ابدومینوپلاستی | جراحی زیبایی شکم
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : مهدی مقدم

ابدومینوپلاستی | جراحی زیبایی شکم , کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

ابدومینوپلاستی | جراحی زیبایی شکم , کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم , هزینه جراحی زیبایی شکم , متخصص ابدومینوپلاستی , زیبایی شکم با جراحی ابدومینوپلاستی , جراح خوب برای جراحی زیبایی شکم : بدون شک همه ی ما خواهان داشتن اندامی متناسب و متعادل هستیم. چرا که تناسب اندام اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد .وجود برخی چربی های زائد در بدن از جمله در ناحیه ی شکم ظاهری ناخوشایند به اندام می بخشد . از بین بردن این چربی های زائد راه حلی برای غلبه بر مشکل عدم تناسب اندام می باشد . برای از بین بردن چربی های زائد روش های مختلفی وجود دارد . یکی از راه حل ها برای داشتن اندامی متناسب انجام جراحی زیبایی شکم است .

ابدومینوپلاستی

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که در ناحیه ی شکم خود پوست یا چربی اضافه دارید و با انجام روش هایی چون رژیم لاغری و ورزش های سنگین نتوانسته اید ، تناسب اندام خود را به دست بیاورید ، ما جراحی زیبایی شکم را به شما توصیه می کنیم . در ادامه ی این مقاله در موزد جراحی زیبایی شکم اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می دهیم .

کلینیک زیبایی ، انواع خدمات زییایی را با دستاورد های نوآورانه پزشکی ارائه می دهد . و دارای متخصصین حاذق در زمینه ی جراحی زیبایی شکم است . اگر شما خواهان انجام جراحی زیبایی شکم هستید ، می توانید به کلینیک زیبایی مراجعه کرده و با جراحان ما جلسه ی مشاوره ای را برگزار نمایید .

جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم یا همان ابدومینو پلاستی به منظور حذف چربی های زائد ناحیه ی شکم و افتادگی و شلی پوست شکم ناشی از دوران بارداری ، کاهش وزن و روند پیری انجام می شود . در این عمل جراحی برای سفت کردن عضلات و بافت ناحیه ی شکم چربی و پوست اضافی شکم برداشته می شود . جراحی زیبایی شکم با بیهوشی عمومی انجام می شود ، و به مدت زمان ۳ ساعت برای جراحی زمان لازم است ، و لازمه که شما حداقل ییک شب بستری شوید .

درد ناشی از عمل جراحی زیبایی شکم زیاد است ، و شما بعد از گذشت ده تا چهارده روز بعد از این عمل می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید . در صورت مصرف داروی خاص ، حتما قبل از جراحی زیبایی شکم این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید .

جراحی زیبایی شکم

عمل جراحی زیبایی شکم چگونه می باشد ؟

به عمل جراحی زیبایی شکم ، که همان عمل کوچک کردن شکم هم گفته می شود . برای انجام این جراحی برش جراحی به صورت برش گرد در دور ناف و یک برش عرضی در قسمت پایین شکم می باشد .برای کاهش اسکار در جراحی زیبایی شکم استفاده از داروهای آنتی توصیه می شود . در تمام مراحل عمل فتوگرافی لازم می باشد .

نکات بعد از عمل جراحی زیبایی شکم

برای اینکه نتیجه ی حاصل از عمل جراحی شکم رضایت بخش باشد و شما احساس راحتی داشته باشید ، بایستی یکسری نکاتی را بعد از جراحی زیبایی شکم رعایت کنید. برخی از این نکات عبارتند از :

  • در شب اول بعد از عمل از همراهتان بخواهید تا پشت ساق پای شما را ماساژ دهد ، و مراقب باشد تا بانداژ باز نشود .
  • به صورت خمیده راه بروید و در هنگام بلند شدن از تخت ، ابتدا به مدت ده دقیقه پاهای خود را آویزان کرده و سپس از روی تخت بلند شوید .
  • زیر سرتان ۴۵ درجه باشد ، و به صورت نیمه نشسته زیر پایتان یک بالش قرار دهید .
  • به مدت چهل و هشت ساعت از باز کردن عمل پانسمان خودداری کنید .
  • تا زمانی که درن ها را باز نکرده اید ، از استحمام خودداری کنید .
  • تا یک ماه فعالیت ورزشی انجام ندهید .
  • با آب خالی استحمام کنید و ار صابون و شامپو برای شستشوی خود استفاده نکنید .
  • بعد از عمل به مدت دو ماه از گن طبی استفاده نمایید .
  • داروهای تجویز شده را سر ساعت استفاده کنید .

کوچک کردن شکم با جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی شکم به منظور رفع بد شکلی و نازیبایی شکم انجام می شود . عوامل زیادی در بد فرم شدن شکم دخالت دارند و باعث افتادگی شکم و چین و چروک شکم می شوند ، چروک ها و ترک های اطراف شکم ظاهر بد فرمی به شکم می دهند ، و نارضایتی خیلی از افراد را به دنبال دارد و از این رو فرد برای حل این مشکلات به جراحی زیبایی شکم روی می آورد .

در طی عمل جراحی زیبایی شکم که به آن تامی تاک گفته می شود ،در قسمت تحتانی شکم برشی زده می شود و در طی آن که پوست شکم را از عضله زیرین جدا می کنند .

پزشک قبل از جراحی زیبایی شکم برای کوچک کردن شکم ابتدا بیمار را به طور کامل معاینه می کند. در طی حاملگی یا تغییرات شدید وزن شکم بزرگ شده و افتاده می شود و در پی آن پوست شکم شل می شود و ترک های متفاوتی روی آن ها ظاهر خواهد شد . و به دنبال آن عضلات جدار شکم شل شده و دو عضله راست شکمی در خط وسط فاصله خواهند گرفت و در آخر چربی در ناحیه میانی شکم و پهلو تجمع چربی خواهد کرد .

راه حل افتادگی پوست شکم با جراحی زیبایی شکم | ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم تنها راه حل موجود برای درمان افتادگی پوست شکم و شلی عضلات در جداره شکم می باشد.

افراد زیر نباید جراحی زیبایی شکم انجام دهند ؟

۱ – اگر خانمی دوباره قصد باردار شدن دارد ؛ نباید عمل جراحی زیبایی شکم را انجام دهد ، چراکه این عمل بعد از کاهش وزن انجام شده و راهی برای کاهش وزن نیست .
۲ – اگر فردی قصد کاهش وزن دارد ، ابتدا وزن خود را کم کرده سپس نسبت به این عمل جراحی اقدام کند .

جراحی زیبایی شکم با لیپوساکشن سایر قسمت ها

همزمان با جراحی زیبایی شکم ( ابدومینو پلاستی ) می توان پشت و کمر را لیپوساکشن کرد . بهتر است این کار به دلیل طولانی شدن زمان جراحی لیپوساکشن سایر قسمت ها همانند ران و باسن در زمان دیگری انجام شود .

این روش دارای مزایایی می باشد که به آن اشاره خواهیم کرد :

این روش خونریزی کمتری به همراه دارد. شکل شکم از نیم رخ در طی عمل ایپوساکشن طبیعی تر به نظر خواهد رسید . این عمل دوره ی نقاهت کوتاه مدتی دارد ، و بهبودی بعد از عمل سریع تر صورت خواهد گرفت . اندازه برش ها در این روش کوتاهتر خواهد بود . این روش نسبت به روش کلاسیک بیشتر خواهد بود خصوصا برای افراد سیگاری امن ترین روش است .

تناسب اندام با جراحی زیبایی شکم | ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم با هدف تناسب اندام و کاهش سایز صورت می گیرد و هیچ ربطی به کاهش وزن ندارد . و بیشترین وزنی که فرد در پی عمل جراحی زیبایی شکم از دشت می دهد ، سه تا چهار کیلوگرم است .

آمادگی های قبل از جراحی زیبایی شکم

قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم لازمه یکسری آمادگی هایی را در این زمینه داشته باشید ، توصیه ی ما به شما این است که :

  1. به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی زیبایی شکم سیگار نکشید ، کشیدن سیگار مانع از ترمیم زخم ها می شود .
  2. قبل از جراحی زیبایی شکم رژیم شدید نداشته باشید و برای ترمیم زودتر زخم غذای کامل بخورید .
  3. آزمایشات لازم را انجام دهید .
  4. برای افراد بالای چهل سال مشاوره ی قلبی ضروری است .
  5. انجام سونوگرافی از جداره شکم و داخل شکم ضروری است .

برچسب ها: , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: