کانکس حمام
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
سه شنبه 1 آبان 1397برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : مهدی مقدم

کانکس حمام

 

کانکس حمام , قیمت کانکس حمام نو و دست دوم , خرید و فروش کانکس حمام – ایرانا سازه – Bathroom conex : کانکس های حمام یکی دیگر از محصولات تولید شده در مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه است . این شرکت اقدام به طراحی و ساخت انواع کانکس از جمله کانکس حمام در طرح ها و اندازه های مختلف کرده است . شما شاید شاهد این نوع از کانکس ها در زمان مسافرت بوده اید که در مسیر های بین راهی و یا رستوران ها و پارک ها و تفرج گاه ها نصب می شوند . زیرا برای ساخت حمام نیاز به امکانات و مصالح ساختمانی است که کانکس حمام بهترین و آسانترین روش پیش روی است که می توان در مکان دلخواه آن ها را نصب کرد و از آن ها استفاده کر . این دسته از کانکس ها به دلیل طراحی , نصب , تولید , جابه جایی آسان می توان آن ها را در هر مکانی با هر شرایطی از آن ها بهره برد .

کانکس حمام

انواع کانکس حمام با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتری در طرح ها و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند نمای این نوع از کانکس ها می تواند از کامپوزیت و یا پی وی سی باشد که هر کدام با توجه به ذوق و سلیقه ی مشتری طراحی می شوند و زیبایی خاص خود را دارند . وجود حمام در هر مکانی لازم و اجباری است با نصب سریع و آسان کانکس های حمام این نوع از نیاز بشر تا حدودی برآورده می شود .

در طراحی و ساخت کانکس باید به این امر توجه کنیم که مقاومت یک کانکس جز ویژگی های اصلی یک کانکس است زیرا فقط مختص یک مکان نیست و باید سازگار با هر نوع شریط آب و هوایی ساخته شود و مقوم در برابر زلزله , سیل , رطوبت و .. باشد . و مهمتر از همه ی موارد این که باید به صورت سبک طراحی شود تا از قابلیت حمل آسان برخوردار باشد . طبق سفارش و نیاز شما مشتریان عزیز این نوع از کانکس ها هم به صورت ثابت و هم به صورت چرخدار طراحی می شوند . سرویس های کانکس های حمام  دارای یک کابین , دو کابین , سه کابین و شش کابین هستند . عرض و طول این کانکس ها بسته به سفارش و نیاز متقضی دارد .

قیمت کانکس حمام

قیمت کانکس حمام بر طبق اندازه , مقدار مواد اولیه ای که برای ساخت آن اختصاص داده می شود و همچنین طرح های مختلفی که پیشنهاد می شود بستگی دارد . کانکس های حمام با نماهای مختلفی از جمله کامپوزیت و یا پی وی سی طراحی و تولید می شوند بنابراین مسلم است که قیمت هر کدام با یکدیگری متفاوت است . و مهمتر از همه این که قیمت این نوع از کانکس ها بسته به این که در کدام محل نصب می شوند دارد و ممکن است یک کانکس  دارای سه کابین و دیگری شش کابین باشد که در اینجا قیمت هر کدام با دیگری کاملا متفاوت خواهد بود .

کانکس حمام دست دوم

شرکت ایرانا سازه اقدام به خرید کانکس های دست دوم از مشتری می کند . کانکس دست دوم حمام  به کانکس هایی اطلاق می شود که یک بار توسط مشتری مورد استفاده قرار گرفته است . مجموعه ی ما بعد از خرید کانکس از مشتری اقدام به تعمیر , بازسازی کانکس ها می کند و آن ها را با عنوان کانکس حمام دست دوم به کشتریانی که تقاضای خرید این نوع از کانکس ها را می کنند با قیمت مناسبتری به فروش می رساند . که هم در هزینه ی مشتری صرفه جویی می شود و هم صاحب کانکس با قیمت مناسب تری می شود .

مشتریان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید , فروش کانکس حمام و همپنین سفارش محصول با کارشناسان فروش مجموعه ی شرکت ایرانا سازه تماس بگیرند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: