تزریق بوتاکس در بارداری
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
دو شنبه 30 بهمن 1396برچسب:, :: 13:8 ::  نويسنده : مهدی مقدم

تزریق بوتاکس در بارداری , تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی ممنوع

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی ممنوع , تزریق بوتاکس در بارداری , تزریق بوتاکس و بارداری , عوارض تزریق بوتاکس در دوران بارداری و دوران شیردهی, تزریق بوتاکس در دوران شیردهی : هر عمل زیبایی اعم از تزریق بوتاکس , لیزر موهای زائد , جوانسازی پوست با لیزر و … در دوران بارداری ممنوع می باشد و هیچ متخصص با وجدانی این کار را مصلحت نمی داند.بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است محققان تاکید دارند که از بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی به هیچ وجه نباید استفاده شود چرا که احتمال دراد جان زن باردار و شیرده و همچنین فرزندش به خطر مرگ دچار شود.

تزریق بوتاکس در بارداری


عوارض تزریق بوتاکس در بارداری

استفاده از تزریقات زیبایی مانند تزریق بوتاکس , تزریق ژل , تزریق چربی و … امروزه رواج زیادی پیدا کرده و هر روز به تعداد متقاضیان این عمل بیشتر می شود. از طرفی متخصصان انجام تزریقات بوتاکس نیز نگران این وضعیت هستند و نسبت به سلامتی این افراد ابراز نگرانی می کنند.

تزریق بوتاکس در بارداری بسیار خطرناک است و موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیری در آینده خواهد شد. لذا متخصصان پوست و مو بسیار تاکید دارند که زنان باردار و شیرده به هیچ وجه از تزریق بوتاکس استفاده نکنند. اکثر زنان باردار نگران این هستند که در دوران بارداری چین و چروک زیادی روی پوستشان ایجاد خواهد شد و یا اینکه در همین دوران نیز همیشه نگران این قضیه هستند که پوست خود را صاف و جوان کنند اما باید به توصیه پزشکان نباید از تزریقات بوتاکس استفاده کنند . این افراد می توانند بعد از اتمام دوران شیردهی نوزاد خود اقدام به تزریق بوتاکس نمایند .

بانوان خوش سلیقه و زیبای ایرانی باید همیشه به این نکته توجه کنند که سلامت نوزاد و خودشان از همه چی بیشتر اهمیت دارد و نباید این سلامتی را بدون دلیل از دست دهند . لذا مدتی صبر و حوصله می تواند نتیجه بخش شود .بوتاکس می تواند پوست شما و صورت شما را زیباتر کند ولی مهمتر از همه سلامت جنین می باشد. لذا قبل از اقدام به تزریق بوتاکس در دوران بارداری حتما با متخصص زیبایی مشاوره کنید و از راهنمایی های خردمندان آنها بهرمند شوید .

 

متخصصان و مشاوران پوست و مو در کلینیک جوانسازی پوست و لیزر موهای زائد بدن ما می توانند مشاورین و راهنمایان خوبی برای شما باشند لذا تقاضا داریم با شماره های موجود در وب سایت www.lasermoo.com با ما در ارتباط باشید .

تزریق بوتاکس و بارداری

هیچ نوع ایمنی قابل اعتمادی برای تزریق بوتاکس در دوران بارداری وجود ندارد و تضمینی هم در این باره انجام نمی شود که باکتری بوتاکس در سراسر بدن شما پراکنده نشود. اثرات باکتری بوتاکس ( کلستریدیوم بوتولینوم ) برروی زنان باردار به دلیل تغییرات هورمونی که در این دوران بر روی بدن اتفاق می افتد مانند افزایش فشار حجم خون و افزایش هورمون های بارداری می تواند شدید باشد.

اگر قبل از اینکه بفهمید باردار هستید و تزریق بوتاکس انجام داده باشید در این صورت ممکن است خطری جنین را تهدید نکند با این حال بهتر است که در این موارد به پزشک معالج مراجعه شود و جریان را بهش اطلاع بدین . در هر حال در دوران بارداری به هیچ وجه نباید از تزریق بوتاکس استقاده شود.

لیزر موهای زائد


کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با لیزر در اصل یک کلینیک مجهز به سیستم های لیزری در تمام زمینه های زیبایی به ویژه برای جوانسازی پوست و لیزر مو می باشد. همچنین تمامی تزریقات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس ؛ تزریق ژل , تزریق چربی , پروتز لب , پروتز چانه , پروتز گونه در این کلینیک زیبایی نیز انجام می شود.

برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در کلینیک لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست تماس بگیرید. روشی نوین در پیش روی شما خواهیم گذاشت.

برچسب ها: , , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: