر ها با آن رو برو می شویم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مصرف بالای رنگ ها

خشک شدن سوزن جوهر افشان به علت عدم استفاده طولانی مدت از پرینتر جوهر افشان

کیفیت پایین عکس ها در نسخه های قدیمی این پرینتر ها

سرعت پایین پرینت صفحات در پرینتر های جوهر افشان

تعمیر پرینتر جوهر افشان و انجام سرویس های مورد نظر بر روی آن ها با توجه به میزان مصرف آن ها می باشد و ممکن است مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید ، بدون آنکه نیازی به تعمیر پرینتر داشته باشید.

پرینتر های سوزنی

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که فکر میکنند استفاده از پرینتر های سوزنی منسوخ شده و اصلا کارایی ندارند ، ولی باید گفت که پرینتر های سوزنی در برخی از موارد کاربرد هایی اختصاصی دارند که هیچ یک از پرینتر های دیگر نمیتوانند پرینت های مورد نظر را انجام دهند، مثال عمده ای که برای این کاربرد ها می توان زد: دفترچه های بیمه و سایر  صفحاتی هستند که به صورت چند برگی بوده و برای پرینت حروف مورد نظر به ضربه و فشار نیاز دارند ، امروزه به دلیل استفاده اختصاصی و خیلی کم از این پرینتر های ، تعمیر پرینتر های سوزنی نیز به صورت اختصاصی انجام می گیرد ، پرینتر های سوزنی نسبتا دارای سیستم ساده تر و مکانیکی تری می باشند و هنگام باز و بسته کردن این پرینتر ها به دقت بالایی نیاز داریم .

پرینتر های لیزری

جدید ترین و کاربردی ترین نوع پرینتر ، پرینتر های لیزری می باشند، سرعت و کیفیت بالا ، هزینه نگهداری پایین ، نیاز کم به تعمیر و در دسترس بودن جوهر و  لوازم جانبی مورد نظر، از عمده دلایلی هستند که چاپگر ها و پرینتر های لیزری را محبوبتر کرده اند، جوهر های پرینتر های لیزری دارای دسته بندی های خاصی می باشند. پرینتر های لیزری هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید در بازار موجود می باشند که باتوجه به نیاز کاربران ، در ابعاد ، اندازه ها و سرعت های مختلفی توسط شرکت های فعال در این زمینه برای مصرف کاربران موجود می باشد. تعمیر پرینتر های لیزری نیز به دلیل استفاده زیاد از آن ها نسبت به سایر انواع پرینتر فراگیر تر است.

 

سرفصل های آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش بلوک دیاگرام و قسمت های مختلف در تعمیر پرینتر

آموزش عیب یابی و باز و بسته کردن در تعمیر پرینتر

آموزش تعمیر پرینتر - برطرف کردن مشکلات گرفتگی جوهر افشان

آموزش تعمیر پرینتر - معرفی ابزار ها و وسایل مورد نیاز برای باز کردن نازل جوهر

آموزش تعمیر پرینتر - تحلیل و بررسی ایرادات نوار انکودر

آموزش تعمیر پرینتر - تحلیل و بررسی ایرادات پلیت تایمینگ

آموزش تعمیر پرینتر - شناسایی انواع پودر پرینتر و نحوه ی استفاده درست از آنها

آموزش کار با بوبین و خطا های رایج در پرینتر ها

آموزش برطرف نمودن ایرادات مربوط به تونر زائد در پرینتر ها

آموزش برطرف نمودن مشکلات مربوط به داکتر بلید در پرینتر ها

آموزش تعمیر پرینتر- بررسی مشکلات مربوط به پنل پرینتر

آموزش طریقه تعویض ریبون در پرینتر ها

آموزش بررسی خطاهای مربوط به ریبون در پرینتر ها

آموزش انواع سنسور های بکار رفته در چاپگر ها و پرینتر های سوزنی

آموزش تعمیر پرینتر صدور قبض (مربوط به صندوق های فروشگاهی )

آموزش شارژ کارتریج ، انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان

آموزش نحوه ی تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر

در این دوره های آموزشی تعمیر ماشین های اداری ، تعمیر پرینتر ، تعمیر اسکنر و ... برای کارآموزان عزیز برگزار می شود.

سرفصل آموزش تعمیرات پرینتر تک کاره و چندکاره


آشنایی با انواع دستگاه پرینتر های رنگی ، سیاه و سفید ، جوهر افشان و لیزری
آشنایی با اجزای تشکیل دهنده پرینتر های تک کاره و چند کاره
آشنایی با یونیت فیوزینگ و قطعات آن و نحوه ی تعویض کلیه قطعات معیوب
آشنایی با یونیت لیزر
آشنایی با انواع کارتریج دتگاه پرینتر و نحوه ی شارژ کردن کارتریج های سیاه سفید ، رنگی، لیزری و جوهر افشان
آشنایی با انواع برد دستگاه های پرینتر تک کاره و چند کاره
آشنایی با تجهیزات اسکنر ، فکس و دستگاه پرینتر
آشنایی با اجزاء موتور، کرییر و کلاج دستگاه پرینتر
آموزش صحیح نحوه باز و بت کردن ، منوال ، جنرال . سرویس کردن دستگاه های پرینتر تک کاره و چند کاره .


باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعت چاپ و پرینت مطالب ، در بازار کار ، ادارات ، موسسات خصوصی ودولتی ، استفاده از پرینتر به عنوان ابزار کاری جهت پرینت انواع اسناد ، فاکتور ها ، مطالب و متون قرارداد ، پرینت عکس ، ارسال فکس و اسکن گرفتن از این اسناد و .... کاربرد فراوانی پیدا کرده است.
در این زمینه شرکت فنی مهندسی تعمیرات پرینتر ، اقدام به برگزاری دوره ویژه آموزش دستگاه پرینتر نموده و تمامی مطالب مورد نیاز این مباحث را در سطح بالایی آموزش می دهد.

آموزش تعمیر پرینتر

آموزش تعمیرات پرینتر ( مکانیکی و الکترونیکی)


درباره دوره آموزش تعمیرات پرینتر:


شرکت تعمیرات پرینتر به عنوان یکی از با تجهیز ترین و همچنین  تخصصی ترین مرکز تعمیرات پرینتر های لیزری ، چند کاره ، سوزنی و جو هر افشان در نظر گرفته است دوره های تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر را در با تجهیز ترین و همچنین تخصصی ترین مرکز تعمیرات پرینتر برگزار کند:
در لابراتوار تخصصی ما (مجهزترین مرکز تعمیرات پرینتر در ایران با 100 متر فضای کارگاهی) آموزش دادن تعمیرات پرینتر به شکل علمی کاربردی و همچنین تضمینی با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد با بیشتر از 12 سال سابقه در حیطه تعمیرات پرینترهای اچ پی HP | اپسون EPSON | کانن CANON | سامسونگ SAMSUNG | پاناسونیکPANASONIC

مطالب دوره آموزش تعمیرات پرینتر در قسمت ذیل بیان شده است :


•    آموزش تعمیرات پرینترهای جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی ، چندکاره
•    آموزش دادن کامل الکترونیک ، مدارخوانی ، چگونگی  تست کلیه قطعات الکترونیکی در دو نوع SMD و DIP (جهت تعمیر نمودن بردهای نمونه های پرینتر)
•    کار با همه ی ابزار ها و آلات لحیم کاری ، تعویض نمودن قطعات  الکترونیکی (SMD , LMD) ، تعویض انواع ICهای DIP  و PLCC ، تعویض انواع CHIP (در جهت تعمیرات بردهای انواع پرینتر)
•    شابلون زدن نمونه های مختلف CHIP و یا به اصطلاح ریبال نمودن صحیح CHIP با توپ قلع ( در جهت تعمیرات بردهای نمونه های مختلف پرینتر(
•    آموزش نحوه چگونگی بازوبسته نمودن درست انواع پرینتر ونحوه تعویض نمودن قطعات انواع پرینتر (مکانیکی و الکترونیکی)
•    آموزش تخصصی چگونگی کار پرینتر های  مختلف جهت آشنایی کامل با کارکرد مکانیکی و الکترونیکی
•    چگونگی رفع عیوب متداول نمونه های پرینتر به شکل تخصصی و علمی کاربردی (جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و چندکاره)
•    آموزش شارژ انواع کارتریج ( لیزری و جوهرافشان )
•    آموزش  دادن و همچنین تعمیرات هد نمونه های مختلف پرینتر
ما برای دوستانی که امکان حضور در کلاس ها را نداشته اند , مجموعه با ارزشی را به نام " آموزش از راه دور تعمیرات ماشینهای اداری " جمع آوری نمودن و آنها ارایه کرده  که تمام خریداران این مجموعه از تهیه آن ابراز رضایت داشته اند  . این مجموعه بصورت کلی شامل چهار عدد دی وی دی و به همراه مقاله های آموزشی مفید است  که در زیر به برخی از ویژگی های این دوره اشاره شده است :
•    بیشتر از ۸ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های کپی آنالوگ و دیجیتال
•    بیشتر از ۲ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های پرینتر سوزنی و لیزری و جوهر افشان
•    بیشتر از ۲ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های مختلف فکس
•    فیلم های آموزشی شارژ کارتریج و ...
•    آموزش کامل مخزنی کردن انواع پرینتر جوهر افشان
•    آموزش دادن نصب تلفن سانترال به شکل حرفه ای
•    طراحی وب سایت با استفاده از سیستم جوملا
•    سرویس منوال
•    پارت کاتالوگ
•    یوزر منوال انواع کپی و پرینتر
•    اطلاعات کامل در مورد انواع کپی شارپ به زبان فارسی
•    اطلاعات کد های خطای انواع کپی دیجیتال و آنالوگ کپی شارپ به زبان فارسی
•    سرویس منوال کامل و دقیق محصولات توشیبا و ریکو , ناشواتک , گستتنر, لنیر , ساوین و ....

آگهی تعمیرات پرینتر


1-    برطرف کردن مشکلات روشن نشدن دستگاه پرینتر
2-    برطرف ردن مشکلات کاغذ نکشیدن و جمع کردن کاغذ
3-    پرینت صفحات سیاه کامل و یا سفسد کامل
4-    پرینت کم رنگ صفحات
5-    برطرف کردن ایرادات مختلف دستگاه پیرنتر ، اعم از ارور های موجود
6-    رفع ایراد برد دستگاه های نرم افزاری و سخت افزاری



چهار شنبه 15 فروردين 1397برچسب:, :: 10:52 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آموزش تعمیرات پرینتر : , لیزر یونیت, بردها, درایور, کاغذکش ها, کارتریج, انتقال حرکت, فیوزینگ, داپلکس, به طور کلی دستگاه پرینتر از قطعات بالا که ذکر شد تشکیل شده که در کلاسهای آموزشی این آموزشگاه به طور اصولی هر بخش توضیح داده شده و تمامی ایرادهای مربوط به هر بخش نیز به دانشجو به صورت عملی آموخته می شود.و بعد از پایان یافتن تمامی بخشها به طور کلی این اجزا را به هم وصل کرده و دستگاه را آماده ی کار می کنیم .این روش باعث می شود که به صورت خیلی ساده و عملی بعد از اتمام کلاس دانشجو دید فنی کاملی از نظر سرویس و تعمیر و تشخیص عیب پیدا کند. و آموزشگاه اینکار را به صورت کاملا تضمینی و تخصصی انجام می دهد.

آموزش تعمیرات پرینتر

انواع پرینتر های رایج در بازار

پرینتر ها به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارچاپ به دلیل ابعاد و اندازه های مناسبی که دارند در محیط های خانگی و اداری بیشترین استفاده را به عنوان دستگاه چاپ دارا هستند، باتوجه به هدف و موارد استفاده ، پرینتر ها در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده اند. که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از آن ها می پردازیم ، با ما همراه باشید...



پرینتر های جوهر افشان

در این نوع از پرینتر ها ، جوهر به صورت مایع در تونر های مخصوص به خود در داخل پرینتر جوهر افشان قرار می گیرد ، و از طریق سوزن های جوهر پخش کن ، رنگ های مورد نظر را بر روی کاغذ انتقال می دهد. معمولا این نوع پرینتر ها از سه رنگ اصلی زرد ، آبی و قرمز  برای تولید بقیه رنگ ها استفاده می کنند.که در صورت عدم ترکیب رنگی درست این رنگ ها ، رنگ مورد نظر کیفیت لازم را نخواهد داشت ، برای مثال ممکن است رنگ سیاهی که از ترکیب این سه رنگ اصلی تشکیل شده باشد مایل به سبز و یا آبی باشد. برای حل این مشکل در پرینتر های جوهرافشان معمولا از یک رنگ مشکی جداگانه برای تولید این رنگ استفاده می شود. که هم سرعت پرینت صفحات را افزایش داده و هم مصرف بقیه رنگ ها را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. لازم به ذکر است که در کار های حرفه ای و گرافیکی که به دقت بالایی در این زمینه نیاز دارند از تعداد رنگ های زیادی استفاده می شود.

معایب پرینتر های جوهر افشان

از مشکلات عمده ی که در این نوع پرینتر ها با آن رو برو می شویم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مصرف بالای رنگ ها

خشک شدن سوزن جوهر افشان به علت عدم استفاده طولانی مدت از پرینتر جوهر افشان

کیفیت پایین عکس ها در نسخه های قدیمی این پرینتر ها

سرعت پایین پرینت صفحات در پرینتر های جوهر افشان

تعمیر پرینتر جوهر افشان و انجام سرویس های مورد نظر بر روی آن ها با توجه به میزان مصرف آن ها می باشد و ممکن است مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید ، بدون آنکه نیازی به تعمیر پرینتر داشته باشید.

پرینتر های سوزنی

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که فکر میکنند استفاده از پرینتر های سوزنی منسوخ شده و اصلا کارایی ندارند ، ولی باید گفت که پرینتر های سوزنی در برخی از موارد کاربرد هایی اختصاصی دارند که هیچ یک از پرینتر های دیگر نمیتوانند پرینت های مورد نظر را انجام دهند، مثال عمده ای که برای این کاربرد ها می توان زد: دفترچه های بیمه و سایر  صفحاتی هستند که به صورت چند برگی بوده و برای پرینت حروف مورد نظر به ضربه و فشار نیاز دارند ، امروزه به دلیل استفاده اختصاصی و خیلی کم از این پرینتر های ، تعمیر پرینتر های سوزنی نیز به صورت اختصاصی انجام می گیرد ، پرینتر های سوزنی نسبتا دارای سیستم ساده تر و مکانیکی تری می باشند و هنگام باز و بسته کردن این پرینتر ها به دقت بالایی نیاز داریم .

پرینتر های لیزری

جدید ترین و کاربردی ترین نوع پرینتر ، پرینتر های لیزری می باشند، سرعت و کیفیت بالا ، هزینه نگهداری پایین ، نیاز کم به تعمیر و در دسترس بودن جوهر و  لوازم جانبی مورد نظر، از عمده دلایلی هستند که چاپگر ها و پرینتر های لیزری را محبوبتر کرده اند، جوهر های پرینتر های لیزری دارای دسته بندی های خاصی می باشند. پرینتر های لیزری هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید در بازار موجود می باشند که باتوجه به نیاز کاربران ، در ابعاد ، اندازه ها و سرعت های مختلفی توسط شرکت های فعال در این زمینه برای مصرف کاربران موجود می باشد. تعمیر پرینتر های لیزری نیز به دلیل استفاده زیاد از آن ها نسبت به سایر انواع پرینتر فراگیر تر است.

 

سرفصل های آموزش تعمیرات پرینتر

آموزش بلوک دیاگرام و قسمت های مختلف در تعمیر پرینتر

آموزش عیب یابی و باز و بسته کردن در تعمیر پرینتر

آموزش تعمیر پرینتر - برطرف کردن مشکلات گرفتگی جوهر افشان

آموزش تعمیر پرینتر - معرفی ابزار ها و وسایل مورد نیاز برای باز کردن نازل جوهر

آموزش تعمیر پرینتر - تحلیل و بررسی ایرادات نوار انکودر

آموزش تعمیر پرینتر - تحلیل و بررسی ایرادات پلیت تایمینگ

آموزش تعمیر پرینتر - شناسایی انواع پودر پرینتر و نحوه ی استفاده درست از آنها

آموزش کار با بوبین و خطا های رایج در پرینتر ها

آموزش برطرف نمودن ایرادات مربوط به تونر زائد در پرینتر ها

آموزش برطرف نمودن مشکلات مربوط به داکتر بلید در پرینتر ها

آموزش تعمیر پرینتر- بررسی مشکلات مربوط به پنل پرینتر

آموزش طریقه تعویض ریبون در پرینتر ها

آموزش بررسی خطاهای مربوط به ریبون در پرینتر ها

آموزش انواع سنسور های بکار رفته در چاپگر ها و پرینتر های سوزنی

آموزش تعمیر پرینتر صدور قبض (مربوط به صندوق های فروشگاهی )

آموزش شارژ کارتریج ، انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان

آموزش نحوه ی تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر

در این دوره های آموزشی تعمیر ماشین های اداری ، تعمیر پرینتر ، تعمیر اسکنر و ... برای کارآموزان عزیز برگزار می شود.

سرفصل آموزش تعمیرات پرینتر تک کاره و چندکاره


آشنایی با انواع دستگاه پرینتر های رنگی ، سیاه و سفید ، جوهر افشان و لیزری
آشنایی با اجزای تشکیل دهنده پرینتر های تک کاره و چند کاره
آشنایی با یونیت فیوزینگ و قطعات آن و نحوه ی تعویض کلیه قطعات معیوب
آشنایی با یونیت لیزر
آشنایی با انواع کارتریج دتگاه پرینتر و نحوه ی شارژ کردن کارتریج های سیاه سفید ، رنگی، لیزری و جوهر افشان
آشنایی با انواع برد دستگاه های پرینتر تک کاره و چند کاره
آشنایی با تجهیزات اسکنر ، فکس و دستگاه پرینتر
آشنایی با اجزاء موتور، کرییر و کلاج دستگاه پرینتر
آموزش صحیح نحوه باز و بت کردن ، منوال ، جنرال . سرویس کردن دستگاه های پرینتر تک کاره و چند کاره .


باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعت چاپ و پرینت مطالب ، در بازار کار ، ادارات ، موسسات خصوصی ودولتی ، استفاده از پرینتر به عنوان ابزار کاری جهت پرینت انواع اسناد ، فاکتور ها ، مطالب و متون قرارداد ، پرینت عکس ، ارسال فکس و اسکن گرفتن از این اسناد و .... کاربرد فراوانی پیدا کرده است.
در این زمینه شرکت فنی مهندسی تعمیرات پرینتر ، اقدام به برگزاری دوره ویژه آموزش دستگاه پرینتر نموده و تمامی مطالب مورد نیاز این مباحث را در سطح بالایی آموزش می دهد.

آموزش تعمیر پرینتر

آموزش تعمیرات پرینتر ( مکانیکی و الکترونیکی)


درباره دوره آموزش تعمیرات پرینتر:


شرکت تعمیرات پرینتر به عنوان یکی از با تجهیز ترین و همچنین  تخصصی ترین مرکز تعمیرات پرینتر های لیزری ، چند کاره ، سوزنی و جو هر افشان در نظر گرفته است دوره های تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر را در با تجهیز ترین و همچنین تخصصی ترین مرکز تعمیرات پرینتر برگزار کند:
در لابراتوار تخصصی ما (مجهزترین مرکز تعمیرات پرینتر در ایران با 100 متر فضای کارگاهی) آموزش دادن تعمیرات پرینتر به شکل علمی کاربردی و همچنین تضمینی با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد با بیشتر از 12 سال سابقه در حیطه تعمیرات پرینترهای اچ پی HP | اپسون EPSON | کانن CANON | سامسونگ SAMSUNG | پاناسونیکPANASONIC

مطالب دوره آموزش تعمیرات پرینتر در قسمت ذیل بیان شده است :


•    آموزش تعمیرات پرینترهای جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی ، چندکاره
•    آموزش دادن کامل الکترونیک ، مدارخوانی ، چگونگی  تست کلیه قطعات الکترونیکی در دو نوع SMD و DIP (جهت تعمیر نمودن بردهای نمونه های پرینتر)
•    کار با همه ی ابزار ها و آلات لحیم کاری ، تعویض نمودن قطعات  الکترونیکی (SMD , LMD) ، تعویض انواع ICهای DIP  و PLCC ، تعویض انواع CHIP (در جهت تعمیرات بردهای انواع پرینتر)
•    شابلون زدن نمونه های مختلف CHIP و یا به اصطلاح ریبال نمودن صحیح CHIP با توپ قلع ( در جهت تعمیرات بردهای نمونه های مختلف پرینتر(
•    آموزش نحوه چگونگی بازوبسته نمودن درست انواع پرینتر ونحوه تعویض نمودن قطعات انواع پرینتر (مکانیکی و الکترونیکی)
•    آموزش تخصصی چگونگی کار پرینتر های  مختلف جهت آشنایی کامل با کارکرد مکانیکی و الکترونیکی
•    چگونگی رفع عیوب متداول نمونه های پرینتر به شکل تخصصی و علمی کاربردی (جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و چندکاره)
•    آموزش شارژ انواع کارتریج ( لیزری و جوهرافشان )
•    آموزش  دادن و همچنین تعمیرات هد نمونه های مختلف پرینتر
ما برای دوستانی که امکان حضور در کلاس ها را نداشته اند , مجموعه با ارزشی را به نام " آموزش از راه دور تعمیرات ماشینهای اداری " جمع آوری نمودن و آنها ارایه کرده  که تمام خریداران این مجموعه از تهیه آن ابراز رضایت داشته اند  . این مجموعه بصورت کلی شامل چهار عدد دی وی دی و به همراه مقاله های آموزشی مفید است  که در زیر به برخی از ویژگی های این دوره اشاره شده است :
•    بیشتر از ۸ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های کپی آنالوگ و دیجیتال
•    بیشتر از ۲ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های پرینتر سوزنی و لیزری و جوهر افشان
•    بیشتر از ۲ گیگ فایل پی دی اف آموزش تعمیرات نمونه های مختلف فکس
•    فیلم های آموزشی شارژ کارتریج و ...
•    آموزش کامل مخزنی کردن انواع پرینتر جوهر افشان
•    آموزش دادن نصب تلفن سانترال به شکل حرفه ای
•    طراحی وب سایت با استفاده از سیستم جوملا
•    سرویس منوال
•    پارت کاتالوگ
•    یوزر منوال انواع کپی و پرینتر
•    اطلاعات کامل در مورد انواع کپی شارپ به زبان فارسی
•    اطلاعات کد های خطای انواع کپی دیجیتال و آنالوگ کپی شارپ به زبان فارسی
•    سرویس منوال کامل و دقیق محصولات توشیبا و ریکو , ناشواتک , گستتنر, لنیر , ساوین و ....

آگهی تعمیرات پرینتر


1-    برطرف کردن مشکلات روشن نشدن دستگاه پرینتر
2-    برطرف ردن مشکلات کاغذ نکشیدن و جمع کردن کاغذ
3-    پرینت صفحات سیاه کامل و یا سفسد کامل
4-    پرینت کم رنگ صفحات
5-    برطرف کردن ایرادات مختلف دستگاه پیرنتر ، اعم از ارور های موجود
6-    رفع ایراد برد دستگاه های نرم افزاری و سخت افزاری



چهار شنبه 15 فروردين 1397برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آموزش تعمیرات کپی : یونیت اسکن,یونیت تانک دولوپر,یونیت درام, یونیت شارژر ,یونیت انتقال حرکت,یونیت فیوزینگ, یونیت درایور, یونیت آسانسور کاستها, یونیت موتورهای دستگاه,نحوه ی فرمان دادن سنسورها, کاغذکشها,Spf ,لیزر,بردها,دابلکس,به طور کلی دستگاه کپی از یونیت های  بالا که ذکر شد تشکیل شده  که هر کدام از این یونیت ها به نوبه ی خود  از قطعات دیگری تشکیل شده است .که در کلاسهای آموزش تعمیرات کپی این آموزشگاه به طور اصولی هر بخش توضیح داده شده و تمامی ایرادهای مربوط به هر بخش نیز به دانشجو به صورت عملی آموخته می شود.و بعد از پایان یافتن تمامی بخشها به طورکلی این اجزا را به هم متصل کرده و دستگاه را آماده ی کار می کنیم .این روش باعث می شود که به صورت خیلی ساده و عملی بعد از اتمام کلاس دانشجو دید فنی کاملی از نظر سرویس و تعمیر و تشخیص عیب پیدا کند. و آموزشگاه اینکار را به صورت کاملا تضمینی و تخصصی انجام می دهد.

آموزش تعمیرات کپی

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات کپی

از مهمترین سرفصل های دوره آموزش تعمیرات پرینتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

    آموزش تعمیرات یونیت اسکنر  (scanner unit)
    آموزش تعمیرات یونیت لیزر دستگاه کپی (LSU unit)
    آموزش شارژ کارتریج دستگاه کپی ( Cartridge)
    آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی ( Developer)
    آموزش تعمیرات یونیت درام دستگاه کپی(Drum)
    آموزش تعمیرات یونیت فیوزینگ ( Fusing unit)
    آموزش تعمیرات هیتر، ترموستات و ترمیستور (Heater unit)
    آموزش تعمیرات کاغذ کش دستگاه کپی ( Paper feed unit)
    آموزش نحوه تعویض پیکاپ دستگاه کپی ( Pick up)
    آموزش تعمیرات یونیت دابلکس دستگاه کپی ( Dublex unit)
    آموزش تعمیرات یونیت فیدر دستگاه کپی( ADF unit )
    آموزش تعمیرات یونیت خروجی ( exit unit )
    آموزش عیب یابی ورفع کد های خطا ( ERRORE code)
    آموزش کار کردن با کد های ریست دستگاه ( Reset code)
    آموزش کار با منو دستگاه ( Menu)

فرآیند آموزش تعمیرات کپی

همانطو که در بالا نیز اشاره شد، دوره های آموزش تعمیرات دستگاه کپی شامل بخش ها و قسمت های مختلفی می باشد ، کلاس های آموزش تعمیرات کپی با استاندارد بالایی در این مجموعه برگزار می شود، به نحوی که کارآموزان پس از اتمام دوره های خود توانایی کار و تعمیر انواع مختلف دستگاه کپی و پرینتر را داشته باشند.
تعمیر کپی یکی از حساس ترین امور در بخش تعمیرات ماشین های اداری می باشد و افرادی که قصد دارند در این زمینه فعالیت داشته باشند، نیاز به تخصص بالایی دارند.



چهار شنبه 15 فروردين 1397برچسب:, :: 10:36 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آموزش تعمیرات فکس : فرمتر ,کاغذکش ,ترمال هد, کارتریج, فیلم, فیوزینگ, نحوه ی ارسال ,نحوه ی دریافت ,به طور کلی دستگاه فکس به صورت حرارتی و فیلم و کارتریجی  از قطعات بالا که ذکر شد تشکیل شده که در کلاسهای آموزش تعمیرات فکس این آموزشگاه به طور اصولی هر بخش توضیح داده شده و تمامی ایرادهای مربوط به هر بخش نیز به دانشجو به صورت عملی آموخته می شود.و بعد از پایان یافتن تمامی بخشها به طور کلی این اجزا را به هم وصل کرده و دستگاه فکس را آماده ی کار می کنیم .این روش باعث می شود که به صورت خیلی ساده و عملی بعد از اتمام کلاس دانشجو دید فنی کاملی از نظر سرویس و تعمیر و تشخیص عیب پیدا کند. و آموزشگاه اینکار را به صورت کاملا تضمینی و تخصصی انجام می دهد.

آموزش تعمیرات فکس

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات فکس

 

    آموزش انواع فکس کاربنی و لیزری
    آموزش چگونگی کار با فکس
    آموزش تعمیرات فکس- نحوه شارژ فکس لیزری
    آموزش تعویض ریبون انواع مختلف فکس
    آموزش تعمیر و ریست کردن فکس
    آموزش تعمیر و باز و بستن دستگاه اسکنر
    آموزش عیب های رایج در دستگاه های فکس
    آموزش تعمیر فکس و ساختار دستگاه فکس
    آموزش عیب های مهم دستگاه فکس
    آموزش اصول کار دستگاه فکس

تعمیرات دستگاه فکس

دستگاه های فکس یکی از کاربردی ترین دستگاه های اداری برای برقراری ارتباط سریع از راه دور و ارسال اطلاعات می باشد ، اغلب دستگاه های فکس به همراه دستگاه اسکن در بازار موجود می باشد، تعمیرات فکس امری حساس بوده و نیاز به تخصص بالایی دارد، کارآموزان در این بخش به صورت کامل با تعمیرات فکس و سایر ماشین های اداری آشنا شده و آماده کار می باشند.



چهار شنبه 15 فروردين 1397برچسب:, :: 10:33 ::  نويسنده : مهدی مقدم

آموزش تعمیرات ماشین های اداری : اگر به دنبال یک آموزشگاه مناسب جهت آموزش تعمیرات ماشین های اداری هستید ابتدا لازم است بدانید چه چیز هایی را قرار است یاد بگیرید. در این مطلب قصد داریم شما را با سرفصل های آموزش تعمیرات ماشین های اداری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
آموزش تعمیرات ماشین های اداری در ایران شامل آموزش تعمیرات کپی ، آموزش تعمیرات پرینتر ، آموزش تعمیرات فکس ، آموزش تعمیرات اسکنر ، آموزش تعمیرات پول مشار و شارژ کارتریج می باشد. شما با گذراندن دوره های تعمیرات ماشین های اداری می توانید به راحتی وارد بازار کار ماشین های اداری بشوید و با یک پایه ی قوی کار خود را آغاز کنید.

آموزش تعمیرات ماشین های اداری

فرآیند آموزش تعمیرات ماشین های اداری

سر فصل های آموزش تعمیرات ماشین های اداری را می توانیم به طور کلی به دو قسمت اصلی تقسیم بندی کنیم. قسمت اول آموزش های سخت افزاری می باشد که در طی آن باید هر گونه تعویض یا تعمیر قطعات ماشین های اداری را یاد بگیرید. پس از این آموزش ها باید با کلیه تنظیمات و ارور های ماشین های اداری مختلف آشنا شوید. در ادامه هر کدام از این روش ها را به تفضیل شرح خواهیم داد.

 

آموزش تعمیرات ماشین های اداری (بخش فیزیکی)

شما در ابتدای امر باید به یک مفهوم صحیح از آنچه قرار است تعمیر کنید ، برسید. در ابتدای دوره های آموزش تعمیرات ماشین های اداری در مورد فرآیند کپی گرفتن ، پرینت گرفتن و فکس به طور عملی یا تئوری آشنا می شوید. پس از این که با اساس کار ماشین های ادارای آشنا شدید نیاز است با انواع مدل های ماشین های اداری دیجیتال و آنالوگ و همچنین روش تقسیم بندی مدل های آن ها آشنا شوید. مرحله ی بعدی در این فرآیند شناخت بخش های متفاوت ماشین های اداری می باشد. پس از این که با روش کار و انواع ماشین های اداری آشنا شدید باید با بخش های کوچک تر این دستگاه ها نیز آشنا شوید. پس از این که بخش های مختلف یک ماشین اداری را شناختید ، زمان یادگیری باز و بسته کردن ماشین های اداری می باشد. شما پس از اتمام مرحله ی یادگیری باز و بسته کردن ماشین های اداری باید بتوانید کاور های دستگاه های ادارای مانند دستگاه های فتوکپی ، پرینتر و فکس را باز و بسته نمایید ، یک دستگاه را به طور کامل تمیز کاری و سرویس نمایید و همچنین آینه ها را به درستی تمیر کنید. پس از این آموزش ها کار کمی تخصصی تر می شود و به شما آموزش داده می شود که چگونه قطعات اصلی ماشین های اداری را تعویض و یا تعمیر نمایید. این آموزش ها شامل موارد زیر می شوند:

سرفصل های آموزشی برای تعویض یا تعمیرات ماشین های اداری

1.    کسب شناخت علمی از بلوک دیاگرام های ماشین های اداری
2.    تعویض یا تعمیر نازل جوهر
3.    استفاده از ابزار آلات مناسب جهت باز و بسته کردن نازل جوهر
4.    آموزش شناسایی انواع پودر ها و آموزش استفاده ی درست از هر کدام
5.    آموزش استفاده از بوبین
6.    آموزش تعمیرات پرینتر های سوزنی (پرینتر های مورد استفاده در بانک ها)
7.    آموزش تعمیر یا تعویض ریبون
8.    آشنایی با انواع سنسور های موجود در پرینتر های سوزنی
9.    آشنایی با نحوه عملکرد انواع سنسور های موجود در پرینتر های سوزنی
10.  آموزش تعمیرات پرینتر های صندوق های قبض (پرینتر هایی که در صندوق فروشگاه ها استفاده می شوند.)
11.  آشنایی با انواع سنسور های موجود در پرینتر های صندوق های قبض
12.  آشنایی با نحوه عملکرد انواع سنسور های موجود در پرینتر های صندوق های قبض
13.  آشنایی با ماشین های اداری کاربنی و لیزری
14.  آموزش شارژ انواع کارتریج ها و کلیه ی چاپگر های جوهر افشان
15.  آموزش شارژ انواع تونر چاپگر های لیزری
16.  آموزش تعویض بایوس ماشین های اداری

آموزش تعمیرات ماشین های اداری (بخش تنظیمات و ارور ها)

در این بخش از آموزش تعمیرات ماشین های اداری شما می بایست تمامی تنظیمات مربوط به لیزر و سایر قسمت های ماشین های اداری را یاد بگیرید. علاوه بر تنظیمات ، موضوع مهم دیگری که در این قسمت یاد می گیرید کد های تکنسینی و روش های رفع ارور های دستگاه های مختلف می باشد. این آموزش ها شال موارد زیر می باشند:

سرفصل های آموزشی جهت رفع ارور ها  و تنظیمات ماشین های اداری

1.    عیب یابی مشکلات ناشی از گرفتگی نازل جوهر
2.    عیب یابی ارور ها و مشکلات ناشی از نوار انکودر
3.    عیب یابی ارور ها و مشکلات ناشی ازپلیت تایمینگ
4.    عیب یابی ارور های مربوط به خطا های بوبین
5.    عیب یابی مشکلات ناشی از تونر های زائد
6.    عیب یابی مشکلات ناشی از داکتر بلید
7.    عیب یابی مشکلات مربوط به پنل ها
8.    آموزش ریست کردن دستگاه های فکس
9.    عیب یابی انواع دستگاه های فکس
10.    آموزش ریست کردن بایوس ماشین های اداری

تا این قسمت با مباحثی که در تعمیرات ماشین های اداری لازم است آموزش ببینید آشنا شدید. لازم به تذکر می باشد بر اساس تشخیص آموزشگاه و یا مدرس مورد نظرتان ممکن است ترتیب این مباحث متفاوت باشد اما به طور کلی می توان گفت آنچه برای تعمیرات ماشین های اداری لازم می باشد ، چیزی خارج از این مباحث نیست و با یادگیری صحیح هر کدام از این مباحث شما قادر خواهید بود از پس هر نوع تعمیر و هر نوع ماشین اداری بر بیایید.



چهار شنبه 15 فروردين 1397برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : مهدی مقدم

شارژ کارتریج : تانک تونر ,یونیت درام,نحوه ی شارژ کردن اصولی کارتریج ,به طور کلی کارتریج از قطعات بالا که ذکر شد تشکیل شده که در کلاسهای آموزش شارژ کارتریج این آموزشگاه به طور اصولی هر بخش توضیح داده شده و تمامی ایرادهای مربوط به هر کارتریج چه رنگی و چه سیاه و سفید نیز به دانشجو به صورت عملی آموخته می شود. این روش باعث می شود که به صورت خیلی ساده و عملی بعد از اتمام کلاس دانشجو دید فنی کاملی از نظر شارژ انواع کارتریج پیدا کند.

 همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره شد ، پرینتر های لیزری به عنوان پر کاربرد ترین پرینتر ها در حال استفاده می باشند ، باتوجه به کارایی خوب این پرینتر ها ، سرعت و دقت بالای صفحات پرینت شده ، هزینه ی پایین پرینت به ازای هر پرینت نسبت به سایر پرینتر ها ، باعث شده است پرینتر های لیزری سهم اعظمی از بازار را به خود اختصاص دهند. مهمترین سرویس مورد نیاز برای پرینتر های لیزری ، شارژ کارتریج آن ها می باشد، از مهمترین علایم نیاز پرینتر برای شارژ کارتریج کم رنگ شدن صفحات پرینت شده است . در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ی شارژ کارتریج آشنا کرده و انواع کارتریج ها را برایتان معرفی کنیم، با ما همراه باشید..

اصول فنی شارژ کارتریج

برای شارژ کارتریج ابتدا کارتریج را از دستگاه پرینتر خارج کرده و با استفاده از پیچ گوشتی چهارسو  پیچ صفحه نگه دارنده ی درام را باز کنید (این صفحه به شکل L می باشد).

 شارژ کارتریج

درپوش نگه دارنده ی درام را بردارید(مواظب فنر شاتر درام نیز باشید)

 

شارژ کارتریج

فنر شاتر درام را بر روی صفحه محافظ L شکل که از کارتریج جدا کرده اید بگذارید

شارژ کارتریج

برای جدا سازی درام ، کارتریج را در دو دست خود به صورت زیر نگه داشته و با دست راست قسمت پایینی را به سمت جلو و با دست چپ درام را به سمت خودتان بکشید.

شارژ کارتریج

کار اصلی پرینتر را در پرینت صفحات ، درام انجام می دهد، صفحه بیرونی آن خیلی حساس بوده و در صورت افتادن خط و خش بر روی آن صفحات پرینت شده دچار مشکل خواهند شد و کیفیت لازم را نخواهند داشت پس هنگام شارژ کارتریج مواظب درام باشید..

شارژ کارتریج

پس از جدا سازی درام از بدنه اصلی کارتریج، درام را از قسمت دنده دار مقداری بلند کرده و در جهت خلاف عقربه های ساعت همزمان که می چرخانید ، به سمت بیرون بکشید تا از محور خود خارج شود. درام را با یک دستمال کاملا نرم پاک کرده و از تابش مستقیم نور آفتاب روی آن جلوگیری کنید.

شارژ کارتریج

پس از جدا سازی درام PCR را به آرامی بیرون بکشید،آن را با یک دستمال کاغذی تمیز کرده و مانع از برخوردش با گریس شوید.

شارژ کارتریج

پیچ های نگهدارنده ی وایپر بلید را باز کرده و پودر های سوخته را از داخل آن با استفاده از دمنده های بادی خارج کنید.

شارژ کارتریج

بلید را در جای خود گذاشته و پیچ های آن را ببندید.

شارژ کارتریج

PCR  را در جای خود بگذارید و درام را به همان شکلی که خارج کرده بودید در محل قرار گیری خود بگذارید، پایه آن را گذاشته و در سمت جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا جا بیافتد.

شارژ کارتریج

در قسمت مخزن دو پیچ درپوش را باز کرده و پس از برداشتن آن، چرخ دنده ها را جدا کنید.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج

از طرف دیگر نیز پیچ درپوش را باز کرده و آن را جدا کنید.

شارژ کارتریج

پس از رها سازی کامل غلطک مغناطیسی آن را به دقت خارج کرده و با دمنده های بادی آن را تمیز کنید.

شارژ کارتریج

دو پیچ نگهدارنده ی نوار پلاستیکی را باز کرده و آن را نیز جدا کنید.

شارژ کارتریج

مخزن تونر را قبل از شارژ کارتریج با دمنده بادی کاملا پاک کرده و پودر مورد نظر را به اندازه ی استاندارد پر کنید، توجه داشته باشید که ممکن است در صورت پر شدن کامل مخزن با پرینت های صفحات کاملا سیاه روبرو شوید که اصلا خوشایند نیست.

 شارژ کارتریج

نوار پلاستیکی را در جای خود گذاشته و پیچ های آن را محکم ببندید.

شارژ کارتریج

در پوش سمت چپ را بسته و در سمت راست چرخ دنده ها را به همان شکلی که خارج شده بودند جاگذاری می کنیم و درپوش این قسمن را نیز می بندیم.

شارژ کارتریج

 

پس از اتمام کار بخش درام دار را به مخزن وصل کرده و آن را جاسازی کنید

شارژ کارتریج

در پوشی را که در ابتدای کار باز رده بودید را نیز در محل خود قرار داده و ببندید.

 

شارژ کارتریج

در انتها ی کار فنر شاتر را جاسازی کرده و کار را تمام کنید.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج با موفقیت به اتمام رسید و شمامی توانید از آن استفاده کنید. کارتریج ها با توجه به تنوع چاپگر ها در مدل ها و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته شده اند و ممکن است هرکدام از آن ها از یک روش اختصاصی برای شارژ استفاده کنند ، در دوره های آموزشی برگزار شده در این موسسه کارآموزان با تمامی روش های شارژ کارتریج و انواع پودر های موجود برای شارژ کارتریج آشنا شده و در بخش تعمیرات ماشین های اداری نیز تعمیرات کارتریج را به صورت کامل یاد می گیرند.



ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: