ایمنی بارگیری در باربری
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
شنبه 1 دی 1397برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ایمنی بارگیری در باربری

ایمنی بارگیری در باربری ؛ بارگیری اصولی و ایمنی در باربری و اتوبار , چیتگر بار : در وهله اول در هنگام بارگیری و جابجایی بار خودروهای حمل اثاث و بار را باید به وسایل ایمنی تجهیز کرد زیرا یکی از مسئله مهم در باربری بین شهری از جمله جابه جایی بار و کالا مسئله ی ایمنی می باشد . کلیه ی شرکت ها و مسساتی که در زمینه ی حمل و نقل جاده ای فعالیت دارند موظف هستند که فعالیت های خود را مطابق استانداردهای جهانی تطبیق کرده و ملزم هستند که از وسایل و تجهیزات ایمنی شامل جعبه های کمک های اولیه , علائم ایمنی همچون مثلث شبرنگ – کپسول آتش نشانی –کارت معاینه ی فنی معتبر – دستگاه سنجش سرعت و زمان – زنجیر چرخ و لاستیک با آج مناسب مجهز بوده و در صورت نیاز از این تجهیزات استفاده کنند . کلیه ی شرکت ها در این صورت صورت وضعیت مسافربری و بارنامه را می توان صادر کنند .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

باربری چیتگر با بهترین خدمات در حدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸    ۲۲۳۸۳۱۳۷    ۴۴۷۰۸۳۶۳    ۴۴۳۲۲۷۶۵

 

ایمنی بارگیری در باربری

اقدامات موثر در تجهیزخودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

تجهیز و استفاده کردن از کپسول های آتش نشانی بر حسب تناژ خودروهای باربری ازدیگر اقداماتی است که برای تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی , و استفاده ی آن در صورت نیاز می باشد . تجهیز کردن خودروهای حمل و نقل به وسایل یمنی و استفاده از کپسول آتش نشانی بر حسب وزن به شرح زیر می باشد .
وزن بار ناخالص از ۲ هزار و پانصد تا ۵ هزار کیلوگرم نیاز به یک عدد کپسول آتش نشانی به وزن حداقل ۵/۲ کیلوگرم دارد. اگر وزن بار خودروهای باربری بیشتر از هزار تا ۱۴ هزار کیلوگرم باشد نیازمند یک کپسول آتش نشانی به وزن حداقل ۱۰ کیلوگرم می باشد . گفتنی است که خودروهای حمل بارهای ویژه سیالات که قابل احتراق و یا انفجار می باشد , حتما باید یک کپسول آتش نشانی به وزن ۱۴ کیلوگرم به همراه داشته باشند .

۱-هدف از تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

ایجاد شرایط استاندارد در فرایند بارگیری – حمل بار و مهار بار به صورت ایمن , هدف از تجهیز خودروهای حمل ونقل به وسایل ایمنی می باشد . همه ی شرکت حمل و نقل و رانندگان موظف هستند که نکات و راهکارهایی را که به منظور تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی را رعایت کنند که در صورت عدم رعایت تمامی این نکات شرکت ها و رانندگان مربوطه برابر با مقررات مربوطه اعمال قانون می شوند .

در زیر نکاتی بر اساس

  • قوانین راهنمایی و رانندگی
  • آیین نامه ی نحوه ی بارگیری
  • حمل و مهار ایمن بار

به منظور افزایش ایمنی در حمل بار بین شهری و جاده ای نکاتی ارائه شده است . این نکات در راستای رعایت مسائل زیست محیطی از مبداء بارگیری تا مقصد تحویل بار کاربرد داشته و تدوین شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی و رعایت تمامی این نکات با ما همراه باشید .

کاربرد راهکارهای تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

به منظور افزایش ایمنی در باربری و حمل کالا , تمامی انتقال دهندگان وسایل و اثاثیه , شامل شرکت های باربری و پیمانکاران حمل ونقل که که در تبادلات کالا و عملیات حمل و نقل فعالیت دارند از این راهنمایی می توانند نهایت استفاده را کرده و در خدمات خود باعث رضایت ارباب رجوع شده باشند . لازم به توضیح است که هر فرد حقیقی و حقوقی که وظیفه ی انتقال و جابه جایی کالا و حمل اسباب و اثاثیه بر عهده ی او می باشد , موظف می باشد که تمامی این موارد را رعایت کند . مشتریان هم می توانند با نظارت بر اجرای درست و دقیق این قوانین که شامل تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی , به هنگام بارگیری و تحویل بار , رانندگان و شرکت های حمل و نقل اثاثیه را در راستای رعایت این قوانین یاری کرده و همچنین کنترل , کیفیت انجام امور را بر عهده بگیرند .

مسئولیت شرکت های متصدی حمل و نقل کالا

یک شرکت متصدی حمل بار و انتقال و جابه جایی انواع اثاثیه و کالا بر نحوه ی بارگیری روی خودرو باید اطلاعات دقیق داشته باشند . همچنین توجه ورعایت توصیه های فرستنده کالا که درباره ی چگونگی بارگیری – حمل بار و همچنین مهار آن با امنیت بیشتر از دیگر مواردی است که شرکت متصدی ملزم می باشند آنها را رعایت کنند . لازم به توضیح است که به منظور اینکه بار به بهترین و امن ترین شکل ممکن انتقال یافته و جابه جا شود باید به رانندگان ماشین های اسباب کشی و باربری توضیحات و توصیه های مربوطه ابلاغ گردد .

یکی دیگر از مواردی که مسئولیت های شرکت های متصدی حمل بار این است که خودروهای حمل و نقل را به وسایل ایمنی و همچنین استفاده از وسیله ی نقلیه ی مناسب با اندازه – ابعاد و نوع باری که حمل می گردد تجهیز نمایند . همیچنین باید یک فرد مسئولیت نظارت بر انتخاب کردن مناسب ضربه گیرها و نحوه ی بارگیری و چگونه گی قرار گرفتن بارها بر روی یکدیگر را برعهده بگبرد و وزن هر بار و وضعیت بار را به راننده ابلاغ نماید .

از دیگر وظایف شرکت های حمل و نقل مهار کامل بار و محموله می باشد .

در زیر به برخی از مسئولیت های شرکت باربری که موظف هستند آنها را رعایت کنند اشاره می کنیم .

  • مسئولیت پیمانکاران در محل بارگیری
  • اطمینان خاطر از بیمه بودن کالا و اثاثیه ی مورد انتقال
  • تعیین دقیق و درست آدرس گیرنده ی کالا
  • تعیین کردن وزن و محتوای بار
  • تعیین و آگاهی از زمان دقیق رسیدن کالا به مقصد
  • برآورد کردن قیمت بار و خسارات ناشی از آسیب و صدمه دیدن احتمالی آنها
  • ارائه کردن رسید توسط متصدی حمل و نقل

توجه کردن و کنترل نمودن بر روی نحوه و چگونگی بسته بندی بار , بارگیری داخل خودرو حمل بار و مهار ایمن و درست بار و کالا مطابق با ظوابط و شرایط استاندارد اشاره نمود .

مسئولیت گیرنده بار در مقصد

پس از اطمینان یافتن از مجهز بودن خودروهای حمل و نقل بعه وسایل لیمنی , بارگیری صورت می گیرد و باید بر روی دریافت کالا یک نفر نظارت دقیق داشته باشد . یک نفر و یا موسسه ای که عهده دار و وظیفه ی دریافت کالا را دارد باید در مقصد نظارت دقیق بر روی کالا داشته باشد. وظایفی که فرد یا موسسه به هنگام دریافت کالا در مقصد را بر عهده داشته و موظف است آنها را راعایت کند عبارتند از “

  • اطمینان یافتن از سالم بودن بار با بررسی دقیق و کامل آن و نداشتن هر نوع خسارتی
  • کنترل و بررسی بار از نظر وزن و محتوا
  • نظارت داشتن بر روی تخلیه ی بار از ماشین باربری
  • ارائه ی رسید دریافت بار به راننده یا متصدی حمل و نقل

باید به گونه ای در برابر بارگیری بارهایی که می توانند عامل خطر باشند عمل کرد که در موقع ترمز و انحراف وسیله ی نقلیه برای دیگران و راننده , هیچ خطری را در پی نداشته باشد . همیشه از زنجیر به منظور بستن بارهای بلند استفاده شود . استفاده از بند برای مهار بارهای بلند کافی نمی باشد و در صورتی که امکان داشته باشد باید بار را به صورت افقی بر روی کفی ماشین قرار بدهید و به منظور بارگیری و حمل کالای مورد نظر از وسیله ی نقلیه ی خاص استفاده گردد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: