روغن صنعتی شورون
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
شنبه 19 آبان 1397برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : مهدی مقدم

روغن صنعتی شورون

 

روغن صنعتی شورون | Chevron  : شورون به انگلیسی : CHEVRON یک شرکت نفت و گاز امریکایی است که فعالیت اصلی این شرکت تولید نفت خام در جهان است . و به عنوان بزرگترین شرکت چند ملیتی در دنیا برا همگان شناخته شده است . این شرکت حاصل ادغام و سرمایه گذاری دو شرکت شورون و کونوکو فیلیپس است . دفتر اصلی و مرکزی شرکت شورون در کالیفرنیا است . این شرکت محصولات خود را به بیش از ۱۸۰ کشور دنیا صادر می کند . شرکت شورون در تمامی زمینه های گازی و نفتی در دنیا فعالیت می کند و نیز به تولید انواع انرژی های تجدید پذیر نیز مشغول است . فعالیت های این شرکت اعم از پالایش , انتقال , بازاریابی , گاز طبیعی , استخراج , اکتشاف , مایعات گازی و .. همچنین به تولید محصولات پتروشیمی و مواد شیمیایی , تولید برق نیز مشغول است .

روغن صنعتی شورون Chevron

روغن صنعتی شورون Chevron

روغن صنعتی شورون Chevron

این شرکت به عنوان شش شرکت نفتی در دنیاست . که با شرکت های رویال داچ شل , توتال , بی پی , اکسان موبیل و .. طبقه بندی می شود . در سال ۲۰۱۳ این شرکت در بین شرکت های بزرگ جهان رتبه ۱۱ را به خود اختصاص داد . و در سال ۲۰۱۱ در رتبه بندی و طبقه بندی فوربز جهانی ۲۰۰۰ رتبه ی شانزدهم دنیا را به خود اختصاص داد . از لحاظ درآمد سالیناه و همچنین صادر کندهی نفت و گاز در دینا این شرکت به عنوان بزرگتریمن شرکت ها در جهان است .

شرکت شیمی ماهان نیز به عنوان نماینده ی شرکت CHEVERON تمامی محصولات تولیدی این شرکت را در داخل کشور عرضه می کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

اطلاع از قیمت فروش انواع روغن صنعتی : فروش روغن صنعتی

لینک های مفید :



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: