ارسال بار هوایی | ملل کارگو
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
شنبه 1 دی 1397برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ارسال بار هوایی , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی , شرکت ملل کارگو , ارسال کالا از طریق شرکت هواپیمایی به کشورهای دیگر : به حمل و نقل کالای مسافری و تجاری و بار اضافی مسافران  از طریق خطوط هوایی ارسال بار هوایی کالا گفته می شود .

ارسل هوایی کالا دو نوع می باشد :

  1.  توسط هواپیماهای باربری (فریتر)
  2. توسط هواپیماهای مسافرتی تجارتی

فریت بار با هواپیماهای باربری یا فریترها

هواپیماهای باربری تقریبا هواپیماهای مسافرتی هستند که پس از تمام شدن عمر مفیدشان ( کهنه شدن ) در بخشهای مسافرتی به هواپیماهای حمل بار تبدیل میشوند و در قسمتهای مختلف خطوط هوایی کشور توسط شرکتهای هواپیمایی به ارسال و نقل و انتقال بارها وکالاهامی پردازند . و نسبت به نوع باری که قرار است حمل نمایند تغییر پیدا می کنند .

ارسال بار هوایی

ارسال بار هوایی

یعنی با توجه به حجم و اندازه های بارها تغییرات فیزیکی بر آنها اعمال میشوند . تا از حداکثر فضا برای انتقال کالاها از یک مسیر به مسیر دیگراستفاده شود . هواپیماهای باری یا فریترها اکثرا بصورت پروازهای چارتربه نهادهای دولتی کشور و یا نهادهای بین المللی و یا تجار و صادر کنند گان سرویس ارائه می دهند . یعنی هواپیماهای چارتری زمان مشخصی برای پرواز ندارند و فقط با تقاضای مشتریان آماده پرواز می شوند .که امروزه اکثر شرکتهای هواپیمایی دنیا با خرید هواپیماهای بزرگ و تبدیل آنها به هواپیماهای باربری و استخدام نیرو در راه های پرتردد هوایی دنیا حمل و نقل بارهای هوایی خود را تا چندین برابر افزایش داده اند .

ارسال بار هوایی با هواپیماهای مسافرتی و تجارتی

این نوع هواپیماها برای حمل مسافران می باشند و ظرفیت زیادی برای حمل بار ندارند . فقط قسمت زیرین هواپیما برای حمل چمدانها و وسایل مسافران هواپیما است و اگر فضای خاصی موجود باشد کالاهای تجاری درآن قرارداده می شود .

این نوع هواپیماها پروازهای از قبل تعیین شده و منظمی دارند و توسط شرکتهای هواپیمایی اداره میشوند و این شرکتها در هر پرواز در صورتی که فضای خالی برای بار تجاری داشته باشند قبل از پرواز به فروش می رسانند .

هواپیماهای مسافرتی هم بر دو نوع هستند : پهن پیکر( (wide body و باریک پیکر(narrow body ) .

هواپیماهای مسافرتی پهن پیکر یکی از بهترین نمونه هواپیماها هستند زیرا به دلیل داشتن ظروف استاندارد در قسمت باری متقاضیان حمل کالاها می توانند از این قسمت برای برد ن کالای خود در اسرع وقت و بدون آسیب دیدن استفاده کرده و در کشور مورد نظرخود تحویل بگیرند . قرار گرفتن بارها در درون ظروف مخصوص بسیار مورد توجه مسافران می باشد . بنابراین این هواپیماها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند .

و هواپیماهای مسافرتی باریک پیکرکه هم برای مسافران و هم برای بارهای مسافری و تجاری فضای کوچکتری دارد و ظرفیت آنها طوری است که بارگیری و تخلیه آنها بصورت دستی صورت میگیرد . وبنابراین این گونه هواپیماها د رحمل و نقل بارهای هوایی خسارات بیشتری بوجود می آورند . و چون بارگیری و تخلیه بار توسط کارگران صورت میگیرد احتمال بوجود آمدن خسارت بیشتر میباشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: